Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BPM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Bronze Pack Method. Zie YouTube van Nick28T (kost je een paar uur per filmpje, dat wel). Kan zeker op lange termijn heel lonend zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Bronze Pack Method.
Die zal nu nog niet zoveel zin hebben, omdat nog niet iedereen het spel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Op welke dag worden de Squad Battle rewards uitgereikt? Weet iemand dat?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:38
BPM is nog niet heel erg effectief op dit moment, er worden nog weinig bronzen spelers gekocht, misschien veranderd dat als iedereen het kan spelen en er nieuwe sbc's komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 10:24
Royz schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:51:
Op welke dag worden de Squad Battle rewards uitgereikt? Weet iemand dat?
Ik zie op reddit dat mensen de rewards al hebben, dus op dezelfde dag als het eindigt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 13:11

hmr

Ik heb inmiddels mijn eerste relatief goede speler binnen via een pack :). Dembele van Tottenham :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Inmiddels 2 TOTW spelers. Perez en Fabianski. Hoelang duurt het normaal voordat TOTW1 spelers meer waard worden? #duurtlang

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skann schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:09:
Inmiddels 2 TOTW spelers. Perez en Fabianski. Hoelang duurt het normaal voordat TOTW1 spelers meer waard worden? #duurtlang
Gezien de spelers is dit meer iets voor leuke SBC's waar je bepaalde TOTW moet inleveren. Dan worden ze wat waard mogelijk. Ik zou niet weten waarom ik 15 of 20k zou betalen voor zulke spelers.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Bean77 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:14:
[...]

Gezien de spelers is dit meer iets voor leuke SBC's waar je bepaalde TOTW moet inleveren. Dan worden ze wat waard mogelijk. Ik zou niet weten waarom ik 15 of 20k zou betalen voor zulke spelers.
Nouja Botteghin is verder ook niet echt bruikbaar toch. Die werd vorig jaar 2 weken nadat de game uit was 35k ipv discard. En werd uiteindelijk 140k of zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skann schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:09:
Perez (die argentijn toch?) is potentieel interessant als SBC requirement als Aguero POTM word.
Aangezien hij toch voor discard gaat, zou ik deze nog ff vast houden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skann schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:15:
[...]

Nouja Botteghin is verder ook niet echt bruikbaar toch. Die werd vorig jaar 2 weken nadat de game uit was 35k ipv discard. En werd uiteindelijk 140k of zo :D
140k :X Dat heb ik dan even gemist vorig jaar. Dit zijn redelijk typische discard TOTW, die doorgaans interessant zijn bij bepaalde SBC's. Mocht je in het begin met leuke winst kunnen verkopen, zeker doen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Bean77 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:19:
[...]

140k :X Dat heb ik dan even gemist vorig jaar. Dit zijn redelijk typische discard TOTW, die doorgaans interessant zijn bij bepaalde SBC's. Mocht je in het begin met leuke winst kunnen verkopen, zeker doen.
Ja. Moest je wel geduld hebben. Zie foto. Uiteindelijk was ie zelfs 170.

https://ibb.co/hpQS15

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skann schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:32:
[...]

Ja. Moest je wel geduld hebben. Zie foto. Uiteindelijk was ie zelfs 170.

https://ibb.co/hpQS15
Grappig. Eigenlijk vasthouden tot 1 november en dan pas verkopen. Maar ik denk dat de prijs sterk afhankelijk zal zijn mbt SBC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Bean77 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:36:
[...]

Grappig. Eigenlijk vasthouden tot 1 november en dan pas verkopen. Maar ik denk dat de prijs sterk afhankelijk zal zijn mbt SBC's.
Ik heb 2x IF Valbuene gepacked, wacht ik ook nog wel even rustig mee. Mocht Pogba of Kante of een andere Fransman ineens gaan vlammen, heb ik alvast een Franse IF klaarstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:14
Ik heb nu 31K op de bank staan en 0 spelers. Is het dan handig om nu alvast de spelers te kopen, of wachten tot iedereen het spel heeft en daarmee hopelijk het aanbod beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
Ik ben bezig met een Frans Ligue 1 team.. Begint er leuk uit te zien..

--------Costil--------
Alves-Dante-Marquinos-Evra
--Verrati-Seri-Rabiot
Draxler--Falcao--Di Maria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
Fraaank schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:54:
[...]

Ik heb 2x IF Valbuene gepacked, wacht ik ook nog wel even rustig mee. Mocht Pogba of Kante of een andere Fransman ineens gaan vlammen, heb ik alvast een Franse IF klaarstaan.
Ga je niets mee verdienen. Turkse comp spelers zijn alleen duur door Turkse ( waaronder ik ) Fanboys "hun" spelers dolgraag willen. Valbuena is er al voor 12K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
RifatSahin schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:50:
[...]

Ga je niets mee verdienen. Turkse comp spelers zijn alleen duur door Turkse ( waaronder ik ) Fanboys "hun" spelers dolgraag willen. Valbuena is er al voor 12K
en omdat er een SBC is voor de turkse comp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Fraaank schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:10:
Iedereen z'n starters-squad al klaar? Ik ben gegaan voor Liga NOS.
Ik ga weer gewoon verder met wat ik fijn vond spelen in Fifa 17, dus een Nederlands team. Nu passing en rustigere opbouw belangrijker zijn voor mijn gevoel gaat dat wel lekker spelen.
Dit is mijn team tot nu toe. Ook al dat ik veel SBC heb gedaan niet echt veel geluk gehad met packluck, voornamelijk spelers die ik net daarvoor in de SBC had gebruikt 8)7 en daardoor op zich wel tevreden wat ik tot nu toe heb kunnen kopen met de beperkte middelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
*niet voor dit topic*

[ Voor 89% gewijzigd door RifatSahin op 25-09-2017 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 23:32
chengbondkwok schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:55:
Ik heb nu 31K op de bank staan en 0 spelers. Is het dan handig om nu alvast de spelers te kopen, of wachten tot iedereen het spel heeft en daarmee hopelijk het aanbod beter is?
Dat ligt eraan wat je van plan bent voor team te kopen. Als dat spelers voor quicksellwaarde zijn, dan beter wachten tot aanbod groter wordt, denk ik. Spelers die paar k zijn worden meestal duurder in dagen na release, dus die nu al halen zou ik zeggen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
MyUtd4Life schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:10:
[...]
Spelers die paar k zijn worden meestal duurder in dagen na release, dus die nu al halen zou ik zeggen.
De afgelopen dagen zijn sommige spelers al met meerdere k per dag gestegen. Had speler op het oog maar die was daardoor net iets te duur geworden voor mij

Even iets anders, was iemand anders het ook al opgevallen dat in FUT Toluca uit de Mexicaanse competitie helemaal geen doelman heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
Di Maria er ook bij voor 24K :D Goedkoopste nu kopen is 27K dus happy me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
Nou we zijn weer afgetrapt hoor voor 18. Lekker kunnen traden de afgelopen dagen en hier en daar wat packluck. Ik start met deze 2 teams.

http://www.futhead.com/18/squads/292993/

http://www.futhead.com/18/squads/334060/

Ook al gekwalificeerd voor de WL (Early Acces) dus ik ben er weer helemaal klaar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Arwintju schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:27:
Nou we zijn weer afgetrapt hoor voor 18. Lekker kunnen traden de afgelopen dagen en hier en daar wat packluck. Ik start met deze 2 teams.

http://www.futhead.com/18/squads/292993/

http://www.futhead.com/18/squads/334060/

Ook al gekwalificeerd voor de WL (Early Acces) dus ik ben er weer helemaal klaar voor!
nette teams hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-09 15:04
Iemand toevallig bij bol.com de Ronaldo editie besteld, en al een mailtje gehad dat 'ie" verzonden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Marmo schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:37:
Iemand toevallig bij bol.com de Ronaldo editie besteld, en al een mailtje gehad dat 'ie" verzonden is?
Ik kreeg zojuist een mail dat ie verzonden is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 14:23
Hier ook net binnen. Maatje had vanochtend al een mail gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-09 15:04
RobPete89 schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:41:
[...]

Ik kreeg zojuist een mail dat ie verzonden is!
Ik ook trouwens, wat een toeval zeg :-)
Nu maar hopen dat de postbode een beetje op tijd is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Pompi schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:24:
[...]

Even iets anders, was iemand anders het ook al opgevallen dat in FUT Toluca uit de Mexicaanse competitie helemaal geen doelman heeft?
Maar de chemistry die vereist is, is ook minder tov andere teams, 90 tov 95 normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
SR8 schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:52:
[...]

Maar de chemistry die vereist is, is ook minder tov andere teams, 90 tov 95 normaal.
True, maar vond het wel grappig om te zien dat ze het hele team in het spel doen behalve een keeper. Niet eerder gekomen namelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RifatSahin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CuOxIhEUT6pxFM0VccKADD2S/full.png

Dit is hem voorlopig.. Misschien dat ik Ruffier er nog bij neem als hij in prijs daalt.
Ik moet wel zeggen dat ik enorm verbaasd ben dat ik Verrati voor 11K en Di Maria voor 24K heb kunnen kopen :o Maar dat Dani Alves nog geen 10K waard is vind ik ook vreemd :D

PS : 1 malig 12000 Fifa points gekocht. Voor degene die het graag wilt weten.

[ Voor 16% gewijzigd door RifatSahin op 25-09-2017 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Op de PS4 beetje SBCs gedaan, niks gepacked, maar toch dit team bij elkaar weten te sprokkelen. Zwakte ligt voornamelijk in de spits en CB, die zullen ook als eerste vervangen worden. Maar niet slecht om morgen mee te beginnen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kLJ0U0J.png

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
RifatSahin schreef op maandag 25 september 2017 @ 17:08:
:o Maar dat Dani Alves nog geen 10K waard is vind ik ook vreemd :D
Vorig jaar werd hij minder vaak gebruikt dan andere RBs omdat zijn workrates niet handig waren, dus waarschijnlijk heeft dat invloed op hoeveel mensen hem in 18 willen en daarmee dus ook zijn prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pompi schreef op maandag 25 september 2017 @ 17:15:
[...]

Vorig jaar werd hij minder vaak gebruikt dan andere RBs omdat zijn workrates niet handig waren, dus waarschijnlijk heeft dat invloed op hoeveel mensen hem in 18 willen en daarmee dus ook zijn prijs.
Daarnaast is het ook geen interessante league voor de meeste mensen. Ik gok dat de meeste mensen die Neymar willen gebruiken (wanneer ze hem kunnen betalen) gaan voor een hybrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Pompi schreef op maandag 25 september 2017 @ 17:06:
[...]

True, maar vond het wel grappig om te zien dat ze het hele team in het spel doen behalve een keeper. Niet eerder gekomen namelijk
Op zich zie je wel eens vaker dat key players van een team missen, maar een GK valt wel op. Vaak komt dat omdat een speler uit een competitie overgekomen is die niet in FUT zit en spelers aan de database toevoegen is natuurlijk extra werk, wat ze bij kleinere teams wel eens nalaten.

Maar hier is het wel vreemd, want de (2) GK's zaten vorig jaar al bij deze club en ook in FUT 8)7.

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 25-09-2017 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:21

Pykow

Angelo OTR

Zo ik heb mijn geld terug gekregen van Steam voor Project Cars 2.
De game lag mij niet zo lekker.
Even voor 17 euro weer wat fifa punten gekocht en eens zien wat ik eruit kan halen.
Is toch nog best verslavend om packs te openen.
Vooral als je soms spelers hebt die je dan weer voor 1000 coins kan verkopen.

Mijn spaanse team is ook met 1 beoordeling sterker geworden.
en ipv alleen kijken naar algemene rating, kijk ik nu meer naar de gegevens op het kaartje zelf.

[ Voor 20% gewijzigd door Pykow op 25-09-2017 18:10 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
nog 5 uurtjes ongeveer en dan eindelijk fifa 18 :D

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

taker1987 schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:22:
ik kan nog 2,5 uur spelen met early access.
Dus start hem straks nog even een keertje op haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 18-09 10:45
taker1987 schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:22:
Ik kom er net achter dat ik met mijn USA versie dus ook pas morgenochtend om 6 uur kan beginnen, omdat het dan daar 00:00 is ;(

Verder hier alles verkocht, morgen verwacht ik alles goedkoper te kunnen kopen door de vele packs die open zullen gaan (PS4). Zat te denken aan een goedkoop Musa team, maar ik weiger 7k voor een 76 rating te betalen :+

Iemand die al op de Xbox/PC speelt een leuk alternatief voor Musa?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
Pykow schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:08:
Zo ik heb mijn geld terug gekregen van Steam voor Project Cars 2.
De game lag mij niet zo lekker.
Even voor 17 euro weer wat fifa punten gekocht en eens zien wat ik eruit kan halen.
Is toch nog best verslavend om packs te openen.
Vooral als je soms spelers hebt die je dan weer voor 1000 coins kan verkopen.

Mijn spaanse team is ook met 1 beoordeling sterker geworden.
en ipv alleen kijken naar algemene rating, kijk ik nu meer naar de gegevens op het kaartje zelf.
haha als ik voor 17 euro packs zou openen en de beste zou 1000 coins waard zijn zou ik niet blij zijn!

Algemene rating zegt niks. Kijk alleen naar de gegevens op het kaartje! Je kan bijvoorbeeld een 84 Cv hebben, maar als deze dan vervolgens maar 60 snelheid heeft en 75 fysiek en 1,75 is dan heb je er ook niet veel aan. Kijk vooral voordat je spelers koopt is op site's als www.futbin.com Hier staan alle spelers uit het spel in een database en kun je de stats meer uitgebreid zien. Zo kun je bijvoorbeeld zien dat een fysiek stat van een speler weer onderverdeeld is in andere statistieken. Mocht je vragen hebben kun je me ook een Pm sturen hoor, dat bevuilt het topic niet zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Mijn 41212 bpl team heeft Butland, Clyne, Sanchez, van Dijk, Rose, Gueye, Sterling, Martial, Siggurdson, Musa en Morata.

Mijn calcio Handanovic, Cancelo, Manolas, Koulibaly, Radu, Strootman, Cuadrado, Insigne, Pjanic, Defrel en Icardi.

Verder wat investeringen gedaan in IF’s en andere meuk, dus kom maar op met die release!

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:34
Spelers worden toch goedkoper zodra iedereen fifa speelt? Want dan komen er meer spelers op de markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik hoop van niet, heb alles geïnvesteerd. De vraag zal ook stijgen, mogelijk de prijzen ook, met name de duurdere en gewilde spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
peeweeherman schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:19:
Ik hoop van niet, heb alles geïnvesteerd. De vraag zal ook stijgen, mogelijk de prijzen ook, met name de duurdere en gewilde spelers
Ik heb nog 60k. Maar misschien is investeren een leuk idee wat heb jij gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
llovesoccerx7 schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:20:
[...]

Ik heb nog 60k. Maar misschien is investeren een leuk idee wat heb jij gedaan?
Ik zou zeker tot morgenmiddag wachten met investeren, dan gaan er zoveel packs open dat de prijs wel moet dalen. Vrijdag hetzelfde verhaal voor degene met de standaard versie van Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

De standaard packs die ik had zat anders weinig soeps in, winst zat in sbc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Met 12000 points had ik een duurder team verwacht, heb je nog veel spelers in je club?
RifatSahin schreef op maandag 25 september 2017 @ 17:08:

Dit is hem voorlopig.. Misschien dat ik Ruffier er nog bij neem als hij in prijs daalt.
Ik moet wel zeggen dat ik enorm verbaasd ben dat ik Verrati voor 11K en Di Maria voor 24K heb kunnen kopen :o Maar dat Dani Alves nog geen 10K waard is vind ik ook vreemd :D

PS : 1 malig 12000 Fifa points gekocht. Voor degene die het graag wilt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-09 08:05
Als je je account nu veranderd in Australie kun je dan al beginnen? of moet ik nog 4 uur wachten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Ik heb voor 90K aan spelers gekocht in BPL, ik wacht met verkopen tot de volgende WL, prijzen gaan idd dalen morgen en vrijdag (vrijdag is trouwens ook de release van the OTW volgens mij).
Thomas18GT schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:22:
[...]

Ik zou zeker tot morgenmiddag wachten met investeren, dan gaan er zoveel packs open dat de prijs wel moet dalen. Vrijdag hetzelfde verhaal voor degene met de standaard versie van Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
deltananie schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:32:
Ik heb voor 90K aan spelers gekocht in BPL, ik wacht met verkopen tot de volgende WL, prijzen gaan idd dalen morgen en vrijdag (vrijdag is trouwens ook de release van the OTW volgens mij).

[...]
Waarom verkoop je ze dan nu niet en koop je ze morgen terug, als je al weet dat ze gaan dalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
Kanters85 schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:30:
Als je je account nu veranderd in Australie kun je dan al beginnen? of moet ik nog 4 uur wachten ;-)
Heeft geen nut , er zit een Lock op de store . Nederlandse store gekocht kan je om 00:00 spelen . Tijd of datum veranderen heeft geen nut omdat dit store gebonden is .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Dus komende 2 dagen gaan ze dalen de spelers waarschijnlijk. En dan populaire spelers inkopen die zouden met de release meer opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
deltananie schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:26:
Met 12000 points had ik een duurder team verwacht, heb je nog veel spelers in je club?

[...]
Ik heb nog 110k aan coins. Dus ik ben meer dan blij.

Ik heb mn engelse club verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig nog tips/ideeën voor de Chrome extensie waar ik aan werk? Ik wou het switchen tussen van platformen op deze manier doen (voor de actuele prijs van een speler): https://streamable.com/4sjuf

Waar ik zelf nog aan dacht:
- Bedrag ophogen en verlagen bij transfer zoals vorig jaar in plaats van het steeds handmatig invullen.
- Zelf spelers prijzen verzamelen. Al kan dit alleen slagen als er genoeg mensen de extensie installeren (de Chrome extensie zal dus requests moeten sturen om te achterhalen wat de minimale buy-now is van een speler).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
Ik heb ff jullie advies nodig. Uit packs heb ik als meest waardevolle spelers 85 Hernández, IF Valbuena, Ramos en Coutinho gevist. Voor de komende WL wil ik deze verkopen, maar dan heb ik geen team om mee te spelen en moet ik spelers duur kopen. Morgen zijn de prijzen van spelers redelijk laag dus dacht ik ramos te verkopen voor 200k en een calcio a team te maken. Goed idee of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Kan iemand mij helpen om mij wat tips te geven, want ik heb echt HEEL VEEL problemen met Fifa 18.

De volgende problemen heb ik.
1. Mijn verdediging is redelijk onstuurbaar. Ze lopen gewoon niet mee met de verdediging en trappen in iedere actie van de CPU
2. Ik weet niet welke keeper ik moet gaan aanschaffen, tot nu toe heb ik geen enkele keeper gehad die een bal vastklemt, ze stompen hem ALTIJD WEG, zelfs als ze de bal gewoon kunnen oprapen
3. In de aanval schiet ik gewoon met 2,5 - 3 balkjes net buiten de zestien meter. De bal gaat dan gewoon super langzaam. Ongeacht of hun schieten gewoon een 80+ rating hebben.

Ik ben niet de beste Fifa speler, maar heb nu het gevoel dat ik van Professional, terug moet schakelen naar Amateur.

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 25-09-2017 20:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
Pykow schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:50:
Kan iemand mij helpen om mij wat tips te geven, want ik heb echt HEEL VEEL problemen met Fifa 18.

De volgende problemen heb ik.
1. Mijn verdediging is redelijk onstuurbaar. Ze lopen gewoon niet mee met de verdediging en trappen in iedere actie van de CPU
2. Ik weet niet welke keeper ik moet gaan aanschaffen, tot nu toe heb ik geen enkele keeper gehad die een bal vastklemt, ze stompen hem ALTIJD WEG, zelfs als ze de bal gewoon kunnen oprapen
3. In de aanval schiet ik gewoon met 2,5 - 3 balkjes net buiten de zestien meter. De bal gaat dan gewoon super langzaam. Ongeacht of hun schieten gewoon een 80+ rating hebben.

Ik ben niet de beste Fifa speler, maar heb nu het gevoel dat ik van Professional, terug moet schakelen naar Amateur.
1. Verdedigen moet je dit jaar zelf doen. De CPU gaat niks voor je opknappen. Je moet zelf alle spelers in de juiste positie bewegen. Zeer lastig maar je moet dit even onder de knie krijgen. Speel wat skill games, speel tegen een laag nivaeu tegen de CPU of speel tegen een vriend die je spaart en wat tips kan geven.

2. Niet op keepers letten. Koop gewoon de beste die je kan betalen en let op lengte. Grote keepers doen het allemaal iets beter dan kleine keepers maar het is allemaal lood om oud ijzer.

3. Oefenen! Gebruik de skillgames voor afmaken!

Het is een kwestie van veel spelen en veel oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:02:
[...]

1. Verdedigen moet je dit jaar zelf doen. De CPU gaat niks voor je opknappen. Je moet zelf alle spelers in de juiste positie bewegen. Zeer lastig maar je moet dit even onder de knie krijgen. Speel wat skill games, speel tegen een laag nivaeu tegen de CPU of speel tegen een vriend die je spaart en wat tips kan geven.

2. Niet op keepers letten. Koop gewoon de beste die je kan betalen en let op lengte. Grote keepers doen het allemaal iets beter dan kleine keepers maar het is allemaal lood om oud ijzer.

Mbt keepers kijk ik ook naar lengte en dan naar reflexes en positioning. Dan komen Courtois, Farhmann en Butland goed naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Wat vinden mensen hier van 4231 deze fifa 18?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of werken coin boosts niet meer in drafts?

Edit: laat maar ik ben gek.

Het ligt niet aan mij dat buitenkantje voet schieten bij vrije trappen niet echt geregistreerd wordt bij CR7.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2017 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
llovesoccerx7 schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:32:
Wat vinden mensen hier van 4231 deze fifa 18?
Heb je het nieuwe aftrappen al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
G

[ Voor 98% gewijzigd door RR21 op 26-09-2017 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
dutchgio schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:48:
[...]

Heb je het nieuwe aftrappen al gezien?
Nee hoezo :$?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:05
Kan ik morgen spelen? Heb de standaard editie besteld enkele weken geleden. Dacht datbik dan ook de 26e los kon. Maar hoor nu dat dat alleen met de ronaldo en icon editie kan?!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00
Stefan_99 schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:14:
Ik heb ff jullie advies nodig. Uit packs heb ik als meest waardevolle spelers 85 Hernández, IF Valbuena, Ramos en Coutinho gevist. Voor de komende WL wil ik deze verkopen, maar dan heb ik geen team om mee te spelen en moet ik spelers duur kopen. Morgen zijn de prijzen van spelers redelijk laag dus dacht ik ramos te verkopen voor 200k en een calcio a team te maken. Goed idee of niet?
mocht je calcio A maken dan ga voor Gomez , wat een speler is dat. :)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Kr44nVogel schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:15:
[...]

mocht je calcio A maken dan ga voor Gomez , wat een speler is dat. :)
Vond hem in 17 niet denderend, maar zal hem eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:20:
[...]

Vond hem in 17 niet denderend, maar zal hem eens proberen
Nou zijn TOTS versie was echt wel episch goed. Beviel me beter dan TOTS mertens.

Anyway, bij deze golden spelers is het altijd weer wennen aan hun flinke beperkingen dan waarmee je geëindigd bent in de vorige fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Korkss schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:10:
Kan ik morgen spelen? Heb de standaard editie besteld enkele weken geleden. Dacht datbik dan ook de 26e los kon. Maar hoor nu dat dat alleen met de ronaldo en icon editie kan?!
Helaas moet jij wachten tot de 29ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Pykow schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:37:
[...]

Helaas moet jij wachten tot de 29ste.
Is het om 00;00 gelijk speelbaar of zal EA weer eens moeilijk doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:33:
[...]

Nou zijn TOTS versie was echt wel episch goed. Beviel me beter dan TOTS mertens.

Anyway, bij deze golden spelers is het altijd weer wennen aan hun flinke beperkingen dan waarmee je geëindigd bent in de vorige fifa.
Niet normaal wennen. Net als aan het verdedigen. Ik eindigde 17 in div 1 met full tots Bpl en Serie A squads. Nu speel ik met een rare hybrid (nou ja, 80 chem rotzooi team) omdat ik geen zin heb om Sbcs te doen voor betere spelers. Dat is wel een wereld van verschil. Heb 3 potjes divisie 10 verloren of gelijkgespeeld.

Drafts gaan gelukkig een stukje beter. Heb er nu 2 van de 3 gewonnen. Beste speler was echter Cahill.

Trial van tien uur zit er inmiddels op. Belangrijkste dat ik heb gezien is dat vrije trappen weer consistent zijn. Oh en dat manual crossing echt bizar goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Arwintju schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:02:
[...]

Van de keepers is een goede tip.
Verdedigden van voortzetten is lastig.
Die lijken er bij mij vrijwel altijd in te gaan.

Heb nu carreer mode gestart op hetzelfde clu niveau en daar lijkt mijn verdediging een stuk sterker. In fut squad battles is het 100x moeilijker momenteel.
Moet ik wel zeggen dat de tegenstander een 99 griezemann en icon ronaldiniho en icon henry in zn team had staan. Verloor in de laatste minuut met 2 - 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

llovesoccerx7 schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:41:
[...]

Is het om 00;00 gelijk speelbaar of zal EA weer eens moeilijk doen :P
Er staat duidelijk windows 00:00 uur.
Maar het kan net zo goed 01:00 zijn hier in Nederland. Engelse tijd wordt vaak gezien als europese tijd en daar is het een uur vroeger

Btw ik had pjanic van juventus in een pack zitten. Blijkbaar een 40k speler. Gelijk maar in de verkoop want ik heb niks met italiaanse spelerd en zijn land is ook niet best om mee te linken

[ Voor 20% gewijzigd door Pykow op 25-09-2017 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:42:
[...]

Niet normaal wennen. Net als aan het verdedigen. Ik eindigde 17 in div 1 met full tots Bpl en Serie A squads. Nu speel ik met een rare hybrid (nou ja, 80 chem rotzooi team) omdat ik geen zin heb om Sbcs te doen voor betere spelers. Dat is wel een wereld van verschil. Heb 3 potjes divisie 10 verloren of gelijkgespeeld.

Drafts gaan gelukkig een stukje beter. Heb er nu 2 van de 3 gewonnen. Beste speler was echter Cahill.

Trial van tien uur zit er inmiddels op. Belangrijkste dat ik heb gezien is dat vrije trappen weer consistent zijn. Oh en dat manual crossing echt bizar goed werkt.
Ach we gaan het beleven ;) Ik wil niet te snel een te goed team hebben. Maandje prutsen tot de prijzen zijn gedaald en dan inkopen. Maar goed, hangt af wat ik ga packen (of niet).
Pykow schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:45:
[...]

Maar het kan net zo goed 01:00 zijn hier in Nederland. Engelse tijd wordt vaak gezien als europese tijd en daar is het een uur vroeger

Btw ik had pjanic van juventus in een pack zitten. Blijkbaar een 40k speler. Gelijk maar in de verkoop want ik heb niks met italiaanse spelerd en zijn land is ook niet best om mee te linken
p.s. het is praktischer om je laatste post te editen ;)

edit: wtf huge Gorilla heeft al 8mln coins en nog 290k fifapoints 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Bean77 op 25-09-2017 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:45:
[...]

Je kan vanaf 00:00 los. Ik heb er een teller bij staan die afloopt :D

EINDELIJK!!
Word gek van een paar vrienden van me, die spelen al een week.. elke x zie ik ze online spelen die eikels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skip intro ??

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Yeps, na 10 uur ea access zijn we terug! En JA iedereen scoort die vrije trap met Ronaldo (mag ik hopen ;))

[ Voor 7% gewijzigd door Royz op 26-09-2017 00:06 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royz schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 00:05:
Yeps, na 10 uur ea access zijn we terug! En JA iedereen scoort die vrije trap met Ronaldo (mag ik hopen ;))
meteen na forfeit match gegaan zonder bal aan te raken, kijk inmiddels alweer 5 minuten naar "Hospitality Settings Synchronising..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
FIFA is live voor de Early acces 3 dagen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Bossie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 00:09:
[...]

meteen na forfeit match gegaan zonder bal aan te raken, kijk inmiddels alweer 5 minuten naar "Hospitality Settings Synchronising..."
Begrijp inderdaad dat de servers down zijn. Kan zelf niet kijken want Fifa besloot dat ik het hele spel opnieuw moest downloaden (44gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker fifa muziekje weer :D

YouTube: Baloji - L'Hiver Indien (Radio Edit) (FIFA 18 Soundtrack)

oke, tijd om fifa points aan te schaffen en een team bij elkaar te gaan fixen. Heb nog maar 2 spelers in me team de rest allemaal verhandeld met die SBC :D en veel verneukt :(

edit:

Overigens geen problemen gehad met verbinding maken. Maar heb dan ook rustig de wedstrijd eerst uitgespeeld. Kan me voorstellen dat iedereen meteen dat skipt en dus tegelijk gaat conecten. Geen last van gehad dus :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2017 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Als ik naar FUT ga zie ik bij mijn pakketten dat ik er 10 zou moeten hebben maar zie alleen de 2 jumbo's van de icon editie. Meer mensen met hetzelfde? Wou ze vrijdag pas openen..

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnzymeNL schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 00:57:
Als ik naar FUT ga zie ik bij mijn pakketten dat ik er 10 zou moeten hebben maar zie alleen de 2 jumbo's van de icon editie. Meer mensen met hetzelfde? Wou ze vrijdag pas openen..
ja klopt, ik had na die 2 pakketten te geopend te hebben nog de hele tijd een 8 in het rood staan. 1x uit FUT en weer terug en het was weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Ahja inderdaad. Trofeeën nog niet actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@EnzymeNL

Jahoor heb de eerste 3 al binnen :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2017 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik had even een vraag.Ik heb fifa 18 ICON edition besteld op de ps4.
Alleen hij download niks.
Kan iemand mij helpen hiermee?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Wel ruk dat de wl de 1e twee dagen requirements heeft, heb ik net mooi bpl en calcio team, moet de hele boel op de kop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Marcelo in het 2e 15k pack wat bij de pre order zat.
Ik pak toch maar de coins (38k) zodat ik mijn teams af kan maken.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Ik nu ook opeens ja maar Fifa 18 stond nog niet in de lijst vannacht. Vind die squad battles en dagelijkse doelstellingen wel een aangename toevoeging d:)b. Heb met Fifa 17 precies 0 keer WL gespeeld hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wat zijn nog leuke SBC waar je mooie packs uit krijgt? Amper coins en weinig spelers.. heb de 'puzzler' gedaan maar kwam niet veel soeps uit..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Mannen die al aan het spelen zijn of zijn geweest; hoe bevalt ie?? :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shameblaster schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:26:
Marcelo in het 2e 15k pack wat bij de pre order zat.
Ik pak toch maar de coins (38k) zodat ik mijn teams af kan maken.
Ik had Willian in een pack, iets onder BIN verkocht maar kon wel meteen een leuk aantal upgrades halen :)
  • Miranda
  • Joa Mario
  • Cancelao
  • Ederson
https://www.futbin.com/18/squad/1841

Moet verder nog maar even kijken wat de opties zijn met dit team, verder weinig echte upgrade mogelijkheden (Ronaldo :/, Quaresma / Pepe), maar met de Inter driehoek kan ik rustig verder doorbouwen naar een Serie - A team.

Eerste potje overigens meteen twee spelers belangrijkste aanvallende spelers meteen meerdere wedstrijden geblesseerd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:35

Oekol

waka waka hey hey

Kan iemand mij vertellen hoeveel navas waard is op dit moment op ps4?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:18:
[...]

Eerste potje overigens meteen twee spelers belangrijkste aanvallende spelers meteen meerdere wedstrijden geblesseerd :X
Daar heb jij patent op toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Never mind :D Gisteren gespeeld, maar verdedigen is echt heel moeilijk. Zelfs zonder skills worden mijn verdedigers makkelijk voorbij gestoken. Sowieso is ruimte in de rug killing. Maar eens kijken hoe we dit gaan oplossen :)

[ Voor 90% gewijzigd door Xamsix op 26-09-2017 09:35 ]

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Leoon. schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:20:
Kan iemand mij vertellen hoeveel navas waard is op dit moment op ps4?
De koop nu prijs is 6300 en toch zijn er dan mensen die 6400 bieden beide kaarten zijn vers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Nope net voor Navas gecheckt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Ik kan pas vanavond spelen en geen toegang tot transfermarkt. Zou iemand ook voor mij prijsje kunnen kijken van Marquinos?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Gisteren €15 uitgegeven aan pakketjes, bij elkaar zo'n 60k (geen vetpot dus helaas).

Vandaag 6e SBC afmaken door nog 6 potjes er mee te ballen voor chem 100.

Heb een braziliaans team gemaakt voor die SBC en pakte gisteren prima spelers om erbij te doen, dus beetje in dubio om misschien hier wel mee door te spelen als tweede team.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Pagina: 1 ... 12 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs