Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik heb dit net ook geprobeerd, maar ik kom dan tegen het probleem aan dat de Web App niet weet op welk platform ik FIFA speel, logisch natuurlijk want ik heb de game nog niet. Hoe ben jij hier omheen gekomen?Bean77 schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:40:
[...]
Andere platforms hebben early access. PS4 heeft dat niet en wij moeten netjes tot de 26ste wachten. Alleen via de companian app en de web app kunnen we al iets doen. Maar meer helaas niet.
Nog even geduld dus.
Verwijderd
Je kunt via een glitch oneindige 10 uurtjes spelenPykow schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:59:
[...]
Het is maar 10 uurtjes dat je kan spelen op Xbox of PC.
Ik heb tot nu toe alleen Fifa 18 opgestart om de dagelijkse doelen te halen.
Ik kan nog 6 uur spelen ongeveer de komende "3 dagen".
Vandaag speel ik dus niet meer en morgen en overmorgen ga ik de 6 uurtjes opmaken.
Ik ben nu vooral bezig met de Webapp om spelers te handelen.
Fifa 17 zojuist verwijderd van mijn PC.
En jij gaat mij nu vertellen hoe je dat moet doen op de PC tochVerwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:49:
[...]
Je kunt via een glitch oneindige 10 uurtjes spelen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Hmm dat is vreemd, zie bij futbin dat het op 99 uitkomt. Maar ik kreeg hem op 100 op die manier. Wellicht de 2 CB's van positie wisselen? Not sure.jsper schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:48:
[...]
Wat doe ik verkeerd? Blijf op 99 steken.. https://i.imgur.com/ARLapdP.jpg
Mocht het echt niet lukken, dan kun je meer richting dit team;
http://www.futhead.com/18/squads/262780/
PSN/Steam: Xamsix
Verwijderd
Oh sorry, volgens mij werkt het alleen op XboxPykow schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:57:
[...]
En jij gaat mij nu vertellen hoe je dat moet doen op de PC toch

Locadia IF trouwens
Dit gaat waarschijnlijk gebeuren, maar ik snap dan niet wat dan nu handig is om te doen?Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:00:
[...]
Oh sorry, volgens mij werkt het alleen op Xbox
Locadia IF trouwens
Om nu gebruik te kunnen maken van de webapp moet je wel FIFA17 op de PS4 gespeeld hebben. En dat heb je volgens mij niet als ik je posts zie in het FIFA18 topic.q-enf0rcer.1 schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:48:
[...]
Ik heb dit net ook geprobeerd, maar ik kom dan tegen het probleem aan dat de Web App niet weet op welk platform ik FIFA speel, logisch natuurlijk want ik heb de game nog niet. Hoe ben jij hier omheen gekomen?
[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 24-09-2017 14:34 ]
Ik had fifa 16 en 17 en heb fifa18 (icon) al even geleden besteld. Ik kon gewoon inloggen op de web app. Niks bijzonders voor hoeven te doen. Ik weet niet of dit puur geluk is, of dat dit misschien ook te maken heeft met criteria die op de achtergrond misschien er zijn.q-enf0rcer.1 schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:48:
[...]
Ik heb dit net ook geprobeerd, maar ik kom dan tegen het probleem aan dat de Web App niet weet op welk platform ik FIFA speel, logisch natuurlijk want ik heb de game nog niet. Hoe ben jij hier omheen gekomen?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dat klopt inderdaad, FIFA14 is de laatste FIFA die ik thuis heb gespeeld.SR8 schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:33:
[...]
Om nu gebruik te kunnen maken van de webapp moet je wel FIFA17 op de PS4 gespeeld hebben. En dat heb je volgens mij niet als ik je posts zie in het FIFA18 topic.
Ik ook, maar mijn transfermarkt op de PS4 is niet enabled.Bean77 schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:33:
[...]
Ik had fifa 16 en 17 en heb fifa18 (icon) al even geleden besteld. Ik kon gewoon inloggen op de web app. Niks bijzonders voor hoeven te doen. Ik weet niet of dit puur geluk is, of dat dit misschien ook te maken heeft met criteria die op de achtergrond misschien er zijn.
Daarnaast heb ik hem ook op PC, en heb daar 10 uur op gespeeld, maar ook daar is mijn transfermarkt nog niet enabled.
Verwijderd
Loyaliteit. Elke speler moet 10 chemistry hebben. Kun je niet gewoon bronzen spelers er neerzetten?Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:12:
Kan iemand me helpen?
https://afbeelding.im/eF0RUP9a
Ik snap niet wat ik anders kan/moet doen..?
Verwijderd
Heb deze spelers moeten kopen om aan die challenge te voldoen... Weer voor jan lul coins uit gegeven? Ik ben echt zo'n noob hier in...Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:15:
[...]
Loyaliteit. Elke speler moet 19 chemistry hebben. Kun je niet gewoon bronzen spelers er neerzetten?
Maar loyaliteit, hoe kan ik dat zien en wat bedoelen ze er precies mee?
Chemistry moeten ze toch allemaal 10 hebben zodat ik op 30 uitkom? Of snap ik het nu nog niet?
Verwijderd
Ja, ze moeten alledrie 10 chem hebben. In dit geval kan dat enkel door loyalty, en dat kan je behalen door ze te packen of er 10+ wedstrijden mee spelen.Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:20:
[...]
Heb deze spelers moeten kopen om aan die challenge te voldoen... Weer voor jan lul coins uit gegeven? Ik ben echt zo'n noob hier in...
Maar loyaliteit, hoe kan ik dat zien en wat bedoelen ze er precies mee?
Chemistry moeten ze toch allemaal 10 hebben zodat ik op 30 uitkom? Of snap ik het nu nog niet?
Verwijderd
zucht... Dus voor jan lul coins aan uitgegeven.... fijn.. ik heb er ook zoveelVerwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:22:
[...]
Ja, ze moeten alledrie 10 chem hebben. In dit geval kan dat enkel door loyalty, en dat kan je behalen door ze te packen of er 10+ wedstrijden mee spelen.
Waarom zou je toegang tot de transfermarkt moeten zonder het spel?Leoon. schreef op zondag 24 september 2017 @ 11:13:
[...]
Pure willekeur van EA. Speel als sinds 2013 FUT en ik ben ook en vele met ons nog niet speelgerechtigd voor de transfermarkt. We moeten het spel eerst kopen en daarna worden wij geactiveerd.. Echt belachelijk
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Omdat je dan al kan beginnen met het kopen en verkopen van spelen in de webapp.Bossie schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:29:
[...]
Waarom zou je toegang tot de transfermarkt moeten zonder het spel?
Verwijderd
Ik kon ook gewoon bij de webapp voordat ik het spel aangeschaft had.Pykow schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:41:
[...]
Omdat je dan al kan beginnen met het kopen en verkopen van spelen in de webapp.
Blijft vaag. Vorig jaar was er ook 'gezeik' over zulke dingen met EA. Ze blijven hun werk niet op orde hebben daar.Protax schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:41:
[...]
Ik ook, maar mijn transfermarkt op de PS4 is niet enabled.
Daarnaast heb ik hem ook op PC, en heb daar 10 uur op gespeeld, maar ook daar is mijn transfermarkt nog niet enabled.
Verwijderd
Sommige kunnen via de webapp al hun dingetjes doen en sommige kunnen dat niet. Zit daar enige logica in? Ongetwijfeld maar dat is niet bekend en je kunt er niks aan doen! Dus sommige kunnen nog niet op de transfermarkt dat klopt en sommige kunnen dat wel.
Je kan daar niks aan veranderen..
ps4/xbox/pc maakt niet uit, de 1 kan wel de andere kan nog niet, totale willekeur maar tis nou eenmaal zo!
Dus kunnen we dat gedeelte met rust laten?
Of ben ik de enige die zich daar een beetje aan stoort?
Snap ik, maar waarom zou EA dit enablen voor mensen die het spel niet hebben aangeschaft?Pykow schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:41:
[...]
Omdat je dan al kan beginnen met het kopen en verkopen van spelen in de webapp.
Het zou vrij logisch zijn dat dit simpelweg een requirement zou zijn om toegang tot de content te krijgen.
@Verwijderd thanks, ik had niet verwacht dat dit zou kunnen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Enige wat je moet hebben volgens mij is een EA account en Fifa gespeeld hebben. Tenminste ik ga er niet vanuit dat elke webshop e.d. naar EA een berichtje stuurt dat het spel verkocht is met daarbij N.A.W. gegevens die ze gaan matchen aan je EA accountBossie schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:49:
[...]
Snap ik, maar waarom zou EA dit enablen voor mensen die het spel niet hebben aangeschaft?
Het zou vrij logisch zijn dat dit simpelweg een requirement zou zijn om toegang tot de content te krijgen.
@Verwijderd thanks, ik had niet verwacht dat dit zou kunnen
Ze geven het zelf aan dat dat kan als je het voorgaande deel gespeelt hebt. En dat was altijd zo.Bossie schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:29:
[...]
Waarom zou je toegang tot de transfermarkt moeten zonder het spel?
Als wat jij zegt zo is, prima. Maar dan niemand toegang. Nu kan de helft al handelen en de andere helft niet. Dat is pure discriminatie
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Heeft die rechtsbuiten loyalty? Want dat is nodigKidjuh schreef op zondag 24 september 2017 @ 16:37:
[afbeelding]
Probleem: eerste keer dat ik hem wou insturen stond die op 12 chem. Echter was er een foutmelding en iedere keer komt de RB nu maar op 3 chem... Verschillende spelers geprobeerd, via telefoon geprobeerd. Iemand een oplossing?
Verwijderd
Net als andere mensen hier. Loyaliteit gok ik zo.Kidjuh schreef op zondag 24 september 2017 @ 16:37:
[afbeelding]
Probleem: eerste keer dat ik hem wou insturen stond die op 12 chem. Echter was er een foutmelding en iedere keer komt de RB nu maar op 3 chem... Verschillende spelers geprobeerd, via telefoon geprobeerd. Iemand een oplossing?
En andere mensen kunnen duizenden euro's uitgeven of kunnen dag en nacht Fifa spelen.. Het gaat gewoon in periodes en dat is al jaren zo.Leoon. schreef op zondag 24 september 2017 @ 16:47:
[...]
Ze geven het zelf aan dat dat kan als je het voorgaande deel gespeelt hebt. En dat was altijd zo.
Als wat jij zegt zo is, prima. Maar dan niemand toegang. Nu kan de helft al handelen en de andere helft niet. Dat is pure discriminatie
Geen idee wat hij waard gaat zijn op PC maar ik hoop op een goeie 300k
Je kan er niks aan veranderen. EA heeft al jaren deze houding en je doet er niks aan.Leoon. schreef op zondag 24 september 2017 @ 16:47:
[...]
Ze geven het zelf aan dat dat kan als je het voorgaande deel gespeelt hebt. En dat was altijd zo.
Nog een paar dagen geduld.
Jep! Bijna mogen we los. Moet zeggen dat in voorgaande jaren nooit veel mee heb gekregen van soortgelijke dingen. Er staat nu gewoon in rood een announcement op fifaforums.easports.com. Die heb ik er zolang ik speel nog nooit gezien.Bean77 schreef op zondag 24 september 2017 @ 17:23:
[...]
Je kan er niks aan veranderen. EA heeft al jaren deze houding en je doet er niks aan.
Nog een paar dagen geduld.
Je hebt je er gewoon op verheugd en dan kan 't niet. Dat is het vooral.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zelfde geld voor spelers inkopen is dat al verstandig?
[ Voor 22% gewijzigd door llovesoccerx7 op 24-09-2017 18:43 ]
Verwijderd
Ik ken hetLeoon. schreef op zondag 24 september 2017 @ 17:37:
[...]
Jep! Bijna mogen we los. Moet zeggen dat in voorgaande jaren nooit veel mee heb gekregen van soortgelijke dingen. Er staat nu gewoon in rood een announcement op fifaforums.easports.com. Die heb ik er zolang ik speel nog nooit gezien.
Je hebt je er gewoon op verheugd en dan kan 't niet. Dat is het vooral.
Haha nee, maar 1 account krijgt de pakjes.Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 18:38:
Vraagje: Ik heb de Ronaldo editie besteld maar ik en mijn broertje spelen beiden fut op een ander playstation account, is er een manier om de extra's die je krijgt met de Ronaldo editie (40 packs etc.) op beide accounts te ontvangen? of te delen o.i.d.?
Edit: En de Ronaldo editie krijgt maar 20 packs. De Icon editie krijgt er 40.
[ Voor 8% gewijzigd door SR8 op 24-09-2017 18:55 ]
Verwijderd
Nope, helaasVerwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 18:38:
Vraagje: Ik heb de Ronaldo editie besteld maar ik en mijn broertje spelen beiden fut op een ander playstation account, is er een manier om de extra's die je krijgt met de Ronaldo editie (40 packs etc.) op beide accounts te ontvangen? of te delen o.i.d.?
Verwijderd
Ik ga denk ik beginnen met de 4-3-2-1.Mittavic schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:05:
Wat is volgens jullie de beste opstelling en met welke gaan jullie spelen? Ik twijfel tussen 41212 smal, 4231 breed of een variant van 433.
433-2, vond Man-u wel lekker spelen in de demo en ben vervolgens de custom/formatie gaan gebruiken in FUT17.Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:07:
[...]
Ik ga denk ik beginnen met de 4-3-2-1.
Optie twee is 4231/4312 als ik bijvoorbeeld leuke spitsen/cams pak ipv wingers om te beginnen.
Verwijderd
Op het EA forum zijn er velen die denken dat EA alleen maar succesvolle handelaren uitsluit. Dat is natuurlijk ook onzin, want dan had Bean77 bijvoorbeeld hier geen toegang gehad. En dan zie je vanochtend een topic voorbijkomen met de volgende titel: "Well done EA on a successful Web App launch"
Daar ging het EA uiteindelijk om, de servers ontlasten. Er zijn bij de start van de webapp nog nooit zo weinig problemen geweest als dit jaar qua downtime en werking etc.
Als je uitgaat van een 433/4321 variant heb je maar 1 cm en 1 spits nodig om over te stappen naar een 41212(2) of veel andere small varianten.Mittavic schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:05:
Wat is volgens jullie de beste opstelling en met welke gaan jullie spelen? Ik twijfel tussen 41212 smal, 4231 breed of een variant van 433.
ik heb the journey opnieuw gespeeld laatst en een dag voor de demo heb ik 1x Fut gestart en team naam ingevuld. Ik was mijn oude team kwijt.Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:31:
Even voor de duidelijkheid: om toegang te krijgen tot de webapp heb je in de laatste 3 maanden minimaal één keer FUT 17 aan moeten hebben gedaan.
Daarom is mijn oprichtdatum Juli 2017 en niet 2016 toen ik voor het eerst FuT heb gestart
Ja ze verzinnen elke keer wat extra's maar dit gaat ook niet op. Ben de afgelopen maanden/weken nog intensief bezig geweest met fut 17Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:31:
Even voor de duidelijkheid: om toegang te krijgen tot de webapp heb je in de laatste 3 maanden minimaal één keer FUT 17 aan moeten hebben gedaan.
Wacht eerst maar ff af of Aguero niet POTM wordshoombak schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:52:
Iemand een idee wat de prijs van Aguero wordt als hij geen 2nd IF krijgt?
Dat ligt er maar net aan, spelers kopen is namelijk gunstig nu omdat de prijzen nog laag zijn. Spelers verkopen dan weer niet omdat de prijzen nog laag zijn. Maar als jij een bepaald team of speler in gedachten hebt die je wil kopen, dan kan het zeker lonen om nu te verkopen en dan het nieuwe team of de nieuwe speler te kopen.llovesoccerx7 schreef op zondag 24 september 2017 @ 20:41:
Mensen die al Early acces spelen? Is het verstandig spelers al te verkopen of pas als het uit is?
Heb het gevoel dat ik alles opnieuw moet leren.
Verdedigen is lastig omdat de speler te traag reageerd, of dat er een assist aan lijkt te staan en je anders loopt dat dat je zelf aanstuurt.
Lopen voelt soms net als racen met steering assist.
In de aanval blijven spelers stil staan en moet je dus met tricks erlangs komen. (Daar ben ik nooit goed in geweest).
Schieten 1 op 1 mis ik nog te vaak.
Of hij schiet te zacht of hij gaat recht naar voren ipv de hoek in.
Oja ook 1x een truck uitgevoerd en kwam langs de speler. Ik richt naar beneden om gelijk te passen. Besluit de game mijn animatie nog eerst af te ronden en de pass compleet de andere kant op te gaan.
Was de eerste keer dat ik 10 potjes achter elkaar heb gespeeld en dan merk je pas echt de mankementen.
Zelfs mijn team van 81 beoordeling lijkt het niveau van nac breda te zijn. Vallen steeds om als mietjes.
[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 24-09-2017 23:24 ]
Lijkt me toch duidelijk? Je teamgeest is 44 maar moet minimaal 48 zijnVerwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 00:53:
Ik zit weer vast..
Kan iemand me helpen?
https://afbeelding.im/XNGBjZ00
Verwijderd
Dus hoe maak ik er 48 van is dan mijn vraag, slimmerdq-enf0rcer.1 schreef op maandag 25 september 2017 @ 01:04:
[...]
Lijkt me toch duidelijk? Je teamgeest is 44 maar moet minimaal 48 zijn
Is het heel anders dan in de demo? Want daar won ik met gemak tegen legendarische AIPykow schreef op zondag 24 september 2017 @ 23:23:
Wat zijm squad battles moeilijk en dat op Professional.
Verdedigen is lastig omdat de speler te traag reageerd, of dat er een assist aan lijkt te staan en je anders loopt dat dat je zelf aanstuurt.
In de aanval blijven spelers stil staan en moet je dus met tricks erlangs komen. (Daar ben ik nooit goed in geweest).
Oja ook 1x een truck uitgevoerd en kwam langs de speler. Ik richt naar beneden om gelijk te passen. Besluit de game mijn animatie nog eerst af te ronden en de pass compleet de andere kant op te gaan.
Was de eerste keer dat ik 10 potjes achter elkaar heb gespeeld en dan merk je pas echt de mankementen.
Zelfs mijn team van 81 beoordeling lijkt het niveau van nac breda te zijn. Vallen steeds om als mietjes.
Psn: stone-face-lock
Ik kende Squad Battles helemaal niet, maar dat is echt leukPykow schreef op zondag 24 september 2017 @ 23:23:
Wat zijm squad battles moeilijk en dat op Professional.
Uiteindelijk Elite 1 behaald en zojuist de rewards geopend
Dit is alleen nodig bij de spitsen, de andere spelers hebben aan een zwakke link voldoende. Wellicht dat je dan wel nog loyaliteit nodig hebt.Skann schreef op maandag 25 september 2017 @ 02:02:
Op elke linie twee spelers uit hetzelfde land en zelfde competitie, zodat er een groene lijn ontstaat
FIFA Benelux Administrator
De demo is trager en steekpass gaat daarin makkelijker.tommiboy96 schreef op maandag 25 september 2017 @ 08:55:
[...]
Is het heel anders dan in de demo? Want daar won ik met gemak tegen legendarische AI
In de full game is het voor mij althans moeilijk om een kans te creëren als iedereen al aan het verdedigen is van de tegenpartij.
Netjes, ik speel zelf op Professional en heb 1 potje verloren met 0 - 3, 2x gelijk en de rest net gewonnen met 3 - 2. Daarom ben ik blijven steken op Gold 2.shoombak schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:01:
[...]
Ik kende Squad Battles helemaal niet, maar dat is echt leuk
Uiteindelijk Elite 1 behaald en zojuist de rewards geopend
Ook al ben je niet zo goed, dan nog is het aan te raden om squad battles te doen.
Iedere week krijg je dan gewoon muntjes en packs.
De nieuwe week is ingegaan, dus ik kan straks ook mijn verdienste vrijspelen.
Verwijderd
@SkannMyUtd4Life schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:12:
[...]
Dit is alleen nodig bij de spitsen, de andere spelers hebben aan een zwakke link voldoende. Wellicht dat je dan wel nog loyaliteit nodig hebt.
Ik heb al in elke linie dat ze uit dezelfde land komen. En ze spelen in zelfde competitie..
Maar ik gok dat wat myutd4life zegt klopt. Het zal wel weer aan de loyaliteit liggen...
Weer geld uit gegeven aan Squad voor jan lul..
Ik vermoed dat de loyalty-glitch dit jaar ook weer werk.Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:58:
[...]
@Skann
Ik heb al in elke linie dat ze uit dezelfde land komen. En ze spelen in zelfde competitie..
Maar ik gok dat wat myutd4life zegt klopt. Het zal wel weer aan de loyaliteit liggen...
Weer geld uit gegeven aan Squad voor jan lul..
Tegen TOTW een wedstrijd starten, net na de kick-off de game sluiten (bij PC gewoon alt+f4). Dan krijg je ook geen loss, maar wel een +1 wedstrijd op elke speler. Dit doe je keer 10 (het is saai als de neten...) en je hebt loyalty.
Dat klopt, maar kost je wel fitness. Heb er zelf denk ik ook het geduld niet voor om 10 Squad Battles te spelen (wat je ook weer 2,5 dag kost door de weeks of 1x een zaterdag of zondag).MyUtd4Life schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:09:
Je kan toch beter juist je spelers op een laag niveau laten spelen in Squad Battles? Het kost je meer tijd, maar levert je naast loyaliteit ook nog leuk aantal coins of packs op.
Je kan hem niet anders maken ...
[ Voor 17% gewijzigd door jsper op 25-09-2017 10:21 ]
Je hebt 1 speler met loyalty nodig.jsper schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:21:
Doe ik iets verkeerd, hij blijft weer hangen op 99 https://i.imgur.com/LsQ78YQ.jpg
Jep, of je moet een van die spelers uit een pack hebben gekregen, dan hebben ze by default al loyalty.jsper schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:24:
@chengbondkwok als ik het goed heb begrepen is dat alleen mogelijk als je ook met ze kan spelen toch?
Of als je ze gepackt hebt,jsper schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:24:
@chengbondkwok als ik het goed heb begrepen is dat alleen mogelijk als je ook met ze kan spelen toch?
Verwijderd
Zeker als je al je coinboosts aan hebt staan. Die verdwijnen als je de loyalty glitch gebruikt.MyUtd4Life schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:09:
Je kan toch beter juist je spelers op een laag niveau laten spelen in Squad Battles? Het kost je meer tijd, maar levert je naast loyaliteit ook nog leuk aantal coins of packs op.
James inmiddels voor 100K verkochtRifatSahin schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:47:
Ik heb inmiddels al : James Rodriguez, Dani Alves, Mustafi IF en Falcao IF gepackt... Wat mij opvalt is dat deze spelers niet normaal goedkoop zijn nu!!!
James gaat weg voor onder de 64K
Dani Alves nog geen 9K
Mustafi IF 55-60K
Falcao IF 22K
Gewoon WAUW!
Verwijderd
maar ja het spel is nog niet uit dus ik kan ook nog niet spelen...Fraaank schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:06:
[...]
Ik vermoed dat de loyalty-glitch dit jaar ook weer werk.
Tegen TOTW een wedstrijd starten, net na de kick-off de game sluiten (bij PC gewoon alt+f4). Dan krijg je ook geen loss, maar wel een +1 wedstrijd op elke speler. Dit doe je keer 10 (het is saai als de neten...) en je hebt loyalty.
Maar ik ga je tip onthouden
PSN: Kidjuh
Zou nog 1-2 weken wachten als je het echt voor de coins doe.Kidjuh schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:22:
Netjes! Ik Diego Costa en Ribery... Nu sellen of later? Ben echt een leek op het gebied van traden
Ik heb de 1e 2 dagen van de webapp ook 70k bij elkaar gehandeld met SBC's.
Daarmee een start team gemaakt. Bakayoko voor 7k kunnen ophalen, zit nu ook al op 14k.
Prijzen blijven stijgen momenteel.

plaatje volledig team: https://imgur.com/yhrKNc1, moet nog opzoek naar een andere linksvoor
[ Voor 22% gewijzigd door Bakkertje_01 op 25-09-2017 12:13 ]
Eigenlijk nog helemaal niet begonnen met bouwen, weet niet eens wat voor spelers ik in m'n Serie A team wil zetten. Probeer nu nog zoveel mogelijk coins te vergaren, voornamelijk door de SBCs te doen.Fraaank schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:10:
Iedereen z'n starters-squad al klaar? Ik ben gegaan voor Liga NOS.
Haha, log dan dagelijks in op de web app, dan krijg je wel 500 coins voor de moeiteVissert schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:13:
0 coins op dit momentMorgen zooi fifa punten er tegen aan en dan kijken wat voor leuks er mogelijk is
Ik heb ook nog geen team hoor, maar heb wel een redelijk aantal 46 rated spelers gekocht.
Morgen ook hier wat coins er tegenaan, maar de (gold) packs zijn natuurlijk bagger.
Getting Started.
It looks like your ea account doesn't have a fut 18 club. in order to use the FIFA companion app or web app, you will need to create a fut 18 club on your console or Pc.
Ik heb FUT 17 altijd wel gespeeld. is dit op te lossen of kan ik alleen maar wachten?
https://www.futbin.com/18/squad/3825
[ Voor 16% gewijzigd door servival7 op 25-09-2017 12:28 ]
Nog niet verder gegaan aangezien niet eens 500 coins krijg maar een bronze packBean77 schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:21:
[...]
Haha, log dan dagelijks in op de web app, dan krijg je wel 500 coins voor de moeite
Ik heb ook nog geen team hoor, maar heb wel een redelijk aantal 46 rated spelers gekocht.
Morgen ook hier wat coins er tegenaan, maar de (gold) packs zijn natuurlijk bagger.
https://www.futbin.com/18/squad/1841
(alleen de opgestelde spelers, rest is simpelweg opties verkennen).
De game was gisteren binnen een uurtje gedownload, zijn er nog trucks om de timer te beïnvloeden dmv timezone/regional settings etc?
[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 25-09-2017 12:37 ]
Verwijderd
Omdat jij me de vorige x er ook al op wees, waarvoor mijn dank nog.
Maar kan je het van te voren zien als je een loyaliteit speler nodig bent? Ik ben nu weer met 1 begonnen. Straks koop ik weer een compleet elftal voor 5k en dan krijg ik hem weer niet compleet... ik heb nog maar 7k coins
Dus het zou relaxt zijn om te weten of ik sommige uitdagingen wel of niet kan voldoen.
Volgens mij kun je het beste eerst met conceptspelers je squad vullen bij de SBC, dan kun je direct zien of je genoeg chem haalt.Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:36:
@MyUtd4Life
Maar kan je het van te voren zien als je een loyaliteit speler nodig bent? Ik ben nu weer met 1 begonnen. Straks koop ik weer een compleet elftal voor 5k en dan krijg ik hem weer niet compleet... ik heb nog maar 7k coins
Dus het zou relaxt zijn om te weten of ik sommige uitdagingen wel of niet kan voldoen.
Bekijk anders eens de SBC opties op FUTBIN.Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:36:
@MyUtd4Life
Verwijderd
Ik heb geen conceptspelers..Xamsix schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:38:
[...]
Volgens mij kun je het beste eerst met conceptspelers je squad vullen bij de SBC, dan kun je direct zien of je genoeg chem haalt.
Ik moet voor die uitdagingen hele teams bij elkaar kopen. Op zich niet zo erg. Als ik de uitdaging maar kan voltooien. Maar niks zo irritant als je 2uur hebt lopen puzzelen en er dan achter komt dat hij niet te halen is omdat je een speler nodig bent met loyaliteit..
Dat wil ik graag voor zijn, voordat ik coins uitgeef aan spelers..
@Bossie
Snap niet zo goed wat je bedoelt en/of waar ik naar moet kijken?
Heb nu al 2 uitdagingen compleet alleen mag hun teamgeest is net te weinig ivm loyaliteit.. Dat zijn weer 2 teams waar samen ongeveer 10k aan coins in zitten waar ik nu niks mee kan doen...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2017 12:42 ]
Klopt! Maar heb die 3k coins van het begin maar even omgezet in bronzen packs. Kon ik tenminste nog iets van SBCs doenBean77 schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:21:
[...]
Haha, log dan dagelijks in op de web app, dan krijg je wel 500 coins voor de moeite
Wachten is het enige wat je kan doen en er is een kans dat je oprichtingsdatum van je club een reset heeft gekregen als je daadwerkelijk FUT opstart via FIFA18.BP14 schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:23:
Wanneer ik op de Webapp wil inloggen geeft hij het volgende aan:
Getting Started.
It looks like your ea account doesn't have a fut 18 club. in order to use the FIFA companion app or web app, you will need to create a fut 18 club on your console or Pc.
Ik heb FUT 17 altijd wel gespeeld. is dit op te lossen of kan ik alleen maar wachten?
[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 25-09-2017 12:46 ]
Wachten tot morgen of de 26eBP14 schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:23:
Wanneer ik op de Webapp wil inloggen geeft hij het volgende aan:
Getting Started.
Fijn om te weten dat ik een bofkont ben met mijn 500 coins elke keer lol.Bossie schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:36:
[...]
Nog niet verder gegaan aangezien niet eens 500 coins krijg maar een bronze pack
https://www.futbin.com/18/squad/1841
(alleen de opgestelde spelers, rest is simpelweg opties verkennen).
https://www.futbin.com/squad-building-challengesVerwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:41:
[...]
Ik heb geen conceptspelers..
Ik moet voor die uitdagingen hele teams bij elkaar kopen. Op zich niet zo erg. Als ik de uitdaging maar kan voltooien. Maar niks zo irritant als je 2uur hebt lopen puzzelen en er dan achter komt dat hij niet te halen is omdat je een speler nodig bent met loyaliteit..
Dat wil ik graag voor zijn, voordat ik coins uitgeef aan spelers..
@Bossie
Snap niet zo goed wat je bedoelt en/of waar ik naar moet kijken?
Heb nu al 2 uitdagingen compleet alleen mag hun teamgeest is net te weinig ivm loyaliteit.. Dat zijn weer 2 teams waar samen ongeveer 10k aan coins in zitten waar ik nu niks mee kan doen...
Prijzen zijn nog niet bekend, maar je kan ook de challenge builder gebruiken om te zijn of jouw keuzes aan de requirements van de SBC voldoen.
concept spelers zoals ook genoemd zijn beschikbaar voor iedereen, je moet dacht ik in het menu alleen ff zoeken in club veranderen naar concept spelers.
Verwijderd
Ah dus zo werkt dat.Bossie schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:46:
[...]
https://www.futbin.com/squad-building-challenges
Prijzen zijn nog niet bekend, maar je kan ook de challenge builder gebruiken om te zijn of jouw keuzes aan de requirements van de SBC voldoen.
concept spelers zoals ook genoemd zijn beschikbaar voor iedereen, je moet dacht ik in het menu alleen ff zoeken in club veranderen naar concept spelers.
Tnx, dit wist ik allemaal nog niet
Verwijderd
https://www.reddit.com/r/...pecj/intermediate_sbc_6k/jsper schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:21:
Doe ik iets verkeerd, hij blijft weer hangen op 99 https://i.imgur.com/LsQ78YQ.jpg
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2017 12:53 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Via het EA forum krijg ik het idee dat het alleen X1 spelers zijn die nu opeens toegang hebben en het maakt niet uit of je EA access trial hebt gespeeld of niet.
Niet helemaal waar, conceptspelers krijgen namelijk automatisch ook loyalty.Xamsix schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:38:
[...]
Volgens mij kun je het beste eerst met conceptspelers je squad vullen bij de SBC, dan kun je direct zien of je genoeg chem haalt.
Ik kan ook de transfermarket op. Speel op de PC en heb de 10uur Early Access gedaan.AntraXxX schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:55:
Meerdere mensen hier die nu ineens WEL op de transfermarkt kunnen via de website/webapp? Bij mij was het eerst geblokkeerd (en zou pas met de release unlocken volgens het bericht van EA), maar nu kan ik er ineens gewoon op.
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs