Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Bean77 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:56:
[...]

Je zou een voetballende middenvelder kunnen nemen. Volgens mij hoef je je ook niet te beperken tot de serie A ivm de icons. Ik zou denk ik een Nainggolan proberen?

Hier is Ronaldo90 weg. Hij was te lui om de gaten in te sprinten.
Dus Jesus IF is back! Samen met een nieuwe cdm. Ik had meer van hem verwacht, maar hij rent als een malle :P Nog coins over om te kijken naar een upgrade. Alex Sandro en Walker vind ik wel prima. Zou dan Bailly of De Gea worden. Misschien IF Azpi terughalen.
https://www.futbin.com/18/squad/2752635
Wat zou je hieraan aanpassen als je een miljoen coins had?
https://www.futbin.com/18/squad/2018286

Verwijderd

stomley schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:55:
[...]

Mijn doel voor dit jaar was een 1 mil team en dat is gelukt. Daarna eigenlijk gestopt met handelen.
Ik zit er bijna aan ! Dus ik stop ook bijna haha

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:57
servival7 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:09:
[...]

Jesus zou het eerste en enige ongeveer zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Ik heb je advies opgevolgd, had nog 80 kaarten van een 83 speler die ik allemaal gelist heb.. had gister geen geld en nu 113000 :> Mensen zijn echt dom haha
Mijn vervolgstap levert minder winst op. Ik stop altijd muntjes die ik niet nodig heb in otw en ptg kaartjes in de hoop op dikke winsten. Tot nu toe sta ik daarmee op een aardig verlies. Als ik al mijn otw verkoop daalt mijn transferwinst van 5,5 naar 4 miljoen. :(

Maar goed, Lukaku, morata en lacazette gaan vast nog wel een keer een doelpunt maken. En dan is het weer zonneschijn.
Bean77 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:56:
[...]

Je zou een voetballende middenvelder kunnen nemen. Volgens mij hoef je je ook niet te beperken tot de serie A ivm de icons. Ik zou denk ik een Nainggolan proberen?
Idd, maar daarom dacht ik juist aan Hamsik/Verratti, terwijl Naingolan juist meer een balafpakker lijkt?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:16:
[...]

Idd, maar daarom dacht ik juist aan Hamsik/Verratti, terwijl Naingolan juist meer een balafpakker lijkt?
Heeft ook veel drang naar voren he die Nainggolan. Ik zou denk ik eerder Hamsik kiezen dan Veratti.
servival7 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:09:
[...]

Is al een heel gebalanceerd team. Ik zou IF Jesus halen en kijken voor een vervanger voor Hazard.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:14
Bossie schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:16:
[...]

Ik speel met beide (SBC Hamsik op cam en IF Naingollan op cm/cdm). Als ik een keuze moest maken zou ik zonder twijfel voor Nainggolan kiezen. Hij is namelijk zowel aanvallend als verdedigend sterk en laat zijn voetdruk achter op elke grasspriet.

Hamsik is voetballend wel beter, maar het verschil in voetballend vermogen is niet groot.

• servival7
Bean77 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:20:
[...]

Heeft ook veel drang naar voren he die Nainggolan. Ik zou denk ik eerder Hamsik kiezen dan Veratti.

[...]

Is al een heel gebalanceerd team. Ik zou IF Jesus halen en kijken voor een vervanger voor Hazard.
Wat zijn goede vervangers dan? Ik heb hem toch nodig voor de link met kante?
OnderDeMotorkap schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:24:
[...]

Ik speel met beide (SBC Hamsik op cam en IF Naingollan op cm/cdm). Als ik een keuze moest maken zou ik zonder twijfel voor Nainggolan kiezen. Hij is namelijk zowel aanvallend als verdedigend sterk en laat zijn voetdruk achter op elke grasspriet.

Hamsik is voetballend wel beter, maar het verschil in voetballend vermogen is niet groot.
Idd, hij is echt overal bij betrokken :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:15:
[...]

Mijn vervolgstap levert minder winst op. Ik stop altijd muntjes die ik niet nodig heb in otw en ptg kaartjes in de hoop op dikke winsten. Tot nu toe sta ik daarmee op een aardig verlies. Als ik al mijn otw verkoop daalt mijn transferwinst van 5,5 naar 4 miljoen. :(

Maar goed, Lukaku, morata en lacazette gaan vast nog wel een keer een doelpunt maken. En dan is het weer zonneschijn.
Haha ik kan ook geen geld op de bank houden, Ik heb 2 PTG en een OTW Bonucci en Aurier.. niet echt grote winst pakkers helaas.. tenzij ze scoren

• servival7
servival7 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:27:
[...]

Wat zijn goede vervangers dan? Ik heb hem toch nodig voor de link met kante?
Ben nu op zoiets uitgekomen:

Is overmars de beste LF in die prijs klasse of zijn er betere?

Verwijderd

OnderDeMotorkap schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:24:
[...]

Ook een aanrader als cdm in een 4321 denk je? Heb nu Matuidi en Allan IF daar rond huppelen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:15:
[...]

Dat is 1 van Laca ;)
Ben opzoek naar een nieuwe striker. Ik heb if Son, aguero en Jesus gabriel. Is de IF van Jesus een enorme verbetering ten opzichte van zijn NIF? Ik heb ongeveer 700k te bestreden. Of is bijvoorbeeld een Kluivert meer een aanrader?

Het is de bedoeling dat hij naast IF Son komt.
038Zwolle schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:18:
Ben opzoek naar een nieuwe striker. Ik heb if Son, aguero en Jesus gabriel. Is de IF van Jesus een enorme verbetering ten opzichte van zijn NIF? Ik heb ongeveer 700k te bestreden. Of is bijvoorbeeld een Kluivert meer een aanrader?

Het is de bedoeling dat hij naast IF Son komt.
Ik heb een tijdje met veel plezier met IF Son en IF Jesus in de spits gespeeld. IF Son als linkerspits.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:39
Wat zouden jullie doen met 4200 fifa points:

- meerdere 'goud spelers premium' a 350 points per pakje
- meerdere 'goud topspelers' a 600 points per pakje
- 1 keer 'ultimate pakket' a 2500 points per pakje
Ik zou of gouden topspelers of ultimate pakket doen. In de premium pakketjes zit vaak veel ‘rotzooi’.

Maarja bij mij lijkt het niet uit te maken. Ik pack eigenlijk nooit wat😂

• gaizka
Ik heb meestal ook weinig geluk, maar af en toe is het wel leuk om te doen!
Helemaal mee eens. Ik heb ongeveer 200 euro uitgegeven aan packs. De beste speler die ik packte was Eriksen.... daarbuiten 1x kdB gepacked uit een 5k pack en vidal met de untradeable 81+ sbc.

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:54:
[...]

Ook een aanrader als cdm in een 4321 denk je? Heb nu Matuidi en Allan IF daar rond huppelen.
De laatste tijd heb ik m op cdm in 4-2-3-1 staan samen met IF Allan. Nainggolan is wel geneigd om naar voren te lopen, dus een IF Allan oid er naast is wel aan te raden. In jouw geval zou ik dus Matuidi vervangen voor IF Nainggolan. Nainggolan als RCDM ivm afstandschoten. Dit duo werkt goed hier.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Ik was niet tevreden over mn fitness team; maar ik had geen coins om het te veranderen. Tot ik gisteren Guedes packte in de TOTY SBC Ultimate pack. Het lijkt nu meer op mijn main team, alleen dan gespiegeld. Ik ben benieuwd; https://www.futbin.com/18/squad/3210938

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Wat een drama weekend ineens. Speel bijna alleen maar tegen mensen met 3 of meer Icons etc. Sta nu op 6 uit 13.

Merk dat het plezier ook weg gaat in het spelen. Denk erover om een NL-team te maken. Heb wel spijt van dat ik niet FUTmas van Dijk en Wijnaldum heb gehaald.

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-10 21:53
Fraaank schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:01:
Wat een drama weekend ineens. Speel bijna alleen maar tegen mensen met 3 of meer Icons etc. Sta nu op 6 uit 13.

Merk dat het plezier ook weg gaat in het spelen. Denk erover om een NL-team te maken. Heb wel spijt van dat ik niet FUTmas van Dijk en Wijnaldum heb gehaald.
Dat waren juist de twee die ik met Futmas heb gedaan. Maar heb er eigenlijk spijt van. Wijnaldum was best goedkoop maar te weinig gebruikt en van Dijk wel veel gebruikt maar is nu vervangen dus zit hij zonder nut in mijn club.
Het de Futmas versies ook maar gebruik ze niet. Wijnaldum viel me tegen en heb ook van Dijk vervangen. Vond het niet echt een vooruitgang t.o.v zijn NIF card

Die Castro ook. Packed alleen maar shit en packed nu 99 Ronaldo..... Bizar als je ziet dat hij in dagen en 100.000den fifa points alleen nog maar Dani Alves gepacked heeft.

Wel heel bizar dat hij constant klaagt over hoe waardeloos de packs zijn en stopt als hij vandaag geen goede TOTY krijgt. Zit ook hernandez (schijnbaar zijn favoriete speler) erin. Lijkt haast alsof EA dat even 'gefixed' heeft.

[ Voor 62% gewijzigd door 038Zwolle op 20-01-2018 20:19 ]

Verwijderd

038Zwolle schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:14:
Het de Futmas versies ook maar gebruik ze niet. Wijnaldum viel me tegen en heb ook van Dijk vervangen. Vond het niet echt een vooruitgang t.o.v zijn NIF card

Die Castro ook. Packed alleen maar shit en packed nu 99 Ronaldo..... Bizar als je ziet dat hij in dagen en 100.000den fifa points alleen nog maar Dani Alves gepacked heeft.

Wel heel bizar dat hij constant klaagt over hoe waardeloos de packs zijn en stopt als hij vandaag geen goede TOTY krijgt. Zit ook hernandez (schijnbaar zijn favoriete speler) erin. Lijkt haast alsof EA dat even 'gefixed' heeft.
Ik zag een bekende YT"er die had Ronaldo TOTY en Messi TOTY in 1 pack Haha hoe kan dat dan
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:29:
[...]

Ik zag een bekende YT"er die had Ronaldo TOTY en Messi TOTY in 1 pack Haha hoe kan dat dan
Was dat toevallig die W2S ? Die loopt de boel vaak voor de gek te houden. Dus daar zou ik niet te veel van geloven ;)

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Ik krijg bij het bieden nu "bieden is tijdelijk uitgeschakeld"
Ik was vandaag behoorlijk actief met kopen verkopen om zo wat centen te verdienen.
Weet iemand of het daardoor komt en hoe lang dat duurt?

En weet iemand wat er met Saint-Maximim is? zijn prijs loopt ineens heel hard op van 850 naar nu boven de 3000

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11 15:47
Wat zou een betere investering zijn op de PC?

de Bruyne
Kante
Of Bonucci en De Gea samen?

:)

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-10 21:53
jerommeke96 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:52:
Ik krijg bij het bieden nu "bieden is tijdelijk uitgeschakeld"
Ik was vandaag behoorlijk actief met kopen verkopen om zo wat centen te verdienen.
Weet iemand of het daardoor komt en hoe lang dat duurt?

En weet iemand wat er met Saint-Maximim is? zijn prijs loopt ineens heel hard op van 850 naar nu boven de 3000
Elke keer verschillend, meestal maar een paar minuten maar het kan langer.

Die speler zal wel in een paar SBC oplossingen zitten. Als die naar onderen zakken in de lijst dan zakt de prijs ook weer snel.

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-11 12:16
Eindelijk heb ik gullit dan! Crespo verkocht zodat ik gullit kon halen!

https://www.futbin.com/18/squad/3215058

Nu heb ik higuain in de spits, maar ben er nog niet helemaal blij mee. Iemand suggesties voor een andere spits? of mertens naar de spits en een andere CAM?

Memories of yesterday, will grow, but never die

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:49

shameblaster

BB4E^Cons

038Zwolle schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:14:

In een half uur tijd TOTY Modric, TOTY Ronaldo en Neymar. Maarja 'mag' ook wel na 700k+ fifa points

Cons:::BB4E

shameblaster schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:10:
[...]

In een half uur tijd TOTY Modric, TOTY Ronaldo en Neymar. Maarja 'mag' ook wel na 700k+ fifa points
Hahah 700k fifa points... Niet normaal!
Maar tot aan ToTy Ronaldo waren zijn packs echt verschrikkelijk....
Heeft mij iig kunnen weerhouden om FP te kopen dit weekend.

• Protax
  • Laatst online: 21-11 15:47
038Zwolle schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:14:
[...]

Hahah 700k fifa points... Niet normaal!
Maar tot aan ToTy Ronaldo waren zijn packs echt verschrikkelijk....
Heeft mij iig kunnen weerhouden om FP te kopen dit weekend.
Ik had ook ruim 150 packs opgespaard, en heb er werkelijk niets uitgehaald.
Heb wel aardig wat coins kunnen genereren, twijfel nu of ik KDB of Kante ga kopen. Andere optie is De Gea & Bonucci.

Of een Icon :)
Desailly 88 + TOTY Bonucci of TOTY Kane ?

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
Beste wat ik tot dusver uit packs heb gekregen is Gabriel Jesus in de tijd dat ie nog voor 75k ging.

Inmiddels mn team weer aangepast naar t volgende:

https://www.futbin.com/18/squad/3218664

Vanwege chemistry wil ik Khedira nog wisselen voor Brozovic IF.
En ik wil Koulibaly nog upgraden naar zn IF, Ginter vervangen voor Hummels en dan Fahrmann vervangen door Neuer.

Moet zeggen dat dit tot nu toe ook al prima speelt, met Gnabry en Ghoulam als uitblinkers. Ghoulam heeft in 60 wedstrijden 21 goals gemaakt. En Gnabry in 60 wedstrijden 56 goals en 40 assists.

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Bossie schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:29:
Desailly!! :D
Bossie schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:29:
Geen van beide TOTY's?

Ben tot nu prima tevreden met Bonucci, echter de reviews vergelijken Kane met een snellere versie van Ibra, met 99 composure :)

Het originele plan is om simpelweg het huidig team te houden en vervolgens Shearer op te offeren in de SBC voor Crespo. De vraag blijft echter wanneer deze komt, en of er idd een icon nodig is.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Joster schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 23:30:
75 packs en er als beste Courtois (had ik al), Asenjo IF, Matuidi en 2 discard if's uithalen :F
Gisteren heb ik de Marquees, 2x TOTY nominees, Monaco + Barcelona van Petit, Lazio + Milan + Napoli + Roma + Torino van Calcio, Besiktas + Fener + Gala van Süper Lig, Benfica + Porto + Sporting van Liga NOS, Ajax van Eredivisie, Marseille + PSG van Lique 1, Tigres van Bancomer en Zenit van Rusland gedaan. Dat zijn allemaal 20k, 25k en 45k speler packs en 1 megapack... Wederom 25 packs.

Marchisio en 2x een discard IF als beste 8)7

Hoe zijn de ervaringen met Crespo 85? Heb bijna genoeg voor hem :)

[ Voor 6% gewijzigd door Joster op 21-01-2018 09:22 ]

Verwijderd

Volgens mij regelt EA dat loan icons als een malle spelen. MvB mist echt nooit. Staat nu op 19 uit 14 potjes. Met een zwik assists ook. Ga hem denk ik maar doen. Ben toch van geen enkele aanvaller echt gecharmeerd tot nu toe.
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 10:28:
Volgens mij regelt EA dat loan icons als een malle spelen. MvB mist echt nooit. Staat nu op 19 uit 14 potjes. Met een zwik assists ook. Ga hem denk ik maar doen. Ben toch van geen enkele aanvaller echt gecharmeerd tot nu toe.
Dat is mijn gevoel voor vrijwel elke speler, 10 wedstrijden top om vervolgens een vrijwel onzichtbaar onderdeel van het team te worden. Misschien is het simpelweg gewenning.

Zowel Crespo en MVB staan bovenin in de goals per game statistics op futbin, gebaseerd op de statistieken van de kaarten op de transfermarkt.

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:42
Bossie schreef op zondag 21 januari 2018 @ 10:34:
[...]

Dat is mijn gevoel voor vrijwel elke speler, 10 wedstrijden top om vervolgens een vrijwel onzichtbaar onderdeel van het team te worden. Misschien is het simpelweg gewenning.

Zowel Crespo en MVB staan bovenin in de goals per game statistics op futbin, gebaseerd op de statistieken van de kaarten op de transfermarkt.
Ik ervaar dat indd ook. De eerste wedstrijden spelen ze top en vervolgens kakt het toch een beetje in ofzo.

Verwijderd

038Zwolle schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:35:
[...]

Was dat toevallig die W2S ? Die loopt de boel vaak voor de gek te houden. Dus daar zou ik niet te veel van geloven ;)
Ja volgens mij wel ja!
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Ik heb je advies opgevolgd, had nog 80 kaarten van een 83 speler die ik allemaal gelist heb.. had gister geen geld en nu 113000 :> Mensen zijn echt dom haha
Dat is ook een beste investering.
Even bij vertellen wat de werkelijke winst was?

Spelers van 83 zijn nu in trek vanwege totw sbc.

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 21-01-2018 10:54 ]

Bossie schreef op zondag 21 januari 2018 @ 09:06:
[...]

Ben tot nu prima tevreden met Bonucci, echter de reviews vergelijken Kane met een snellere versie van Ibra, met 99 composure :)

Het originele plan is om simpelweg het huidig team te houden en vervolgens Shearer op te offeren in de SBC voor Crespo. De vraag blijft echter wanneer deze komt, en of er idd een icon nodig is.
Ben benieuwd hoe Kane speelt. Heb kort zijn 89 versie gehad, maar dat was totaal geen succes.

Gisterenavond eindelijk eens pack luck. TOTY Messi :)
Geld geïnvesteerd in het upgraden van de verdediging.

• stomley
@Bossie jij had ervaring met raffael 86 versie toch? Hoe beviel deze?

Mertens bevalt me niet heel erg dus misschien dat ik naingollan vervang door allan en dan raffael naast lewandowski
stomley schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:47:
@Bossie jij had ervaring met raffael 86 versie toch? Hoe beviel deze?

Mertens bevalt me niet heel erg dus misschien dat ik naingollan vervang door allan en dan raffael naast lewandowski
Heb voornamelijk gebruikt als LCAM/RCAM in 4231, snelle en behendige speler.
Deze posities zijn bij mij vergelijkbaar met wingers, heb hem niet als spits gebruikt.

@Bean77 Dat had ik ook met POTM Kane in FUT17, een toty kun je nog verkopen als het niet bevalt maar een zijn POTM zou een dure gok kunnen zijn.

Misschien dat er woensdag een goedkope engelse Tottenham speler in TOTW zit :+

[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 21-01-2018 12:39 ]

• stomley
Bossie schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:36:
[...]

Heb voornamelijk gebruikt als LCAM/RCAM in 4231, snelle en behendige speler.
Deze posities zijn bij mij vergelijkbaar met wingers, heb hem niet als spits gebruikt.
Bedankt! Denk dat ik het dan maar laat staan. Middenveld met naingollan en vidal is te bizar om te vervangen. Dan maar leren Mertens te gebruiken in mijn speelstijl.
Wat vinden jullie?
Ik heb Desailly 88 als cdm staan in een 41212(2) opstelling.
Ik kan daar ook TOTY Modric neerzetten met een anchor kaartje. Hij is wel erg klein, maar super veel hoge ballen zie ik ook niet voorbij komen in de WL.
Zal ik TOTY Modric halen?

• stomley
Bean77 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:31:
Wat vinden jullie?
Ik heb Desailly 88 als cdm staan in een 41212(2) opstelling.
Ik kan daar ook TOTY Modric neerzetten met een anchor kaartje. Hij is wel erg klein, maar super veel hoge ballen zie ik ook niet voorbij komen in de WL.
Zal ik TOTY Modric halen?
Ik vind zelf een grote cdm toch wel erg fijn .

• servival7
Nou ik heb het miljoen geïnvesteerd en ben hierop uitgekomen:

Overmars krult die bal er vanuit alle hoeken in. _/-\o_

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Deze weekly objectives zijn echt heel fijn, geld stroomt wel binnen zo :')

Wat voor beloningen zitten er op als je het haalt eigenlijk? De normale crap?
servival7 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:42:
Nou ik heb het miljoen geïnvesteerd en ben hierop uitgekomen:

Overmars krult die bal er vanuit alle hoeken in. _/-\o_
Hoe bevalt if willian? Je team is bijna hetzelfde als mijn team. Heb alleen Mane als linker vleugelspeler en NIF willian als rechter .

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Net een 82 rated IF in mijn untradeable pakketje dat je krijgt na 20 wedstrijden. Had me voorgenomen geen TOTW pakketjes te halen maar nu toch maar één gedaan voor 18.000.
ErnstMid schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:43:
Deze weekly objectives zijn echt heel fijn, geld stroomt wel binnen zo :')

Wat voor beloningen zitten er op als je het haalt eigenlijk? De normale crap?
Staat er toch bij, two-player packs en een electrum pack dacht ik
Voornamelijk untradeable

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Bossie schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:59:
[...]

Staat er toch bij, two-player packs en een electrum pack dacht ik
Voornamelijk untradeable
Ja op de console staat het erbij, niet op de app. Geen console dit weekend....

Maar waardeloos dus, hoeven we ons daar ook niet druk om te maken :)

• servival7
038Zwolle schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:52:
[...]

Hoe bevalt if willian? Je team is bijna hetzelfde als mijn team. Heb alleen Mane als linker vleugelspeler en NIF willian als rechter .
Erg goed. Speelde nif willian net hawk kaartje en deze if met hunter. Hij is nog sneller en het afmaken is echt een stuk beter.

Verwijderd

stomley schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:00:
[...]

Bedankt! Denk dat ik het dan maar laat staan. Middenveld met naingollan en vidal is te bizar om te vervangen. Dan maar leren Mertens te gebruiken in mijn speelstijl.
Mertens als spits bedoel je toch? Snelheid heeft ie, afmaken gaat gelikt, hij heeft moves als Jagger (zowel qua dribble skills als loopacties). Hij is alleen een echte slapjanus. Dat werkt niet voor mij bij een spits. Als hij vrij doorbreekt is het een goal. Als er een verdediger ook maar naar hem kijkt valt hij om. Ik heb liever een type Immobile voor hem (nu tijdelijk van Basten). Dan kun je ook nog eens een al afschermen. Belotti is een hele aardige overigens. Knalt ze uit alle hoeken erin.
servival7 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:10:
[...]

Erg goed. Speelde nif willian net hawk kaartje en deze if met hunter. Hij is nog sneller en het afmaken is echt een stuk beter.
Thnx! Daar was ik benieuwd na. Het afwerken van de NIF viel me een beetje tegen. Speelt verder wel lekker

• Solotov
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:10:
[...]

Mertens als spits bedoel je toch? Snelheid heeft ie, afmaken gaat gelikt, hij heeft moves als Jagger (zowel qua dribble skills als loopacties). Hij is alleen een echte slapjanus. Dat werkt niet voor mij bij een spits. Als hij vrij doorbreekt is het een goal. Als er een verdediger ook maar naar hem kijkt valt hij om. Ik heb liever een type Immobile voor hem (nu tijdelijk van Basten). Dan kun je ook nog eens een al afschermen. Belotti is een hele aardige overigens. Knalt ze uit alle hoeken erin.
Ja wat je nu zegt is niks geks natuurlijk. Mertens krijgt de kansen 1 op 1 juist door zn snelheid. Daar staat een enorm gebrek aan kracht tegenover. Als je dus met veel balbezit en passing speelt heeft Mertens geen meerwaarde. Speel je daarentegen met een lng veld en snelle counters is Mertens een god. Zelfde geld voor Insigne, Sterling, Coman etc.

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Zucht.. Hier word ik soms zo moe van... Untradable Garcia if. Ah, prima. Gebruik ik die wel voor de tradable totw. 2de untradable totw. Wéér Garcia. Hmpf, na een beetje puzzelen wist ik de eerste garcia en nog een if uit mijn club om te ruilen voor een tradable totw speler. De 2de Garcia mijn club in, ik open de tradable pack........

%$#£Garcia. 3de op een rij... :(

• stomley
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:10:
[...]

Mijn spitsen team is altijd belotti geweest met vele andere. Belotti heeft denk ik 150 wedstrijden gespeeld en is zo heerlijk, maar was tijd voor iets anders.

Dus heb nu lewandowski en daarnaast moet Mertens ivm naingollan. Anders moet alex sandro eruit.

Verwijderd

Harribo schreef op zondag 21 januari 2018 @ 10:53:
[...]

Dat is ook een beste investering.
Even bij vertellen wat de werkelijke winst was?

Spelers van 83 zijn nu in trek vanwege totw sbc.
Ruim 70 k winst maar inmiddels al veel meer omdat ik er weer een berg verkocht heb.. inkoop 1800 verkoop 6 ... dat werkt al 3 dagen.. ongeveer 2 per uur

Verwijderd

JJoosterman schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:39:
Zucht.. Hier word ik soms zo moe van... Untradable Garcia if. Ah, prima. Gebruik ik die wel voor de tradable totw. 2de untradable totw. Wéér Garcia. Hmpf, na een beetje puzzelen wist ik de eerste garcia en nog een if uit mijn club om te ruilen voor een tradable totw speler. De 2de Garcia mijn club in, ik open de tradable pack........

%$#£Garcia. 3de op een rij... :(
Haha sorry moest er om lachen! Wat een spel soms he
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:02:
[...]

Ruim 70 k winst maar inmiddels al veel meer omdat ik er weer een berg verkocht heb.. inkoop 1800 verkoop 6 ... dat werkt al 3 dagen.. ongeveer 2 per uur
Verbazingwekkend idd, dat is pure luiheid.
Heb zelf deze objectives binnen 5 minuten gedaan door simpelweg spelers van iets boven de gevraagde te verkopen kopen om vervolgens meteen weer te re-listen.

[ Voor 1% gewijzigd door Bossie op 21-01-2018 15:52 . Reden: ahem, autocorrect :( ]

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:06:
[...]

Verbazingwekkend idd, dat is pure luiheid.
Heb zelf deze objectives binnen 5 minuten gedaan door simpelweg spelers van iets boven de gevraagde te verkopen om vervolgens meteen weer te re-listen.
Ja precies ! Zo haal je genoeg binnen zeker als je er elke keer 60 a 70 list

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:04:
[...]

Haha sorry moest er om lachen! Wat een spel soms he
Haha, dat doe ik nu ook erom. Ik ben met die totw sbc maar ook mee gestopt. Packluck zit daar vandaag niet meer in. :+
Pfff verkoop nu m’n spelers voor 8000/7000/6000 . Bizar hoeveel simpele gold spelers goch nog gekocht worden. Had ik nu nog maar ff gewacht met m’n 83 rated players
038Zwolle schreef op zondag 21 januari 2018 @ 17:39:
Pfff verkoop nu m’n spelers voor 8000/7000/6000 . Bizar hoeveel simpele gold spelers goch nog gekocht worden. Had ik nu nog maar ff gewacht met m’n 83 rated players
Ben ik wel erg benieuwd welke simpele gold players voor zulke prijzen weggaan. Ik ken ze niet.
stomley schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:36:
[...]

Ik vind zelf een grote cdm toch wel erg fijn .
Ik normaal ook, maar ik heb hem gehaald en ga het er eens mee proberen. Als het meezit kan ik hem binnenkort weer terughalen en dan gaat modric naar de positie van Rui Costa en mag hij als supersub gaan fungeren (untradable).
Dit is nu mijn team dankzij de pack luck:

Bean77 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 17:43:
[...]

Ben ik wel erg benieuwd welke simpele gold players voor zulke prijzen weggaan. Ik ken ze niet.

[...]

Ik normaal ook, maar ik heb hem gehaald en ga het er eens mee proberen. Als het meezit kan ik hem binnenkort weer terughalen en dan gaat modric naar de positie van Rui Costa en mag hij als supersub gaan fungeren (untradable).
Dat lijk erop dat Costa binnenkort in de Viera SBC gaat :)
Hoe speel je overigens met deze formatie qua instellingen / Tactics etc ?

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Bean77 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 17:43:
[...]

[...]

Packluck? Jij werkt bij EA. Niks pack luck. :P
Grudgie schreef op zondag 21 januari 2018 @ 17:49:
[...]

Packluck? Jij werkt bij EA. Niks pack luck. :P
sst ;)
Bossie schreef op zondag 21 januari 2018 @ 17:47:
[...]

Dat lijk erop dat Costa binnenkort in de Viera SBC gaat :)
Hoe speel je overigens met deze formatie qua instellingen / Tactics etc ?
Ik heb daar nog naar gekeken, maar Vieira gaat me dan nog zo'n 2mln kosten. Ik weet niet of hij de meerkosten tov Desailly waard is. De 88 lijkt beter prijs/kwaliteit te zijn.

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-11 12:16
Looool. Zit ik wat goedkope SBC’s te doen, voor wat packs, pack ik TotY Marcelo. 868k Laagste BIN. Vlug verkopen denknik :) :)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Wellicht heb ik geluk, maar ik heb net zon 20 gouden spelers op de transfer markt gegooid voor 8000/7000/6000 coins ivm de weekly objectives en voor 1 uur gelist. Heb ze nu allemaal verkocht 😂.

Ik heb echter vd week mijn hele club verkocht met de scripts dus heb op mijn team na geen gouden spelers meer over

[ Voor 22% gewijzigd door 038Zwolle op 21-01-2018 18:37 ]

• Terranova
  • Laatst online: 20-11 21:34
Wel grappig, ik heb iets van 20 packs geopend de afgelopen dag. In bijna elke pack zat wel een Ajax of Feyenoord speler. Alsof ze opeens ook weer een hogere kans hadden dan normaal.

Verwijderd

038Zwolle schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:35:
Wellicht heb ik geluk, maar ik heb net zon 20 gouden spelers op de transfer markt gegooid voor 8000/7000/6000 coins ivm de weekly objectives en voor 1 uur gelist. Heb ze nu allemaal verkocht 😂.

Ik heb echter vd week mijn hele club verkocht met de scripts dus heb op mijn team na geen gouden spelers meer over
Ik heb van mijn winst door deze truk net ff Rui Costa prime gedaan. Wil Bergkamp doen om naast Van Basten te zetten. Kan ik net zo goed Rui een kans geven en wat packs openen dan een random icon voor hetzelfde van de markt kopen. Als hij bevalt heb ik een Cam en haal ik Schmeichel voor Bergkamp. Als het niks is, verdwijnt hij in de sbc. :)
Ok ik heb dus gewoon geluk gehad. Verkoop niks meer... Maarja was toch ff een lekkere winst

• gaizka
038Zwolle schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:35:

Ik verkoop ook zojuist Brad Jones van Feyenoord voor 6k, hoe dan!?
Ha! Mensen zijn lui!

[ Voor 21% gewijzigd door 038Zwolle op 21-01-2018 20:01 ]

Verwijderd

Iemand ervaring met litmannen 88 en hagi 85? Zit te twijfelen welke van de 2 ik zou aankopen.

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Volgend TOTW zou wel eens een leuke kunnen worden met Aguero, Neymar, Hazard, Muller..

• Solotov
Ik zit in dubio over mn LCB. Twijfel tussen Bonucci, Chiellini, Benatia IF en Koulibaly IF. Benatia en Chiellini zal ik mn doelman naar Szcesny moeten switchen en voor Bonucci denk ik Donnarumma. Bij Koulibaly kan Fahrmann blijven staan.

Graag jullie mening welke de beste optie is. Komt naast Hummels/SIF Ginter te staan.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Welke SBC's moet je doen om in aanmerking te komen voor TOTJ spelers?

Verwijderd

Ik lach me echt rot met die 6, 7 en 8k. Na een volle 100 spelers tegelijk listen is het een kwestie van bijvullen en binnen blijven harken. Als dit zo door gaat haal ik del piero ipv Bergkamp morgen vroeg. :)

Edit: oh wacht die kosten hetzelfde. Dan haal ik Ronaldinho wel. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2018 22:48 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik snap het niet bij mij wordt zo geen speler verkocht....

Pack luck is ook al niet aan mij besteed hopen op een mooi team van de week komende keer kan een mooie selectie uit voortkomen

Burp

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 11:10
tot hoelang blijven die toty players in packs zitten?

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-11 01:28
Ik ben echt heel benieuwd naar iets.. snap het niet helemaal. Hoe kan het zijn dat een 4231 er anders in game uit ziet als je formatie wijzigt dat pre game? Ik kan ook scheel zijn maar lijkt toch echt anders. Lijkt minder CAM maar meer linksbuiten - mid - rechtsbuiten .. vlak achter de spits, precies zoals ik het zou willen.
Nevels schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:26:
Ik ben echt heel benieuwd naar iets.. snap het niet helemaal. Hoe kan het zijn dat een 4231 er anders in game uit ziet als je formatie wijzigt dat pre game? Ik kan ook scheel zijn maar lijkt toch echt anders. Lijkt minder CAM maar meer linksbuiten - mid - rechtsbuiten .. vlak achter de spits, precies zoals ik het zou willen.
4231 is simpelweg bijzonder slecht geïmplementeerd, de formatie speelt in geen van beide opties hou het zou moeten. Verdedigend klopt wel aardig, maar aanvallend niet.

Verwijderd

Rui Costa is niet echt van het afmaken op cruciale momenten. En ook niet op normale momenten. Wel schiet hij hard. Meestal hard naast. Damn wat een slechte afmaker als je Ibra gewend bent.

Verwijderd

Bij mij worden deze nochtans niet verkocht.
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:43:
Ik lach me echt rot met die 6, 7 en 8k. Na een volle 100 spelers tegelijk listen is het een kwestie van bijvullen en binnen blijven harken. Als dit zo door gaat haal ik del piero ipv Bergkamp morgen vroeg. :)

Edit: oh wacht die kosten hetzelfde. Dan haal ik Ronaldinho wel. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:56:
Bij mij worden deze nochtans niet verkocht.

[...]
Heb je er genoeg op staan dan? Bij mij verkopen er elk uur tussen de 1 en 4. Harken!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
8/7/6k???
mis ik iets?

edit: Aah, de weekly. heb helaas men volledige transferlijst en targets vol staan met 84 rated keepers in afwachting op een sbc.

[ Voor 74% gewijzigd door StaafM op 22-01-2018 01:13 ]

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-11 14:25
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 00:14:
[...]

Heb je er genoeg op staan dan? Bij mij verkopen er elk uur tussen de 1 en 4. Harken!
Welke rating hebben jouw spelers?
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:52:
Rui Costa is niet echt van het afmaken op cruciale momenten. En ook niet op normale momenten. Wel schiet hij hard. Meestal hard naast. Damn wat een slechte afmaker als je Ibra gewend bent.
Rui Costa is ook geen spits. Bij mij speelt die lcm (hij is een betere cam) en scoort hij regelmatig als inkomende speler in het strafschop gebied.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
De legende is teruggekeerd, Gullit 86 heeft zich in de basis gespeeld, Messi is na 2 dagen alweer verkocht.
Dit keer is Gullit op de nr 10 positie gaan spelen.

Reden hiervoor is dat ik de weekend league begon met 2-5
Daarna dus Gullit gehaald en heb ik 5-1 gehaald.

Al met al dus geen tijd gehad om te spelen dit weekend.

7-6 is dus erg slecht en matig, maar het speelt nu weer zo fijn met Gullit dat ik zeker weet dat het alleen maar beter zal gaan.

Volledig team is nu 7.000.000 waard
https://www.futbin.com/18/squad/3250862

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Ik heb mij een weekend van schaamte achter de rug. Vrijdagavond ging traditioneel. Eerste potje makkelijk winnen om daarna 3/4 onnodig te verliezen. Potjes waarbij het 8-7 wordt :+ Dit gebeurt vaker.. Verbinding is niet altijd even best en ben toch vaak moe op de vrijdagavond. Het enige lichtpuntje was Kane die mij toch meermaals weer terug in de wedstrijd bracht. Hij staat ook op 75 goals in 57 wedstrijden.

Helaas ging het zaterdag precies hetzelfde waardoor ik op een gegeven moment SIF Mertens en IF Nainggolan verkocht heb. Mertens in een leuke dribbelaar met een fantastisch finesse schot maar wordt te makkelijk van de bal gezet. Daarnaast heb ik een untradeable Suarez die als super sub beter presteerde dan Mertens en met die 1 miljoen van Mertens en Naing kon ik leukere dingen doen. Na nog een dramatische poging met Pogba en Suarez in de basis ben ik maar met een gevoel van schaamte overgestapt op de 4321 met pressure op 20. Lekker voor de goal hangen en dan maar op de counter. If you can't beat them, join them... Daarna 5x op rij gewonnen en nu nog 700k op de bank.

https://www.futbin.com/18/squad/3250740

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Vissert schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:11:
Ik heb mij een weekend van schaamte achter de rug. Vrijdagavond ging traditioneel. Eerste potje makkelijk winnen om daarna 3/4 onnodig te verliezen. Potjes waarbij het 8-7 wordt :+ Dit gebeurt vaker.. Verbinding is niet altijd even best en ben toch vaak moe op de vrijdagavond. Het enige lichtpuntje was Kane die mij toch meermaals weer terug in de wedstrijd bracht. Hij staat ook op 75 goals in 57 wedstrijden.

Helaas ging het zaterdag precies hetzelfde waardoor ik op een gegeven moment SIF Mertens en IF Nainggolan verkocht heb. Mertens in een leuke dribbelaar met een fantastisch finesse schot maar wordt te makkelijk van de bal gezet. Daarnaast heb ik een untradeable Suarez die als super sub beter presteerde dan Mertens en met die 1 miljoen van Mertens en Naing kon ik leukere dingen doen. Na nog een dramatische poging met Pogba en Suarez in de basis ben ik maar met een gevoel van schaamte overgestapt op de 4321 met pressure op 20. Lekker voor de goal hangen en dan maar op de counter. If you can't beat them, join them... Daarna 5x op rij gewonnen en nu nog 700k op de bank.

Vind je Walker beter dan Valencia? Ik denk zelf dat Valencia beter is.
Als ik jou was zou ik IF Son Ruilen voor de nieuwe 3e IF kaart van SON.
Die wil ik komend weekend ook gaan hebben.

En zou een ICON als CB neerzetten, Luiz er uit, Ferdinand/Blanc er in _/-\o_

Leuk team verder :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Mars18 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:15:
[...]

Vind je Walker beter dan Valencia? Ik denk zelf dat Valencia beter is.
Als ik jou was zou ik IF Son Ruilen voor de nieuwe 3e IF kaart van SON.
Die wil ik komend weekend ook gaan hebben.

En zou een ICON als CB neerzetten, Luiz er uit, Ferdinand/Blanc er in _/-\o_

Leuk team verder :)
Dit is de 3e IF van Son :+ Ik heb nog een untradeable Valencia in de club. Misschien van de week maar eens proberen.

Voorlopig maar even lekker handelen en in februari maar eens verder kijken :+

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-11 15:29
Vissert schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:11:

Eerste wat in mij op kwam was een uitspraak van jou vorige week.
Vissert schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:39:
[...]
Voornamelijk aan jouw kwaliteiten :+
SlqmLqck schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:53:
[...]

Eerste wat in mij op kwam was een uitspraak van jou vorige week.

[...]
Haha ik had je eigenlijk al willen taggen in mijn bericht. Terecht dit :+ De druk tot prestatie was te hoog dit weekend :+

@SlqmLqck Hoe ging jouw WL trouwens?

[ Voor 14% gewijzigd door Vissert op 22-01-2018 09:16 ]

Pagina: 1 ... 120 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs