Bronze Pack Method. Zie YouTube van Nick28T (kost je een paar uur per filmpje, dat wel). Kan zeker op lange termijn heel lonend zijn
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik zie op reddit dat mensen de rewards al hebben, dus op dezelfde dag als het eindigt.Royz schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:51:
Op welke dag worden de Squad Battle rewards uitgereikt? Weet iemand dat?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gezien de spelers is dit meer iets voor leuke SBC's waar je bepaalde TOTW moet inleveren. Dan worden ze wat waard mogelijk. Ik zou niet weten waarom ik 15 of 20k zou betalen voor zulke spelers.Skann schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:09:
Inmiddels 2 TOTW spelers. Perez en Fabianski. Hoelang duurt het normaal voordat TOTW1 spelers meer waard worden? #duurtlang
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Nouja Botteghin is verder ook niet echt bruikbaar toch. Die werd vorig jaar 2 weken nadat de game uit was 35k ipv discard. En werd uiteindelijk 140k of zoBean77 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:14:
[...]
Gezien de spelers is dit meer iets voor leuke SBC's waar je bepaalde TOTW moet inleveren. Dan worden ze wat waard mogelijk. Ik zou niet weten waarom ik 15 of 20k zou betalen voor zulke spelers.
Perez (die argentijn toch?) is potentieel interessant als SBC requirement als Aguero POTM word.Skann schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:09:
Inmiddels 2 TOTW spelers. Perez en Fabianski. Hoelang duurt het normaal voordat TOTW1 spelers meer waard worden? #duurtlang
Aangezien hij toch voor discard gaat, zou ik deze nog ff vast houden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
140kSkann schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:15:
[...]
Nouja Botteghin is verder ook niet echt bruikbaar toch. Die werd vorig jaar 2 weken nadat de game uit was 35k ipv discard. En werd uiteindelijk 140k of zo

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ja. Moest je wel geduld hebben. Zie foto. Uiteindelijk was ie zelfs 170.Bean77 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:19:
[...]
140kDat heb ik dan even gemist vorig jaar. Dit zijn redelijk typische discard TOTW, die doorgaans interessant zijn bij bepaalde SBC's. Mocht je in het begin met leuke winst kunnen verkopen, zeker doen.
https://ibb.co/hpQS15
Grappig. Eigenlijk vasthouden tot 1 november en dan pas verkopen. Maar ik denk dat de prijs sterk afhankelijk zal zijn mbt SBC's.Skann schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:32:
[...]
Ja. Moest je wel geduld hebben. Zie foto. Uiteindelijk was ie zelfs 170.
https://ibb.co/hpQS15
Ik heb 2x IF Valbuene gepacked, wacht ik ook nog wel even rustig mee. Mocht Pogba of Kante of een andere Fransman ineens gaan vlammen, heb ik alvast een Franse IF klaarstaan.Bean77 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:36:
[...]
Grappig. Eigenlijk vasthouden tot 1 november en dan pas verkopen. Maar ik denk dat de prijs sterk afhankelijk zal zijn mbt SBC's.
--------Costil--------
Alves-Dante-Marquinos-Evra
--Verrati-Seri-Rabiot
Draxler--Falcao--Di Maria
Ga je niets mee verdienen. Turkse comp spelers zijn alleen duur door Turkse ( waaronder ik ) Fanboys "hun" spelers dolgraag willen. Valbuena is er al voor 12KFraaank schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:54:
[...]
Ik heb 2x IF Valbuene gepacked, wacht ik ook nog wel even rustig mee. Mocht Pogba of Kante of een andere Fransman ineens gaan vlammen, heb ik alvast een Franse IF klaarstaan.
en omdat er een SBC is voor de turkse compRifatSahin schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:50:
[...]
Ga je niets mee verdienen. Turkse comp spelers zijn alleen duur door Turkse ( waaronder ik ) Fanboys "hun" spelers dolgraag willen. Valbuena is er al voor 12K
Ik ga weer gewoon verder met wat ik fijn vond spelen in Fifa 17, dus een Nederlands team. Nu passing en rustigere opbouw belangrijker zijn voor mijn gevoel gaat dat wel lekker spelen.Fraaank schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:10:
Iedereen z'n starters-squad al klaar? Ik ben gegaan voor Liga NOS.
Dit is mijn team tot nu toe. Ook al dat ik veel SBC heb gedaan niet echt veel geluk gehad met packluck, voornamelijk spelers die ik net daarvoor in de SBC had gebruikt

[ Voor 89% gewijzigd door RifatSahin op 25-09-2017 16:05 ]
Dat ligt eraan wat je van plan bent voor team te kopen. Als dat spelers voor quicksellwaarde zijn, dan beter wachten tot aanbod groter wordt, denk ik. Spelers die paar k zijn worden meestal duurder in dagen na release, dus die nu al halen zou ik zeggen.chengbondkwok schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:55:
Ik heb nu 31K op de bank staan en 0 spelers. Is het dan handig om nu alvast de spelers te kopen, of wachten tot iedereen het spel heeft en daarmee hopelijk het aanbod beter is?
FIFA Benelux Administrator
De afgelopen dagen zijn sommige spelers al met meerdere k per dag gestegen. Had speler op het oog maar die was daardoor net iets te duur geworden voor mijMyUtd4Life schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:10:
[...]
Spelers die paar k zijn worden meestal duurder in dagen na release, dus die nu al halen zou ik zeggen.
Even iets anders, was iemand anders het ook al opgevallen dat in FUT Toluca uit de Mexicaanse competitie helemaal geen doelman heeft?
http://www.futhead.com/18/squads/292993/
http://www.futhead.com/18/squads/334060/
Ook al gekwalificeerd voor de WL (Early Acces) dus ik ben er weer helemaal klaar voor!
nette teams hoorArwintju schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:27:
Nou we zijn weer afgetrapt hoor voor 18. Lekker kunnen traden de afgelopen dagen en hier en daar wat packluck. Ik start met deze 2 teams.
http://www.futhead.com/18/squads/292993/
http://www.futhead.com/18/squads/334060/
Ook al gekwalificeerd voor de WL (Early Acces) dus ik ben er weer helemaal klaar voor!
Ik kreeg zojuist een mail dat ie verzonden is!Marmo schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:37:
Iemand toevallig bij bol.com de Ronaldo editie besteld, en al een mailtje gehad dat 'ie" verzonden is?
Ik ook trouwens, wat een toeval zeg :-)RobPete89 schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:41:
[...]
Ik kreeg zojuist een mail dat ie verzonden is!
Nu maar hopen dat de postbode een beetje op tijd is!
Maar de chemistry die vereist is, is ook minder tov andere teams, 90 tov 95 normaal.Pompi schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:24:
[...]
Even iets anders, was iemand anders het ook al opgevallen dat in FUT Toluca uit de Mexicaanse competitie helemaal geen doelman heeft?
True, maar vond het wel grappig om te zien dat ze het hele team in het spel doen behalve een keeper. Niet eerder gekomen namelijkSR8 schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:52:
[...]
Maar de chemistry die vereist is, is ook minder tov andere teams, 90 tov 95 normaal.

Dit is hem voorlopig.. Misschien dat ik Ruffier er nog bij neem als hij in prijs daalt.
Ik moet wel zeggen dat ik enorm verbaasd ben dat ik Verrati voor 11K en Di Maria voor 24K heb kunnen kopen
PS : 1 malig 12000 Fifa points gekocht. Voor degene die het graag wilt weten.
[ Voor 16% gewijzigd door RifatSahin op 25-09-2017 17:10 ]

PSN/Steam: Xamsix
Vorig jaar werd hij minder vaak gebruikt dan andere RBs omdat zijn workrates niet handig waren, dus waarschijnlijk heeft dat invloed op hoeveel mensen hem in 18 willen en daarmee dus ook zijn prijs.RifatSahin schreef op maandag 25 september 2017 @ 17:08:
Maar dat Dani Alves nog geen 10K waard is vind ik ook vreemd
Verwijderd
Daarnaast is het ook geen interessante league voor de meeste mensen. Ik gok dat de meeste mensen die Neymar willen gebruiken (wanneer ze hem kunnen betalen) gaan voor een hybrid.Pompi schreef op maandag 25 september 2017 @ 17:15:
[...]
Vorig jaar werd hij minder vaak gebruikt dan andere RBs omdat zijn workrates niet handig waren, dus waarschijnlijk heeft dat invloed op hoeveel mensen hem in 18 willen en daarmee dus ook zijn prijs.
Op zich zie je wel eens vaker dat key players van een team missen, maar een GK valt wel op. Vaak komt dat omdat een speler uit een competitie overgekomen is die niet in FUT zit en spelers aan de database toevoegen is natuurlijk extra werk, wat ze bij kleinere teams wel eens nalaten.Pompi schreef op maandag 25 september 2017 @ 17:06:
[...]
True, maar vond het wel grappig om te zien dat ze het hele team in het spel doen behalve een keeper. Niet eerder gekomen namelijk
Maar hier is het wel vreemd, want de (2) GK's zaten vorig jaar al bij deze club en ook in FUT

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 25-09-2017 17:45 ]
De game lag mij niet zo lekker.
Even voor 17 euro weer wat fifa punten gekocht en eens zien wat ik eruit kan halen.
Is toch nog best verslavend om packs te openen.
Vooral als je soms spelers hebt die je dan weer voor 1000 coins kan verkopen.
Mijn spaanse team is ook met 1 beoordeling sterker geworden.
en ipv alleen kijken naar algemene rating, kijk ik nu meer naar de gegevens op het kaartje zelf.
[ Voor 20% gewijzigd door Pykow op 25-09-2017 18:10 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
psn: taker-mart
ik kan nog 2,5 uur spelen met early access.taker1987 schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:22:
nog 5 uurtjes ongeveer en dan eindelijk fifa 18
Dus start hem straks nog even een keertje op haha
Ik kom er net achter dat ik met mijn USA versie dus ook pas morgenochtend om 6 uur kan beginnen, omdat het dan daar 00:00 istaker1987 schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:22:
nog 5 uurtjes ongeveer en dan eindelijk fifa 18
Verder hier alles verkocht, morgen verwacht ik alles goedkoper te kunnen kopen door de vele packs die open zullen gaan (PS4). Zat te denken aan een goedkoop Musa team, maar ik weiger 7k voor een 76 rating te betalen
Iemand die al op de Xbox/PC speelt een leuk alternatief voor Musa?
haha als ik voor 17 euro packs zou openen en de beste zou 1000 coins waard zijn zou ik niet blij zijn!Pykow schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:08:
Zo ik heb mijn geld terug gekregen van Steam voor Project Cars 2.
De game lag mij niet zo lekker.
Even voor 17 euro weer wat fifa punten gekocht en eens zien wat ik eruit kan halen.
Is toch nog best verslavend om packs te openen.
Vooral als je soms spelers hebt die je dan weer voor 1000 coins kan verkopen.
Mijn spaanse team is ook met 1 beoordeling sterker geworden.
en ipv alleen kijken naar algemene rating, kijk ik nu meer naar de gegevens op het kaartje zelf.
Algemene rating zegt niks. Kijk alleen naar de gegevens op het kaartje! Je kan bijvoorbeeld een 84 Cv hebben, maar als deze dan vervolgens maar 60 snelheid heeft en 75 fysiek en 1,75 is dan heb je er ook niet veel aan. Kijk vooral voordat je spelers koopt is op site's als www.futbin.com Hier staan alle spelers uit het spel in een database en kun je de stats meer uitgebreid zien. Zo kun je bijvoorbeeld zien dat een fysiek stat van een speler weer onderverdeeld is in andere statistieken. Mocht je vragen hebben kun je me ook een Pm sturen hoor, dat bevuilt het topic niet zo
Mijn calcio Handanovic, Cancelo, Manolas, Koulibaly, Radu, Strootman, Cuadrado, Insigne, Pjanic, Defrel en Icardi.
Verder wat investeringen gedaan in IF’s en andere meuk, dus kom maar op met die release!
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ik heb nog 60k. Maar misschien is investeren een leuk idee wat heb jij gedaan?peeweeherman schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:19:
Ik hoop van niet, heb alles geïnvesteerd. De vraag zal ook stijgen, mogelijk de prijzen ook, met name de duurdere en gewilde spelers
Ik zou zeker tot morgenmiddag wachten met investeren, dan gaan er zoveel packs open dat de prijs wel moet dalen. Vrijdag hetzelfde verhaal voor degene met de standaard versie van Fifa.llovesoccerx7 schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:20:
[...]
Ik heb nog 60k. Maar misschien is investeren een leuk idee wat heb jij gedaan?
RifatSahin schreef op maandag 25 september 2017 @ 17:08:
Dit is hem voorlopig.. Misschien dat ik Ruffier er nog bij neem als hij in prijs daalt.
Ik moet wel zeggen dat ik enorm verbaasd ben dat ik Verrati voor 11K en Di Maria voor 24K heb kunnen kopenMaar dat Dani Alves nog geen 10K waard is vind ik ook vreemd
PS : 1 malig 12000 Fifa points gekocht. Voor degene die het graag wilt weten.
Thomas18GT schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:22:
[...]
Ik zou zeker tot morgenmiddag wachten met investeren, dan gaan er zoveel packs open dat de prijs wel moet dalen. Vrijdag hetzelfde verhaal voor degene met de standaard versie van Fifa.
Waarom verkoop je ze dan nu niet en koop je ze morgen terug, als je al weet dat ze gaan dalendeltananie schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:32:
Ik heb voor 90K aan spelers gekocht in BPL, ik wacht met verkopen tot de volgende WL, prijzen gaan idd dalen morgen en vrijdag (vrijdag is trouwens ook de release van the OTW volgens mij).
[...]
Heeft geen nut , er zit een Lock op de store . Nederlandse store gekocht kan je om 00:00 spelen . Tijd of datum veranderen heeft geen nut omdat dit store gebonden is .Kanters85 schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:30:
Als je je account nu veranderd in Australie kun je dan al beginnen? of moet ik nog 4 uur wachten ;-)
psn: taker-mart
Ik heb nog 110k aan coins. Dus ik ben meer dan blij.deltananie schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:26:
Met 12000 points had ik een duurder team verwacht, heb je nog veel spelers in je club?
[...]
Ik heb mn engelse club verkocht.
Verwijderd
Waar ik zelf nog aan dacht:
- Bedrag ophogen en verlagen bij transfer zoals vorig jaar in plaats van het steeds handmatig invullen.
- Zelf spelers prijzen verzamelen. Al kan dit alleen slagen als er genoeg mensen de extensie installeren (de Chrome extensie zal dus requests moeten sturen om te achterhalen wat de minimale buy-now is van een speler).
De volgende problemen heb ik.
1. Mijn verdediging is redelijk onstuurbaar. Ze lopen gewoon niet mee met de verdediging en trappen in iedere actie van de CPU
2. Ik weet niet welke keeper ik moet gaan aanschaffen, tot nu toe heb ik geen enkele keeper gehad die een bal vastklemt, ze stompen hem ALTIJD WEG, zelfs als ze de bal gewoon kunnen oprapen
3. In de aanval schiet ik gewoon met 2,5 - 3 balkjes net buiten de zestien meter. De bal gaat dan gewoon super langzaam. Ongeacht of hun schieten gewoon een 80+ rating hebben.
Ik ben niet de beste Fifa speler, maar heb nu het gevoel dat ik van Professional, terug moet schakelen naar Amateur.
[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 25-09-2017 20:52 ]
1. Verdedigen moet je dit jaar zelf doen. De CPU gaat niks voor je opknappen. Je moet zelf alle spelers in de juiste positie bewegen. Zeer lastig maar je moet dit even onder de knie krijgen. Speel wat skill games, speel tegen een laag nivaeu tegen de CPU of speel tegen een vriend die je spaart en wat tips kan geven.Pykow schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:50:
Kan iemand mij helpen om mij wat tips te geven, want ik heb echt HEEL VEEL problemen met Fifa 18.
De volgende problemen heb ik.
1. Mijn verdediging is redelijk onstuurbaar. Ze lopen gewoon niet mee met de verdediging en trappen in iedere actie van de CPU
2. Ik weet niet welke keeper ik moet gaan aanschaffen, tot nu toe heb ik geen enkele keeper gehad die een bal vastklemt, ze stompen hem ALTIJD WEG, zelfs als ze de bal gewoon kunnen oprapen
3. In de aanval schiet ik gewoon met 2,5 - 3 balkjes net buiten de zestien meter. De bal gaat dan gewoon super langzaam. Ongeacht of hun schieten gewoon een 80+ rating hebben.
Ik ben niet de beste Fifa speler, maar heb nu het gevoel dat ik van Professional, terug moet schakelen naar Amateur.
2. Niet op keepers letten. Koop gewoon de beste die je kan betalen en let op lengte. Grote keepers doen het allemaal iets beter dan kleine keepers maar het is allemaal lood om oud ijzer.
3. Oefenen! Gebruik de skillgames voor afmaken!
Het is een kwestie van veel spelen en veel oefenen.
Mbt keepers kijk ik ook naar lengte en dan naar reflexes en positioning. Dan komen Courtois, Farhmann en Butland goed naar voren.Arwintju schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:02:
[...]
1. Verdedigen moet je dit jaar zelf doen. De CPU gaat niks voor je opknappen. Je moet zelf alle spelers in de juiste positie bewegen. Zeer lastig maar je moet dit even onder de knie krijgen. Speel wat skill games, speel tegen een laag nivaeu tegen de CPU of speel tegen een vriend die je spaart en wat tips kan geven.
2. Niet op keepers letten. Koop gewoon de beste die je kan betalen en let op lengte. Grote keepers doen het allemaal iets beter dan kleine keepers maar het is allemaal lood om oud ijzer.
Verwijderd
Edit: laat maar ik ben gek.
Het ligt niet aan mij dat buitenkantje voet schieten bij vrije trappen niet echt geregistreerd wordt bij CR7.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2017 22:03 ]
Heb je het nieuwe aftrappen al gezien?llovesoccerx7 schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:32:
Wat vinden mensen hier van 4231 deze fifa 18?
[ Voor 98% gewijzigd door RR21 op 26-09-2017 07:41 ]
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
mocht je calcio A maken dan ga voor Gomez , wat een speler is dat.Stefan_99 schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:14:
Ik heb ff jullie advies nodig. Uit packs heb ik als meest waardevolle spelers 85 Hernández, IF Valbuena, Ramos en Coutinho gevist. Voor de komende WL wil ik deze verkopen, maar dan heb ik geen team om mee te spelen en moet ik spelers duur kopen. Morgen zijn de prijzen van spelers redelijk laag dus dacht ik ramos te verkopen voor 200k en een calcio a team te maken. Goed idee of niet?
hoi
Vond hem in 17 niet denderend, maar zal hem eens proberenKr44nVogel schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:15:
[...]
mocht je calcio A maken dan ga voor Gomez , wat een speler is dat.
Nou zijn TOTS versie was echt wel episch goed. Beviel me beter dan TOTS mertens.peeweeherman schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:20:
[...]
Vond hem in 17 niet denderend, maar zal hem eens proberen
Anyway, bij deze golden spelers is het altijd weer wennen aan hun flinke beperkingen dan waarmee je geëindigd bent in de vorige fifa.
Helaas moet jij wachten tot de 29ste.Korkss schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:10:
Kan ik morgen spelen? Heb de standaard editie besteld enkele weken geleden. Dacht datbik dan ook de 26e los kon. Maar hoor nu dat dat alleen met de ronaldo en icon editie kan?!
Is het om 00;00 gelijk speelbaar of zal EA weer eens moeilijk doen
Verwijderd
Niet normaal wennen. Net als aan het verdedigen. Ik eindigde 17 in div 1 met full tots Bpl en Serie A squads. Nu speel ik met een rare hybrid (nou ja, 80 chem rotzooi team) omdat ik geen zin heb om Sbcs te doen voor betere spelers. Dat is wel een wereld van verschil. Heb 3 potjes divisie 10 verloren of gelijkgespeeld.Bean77 schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:33:
[...]
Nou zijn TOTS versie was echt wel episch goed. Beviel me beter dan TOTS mertens.
Anyway, bij deze golden spelers is het altijd weer wennen aan hun flinke beperkingen dan waarmee je geëindigd bent in de vorige fifa.
Drafts gaan gelukkig een stukje beter. Heb er nu 2 van de 3 gewonnen. Beste speler was echter Cahill.
Trial van tien uur zit er inmiddels op. Belangrijkste dat ik heb gezien is dat vrije trappen weer consistent zijn. Oh en dat manual crossing echt bizar goed werkt.
Van de keepers is een goede tip.Arwintju schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:02:
[...]
1. Verdedigen moet je dit jaar zelf doen. De CPU gaat niks voor je opknappen. Je moet zelf alle spelers in de juiste positie bewegen. Zeer lastig maar je moet dit even onder de knie krijgen. Speel wat skill games, speel tegen een laag nivaeu tegen de CPU of speel tegen een vriend die je spaart en wat tips kan geven.
Verdedigden van voortzetten is lastig.
Die lijken er bij mij vrijwel altijd in te gaan.
Heb nu carreer mode gestart op hetzelfde clu niveau en daar lijkt mijn verdediging een stuk sterker. In fut squad battles is het 100x moeilijker momenteel.
Moet ik wel zeggen dat de tegenstander een 99 griezemann en icon ronaldiniho en icon henry in zn team had staan. Verloor in de laatste minuut met 2 - 3
Er staat duidelijk windows 00:00 uur.llovesoccerx7 schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:41:
[...]
Is het om 00;00 gelijk speelbaar of zal EA weer eens moeilijk doen
Maar het kan net zo goed 01:00 zijn hier in Nederland. Engelse tijd wordt vaak gezien als europese tijd en daar is het een uur vroeger
Btw ik had pjanic van juventus in een pack zitten. Blijkbaar een 40k speler. Gelijk maar in de verkoop want ik heb niks met italiaanse spelerd en zijn land is ook niet best om mee te linken
[ Voor 20% gewijzigd door Pykow op 25-09-2017 22:50 ]
Ach we gaan het belevenVerwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:42:
[...]
Niet normaal wennen. Net als aan het verdedigen. Ik eindigde 17 in div 1 met full tots Bpl en Serie A squads. Nu speel ik met een rare hybrid (nou ja, 80 chem rotzooi team) omdat ik geen zin heb om Sbcs te doen voor betere spelers. Dat is wel een wereld van verschil. Heb 3 potjes divisie 10 verloren of gelijkgespeeld.
Drafts gaan gelukkig een stukje beter. Heb er nu 2 van de 3 gewonnen. Beste speler was echter Cahill.
Trial van tien uur zit er inmiddels op. Belangrijkste dat ik heb gezien is dat vrije trappen weer consistent zijn. Oh en dat manual crossing echt bizar goed werkt.
p.s. het is praktischer om je laatste post te editenPykow schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:45:
[...]
Er staat duidelijk windows 00:00 uur.
Maar het kan net zo goed 01:00 zijn hier in Nederland. Engelse tijd wordt vaak gezien als europese tijd en daar is het een uur vroeger
Btw ik had pjanic van juventus in een pack zitten. Blijkbaar een 40k speler. Gelijk maar in de verkoop want ik heb niks met italiaanse spelerd en zijn land is ook niet best om mee te linken
edit: wtf huge Gorilla heeft al 8mln coins en nog 290k fifapoints

[ Voor 25% gewijzigd door Bean77 op 25-09-2017 23:42 ]
Verwijderd
Je kan vanaf 00:00 los. Ik heb er een teller bij staan die aflooptPykow schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:45:
[...]
Er staat duidelijk windows 00:00 uur.
EINDELIJK!!
Word gek van een paar vrienden van me, die spelen al een week.. elke x zie ik ze online spelen die eikels
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 7% gewijzigd door Royz op 26-09-2017 00:06 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
meteen na forfeit match gegaan zonder bal aan te raken, kijk inmiddels alweer 5 minuten naar "Hospitality Settings Synchronising..."Royz schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 00:05:
Yeps, na 10 uur ea access zijn we terug! En JA iedereen scoort die vrije trap met Ronaldo (mag ik hopen)
Begrijp inderdaad dat de servers down zijn. Kan zelf niet kijken want Fifa besloot dat ik het hele spel opnieuw moest downloaden (44gb)Bossie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 00:09:
[...]
meteen na forfeit match gegaan zonder bal aan te raken, kijk inmiddels alweer 5 minuten naar "Hospitality Settings Synchronising..."
Verwijderd
YouTube: Baloji - L'Hiver Indien (Radio Edit) (FIFA 18 Soundtrack)
oke, tijd om fifa points aan te schaffen en een team bij elkaar te gaan fixen. Heb nog maar 2 spelers in me team de rest allemaal verhandeld met die SBC
edit:
Overigens geen problemen gehad met verbinding maken. Maar heb dan ook rustig de wedstrijd eerst uitgespeeld. Kan me voorstellen dat iedereen meteen dat skipt en dus tegelijk gaat conecten. Geen last van gehad dus
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2017 00:36 ]
PSN ID: Enzyme-NL
Verwijderd
ja klopt, ik had na die 2 pakketten te geopend te hebben nog de hele tijd een 8 in het rood staan. 1x uit FUT en weer terug en het was wegEnzymeNL schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 00:57:
Als ik naar FUT ga zie ik bij mijn pakketten dat ik er 10 zou moeten hebben maar zie alleen de 2 jumbo's van de icon editie. Meer mensen met hetzelfde? Wou ze vrijdag pas openen..
Verwijderd
Jahoor heb de eerste 3 al binnen
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2017 02:10 ]
Verwijderd
Ik had even een vraag.Ik heb fifa 18 ICON edition besteld op de ps4.
Alleen hij download niks.
Kan iemand mij helpen hiermee?
Alvast bedankt.
Ik pak toch maar de coins (38k) zodat ik mijn teams af kan maken.
Cons:::BB4E
Ik nu ook opeens ja maar Fifa 18 stond nog niet in de lijst vannacht. Vind die squad battles en dagelijkse doelstellingen wel een aangename toevoeging
Ik had Willian in een pack, iets onder BIN verkocht maar kon wel meteen een leuk aantal upgrades halenshameblaster schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:26:
Marcelo in het 2e 15k pack wat bij de pre order zat.
Ik pak toch maar de coins (38k) zodat ik mijn teams af kan maken.
- Miranda
- Joa Mario
- Cancelao
- Ederson
Moet verder nog maar even kijken wat de opties zijn met dit team, verder weinig echte upgrade mogelijkheden (Ronaldo

Eerste potje overigens meteen twee spelers belangrijkste aanvallende spelers meteen meerdere wedstrijden geblesseerd

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Daar heb jij patent op toch?Bossie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:18:
[...]
Eerste potje overigens meteen twee spelers belangrijkste aanvallende spelers meteen meerdere wedstrijden geblesseerd
[ Voor 90% gewijzigd door Xamsix op 26-09-2017 09:35 ]
PSN/Steam: Xamsix
De koop nu prijs is 6300 en toch zijn er dan mensen die 6400 bieden beide kaarten zijn vers.Leoon. schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:20:
Kan iemand mij vertellen hoeveel navas waard is op dit moment op ps4?
Nope net voor Navas gecheckt.Xamsix schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:34:
Ligt de webapp eruit?
Vandaag 6e SBC afmaken door nog 6 potjes er mee te ballen voor chem 100.
Heb een braziliaans team gemaakt voor die SBC en pakte gisteren prima spelers om erbij te doen, dus beetje in dubio om misschien hier wel mee door te spelen als tweede team.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs