Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
Luncatic12 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:43:
[...]

Ik heb op dit moment een centraal duo met Luiz en Bailly.
Bailly is echt een absoluut beest! Maar Luiz voelt ondanks dat hij zeker niet verkeerd is een beetje traag aan in de gameplay... Dus die wil ik gaan vervangen voor een ander beest.

Speel met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/3147623
Dan is Ferdinand 85 een aanrader. Absoluut beest.
Luncatic12 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:43:
[...]

Ik heb op dit moment een centraal duo met Luiz en Bailly.
Bailly is echt een absoluut beest! Maar Luiz voelt ondanks dat hij zeker niet verkeerd is een beetje traag aan in de gameplay... Dus die wil ik gaan vervangen voor een ander beest.

Speel met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/3147623
Van Dijk al geprobeerd? Speelt voor mij fijner dan Luiz.
Ook is het misschien een aanrader om een driehoekje Boateng, Alaba en Vidal te maken. Bevalt mij ook super.
Dan zou je evt KdB eruit kunnen halen en Petit op RCM.

• Solotov
iemand nog tips voor mijn hybrid. Budget is ongeveer 150 a 200k.

https://www.futbin.com/18/squad/3148401

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Shreddaaa schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:04:
[...]

Dan is Ferdinand 85 een aanrader. Absoluut beest.
Eens

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-11 07:13
Zijn er mensen met een Bundes team?
Dit is momenteel de mijne , https://www.futbin.com/18/squad/3149109 maar het begint nogal te vervelen :p.

Persoonlijk ben ik niet echt tevreden over sokratis en bruma. Iemand tips voor bepaalde (bundes)spelers/vervangers voor die twee? Ik zat zelf misschien te denken aan tolisso (otw/IF) of goretzka IF op de plek van Bruma. Heeft iemand ervaringen met 1 van die twee? en dan die verdomde cv, is nogal lastig in een bundes teampje :p |:(

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:52
Iemand ervaring met Sergej Milinkovic-Savic inform? Wil deze op mijn linker CM spot en deze switch dus soms met mijn CDM. Door zijn strenght en lengte moet dit volgens mij wel kunnen.

• Solotov
tillietom schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:51:
Dit is momenteel de mijne , https://www.futbin.com/18/squad/3149109 maar het begint nogal te vervelen :p.

Persoonlijk ben ik niet echt tevreden over sokratis en bruma. Iemand tips voor bepaalde (bundes)spelers/vervangers voor die twee? Ik zat zelf misschien te denken aan tolisso (otw/IF) of goretzka IF op de plek van Bruma. Heeft iemand ervaringen met 1 van die twee? en dan die verdomde cv, is nogal lastig in een bundes teampje :p |:(
Cv lastig?!
Je hebt Sokratis, Ginter SIF, Hummels, Boateng, Naldo IF. Zijn allemaal stuk voor stuk beesten. Aan goede cv’s geen gebrek...

• Solotov
Ben ik inderdaad wel aan t overwegen. Tevens wil ik nog Koulibaly upgraden naar zn IF, en ik overweeg Hummels ipv Ginter SIF.

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-11 07:13
Shreddaaa schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:53:
[...]

Cv lastig?!
Je hebt Sokratis, Ginter SIF, Hummels, Boateng, Naldo IF. Zijn allemaal stuk voor stuk beesten. Aan goede cv’s geen gebrek...
Sokratis ben ik dus niet tevreden mee :+ Ginter al geprobeerd, Hummels vind ik persoonlijk te sloom/laat reactievermogen. Boateng heb ik al op een cv en Naldo heb ik nog niet geprobeerd dus die probeer ik aankomend weekend wel ffe :P

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Son 87 is binnen! https://www.futbin.com/18/squad/2843131

Eigenlijk is Gullit de enige die me nog ontzettend tof lijkt om te hebben. Ben inmiddels wat high-rated aan het sparen, bijna 700k en heb Rui-Costa (untradable) om in te ruilen. Ben alleen bang dat die prime echt schandalig duur gaat worden en in dat geval heb ik helaas pech. Dan zal dit zo ongeveer het team worden en koop ik voor die 700k een goede cb.

• servival7
tillietom schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:51:

bundes hybrid ook goed?
https://www.futbin.com/18/squad/2018286

Mensen ervaring met aguero in vergelijking met jesus?
Merk je dat verschil in agility erg?
https://www.futbin.com/18...pchem=10,10&schem=100,100

[ Voor 11% gewijzigd door servival7 op 18-01-2018 15:09 ]

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
servival7 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:43:
[...]

Show je team eens. Ben benieuwd of hij een beetje overeenkomt met mijn hybrid. :9
Niet heel spannend tot nu toe ;-), https://www.futbin.com/18/squad/3149677

Nog leuke tips?

• servival7

Verwijderd

Persoonlijk zou ik Ibra als cam gebruiken en Rui Costa als spits in deze opstelling met deze spelers. Puur vanwege snelheid. Ibrahim komt nooit los van verdedigers, terwijl Rui Costa dat af en toe wel zou kunnen.

Verder Clyne Idd. Als Valencia te duur is, is Aurier net een tikkeltje beter voor mijn gevoel. En Mustafi ben ik ook geen fan van. Bailly of Van Dijk vind ik lekkerder spelen.

Hoe is die Mahrez?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2018 15:50 ]

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:09
PetrCech_3 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:56:
Son 87 is binnen! https://www.futbin.com/18/squad/2843131

Eigenlijk is Gullit de enige die me nog ontzettend tof lijkt om te hebben. Ben inmiddels wat high-rated aan het sparen, bijna 700k en heb Rui-Costa (untradable) om in te ruilen. Ben alleen bang dat die prime echt schandalig duur gaat worden en in dat geval heb ik helaas pech. Dan zal dit zo ongeveer het team worden en koop ik voor die 700k een goede cb.
1 icon gaat niet genoeg zijn voor Gullit ben ik bang.

Verwijderd

Toch de juiste leak dus. Ronaldinho, matthaus, yashin en van basten vanaf 6(uk time) online

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

vond deze op twitter Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LlmS7FV8qAmPzw8Pv0wyekGR/full.jpg
>:) :+

[ Voor 47% gewijzigd door Julian-AMD op 18-01-2018 16:36 ]

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Vanavond dus prime Ronaldinho in m'n zilver 3 weekend league rewards, voel het :)

Verwijderd

Skann schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:42:
Vanavond dus prime Ronaldinho in m'n zilver 3 weekend league rewards, voel het :)
Je opent hem morgen zodat cr7 Toty in hetzelfde pakketje zit neem ik aan.

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:48:
[...]

Persoonlijk zou ik Ibra als cam gebruiken en Rui Costa als spits in deze opstelling met deze spelers. Puur vanwege snelheid. Ibrahim komt nooit los van verdedigers, terwijl Rui Costa dat af en toe wel zou kunnen.

Verder Clyne Idd. Als Valencia te duur is, is Aurier net een tikkeltje beter voor mijn gevoel. En Mustafi ben ik ook geen fan van. Bailly of Van Dijk vind ik lekkerder spelen.

Hoe is die Mahrez?
Helemaal mee eens. Is meer uit nood ivm de chem. Speelde eerst met Zlatan als CAM en Rui Costa in de spits. Ultieme doel is om prime Hagi toe te voegen maar dan moet ik nog even doorsparen. Mustafi bevalt eigenlijk best goed. Leuke kaart om erbij te hebben.

Mahrez is voor mij gemiddeld. Goede aanvulling ivm met skills die ik bij Overmars mis maar net op het moment dat ik denk hem in te wisselen scoort hij drie keer op rij het beslissende doelpunt haha. Nog maar even mee wachten dus.

RB ga ik van het weekend eens naar kijken. Misschien Aurier en Valencia beide eens uitproberen. Thnx voor de tips!
3 icons en Brazilie squad, Milaan, barca etc en de gebruikelijke 89+,88+ squads (etc)
Niet normaal. Ik kijk nu naar Castro en pleurt zonder blikken of blozen 92 AdP en Bergkamp erin.
Ik heb nog nooit een Icon gezien (of uberhaupt het geld voor gehad ><)

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Hebben mensen ervaring met Messi in de spits op 7 chem?
Zit heel erg te twijfelen om if Son in te ruilen voor Messi...

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-11 14:25
Holy shit 😀😀 doe ik die dagelijkse sbc van toty en krijg ik dani alves toty!!!## zit op mn mobiel dus kan de foto niet plaatsen helaas.. kijk ik op de transferlijst, gaat ie "slechts" weg voor 550k... verstandig om te wachten met verkopen?

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
stomley schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:52:
Iemand ervaring met Sergej Milinkovic-Savic inform? Wil deze op mijn linker CM spot en deze switch dus soms met mijn CDM. Door zijn strenght en lengte moet dit volgens mij wel kunnen.
Ik! Voor het geld is het een held! Speelde een tijd met een middenveld: Naingolan, Allan (IF) en Milinkovic-Savic (IF) en dat was een super middelveld. Vanwege zijn workrates moet je wel oppassen. Ik merkte zelf wel vanwege de workrates, dat je wel een verdedigend ingestelde middelvelder moet hebben (Allan bijvoorbeeld) anders vallen er gaten (bij mij in ieder geval).

• Mars18
Voor de 7e keer WL gehaald. In 3 van de 4 wedstrijden een rage quit. :)

Messi op 10’gaat lekker

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Mars18 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 19:54:

Messi op 10’gaat lekker
Messi als spits ook? :D Of beter suarez if of bale?

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 19:54:

Messi op 10’gaat lekker
Lukt het nog niet om met jouw miljoenenploeg goud3 te halen? Scheelt enorm met kwalificeren

• stomley
Chielini vervangen voor manolas en wat een verademing is dat.

• Mars18
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 20:26:
[...]

Lukt het nog niet om met jouw miljoenenploeg goud3 te halen? Scheelt enorm met kwalificeren
Jawel als ik tijd heb maar dat heb ik dit weekend okk niet.

Vrijdag 1 toernooi houden
Zaterdag 2 toernooien houden
Zondag 1 toernooi houden.

En nog vrouw met kleine van 16 maanden ;)

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Morgen voor de 3de keer beginnen aan de Weekend League. Vorige week goud 3 gehaald met onderstaande ploeg. Ga er van uit dat het dit weekend een stuk lastiger wordt. Ik heb dan ook nog wel wat versterking nodig. Iemand nog suggesties voor mijn ploeg? Heb 200k te besteden.

https://www.futbin.com//18/squad/3158868

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Joster schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:06:
Bonucci krijgt dus geen IF omdat EA het risico niet wil lopen dat ie in TOTY komt. Nou, in TOTY hoort hij niet en een IF had hij alle recht op. Wat een bulsshit. (Ow en niet eens voor de handel, dan had ik hem al verkocht toen ik hem zag gaan voor 170k. Maar ik speel met hem en wilde gewoon die verhoging :P ).
Het ergste is nog dat Bonucci TOTY pas sinds gisteren in packs zat. Dat wist EA natuurlijk allang, dus ze hadden hem met gemak een IF kunnen geven zonder het risico op dubbele kaarten te lopen. Die IF was gezien zijn prestatie dan ook vet terecht geweest. Echt, wtf EA.

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Zit echt in dubio.. op dit moment werkt niks. Ronaldo voelt al weken ingame wissel als shit aan. Heb het idee dat Martial-jesus-willian(sane) gewoon het beste werkt en daar achter icons of spelers zoals Pogba en Kante. Iemand ideeen? Heb ong 4mil te besteden incl Ronaldo

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
Wat een speler is dit! Op papier dan, ik moet hem nog uittesten. Maar met 95 acceleration, 89 positioning, 91 finishing, 85 short passing, 90 agility, 90 composure en 85 strength kan het toch niet mis?? Normaal wacht ik altijd tot einde van de week maar ik heb hem nu toch gekocht voor 73k, erg benieuwd!

• Skann
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:29:
[...]

Je opent hem morgen zodat cr7 Toty in hetzelfde pakketje zit neem ik aan.
Ik opende hem net, kreeg portugal, linksbuiten... Nani :(

• Solotov
Vandaag maar eens gebleken dat OVR rating geen ruk uitmaakt. Had vandaag via de app beetje gehandeld en zo Bellarabi en Werner vervangen voor Reus en Robben. Deze week op 1 wedstrijd na alle SB’s met minimaal 4 doelpunten verschil gewonnen.
Verlies ik met Reus en Robben ineens 2x achter elkaar. 3e wedstrijd won ik met hakken over de sloot na t wisselen van Robben. Robben de transferlijst op en ik win de volgende pot meteen weer met 5-1.

Ongekend dat een speler die zo goed is in t echt, en 88 OVR ingame, zo slecht is.
Bellarabi met zn 82 OVR speelt veel beter.

Reus gaat nu ook in de verkoop. Ga Insigne IF, Fullkrug SIF en Khedira screamcard gebruiken ipv Reus, Bellarabi en Tolisso.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Shreddaaa schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:24:
Vandaag maar eens gebleken dat OVR rating geen ruk uitmaakt. Had vandaag via de app beetje gehandeld en zo Bellarabi en Werner vervangen voor Reus en Robben. Deze week op 1 wedstrijd na alle SB’s met minimaal 4 doelpunten verschil gewonnen.
Verlies ik met Reus en Robben ineens 2x achter elkaar. 3e wedstrijd won ik met hakken over de sloot na t wisselen van Robben. Robben de transferlijst op en ik win de volgende pot meteen weer met 5-1.

Ongekend dat een speler die zo goed is in t echt, en 88 OVR ingame, zo slecht is.
Bellarabi met zn 82 OVR speelt veel beter.

Reus gaat nu ook in de verkoop. Ga Insigne IF, Fullkrug SIF en Khedira screamcard gebruiken ipv Reus, Bellarabi en Tolisso.
Allu hoedje op; handicap!!! Allu hoedje af.

• Skann
bbblije schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:35:
[...]

Allu hoedje op; handicap!!! Allu hoedje af.
Goed te zien dat Toobster weer terug is :p
Ik moet nog 1 punt om div 1 te halen en heb daar 3 pogingen voor. Nu ben ik geplaatst voor de WL (Ookal heb ik daar weer eens geen tijd voor) dus dacht vanavond even ‘relaxed’ een paar potjes “online enkele wedstrijd” te spelen.

Nou, ik heb het niet vaak zo moeilijk gehad! Alle teams die ik trof speelden met Ronaldo Messi bale Suarez etc en meestal aangevuld met icons.nu zegt dat niet altijd alles, maar deze waren ook allemaal echt goed!

Iemand enig idee waar die matchmaking oo gebaseerd is? Zelfs in de WL heb ik minder moeite😱
iemand hier nog een van de nieuwe icons gehaald?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-11 15:52
Help! Dit is mijn team
https://www.futbin.com/18/squad/3165745
Heb nog 200 max 300k over om jesus en morata te vervangen. Ik kan niet kiezen tussen lacazette, lukaku, wilson sif of morata if. Wat zijn jullie ervaringen ? Wie zouden jullie nemen?

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-11 09:39
BlackBarryNL schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 01:33:
Help! Dit is mijn team
Heb nog 200 max 300k over om jesus en morata te vervangen. Ik kan niet kiezen tussen lacazette, lukaku, wilson sif of morata if. Wat zijn jullie ervaringen ? Wie zouden jullie nemen?
Jesus houden en Morata vervangen door IF Salah?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

BlackBarryNL schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 01:33:
Help! Dit is mijn team
Hangt af van hoe je speelt. Wil je een beuker erbij dan zou ik absoluut POTM Kane halen, ongeveer zo snel als Morata, maar veel behendiger en clinisher! Proberen een IF Alli of Kane te snipen tijdens de gekte! Dan doe je hem voor 300K

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-11 09:45
stomley schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:52:
Yes me! Heel rare speler maar wel erg fijn. Scoort bij praktisch elke corner, is mega sterk en nog relatief snel. Het grappige is dat hij een flair trait heeft voor een monster van 1.90m(?). Maakt mijn middenveld met Hamsik en Allan IF rond.

• stomley
Welk team heeft jullie voorkeur?
Serie A/Bundes: https://www.futbin.com/18/squad/3169972
Serie A/ Liga Nos: https://www.futbin.com/18/squad/3170054
Hier inmiddels ook wat wijzigingen. In mijn 41212(2) formatie heb ik uiteindelijk Ronaldo 90 gekocht. Maar na een paar potjes bleef ik ontevreden over Gullit/Bergkamp als rcm. Bij beide niet het gevoel dat ik het maximale uit hun kaart kon halen.
1 ding was voor mij zeker. Gullit90 is een CAM. Op dit positie schijnt hij het meest en dat wil je ook wel met de duurste kaart. Bergkamp 92 was op rcm matig dus tijd om weer over te stappen qua formatie.
Ik ben weer uitgekomen bij een 4231 formatie omdat daar de 3 cams (Gullit, Bergkamp en Rui Costa) op hun beste plek spelen (al is Bergkamp als buitenste rcam ook niet uber, maar niemand die Gullit90 van ccam afkrijgt).

Het zal weer puzzelen worden hoe ik er een aanvallend team van ga maken. Bovendien zijn de m/m workrates ook een uitdaging. Mijn grootste pijn is dat ik IF Jesus heb verkocht aangezien ik maar 1 spits heb.

Mijn team nu. Ik heb nog flink wat packs staan voor het weekend, dus hopelijk zit daar nog een upgrade in.
https://www.futbin.com/18/squad/2752635
Ik zou voor Mertens en co gaan.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Solotov
Serie A/ bundes. Maar dan met een hoop aanpassingen haha! Benatia IF en Boateng omwisselen. Alex Sandro of IF Ghoulam ipv Alaba met voor hem Naingolan en Mertens, Kimmich SIF/TOTGS ipv Lichtsteiner IF met voor hem Vidal en Lewa. Van khedira de screamcard en op goal Fahrmann. Qua kosten scheelt dit niet heel veel, maar qua kwaliteit des te meer.

• servival7
Aangezien ik weer bijna richting de 300k aan munten ga ben ik op zoek naar een nieuwe spits.
Ik twijfel tussen Aguero en Jesus IF.
Welke heeft jullie voorkeur?

https://www.futbin.com/18/squad/2018286

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Bean77 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:02:
Hier inmiddels ook wat wijzigingen. In mijn 41212(2) formatie heb ik uiteindelijk Ronaldo 90 gekocht. Maar na een paar potjes bleef ik ontevreden over Gullit/Bergkamp als rcm. Bij beide niet het gevoel dat ik het maximale uit hun kaart kon halen.
1 ding was voor mij zeker. Gullit90 is een CAM. Op dit positie schijnt hij het meest en dat wil je ook wel met de duurste kaart. Bergkamp 92 was op rcm matig dus tijd om weer over te stappen qua formatie.
Ik ben weer uitgekomen bij een 4231 formatie omdat daar de 3 cams (Gullit, Bergkamp en Rui Costa) op hun beste plek spelen (al is Bergkamp als buitenste rcam ook niet uber, maar niemand die Gullit90 van ccam afkrijgt).

Het zal weer puzzelen worden hoe ik er een aanvallend team van ga maken. Bovendien zijn de m/m workrates ook een uitdaging. Mijn grootste pijn is dat ik IF Jesus heb verkocht aangezien ik maar 1 spits heb.

Mijn team nu. Ik heb nog flink wat packs staan voor het weekend, dus hopelijk zit daar nog een upgrade in.

[...]

Bazenteam, maar Bakayoko echt een doorn in het oog hoor! Zet daar dan op z'n minst Casemiro / Matuidi neer. Andere opties van boven de 100k zijn natuurlijk Nainggolan, Casemiro IF, etc.
Joster schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:16:
[...]

Bazenteam, maar Bakayoko echt een doorn in het oog hoor! Zet daar dan op z'n minst Casemiro / Matuidi neer. Andere opties van boven de 100k zijn natuurlijk Nainggolan, Casemiro IF, etc.
Idd @Bean77! Je moet toch wel IF Nainggolan kunnen halen van het geld van Jesus?
Joster schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:16:
[...]

Bakayoko zou ook mijn eerste upgrade zijn, maar hij speelt eigenlijk best goed :X Hij heeft m/h workrate en met shadow blijf hij lekker snel in beweging.
Vissert schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:21:
[...]

Idd @Bean77! Je moet toch wel IF Nainggolan kunnen halen van het geld van Jesus?
Ik heb daarvan Desailly kunnen houden. Nainggolan NIF werkte totaal niet bij mij als cdm. Misschien dat kante de eerste optie is altijd upgrade. Hoewel ik open sta voor een toty kante uit de packs :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Skann
Bean77 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:02:

[...]

IF Obiang (West Ham United) is echt de perfecte upgrade voor mij geweest voor Bakayoko. Ze zijn even groot, exact hetzelfde echter kan Obiang ook afmaken. Superfijn. Probeer hem uit, hij is slechts discard.

Ben trouwens ook geen fan van Rui Costa en Bergkamp als RAM en LAM, te weinig pace, maar dat is je speelstijl.
Skann schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:41:
[...]

IF Obiang (West Ham United) is echt de perfecte upgrade voor mij geweest voor Bakayoko. Ze zijn even groot, exact hetzelfde echter kan Obiang ook afmaken. Superfijn. Probeer hem uit, hij is slechts discard.

Ben trouwens ook geen fan van Rui Costa en Bergkamp als RAM en LAM, te weinig pace, maar dat is je speelstijl.
Ik kijk het weekend nog even aan, hopelijk heb ik mazzel met mijn packs dat ik voor een grotere upgrade kan gaan. Maar op zich ziet die Obiang er netjes uit.

Ik heb op Bergkamp en Costa beide hunter. Maar beide staan op stay forward en sluiten meestal netjes aan als inkomende speler die dan kan afronden.

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Bean77 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:54:
[...]

Ik kijk het weekend nog even aan, hopelijk heb ik mazzel met mijn packs dat ik voor een grotere upgrade kan gaan. Maar op zich ziet die Obiang er netjes uit.

Ik heb op Bergkamp en Costa beide hunter. Maar beide staan op stay forward en sluiten meestal netjes aan als inkomende speler die dan kan afronden.
Om hier even op in te haken, is de 90 Bergkamp variant niet beter voor de CAM positie dan de 92 versie? Ben daar zelf nu voor aan het sparen vandaar.. Zie namelijk het verschil qua workrate H/M ten opzichte van M/M?
Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:30:
[...]

Om hier even op in te haken, is de 90 Bergkamp variant niet beter voor de CAM positie dan de 92 versie? Ben daar zelf nu voor aan het sparen vandaar.. Zie namelijk het verschil qua workrate H/M ten opzichte van M/M?
Ik heb de 90 Bergkamp ook gehad en zou met de wetenschap van nu niet extra betalen voor een Bergkamp 92.

Vraagje
De uitbetaling van de squad battles is volgens mij zondagavond.
Kan ik die coins daarvan ook nog besteden aan sbc totw 18 tradable?

Deze loopt over 3 dagen af maar hoelaat en wanneer precies?
Mijn coins zijn op maar misschien kan ik die coins van de squad battles besteden zondag?

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 19-01-2018 10:43 ]

Harribo schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:42:
Vraagje
De uitbetaling van de squad battles is volgens mij zondagavond.
Kan ik die coins daarvan ook nog besteden aan sbc totw 18 tradable?

Deze loopt over 3 dagen af maar hoelaat en wanneer precies?
Mijn coins zijn op maar misschien kan ik die coins van de squad battles besteden zondag?
Officie geloof ik 00:00/01:00 uur. In ieder geval niet op zondag . Je kan op maandag de coins uitgeven

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-11 15:29
038Zwolle schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:52:
[...]

Officie geloof ik 00:00/01:00 uur. In ieder geval niet op zondag . Je kan op maandag de coins uitgeven
Zijn vraag is: totw18 loopt over 3 dagen af (zondag) en SB ontvangt hij pas 's nachts zijn coins en wil deze daar graag aan besteden. Is deze sbc er dan nog? Dat je maandag de SB coins hebt snapt hij zelf ook wel...

Persoonlijk denk ik van niet, maar ik kan dit niet bevestigen.

• Lorenzoaliandro
Bean77 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:39:
[...]

Ik heb de 90 Bergkamp ook gehad en zou met de wetenschap van nu niet extra betalen voor een Bergkamp 92.
aha oke bedankt voor de tip. heb op dit moment dit team, met bergkamp op 10 heb ik meer chem met me wissels Salah en Sane.

Verder nog tips?

https://www.futbin.com/18/squad/3172097

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Symon1989 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 20:59:
Morgen voor de 3de keer beginnen aan de Weekend League. Vorige week goud 3 gehaald met onderstaande ploeg. Ga er van uit dat het dit weekend een stuk lastiger wordt. Ik heb dan ook nog wel wat versterking nodig. Iemand nog suggesties voor mijn ploeg? Heb 200k te besteden.

https://www.futbin.com//18/squad/3158868
Zojuist Umtiti vervangen voor Sergio Ramos, kostte 184k. Nu zit alleen Lloris op 7 chem. Ga ik dit merken in game?
Daarnaast van Basten en Ronaldinho loan player gehaald om 20 wedstrijden in de WL te kunnen knallen. Ben benieuwd wat dit gaat opleveren.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 19:12

Royz

Kleurenblind!!

Skann schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:41:
[...]

100% mee eens. ik wacht op een goede spits of cam met >90 pace om rui costa voor in te ruilen :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Royz schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:22:
[...]

100% mee eens. ik wacht op een goede spits of cam met >90 pace om rui costa voor in te ruilen :(
Ik heb hunter op Rui Costa. Dan heeft hij 98 pace :)

Verwijderd

Rui Costa doet het juist geweldig! Scoort aan de lopende band bij mij. Heeft hele goede loopacties en geeft assists . Heb ook Hunter. Son 87 is ook een aanrader!

• Lorenzoaliandro
[...]

dan maar voor een Ronaldinho 90??

• Fraaank
Heb in het begin van FIFA Rui Costa SBC gedaan. Hij speelt bij mij altijd. Bij een 4321 speelt hij CM, bij een 4231 speelt hij RCAM waar hij voor mij super is. meer dan 400 games met hem gespeeld, 250+ goals en bijna evenveel assists.

Heb voor de WL iets doms gedaan en zowel Loan Yashin als Loan Matthaus gehaald. Ben benieuwd :D

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:33:
Rui Costa doet het juist geweldig! Scoort aan de lopende band bij mij. Heeft hele goede loopacties en geeft assists . Heb ook Hunter. Son 87 is ook een aanrader!
Op welke positie speel je met Son 87?

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Op welke positie?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-11 14:15
Ik ben zeker benieuwd hoe die is, gistermiddag gehaald. Nog niet kunnen uittesten, dus de weekend league wordt zijn debuut. Heb er Hawk opgezet, iemand in dit topic zei dat een goede keuze was.
Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:58:
[...]

aha oke bedankt voor de tip. heb op dit moment dit team, met bergkamp op 10 heb ik meer chem met me wissels Salah en Sane.

Verder nog tips?

https://www.futbin.com/18/squad/3172097
Je hebt wel veel OTW/PTG kaarten zeg. Je zou moeten kijken welke van deze bijzondere kaarten echt noodzakelijk zijn. Salah, Mane, Jesus zouden denk ik de enige bijzondere kaarten zijn die ik zou kiezen. De rest zou ik verkopen en voor een goedkopere oplossing gaan.

Ik weet niet hoe je Bergkamp ga financieren maar zou iets gaan als:
Son 84 - PTG Jesus
Bergkamp 90
PTG Sane-OTW Salah
Bakayoko
IF Marcos Alonso-Bailly-Koscielny-Walker
Schmeichel

• Mars18
5 WL potjes

3x uit gespeeld 3x verloren
2x thuis gespeeld 2x gewonnen.

Zal niet toevallig zijn.

Heb genoeg munten voor 3 IF kaart van SON 87.
Zal ik het doen als invaller? Moet goud zijn toch,

SIF Lozano is ook prima

Verwijderd

Linkerspits zet ik Son 87. Speel 4-1-2-1-2(2).

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:05:
[...]

Linkerspits zet ik Son 87. Speel 4-1-2-1-2(2).
Ik speel ook deze opstelling meer heb de 84 IF versie als spits. Is het de moeite waard om de 87 versie te halen als spits in plaats van de 84? Je speelt dan wel op minder chem.

• Skann
[...]

Luis Hernandez, geloof me nou. Speelt bij mij spits;

Heb het even nagezocht.

219 wedstrijden, 247 goals, 219 assists.

[ Voor 15% gewijzigd door Skann op 19-01-2018 12:11 ]

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Skann schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:08:
[...]

Luis Hernandez, geloof me nou.
Die heb ik al :P

• Skann
Hoe is je team verder? :p

• Wii4all
  • Niet online
heb een hele zwik 83 rated spelers allemaal uit packs van sbcs van afgelopen keer...

zit nu te dubben.....

Verkopen, krijg je onegveer 2k per stuk voor..

Of die TOTW SBC doen waarmee je een untradable 81+ voor krijgt....

Met een paar spelers kan ik wel wat....kan is grotes natuurlijk dat ik weer troep pack....zoals dit het hele seizoen al gaat.....

Burp

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Mars18 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:03:
5 WL potjes

3x uit gespeeld 3x verloren
2x thuis gespeeld 2x gewonnen.

Zal niet toevallig zijn.

Heb genoeg munten voor 3 IF kaart van SON 87.
Zal ik het doen als invaller? Moet goud zijn toch,

SIF Lozano is ook prima
3 invallers zijn misschien een beetje overdreven ;)
Auba al persoonlijk rond met Arsenal :+ Nog meer paceabuse in de PL?
Vissert schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:19:
d:)b _/-\o_ *O* oOo :)F

Verwijderd

RR21 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:08:
[...]

Ik speel ook deze opstelling meer heb de 84 IF versie als spits. Is het de moeite waard om de 87 versie te halen als spits in plaats van de 84? Je speelt dan wel op minder chem.
Heb niet met 84 son gespeeld. Kan daar dus niet over oordelen. Zou wel voor 87 Son gaan. Maar niet boos worden als het niks is ;). Twijfel alleen over de andere spits. Staat nu Salah 88. Redelijk tevreden over maar wissel deze altijd voor christmas allesandrini. Iemand tips voor een andere spits ? Budget is 1,2 miljoen coins. En heb nog 35 packs te openen.. Hoop dat ik een keer een icon pack.... Al zal dat wel niet...

Verwijderd

Ongelooflijk dat EA het voor elkaar krijgt om niet voor fatsoenlijke servers te zorgen. Zoveel geld maar investeren in de gameplay voor online ho maar. Gelukkig schade beperkt gehouden met 1 op 1 in WL nu nog, maar ben er even klaar mee voor vandaag. Alles gaat 3 x langzamer dan normaal, iedereen wacht alleen maar balletjes af wat je er ook tegen doet. Ik moet mezelf echt van de PS4 trekken voor ik dat ding sloop, haha.

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-11 15:29
Vissert schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:19:
en waarschijnlijk:
Mkhitaryan -> Arsenal
Sanchez -> United

Al spelen deze twee al in de PL natuurlijk.
@Bean77 Als Auba naar Arsenal gaat dan heb ik alvast een beginnetje gemaakt voor je nieuwe team. Verdediging mag je zelf invullen :+

https://www.futbin.com/18/squad/3174469

• Fraaank
Wii4all schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:15:
heb een hele zwik 83 rated spelers allemaal uit packs van sbcs van afgelopen keer...

zit nu te dubben.....

Verkopen, krijg je onegveer 2k per stuk voor..

Of die TOTW SBC doen waarmee je een untradable 81+ voor krijgt....

Met een paar spelers kan ik wel wat....kan is grotes natuurlijk dat ik weer troep pack....zoals dit het hele seizoen al gaat.....
Heb van de week een paar keer de untradable TOTW18 gedaan, die meteen opengemaakt. De bagger die daaruit kwam weer ingezet in de tradable TOTW. Als er een keer een goede TOTW is, meteen openmaken op de woensdagavond (dus voordat iedereen met WL-rewards heeft) en dan verkopen (of houden natuurlijk). Heb er 5 van klaarstaan.
SlqmLqck schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:54:
[...]

Zijn vraag is: totw18 loopt over 3 dagen af (zondag) en SB ontvangt hij pas 's nachts zijn coins en wil deze daar graag aan besteden. Is deze sbc er dan nog? Dat je maandag de SB coins hebt snapt hij zelf ook wel...

Bedankt voor je uitleg..... Maar wat verandert dat? Als je maandag coins krijgt en je pakketjes en het event loopt zondag af....

• Lorenzoaliandro
038Zwolle schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:32:
[...]

Bedankt voor je uitleg..... Maar wat verandert dat? Als je maandag coins krijgt en je pakketjes en het event loopt zondag af....
meestal lopen SBC van 19 uur tot volgende moment om 19 uur.. ( in dit geval 3 dagen) is maandag avond.
Vissert schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:05:
@Bean77 Als Auba naar Arsenal gaat dan heb ik alvast een beginnetje gemaakt voor je nieuwe team. Verdediging mag je zelf invullen :+

Denk dat zijn Arsenal kaart ook behoorlijk duurder zal gaan worden dan zijn BVB kaartje.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

hehe tijd voor een toty auba :P

• K-Toppah
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-11 09:41
Ik speel pas een paar weken en slechts een paar potjes SB per week. Met weinig middelen een 11-talletje bij elkaar gezet en geprobeerd hier en daar wat spelers er in te zetten waar ik daadwerkelijk wat mee heb.

https://www.futbin.com/18/squad/3175095

Nu ben ik wat aan het handelen via de app voor coins en hoop dit weekend zo'n 500K bij elkaar te hebben gespaard. Ik wil deze spenderen aan een toffe Icon op CAM.

Welke Icon vinden jullie het lekkerste spelen op CAM? Litmanen 88 of Bergkamp 87. Is Overmars 88 ook nog een serieuze optie? Als WillemII supporter heb ik voor hem natuurlijk een zwak :)

• bbblije

bbblije

Riiiiight

De FUTmas SBC voor Wijnaldum niet gedaan?
Bossie schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:43:
[...]

Denk dat zijn Arsenal kaart ook behoorlijk duurder zal gaan worden dan zijn BVB kaartje.
Dat denk ik ook maar Beans heeft toch geld zat :+
bbblije schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:45:
[...]

De FUTmas SBC voor Wijnaldum niet gedaan?
Ik toevallig niet. Wel Herrera futmas.
Bean77 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:44:
[...]

hehe tijd voor een toty auba :P
Haha volgend seizoen als hij Arsenal kampioen maakt :+

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29

Kante TOTY heeft meer pace. >:)
Verder Bellerin, Azpi IF/FUTMAS, Ake IF en Moreno.
Van de keepers heeft De Gea de meeste pace. :+

• Wii4all
  • Niet online
Fraaank schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:26:
[...]

Heb van de week een paar keer de untradable TOTW18 gedaan, die meteen opengemaakt. De bagger die daaruit kwam weer ingezet in de tradable TOTW. Als er een keer een goede TOTW is, meteen openmaken op de woensdagavond (dus voordat iedereen met WL-rewards heeft) en dan verkopen (of houden natuurlijk). Heb er 5 van klaarstaan.
Net gedaan, wat ik niet snap, je krijgt een +81 rated speler uit het team van de week...

Drie keer raden wat ik krijg...precies een 81 rated speler.....

Packluck is echt ver te zoeken dit jaar.

Burp

• Lorenzoaliandro
Bean77 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:48:
[...]

Je hebt wel veel OTW/PTG kaarten zeg. Je zou moeten kijken welke van deze bijzondere kaarten echt noodzakelijk zijn. Salah, Mane, Jesus zouden denk ik de enige bijzondere kaarten zijn die ik zou kiezen. De rest zou ik verkopen en voor een goedkopere oplossing gaan.

Ik weet niet hoe je Bergkamp ga financieren maar zou iets gaan als:
Son 84 - PTG Jesus
Bergkamp 90
PTG Sane-OTW Salah
Bakayoko
IF Marcos Alonso-Bailly-Koscielny-Walker
Schmeichel
Ik heb op Neymar en Mbappe na , alle PTG OTW kaartjes. Puur voor de handel. Zoals James verkocht ik woensdag ( voor 16 uur) op 240k en pik ik weer op voor 140k. zo probeer ik Bergkamp te financieren :)

• Fraaank
Wii4all schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:14:
[...]

Net gedaan, wat ik niet snap, je krijgt een +81 rated speler uit het team van de week...

Drie keer raden wat ik krijg...precies een 81 rated speler.....

Packluck is echt ver te zoeken dit jaar.
Klopt, heb ik ook heel veel gehad. Daarom doe ik daarna ook de tradable met die gasten, heb er verder toch niks aan.

Waar ik me wel aan stoor bij zowel FIFA18 als FIFA17:

Waarom kan ik niet mijn Monthly-kaarten gebruiken als IF-kaart? Gaat volgens mij nergens over. Aan het einde van de maand krijg je dan een aantal rode kaarten, wat gewoon IF-kaarten zijn, maar die je niet kan gebruiken alszijnde IF-kaarten...

• stomley
Fraaank schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:17:
[...]

Klopt, heb ik ook heel veel gehad. Daarom doe ik daarna ook de tradable met die gasten, heb er verder toch niks aan.

Waar ik me wel aan stoor bij zowel FIFA18 als FIFA17:

Waarom kan ik niet mijn Monthly-kaarten gebruiken als IF-kaart? Gaat volgens mij nergens over. Aan het einde van de maand krijg je dan een aantal rode kaarten, wat gewoon IF-kaarten zijn, maar die je niet kan gebruiken alszijnde IF-kaarten...
Zou anders wel heel makkelijk worden voor mensen die weekend league spelen tegen over de mensen die daar geen tijd voor hebben :P

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Fraaank schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:17:
[...]

Wat zijn monthly kaarten en hoe kom je daar aan? :)
DeBers schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:25:
[...]

Elke week kan je je kwalificeren voor de Weekend league. In deze weekend league speel je max 40 wedstrijden en kom ik in een silver/gold/elite categorie afhankelijk van de aantal wins. Hier krijg je pakjes voor (afhankelijk van je resultaat).
Naast de wekelijkse packs kijkt men ook per maand welke score je hebt. Voor deze score krijg je ook packs, dat zijn de 'monthly' packs.

• Fraaank
DeBers schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:25:
[...]

Als je wedstrijden speelt in de WL, krijg je ook een "maand-rating", die kun je ook zien in FIFA. Aan het einde van de maand krijg je corresponderend met je raking, ook nog monthly-rewards in de vorm van de rode kaarten. Bijvoorbeeld als je Gold 1 bent geeindigd krijg je 3 gouden IF's, die IF's komen de pool van alle IF-spelers van de afgelopen maand. Dus na bijvoorbeeld het einde van de maand december, krijg je de eerste week januari niet alleen je WL-rewards, maar ook de monthly's daar bij.

Zie antwoord van Bean
stomley schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:22:
[...]

Zou anders wel heel makkelijk worden voor mensen die weekend league spelen tegen over de mensen die daar geen tijd voor hebben :P
Dat verschil is er nu ook al. Zeker de mensen die regelmatig elite halen, lopen (of liepen eigenlijk) heel snel weg bij de rest zoals ik die vaak Gold 1-2-3 haalt. Die krijgen namelijk IF's elke week, dus dat is sowieso cash. Ik daarentegen zit aan het einde van de maand met een paar "shitty" rode kaarten waar je bijna nooit wat mee kan doen. Ik zie het af en toe nog wel is als requirement voor een SBC, maar in mijn optiek te weinig.
SlqmLqck schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:54:
[...]

Dat bedoel ik inderdaad.

Je denkt dus van niet?
Hebben ze lekker gepland
Pagina: 1 ... 118 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs