Thanks! Dan ga ik dat ook maar eens proberen.. Ik doe nu de Squad battles.Vorige week FUT weer eens opgepakt na 2 jaar.Bean77 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:29:
[...]
Elke week kan je je kwalificeren voor de Weekend league. In deze weekend league speel je max 40 wedstrijden en kom ik in een silver/gold/elite categorie afhankelijk van de aantal wins. Hier krijg je pakjes voor (afhankelijk van je resultaat).
Naast de wekelijkse packs kijkt men ook per maand welke score je hebt. Voor deze score krijg je ook packs, dat zijn de 'monthly' packs.
Maar juist daarom is er al een groot voordeel, omdat de IFs niet gekocht hoeven te worden om mee te spelen.Fraaank schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:29:
Dat verschil is er nu ook al. Zeker de mensen die regelmatig elite halen, lopen (of liepen eigenlijk) heel snel weg bij de rest zoals ik die vaak Gold 1-2-3 haalt. Die krijgen namelijk IF's elke week, dus dat is sowieso cash. Ik daarentegen zit aan het einde van de maand met een paar "shitty" rode kaarten waar je bijna nooit wat mee kan doen. Ik zie het af en toe nog wel is als requirement voor een SBC, maar in mijn optiek te weinig.
Als je ze ook nog eens zou kunnen inleveren voor een SBC is dat nog meerdere 10k's verschil.
Dan is casual spelen niet meer te doen.
Net ook gedaan...bij de tweede kreeg ik lanzini...cf van 84.....maar goed....Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:17:
[...]
Ik heb op Neymar en Mbappe na , alle PTG OTW kaartjes. Puur voor de handel. Zoals James verkocht ik woensdag ( voor 16 uur) op 240k en pik ik weer op voor 140k. zo probeer ik Bergkamp te financieren
Deze gebruikt voor mn tradable team of the week naar keuze...
hopelijk komen volgende week alleen maar toppers in het team van de week
Had zelf wat 83 rated spelers opgespaard....kostte met uiteindelijk 21K om het aan te vullen......
Hopelijk pack ik een IF die minimaal voor 25K weggaat....
Burp
Ik moet ook maar eens gaan handelen. Iemand tips waar/hoe ik moet starten?
Ben namelijk nog helemaal blanco op dat gebied.
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Ja en nee. De elite-spelers krijgen dus sowieso al die IF's, los van de maandelijkse rewards. Daar is dus nu al een groot verschil ontstaan, die moeilijk te dichten is (zonder er 100-en euro's tegen aan te gooien). Ben het ook wel met jou eens, dat het voor de casual-spelers dan nog minder leuk is.stomley schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:34:
[...]
Maar juist daarom is er al een groot voordeel, omdat de IFs niet gekocht hoeven te worden om mee te spelen.
Als je ze ook nog eens zou kunnen inleveren voor een SBC is dat nog meerdere 10k's verschil.
Dan is casual spelen niet meer te doen.
Iemand eigenlijk ervaring met Jay-Jay Okocha (85)?
Ik ben recentelijk weer gestart met FUT. Het afgelopen weekend Fifa maar weer eens aangeschaft.
Wat zijn in Fifa 18 de manieren om munten te verdienen? Waar kan ik het best in investeren.
In het verleden kocht ik altijd 1 speler via nu kopen op een vastgesteld laag tarief. Deze plaatste ik direct weer voor 500-1000 munten meer op de transferlijst. Werkt dat nog steeds?
Voorbeeld zou bijvoorbeeld Alli zijn. Die koop ik dan elke keer als iemand hem voor 11000 er op zet. Verkoop ik weer voor 12000. Onbeperkte hoeveelheid.
Zijn er andere en betere manieren om munten te verdienen momenteel?
Wat zijn in Fifa 18 de manieren om munten te verdienen? Waar kan ik het best in investeren.
In het verleden kocht ik altijd 1 speler via nu kopen op een vastgesteld laag tarief. Deze plaatste ik direct weer voor 500-1000 munten meer op de transferlijst. Werkt dat nog steeds?
Voorbeeld zou bijvoorbeeld Alli zijn. Die koop ik dan elke keer als iemand hem voor 11000 er op zet. Verkoop ik weer voor 12000. Onbeperkte hoeveelheid.
Welkom, probeer eens hierboven in de zoekbalk in dit topic te zoeken. De vraag word hier meermaals gesteld en er zijn al verschillende lijstjes met tips als antwoord gekomen. Als je die vind kan je daar mee beginnen.RenoD87 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:43:
Ik moet ook maar eens gaan handelen. Iemand tips waar/hoe ik moet starten?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Nee, meest effectief is inspelen op League SBC's of met IF (discard) trading.DeBers schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:45:
Ik ben recentelijk weer gestart met FUT. Het afgelopen weekend Fifa maar weer eens aangeschaft.
Is het eigenlijk bekend of nog alle toty's in packs komen?
Ja vnv om 7 uurajaxalex schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:54:
Vanavond!ajaxalex schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:54:
Dan wordt dus ook genieten tijdens de WL als de servers zo heerlijk worden misbruikt om packs te openen...Protax schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:15:
[...]
https://www.reddit.com/r/...ty_in_packs_6pm_tomorrow/
Op reddit... Weet niet of het waar is ;-)
Volgens mij heeft EA zijn servers altijd prima op orde. Niet dan?Fraaank schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:21:
[...]
Dan wordt dus ook genieten tijdens de WL als de servers zo heerlijk worden misbruikt om packs te openen...
Precies of niet.DeBers schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:37:
[...]
Volgens mij heeft EA zijn servers altijd prima op orde. Niet dan?
Ik merk op zaterdag overdag een groot verschil met vrijdag/zondagavond. Lijkt of mijn spelers gewoon net alles te laat doen.
Voornamelijk aan jouw kwaliteitenSlqmLqck schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:38:
[...]
Precies of niet.
Ik merk op zaterdag overdag een groot verschil met vrijdag/zondagavond. Lijkt of mijn spelers gewoon net alles te laat doen.Of ligt het toch aan mijn kwaliteiten?
Nee niet echt, zoals hierboven ook al wordt opgemerkt. Gameplay is gewoon aanmerkelijk anders op vrijdagavond, zaterdag overdag of op zondagochtend. Komt er nog bij dat als iedereen massaal inlogt en packs open maakt, je dat wel merkt op de servers. [joke]Was vorig jaar ook al zo namelijk, en de servers van EA geven altijd voorkeur aan lootboxes dan dat iemand fatsoenlijk een spel kan doen.[/joke]DeBers schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:37:
[...]
Volgens mij heeft EA zijn servers altijd prima op orde. Niet dan?
Meteen vanavond openen of morgen ergens voor betere pack weight denken jullie?Protax schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:15:
[...]
https://www.reddit.com/r/...ty_in_packs_6pm_tomorrow/
Op reddit... Weet niet of het waar is ;-)
Ik ga vanavond openen, uurtje of 10Joster schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:34:
[...]
Meteen vanavond openen of morgen ergens voor betere pack weight denken jullie?
Volgens mij werkt het niet zo. Hoe ik denk dat het werkt:Joster schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:34:
[...]
Meteen vanavond openen of morgen ergens voor betere pack weight denken jullie?
10.000 packs geopend, 1x Ronaldo. 10.000packs geopend, 1x Ronaldo.
Dan maakt het dus niet uit wanneer je hebt openmaakt, want die Ronaldo komt continue op hetzelfde punt uit een pack. Of je moet 10.000 packs klaar hebben staan en die simultaan kunnen openen.
Maar dat is mijn geachtespinsel over hoe het werkt met packweight.
Verwijderd
Zoiets klopt het waarschijnlijk wel, alhoewel de kans groter is als er minder mensen packen. Dus in de nacht bijvoorbeeld is de kans groter dan vanaf het moment dat ze vrij komen.Fraaank schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:48:
[...]
Volgens mij werkt het niet zo. Hoe ik denk dat het werkt:
Dan maakt het dus niet uit wanneer je hebt openmaakt, want die Ronaldo komt continue op hetzelfde punt uit een pack. Of je moet 10.000 packs klaar hebben staan en die simultaan kunnen openen.
Wat mij is opgevallen is dat bepaalde kaarten op bepaalde momenten gepackt worden. Ik zie regelmatig dat een bepaalde (vrij zeldzame) kaart (voorbeeld SIF Immobile) 3 er van op de markt staan tussen de 5 en 10 minuten, terwijl er vervolgens tussen de 10 en 12 minuten 6 er van staan. Na 12 minuten wordt het weer minder. (Cijfers zijn ter illustratie).Fraaank schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:48:
[...]
Volgens mij werkt het niet zo. Hoe ik denk dat het werkt:
Dit heb ik ook gemerkt tijdens het snipen. Er komt in een tijd van 2 minuten bijvoorbeeld veel SIF Immobiles op de markt, vervolgens volgt er een paar minuten niks. Zo wisselt het af.
Of is dit gewoon toeval en zit het tussen mijn oren?
Squadbattles gaat ook weer lekker, update heeft een 87, en 2x 88 teams
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
ik speelde ook ineens tegen TOTY spelers afgelopen week, ik dacht dat is snel...Bossie schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:16:
Burp
3x 5-0 peanutsBossie schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:16:
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
1-0, 3-0, gewonnen na penalties
not bad, Desailly maakt tot nu wel steeds het verschil.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Huh? Speelt niet iedereen tegen dezelfde teams?Bossie schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:16:
Oh EA heeft trouwens zojuist op twitter bevestigd dat om 19 uur alle TOTY in packs zitten.
[ Voor 17% gewijzigd door Exar op 19-01-2018 18:19 ]
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Kan zo zijn inderdaad, of iemand bied er meerdere tegelijk aan voor dezelfde buy-now.OnderDeMotorkap schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:12:
[...]
Wat mij is opgevallen is dat bepaalde kaarten op bepaalde momenten gepackt worden. Ik zie regelmatig dat een bepaalde (vrij zeldzame) kaart (voorbeeld SIF Immobile) 3 er van op de markt staan tussen de 5 en 10 minuten, terwijl er vervolgens tussen de 10 en 12 minuten 6 er van staan. Na 12 minuten wordt het weer minder. (Cijfers zijn ter illustratie).
Dit heb ik ook gemerkt tijdens het snipen. Er komt in een tijd van 2 minuten bijvoorbeeld veel SIF Immobiles op de markt, vervolgens volgt er een paar minuten niks. Zo wisselt het af.
Of is dit gewoon toeval en zit het tussen mijn oren?
Verwijderd
7-1, 8-1, 4-0 en 6-1 squad battles legendary.
Kon alleen gisteren niet spelen. Voor de rest alles gewonnen.
Vanavond pakjes openen dus! Ik heb er 61 klaar staan, hoeveel hebben jullie kunnen sparen?
Bij eerder leauge sbc's kon ik ze echt niet bewaren en heb ik ze geopend, maar de laatste 2 bewaard en wat MM sbcs
Bij eerder leauge sbc's kon ik ze echt niet bewaren en heb ik ze geopend, maar de laatste 2 bewaard en wat MM sbcs
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Lekker, ik moet bekennen dat ik alleen maar uitloop naar zulke uitslagen als ik vrij snel scoor.Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 18:24:
7-1, 8-1, 4-0 en 6-1 squad battles legendary.
Vaak is het 1 a 2 goals verschil, met 4321/41212 ging dat makkelijker.
Helaas deze zijn voor mij iets te duur. Ik speel met veel passen door het midden langzaam opbouwen tot ik een gat zie en steekpas kan doen naar mijn spits. Deze moet dat wel goeie loop acties hebben en. Op dit moment doet jesus dat prima maar ik neem regelmatig ook de vleugel met willian of coutino naar binnen snijden ofverder naar binnen passen die balletjes zijn dan vaak voor morata die dan redelijk goed kan springen om te koppen of als het een laag balletje is schiet hij ze er hard in. Dus ik moet iemand hebben die net zo goed als jesus loopt maar beter schiet en iemand die beter dan morata springt en kopt. Toch maar door sparen?bbblije schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 06:36:
[...]
Hangt af van hoe je speelt. Wil je een beuker erbij dan zou ik absoluut POTM Kane halen, ongeveer zo snel als Morata, maar veel behendiger en clinisher! Proberen een IF Alli of Kane te snipen tijdens de gekte! Dan doe je hem voor 300K
Waarschijnlijk werkt Ibra beter als Morata, zeker als je hem op target-man zet.BlackBarryNL schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 18:31:
[...]
Helaas deze zijn voor mij iets te duur. Ik speel met veel passen door het midden langzaam opbouwen tot ik een gat zie en steekpas kan doen naar mijn spits. Deze moet dat wel goeie loop acties hebben en. Op dit moment doet jesus dat prima maar ik neem regelmatig ook de vleugel met willian of coutino naar binnen snijden ofverder naar binnen passen die balletjes zijn dan vaak voor morata die dan redelijk goed kan springen om te koppen of als het een laag balletje is schiet hij ze er hard in. Dus ik moet iemand hebben die net zo goed als jesus loopt maar beter schiet en iemand die beter dan morata springt en kopt. Toch maar door sparen?
Een upgrade voor Jesus word sowieso prijzig, omdat hij simpelweg erg op is.
Ik heb er 56, waarvan de meeste 20+k packs zijn. Is het zeker dat de gehele TOTY vanaf 19:00 uur te packen is?Leoon. schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 18:28:
Vanavond pakjes openen dus! Ik heb er 61 klaar staan, hoeveel hebben jullie kunnen sparen?
Ja, ea heeft het getweetOnderDeMotorkap schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 18:42:
[...]
Ik heb er 56, waarvan de meeste 20+k packs zijn. Is het zeker dat de gehele TOTY vanaf 19:00 uur te packen is?
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/954399320572227584
[ Voor 12% gewijzigd door Bean77 op 19-01-2018 18:45 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Alleen geen eindtijd erbijBean77 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 18:44:
[...]
Ja, ea heeft het getweet
Thanks! Ik kom vreemd genoeg niet op Twitter, kon het niet checken. Ik ga vanavond maar eens (eindelijk) de packs openen.Bean77 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 18:44:
[...]
Ja, ea heeft het getweet
Verwijderd
De maandelijke doelstellingen zijn ook aardig fors ! Zeker voor wat je krijgt Haha! Ze willen dat mensen coins uitgeven denk ik !
https://www.futbin.com/18/squad/3183426
https://www.futbin.com/18/squad/3183434
Heb nu een semi frans team en wil dat gaan versterken.
ter stegen neig ik meer naar dan lloris.
Sidibe if denk ik dat dat de meest logische keus is op rechtsachter.
Voor de rest weet ik het nog niet precies.
iemand ideeën.
https://www.futbin.com/18/squad/3183434
Heb nu een semi frans team en wil dat gaan versterken.
ter stegen neig ik meer naar dan lloris.
Sidibe if denk ik dat dat de meest logische keus is op rechtsachter.
Voor de rest weet ik het nog niet precies.
iemand ideeën.
Verwijderd
Is wel de moeite om spelers van rond de 4k voor 6,7 en 8k te listen denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:24:
De maandelijke doelstellingen zijn ook aardig fors ! Zeker voor wat je krijgt Haha! Ze willen dat mensen coins uitgeven denk ik !
Verwijderd
Dat denk ik wel! Eerst maar even sparen net alles geïnvesteerd in IF kaarten 😅Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:18:
[...]
Is wel de moeite om spelers van rond de 4k voor 6,7 en 8k te listen denk ik.
Die Portugese sbc van toty is ook wel een mooie krijg je een pack voor 30 items waarvan 18 zeldzaam
1 Portugees inleveren die ik had ik toevallig in mn club uit la liga, direct een Spaanstalige selectie eromheen gebouwd kostte me 3k
1 Portugees inleveren die ik had ik toevallig in mn club uit la liga, direct een Spaanstalige selectie eromheen gebouwd kostte me 3k
Burp
Verwijderd
Ik heb dit net zitten doen. In een kwartier 75k binnen gehengeld. Steeds een speler voor 4,5k kopen en losten voor 6.Wel grappig hoe dom mensen doen bij dit soort sbcs. Ipv dat ze gewoon ff een verhandelbare speler van rond de 6 zelf zoeken.Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:19:
[...]
Dat denk ik wel! Eerst maar even sparen net alles geïnvesteerd in IF kaarten 😅
Verwijderd
Haha ja snap ik! Mensen zijn lui denk ik! Ik heb helaas zelf geen speler of geld om het te doen ik wacht tot na t weekend 😑😝Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:52:
[...]
Ik heb dit net zitten doen. In een kwartier 75k binnen gehengeld. Steeds een speler voor 4,5k kopen en losten voor 6.Wel grappig hoe dom mensen doen bij dit soort sbcs. Ipv dat ze gewoon ff een verhandelbare speler van rond de 6 zelf zoeken.
Welke informs zoal , SILVER?Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:59:
ZOuden jullie Van Basten SBC doen voor een 4231? Hij is een enorme held maar ik vraag me af of hij alleen voorin gaaf gaat doen.
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Pak anders de loaner ff opVerwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:59:
ZOuden jullie Van Basten SBC doen voor een 4231? Hij is een enorme held maar ik vraag me af of hij alleen voorin gaaf gaat doen.
Altijd doen als je overweegt je coins in een untradeable te stoppenVerwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:12:
[...]
Oh ja, goeie. Dank. NIet eens aan gedacht.
Kreeg van een vriend te horen dat het tot maandagavond duurt. Stond op insta
Verwijderd
Hij scoorde in de 1e minuut van zijn debuut met een vrij goede loopactie. Daarna vooral onzichtbaar in de aanval en slap en bewegingsloos aan de bal. Maar we houden vol! Zijn 1e goal was wel erg lekker genomen (jammer van de andere 6 schoten).Joster schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:23:
[...]
Altijd doen als je overweegt je coins in een untradeable te stoppen
Edit: hij scoort in de 1e minuut van zijn tweede pot. Als deze trend doorzet is hij het zeker waard.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2018 21:49 ]
Met wat voor spelers heb je dit gedaan?Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:52:
[...]
Ik heb dit net zitten doen. In een kwartier 75k binnen gehengeld. Steeds een speler voor 4,5k kopen en losten voor 6.Wel grappig hoe dom mensen doen bij dit soort sbcs. Ipv dat ze gewoon ff een verhandelbare speler van rond de 6 zelf zoeken.
De afgelopen weken met het oog op de toty's ongeveer 80 pakjes gespaard, rewards, drafts, league sbc... dan krijg je Kante in de toty's dan wil je Kante en vanavond met nog 4 pakjes te gaan en echt geen ene reet gekregen.... een blauwe flare!
Met dit team ben ik super tevreden

Ik zal maar niet zeggen wat in het laatste pakje zat.... packluck is bizar tot nu toe.

Ik zal maar niet zeggen wat in het laatste pakje zat.... packluck is bizar tot nu toe.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Vertelsimons schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:25:
De afgelopen weken met het oog op de toty's ongeveer 80 pakjes gespaard, rewards, drafts, league sbc... dan krijg je Kante in de toty's dan wil je Kante en vanavond met nog 4 pakjes te gaan en echt geen ene reet gekregen.... een blauwe flare!
[afbeelding]
*kuch*toty Bonuchi*kuch*
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Voor wie zouden jullie gaan?
Gullit 86 of Messi normaal?
https://www.futbin.com/18/compare/12/174
Als ik Messi verkoop heb ik genoeg coins voor Gullit, als ik Messi hou kan ik 3IF Son ook nog halen
Gullit 86 of Messi normaal?
https://www.futbin.com/18/compare/12/174
Als ik Messi verkoop heb ik genoeg coins voor Gullit, als ik Messi hou kan ik 3IF Son ook nog halen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Lekker hoor, ik heb misschien iets teveel betaald voor Bonucci maar hij doet het echt goed
Inmiddels meermaals tegen Kante in Squad battles gespeeld, maar zijn TOTY is simpelweg Kante, Pogba en Eriksen in een, alsof het nu ook een playmaker ineens is.
Erg goede tip! Kocht hem vandaag voor maar 10k en speelt echt veel beter dan Bakayoko en Gueye! Wilde eigenlijk Kante kopen maar zie daar nu (voorlopig) van af!Skann schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:41:
[...]
IF Obiang (West Ham United) is echt de perfecte upgrade voor mij geweest voor Bakayoko. Ze zijn even groot, exact hetzelfde echter kan Obiang ook afmaken. Superfijn. Probeer hem uit, hij is slechts discard.
Ben trouwens ook geen fan van Rui Costa en Bergkamp als RAM en LAM, te weinig pace, maar dat is je speelstijl.
75 packs en er als beste Courtois (had ik al), Asenjo IF, Matuidi en 2 discard if's uithalen
Verwijderd
7 gespeeld in WL. 5 gewonnen (2 ragequits). 9 goals. 5 assists. Die Marco ligt me wel. Hij kan geen ene bal in de opbouw maar hij maakt zeer fijne bewegingen richting de goal. Als je op het juiste moment de bal geeft dan komt hij uit onmogelijke hoekjes aan de bal. En als hij in de buurt van de goal schiet, zit ie. Alleen in zijn eerste pot mistte hij er een stuk of 5. Toen ik wende aan korter schietknop inhouden en finesse gebruiken, was alles raak.
Saillant detail. CAM Ibra scoorde er 7 en maakte 9 assists in deze potjes. Dat Ibra inmiddels een SBC kannon is maakt niet uit. Hij blijft voortreffelijk af maken.
Plan nu is Van Basten SBC doen. Ronaldo toty packen van de Van Basten rewards. Van die muntjes Bergkamp, Gullit en Ronaldo 94 kopen. Kan niet missen toch?
Saillant detail. CAM Ibra scoorde er 7 en maakte 9 assists in deze potjes. Dat Ibra inmiddels een SBC kannon is maakt niet uit. Hij blijft voortreffelijk af maken.
Plan nu is Van Basten SBC doen. Ronaldo toty packen van de Van Basten rewards. Van die muntjes Bergkamp, Gullit en Ronaldo 94 kopen. Kan niet missen toch?
Klinkt als Shearer qua afwerking, echter is Shearer een target-forward en dus juist zeer bruikbaar in de opbouw.Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 23:37:
7 gespeeld in WL. 5 gewonnen (2 ragequits). 9 goals. 5 assists. Die Marco ligt me wel. Hij kan geen ene bal in de opbouw maar hij maakt zeer fijne bewegingen richting de goal. Als je op het juiste moment de bal geeft dan komt hij uit onmogelijke hoekjes aan de bal. En als hij in de buurt van de goal schiet, zit ie. Alleen in zijn eerste pot mistte hij er een stuk of 5. Toen ik wende aan korter schietknop inhouden en finesse gebruiken, was alles raak.
Van Basten lijkt me dan iets voor mij. Ik ben tot op heden niet echt tevreden over Ronaldo 90. Hij pikt zijn goals en assist wel mee, maar hij is verdomde lui met zijn m/m. Hij is gewoon hondsberoerd om ff wat gaatjes in te duiken. Wel zonde want zijn afronding is verder meer dan prima.Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 23:37:
Zit er aan te denken om IF Jesus maar weer terug te halen. Maar ik kijk het nog ff aan.
Ik ben echt benieuwd wanneer de prijzen in het algemeen nou is gaan zakken..
sinds ruim een week geleden, dadelijk gaat alles weer geleidelijk omhoog.Razz89 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 00:00:
Zal het niet geleidelijk gaan dalen meer? Idee dat de prijzen totaal niet zakken laatste tijd. Vorig jaar was de crash rond deze tijd stuk duidelijker.Bossie schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 00:01:
[...]
sinds ruim een week geleden, dadelijk gaat alles weer geleidelijk omhoog.
Verwijderd
En Shearer is ook een enorme held. Heb zijn middelste kaart een tijdje gehad. Was wel leuk. Maar Van Basten lijkt beter af te maken. Ook wel omdat hij makkelijker de bal en zijn lichaam kan bewegen. Shearer is een lomperd. Niet dat Van Basten Gabriel Jesus is qua agility maar hij wel vrij soepeltjes in de korte ruimte.Bossie schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 23:59:
[...]
Klinkt als Shearer qua afwerking, echter is Shearer een target-forward en dus juist zeer bruikbaar in de opbouw.
Vandaag 50+ packs geopend. Pepe, IF Sorensen, Khedira en een paar 83 (waardeloze) spelers gepackt. Verder alleen maar spelers/items die rond de 1k per stuk waard zijn.
Had al geen hoop op een TOTY kaartje, maar dit slaat echt alles.
De icon SBCs op Futbin zijn een makkelijke methode om gemiddelde prijzen in te zijn, sinds ongeveer een week zijn zitten Overmars/Costa rond de 420k, Hagi rond de 625-650, beide zijn ruim 20% in prijs gedaald.Razz89 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 00:03:
[...]
Zal het niet geleidelijk gaan dalen meer? Idee dat de prijzen totaal niet zakken laatste tijd. Vorig jaar was de crash rond deze tijd stuk duidelijker.
Per SBC is er ook een trendlijn beschikbaar waarin de prijs per dag is gecaptured
@exactor it
Idd, het idee is ook altijd geweest om Shearer uiteindelijk in een andere SBC te stoppen (Crespo!), maar tot dan gebruik ik hem. POTM Salah is mijn lopende spits (Get in Behind), Shearer is het aanspeelpunt (Target-man). Als het een wedstrijdje niet loopt dan gaat Overmars (get in behind) of ADP (F9) de tweede helft naar zijn plek.
[ Voor 23% gewijzigd door Bossie op 20-01-2018 07:25 ]
Ongeveer zoals hier dus, al had ik dan nog Courtois..OnderDeMotorkap schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 03:02:
Vandaag 50+ packs geopend. Pepe, IF Sorensen, Khedira en een paar 83 (waardeloze) spelers gepackt. Verder alleen maar spelers/items die rond de 1k per stuk waard zijn.
Iemand tips voor mijn selectie? Ik speel momenteel 433(4) met het volgende team. Lloris; walker (untradeable), bailly, varane, marcelo; Herrera, asensio; Saul (ptg); Sterling, morata, overmars (88). Waarbij ik Saul en morata (170 goals in ongeveer 120 wedstrijden) echt heerlijk vind spelen. Heb ongeveer 250 k te besteden.
Wil misschien ook nog wel switchen van opstelling. Maar weet niet goed hoe met deze selectie. Verdedigend is het wel wat zwak namelijk. De meeste potjes eindig ik dan ook met 1 goal verschil zoals 6-5 wat gister een paar keer voor kwam. Maar vind hybride wel leuk om mee te spelen i.p.v. standaard pl team.
Wil misschien ook nog wel switchen van opstelling. Maar weet niet goed hoe met deze selectie. Verdedigend is het wel wat zwak namelijk. De meeste potjes eindig ik dan ook met 1 goal verschil zoals 6-5 wat gister een paar keer voor kwam. Maar vind hybride wel leuk om mee te spelen i.p.v. standaard pl team.
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Gisteren de 61 pakjes geopend. Helemaal niks natuurlijk benatia zou m'n beste zijn en ineens trekt m'n vriendin 88 Boateng uit het pakje en het pakje er na weer 88 Boateng. Wtf! Hoe groot is die kans of beter gezegd hoe klein moet die zijn. Had 'm al in mijn team dus kan deze twee verkopen. Toch 220k er bij
Nou Aubameuang is van 400.000 naar 100.000 gegaan 😂Razz89 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 00:00:
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wow! Sergio Ramos TOTY in een untradable pakje!!! Had alleen een Premier League team dus moest wat puzzelen... Eigenlijk vond het zonde om Ramos in de verdediging te zetten met zijn passing en dribbling dus nu begin ik met een 5 mans defensie voor de chemistry en ga daarna naar mijn vertrouwde 4-2-2-2 maar dan met Sergio Ramos als verdedigende middenvelder!
Dit is het resultaat met alles op 10 chem:
https://www.futbin.com/18/squad/3198314
Leuk idee of zouden jullie Ramos nooit uit de verdediging weghalen?
Ik heb PSN tegoed cadeau gekregen en wil wat pakjes openen, nu zie ik dat momenteel die 'ultimate pakketen' beschikbaar zijn voor 2500 fifa punten met daarin 30 spelers.
Wat zouden jullie doen, 1 zo'n pakket openen of 7 'normalen' pakketjes (ik neig naar 1 groot pakket omdat daar geen verbruiks items in zitten)
Wat zouden jullie doen, 1 zo'n pakket openen of 7 'normalen' pakketjes (ik neig naar 1 groot pakket omdat daar geen verbruiks items in zitten)
Ramos zou bij mij spelen tot FUT19sjakieman schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:37:
Wow! Sergio Ramos TOTY in een untradable pakje!!! Had alleen een Premier League team dus moest wat puzzelen... Eigenlijk vond het zonde om Ramos in de verdediging te zetten met zijn passing en dribbling dus nu begin ik met een 5 mans defensie voor de chemistry en ga daarna naar mijn vertrouwde 4-2-2-2 maar dan met Sergio Ramos als verdedigende middenvelder!
Echter Ramos op drie chem is misschien niet optimaal, kun je niets doen met De Gea, Azpi en Marcos Alonso?
Ik zou hem na de aftrap inbrengensjakieman schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:37:
Verwijderd
Ik zag dit voorbij komen:
https://books.google.nl/b...YAhXKZFAKHZ4sAu0Q6AEIXzAF
Iemand heeft een boek gemaakt over trading en tactieken, erg handig om te lezen.. kost 4,- maar je kan hem via deze link zo bekijken !
https://books.google.nl/b...YAhXKZFAKHZ4sAu0Q6AEIXzAF
Iemand heeft een boek gemaakt over trading en tactieken, erg handig om te lezen.. kost 4,- maar je kan hem via deze link zo bekijken !
Iedereen speelt op 10 chem! Ik begin met 5 verdedigers!Bossie schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:54:
[...]
Ramos zou bij mij spelen tot FUT19
Echter Ramos op drie chem is misschien niet optimaal, kun je niets doen met De Gea, Azpi en Marcos Alonso?
Zo dus: https://www.futbin.com/18/squad/3200479
En dan ingame: https://www.futbin.com/18/squad/3198314
[ Voor 15% gewijzigd door sjakieman op 20-01-2018 12:16 ]
Misschien iets gemist maar welk soort speler koop en verkoop je zo? Of is de hype alweer over omdat er op het moment minder packs geopend wordenVerwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:52:
[...]
Burp
Wanneer gaan de 83's weer wat omhaag ruim 100k geinvesteerd in de rossi opgepikt voor 2100 tijdens lightning rounds gaan nu weg voor 2000
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Wauw wauw wauw. Ik pack gewoon even een icon op de zaterdagmiddag.
Een 86 shevchenko en ook nog ibra en cech erachter.
Super super blij
Een 86 shevchenko en ook nog ibra en cech erachter.
Super super blij
Verwijderd
Spelers voorkauwen lukt niet. Prijzen schommelen namelijk wat. Maar ik had succes met BPL spelers van rond de 83/84 rating cheap kopen en voor 6 of 7k listen. Mensen denken dan dat de spelers wat waard zijn omdat ze hoge rating hebben en een goede competitie. Daar zul je meer succes mee hebben dan een non rare gold uit Rusland. Heb vannacht alles op mijn transferlijst voor de weekly objective prijs er op gemikt. Bijna alles is verkocht. Dit soort trading geeft geen garantie. Je bent namelijk afhankelijk van hoeveel luie mensen de objective willen voltooien zonder na te denken. Mensen willen zo snel mogelijk de objective voltooien en kijken dan niet zo goed naar de 'echte' waarde van de speler. Gisterenavond was prime time. Hoewel ik gok dat er vanavond (als Europa en de VS bezig zijn) het ook nog wel wil lukken.Wii4all schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:08:
[...]
Misschien iets gemist maar welk soort speler koop en verkoop je zo? Of is de hype alweer over omdat er op het moment minder packs geopend worden
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2018 12:49 ]
Ik zie wel eens foto's of reacties voorbij komen dat er mensen 75 of soms wel 140(!) packs moeten openen. Hoe komen jullie daaraan? Ik probeer mijn saldo coins telkens op te krikken door te handelen (alle goud spelers voor 300 kopen daarna weer doorverkopen of goedkoop 'koop-nu' spelers kopen om te verhandelen). Echter zit daar bij mij hooguit een marge op van maar 250 a 300. Na 3 dagen zit ik dus ook pas op zo'n 5.000 coins winst... Kan iemand me op weg helpen? Ik wil namelijk inmiddels ook wel een leuk team met hooguit 1 of 2 icons.. Bedankt alvast
Gaat bij de meesten volgens mij zo hoor.J93 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:55:
Ik zie wel eens foto's of reacties voorbij komen dat er mensen 75 of soms wel 140(!) packs moeten openen. Hoe komen jullie daaraan? Ik probeer mijn saldo coins telkens op te krikken door te handelen (alle goud spelers voor 300 kopen daarna weer doorverkopen of goedkoop 'koop-nu' spelers kopen om te verhandelen). Echter zit daar bij mij hooguit een marge op van maar 250 a 300. Na 3 dagen zit ik dus ook pas op zo'n 5.000 coins winst... Kan iemand me op weg helpen? Ik wil namelijk inmiddels ook wel een leuk team met hooguit 1 of 2 icons.. Bedankt alvast
Ik heb die coins ook niet.
Volgens mij werkt het beste om te handelen in totw/m/y spelers.
Alleen investeer wel in goede spelers.
Ik heb Marco Alonse totw ooit gekocht voor een 65k. Nu over de 100k waard.
Dat omdat hij nog steeds, op papier, de beste la is van de pl.
En het is ook gewoon een kwestie van hoeveel tijd en energie je erin stopt. Volgens mij zitten hier men die niets anders doen dan fifa.
Veel wedstrijden spelen in squad battles, wl etc levert veel op. En dan kan je weer pakketen kopen.
Ik ben er in elk geval wel achter, ga niet handelen in kleine spelers.
Je hoort hier vnl hosanna verhalen, maar reken maar dat er ook flink wat verlies wordt geleden.
Wat ik zelf jammer vind, is dat volgens mij de inhoud van een pack verre van willekeurig is.
Tis volgens mij allemaal berekend wat je krijgt.
Ver weg de meeste packs die ik krijg bevatten spelers waar je absoluut niet rijk van wordt.
Ach uiteindelijk gaat het toch om beetje leuk spelen toch?
En aangezien ea er flink wat cheat ai, ook online, in heeft gestopt maak je ook kans met een iets minder team. Wel op zijn tijd.
Edit :
Ik kijk ook hier, staan prijzen en waarderingen van spelers door mensen.
Krijg ik een beetje een idee wat goed speelt en het waard is.
(niet de mobiele maar desktop versie van de site draaien, want op de mobiele versie zie je de waarderingen kolom niet)
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 20-01-2018 13:29 ]
Bedankt voor je reactie. Uiteindelijk gaat het inderdaad om leuk spelen! Maar ik zou het toch ook wel erg gaaf vinden om in mijn Braziliaanse team een R.Carlos/Ronaldo of Ronaldinho te hebben!
Wat zouden jullie doen met die 86 Shevchenko?
Ik was eigenlijk aan het sparen voor jesus if. Maar nu twijfel ik tussen gewoon met Shevchenko gaan spelen. Of hem verkopen waardoor ik ruim een miljoen kan inversteren in mijn team.
Maar waar moet ik dan in inversteren?
Ik zou hem bijvoorbeeld ook kunnen verkopen inclusief pogba en dan een 89 ronaldinho kopen ofzo.
Huidig team is dit: https://www.futbin.com/18/squad/2018286
Ik was eigenlijk aan het sparen voor jesus if. Maar nu twijfel ik tussen gewoon met Shevchenko gaan spelen. Of hem verkopen waardoor ik ruim een miljoen kan inversteren in mijn team.
Maar waar moet ik dan in inversteren?
Ik zou hem bijvoorbeeld ook kunnen verkopen inclusief pogba en dan een 89 ronaldinho kopen ofzo.
Huidig team is dit: https://www.futbin.com/18/squad/2018286
[ Voor 12% gewijzigd door servival7 op 20-01-2018 13:47 ]
Jij bepaald die marge toch? De meeste gouden spelers kan je verkopen voor 2k. Soms duurt het alleen wat langer, maar dat scheelt je wel een hoop tijd (en ik denk dat het uiteindelijk nog meer oplevert ook).J93 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:55:
Uiteraard bepaal ik de marge, maar als ik bijv zie dat een v.Wolfswinkel voor hooguit 500 weg gaat, heeft het in mijn optiek weinig zin om deze voor 2k te koop te zetten toch?sjakieman schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:59:
[...]
Jij bepaald die marge toch? De meeste gouden spelers kan je verkopen voor 2k. Soms duurt het alleen wat langer, maar dat scheelt je wel een hoop tijd (en ik denk dat het uiteindelijk nog meer oplevert ook).
Iemand nog tips voor de RCM positie?
https://www.futbin.com/18/squad/10777
Denk zelf aan opties zoals Hamsik, Milinkovic-Savic IF, Verrati of Naingolan
Met Petit en Desailly is er al meer genoeg verdedigende kwaliteiten, waardoor ik bijvoorbeeld zelf aan Hamsik denk maar ook Verratti past bijvoorbeeld.
Met Petit en Desailly is er al meer genoeg verdedigende kwaliteiten, waardoor ik bijvoorbeeld zelf aan Hamsik denk maar ook Verratti past bijvoorbeeld.
[ Voor 1% gewijzigd door Bossie op 20-01-2018 14:17 . Reden: link updated ]
Het zal je verbazen hoeveel spelers ik ruim boven de marktwaarde verkocht heb. Als ik gouden spelers snel wil verkopen list ik ze net onder de 1k maar ook op 2k raak je ze uiteindelijk allemaal kwijt. En het gaat niet alleen op voor de goedkope spelers. Gabriel Jesus verkocht ik voor 25k terwijl hij al een paar weken 15k was op futbin. Zlatan was 35k of futbin en verkocht ik voor 50k en zo nog veel meer voorbeelden. Ik heb ook wel eens gelijk na de verkoop gezocht op koop-nu, bijvoorbeeld bij Gabriel Jesus kon je 'm wel 100x kopen voor 16k of minder.J93 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:02:
[...]
Uiteraard bepaal ik de marge, maar als ik bijv zie dat een v.Wolfswinkel voor hooguit 500 weg gaat, heeft het in mijn optiek weinig zin om deze voor 2k te koop te zetten toch?
Er zijn trouwens wel dagen dat je elk uur list maar steeds maar niks verkoopt en dan opeens in de avond zijn er 10 weg. Zeker wanneer er net nieuwe SBC's uit zijn gaat het meestal snel.
[ Voor 9% gewijzigd door sjakieman op 20-01-2018 14:08 ]
De link werkt niet. Ik heb zelf geen Italiaans team maar als ik dat had zou ik deze speler proberen. Bijna discard price maar bijzondere skillset en hoor er goede verhalen over: https://www.futbin.com/18/player/15669/Lucas%20Torreira/Bossie schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:06:
https://www.futbin.com/18/squad-builder/10777
Waarschijnlijk zoek je in een hogere categorie maar bij mij heeft Obiang IF (gekocht voor 10k!) ook Mooy SIF op dit moment uit de basis gespeeld. Verrassend goed! En dat zou bovenstaande speler ook zomaar kunnen zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door sjakieman op 20-01-2018 14:16 ]
idd, 2200 stats voor die prijs is wel bijzonder, hetzelfde voor Milinkovic-Savic die ook meteen veel lengte/kracht heeft.sjakieman schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:12:
[...]
De link werkt niet. Ik heb zelf geen Italiaans team maar als ik dat had zou ik deze speler proberen. Bijna discard price maar bijzondere skillset en hoor er goede verhalen over: https://www.futbin.com/18/player/15669/Lucas%20Torreira/
Waarschijnlijk zoek je in een hogere categorie maar bij mij heeft Obiang IF (gekocht voor 10k!) ook Mooy SIF op dit moment uit de basis gespeeld. Verrassend goed! En dat zou bovenstaande speler ook zomaar kunnen zijn.
Link is geüpdatet, was blijkbaar nog niet gesaved
Verwijderd
Ik heb je advies opgevolgd, had nog 80 kaarten van een 83 speler die ik allemaal gelist heb.. had gister geen geld en nu 113000Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:48:
[...]
Spelers voorkauwen lukt niet. Prijzen schommelen namelijk wat. Maar ik had succes met BPL spelers van rond de 83/84 rating cheap kopen en voor 6 of 7k listen. Mensen denken dan dat de spelers wat waard zijn omdat ze hoge rating hebben en een goede competitie. Daar zul je meer succes mee hebben dan een non rare gold uit Rusland. Heb vannacht alles op mijn transferlijst voor de weekly objective prijs er op gemikt. Bijna alles is verkocht. Dit soort trading geeft geen garantie. Je bent namelijk afhankelijk van hoeveel luie mensen de objective willen voltooien zonder na te denken. Mensen willen zo snel mogelijk de objective voltooien en kijken dan niet zo goed naar de 'echte' waarde van de speler. Gisterenavond was prime time. Hoewel ik gok dat er vanavond (als Europa en de VS bezig zijn) het ook nog wel wil lukken.
Verwijderd
Jij snapt het ! Geduld is een schone zaak.. je kan niet in een middag een Icon team hebben..sjakieman schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:06:
[...]
Het zal je verbazen hoeveel spelers ik ruim boven de marktwaarde verkocht heb. Als ik gouden spelers snel wil verkopen list ik ze net onder de 1k maar ook op 2k raak je ze uiteindelijk allemaal kwijt. En het gaat niet alleen op voor de goedkope spelers. Gabriel Jesus verkocht ik voor 25k terwijl hij al een paar weken 15k was op futbin. Zlatan was 35k of futbin en verkocht ik voor 50k en zo nog veel meer voorbeelden. Ik heb ook wel eens gelijk na de verkoop gezocht op koop-nu, bijvoorbeeld bij Gabriel Jesus kon je 'm wel 100x kopen voor 16k of minder.
Er zijn trouwens wel dagen dat je elk uur list maar steeds maar niks verkoopt en dan opeens in de avond zijn er 10 weg. Zeker wanneer er net nieuwe SBC's uit zijn gaat het meestal snel.
Mijn doel voor dit jaar was een 1 mil team en dat is gelukt. Daarna eigenlijk gestopt met handelen.Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:51:
[...]
Jij snapt het ! Geduld is een schone zaak.. je kan niet in een middag een Icon team hebben..
Je zou een voetballende middenvelder kunnen nemen. Volgens mij hoef je je ook niet te beperken tot de serie A ivm de icons. Ik zou denk ik een Nainggolan proberen?Bossie schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:06:
Hier is Ronaldo90 weg. Hij was te lui om de gaten in te sprinten.
Dus Jesus IF is back! Samen met een nieuwe cdm. Ik had meer van hem verwacht, maar hij rent als een malle
https://www.futbin.com/18/squad/2752635
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs