Icon is 26Bean77 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 17:52:
[...]
Ik heb de icon, dus vanaf de 23ste, vroeg me alleen af hoe laat
Je bent wel eigenwijs hea....Bean77 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 17:52:
[...]
Ik heb de icon, dus vanaf de 23ste, vroeg me alleen af hoe laat

Ach kan ik weer genoeg dingen doen dan van't weekend
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Haha, pijnlijk dan ja, nouja 4 dagen is nog wel uit te houden toch?Bean77 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 17:58:
[...]
[...]
Ik had de hele tijd de 26ste in mijn hoofd en heb er daar 3 vanaf gehaald. Bummer......
![]()
Ach kan ik weer genoeg dingen doen dan van't weekend
4 dagen gaat ook wel lukken haha.Arwintju schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 17:59:
[...]
Haha, pijnlijk dan ja, nouja 4 dagen is nog wel uit te houden toch?
Dan wat fifa points inslaan en dan gaan knallen.
Van wat ik zie op twitch vallen de doelpunten wel heel makkelijk. Krijgen we weer een beta versie bij de release en kan EA zich daarna weer gek patchen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Als beginner in FUT (dit is mijn eerste jaar dat ik FUT speel)
heb ik het volgende team kunnen samenstellen.
De keeper voor heel goedkoop nu kunnen aanschaffen. 12k
Twijfel of ik hem moet doorverkopen ?

Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Houden, gaat dik stijgen de komende weken.Pykow schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:10:
[afbeelding]
Dat is geen verkeerd team om mee te starten. Welk platform speel je?Pykow schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:10:
[afbeelding]
Ben vorig jaar overgestapt van Xbox One naar PC.Bean77 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:14:
[...]
Dat is geen verkeerd team om mee te starten. Welk platform speel je?
Reden omdat mijn xbox one alleen maar aan ging voor Fifa en als ik weer zin had in fifa had mijn console weer een update en kan ik weer wachten. Mijn game pc is altijd up to date.
Reden 2, 144hz monitor, dus console games afspelen hierop is wat minder.
reden 3, PC master race
Oja op de bank heb ik het volgende team nog zitten, iemand gaf aan dat je beste 2 team kan hebben voor conditie etc.

Spelers waar ik nog niet weet wat ik ermee moet doen zijn:
N'Zonzi, Arnautovic en schurrle, Dani Alves
[ Voor 20% gewijzigd door Pykow op 22-09-2017 18:37 ]
Ziet er gaaf uit! Hoewel Web App niet veel mooier is geworden nu, is dit wel leuk voordeel dat het technisch mogelijk is aanpassingen te doen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 17:45:
Ik ben op dit moment bezig met een Chrome extensie om de prijzen van Futbin/Futhead/Futwiz (welke dan ook) te verwerken in de webapp. De bedoeling is om de laatste prijs van een speler te tonen.
Voorbeeld (wat nog niet werkt omdat er nog geen prijzen zijn van spelers):
[afbeelding]
Kan zijn dat ik ook gewoon via de Chrome extensie prijzen ga verzamelen zoals Futwiz dat ook heeft gedaan vorig jaar.
Interesse?
FIFA Benelux Administrator
Ach ik vind het niet zo erg om de ps4 aan te zetten voor fifa (speel verder nauwelijks andere spellen op de ps4). Dan wordt die ook eens gebruiktPykow schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:17:
[...]
Ben vorig jaar overgestapt van Xbox One naar PC.
Reden omdat mijn xbox one alleen maar aan ging voor Fifa en als ik weer zin had in fifa had mijn console weer een update en kan ik weer wachten. Mijn game pc is altijd up to date.
Reden 2, 144hz monitor, dus console games afspelen hierop is wat minder.
reden 3, PC master race
Oja op de bank heb ik het volgende team nog zitten, iemand gaf aan dat je beste 2 team kan hebben voor conditie etc.
[afbeelding]
Spelers waar ik nog niet weet wat ik ermee moet doen zijn:
N'Zonzi, Arnautovic en schurrle
Wel verwarrend al die verschillende release/early acces/etc dates.
Patch kun je sowieso wel verwachten, maar dat er zoveel goals vallen ligt imo puur aan het verdedigen. Mensen zijn het verdedigen vorig siezoen van Fifa compleet verleerd met die verschrikkelijke AI verdediging.Bean77 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:04:
[...]
4 dagen gaat ook wel lukken haha.
Dan wat fifa points inslaan en dan gaan knallen.
Van wat ik zie op twitch vallen de doelpunten wel heel makkelijk. Krijgen we weer een beta versie bij de release en kan EA zich daarna weer gek patchen.
Bovendien wil men bij EA juist dat er veel doelpunten vallen. De E-sports wedstrijden worden veel en veel aantrekkelijker op die manier. Veel meer goals, veel meer actie, precies wat je wil als kijker en als EA zijnde.
[ Voor 16% gewijzigd door Arwintju op 22-09-2017 18:27 ]
Als vaste fifa speler ben ik niks anders gewend dan patches lol.Arwintju schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:26:
[...]
Patch kun je sowieso wel verwachten, maar dat er zoveel goals vallen ligt imo puur aan het verdedigen. Mensen zijn het verdedigen vorig siezoen van Fifa compleet verleerd met die verschrikkelijke AI verdediging.
Bovendien wil men bij EA juist dat er veel doelpunten vallen. De E-sports wedstrijden worden veel en veel aantrekkelijker op die manier. Veel meer goals, veel meer actie, precies wat je wil als kijker en als EA zijnde.
Ben benieuwd hoe het is om tegen een echte tegenstander te spelen ipv AI. Demo kan ik wel dromen, maar dat is nooit een graadmeter voor de echte game is mijn ervaring.
Tja omdat Playstation geen deal heeft met EA voor hun abonnement dienst.Bean77 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:23:
[...]
Ach ik vind het niet zo erg om de ps4 aan te zetten voor fifa (speel verder nauwelijks andere spellen op de ps4). Dan wordt die ook eens gebruikt![]()
Wel verwarrend al die verschillende release/early acces/etc dates.
dus gewoon Xbox en PC met EA/origin access vanaf 21 september
Alle platformen met de Ronaldo of icon editie vanaf 26 september
alle platformen en Standaard editie 29 september
Verdedigen is echt moeilijk geworden inderdaad en er vallen echt heel veel doelpunten.Arwintju schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:26:
[...]
Patch kun je sowieso wel verwachten, maar dat er zoveel goals vallen ligt imo puur aan het verdedigen. Mensen zijn het verdedigen vorig siezoen van Fifa compleet verleerd met die verschrikkelijke AI verdediging.
potjes met minder dan 5 doelpunten kom ik niet tegen.
Mijn eerste FUT wedstrijd was 7 - 4
Verwijderd
Overigens @Bean77 Ik denk dat de game dinsdag 'gewoon' 1 uur 's nachts Nederlandse tijd komt.
Dat klinkt goed, in het eggie speel ik verdediger en ik irriteer me mateloos ingame aan hoe passing lanes afschermen etc vaak niet lonend is en hoe vaak ik afgestopt word op een manier dat overal een overtreding is behalve in FifaPykow schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:36:
[...]
Verdedigen is echt moeilijk geworden inderdaad en er vallen echt heel veel doelpunten.
potjes met minder dan 5 doelpunten kom ik niet tegen.
Mijn eerste FUT wedstrijd was 7 - 4
Kunnen keepers ook nog steeds terugspeel ballen onbestraft oppakken en is de gameplay ook nog steeds variabel per potje?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Excuus al dit probleem al eerder beantwoord is, en ik heb het grootste deel van deze topic doorgelezen maar zag het niet. Ik speel PS4 games en mijn zoon ook.
1)
We hadden een PS4 (PS_woonkamer), ik maak mijn eigen account, voeg credit card toe en koop digitale spellen, koop en activeer PS Plus.
2) Ik koop een PS4 (pro) (PS_zolder), we hebben dus ieder een eigen PS4. Ik laat mijn eigen account het primaire account voor de PS_woonkamer en mijn account toe op PL_zolder.
3) geen probleem. Ik koop een spel op mijn eigen account op PS_zolder en het verschijnt netjes in de bibliotheek van PS_woonkamer waar mijn zoon het spel kan downloaden en spelen. Ook online want we delen het PS Plus abonnement.
Nu is mijn vraag:
Mijn zoon wil Fifa18 en ik wil dat op mijn account kopen (want daar staat de credit card op). Maar mijn zoon wil graag de deluxe editie want daar zitten meer FUT Jumbo Premium Goud-pakketten bij.
Als ik het spel koop, hij download het spel onder zijn account, kan hij dan de FUT packs claimen? Of kan alleen mijn account dat omdat dat account het spel gekocht heeft?
Als dit niet gaat werken, en ik koop de deluxe editie gewoon als physiek dvd schijfje, kan hij de code die (daar dan ongetwijfeld) bij zit op zijn account invoeren?
Ik heb onderzoek gedaan op tweakers, verder online en net gebeld met Sony support maar die arme jongen moest toegeven dat hij het ook niet wist...
Wie kan me helpen en waarschijnlijk ook veel andere mensen die dezelfde vraag (gaan) hebben?
1)
We hadden een PS4 (PS_woonkamer), ik maak mijn eigen account, voeg credit card toe en koop digitale spellen, koop en activeer PS Plus.
2) Ik koop een PS4 (pro) (PS_zolder), we hebben dus ieder een eigen PS4. Ik laat mijn eigen account het primaire account voor de PS_woonkamer en mijn account toe op PL_zolder.
3) geen probleem. Ik koop een spel op mijn eigen account op PS_zolder en het verschijnt netjes in de bibliotheek van PS_woonkamer waar mijn zoon het spel kan downloaden en spelen. Ook online want we delen het PS Plus abonnement.
Nu is mijn vraag:
Mijn zoon wil Fifa18 en ik wil dat op mijn account kopen (want daar staat de credit card op). Maar mijn zoon wil graag de deluxe editie want daar zitten meer FUT Jumbo Premium Goud-pakketten bij.
Als ik het spel koop, hij download het spel onder zijn account, kan hij dan de FUT packs claimen? Of kan alleen mijn account dat omdat dat account het spel gekocht heeft?
Als dit niet gaat werken, en ik koop de deluxe editie gewoon als physiek dvd schijfje, kan hij de code die (daar dan ongetwijfeld) bij zit op zijn account invoeren?
Ik heb onderzoek gedaan op tweakers, verder online en net gebeld met Sony support maar die arme jongen moest toegeven dat hij het ook niet wist...
Wie kan me helpen en waarschijnlijk ook veel andere mensen die dezelfde vraag (gaan) hebben?
Duss, ik koop een zootje fifa points en speel een potje draft om meteen te verliezen. Pack ik if Valbuena. Ik dacht, laat ik dan ook maar een paar packs openen en hoppa, 85 Hernández.
Ik neem aan dat beide flink in prijs gaan stijgen?
Verwijderd
Ja! Heerlijk manStefan_99 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 19:01:
Duss, ik koop een zootje fifa points en speel een potje draft om meteen te verliezen. Pack ik if Valbuena. Ik dacht, laat ik dan ook maar een paar packs openen en hoppa, 85 Hernández.
Verwijderd
Ja hopelijk slaat het een beetje aan. Het scheelt sowieso al als je vanaf dezelfde interface toegang hebt tot de huidige prijs van spelers, in plaats van een extra tabblad open hebben voor Futbin.MyUtd4Life schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:19:
[...]
Ziet er gaaf uit! Hoewel Web App niet veel mooier is geworden nu, is dit wel leuk voordeel dat het technisch mogelijk is aanpassingen te doen.
Zal ook nog wel even kijken naar het zelf onderhouden van spelerprijzen. Moet alleen uitzoeken hoe je ps/Xbox en pc kunt onderscheiden
Ah mooi, gaan we daar gewoon van uit. Moet wel gewoon werken, dus dat zal 's avonds worden.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:44:
Overigens @Bean77 Ik denk dat de game dinsdag 'gewoon' 1 uur 's nachts Nederlandse tijd komt.
Ik heb het nooit echt een issue gevonden aangezien ik vaak meerdere browsers open heb of FUTBIN open heb staan op mijn iPad.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 19:16:
[...]
Ja hopelijk slaat het een beetje aan. Het scheelt sowieso al als je vanaf dezelfde interface toegang hebt tot de huidige prijs van spelers, in plaats van een extra tabblad open hebben voor Futbin.
Zal ook nog wel even kijken naar het zelf onderhouden van spelerprijzen. Moet alleen uitzoeken hoe je ps/Xbox en pc kunt onderscheiden
Ipv zelf een database te creëren en de bijbehorende logic om prijzen bij te houden, is het misschien simpeler om deze info uit Futbin te halen?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Iemand nog meer problemen met het opstarten van fifa 18 via xbox-one (ea access) hij blijft bij mij maar hangen op het paarse scherm en het tekentje van 18 ??
Verwijderd
Is mijn initiële plan ook. Ik heb thuis ook 3 schermen dus het is niet zo'n probleem om even een ander scherm te openen voor Futbin. Het idee is om gewoon in de webapp zelf de prijzen van Futbin te tonen. Misschien in een later stadium ook nog andere gebreken van de webapp aanpakken/slimmer maken. Bijvoorbeeld een link naar de oplossingen voor een SBC om maar een voorbeeld te noemen.Bossie schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 20:19:
[...]
Ik heb het nooit echt een issue gevonden aangezien ik vaak meerdere browsers open heb of FUTBIN open heb staan op mijn iPad.
Ipv zelf een database te creëren en de bijbehorende logic om prijzen bij te houden, is het misschien simpeler om deze info uit Futbin te halen?
Zeker interesse, was ook al met iets gelijkaardig bezig. Open source?Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 17:45:
Ik ben op dit moment bezig met een Chrome extensie om de prijzen van Futbin/Futhead/Futwiz (welke dan ook) te verwerken in de webapp. De bedoeling is om de laatste prijs van een speler te tonen.
Voorbeeld (wat nog niet werkt omdat er nog geen prijzen zijn van spelers):
[afbeelding]
Kan zijn dat ik ook gewoon via de Chrome extensie prijzen ga verzamelen zoals Futwiz dat ook heeft gedaan vorig jaar.
Interesse?
Everything is possible if you really want it.
Wat ik op het EA forum al een paar keer heb gelezen:Donverdi073 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 20:23:
Iemand nog meer problemen met het opstarten van fifa 18 via xbox-one (ea access) hij blijft bij mij maar hangen op het paarse scherm en het tekentje van 18 ??
Heb je iets aangesloten op je USB-poorten? Zoja, alles verwijderen, X1 opnieuw opstarten en dan FIFA weer proberen.
Bedankt voor je reactie , had ook zoiets zien voorbij komen maar heb er niks op usb op aangesloten, heb fifa verwijderd en nu opnieuw aan het downloadenSR8 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:00:
[...]
Wat ik op het EA forum al een paar keer heb gelezen:
Heb je iets aangesloten op je USB-poorten? Zoja, alles verwijderen, X1 opnieuw opstarten en dan FIFA weer proberen.

Verwijderd
Een Chrome extensie kun je sowieso al makkelijk bekijken. Maar hou de code gewoon voor mijzelf als je het niet erg vind. Het kost wel wat tijd om het goed te optimaliseren gok ik. Het laatste wat ik dan wil is dat iemand een "kloon" maakt en er met de credits vandoor gaat. No offenseHobbles schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 20:59:
[...]
Zeker interesse, was ook al met iets gelijkaardig bezig. Open source?
Laat het wel weten hier. Binnenkort ook even wat op Reddit zetten denk ik.
Edit:
https://streamable.com/e8vp8
Ik haal nu de huidige (laagste) prijs op van Futbin. Hij gaat soms nog wel op zijn bek waar ik nog even wat voor moet schrijven. Maar wil er nog heel wat aan optimaliseren
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2017 21:13 ]
Wat een pack luck dit jaar
nu ook nog Ramos en Coutinho gepacked
[ Voor 8% gewijzigd door Stefan_99 op 22-09-2017 21:17 ]
Staat EA Access/FIFA op internal of external storage? Verplaatsen naar internal storage hielp bij iemand.Donverdi073 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:07:
[...]
Bedankt voor je reactie , had ook zoiets zien voorbij komen maar heb er niks op usb op aangesloten, heb fifa verwijderd en nu opnieuw aan het downloadennu hopen dat hij het straks wel doet
Ik zag bij youtubers op fifa 17 dat zei 20% korting kregen bij aankoop fifa points bijv. 12.000 fifa points normaliter 100 euro. en zei kochten het voor 80.
Iemand hier ervaring mee? waar ik dit lidmaatschap kan aangaan?
Iemand hier ervaring mee? waar ik dit lidmaatschap kan aangaan?
Mijn eerste team is af. D.m.v. handelen kunnen kopen. Nog 4k over om verder te handelen. Volgende week een 2e team bouwen.
41212
Nani(7chem)-Immobile
Gomez
Brozovic-Kessie
Gonalons
Lukaku-Castan-Juan jesus-Karsdorp
Donnarumma
Benieuwd hoe het speelt.
41212
Nani(7chem)-Immobile
Gomez
Brozovic-Kessie
Gonalons
Lukaku-Castan-Juan jesus-Karsdorp
Donnarumma
Benieuwd hoe het speelt.
Cons:::BB4E
Hij doet het eindelijk reinstall was de oplossing , kan eindelijk beginnenSR8 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:33:
[...]
Staat EA Access/FIFA op internal of external storage? Verplaatsen naar internal storage hielp bij iemand.
Ik heb een klein probleem denk ik. Ik heb ooit eens coins gekocht en daarvan werd het account verbannen. Nu ben ik dus zo stom geweest om die E-mail van het verbannen account te wisselen met een andere om deze weer vrij te maken voor mijn nieuwe account. Zou dit nu complicaties kunnen opleveren? Want ik heb wel de ICON edtion gehaald op het nieuwe account.
Iemand een paar goedkope oplossingen om deze squad builder op te lossen. Link: https://i.imgur.com/i27FNmy.jpg
[ Voor 10% gewijzigd door jsper op 22-09-2017 23:51 ]
Ja hoor, transfer markt op, duits aantikken en posities vullen, 1 van de makkelijkste is dit...jsper schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 23:48:
Iemand een paar goedkope oplossingen om deze squad builder op te lossen. Link: https://i.imgur.com/i27FNmy.jpg
Nog mensen wakker? ik vind geen gouden/zilveren spelers meer op de market, voordeel hiervan is wel dat ik de 28 contracten kan buyen voor 200
Die gaan de eerste week weg voor 450/500?
[ Voor 46% gewijzigd door Jelte,89 op 23-09-2017 00:09 ]
Revive the guild!
Ik kan nog steeds niet de transfermarkt op in de webapp of in de companion app. Betekend dat ik dat nu met de 10uur Early Access nog moet doen, zonde van de tijd.
Wat doen jullie momenteel om coins te verzamelen? Die Singleplayer Draft is supersaai.
Wat doen jullie momenteel om coins te verzamelen? Die Singleplayer Draft is supersaai.
Verdorie, weer geen Ronaldo in mijn bronze daily gift pack
Wat hebben jullie voor toevoegingen.
Met 50.000 munten over

Verdedigen is zo lastig wow
Met 50.000 munten over

Verdedigen is zo lastig wow
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb nu de volgende kaartjes uit packs.. Weet alleen niet of het handig is ze NU te verkopen. Of wachten de de eerste week van release. Jullie daar een idee over?
Dit zijn de kaarten:
Mbappe
Sturridge
Martial
Khedira
Salah
Asensio
Valbuena TOTW
Aranguiz TOTW
Sorloth TOTW
Dit zijn de kaarten:
Mbappe
Sturridge
Martial
Khedira
Salah
Asensio
Valbuena TOTW
Aranguiz TOTW
Sorloth TOTW
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Persoonlijk denk ik dat je het beste kan wachten tot dat iedereen live is gegaan vanaf volgende week dinsdag. Vooral straks bij de eerste WL willen mensen wel wat coins uit gaan geven.Korkss schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 09:27:
Ik heb nu de volgende kaartjes uit packs.. Weet alleen niet of het handig is ze NU te verkopen. Of wachten de de eerste week van release. Jullie daar een idee over?
Dit zijn de kaarten:
Mbappe
Sturridge
Martial
Khedira
Salah
Asensio
Valbuena TOTW
Aranguiz TOTW
Sorloth TOTW
Zie hier het resultaat en live reactie wanneer een NOOB pakketjes aan het openen is en vaak een verkeerde naam van een speler omroept haha.
Ik denk dat je het beste kunt wachten tot OTW in packs zitten en in de tussentijd simpelweg je coinboosts opmaken (eventueel via drafts). Vervolgens simpelweg wachten tot TOTY eind oktober en dan nog een rondje packs kopen.Pykow schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 09:56:
[...]
Persoonlijk denk ik dat je het beste kan wachten tot dat iedereen live is gegaan vanaf volgende week dinsdag. Vooral straks bij de eerste WL willen mensen wel wat coins uit gaan geven.
Zie hier het resultaat en live reactie wanneer een NOOB pakketjes aan het openen is en vaak een verkeerde naam van een speler omroept haha.
[video]
Haha komisch! NEYMAR?Pykow schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 09:56:
[...]
Persoonlijk denk ik dat je het beste kan wachten tot dat iedereen live is gegaan vanaf volgende week dinsdag. Vooral straks bij de eerste WL willen mensen wel wat coins uit gaan geven.
[video]
Verwijderd
Ja die vond ik ook mooi ja
Overigens kan je Tadic gewoon verwijderen uit je transferkandidaten
JA ik zag PSG en dacht gelijk aan Neymar haha.
Zo zie je maar dat ik nog niet overal bekend mee ben, maar dat komt nog wel
Ja Tadic heb ik al, maar ik kan hem niet verwijderen via de webapp.Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 10:37:
Ja die vond ik ook mooi jaOverigens kan je Tadic gewoon verwijderen uit je transferkandidaten
Dus ik moet nu nog 1 dag wachten tot dat hij bij verlopen items komt te staan
Verwijderd
Mij lukt dat wel hoor, gewoon op uit volglijst klikken. Kan alleen niet als je zelf het hoogste bod hebt.Pykow schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 10:39:
[...]
[...]
Ja Tadic heb ik al, maar ik kan hem niet verwijderen via de webapp.
Haha snap ik! Is eens wat andersPykow schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 10:39:
[...]
[...]
Ja Tadic heb ik al, maar ik kan hem niet verwijderen via de webapp.
Griezmann is wel gewoon Frans btw
Zonder context, Lucas en Gameiro in packs?Vissert schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 10:54:
[...]
Haha snap ik! Is eens wat anders![]()
Griezmann is wel gewoon Frans btw
Verwijderd
Dani Alves en GameiroBossie schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:24:
[...]
Zonder context, Lucas en Gameiro in packs?
Lucas ?Bossie schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:24:
[...]
Zonder context, Lucas en Gameiro in packs?
Wel gameiro en dani alves uit een pack en daar ben ik wel blij mee. Pas na het stoppen met filmen kwam ik erachter hoeveel ze waard zijn.
EDIT: Zojuist voor het eerst een online match gespeeld
eerste partij was gewoon erg oneerlijk. Hij had een betere team en had alle geluk mee.
Ik had 70% balbezit, maar verloor wel gewoon met 5 - 0. ik had 4x op de paal geschoten.
2e partij was ik duidelijk de bovenliggende partij. weer heel veel balbezit.
Ik kwam op 0-1 achterstand na 20 minuten eindelijk de 1 - 1.
In de 2e helft kwam ik weer op achterstand op 1 - 2 doordat de AI de verkeerde kant op liep.
Gelijk vanaf de aftrap daarna scoorde ik gelijk de 2 - 2. Hij was blijkbaar pissig want hij trapte niet gelijk af.
5 minuten later prik ik de 3-2 binnen en tada de verbinding met de tegenstander is verloren
[ Voor 51% gewijzigd door Pykow op 23-09-2017 12:58 ]
https://www.futbin.com/18/player/393/Lucas/Pykow schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:50:
[...]
Lucas ?
Wel gameiro en dani alves uit een pack en daar ben ik wel blij mee. Pas na het stoppen met filmen kwam ik erachter hoeveel ze waard zijn.
De andere Braziliaanse forward @PSG
Ah nu herken ik hem.Bossie schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:58:
[...]
https://www.futbin.com/18/player/393/Lucas/
Maar die zat niet in mijn pakketjes
Leuk zo met de artiest kaart eropBossie schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:58:
[...]
https://www.futbin.com/18/player/393/Lucas/
Zo irritant om op twitch anderen al te zien spelen, draften en handelen terwijl we op de ps4 met handen gebonden zijn.
Je kan ook nog gewoon FUT17 spelen, ik probeer nog steeds promotie naar D1 af te dwingen.Bean77 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:27:
[...]
Leuk zo met de artiest kaart erop![]()
Zo irritant om op twitch anderen al te zien spelen, draften en handelen terwijl we op de ps4 met handen gebonden zijn.
Gisteren ook weer promotie misgelopen doordat in de beslissende pot ik na 6 minuten met 0-2 achterstond door twee schoten van minimaal 20 meter ...
De geluiden op reddit over FUT18 laten ook zien dat deze release ook weer verre van foutloos is.
Of je hebt een Japans account op je ps4 staan met daarop een fifa account aangemaakt.Bean77 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:27:
[...]
Dat is ook waar, fifa17 vind ik niet meer echt heel spannend. Zit al een eeuwigheid in div1 zonder de titel te pakken. Maar wat potjes kunnen idd geen kwaad.Bossie schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:31:
[...]
Je kan ook nog gewoon FUT17 spelen, ik probeer nog steeds promotie naar D1 af te dwingen.
Gisteren ook weer promotie misgelopen doordat in de beslissende pot ik na 6 minuten met 0-2 achterstond door twee schoten van minimaal 20 meter ...
De geluiden op reddit over FUT18 laten ook zien dat deze release ook weer verre van foutloos is.
Laatst ook verloren met 6-3 tegen iemand die ze alle 6 van buiten het 16 meter gebied erin schoot. Echt irritant zulke -one trick- spelers.
Tsja die geluiden zijn niet gek. EA heeft nog nooit een spel uitgebracht waar geen blunders in zaten. Het is een aan zekerheid grenzende waarschijnlijk dat EA het nu ook weet te verknoeien
Het is maar 10 uurtjes dat je kan spelen op Xbox of PC.Bean77 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:27:
[...]
Ik heb tot nu toe alleen Fifa 18 opgestart om de dagelijkse doelen te halen.
Ik kan nog 6 uur spelen ongeveer de komende "3 dagen".
Vandaag speel ik dus niet meer en morgen en overmorgen ga ik de 6 uurtjes opmaken.
Ik ben nu vooral bezig met de Webapp om spelers te handelen.
Fifa 17 zojuist verwijderd van mijn PC.
[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 23-09-2017 14:03 ]
Dat is dus irritant als je het niet kanPykow schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:59:
[...]
Het is maar 10 uurtjes dat je kan spelen op Xbox of PC.
Ik heb tot nu toe alleen Fifa 18 opgestart om de dagelijkse doelen te halen.
Ik kan nog 6 uur spelen ongeveer de komende "3 dagen".
Vandaag speel ik dus niet meer en morgen en overmorgen ga ik de 6 uurtjes opmaken.
Ik ben nu vooral bezig met de Webapp om spelers te handelen
Maar gelukkig zijn de ps4 spelers wel gelijk aan elkaar op dat gebied.
Qua team moet ik nog kijken wat ik ga doen. Eind oktober zullen ze prijzen wel flink lager zijn dan dat ze bij de start zullen zijn.
Ik vind de prijzen echt insane.. of ben ik nou gek?
Eriksen 80k
Kane 45k
Martial 50k
Heb je 3 spelers ben je bijna 2 ton verder
Eriksen 80k
Kane 45k
Martial 50k
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik had begrepen dat deze spelers inderdaad in het begin erg duur zijn.Korkss schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 14:06:
Eriksen 80k
Kane 45k
Martial 50k
Maar dat ze na paar minden voor 12k ofzo verkocht worden.
Eind oktober/begin november zullen de prijzen al aardig genormaliseerd zijn volgens mijn info.Pykow schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 14:07:
[...]
Ik had begrepen dat deze spelers inderdaad in het begin erg duur zijn.
Maar dat ze na paar minden voor 12k ofzo verkocht worden.
Is vrij logisch te noemen en je bent niet gek denk ik..Korkss schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 14:06:
Eriksen 80k
Kane 45k
Martial 50k
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Dit klinkt logisch. Maar had nu in gedachten om een BPL teampje te bouwen.Leoon. schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 14:12:
[...]
Is vrij logisch te noemen en je bent niet gek denk ik... De vraag is op dit moment vele male groter dan het aanbod. Dus de prijs gaat omhoog. Op den duur worden er meer en meer pakjes geopend wat ten goede komt aan het aanbod --> prijs daalt weer.
Bailly, Kane, Eriksen, Martial en Willian wil ik er wel in.
Maargoed dan ben je zo 3 ton verder voor een team

Ja enige wat ik je kan meegeven is niet doen. Over maandje of twee zakken de prijzen. Wat ik zelf altijd doe is met cheap team beginnen, Rusland, Amerika, Frankrijk, Nederland zoiets. Lekker handelen en dan als de prijzen wat zakken toeslaan. Maar meestal sla ik BPL sowieso over, die zijn consequent overpriced,altijd.Korkss schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 15:16:
[...]
Dit klinkt logisch. Maar had nu in gedachten om een BPL teampje te bouwen.
Bailly, Kane, Eriksen, Martial en Willian wil ik er wel in.
Maargoed dan ben je zo 3 ton verder voor een team
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Voor de SBC Intermediate heb ik deze gebruikt;
https://www.futbin.com/18/squad/19104
Misschien hebben jullie er iets aan
In mijn pakje zat helaas echt niks van waarde, dus die 5500 coins wat het team kostte haal ik er niet uit. Maar wellicht hebben anderen meer geluk.
Misschien hebben jullie er iets aan
PSN/Steam: Xamsix
Dat verdedigen zeg man man man.. Heb het gevoel alsof die verdedigers all over te place zijn. Te laat reageren etc. Elke pot is het open huis, bij mij maar ook bij de tegenstanders.
Hoop dat ik dat wat beter onder de knie ga krijgen want nu ist niet leuk meer zeg.
Hoop dat ik dat wat beter onder de knie ga krijgen want nu ist niet leuk meer zeg.
Ja het verdedigen is echt lastig.Korkss schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 17:10:
Dat verdedigen zeg man man man.. Heb het gevoel alsof die verdedigers all over te place zijn. Te laat reageren etc. Elke pot is het open huis, bij mij maar ook bij de tegenstanders.
Zie alleen maar potjes van minimaal 5 doelpunten
Ik kwam deze aanbieding tegen,
https://www.instant-gamin...aling-key-origin-fifa-18/
Ben alleen benieuwd of er in die standaard versie ook de weekly packs zitten, icm met die 2200 points (die ik dan zou willen gebruiken voor drafts) is het dan wel een mooie deal!
https://www.instant-gamin...aling-key-origin-fifa-18/
Ben alleen benieuwd of er in die standaard versie ook de weekly packs zitten, icm met die 2200 points (die ik dan zou willen gebruiken voor drafts) is het dan wel een mooie deal!
Revive the guild!
5-4Pykow schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 17:12:
[...]
Ja het verdedigen is echt lastig.
Zie alleen maar potjes van minimaal 5 doelpunten
6-4
5-3
4-1
Allemaal verloren hahaha
Is alleen maar positief toch dat het lastig is? Eindelijk een beetje skills vind het best jammer dat alles op automatisch kan.Korkss schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 17:10:
Dus ik had vandaag al Pepe, Martial, Pedro, Cahil en Vertonghen gepacked... open ik nu net aubameyang Waar ik met Fifa 17 niet echt enorm gelukkig was begint het hier erg goed!!
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ik zit ook in de Webapp te traden, gaat me alleen niet snel genoeg
Als ik nu fifa punten koop in fifa 17 kan ik die dan naar fifa 18 zetten. Of had ik de punten dan voor de release van de webapp in fifa 17 moeten hebben?
Je kan pas de punten van FIFA17 naar FIFA18 overzetten als je FIFA 18 voor het eerst opstart op je PS4.
heb ook dani alves gepacktPykow schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:50:
[...]
Lucas ?
EDIT: Zojuist voor het eerst een online match gespeeld
eerste partij was gewoon erg oneerlijk. Hij had een betere team en had alle geluk mee.
Ik had 70% balbezit, maar verloor wel gewoon met 5 - 0. ik had 4x op de paal geschoten.
2e partij was ik duidelijk de bovenliggende partij. weer heel veel balbezit.
Ik kwam op 0-1 achterstand na 20 minuten eindelijk de 1 - 1.
In de 2e helft kwam ik weer op achterstand op 1 - 2 doordat de AI de verkeerde kant op liep.
Gelijk vanaf de aftrap daarna scoorde ik gelijk de 2 - 2. Hij was blijkbaar pissig want hij trapte niet gelijk af.
5 minuten later prik ik de 3-2 binnen en tada de verbinding met de tegenstander is verloren
Voor hoeveel verkoop je nu
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hier ook.Korkss schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 17:10:
Zelfs promotie naar 9 niet gehaald
Twijfel over tacktiek
Zegt ook niet alles. Er zullen genoeg goede spelers beginnen in lage divisies nu. Volgende week zal het anders zijn
Iemand opstelling voor SBC Squad goals die niet teveel kost?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Kan iemand me zeggen hoeveel volgende spelers ongeveer kosten:
Lucas Biglia, Joeri Tielemans, Sneijder, Fabinho, Depay, Mandzukic, Florenzi?
Bedankt!
Bedankt!
Welk platform?Drossie schreef op zondag 24 september 2017 @ 00:37:
Bedankt!
Revive the guild!
Sorry, can't help you
Revive the guild!
Gemiddelde ranges als ik snel kijk, met hoogste waarde wat buy now ongeveer is.Drossie schreef op zondag 24 september 2017 @ 00:37:
Bedankt!
Biglia: 2500 - 3500
Tielemans: 1800 - 2300
Sneijder: 1800 - 2200
Fabinho: 3400 - 4500
Depay: 4000 - 5500
Mandzukic: 2000 - 4000
Florenzi: 6500 - 9000
Verwijderd
Mijn zoon en ik hebben ondertussen de app FIFA 18 Companion gedownload. Het is wel raar dat mijn zoon reeds transfers kan doen en ik nog niet. Bij mij staat er 'Blijf FUT 18 spelen op PS3 om toegang te krijgen tot de transfermarkt ...
Weet iemand hoe het komt dat hij het wel kan en ik niet?
Alvast aan het sleutelen voor wat squads. Welke van de drie vinden jullie het beste? Ik heb ook op de workrates gelet. Eventuele tips zijn nog welkom.
https://www.futwiz.com/en/fifa18/squad/61795 La Liga
https://www.futwiz.com/en/fifa18/squad/61831 BPL
https://www.futwiz.com/en/fifa18/squad/61851 Bundesliga
https://www.futwiz.com/en/fifa18/squad/61795 La Liga
https://www.futwiz.com/en/fifa18/squad/61831 BPL
https://www.futwiz.com/en/fifa18/squad/61851 Bundesliga
Pure willekeur van EA. Speel als sinds 2013 FUT en ik ben ook en vele met ons nog niet speelgerechtigd voor de transfermarkt. We moeten het spel eerst kopen en daarna worden wij geactiveerd.. Echt belachelijkVerwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:01:
Mijn zoon en ik hebben ondertussen de app FIFA 18 Companion gedownload. Het is wel raar dat mijn zoon reeds transfers kan doen en ik nog niet. Bij mij staat er 'Blijf FUT 18 spelen op PS3 om toegang te krijgen tot de transfermarkt ...
Sommige hebben inderdaad geen toegang tot de transfers.Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:01:
Dat is volkomen willekeurig geregeld.
Op mijn account kan ik gelukkig alles doen en heb daardoor ook 3 leuke teams in elkaar kunnen zetten.
Vanmorgen nog een Jumbo pack gekregen of tenminste ik mocht opeens een gratis gold jumbo pack openen.
Daarin zat een leuke spaanse keeper in
https://www.futbin.com/18/player/262/Jos%C3%A9%20Reina/
die past mooi in mijn spaanse team.
Team 1 (Nederlands) https://www.futwiz.com/en/fifa18/squad/62020
Team 2 (BPL) https://www.futwiz.com/en/fifa18/squad/62011
Team 3 (spaans) https://www.futwiz.com/en/fifa18/squad/61998
Ik weet alleen niet waar hun rating op gebaseerd is.
Want ingame is het voor het nederlandse team 76 en voor BPL en spaanse team 81.
Zouden jullie spelers die je packen gelijk verkopen of in je club laten voor sbc's?
Heeft iemand nog een truukje om de 10 uur EA Access te verlengen op de PC?
Verwijderd
@Pykow
Waarom heb je 3 teams gemaakt? Kan je die teams niet beter samenvoegen zodat je meer te besteden hebt en 1 super team bouwt?
Zie meerdere mensen het doen, maar wat is het nut van verschillende teams?
Is dat handig als je FUT offline speelt ofzo? Want dat is iets wat ik niet doe, ik speel niks tegen de computer.. alles online
Waarom heb je 3 teams gemaakt? Kan je die teams niet beter samenvoegen zodat je meer te besteden hebt en 1 super team bouwt?
Is dat handig als je FUT offline speelt ofzo? Want dat is iets wat ik niet doe, ik speel niks tegen de computer.. alles online
Kost je minder fitness kaarten...Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:06:
@Pykow
Uiteindelijk wil je denk ik 2 teams, 1 superteam en een 1 fitness team (dat doen de meeste mensen).
Meestal eindig ik wel een 1 goed team, omdat ik dan toch genoeg fitness kaarten over heb.
Verwijderd
Als je met het ene team speelt, kan het andere team uitrusten? Moet ik het zo zien?Protax schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:17:
[...]
Uiteindelijk wil je denk ik 2 teams, 1 superteam en een 1 fitness team (dat doen de meeste mensen).
Meestal eindig ik wel een 1 goed team, omdat ik dan toch genoeg fitness kaarten over heb.
Dus je bespaard op die kaartjes omdat het ene team rust krijgt doordat je met een andere team speelt?
Zijn ze dan na 1 wedstrijd rust weer op 99 fitheid?
Edit: Je kan btw wel merken dat het nog niet zo druk is op de transfermarkt van de ps4.. Er is iemand die koopt al die goedkope spelers die je nodig bent voor die SBC. Startprijs is 150 maar die gene biedt meteen 600..
Zijn er btw scripts dat je in kan stellen, om spelers te kopen? Bv elke speler op CM die goedkoper is dan 300, dat je script daar automatisch op biedt tot een ingesteld bedrag? Niet dat ik die wil gebruiken, maar heb het idee dat er zoiets wel gebeurd..
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2017 12:28 ]
Klopt, reserve team op de bank van het andere team. En dan afwisselen als het fitness niveau onder een x nummer komt. Doorgaans speel ik 2 a 3 keer met mijn 1e team en dan speel ik 1x met mijn 2e team.Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:20:
[...]
Als je met het ene team speelt, kan het andere team uitrusten? Moet ik het zo zien?
Dus je bespaard op die kaartjes omdat het ene team rust krijgt doordat je met een andere team speelt?
Zijn ze dan na 1 wedstrijd rust weer op 99 fitheid?
Edit: Je kan btw wel merken dat het nog niet zo druk is op de transfermarkt van de ps4.. Er is iemand die koopt al die goedkope spelers die je nodig bent voor die SBC. Startprijs is 150 maar die gene biedt meteen 600..
Zijn er btw scripts dat je in kan stellen, om spelers te kopen? Bv elke speler op CM die goedkoper is dan 300, dat je script daar automatisch op biedt tot een ingesteld bedrag? Niet dat ik die wil gebruiken, maar heb het idee dat er zoiets wel gebeurd..
Wat doe ik verkeerd? Blijf op 99 steken.. https://i.imgur.com/ARLapdP.jpgXamsix schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 16:01:
Voor de SBC Intermediate heb ik deze gebruikt;
Misschien hebben jullie er iets aanIn mijn pakje zat helaas echt niks van waarde, dus die 5500 coins wat het team kostte haal ik er niet uit. Maar wellicht hebben anderen meer geluk.
Nederlandse team om mee te beginnen in de early access.Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:06:
@Pykow
Spaanse en BPL team wissel elkaar af (dit is eigenlijk 1 selectie waarbij het ene team op de bank zit en de andere speelt) dat is om fitness op pijl te kunnen houden.
Ik speel zowel offline (Squad battles zijn echt een uitdaging) en online als ik wat beter word
Vandaag moet je een speler kopen voor 500 coins direct.
Dit heb ik ook gedaan en vervolgens de speler voor 700 coins verkocht.
lekker een kleine winst.
[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 24-09-2017 13:09 ]
Is het mogelijk om als PS4 speler al te beginnen met Ultimate Team op één of andere manier? Ik snap niet hoe jullie allemaal al bezig kunnen zijn met het spel als de release pas de 26e is voor de Ronaldo en Icon edition.
https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/q-enf0rcer.1 schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:11:
Is het mogelijk om als PS4 speler al te beginnen met Ultimate Team op één of andere manier? Ik snap niet hoe jullie allemaal al bezig kunnen zijn met het spel als de release pas de 26e is voor de Ronaldo en Icon edition.
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs