Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Benieuwd naar TOTW! Hopelijk goed gevuld zodat de prijzen van de 83 en 84 rated omhoog gaan. Naast Suarez iemand als Son of Martial zou mooi zijn.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Unione. schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:12:
Benieuwd naar TOTW! Hopelijk goed gevuld zodat de prijzen van de 83 en 84 rated omhoog gaan. Naast Suarez iemand als Son of Martial zou mooi zijn.
Aurier please please pleeeeeeaaaassseeee

Verwijderd

Aurier OTW voor ongeveer 50K op te halen nu nog. Doen?
ajaxalex schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:26:
[...]

Hoe bevalt mertens 88? Ik vind de 87 prima spelen, maar dat zou een leuke upgrade zijn
Wel goed! Ik moet nog even aan hem wennen. Hij is veel wendbaarder en balvaster dan ik denk. Over een wedstrijd of 20 gaat hij vlammen :) Nu op 4 goals en 3 assist in 4 wedstrijden.

Hij lijkt iig een prima aanvulling op POTM Kane en Rui Costa. Ze lijken elkaar wel te kunnen vinden :)

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:28:
Aurier OTW voor ongeveer 50K op te halen nu nog. Doen?
Als hij een TOTW krijgt heb je winst, maar ik betwijfel het. Grotere kans op Son denk ik. Er is alleen weinig over te zeggen....

Heb zelf ook getwijfeld maar niet gedaan. Heb er nog drie in mn club die ik voor 30/35k ooit heb opgepikt, maar ze staan niet in de weg :P

Verwijderd

ErnstMid schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:33:
[...]

Als hij een TOTW krijgt heb je winst, maar ik betwijfel het. Grotere kans op Son denk ik. Er is alleen weinig over te zeggen....

Heb zelf ook getwijfeld maar niet gedaan. Heb er nog drie in mn club die ik voor 30/35k ooit heb opgepikt, maar ze staan niet in de weg :P
Jaa gelukkig kan hij nog even in mijn club blijven, heb ook nog Yarmelenko OTW opgepikt, kijken of beide spelers nog het dubbele waard worden de komende weken. Anders amper verlies (hoop ik)

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Weet iemand nog een versterking voor dit team?
Heb 150k. Of is het juist verstandig om nog even te wachten tot er straks geupgrade kaartjes zijn?

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Netjes! Prime Overmars SBC is goedkoper dan de prijs van 88 Overmars. Moeite waard om te upgraden of geen fan van untradeables?

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:36:
[...]

Jaa gelukkig kan hij nog even in mijn club blijven, heb ook nog Yarmelenko OTW opgepikt, kijken of beide spelers nog het dubbele waard worden de komende weken. Anders amper verlies (hoop ik)
Heb Yarmolenko ook, zat afgelopen weekend dortmund te kijken... huilen ;( Bijna voor open doel gemist...

Maar goed, ik duim elk weekend vooral voor Sanchez van Tottenham, hij speelt elke week maar doet niet zoveel bijzonders. Maar goed, 1 goal zou genoeg moeten zijn.

• Skann
Vissert schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:00:
[...]

Netjes! Prime Overmars SBC is goedkoper dan de prijs van 88 Overmars. Moeite waard om te upgraden of geen fan van untradeables?
Ik heb met deze al 650 goals gemaakt dus ik vind hem zonde weg te doen. En straks eens verkopen om hem te vervangen met Ronaldo idd. Mané (gepacked uit zo'n upgrade pack) en Hernandez al untradable

Verwijderd

ErnstMid schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:01:
[...]

Heb Yarmolenko ook, zat afgelopen weekend dortmund te kijken... huilen ;( Bijna voor open doel gemist...

Maar goed, ik duim elk weekend vooral voor Sanchez van Tottenham, hij speelt elke week maar doet niet zoveel bijzonders. Maar goed, 1 goal zou genoeg moeten zijn.
Jaa helaas zitten er soms van die kutpotjes tussen. Gelukkig duurt het voetbaljaar nog lang met competitie, europees en WK.

• ErnstMid

ErnstMid

helaas, geen Aurier :(
Shit wel een matige totw! Had op beter gehoopt...
Suarez , Son (lm) Rodriguez

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-11 14:15
Helaas geen Bas dost :X :X

Verwijderd

Denk dat ze Dost even links laten liggen, is bijna de norm geworden dat die jongen er drie per wedstrijd in schiet..

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Shit... Eergisteren Son voor 250k gepakt. Hopen dat dit de panic-sellers zijn en hij nog terug naar de 230k gaat... Duimen maarrrrr

Verwijderd

PetrCech_3 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:13:
Shit... Eergisteren Son voor 250k gepakt. Hopen dat dit de panic-sellers zijn en hij nog terug naar de 230k gaat... Duimen maarrrrr
Dit snap ik niet, is zijn vorige inform dan meer waard als er een tweede inform komt?

• PetrCech_3
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:15:
[...]

Dit snap ik niet, is zijn vorige inform dan meer waard als er een tweede inform komt?
Nee, minder. Hij is nu nog maar 200k. Omdat er mensen in paniek raken dat hij een nieuwe IF heeft gekregen en perse die willen, ze moeten dus van hun oude IF af.

Verwijderd

PetrCech_3 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:16:
[...]

Nee, minder. Hij is nu nog maar 200k. Omdat er mensen in paniek raken dat hij een nieuwe IF heeft gekregen en perse die willen, ze moeten dus van hun oude IF af.
Op die fiets, thanks voor de uitleg

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wanneer gaat de OTW van james rodriques naar 87? En wanneer beste tijd om te verkopen?

• servival7
servival7 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:44:
Weet iemand nog een versterking voor dit team?
Heb 150k. Of is het juist verstandig om nog even te wachten tot er straks geupgrade kaartjes zijn?
Link vergeten. Bij deze: https://www.futbin.com/18/squad/2018286

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Ik speel de laatste tijd niet meer dan een paar potjes in Squad Battles en zit er aan te denken om hiervoor een nieuwe opstelling te proberen (speel nu 4-2-3-1). Iemand ervaring met 3-5-2 of 3-4-2-1?

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Leuk team, hoe bevallen Vidal, Boateng, Alaba en Neuer? Twijfel om ze in te passen in onderstaand team. Mooy moet dan plaatsmaken en Zlatan naar de ST positie.

Andere opties is prime Hagi binnen te halen.
Unione. schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:21:
Ik speel de laatste tijd niet meer dan een paar potjes in Squad Battles en zit er aan te denken om hiervoor een nieuwe opstelling te proberen (speel nu 4-2-3-1). Iemand ervaring met 3-5-2 of 3-4-2-1?
352 is erg leuk om te spelen, als je je RM/LM op stay wide zet kun je altijd backs uitlokkken om vervolgens voorin overtal situaties te creeren.

Het nadeel is als iemand het veld ook erg breed houd, en veel gebruikt maakt van wingers, jezelf ook erg kwetsbaar kunt zijn. Tegen narrow formaties ga je het vaak wel winnen :)

@Vissert Wilson upgrade in TOTW, of heb je inmiddels een andere spits naast Kane?

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 17-01-2018 16:35 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• servival7
roybr schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:23:
[...]

Leuk team, hoe bevallen Vidal, Boateng, Alaba en Neuer? Twijfel om ze in te passen in onderstaand team. Mooy moet dan plaatsmaken en Zlatan naar de ST positie.

Andere opties is prime Hagi binnen te halen.
Zeer goed. bij Boateng lijkt het erop alsof hij uitschruif benen heeft. Alaba is lekker snel zodat hij meer dan eens een vleugelspits gewoon weer in haalt.

vidal heerst op het middenveld, echt een hele goede speler.
Met Neuer heb ik pas 2 wedstrijden gespeeld maar zijn 1e indruk is erg goed.

• roybr
servival7 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:58:
[...]

Zeer goed. bij Boateng lijkt het erop alsof hij uitschruif benen heeft. Alaba is lekker snel zodat hij meer dan eens een vleugelspits gewoon weer in haalt.

vidal heerst op het middenveld, echt een hele goede speler.
Met Neuer heb ik pas 2 wedstrijden gespeeld maar zijn 1e indruk is erg goed.
Bedankt! Ben benieuwd naar Vidal, Mooy bevalt goed maar wil toch eens wat anders.

https://www.futbin.com/18/squad/2864542

• servival7
roybr schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:01:
[...]

Bedankt! Ben benieuwd naar Vidal, Mooy bevalt goed maar wil toch eens wat anders.

https://www.futbin.com/18/squad/2864542
Ik heb geen ervaring met Mooy maar vidal kan ik iedereen aanraden.
TOTY Defenders, 48 uur in packs:
* De Gea
* Marcelo
* Ramos
* Bonucci
* Alves

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
Zo daar ging controller 2 bij FIFA 18. Tot nu toe deze week alle SB's op legendarisch gewonnen met 5-0 (ja letterlijk allemaal). Dik op koers voor Elite 1 dus.
Laatste potje van vandaag (nogmaals, na 12 potjes zonder verlies) slaat Fahrmann, naar mijn mening na Neuer en De Gea de beste keeper op het spel, ineens 3x een bal weg, die ie normaal klem pakt, en zo in de voeten bij de tegenstander. Bij de tegenstander blijkt Ederson ineens de beste keeper allertijden want die pakt alles en laat niks los. Uiteindelijk verlies ik dus met 4-2, waarbij 3x een blunder van Fahrmann waar normaal niks aan de hand is, en 1x met uitverdedigen wat ook al fout ging.
Controller nummer 2 kreeg vliegles, dus controller nummer 3 is inmiddels in gebruik.

Eigenlijk is het te gek voor woorden dat we met zn allen massaal dit spel spelen. EA neemt zijn eindgebruikers zo hard van achteren, en wij steken er nog allemaal geld in ook.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:52
Shreddaaa schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:18:
Zo daar ging controller 2 bij FIFA 18. Tot nu toe deze week alle SB's op legendarisch gewonnen met 5-0 (ja letterlijk allemaal). Dik op koers voor Elite 1 dus.
Laatste potje van vandaag (nogmaals, na 12 potjes zonder verlies) slaat Fahrmann, naar mijn mening na Neuer en De Gea de beste keeper op het spel, ineens 3x een bal weg, die ie normaal klem pakt, en zo in de voeten bij de tegenstander. Bij de tegenstander blijkt Ederson ineens de beste keeper allertijden want die pakt alles en laat niks los. Uiteindelijk verlies ik dus met 4-2, waarbij 3x een blunder van Fahrmann waar normaal niks aan de hand is, en 1x met uitverdedigen wat ook al fout ging.
Controller nummer 2 kreeg vliegles, dus controller nummer 3 is inmiddels in gebruik.

Eigenlijk is het te gek voor woorden dat we met zn allen massaal dit spel spelen. EA neemt zijn eindgebruikers zo hard van achteren, en wij steken er nog allemaal geld in ook.
Helaas hebben we in single player nou eenmaal te maken met scripted. Daarom gaat iedereen weer verder met wl en seizoenen.

Ik speel alleen sb als ik niet weet hoe lang de kleine slaapt zodat ik op pauze kan zetten.

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
valt nog mee 2 controllers...
gat in de deur tv kastje naar de klote en de muur zit een vlek op en onderhand een heel bordenset naar de klote ..
af en toe frustrerend inderdaad

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:09
Eens dat het frustrerend is, zeker waar. Maar als je letterlijk dingen af gaat breken neem je het wellicht toch iets te serieus en dat is het naar mijn idee bepaald niet waard. 8)7

Edit; ohja, geen bench zo lijkt het :p

[ Voor 10% gewijzigd door Jaap. op 17-01-2018 17:32 ]

Verwijderd

Eerste 5 had ik dus dik gewonnen op legendarisch met squad battles. Daarna 1 dik op de kloten en de volgende viel het spel weg en daardoor 3-0 verloren. Dat was squad battles weer voor deze week 😂

Wel erg jammer overigens want weekend league speel ik niet (vrijdags overdag aant werk, zaterdag hele dag op het voetbalveld en om nou een hele zondag fifa te gaan doen...)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2018 17:37 ]

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
klopt jaap.maar als mij onrecht wordt ik kwaad en da gebeurd nog weleens en stoppen....tis te verslaafd. wilt altijd beter worden..voorbeeld gister in de sb speelt een keeper als cm en wa doet ie geeft pasen en steekballetjes die ik messi nog nie heb zien doen...ja daar wordt ik kwaad om
Ik heb vidal en Mooy beiden en moet zeggen dat ik ze allebei erg fijn vind spelen. Vidal is een geweldige alrounder maar Mooy met een schaduwkaart is ook een super enkelbijter. Het verschil bij mij is dat Mooy een beter scorend vermogen heeft bij mij. Vidal kan alles behalve doelpunten maken lijkt het :)

Ik zelf zit nog we te twijfelen over mij fitness team. Ik speel nu met Mane (84) Jesus en willian in een 4321 opstelling. Nu zit ik te twijfelen om daar Mane/Martial Mbappe ilesandrini (zoiets) van te maken.

Opzich bevallen Mane en Jesus (uiteraard) super maar willian is erg wisselvallig. Ik switch ook ingame soms als het niet loopt en zet willian dan cam Mane en Jesus als spits.
Is Mbappe vergelijkbaar met Jesus? Want ilesandrini lijkt me wel echt een verbetering als ik dat zo hoor ten opzichte van willian.

• stomley
kalou schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:38:
klopt jaap.maar als mij onrecht wordt ik kwaad en da gebeurd nog weleens en stoppen....tis te verslaafd. wilt altijd beter worden..voorbeeld gister in de sb speelt een keeper als cm en wa doet ie geeft pasen en steekballetjes die ik messi nog nie heb zien doen...ja daar wordt ik kwaad om
Speler moet je niet naar kijken. De stats worden bepaald door niveau zover ik weet. Daardoor zijn spelers met lage pace zo snel voor de computer.
stomley schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:45:
[...]

Speler moet je niet naar kijken. De stats worden bepaald door niveau zover ik weet. Daardoor zijn spelers met lage pace zo snel voor de computer.
Idd, alles op 99 dacht ik zelfs op ultimate.
Op legendary merk je al vaak dat elke speler dribbelt als Messi, passed als Kroos en de (schot)kracht heeft van Ibra.

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:19
Vanmiddag Overmars SBC gedaan, wil hem gaan gebruiken in 3-5-2 met achter hem Litmanen en naast hem Shearer.

Wat zijn jullie verwachtingen van de prijzen, gaan die komend weekend nog dalen ivm TOTY of zal dat weinig uitmaken?

• Razz89
Razz89 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:18:
Wanneer gaat de OTW van james rodriques naar 87? En wanneer beste tijd om te verkopen?
Zal vanaf 1900 zijn als die daadwerkelijk in de packs zit neem ik aan.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Jaap.
kalou schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:38:
Snap ik, dat heb ik ook wel. Maar blijf relativeren. Ook al zul je dat op dat moment niet zo zien; in the end blijft het een game. En stoppen; dat bedoel ik ook niet.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Bossie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:48:
[...]

Idd, alles op 99 dacht ik zelfs op ultimate.
Op legendary merk je al vaak dat elke speler dribbelt als Messi, passed als Kroos en de (schot)kracht heeft van Ibra.
En workrates maken ook niks meer uit. Ik speelde op legendary tegen EoE Pirlo en die sprintte het veld op en neer alsof ie H/H rates heeft.

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-11 12:55

MiliaanR

Just for fans.

Weet iemand hier ook of alle TOTY spelers, aan het eind van deze week allemaal nog terug komen in de packs? Want als ik het goed heb begrepen heb je nu alleen kans of deffers en GK?

Verwijderd

MiliaanR schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:55:
Weet iemand hier ook of alle TOTY spelers, aan het eind van deze week allemaal nog terug komen in de packs? Want als ik het goed heb begrepen heb je nu alleen kans of deffers en GK?
Ja ze komen allemaal nog een keer terug, volgens mij rond het weekend dus wel voor een bepaalde tijd maar zeker allemaal nog tegelijkertijd.

Verwijderd

Rodriguez OTW is ineens 50k gedaald in prijswaarde. Zijn stats zijn nog niet veranderd naar de stats van zijn IF, is dat omdat hij alleen in zijn IF-vorm te packen is deze week?

En de belangrijkste vraag, gaat hij weer in waarde stijgen zodra zijn stats verbeterd zijn voor de OTW-versie? Zit er aan te denken hem snel nog te halen.

Edit: net Rodriguez voor 143k kunnen ophalen, dat is al bijna 100k lager dan vorige week. Nu afwachten tot hij weer gaat schitteren de komende tijd. >:)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2018 20:10 ]

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-11 10:31
Zo ik heb net Griezmann opgepikt voor 137K

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Heb me toch laten verleiden om Maldini zonder ermee te spelen te verkopen en toty Bonucci te halen 7(8)7

Had niet verwacht dat die zo geprijst zou zijn op voorhand.

[ Voor 23% gewijzigd door Nachtapotheker op 17-01-2018 20:40 ]

Nachtapotheker schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 20:33:
Heb me toch laten verleiden om Maldini zonder ermee te spelen te verkopen en toty Bonucci te halen 7(8)7

Had niet verwacht dat die zo geprijst zou zijn op voorhand.
Heb Bonucci ook gehaald, vervolgens 9 goals tegengekregen in 2 online potjes :)
TOTY is leuk, maar 2 sec input lag online vervolgens niet :(

Waar zouden jullie Bergkamp zetten? Als ST of CM?
https://www.futbin.com/18/squad/3048366

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Razz89
Bean77 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:08:
[...]

Zal vanaf 1900 zijn als die daadwerkelijk in de packs zit neem ik aan.
Ik snap helemaal niks van die markt.. OTW james was voor 6uut nog ruim 200k 86 versie. Nu 3uur later is de 87 OTW versie voor 150k te krijgen.

Wanneer stijgt hij is? Ongelofelijk zeg die markt..

Verwijderd

Wat een heerlijk team zeg, hopelijk kan ik ooit zo'n team samenstellen.

Maar ik zou CAM doen, Gullit naar rechts op het middenveld en je hebt voor de spits vast wel een leuk alternatief als ik naar je team kijk.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Bossie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 20:43:
[...]

Heb Bonucci ook gehaald, vervolgens 9 goals tegengekregen in 2 online potjes :)
TOTY is leuk, maar 2 sec input lag online vervolgens niet :(
Idd ik had er ook een dikke lagpot tussen zitten. In de wedstrijden zonder lag ben ik er wel te spreken over tot op heden :)
Nachtapotheker schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:30:
[...]

Idd ik had er ook een dikke lagpot tussen zitten. In de wedstrijden zonder lag ben ik er wel te spreken over tot op heden :)
Morgen nog ff Crespo als het meezit en dan ben ik wel klaar :P

• stomley
Pff net toch wel even mijn zelfbeheersing verloren. In seizoenen ik kom op 1-0 voorsprong na al 5 kansen. Daarna komt hij op 1-1 doordat mijn speler bij het wegschieten van de bal over de bal heen maait.. Denk oké shit happens.

Daarna ik kom eindelijk op 2-1 en daarna komt hij op 2-2 doordat hij een hoge steekbal geeft en handanovic slaat de bal naar achteren richting mijn doel en 2 verdedigers hebben alle tijd om de bal weg te halen en wat doen Ze? Ze lopen tegen elkaar aan.... Toen was ik wel mijn zelfbeheersing kwijt en uiteindelijk 3-2 verloren want alle kansen gingen er niet meer in...

Vraag me toch af of handanovic en nesta de meest slimme keuze was..

• Skann
Opvallend, IF Obiang (81, 11k van West Ham) speelde mijn eerste en enige potje vanavond beter dan 86 Gullit (1,1 miljoen) :D

Verwijderd

Razz89 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:00:
[...]

Ik snap helemaal niks van die markt.. OTW james was voor 6uut nog ruim 200k 86 versie. Nu 3uur later is de 87 OTW versie voor 150k te krijgen.

Wanneer stijgt hij is? Ongelofelijk zeg die markt..
Heb je de grafieken op futbin bekeken? Bijvoorbeeld voor OTW die in de afgelopen weken in TOTW kwamen. Hype is rondom de goals/assists en rondom de bekendmaking. Zakken weer rond het moment dat de spelers in packs komen. Omdat iedereen (die niet op zit te letten) denkt dat ze moeten verkopen nadat ze in packs zijn. Helaas is trading niet zo simpel als wachten totdat iemand super dik vet waard is en altijd maximale winst halen. Als je scherp wil traden zul je in moeten lezen, op moeten letten en voorspellen wat mensen gaan doen.

Mij is dat te veel moeite/boven mijn pet. Ik doe een beetje IF trading en verder geen bal. Had eerst een topteam maar dat is inmiddels gewoon een standaard teampie geworden. Koop ook gewoon waar ik zin in heb zoals Immobile die ik voor 120k kocht vorige week. Is nu 60k. Maakt allemaal niet uit. Ik wou toen met hem spelen en vond zijn kaartje wel wat waard (zo praat ik het allemaal goed). :+
stomley schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:33:
Vraag me toch af of handanovic en nesta de meest slimme keuze was..
Handanovic doet het erg goed bij mij, klinkt meer als lag.

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Welke speler in het centrum naast Bailly zetten?

Puyol 92
of
Nesta 90
of
Ferdinand 85

Keuzes keuzes keuzes...

Verwijderd

Morgen nieuwe ICON-sbc's of volgende week? Heb nog geen leaks voorbij zien komen namelijk

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Heerlijk die TOTY gekte! Geld verdienen 101, zoek een speler die veel gepackt wordt, maar ook redelijk gewild is (veel 83-84 rated BPL spelers). Mass bid onder alles 1k onder BIN, houd ze een beetje in de gaten (ik doe er 10-15 per keer) dan kan je soms nog overbieden. Zo win je er per keer een stuk of 3-5. Verkopen voor BIN en profit! Ik heb net in 40 min 20k verdiend, begon met 4K :+

Edit: Hart speelt me net toch een belachelijke wedstrijd bij mij :/ liet er 6!!! Door, Coman gaf hem van katoen. De simpelste reddingen kon hij niet maken :( natuurlijk had ik er geen 6 door mn verdediging moeten maten :p, maar het was 6 schoten, 6 doelpunten :/

[ Voor 25% gewijzigd door bbblije op 17-01-2018 22:44 ]

Vind de toty gekte tegenvallen . Spelers 83/84 blijven erg laag. En de totw valt ook best tegen. Als er niks gebeurd is de markt zometeen overspoeld , zeker als zometeen de Toty compleet te verkrijgen is.
Nice, meta spitsen hebben inmiddels alweer 90 composure.
https://www.futbin.com/18/player/16638/Callum%20Wilson/

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Helaas wel 3* 3* :( maar inderdaad wel een cheap competitieve speler! Lekkere sub! Dat kan niet anders ;)

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-11 15:52
Interessant kaart ben toevallig voor morata nif en gabriel jesus nif 2 vervangers aan het zoeken met een budget van 200k zat zelf te denken aan lacazette en lukaku..
bbblije schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 05:49:
[...]

Helaas wel 3* 3* :( maar inderdaad wel een cheap competitieve speler! Lekkere sub! Dat kan niet anders ;)
Ik heb de IF Wilson zo'n 100 wedstrijden geprobeerd en die liep bijna 1:1 bij mij. Zijn WF voelt eerder aan als een 4*. Enige wat tegenviel was zijn passing maar een loopacties die ik alleen nog terug heb gezien bij Suarez en icon Hernandez.
Ik zou hem ook als box-to-box middenvelder gebruiken. Bergkamp op cam en dan TOTY Kane in de spits :+
Bossie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:32:
[...]

@Vissert Wilson upgrade in TOTW, of heb je inmiddels een andere spits naast Kane?
De passing van Wilson was niet optimaal dus heb na een hoop geprobeerd te hebben (Shearer, Lacazette, Rui Costa, Son, Jesus, Aguero, Salah en Griezmann) toch maar gekozen voor SIF Mertens. Die loopt ook 1:1 nu :)

[ Voor 21% gewijzigd door Vissert op 18-01-2018 06:56 ]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Vissert schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 06:47:
[...]

Ik heb de IF Wilson zo'n 100 wedstrijden geprobeerd en die liep bijna 1:1 bij mij. Zijn WF voelt eerder aan als een 4*. Enige wat tegenviel was zijn passing maar een loopacties die ik alleen nog terug heb gezien bij Suarez en icon Hernandez.

[...]

De passing van Wilson was niet optimaal dus heb na een hoop geprobeerd te hebben (Shearer, Lacazette, Rui Costa, Son, Jesus, Aguero, Salah en Griezmann) toch maar gekozen voor SIF Mertens. Die loopt ook 1:1 nu :)
Hoe verhoud Mertens tot de bovengenoemde qua loopacties? Ik merk aan non IF Mertens dat hij prima de ruimte zoekt, en zijn passend vermogen is ook meer dan voldoende. Dan lijkt me SIF helemaal een God! Hopelijk kan ik in februari zijn IF betalen :)
bbblije schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 07:20:
[...]

Hoe verhoud Mertens tot de bovengenoemde qua loopacties? Ik merk aan non IF Mertens dat hij prima de ruimte zoekt, en zijn passend vermogen is ook meer dan voldoende. Dan lijkt me SIF helemaal een God! Hopelijk kan ik in februari zijn IF betalen :)
Voornamelijk nog vrij defensieve tegenstanders gehad. Ik weet nog niet helemaal wat ik van Mertens moet vinden. Hij presteert wel: 8 wedstrijden 6 goals en 8 assist maar toch mis ik iets :+

• PetrCech_3
Advies nodig:
- Heb Son (86 LM) vorige week voor 260k opgepikt, Neymar viel tegen. Maar nu is Son (87 LM) er. Is het verstandig om deze alvast te kopen en nog even te wachten om Son86 te verkopen? Of mijn verlies nemen (60K) en hem nu verkopen?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

PetrCech_3 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 08:10:
Advies nodig:
- Heb Son (86 LM) vorige week voor 260k opgepikt, Neymar viel tegen. Maar nu is Son (87 LM) er. Is het verstandig om deze alvast te kopen en nog even te wachten om Son86 te verkopen? Of mijn verlies nemen (60K) en hem nu verkopen?
Als je de coins hebt, kopen en vasthouden.
Vissert schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 06:47:

Ik zou hem ook als box-to-box middenvelder gebruiken. Bergkamp op cam en dan TOTY Kane in de spits :+
Ik heb vanochtend wat gepuzzeld en zie door de opties het bos niet meer.
Wil het rond het weekend kopen als de prijzen nog iets zullen dalen.
1 ding is zeker, Gullit is de CAM.

optie 1: We halen een spits als Bale, Hazard of Messi. Beide spitsen hebben dan 8 chem.
https://www.futbin.com/18/squad/3048366

optie 2: Wie wil er niet zo'n doelman? Firmino als cheap goede keuze voorin.
https://www.futbin.com/18/squad/3141085

optie 3: TOTY Modric, en vervangen alex sandro door marcelo (weet niet of ik daar blij van word)
https://www.futbin.com/18/squad/3141104

optie 4: SIF Pogba voor het middenveld en upgrade voor Azpigast (of sif de gea).
https://www.futbin.com/18/squad/3141121

optie 5: Weg met de midgets, reuzen moeten we hebben!
https://www.futbin.com/18/squad/3141185

En dan zijn er vast nog wel andere opties te bedenken.
Ik heb nog geen idee wat mijn voorkeur is. :?

• stomley
PetrCech_3 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 08:10:
Advies nodig:
Wacht nog met kopen, want hij zit net pas in packs. Als er van het weekend heel veel geopend wordt zal de nieuwe IF ook weer dalen.

• Jaap.
038Zwolle schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:09:
Vind de toty gekte tegenvallen . Spelers 83/84 blijven erg laag. En de totw valt ook best tegen. Als er niks gebeurd is de markt zometeen overspoeld , zeker als zometeen de Toty compleet te verkrijgen is.
Eens; vind dat ze ook nog weinig echt spannends of origineels hebben gedaan. Die dagelijkse SBC's zijn ook de moeilijkste niet en de rewards zijn meh.. Wellicht komt het nog..

83/84 heeft natuurlijk ook te maken met het relatief tegenvallende TOTW..
Optie 3, want Marcelo! (denk dat optie 5 het best / meest gebalanceerd is).

[ Voor 15% gewijzigd door Jaap. op 18-01-2018 09:53 ]

Verwijderd

Als mensen nog gouden non-rare kaarten hebben met belgische spelers nu verkopen! Die gaan weg voor 3 a 4 k ! Heb zo mijn investeringen eindelijk verkocht tegen mega winst

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Jongens, ik ben gefrustreerd en radeloos.
Ik speel al jarenlang FIFA en ook FUT vanaf het begin. Echter Sinds FIFA 16/17 een stuk minder en in 18 heb ik de draad weer volledig opgepakt. De laatste weken ben ik weer erg actief.
Ik merk dat ik "stil sta". Bewust of onbewust wil ik niet mee in de huidige ontwikkelingen van FUT. (Lees: hetzelfde team bouwen als ieder ander en mijn speelstijl daarop aanpassen) Aan de andere kant besef ik ook heel goed, dat wil ik plezier in dit speltype blijven houden, ik dit wel zal moeten doen.

Ik hanteer een speltype van veel balbezit vanuit het middenveld, breien, breien, en steken. Waar ik er in H2H vaak prima mee weg kom, merk ik dat ik in FUT vaak minder succesvol ben. Ik domineer vaak de wedstrijden met gemiddeld 65% balbezit en 90% pass accuracy. Scoren gaat ook redelijk, alleen krijg ik veel te vaak en te makkelijk simpele (bullshit) doelpunten tegen. Daarbij komt ook dat mijn team redelijk is, maar wil ik mee in het plaatsen en het geweld voor/van de Weekend League, dan zal ik zeker moeten aanpassen/doorgroeien.

Dit is mijn huidige team: https://www.easports.com/...Id=L07o09tjnNBWI:FFA18PS4

Ik hoor graag of jullie tips voor mij hebben hoe mij verder te ontwikkelen, zodat ik plezier blijf houden/terug krijg in dit spel. Ik heb gemerkt dat handelen op de markt erg belangrijk geworden is hiervoor. Echter heb ik mij hier nog nooit in verdiept of mee bezig gehouden.

BTW: Die two player 81+ guaranteed SBC deed het gister lekker bij mij. Eerste pakje Walker en de 2e Courtois.

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

• bbblije

bbblije

Riiiiight

RenoD87 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:14:
Ik speel al jarenlang FIFA en ook FUT vanaf het begin. Echter Sinds FIFA 16/17 een stuk minder en in 18 heb ik de draad weer volledig opgepakt. De laatste weken ben ik weer erg actief.
Ik merk dat ik "stil sta". Bewust of onbewust wil ik niet mee in de huidige ontwikkelingen van FUT. (Lees: hetzelfde team bouwen als ieder ander en mijn speelstijl daarop aanpassen) Aan de andere kant besef ik ook heel goed, dat wil ik plezier in dit speltype blijven houden, ik dit wel zal moeten doen.

Ik hanteer een speltype van veel balbezit vanuit het middenveld, breien, breien, en steken. Waar ik er in H2H vaak prima mee weg kom, merk ik dat ik in FUT vaak minder succesvol ben. Ik domineer vaak de wedstrijden met gemiddeld 65% balbezit en 90% pass accuracy. Scoren gaat ook redelijk, alleen krijg ik veel te vaak en te makkelijk simpele (bullshit) doelpunten tegen. Daarbij komt ook dat mijn team redelijk is, maar wil ik mee in het plaatsen en het geweld voor/van de Weekend League, dan zal ik zeker moeten aanpassen/doorgroeien.

Ik hoor graag of jullie tips voor mij hebben hoe mij verder te ontwikkelen, zodat ik plezier blijf houden/terug krijg in dit spel. Ik heb gemerkt dat handelen op de markt erg belangrijk geworden is hiervoor. Echter heb ik mij hier nog nooit in verdiept of mee bezig gehouden.

BTW: Die two player 81+ guaranteed SBC deed het gister lekker bij mij. Eerste pakje Walker en de 2e Courtois.
Prima team, maar de opstelling wordt weinig gebruikt met de reden dat je weinig kan creeeren. Fifa draait om het maken van doelpunten, je moet dan ook wel erg goed kunnen verdedigen om niets tegen te krijgen, de truc is om er 1tje meer te scoren dan de tegenstander.

Als ik jou was zou ik eens kijken op YouTube, wat filmpjes kijken wbt custom tactics en opstellingen.

Los daarvan is Koke geen CDM, iemand als IF Saul heeft net dat beetje extra verdediging. Maar daarbij is het ook je draai vinden met het spelersaanbod.

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
RenoD87 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:14:

Ik zou sowieso van formatie wisselen naar een 433 variant ( persoonlijk 4321) of 41212

Verwijderd

Iemand hier ervaring met SIF Young? Ben opzoek naar een goede BPL linksachter aangezien ik merk dat het niet langer gaat lukken met Rose. Andere opties voor op linksback zijn ook welkom☺

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:01:
Iemand hier ervaring met SIF Young? Ben opzoek naar een goede BPL linksachter aangezien ik merk dat het niet langer gaat lukken met Rose. Andere opties voor op linksback zijn ook welkom☺
Toppertje. Speelt echt fijn. Aardig snel en aanvallend ook sterk.

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Gisteravond voor het eerst gekwalificeerd voor WL. Moet je en bepaald aantal wedstrijden spelen/winnen om in aanraking te komen voor prijzen?

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 18:22
IF Kolasinac of IF Marco Alonso ligt er een beetje aan wat je met je LB doet opkomen of stay back ? De 1e is meer voor verdedigend de 2e meer voor aanvallend.

Verwijderd

RR21 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:03:
Gisteravond voor het eerst gekwalificeerd voor WL. Moet je en bepaald aantal wedstrijden spelen/winnen om in aanraking te komen voor prijzen?
Jaa, als voorbeeld: je moet 18 keer winnen in de WL om in Goud 3 te komen, dat is de ranking waar je automatisch gekwalificeerd bent voor de WL van volgende week.

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 18:22
1e google hit : https://www.fifauteam.com/fut-champions-rewards-fifa-18/

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Ja https://www.fifauteam.com/fut-champions-rewards-fifa-18/

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 17:30

The DenMan

PSN ID: Thedenman

IF Zeegelaar

Mijn iRacing Profiel

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

bbblije schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:39:
[...]

Prima team, maar de opstelling wordt weinig gebruikt met de reden dat je weinig kan creeeren. Fifa draait om het maken van doelpunten, je moet dan ook wel erg goed kunnen verdedigen om niets tegen te krijgen, de truc is om er 1tje meer te scoren dan de tegenstander.

Als ik jou was zou ik eens kijken op YouTube, wat filmpjes kijken wbt custom tactics en opstellingen.

Los daarvan is Koke geen CDM, iemand als IF Saul heeft net dat beetje extra verdediging. Maar daarbij is het ook je draai vinden met het spelersaanbod.
Lorenzoaliandro schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:58:
[...]

Ik zou sowieso van formatie wisselen naar een 433 variant ( persoonlijk 4321) of 41212
Ik kom inderdaad van eem 433 af. Maar omdat ik te makkelijk goals tegen kreeg ervoor gekozen om wat behoudender te spelen. Wellicht vanavond maar weer terug switchen, gelukkig heeft dat voor mn spelers niet veel invloed omdat dit een verkapte 433 is.

Custom tactics is idd een goede. Samen met Player instructions etc. maak ik hier nog veel te weinig gebruik van. Kan dit echt zoveel schelen?

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

• roybr
Ik weet niet hoe de rest van je team eruit ziet maar ik ben van plan om Alaba met Vidal, Neuer en Boateng eens uit te proberen in mijn BPL team.
Zo net een +81 (2x) sbc gedaan. Vidal zat erin en deze had ik gisteren net gekocht. Lekker omgewisseld en toch 130k winst

• bbblije

bbblije

Riiiiight

RenoD87 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:15:
[...]

[...]

Ik kom inderdaad van eem 433 af. Maar omdat ik te makkelijk goals tegen kreeg ervoor gekozen om wat behoudender te spelen. Wellicht vanavond maar weer terug switchen, gelukkig heeft dat voor mn spelers niet veel invloed omdat dit een verkapte 433 is.

Custom tactics is idd een goede. Samen met Player instructions etc. maak ik hier nog veel te weinig gebruik van. Kan dit echt zoveel schelen?
Afhankelijk van je speelstijl, ja! Je zoekt spelers die bij jouw speelstijl passen, en met custom tactics doen meer of minder wat jij van ze verlangd.

Verwijderd

OMG, Yashin, Matthäus, Ronaldinho en Van Basten als prime Icon vanavond. Zeg maar dag tegen WL nu..
Team Gullit - Fifa Academy ??
https://twitter.com/TheTeamGullit/status/953915940223234048

@Verwijderd Ik had een leuk gezien met Van der Sar, Crespo, Blanc en een 4e die me even onschoten is.
Zie echter nog geen bevestiging over wat er daadwerkelijk gaat komen op Twitter?

[ Voor 51% gewijzigd door Bossie op 18-01-2018 13:20 ]

Verwijderd

roybr schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:15:
[...]

Ik weet niet hoe de rest van je team eruit ziet maar ik ben van plan om Alaba met Vidal, Neuer en Boateng eens uit te proberen in mijn BPL team.
Is helaas geen optie denk ik. https://www.futbin.com/18/squad/3147062
Dit is mijn team.

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:54
https://www.easports.com/...Id=ekLRrt46nNBZA:FFA18PS4

https://www.easports.com/...Id=fgd0WH77nNBZE:FFA18PS4

Ben aan het twijfelen of ik niet voor de franse variant moet kiezen. Voor mij premier league team ben ik wel een beetje klaar met upgraden, of ik moet hele dure spelers moeten halen. Ik weet in ieder geval op dit moment niet wie ik zou gaan halen.
Bij de franse variant heb ik nog wat meer speelruimte volgens mij, al weet ik niet zo goed wat mijn eerste versterkingen moeten zijn.
Oblak of ter steegen voor het doel.
giroud ben ik wel tevreden mee als targetman, misschien de upgradeversie van hem.

Iemand nog mening over welk team jij zou pakken?
En eventueel bij het franse team welke versterkingen.

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:19:
Team Gullit - Fifa Academy ??
https://twitter.com/TheTeamGullit/status/953915940223234048

@Verwijderd Ik had een leuk gezien met Van der Sar, Crespo, Blanc en een 4e die me even onschoten is.
Zie echter nog geen bevestiging over wat er daadwerkelijk gaat komen op Twitter?
Ja ik heb het van deze link gezien https://twitter.com/FUTWeeklyTG/status/953961572698935296

Natuurlijk afwachten welke precies waar is. Yashin lijkt me wel vet met dat petje.

• Luncatic12
Zijn er mensen die ervaring hebben met Puyol 92, Nesta 90 of Ferdinand 85?
Ben aan het twijfelen wie van hun in aan naast Bailly.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-11 14:15
Hij is eindelijk binnen! (costa) Denk dat ik voorlopig klaar ben.
180118

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:19
Zojuist 3 keer die inwisselbare TOTW sbc gedaan, in de laatste zat James. 150k waard, lekker!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
Luncatic12 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:31:
Zijn er mensen die ervaring hebben met Puyol 92, Nesta 90 of Ferdinand 85?
Ben aan het twijfelen wie van hun in aan naast Bailly.
Maldini 92?
Vind Nesta zelf niet zo, Puyol en Ferdinand zijn allebei ook afschuwelijk goed.

Geef eens aan wat je van de verdediger verwacht? Snelheid? Kracht?

• Luncatic12
Shreddaaa schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:37:
[...]

Maldini 92?
Vind Nesta zelf niet zo, Puyol en Ferdinand zijn allebei ook afschuwelijk goed.

Geef eens aan wat je van de verdediger verwacht? Snelheid? Kracht?
Ik heb op dit moment een centraal duo met Luiz en Bailly.
Bailly is echt een absoluut beest! Maar Luiz voelt ondanks dat hij zeker niet verkeerd is een beetje traag aan in de gameplay... Dus die wil ik gaan vervangen voor een ander beest.

Speel met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/3147623

• servival7
roybr schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:15:
[...]

Show je team eens. Ben benieuwd of hij een beetje overeenkomt met mijn hybrid. :9
Pagina: 1 ... 117 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs