Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-11 15:29
Vissert schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:00:
[...]

Haha ik had je eigenlijk al willen taggen in mijn bericht. Terecht dit :+ De druk tot prestatie was te hoog dit weekend :+

@SlqmLqck Hoe ging jouw WL trouwens?
Ik heb helaas niet kunnen spelen. Afgelopen weekend gewerkt. Deze week zal er ook niet veel van komen aangezien ik deze week mijn stage periode ga afronden.
SlqmLqck schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:22:
[...]

Ik heb helaas niet kunnen spelen. Afgelopen weekend gewerkt. Deze week zal er ook niet veel van komen aangezien ik deze week mijn stage periode ga afronden.
Dan heb ik het dus als nog beter gedaan dan jij :+

Verwijderd

theman36 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 07:23:
[...]

Welke rating hebben jouw spelers?
Van alles maar de rare golds uit la liga en bpl doen het meeste werk. Het is allemaal nietfoolproof he. Net zoals het listen van player fitness voor dezelfde prijs als squad fitness, ben je op zoek naar niet oplettende/luie mensen. Ik doe het omdat ik verder niks te traden heb,de laatste dagen. Dit zijn makkelijke muntjes voor een luiaard als ik die de markt niet meer echt volgt.

Verwijderd

Unione. schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:05:
Volgend TOTW zou wel eens een leuke kunnen worden met Aguero, Neymar, Hazard, Muller..
Daarom heb ik ook mijn 81+ TOTW packs bewaard :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 00:14:
[...]

Heb je er genoeg op staan dan? Bij mij verkopen er elk uur tussen de 1 en 4. Harken!
Bij mij gaan ze nog steeds hoor ! NU bijna 140k winst

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:52:
[...]

Iedereen die ze heeft gespaard opent ze in 1 keer.....en dan zit iedereen met 81 meuk, let maar op....ik ben benieuwd welke ik heb....

Burp

Werkt bij mij ook nog wel , maar wel steeds met iets minder succes. Ookal zo'n 200K winst opgehaald.
Wat ik doe is goedkope golds listen en de bid een paar 100 omhoog gooien. Dan verkoop je ze wellicht met iets winst. En de luie mensen kopen een speler met 6/7/8 k. Als mijn transferlist op ongeveer 50 is koop ik weer in.

Ik heb vannacht wel alles laten draaien met de Tampermonkey scripts

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:52:
[...]

Real Madrid 7-1.

Weer een in form Bale of eindelijk in form ronaldo?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Bale is net geweest en Ronaldo zou er echt geen 1 verdienen imho. Maar er zou vast 1 speler van real (en PSG) in ToTW komen. Verder zou Aguero ook wel in het team komen :9

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

038Zwolle schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:28:
Werkt bij mij ook nog wel , maar wel steeds met iets minder succes. Ookal zo'n 200K winst opgehaald.
Wat ik doe is goedkope golds listen en de bid een paar 100 omhoog gooien. Dan verkoop je ze wellicht met iets winst. En de luie mensen kopen een speler met 6/7/8 k. Als mijn transferlist op ongeveer 50 is koop ik weer in.

Ik heb vannacht wel alles laten draaien met de Tampermonkey scripts
Ik verkoop sporadisch een Bakuyoko voor 7K, ingekocht voor 7-800, dus prima! Lekker blijven listen :)
038Zwolle schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:30:
Bale is net geweest en Ronaldo zou er echt geen 1 verdienen imho. Maar er zou vast 1 speler van real (en PSG) in ToTW komen. Verder zou Aguero ook wel in het team komen :9
Lyon bedoel je :)

Oh en deze (OTW Kessie)
https://www.vi.nl/nieuws/...ut-grote-man-bij-ac-milan

[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 22-01-2018 12:17 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
bbblije schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:32:
[...]

Ik verkoop sporadisch een Bakuyoko voor 7K, ingekocht voor 7-800, dus prima! Lekker blijven listen :)
Top. Bedankt. Dat ga ik ook doen.

Ik doe dat nu met Alli, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Inkopen voor 8. Maar ik krijg hem niet verkocht voor 10.

Misschien met baka meer mazzel.
DeBers schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:20:
[...]

Ik doe dat nu met Alli, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Inkopen voor 8. Maar ik krijg hem niet verkocht voor 10.

Probeer in te kopen met Shadow/Hunter

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• bbblije

bbblije

Riiiiight

DeBers schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:20:
[...]

Het is ook maandag middag, vanavond zal het beter/sneller gaan.

Verwijderd

Iemand ervaring met hagi 85? Heb litmannen 88 aangekocht maar overtuigd op dit ogenblik niet echt.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Zo, nadat ik afgelopen weekend ruim 100 packs heb geopend heb ik mijn teams voorlopig af kunnen maken (helaas geen grote vissen gevangen..). Zo zien de Gullit tribute (met spelers die bij PSV, Milan of Chelsea spelen of gespeeld hebben) teams er nu uit :)

https://www.futbin.com/18/squad/1015127

https://www.futbin.com/18/squad/1015050

Iemand nog tips? :)
Ben ik overigens de enige die zich naarmate de game langer released is zich steeds meer begint te ergeren aan de gameplay? Er zijn zoveel kleine dingen tijdens een match waar ik zelf geen invloed op heb maar wel gebeuren, maar ook de dingen waar ik wel invloed op worden vaak onnodig en negatief beïnvloed.

Online seasons is vaak ook vrijwel onspeelbaar door lag, bij squad battles hoeft er niets over gezegd te worden, WL kan ik niets over zeggen wegens gebrek aan speeltijd, hoeveel de beste online gameplay in DKT is en deze vaak merkbaar soepeler speelt dan Online seasons.

De content lijkt steeds beter te worden, maar het spelen zelf steeds slechter, of maximaal gelijkwaardig terwijl het wel duidelijk is dat EA de game laat zoals het is.

@Joster
Geen tips, ben wel erg benieuwd naar je ervaringen met 352 en Crespo :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 22-01-2018 13:20 ]

• K-Toppah
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-11 09:41
Speel sinds een paar weken, paar potjes SB per week.

https://www.futbin.com/18/squad/3175095

Afgelopen weken wat gehandeld en heb bijna genoeg voor mijn eerste icon. Wie gaat het verschil maken?

Litmanen 88, Bergkamp 87 of Overmars 88?
K-Toppah schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:07:
Speel sinds een paar weken, paar potjes SB per week.

https://www.futbin.com/18/squad/3175095

Afgelopen weken wat gehandeld en heb bijna genoeg voor mijn eerste icon. Wie gaat het verschil maken?

Litmanen 88, Bergkamp 87 of Overmars 88?
Litmanen of Bergkamp, aangezien je CAM je belangrijkste speler in deze formatie is.
Overmars is erg goed, maar niet een enorme upgrade tov van Sanchez.

Rui Costa zou ook kunnen als je voor untradeables wilt gaan, denk dat Prima Costa merkbaar beter is dan de andere genoemde opties.

• Joster
Bossie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:07:
Ben ik overigens de enige die zich naarmate de game langer released is zich steeds meer begint te ergeren aan de gameplay? Er zijn zoveel kleine dingen tijdens een match waar ik zelf geen invloed op heb maar wel gebeuren, maar ook de dingen waar ik wel invloed op worden vaak onnodig en negatief beïnvloed.

Online seasons is vaak ook vrijwel onspeelbaar door lag, bij squad battles hoeft niets over gezegd te worden, WL kan ik niets over zeggen wegens gebrek aan speeltijd, hoeveel de beste online gameplay in DKT vaak merkbaar soepeler is dan in Online seasons.

De content lijkt steeds beter te worden, maar het spelen zelf steeds slechter, of maximaal gelijkwaardig terwijl het wel duidelijk is dat EA de game laat zoals het is.
Had het niet beter kunnen verwoorden.
@Joster
Geen tips, ben wel erg benieuwd naar je ervaringen met 352 en Crespo :)
Slecht :D Ik word totaal overlopen, dus ik laat mijn flankspelers terugkomen en speel tegen goede tegenstanders defensief en op de counter omdat er anders veel te grote gaten vallen haha. Vaak komen Farfan / Andre Silva er al redelijk op tijd in voor 1 van de wingers omdat ze compleet gesloopt zijn. 3-5-2 is eerder een pressie formatie waarbij je veel risico loopt, maar daar kan ik te slecht voor verdedigen dus ik moet het vooral online wat anders aanpakken. Maar goed, aangezien ik toch geen WL of divisie 1 aspiraties heb en gewoon wat casual online en SB speel vond ik het leuker om een origineel en leuk team te maken dan een ideaal team. Crespo heb ik pas sinds gisteren, 3 goals in 2 SB wedstrijden :) Moet wel even aan hem wennen in ieder geval!

[ Voor 4% gewijzigd door Joster op 22-01-2018 13:13 ]

• K-Toppah
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-11 09:41
Bossie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:10:
[...]

Litmanen of Bergkamp, aangezien je CAM je belangrijkste speler in deze formatie is.
Overmars is erg goed, maar niet een enorme upgrade tov van Sanchez.

Rui Costa zou ook kunnen als je voor untradeables wilt gaan, denk dat Prima Costa merkbaar beter is dan de andere genoemde opties.
Thnx voor de tips! Omdat ik het leuk vind om zoveel mogelijk spelers in mijn team te plaatsen waar ik daadwerkelijk iets mee heb, zal ik wel eerder voor Litmanen of Bergkamp gaan dan Rui Costa (ondanks dat die waarschijnlijk beter is).
Joster schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:12:
[...]

Had het niet beter kunnen verwoorden.

[...]

Slecht :D Ik word totaal overlopen, dus ik laat mijn flankspelers terugkomen en speel tegen goede tegenstanders defensief en op de counter omdat er anders veel te grote gaten vallen haha. Vaak komen Farfan / Andre Silva er al redelijk op tijd in voor 1 van de wingers omdat ze compleet gesloopt zijn. 3-5-2 is eerder een pressie formatie waarbij je veel risico loopt, maar daar kan ik te slecht voor verdedigen dus ik moet het vooral online wat anders aanpakken. Maar goed, aangezien ik toch geen WL of divisie 1 aspiraties heb en gewoon wat casual online en SB speel vond ik het leuker om een origineel en leuk team te maken dan een ideaal team. Crespo heb ik pas sinds gisteren, 3 goals in 2 SB wedstrijden :) Moet wel even aan hem wennen in ieder geval!
352 is erg leuk om te spelen, maar verdedigend kwetsbaar tegen spelers die breed spelen (de 1%).
Ben er helaas nog niet helemaal uit hoe ik de formatie moet gaan gebruiken, ben nu aan het experimenteren met ultra-def met veel pressure/agressie.

Heb wel het gevoel dat veel pressure/agressie vooral effectief is tegen slechte tegenstanders (of tegenstander met lag), terwijl goede spelers dmv de schouderknoppen/triggers in deze fifa hier veel makkelijker onderuit voetballen dan in FUT17.

Haha Lyon idd PSG lijkt me niet waarschijnlijk 8)7

Oh en als je je ergert aan de gameplay in FUT zou je Pro clubs eens moeten proberen. Tijdens de weekend league is Pro clubs vaak slecht speelbaar en sinds kort (3/4 maand) is er een glitch dat je je speler instant 99 rated kan maken. Het is echt niet meer te doen zonder zelf te glitchen en daardoor is de lol eraf. EA doet er gewoon niks aan. Het hele forum staat vol, maar EA geeft aan geduld te hebben ...........

[ Voor 39% gewijzigd door 038Zwolle op 22-01-2018 13:28 ]

• Joster
Bossie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:18:
[...]

352 is erg leuk om te spelen, maar verdedigend kwetsbaar tegen spelers die breed spelen (de 1%).
Ben er helaas nog niet helemaal uit hoe ik de formatie moet gaan gebruiken, ben nu aan het experimenteren met ultra-def met veel pressure/agressie.

Heb wel het gevoel dat veel pressure/agressie vooral effectief is tegen slechte tegenstanders (of tegenstander met lag), terwijl goede spelers dmv de schouderknoppen/triggers in deze fifa hier veel makkelijker onderuit voetballen dan in FUT17.
Klopt, maar veel tegenstanders zetten het om als ze zien dat je met 3atb speelt.. Vind het een toffe maar wel een lastige formatie. Zo had ik in het begin moeite om mijn wingers te betrekken. Heb ze nu op terugkomen, naar de bal komen en veld breed houden staan. Dat laatste is tegenstrijdig en ze zouden geen runs achter de defensie van de tegenstanders moeten maken, maar gek genoeg doen ze dat laatste nu vaker dan toen ik ze die opdracht gaf :X

Hoe hoog heb je nu je pressure en agressie staan?

En laatste ben ik met je eens, goede tegenstanders voetballen makkelijker onder druk uit en dat is bij SB uiteraard ook van toepassing :D Sterker nog, bij SB heb ik soms zelf erg veel moeite om onder de druk uit te voetballen, niks lijkt dan meer aan te komen.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
Joster schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:24:
[...]

Klopt, maar veel tegenstanders zetten het om als ze zien dat je met 3atb speelt.. Vind het een toffe maar wel een lastige formatie. Zo had ik in het begin moeite om mijn wingers te betrekken. Heb ze nu op terugkomen, naar de bal komen en veld breed houden staan. Dat laatste is tegenstrijdig en ze zouden geen runs achter de defensie van de tegenstanders moeten maken, maar gek genoeg doen ze dat laatste nu vaker dan toen ik ze die opdracht gaf :X

Hoe hoog heb je nu je pressure en agressie staan?

En laatste ben ik met je eens, goede tegenstanders voetballen makkelijker onder druk uit en dat is bij SB uiteraard ook van toepassing :D Sterker nog, bij SB heb ik soms zelf erg veel moeite om onder de druk uit te voetballen, niks lijkt dan meer aan te komen.
Als je met 3-5-2 speelt en de tactics zoals zojuist genoemd, zou je voor mij een hele fijne tegenstander zijn. Ik speel 4-3-2-1 waarbij mn backs constant erover heen komen.
Tegen jou zou Kimmich of Ghoulam dus constant vrij staan. En aangezien Ghoulam inmiddels op 25 doelpunten in 65 duels staat, kan dat wel fijn zijn hahaha.

Lijkt mij dat als je sterke koppers achterin hebt bij je 3 verdedigers, je je cdm’s t beste op stay back while attacking kan zetten. Dan kan de tegenstander niet door het midden combineren en voorzetten zijn dan useless door je verdedigers. Dan kan je je wingers gebruiken om aan te vallen ipv te verdedigen.

Verwijderd

Wat zou nog beter kunnen aan dit team?
https://www.futbin.com/18/squad/892567

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Alles. Wat is je budget? :+

Verwijderd

200k.
Shreddaaa schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:34:
[...]

Als je met 3-5-2 speelt en de tactics zoals zojuist genoemd, zou je voor mij een hele fijne tegenstander zijn. Ik speel 4-3-2-1 waarbij mn backs constant erover heen komen.
Tegen jou zou Kimmich of Ghoulam dus constant vrij staan. En aangezien Ghoulam inmiddels op 25 doelpunten in 65 duels staat, kan dat wel fijn zijn hahaha.

Lijkt mij dat als je sterke koppers achterin hebt bij je 3 verdedigers, je je cdm’s t beste op stay back while attacking kan zetten. Dan kan de tegenstander niet door het midden combineren en voorzetten zijn dan useless door je verdedigers. Dan kan je je wingers gebruiken om aan te vallen ipv te verdedigen.
Je RM/LW moeten opkomende backs opvangen, maar ook het veld breed houden om de backs van de tegenstander uit het centrum weg te halen. 4321 is wel de ant-formatie voor 352 omdat je dus de verdediging hierdoor dwingt 1 op 1 te spelen.

Je CDM's staan dicht tegen je CB's waardoor je drie in het centrum hebt, maar je LCB/RCB moeten het werk opknappen wat de backs normaal doen, echter zijn backs vaak veel sneller/agile dan CB's

Omgekeerd, laat je backs maar lekker opkomen, want zodra de bal onderschept word heb je 5 spelers klaar staan voor de counter.

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
marcelo voor martinez?
Varane voor gimenez?
Umtiti voor Elustondo?
Griezmann voor Sanabria?

• Joster
Shreddaaa schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:34:
[...]

Ja, CDM's staan uiteraard op achterblijven. Probleem is dan ook niet zozeer het midden, maar toch wel de flanken. Een vrijstaande speler aan de zijkant kan idd voorzetten wat ie wil, dat heeft niet zoveel nut. Gaat meer om naar binnen komen dribbelen zodat ik moet uitstappen met een CV (of er een CDM naar toe moet laten gaan). Daardoor ontstaat er hoe dan ook ruimte waar goede dribbelaars zo in lopen of behendig afspelen.. :) Misschien heb ik no niet de optimale breedte instelling van mijn team te pakken, maar je wil dat een CV eigenlijk het midden bewaakt zonder al teveel ruimte op de flank achter te laten haha.

• Solotov
Joster schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:47:
[...]

Ja, CDM's staan uiteraard op achterblijven. Probleem is dan ook niet zozeer het midden, maar toch wel de flanken. Een vrijstaande speler aan de zijkant kan idd voorzetten wat ie wil, dat heeft niet zoveel nut. Gaat meer om naar binnen komen dribbelen zodat ik moet uitstappen met een CV (of er een CDM naar toe moet laten gaan). Daardoor ontstaat er hoe dan ook ruimte waar goede dribbelaars zo in lopen of behendig afspelen.. :) Misschien heb ik no niet de optimale breedte instelling van mijn team te pakken, maar je wil dat een CV eigenlijk het midden bewaakt zonder al teveel ruimte op de flank achter te laten haha.
Heel simpel, druk op 20, agressie op 30 en laat ze maar komen. Gewoon niet instappen.

Laat die tegenstander zichzelf maar helemaal wanhopig tikken op jouw blok. Zolang jij niet instapt komt ie er niet door. Op t moment dat hij 1 fout maakt komt je met minimaal 5 man eruit.

De truc met deze opstelling is geduld en efficientie. Je krijgt niet de 20 kansen die ik krijg, maar als je slim speelt krijg je minimaal 5 kansen die je kan scoren. Als je daar vervolgens efficient mee omgaat, frusteer je de tegenstander.

Kortom, wachten op die ene goal en dan loeren op de counter vanaf daar.
Shreddaaa schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:52:
[...]

Heel simpel, druk op 20, agressie op 30 en laat ze maar komen. Gewoon niet instappen.

Laat die tegenstander zichzelf maar helemaal wanhopig tikken op jouw blok. Zolang jij niet instapt komt ie er niet door. Op t moment dat hij 1 fout maakt komt je met minimaal 5 man eruit.

De truc met deze opstelling is geduld en efficientie. Je krijgt niet de 20 kansen die ik krijg, maar als je slim speelt krijg je minimaal 5 kansen die je kan scoren. Als je daar vervolgens efficient mee omgaat, frusteer je de tegenstander.

Ik doe het dus sinds gisteren vergelijkbaar. Agressie heb ik nog wel op 50 staan en ik probeer met de 3 man voorin al vroeg druk te zetten. Soms wil ik hier nog wel eens wat onderscheppen en dan is het kassa. Zodra ze door mijn aanval spelen gewoon achteruit lopen met het middenveld, ruimtes klein houden en alles naar centrum afschermen. Speel met een 4321 formatie btw.

• Fraaank
  • Laatst online: 18-08 20:32
Ik ga denk ik voor een eredivisie/NL-hybrid:

http://www.futhead.com/18/squads/2656659/

Waarbij ik in-game switch naar een 4321 of een 41212(2) met Aké als CDM.

Hoop na de verkoop van alles van de week dit te kunnen halen. Rui Costa heb ik al, moet dan nog wel van der Sar.

O en de nieuwe IF Depay die ongetwijfeld komt deze week, heb 6x een 81+ TOTW-speler pack klaarstaan.
Vissert schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:15:
[...]

Ik doe het dus sinds gisteren vergelijkbaar. Agressie heb ik nog wel op 50 staan en ik probeer met de 3 man voorin al vroeg druk te zetten. Soms wil ik hier nog wel eens wat onderscheppen en dan is het kassa. Zodra ze door mijn aanval spelen gewoon achteruit lopen met het middenveld, ruimtes klein houden en alles naar centrum afschermen. Speel met een 4321 formatie btw.
Mijn team is gebaseerd op 4231, maar kan switchen met dezelfde spelers naar 41212 of 352.
Tegenstanders zoals jij is waar ik simpelweg op vast loop, alsof mijn spelers stoppen met loopacties als we eenmaal bij de muur zijn aanbeland, daarnaast word vrijwel elk shot geblocked en low-driven vanaf de zijkant gaat tegenwoordig altijd naar de inlopende speler achten in de box itt de speler die klaarstaat om in te tikken vanaf de penalty stip 8)7

Als je dan eenmaal scoort, dan ga je vaak een reeks van kick-off glitch goals tegemoet.

edit:
Hoe voorkom je overigens dat je backs uit zichzelf doordekken/instappen bij 1-2 passes aan de zijkant tussen een winger en CM. Ik zie dit zo vaak gebeuren en tenzij ik niet tijdig switch naar de back, heeft de winger vrij veld na de kaats.

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 22-01-2018 14:54 ]

Bossie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:52:
[...]

Mijn team is gebaseerd op 4231, maar kan switchen met dezelfde spelers naar 41212 of 352.
Tegenstanders zoals jij is waar ik simpelweg op vast loop, alsof mijn spelers stoppen met loopacties als we eenmaal bij de muur zijn aanbeland, daarnaast word vrijwel elk shot geblocked en low-driven vanaf de zijkant gaat tegenwoordig altijd naar de inlopende speler achten in de box itt de speler die klaarstaat om in te tikken vanaf de penalty stip 8)7

Als je dan eenmaal scoort, dan ga je vaak een reeks van kick-off glitch goals tegemoet.

edit:
Hoe voorkom je overigens dat je backs uit zichzelf doordekken/instappen bij 1-2 passes aan de zijkant tussen een winger en CM. Ik zie dit zo vaak gebeuren en tenzij ik niet tijdig switch naar de back, heeft de winger vrij veld na de kaats.
Ik snap je frustratie en die heb ik zelf ook genoeg gehad. Helaas is het gewoon (voor mijn niveau) efficiënter om vanuit de verdediging te spelen. Ik zou ook liever agressie domineren :+ Maar zelfs met deze tactiek moest ik een paar potjes als nog een achterstand goed maken. Dan gooi ik Suarez er bij als CM :+ Die kan je linksback zetten en dan scoort ie nog :+

Hmm ik kan mij niet echt voor mij halen dat het gebeurt bij mij... Ik verdedig standaard al met de CVs waardoor ik denk ik direct instap als dat gebeurt? Geen idee...

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Nou ik heb de Schmeichel SBC net voltooid, met als doel om die in te ruilen voor Bergkamp. Moet nu alleen nog 200K sparen voor Bergkamp.

Wat is wijsheid, alvast Schmeichel inruilen en dan hopen dat er iets heel moois in het 100K pack zit, of een paar weken met Schmeichel spelen en dan te sparen en dan pas het 100K pak te openen. Alleen is er dan geen TOTY meer :).
Ik zou hem gewoon openen nu TOTY er nog is. Maar ik zou er ook gelijk vanuit gaan dat je rotzooi krijgt en weer teleurgesteld word in de zooi die EA in de 100k packs gooit

Verwijderd

daboytim schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:30:
Nou ik heb de Schmeichel SBC net voltooid, met als doel om die in te ruilen voor Bergkamp. Moet nu alleen nog 200K sparen voor Bergkamp.

Wat is wijsheid, alvast Schmeichel inruilen en dan hopen dat er iets heel moois in het 100K pack zit, of een paar weken met Schmeichel spelen en dan te sparen en dan pas het 100K pak te openen. Alleen is er dan geen TOTY meer :).
Schmeichel schijnt de slechtste keeper ooit te zijn. Als je Reddit gelooft. Als je al een prima doelman hebt, zou ik inderdaad nu de pack doen. En bidden. Dan pack je CR7. Kan niet anders.

Verwijderd

Wii4all schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:25:
[...]

Iedereen die ze heeft gespaard opent ze in 1 keer.....en dan zit iedereen met 81 meuk, let maar op....ik ben benieuwd welke ik heb....
Daarom moet je ze ook GELIJK openen als ze erin zitten .. gelijk om 5 uur :)

• daboytim
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:58:
[...]

Schmeichel schijnt de slechtste keeper ooit te zijn. Als je Reddit gelooft. Als je al een prima doelman hebt, zou ik inderdaad nu de pack doen. En bidden. Dan pack je CR7. Kan niet anders.
Helaas pindakaas. Gaitan en Callejon..... Nog even doorwerken voor Bergkamp dus haha.

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:09:
[...]

zes uur toch

[ Voor 3% gewijzigd door Wii4all op 22-01-2018 16:16 ]

Burp

• Joster
[...]

Is overigens wel de reden dat ik aan het kijken was naar een 41212 / 4321 / 4231 / 5212, maar grootste probleem van mijn keuze om met (ex) PSV, Milan en Chelsea te werken is dat er geen fatsoenlijke rechtsback is. Krijg je zoiets:

4321:
1. https://www.futbin.com/18/squad/3259603
2. https://www.futbin.com/18/squad/3259535

4231:
1. https://www.futbin.com/18/squad/2909509 (wanneer Kaka EoA uit is)

5212:
1. https://www.futbin.com/18/squad/2909434

41212:
1. https://www.futbin.com/18/squad/2909001
2. https://www.futbin.com/18/squad/2908963
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:09:
[...]

19 uur, 18 uur Engelse tijd (die lopen een uur achter hè..).

[ Voor 9% gewijzigd door Joster op 22-01-2018 16:17 ]

De markt is ook zo raar . Ben aan het kijken of er nog leuke inform dealtjes te vinden zijn. Zie ik een Lanzini IF staan bied 7k onder zijn vraagprijs. Word ik overboden door een bod van 147k....
De BIN staat op 21,5

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:57
Het is zo irritant hoe makkelijk de tegenstander je ai kan manipuleren.

Snap niet dat ea dat niet gewoon kan fixen.

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:14
[...]

In theorie klinkt dit geweldig, maar in de praktijk vliegen de ene na de andere long shots en low drivens er in. Een terugstappende verdediging is fijn, ook wel mijn stijl van spelen, maar 20 en 30 is wel erg laag denk ik. Ik zou de cijfers iets omhoog gooien en vooral zelf de verdediging geduldig houden.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Speelt iemand hier met een compleet/zowat compleet Serie A team?
Klaar met dure BPL gedoe, lekker de overstap maken naar Serie A.
Benieuwd naar ervaringen van jullie met zo'n team.

Edit: toch even aan het puzzelen.. wat vinden jullie hiervan en eventuele wijzigingen?

https://www.futbin.com/18/squad/3261239
budget is 1.1mil

[ Voor 29% gewijzigd door Razz89 op 22-01-2018 17:15 ]

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

038Zwolle schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:37:
De markt is ook zo raar . Ben aan het kijken of er nog leuke inform dealtjes te vinden zijn. Zie ik een Lanzini IF staan bied 7k onder zijn vraagprijs. Word ik overboden door een bod van 147k....
De BIN staat op 21,5
coins verkocht voor keiharde euro's :9
Vissert schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:15:
[...]

Ik heb dit bij mijn 352 ook op 20/30 gezet, eerste potje geen eenmaal verdedigend in de problemen geweest en uiteindelijk met 4-1 gewonnen. De tegengoals was de klassieke 30m screamer in de laatste minuten :+ (ineenmaal geschoten, onderkant lat precies in het hoekje).

Mijn verdediging staat hierdoor vergelijkbaar als met normale CT icm ultra-def, echter met ultra-def worden je aanvallende runs ook beïnvloed en nu niet :)

Het speel vertraagd heerlijk, iets wat ik normaal alleen voorelkaar kreeg met een lage build up speed en passing risk, met als bonus dat Pirlo opeens weer schittert _/-\o_

Verwijderd

daboytim schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:12:
[...]

Helaas pindakaas. Gaitan en Callejon..... Nog even doorwerken voor Bergkamp dus haha.
Zuur! Volgende pack beter. Heb ook net Schmeichel gedaan voor Bergkamp. We lijken op elkaar. Mijn beste pull was een 82. Mijn plan was althans hem in Bergkamp mikken. Maar toen ik zijn kaart zag, werd mijn United hart wel weemoedig. Misschien slik ik de 360k en ga ik ff traden of werp ik Rui Costa er in.

• dennisbos
  • Laatst online: 00:41
Wat zouden jullie van deze teams het eerst veranderen? Ik heb nu 400k coins.

https://www.futbin.com/18/squad/2094003

https://www.futbin.com/18/squad/2093935
Helaas geen wl kunnen doen vd week. Maar was bewust vorige week gestopt met spelen in seasons omdat ik nog 1 potje nodig had om te promoveren terug naar 1. Wel lekker makkelijk gekwalificeerd zo:)

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Bossie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 17:21:
[...]

Ik heb dit bij mijn 352 ook op 20/30 gezet, eerste potje geen eenmaal verdedigend in de problemen geweest en uiteindelijk met 4-1 gewonnen. De tegengoals was de klassieke 30m screamer in de laatste minuten :+ (ineenmaal geschoten, onderkant lat precies in het hoekje).

Mijn verdediging staat hierdoor vergelijkbaar als met normale CT icm ultra-def, echter met ultra-def worden je aanvallende runs ook beïnvloed en nu niet :)

Het speel vertraagd heerlijk, iets wat ik normaal alleen voorelkaar kreeg met een lage build up speed en passing risk, met als bonus dat Pirlo opeens weer schittert _/-\o_
Wat is je totale ct als ik vragen mag? Ik speel nu ptb maar wat je indd zegt, de aanvalllende runs worden helaas ook beinvloed plus alle afstandschoten vliegen erin

• OnderDeMotorkap
Razz89 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 17:02:
Speelt iemand hier met een compleet/zowat compleet Serie A team?
Klaar met dure BPL gedoe, lekker de overstap maken naar Serie A.
Benieuwd naar ervaringen van jullie met zo'n team.
Ik speel altijd met calcio A, daarnaast heb ik meerdere betaalbare hybrids. Ik vind Italiaans voetbal leuker, vind het daarnaast ook niet leuk om met spelers te spelen die 4 van de 5 tegenstanders ook hebben (jesus, bakayoko, salah, etc.).

Je hebt op sommige posities minder keus, maar het scheelt een hoop coins. Daarnaast zijn er goede verdedigers en keepers in overvloed. En ohja, IF Nainggolan.

• Razz89
OnderDeMotorkap schreef op maandag 22 januari 2018 @ 18:22:
[...]

Ik speel altijd met calcio A, daarnaast heb ik meerdere betaalbare hybrids. Ik vind Italiaans voetbal leuker, vind het daarnaast ook niet leuk om met spelers te spelen die 4 van de 5 tegenstanders ook hebben (jesus, bakayoko, salah, etc.).

Je hebt op sommige posities minder keus, maar het scheelt een hoop coins. Daarnaast zijn er goede verdedigers en keepers in overvloed. En ohja, IF Nainggolan.
Ja precies dat is ook zo. Wat vind je van het team wat ik in de link heb?
En heb jij een link van jou team?
Minder keuzes heb je ja maar het scheelt onwijs veel coins en ben het zat ja om met vaak de spelers te spelen die 80% van de mensen heeft

• Solotov
OnderDeMotorkap schreef op maandag 22 januari 2018 @ 18:22:
[...]

Wat vind jij de goede keepers dan?
Vindt tot dusver alleen IF Handanovic goed genoeg. Heb in mn hybrid Fahrmann op goal staan. Zit te overwegen om Szscesny te kopen en dan Benatia IF ipv Koulibaly te gebruiken..

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-11 08:03
De transfermarkt is toch nog niet zo ingestort als de laatste jaren na de release van toty...

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 11:10
zijn de toty players nu weer uit de packs?
Had idd verwacht dat spelers (zoals KdB, Kante etc) na Toty echt omlaag zouden kelderen. Schijnbaar zijn de packs zo waardeloos geweest zodat de markt nog best redelijk hetzelfde is
038Zwolle schreef op maandag 22 januari 2018 @ 19:38:
Had idd verwacht dat spelers (zoals KdB, Kante etc) na Toty echt omlaag zouden kelderen. Schijnbaar zijn de packs zo waardeloos geweest zodat de markt nog best redelijk hetzelfde is
Die gaan nu geleidelijk stijgen tot de pre-TOTS crash.

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-11 08:03
Bossie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 19:54:
[...]

Die gaan nu geleidelijk stijgen tot de pre-TOTS crash.
En je verwacht dat de gehele markt dan in gaat storten? Ook voor IF en SIF kaarten?

• Solotov
Nou na week in week uit SB-frustratie dacht ik maar weer eens aan de WL mee te gaan doen.
Kwalificatie gestart. Eerste pot met 4-2 gewonnen, 70% balbezit en eigenlijk alleen maar 2 goals tegen door onhandig gedoe van mezelf.
2e pot 2-1 gewonnen. Opnieuw 70% balbezit. 26 schoten, maar hij had ook Fahrmann die alles pakte. Toch 2 gemaakt en in de laatste seconde 1 tegen.
3e pot dus met goede moed gestart. Ik trap af, flits 1-0 achter, ik trap weer af, flits 2-0 achter.
Tot overmaat van ramp na de 3e aftrap weer zo'n flits, waarbij Koulibaly met zn onhandige poten een speler in de 16 omver kegelt (totaal niet doorgebroken of wat dan ook), rood en penalty tegen. Penalty kies ik de goede hoek, maar natuurlijk rolt ie net buiten het bereik van Fahrmann, dus 3-0.
Ik neem de aftrap nadat ik een spits heb gewisseld voor een verdediger. Flits 4-0.

Ja sorry hoor maar dit slaat toch nergens op. Ik overklas mn eerste 2 tegenstanders met groot gemak. De derde tegenstander gebruikt exact dezelfde opstelling als de voorgaande 2, met geen noemenswaardige spelers (ja de NIF Jesus in de spits natuurlijk) en ik sta na 35 minuten met 4-0 achter?
Tevens kunnen mijn spelers ineens geen duel winnen, geen bal aannemen en geen bal passen?
Tot zover dus de weekend league....

• stomley
Besloten om toch maar weer full calcio A te gaan. Perisic en immobile weer vooraan en naingollan en allan op het middenveld. 3e moet ik nog verzinnen.

Verwijderd

038Zwolle schreef op maandag 22 januari 2018 @ 19:38:
Gekke henkies hebben hun hele club verkocht weken voor de 'crash'. Die kunnen nu geen Toty spelers kopen en halen daarom nu hun spelers weer terug.

In ander nieuws: Bergkamp is binnen. Beste speler uit de packs: Dzeko. Alsof ik die sbc vodder niet genoeg gezien had ja 3 icon sbcs in 2 dagen. :)

Zit er aan te denken om mijn 2 teams samen te voegen. De pest is alleen dat ik Koulibaly en Van Dijk (beide futmas) natuurlijk niet op tien chem krijg in een 4231. (wil eigenlijk Futmas Buffon daarachter). Al zal ik waarschijnlijk switchen binnenkort naar 41212 of 4312 als ik Van Basten erbij kan kopen.

En De Gea, Bailly, Benatia 87, Ibra, Pirlo Eoae, Gomez en Valencia kijken steeds naar me met verdriet in de digitale oogjes. (Gomez heb ik afgelopen dagen een keer of 4 in sbc gestopt maar steeds heeft de topscorer van mijn club de slag overleefd)

• Fraaank
stomley schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:31:
Besloten om toch maar weer full calcio A te gaan. Perisic en immobile weer vooraan en naingollan en allan op het middenveld. 3e moet ik nog verzinnen.
Ik raad Milinkovic-Savic (IF) aan en als je wat over hebt ook de IF van Allan.

Ik ga nu voor een NL-team (met een beetje hybrid). Ben elke zoveel weken wel weer uitgekeken op m'n team.

• Razz89
Douglassss costa! hopen dat hij er nog 1tje bij prikt en een keer in totw komt :p

• stomley
Fraaank schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:12:
[...]

Ik raad Milinkovic-Savic (IF) aan en als je wat over hebt ook de IF van Allan.

Ik ga nu voor een NL-team (met een beetje hybrid). Ben elke zoveel weken wel weer uitgekeken op m'n team.
Ja if allan is mijn verdedigende cm en daarnaast naingollan als box to box en heb nu nog 290k over voor mijn rechter cm die ook meer aanvallend moet zijn.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Razz89 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:14:
Douglassss costa! hopen dat hij er nog 1tje bij prikt en een keer in totw komt :p
Jammer van zn 2*wf en kracht, kan niets met die man :(

• dennisbos
Iemand?

• Razz89
bbblije schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:38:
[...]

Jammer van zn 2*wf en kracht, kan niets met die man :(
Klopt helemaal, wel jammer dat het schaars is in calcio met de vleugels op de rechterkant in fifa,
Dybala lijkt me fijn met een RW, maar erg prijzig :p

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
harrybeuker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 19:31:
zijn de toty players nu weer uit de packs?
Ja, dit is het 1e jaar dat ik packs koop.
Maar nu krijg je dus pas weer een opleving met TOTS ?
En dat zal pas in mei zijn ?

Tot die tijd hebben packs helemaal weinig nut dus?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

In je BPL zou ik Lallana vervangen. Dat is een alleskunner maar dan net niet. Sanchez zou ik ook wegdoen. Leuk dat hij bij Ajax gevoetbald heeft maar Rojo is beter. En ook discard. Van Dijk is ook een prima speler. Kan die IF iets wat Bakayoko niet kan?

In je Serie A zou ik Gomez naar Cam halen en een wat stevigere spits neer zetten. Type Belotti/Perisic Scream. Of Gomez weg (schande want hij is super fijn) en Dybala Cam net een aanspeelpunt er voor. Een Naingollan is natuurlijk nooit weg op het middenveld.

Voor de grote dure upgrades zou ik kijken welke van de twee teams je flink wil verbeteren. Dar kan je dan je Dybala, Naingollan, Kante, Pogba tegen aan gooien.

• dennisbos
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:52:
[...]

In je BPL zou ik Lallana vervangen. Dat is een alleskunner maar dan net niet. Sanchez zou ik ook wegdoen. Leuk dat hij bij Ajax gevoetbald heeft maar Rojo is beter. En ook discard. Van Dijk is ook een prima speler. Kan die IF iets wat Bakayoko niet kan?

In je Serie A zou ik Gomez naar Cam halen en een wat stevigere spits neer zetten. Type Belotti/Perisic Scream. Of Gomez weg (schande want hij is super fijn) en Dybala Cam net een aanspeelpunt er voor. Een Naingollan is natuurlijk nooit weg op het middenveld.

Voor de grote dure upgrades zou ik kijken welke van de twee teams je flink wil verbeteren. Dar kan je dan je Dybala, Naingollan, Kante, Pogba tegen aan gooien.
Die IF ben ik aan het proberen omdat hij ongeveer hetzelfde als Bakayoko zou moeten kunnen, maar dan met betere passing en shooting. Had hier eerst Bakayoko staan. Maar nog niet veel gespeeld nu.

Belotti heb ik in het begin gehad, maar was het voor mij niet. Voor mijn gevoel erg traag, slechte passing en steeds de bal kwijt. Het gekke is dat ik met gomez meer heb gescoord dan met mertens. Ik zal in elk geval je suggesties meenemen.

• daboytim
Zo, Bergkamp gehaald. Heb nu dit team:

https://www.futbin.com/18/squad/3269456

Van Basten is nog loan maar 20 wedstrijden kan ik wel een paar weken mee vooruit. kan ik in die tijd wat meer pack luck hebben om zijn sbc bij elkaar te sparen haha.

Buiten dit alleen nog naingolan en alle psv in forms in de club. Maar eens kijken waar ik in ga investeren om weer wat coins te krijgen!
Probeer Herrera eens in plaats van lallana
Pogba zou ik niet halen. Vrij prijzig maar niet hee opvallend

Verwijderd

dennisbos schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:09:
[...]

Die IF ben ik aan het proberen omdat hij ongeveer hetzelfde als Bakayoko zou moeten kunnen, maar dan met betere passing en shooting. Had hier eerst Bakayoko staan. Maar nog niet veel gespeeld nu.

Belotti heb ik in het begin gehad, maar was het voor mij niet. Voor mijn gevoel erg traag, slechte passing en steeds de bal kwijt. Het gekke is dat ik met gomez meer heb gescoord dan met mertens. Ik zal in elk geval je suggesties meenemen.
Qua spits is vet ook inderdaad maar net wat je ligt. Ik ben van het snel inspelen en uit onmogelijke hoeken schieten. Dan is een Belotti wel vrij fijn. Vond hem ook wel goed voor zijn man komen en sterk. Maar hij is wel zeer beroerd met bal aan de voet en ook wat slapjes voor zo een stramme speler.

Gomez is in alles minder dan Mertens. Maar hij scoort bij mij ook meer.

Obiang mist de aggression. Verder is hij hetzelfde of beter dan Bakayoko Idd. Bakayoko was wel juist zo populair vanwege die agressie. We grappig dat hij zo gekelderd is van 10k naar discard.

___

Bergkamp is wel een held. Stond net 2-3 achter in de laatste paar minuten van een dkt finale. Dennis maakt gelijk met een zeer misbare bal. In de verlenging was het snel 3-4. In de laatste minuut kwam De Gea half uit om een lobje te forceren. Vliegensvlug bedacht Dennis dat hij die trait heeft en scoorde hij de winnende. Een hattrick op beslissende momenten. Staat nu op 5 gespeeld, 9 goals en 6 assists. Ik mag hem wel. Speelt ook lekker met Rui 'ik scoor als het niet boeit en mis als het belangrijk is' Costa.
stomley schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:32:
[...]

Ja if allan is mijn verdedigende cm en daarnaast naingollan als box to box en heb nu nog 290k over voor mijn rechter cm die ook meer aanvallend moet zijn.
Pjanic, Hamsik, Marchisio en natuurlijk de eerder genoemde IF.

@exactor it Speel je Bergkamp als ST, CF of CAM?

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 22-01-2018 22:54 ]

• Joster
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:46:
[...]
Speelt ook lekker met Rui 'ik scoor als het niet boeit en mis als het belangrijk is' Costa.
Bizar! Die is voor mij zó vaak beslissend!
daboytim schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:10:
Zo, Bergkamp gehaald. Heb nu dit team:

https://www.futbin.com/18/squad/3269456

Van Basten is nog loan maar 20 wedstrijden kan ik wel een paar weken mee vooruit. kan ik in die tijd wat meer pack luck hebben om zijn sbc bij elkaar te sparen haha.

Buiten dit alleen nog naingolan en alle psv in forms in de club. Maar eens kijken waar ik in ga investeren om weer wat coins te krijgen!
Vind het bijzonder dat je slechts Cillessen als keeper hebt.
Ik heb in mijn PL team Lloris 88 gehaald ipv Ederson 83, dat scheelde echt doelpunten tegen.

• OnderDeMotorkap
Razz89 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 18:25:
[...]

Ja precies dat is ook zo. Wat vind je van het team wat ik in de link heb?
En heb jij een link van jou team?
Minder keuzes heb je ja maar het scheelt onwijs veel coins en ben het zat ja om met vaak de spelers te spelen die 80% van de mensen heeft
Serie A Main Squad: https://www.futbin.com/18/squad/3271422
Serie A Fitness Squad (In Game): https://www.futbin.com/18/squad/3271553

Daarnaast nog een heleboel speciale kaarten waarmee ik bepaalde spelers zo nu en dan afwissel (IF Bonaventura, TOTGS Silva, etc.)

Je aanval en verdediging zien er meer dan prima uit, alleen vind ik je middenveld te zwak. Pjanic en Dybala zijn niet echt strijdlustige spelers. Ik zou Pjanic vervangen voor IF Allan. Wat voor mij werkt, werkt niet altijd voor een ander, dus je moet even kijken wat voor jou werkt. Ik ben sowieso geen fan van die opstelling. Voor mij werkt bijvoorbeeld IF Perisic beter dan IF Insigne. Niet zo snel en behendig, maar Perisic scoort regelmatig met de kop, niet makkelijk van de bal te krijgen en knalt ze er van alle hoeken er in, zowel met z'n linker als rechter.
Shreddaaa schreef op maandag 22 januari 2018 @ 18:25:
[...]

Wat vind jij de goede keepers dan?
Vindt tot dusver alleen IF Handanovic goed genoeg. Heb in mn hybrid Fahrmann op goal staan. Zit te overwegen om Szscesny te kopen en dan Benatia IF ipv Koulibaly te gebruiken..
Donnarumma is momenteel mijn eerste keus (i.v.m. prijs). SIF Handanovic heb ik weer weggedaan omdat ik bijna geen verschil merkte met Donnarumma. Buffon heb ik niet geprobeerd, bijna alle overige keepers wel.
Daarnaast vind ik Szczęsny en IF Perin ook hele goede keepers.

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:48:
[...]

Pjanic, Hamsik, Marchisio en natuurlijk de eerder genoemde IF.

@exactor it Speel je Bergkamp als ST, CF of CAM?
Nu in de spits maar dat verandert wel als MvB er bij komt natuurlijk. :)

• Fraaank
Razz89 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:44:
[...]

Klopt helemaal, wel jammer dat het schaars is in calcio met de vleugels op de rechterkant in fifa,
Dybala lijkt me fijn met een RW, maar erg prijzig :p
Als ik met m'n Calcio A squad speelde in een 4321, speelde ik op links met PTG El Shaarawy en PTG Gomez op rechts op 7 Chem. Ging wel prima.

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-11 08:18
Fraaank schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 07:10:
[...]

Als ik met m'n Calcio A squad speelde in een 4321, speelde ik op links met PTG El Shaarawy en PTG Gomez op rechts op 7 Chem. Ging wel prima.
Ik speel met Perisic op LM en Insigne op RM.
Nu wel even omgewisseld omdat ik net de IF Insigne kocht en omdat die anders maar 6 chem heeft.

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/b8E0EG/Screenshot_20180123_071748.jpg

• Razz89
Waarschijnlijk was de vraag hier al is gesteld maar toch.. morgen is Arsenal-Chelsea een belangrijke en mooie cup wedstrijd! Kunnen ze op basis van deze wedstrijd ook in totw komen? Want lijkt alsof de prijs van sommige aardig stijgt naarmate de wedstrijd dichter bij komt.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Razz89 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:51:
Waarschijnlijk was de vraag hier al is gesteld maar toch.. morgen is Arsenal-Chelsea een belangrijke en mooie cup wedstrijd! Kunnen ze op basis van deze wedstrijd ook in totw komen? Want lijkt alsof de prijs van sommige aardig stijgt naarmate de wedstrijd dichter bij komt.
Het kan aan mijn waarnemend vermogen liggen, maar ik heb nog geen enkele IF gezien vanuit het resultaat van een CUP wedstrijd. Enkel leage wedstrijden.

• OnderDeMotorkap
Speelt niemand met FUTmas Berardi? Ik vind 'm duidelijk de beste rechsbuiten in de Serie A. In Game zet ik 'm regelmatig op linker CAM en Perisic op rechter CAM en moet zeggen dat dat goed werkt.

• stomley
Razz89 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:51:
Cup wedstrijden worden in het algemene niet meegenomen. Maar niet iedereen weet dat waardoor er op in spelen wel slim kan zijn.

• Wii4all
  • Niet online
vraagje, mij valt op dat verschillende grote spelers nu weer in prijs gaan stijgen.

Is dat het jaarlijks terugkerend iets?
Tijdens TOTY zakken de prijzen in en vlak daarna gaat alles weer omhoog?

Bijvoorbeeld een KDB

Burp

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:47:
vraagje, mij valt op dat verschillende grote spelers nu weer in prijs gaan stijgen.

Bijvoorbeeld een KDB
Vorig jaar wel! Omdat iedereen weer spelers gaat kopen stijgt de prijs weer om vervolgens weer in te zakken in februari.. IK zou zeggen dit is een goed moment om je spelers te verkopen ;)

Verwijderd

https://www.futbin.com/news/articles/53/TOTW19+Predictions

Als dit TOTW wordt dan is het de moeite waard geweest om mijn TOTW 81+ packs te bewaren :D:D

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-11 08:18
OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:09:
Speelt niemand met FUTmas Berardi? Ik vind 'm duidelijk de beste rechsbuiten in de Serie A. In Game zet ik 'm regelmatig op linker CAM en Perisic op rechter CAM en moet zeggen dat dat goed werkt.
Ik heb die SBC gemist toen. Anders zou ik er sowieso mee spelen nu.
Ik gebruik nu IF Insigne op die plaats.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-11 14:15
Ik lees veel over IF Allan, ik zelf gebruik IF Pjanic (86) op 6. Iemand tips?

[ Voor 3% gewijzigd door ajaxalex op 23-01-2018 10:36 ]

• stomley
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:04:
https://www.futbin.com/news/articles/53/TOTW19+Predictions

Als dit TOTW wordt dan is het de moeite waard geweest om mijn TOTW 81+ packs te bewaren :D:D
Alleen nog best veel rotzooi er tussen.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:54
ajaxalex schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:35:
Ik gebruik Allan op 6, vind ik persoonlijk een topper en perfecte workrates. Heb alleen geen ervaring met Pjanic op 6.
ajaxalex schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:35:
Uit het trio van Calcio IFs (SIF Mertens, IF Nainggolan en IF Allan) die ik gebruikt heb, viel IF Allan mij het meest positief op. Zowel als CDM als CM.

Verwijderd

stomley schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:54:
[...]

Alleen nog best veel rotzooi er tussen.
Klopt maar wel 3 miljoen+ spelers.. Je gaat nooit een TOTW krijgen met alleen maar 84 85 + spelers dus het heeft ook geen zin daar op te wachtten denk ik.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-11 14:15
Nachtapotheker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:02:
[...]

Ik gebruik Allan op 6, vind ik persoonlijk een topper en perfecte workrates. Heb alleen geen ervaring met Pjanic op 6.
Vissert schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:14:
[...]

Uit het trio van Calcio IFs (SIF Mertens, IF Nainggolan en IF Allan) die ik gebruikt heb, viel IF Allan mij het meest positief op. Zowel als CDM als CM.
Duidelijk, dan ga ik m kopen, hou ik wat geld over :9

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 11:10
harrybeuker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:38:
[...]

hoe is die benatia en florenzi? ik heb bonnucci daar staan en IF lichtensteiner
Denk dat ik ook IF allan maar ga aanschaffen. Heb nu Khedira dybala en pirlo(91) er staan.

[ Voor 56% gewijzigd door harrybeuker op 23-01-2018 11:42 ]

• Solotov
harrybeuker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:38:
[...]

Denk dat ik ook IF allan maar ga aanschaffen. Heb nu Khedira dybala en pirlo(91) er staan.
IF Allan is een god.
Met Shadow chemistry is ie onverslaanbaar.
Heb regelmatig dat ie achter een Mertens, Ronaldo, Messi, Bale aangaat en ze doodleuk inhaalt en dan met gemak de balt pakt.
Denk ook dat ie bij mij de meest getacklede speler is, iedereen raakt door m gefrustreerd.

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
Wii4all schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:47:

Bijvoorbeeld een KDB
Heb TOTY kante gekocht direct nadat the full team uit was en gisteren nog TOTY modric gehaald. Het was te verwachten dat de prijzen zouden stijgen want nu is er geen supply meer van toty kaarten en dit zijn toch de beste kaarten tot aan TOTS.
Pagina: 1 ... 121 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs