Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
PrincessLuna schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:22:
Wie wilt potje tegen mij spelen? Heb Playstation 4 en wil ingemaakt worden. xD

PM mij even voor PSN.
@Vissert klaart dat klusje wel ff

@Skann Dat zijn drie idioote kaarten, zeker als dadelijk De Bruyne alsnog de verwachte WF upgrade krijgt.
Kante heb ik niet nodig, heb Desailly en dat is simpelweg een Kante met nog een Kante op zijn nek.

[ Voor 28% gewijzigd door Bossie op 16-01-2018 16:57 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Klopt @Vissert maakt hier iedereen dik in.

Ondertussen is dit het niveau in divisie 2 :+
Geen idee welke knoppen ik indruk voor zo'n goal overigens. Zit hem in de losse pols denk ik haha
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kYodS9fXEhQ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:59:
[...]

Geen idee welke knoppen ik indruk voor zo'n goal overigens. Zit hem in de losse pols denk ik haha
[video]
Ik zit nog in D4 of D5, zou met mijn huidige upgrades toch wel een paar stappen omhoog kunnen.
Ik moet echter niet steeds om en om SQ en Seasons spelen, de game voelt merkbaar verschillend aan tussen game modes.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Bossie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:01:
[...]

Ik zit nog in D4 of D5, zou met mijn huidige upgrades toch wel een paar stappen omhoog kunnen.
Ik moet echter niet steeds om en om SQ en Seasons spelen, de game voelt merkbaar verschillend aan tussen game modes.
Niks mis met D5/D4 :9
TOTY KANTE!!!!!!!!!!
gimme gimme gimme

[ Voor 32% gewijzigd door Bean77 op 16-01-2018 17:12 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Toty kante en de bruyne... toch maar weer kijken na dit filmpje (YouTube: What Does Spending £5000 on FIFA 18 Packs Get You? om geen Fifa punten te kopen.

Verwijderd

[...]

[video]
LT/L2 + schieten doet dit soort frivole dingen. Als de bal uit de lucht komt doe je om halen en andere gekke shizzle (als je agility hoog genoeg is meen ik). Werkt ook bij passes voor hakjes en van die gekke sleepballen.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 18:50:
[...]

LT/L2 + schieten doet dit soort frivole dingen. Als de bal uit de lucht komt doe je om halen en andere gekke shizzle (als je agility hoog genoeg is meen ik). Werkt ook bij passes voor hakjes en van die gekke sleepballen.
Was dat niet samen met de flair trait?

Toch Ajax Feyenoord mm

Verwijderd

Weer rare marquee haha

Verwijderd

Heerlijk! 60 kaarten gehaald haha

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:05:
[...]

Heerlijk! 60 kaarten gehaald haha
Voor hoeveel ingekocht en voor hoeveel verkoop je ze?

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
RR21 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:21:
[...]

Volgens mij gaan ze nu nog niet zo hard. Botteghin staat op 1000 coins nu?

• RR21
JJoosterman schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:23:
[...]

Volgens mij gaan ze nu nog niet zo hard. Botteghin staat op 1000 coins nu?
Ja daarom. Ze staan er heel laag op. Hoe kan dat?

• ErnstMid

ErnstMid

RR21 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:24:
[...]

Ja daarom. Ze staan er heel laag op. Hoe kan dat?
Je hebt er maar 1 nodig, en het maakt ook niet uit of die van Ajax of Feyenoord is. De meeste mensen hebben vast wel 1 speler in de club dus veel minder vraag naar die spelers. Ik heb er een aantal gekocht voor 150-350 coins en vanmiddag voor 1k. verkocht. Maar heel hard zullen ze denk ik niet stijgen.
Nouja ik heb er redelijk wat ingekocht voor 300-500 coins en verkocht voor 1500 (zelfs voor 2000...)
Als for rest voor 1k weggaat heb ik best een redelijke winst. Ongeveer 50 Feyenoord Ajax spelers ingekocht

En laukart (fc Twente 62 bronze) voor 1800... mensen zijn lui

[ Voor 13% gewijzigd door 038Zwolle op 16-01-2018 19:47 ]

Verwijderd

RR21 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:21:
[...]

300'350... verkoop boven 1000... maar sommige bronzen kaarten van 150 gaan voor 1500 tot 2000!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Toch vanmiddag alle 100 Feyenoord/Ajax spelers verkocht voor ongeveer 900 gemiddeld. Toch prima.

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-11 12:16
Heb net al mijn superlig kaarten voor rond de 2k/stuk verkocht. Lekker hoor!

Heeft iemand trouwens nog suggesties voor mijn team (https://www.futbin.com/18/squad/3101580)? Upgraden naar IF's is natuurlijk altijd een optie, maar wellicht andere spelers die het goed doen in deze opstelling? Overigens ben ik ook op zoek naar hoe ik lozano zou kunnen inpassen in een opstelling met vleugels, maar volgens mij gaat dat alleen met PSV spelers of met icons (hernandez). Of een verzwakking of een erg dure investering ;)

[ Voor 74% gewijzigd door Bint op 16-01-2018 20:23 ]

Memories of yesterday, will grow, but never die

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
pack nu net immobile 86...iemand ervaring mee. speel met calcio a dat wel.
anders gaat ie de deur uit

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:01:
[...]

Was dat niet samen met de flair trait?
Goede. Denk het wel. Maar heel zeker doe ik het niet. Soms doen houten klaazen ook een omhaal.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Lekker! Mn team is compleet! Nu langzaam sparen voor IF Mertens; https://www.futbin.com/18/squad/2640566

Ben benieuwd naar de upgrade van KDB! Wellicht gaat hij dan in de verkoop, koop ik de nieuwe kaart terug en dan IF Mertens :) even kijken hoe het loopt :)

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Zag op Twitter ook al wat berichten voorbij komen: TOTY Kanté betere shooting dan TOTY Modric...

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
Soms snap ik niet hoe makkelijk het geld binnen stroomt... Vorige week woensdagavond kocht ik Willian IF met mijn laatste geld, ik had toen nog minder dan 1k over. Nu 6 dagen later heb ik 606k en de enige drie spelers die ik boven de 10k verkocht heb zijn Zlatan, Eriksen en een Lille speler van 16k. De rest is allemaal zooi uit pakjes (van de serie a) die op futbin maar 400-700 waard zijn en die ik verkocht van 900 tot 2900 en wat overgebleven zilveren en bronzen spelers die ik niet nodig had voor de serie a sbc.

Nu Kante en Young SIF kopen en dan is mijn team wel compleet. Ik zou zo even niet weten wat ik dan nog kan verbeteren voor een redelijke prijs...

https://www.futbin.com/18/squad/3103603

• RR21
sjakieman schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:35:
Soms snap ik niet hoe makkelijk het geld binnen stroomt... Vorige week woensdagavond kocht ik Willian IF met mijn laatste geld, ik had toen nog minder dan 1k over. Nu 6 dagen later heb ik 606k en de enige drie spelers die ik boven de 10k verkocht heb zijn Zlatan, Eriksen en een Lille speler van 16k. De rest is allemaal zooi uit pakjes (van de serie a) die op futbin maar 400-700 waard zijn en die ik verkocht van 900 tot 2900 en wat overgebleven zilveren en bronzen spelers die ik niet nodig had voor de serie a sbc.

Nu Kante en Young SIF kopen en dan is mijn team wel compleet. Ik zou zo even niet weten wat ik dan nog kan verbeteren voor een redelijke prijs...

https://www.futbin.com/18/squad/3103603
Mooi team! Hoe spelen Willian en Gabriel Jesus in vergelijking met hun normale kaart?

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-11 15:52
Hebben jullie ook problemen met de mobiel app? Ik krijg de melding dat ik geen fut club heb :(
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:59:
[...]

Goede. Denk het wel. Maar heel zeker doe ik het niet. Soms doen houten klaazen ook een omhaal.
Dat was het idd, met de flair trait kan je dan bijvoorbeeld ipv een omhaal een scorpion kick etc.
Same shit, andere animatie :+

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:08:
[...]

Dat was het idd, met de flair trait kan je dan bijvoorbeeld ipv een omhaal een scorpion kick etc.
Same shit, andere animatie :+
Ah zo. Dat verklaart het Idd. Maar Dann weten we nog niet wat de trick shot en trick pass beïnvloedt. Denk dat het iets is met flair, skillmoves en agility. Allan doet het bijvoorbeeld heel sporadisch terwijl Pogba de ene na de andere onzinnige pass geeft (ik shield veel te veel)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:09:
[...]

Ah zo. Dat verklaart het Idd. Maar Dann weten we nog niet wat de trick shot en trick pass beïnvloedt. Denk dat het iets is met flair en agility. Allan doet het bijvoorbeeld heel sporadisch terwijl Pogba de ene na de andere onzinnige pass geeft (ik shield veel te veel)
Poggy heeft ook de flair trait, Allan niet of denk ik te simpel?

• sjakieman
RR21 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:50:
[...]

Mooi team! Hoe spelen Willian en Gabriel Jesus in vergelijking met hun normale kaart?
Moeilijk te zeggen. Willian NIF was al even uit mijn eerste team want ik vond Mkhitaryan net iets beter. Bovendien speelde hij toen op rechts met engine en nu op links met hawk (zo kocht ik 'm, twijfel nog over andere chem style). Hij is denk ik wel mijn minste van de 4 voorin maar ook duidelijk de goedkoopste. Toch wel een aantal belangrijke goals gemaakt dit weekend en met hem erbij haalde ik wel voor het eerst goud 1. Omdat in mijn opstelling de CAM's het meest moeten lopen is dit een van de weinige interessante RW's in het spel door zijn goede stamina.

Gabriel Jesus IF speelt op zich niet zo veel anders dan de NIF maar allemaal net wat beter. Het is het geld waard als je genoeg hebt maar als de rest van je team nog veel minder is dan is het denk ik de moeite om eerst daar nog wat geld in te steken (voor het verschil in prijs kan je bijna al mijn verdedigende spelers kopen...).

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:13:
[...]

Poggy heeft ook de flair trait, Allan niet of denk ik te simpel?
Ik zit tegelijk wat te googlen en het lijkt alsof iedereen het kan maar dat je heel exact tegelijk LT/L2 en pass/schiet moet drukken. Misschien dat dat meer vergevingsgezind is bij flair spelers. Merk ook dat skillmoves makkelijker zijn met een 5 star skilled dan met 4 stars. Je hoeft met Pogba minder exact te zijn met je pook dan met Zlatan bijvoorbeeld.

Misschien allemaal onzin en doe ik steeds maar wat Ingame. Verklaart gelijk mijn vrij trietmste optreden in divisie 1. Heb daar echt niks, nada te zoeken. :)

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-11 16:21
Zijn jullie ook die verhandelbare tvdw pakketjes aan het inslaan? Heb nu 6 keer de sbc gedaan, nu maar hopen dat er binnenkort, het liefst morgen, weer een vet tvdw komt.

• sjakieman
Ik ben trouwens wel benieuwd... Ik speel Fifa al sinds de jaren '90 en al die jaren nooit online of tegen de computer. Enige wat ik deed was wekelijks met wat vrienden op de zondagavond spelen. De laatste jaren deden we dat niet meer en had dus al een aantal jaar geen Fifa meer gespeeld voordat ik in maart 2017 begon met FUT 17.

Nu speel ik nog steeds een beetje als vroeger, nooit skill moves, geen finesse shots en geen low driven shots... Toch gaat het zonder al deze dingen best goed, dit weekend goud 1 en daarvoor altijd goud 2 en 3. Ben ik de enige die deze dingen (nog) niet gebruikt of zijn er meer?

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-11 10:31
Zijn die 100k packs nou nog echt de moeite waard?
Heb zelf nu 270k aan coins en twijfel om zo’n pack te kopen.
Echter heb ik de laatste maand al niks fatsoenlijks met gepackt.
Ook vanavond de MM gedaan met als beste pack Turan

• Sokucho
Kdb nif gekocht ipv firmino if voor cam. Hoe kan het dat firmino beter is of ben ik de enige die dat denkt?

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Marmo schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:22:
Zijn jullie ook die verhandelbare tvdw pakketjes aan het inslaan? Heb nu 6 keer de sbc gedaan, nu maar hopen dat er binnenkort, het liefst morgen, weer een vet tvdw komt.
Ik heb veel IF's ingeslagen met de hoop ze voor meer te verkopen maar zit er niet in denk.. twijfel nu toch om er ook een paar te doen. Beste uit de mm was ook een IF van 81.

Ik krijg die ander SBC voor een gold players pack van toty niet voor elkaar, loop compleet klem😂

• ErnstMid

ErnstMid

Miggell schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:46:
Zijn die 100k packs nou nog echt de moeite waard?
Heb zelf nu 270k aan coins en twijfel om zo’n pack te kopen.
Echter heb ik de laatste maand al niks fatsoenlijks met gepackt.
Ook vanavond de MM gedaan met als beste pack Turan
Nee :)

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:09
Dat ligt aan wat je packt..

• bbblije

bbblije

Riiiiight

BlackBarryNL schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:08:
Kdb nif gekocht ipv firmino if voor cam. Hoe kan het dat firmino beter is of ben ik de enige die dat denkt?
Niet slim... hij is duurder omdat hij in TOTY zit, en hij krijgt in februari een upgrade. Echter betekend dat, dat zijn oude kaart onveranderd blijft, en zijn nieuwe (met upgrades) in packs komt. Probeer hem dus zo snel mogelijk met winst te verkopen, want als zijn nieuwe kaart in februari komt, ga je geld verliezen... wel kan je zijn IF of TOTGS kopen, die krijgen wel de upgrade, en kan het makkelijk geld verdienen zijn.

Ik had nog wat geld over na mijn TOTY aankopen, en toen kon ik het niet laten om een discard team in elkaar te sleutelen met wat ik nog had en een aantal goedkope IF; https://www.futbin.com/18/squad/3108214

Op papier ziet het er leuk uit, morgen is kijken hoe het speelt :)

[ Voor 17% gewijzigd door bbblije op 17-01-2018 00:43 ]

• Sokucho
bbblije schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:36:
[...]

Niet slim... hij is duurder omdat hij in TOTY zit, en hij krijgt in februari een upgrade. Echter betekend dat, dat zijn oude kaart onveranderd blijft, en zijn nieuwe (met upgrades) in packs komt. Probeer hem dus zo snel mogelijk met winst te verkopen, want als zijn nieuwe kaart in februari komt, ga je geld verliezen... wel kan je zijn IF of TOTGS kopen, die krijgen wel de upgrade, en kan het makkelijk geld verdienen zijn.

Ik had nog wat geld over na mijn TOTY aankopen, en toen kon ik het niet laten om een discard team in elkaar te sleutelen met wat ik nog had en een aantal goedkope IF; https://www.futbin.com/18/squad/3108214

Op papier ziet het er leuk uit, morgen is kijken hoe het speelt :)
Bedankt voor de tip heb kevin gisteren voor 157 000 gekocht en na jou tip voor 179 000 kunnen verkopen. Bedankt!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
IF Suarez gekocht voor de nr 10 positie, maar ligt aan mij hoor. Maar bak er niks van met hem.

https://www.futbin.com/18/squad/3111441

Terwijl die 750.000 kost, wat moet ik nou :)
heb nog 100.000 op de bank, en veel spelers uit packs die ik nog moet verkopen.

Wie dan op 10 ?
Messi ?

Wil eigenlijk Ronaldinho :D

[ Voor 27% gewijzigd door Mars18 op 17-01-2018 07:38 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Mars18
Bossie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:40:
[...]

Ik ben meer nieuwsgierig naar de icon leak voor van der Sar, Blanc en Crespo aankomende donderdag.

Wat zijn de ervaringen hier overigens mbt Ferdinand?
De beste verdediger in het spel, wat een held.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Bossie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:55:
[...]

@Vissert klaart dat klusje wel ff

@Skann Dat zijn drie idioote kaarten, zeker als dadelijk De Bruyne alsnog de verwachte WF upgrade krijgt.
Kante heb ik niet nodig, heb Desailly en dat is simpelweg een Kante met nog een Kante op zijn nek.
[...]

[video]
Niet vertellen anders wil niemand meer tegen mij spelen :+ Bean ontloopt mij ook al maanden :P

Hoewel ik gisteravond bijna onderuit ging tegen @Lekkerboeie86. Die jongen speelde goed met zijn nieuwe 4231 team :o Wereldgoal van Kante maar gelukkig scoorde mijn super sub Suarez nog 2x :+

• ajaxalex
  • Laatst online: 21-11 14:15
bbblije schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:00:
Lekker! Mn team is compleet! Nu langzaam sparen voor IF Mertens; https://www.futbin.com/18/squad/2640566

Ben benieuwd naar de upgrade van KDB! Wellicht gaat hij dan in de verkoop, koop ik de nieuwe kaart terug en dan IF Mertens :) even kijken hoe het loopt :)
IF mertens is echt een heerlijke kaart, zeker doen :D

• Mars18
SIF Lozano gehaald, vriend van mij is lyrisch, gaat de super sub worden, daarnaast Messi binnen halen voor de 10.

Mars18 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 06:43:
IF Suarez gekocht voor de nr 10 positie, maar ligt aan mij hoor. Maar bak er niks van met hem.

Wie dan op 10 ?
Messi ?

Hoeveel ben je al kwijt aan de 5% EA belasting met elke keer je team wijzigen? :+
Vissert schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:01:
[...]

[...]

Niet vertellen anders wil niemand meer tegen mij spelen :+ Bean ontloopt mij ook al maanden :P

Hoewel ik gisteravond bijna onderuit ging tegen @Lekkerboeie86. Die jongen speelde goed met zijn nieuwe 4231 team :o Wereldgoal van Kante maar gelukkig scoorde mijn super sub Suarez nog 2x :+
Niemand wil weggespeeld worden door de FIFA killer van tweakers. Daarom duik ik al maanden weg als ik je online zie komen :P

Overigens divisie 1, here I come. Promotie is binnen, 1 wedstrijd om de titel ook te winnen.

Vergeef mijn luiheid, maar weet iemand wanneer alle toty en nieuwe icons in de packs zitten? Vrijdag, zaterdag?

• Mars18
Bean77 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:49:
[...]

Hoeveel ben je al kwijt aan de 5% EA belasting met elke keer je team wijzigen? :+

[...]

Niemand wil weggespeeld worden door de FIFA killer van tweakers. Daarom duik ik al maanden weg als ik je online zie komen :P

Overigens divisie 1, here I come. Promotie is binnen, 1 wedstrijd om de titel ook te winnen.

Vergeef mijn luiheid, maar weet iemand wanneer alle toty en nieuwe icons in de packs zitten? Vrijdag, zaterdag?
Niet bekend nog.

en teveel ja ea tax

• bbblije

bbblije

Riiiiight

BlackBarryNL schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 04:20:
[...]

Bedankt voor de tip heb kevin gisteren voor 157 000 gekocht en na jou tip voor 179 000 kunnen verkopen. Bedankt!
Dat is oké winst pakken! Had je er maar 10 gekocht ;)

Misschien dat hij dit weekend weer daalt als alles in packs zit, maar soms moet je op zeker spelen! Ben benieuwd hoe zijn kaart er begin Februari uit gaat zien, lees veel over een WF upgrade en een algehele upgrade. Fijne speler, dat absoluut, zeker aanschaffen in februari!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
Guys, iemand een tip voor een linksvoor uit de bundesliga, voorkeur duitse nationaliteit en het liefste high med workrates? Heb nu Bailey maar die gaat in mijn hybrid opstelling met serie a en bundesliga niet boven de 7 chem uitkomen. IF Zuber en Ribery heb ik allebei geprobeerd, maar was ik niet kapot van. Is IF Coman iets? Die zou ik wel op 10 chem kunnen krijgen..

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:28
Door de lage prijzen een nieuwe icon aan mijn team toe kunnen voegen :)

Eens kijken of we hier divisie 1 mee kunnen halen :+

https://www.futbin.com/18/squad/2200993

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:52
Nachtapotheker schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:45:

Mag toch wel hopen dat je daar div 1 mee haal :o mag ik hem anders hebben :D

• Nachtapotheker
stomley schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:49:
[...]

Mag toch wel hopen dat je daar div 1 mee haal :o mag ik hem anders hebben :D
Nou dat is de vraag, meestal kom ik vanaf div3 veel teams tegen die voor 60-70% uit icons bestaan :o
Ik maak me echter meestal pas echt zorgen als ik een of ander gammel team tegen kom in de hogere divisies :D

• Maiky1001
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-11 10:28
Goedemorgen!

Ik volg dit topic al een tijdje, maar nu ook maar eens actief posten.

Ik zoek wat hulp. In de laatste dagen heb ik al meerdere keren mijn team omgegooid/verkocht om te zoeken naar het to go to team. Ben namelijk op zoek naar een team (formatie en opstelling) dat het beste past bij mijn speelstijl. Ik hou ervan om beweeglijke spelers voorin te hebben, welke ook wat skills hebben. Daarbij vind ik het fijn als off the ball runs gemaakt worden, om het combinatievoetbal te bevorderen.

Heeft iemand een idee voor een team/opstelling? heb rond de 380k te besteden en wil ook wat meer inzicht achter het bouwen van teams krijgen.

Als iemand een potje wil spelen, voeg me gerust toe op PSN: Maiky1001! :)

PSN: Maiky1001

• Mars18

Netjes, ik raak me IF Suarez niet kwijt :(

• Nachtapotheker
Mars18 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 06:43:

Wie dan op 10 ?
Messi ?

Ik zou even doorsparen voor Gullit, daar ben je bijna als je Suarez verkoopt. Die man is briljant.

• stomley
Mars18 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:57:
[...]

Netjes, ik raak me IF Suarez niet kwijt :(
Wordt heel weinig gekocht momenteel. Merk dat je zelfs spelers zwaar onder de buy now niet kwijt raak.

• Mars18
stomley schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:00:
[...]

Wordt heel weinig gekocht momenteel. Merk dat je zelfs spelers zwaar onder de buy now niet kwijt raak.
Hij komt waarschijnlijk vanavond in TOTW, 2e IF zal niet helpen >:)

• Mars18
Nachtapotheker schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:00:
[...]
Ik zou even doorsparen voor Gullit, daar ben je bijna als je Suarez verkoopt. Die man is briljant.
De 86 versie?

Ben 90 gewend geraakt :>

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:19
Wie van jullie doet die verhandelbare TOTW upgrade? Ik zie namelijk dat je hem ook kan bewaren voor TOTW van komende week? Lijkt mij wel interessant.

Verwijderd

Marmo schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:22:
Heb er nu ook 3 gedaan! Hoop dat t wat wordt met TOTW

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:19
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:25:
[...]

Kost ongeveer 40k?

Verwijderd

Mij kosten het gemiddeld 30 k en 1 22 k ... wat onverhandelbare IF en veel 83 kaarten voor rond de 1200 opgepikt en gebruikt ... volgens mij kan je zo lang wachtten als je zelf wil... je kan ze ook over 3 weken gebruiken

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:25:
[...]

Suarez wellicht, maar ik vind deze TOTW gelijk aan de huidige. Werner en Wilson zijn eventueel leuk, James valt ingame helaas tegen, verwacht niet dat zn IF anders gaat spelen. http://www.futhead.com/ne...18-ultimate-team-totw-18/

• Nachtapotheker
Mars18 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:04:
[...]

De 86 versie?

Ben 90 gewend geraakt :>
De 90 heb ik nooit gebruikt, maar van de 86 ben ik fan :)

Verwijderd

bbblije schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:45:
[...]

Suarez wellicht, maar ik vind deze TOTW gelijk aan de huidige. Werner en Wilson zijn eventueel leuk, James valt ingame helaas tegen, verwacht niet dat zn IF anders gaat spelen. http://www.futhead.com/ne...18-ultimate-team-totw-18/
Die had ik nog niet gezien, thnx! Ik ga toch wachtten dan tot er een goede TOTW is.. paar weken geleden was er een erg goede met 4 of 5 ster spelers.. daar wacht ik op 😏

• Mars18
Nachtapotheker schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:51:
[...]

De 90 heb ik nooit gebruikt, maar van de 86 ben ik fan :)
Als CAM ?

• Nachtapotheker
Jup, in 100 potjes 44 goals en 44 assists.

• Mars18
Nachtapotheker schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:03:
[...]

Jup, in 100 potjes 44 goals en 44 assists.
Wow, zit ook te denken aan Del Piero 87

https://www.futbin.com/18/compare/134/174

• Nachtapotheker
Die ziet er ook goed uit, alleen geen playmaker trait, dat is voor mij een must op cam :)

Cheat team! :+

Vanwege de lage prijzen ook wat geïnvesteerd in 4 totw 81+ verhandelbare kaarten. Nu alleen hopen dat er een leuke totw komt.

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-11 15:29
Bean77 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:11:
[...]
Vanwege de lage prijzen ook wat geïnvesteerd in 4 totw 81+ verhandelbare kaarten. Nu alleen hopen dat er een leuke totw komt.
Ik zit een beetje te twijfelen om dit te doen, wat was jou overweging om het wel te doen?
81+ zitten er altijd rete veel in namelijk.
SlqmLqck schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:13:
[...]

Ik zit een beetje te twijfelen om dit te doen, wat was jou overweging om het wel te doen?
81+ zitten er altijd rete veel in namelijk.
Ik had nog erg veel (onverhandelbare) spelers in mijn club zitten qua IF en 82+ spelers.
Ik heb 1x carroll IF en 2x etxeira (of zoiets) IF gekocht.

En tsja verder blijft het een roulette. Mocht het echt bagger zijn dan wacht ik wel tot een week later.

[ Voor 11% gewijzigd door Bean77 op 17-01-2018 11:15 ]

• ajaxalex
Moet handanovic en oblak nog kopen, dan kan ik Rui Costa verwelkomen in mijn team! Ben benieuwd of ik net zoveel scoor met m als ik tegen krijg

• Skann
@Vissert Jij moet dus de FUT koning van Tweakers zijn? Wat haal je met Weekend League? :p

Beste uit de MM was Mkhitaryan.. meh.
Skann schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:25:
@Vissert Jij moet dus de FUT koning van Tweakers zijn? Wat haal je met Weekend League? :p

Beste uit de MM was Mkhitaryan.. meh.
Ik ben zo ongelofelijk goed. Het is gewoon belachelijk :+ Zo erg dat @MitchelFC wou stoppen met de E-divisie als ik mee zou doen :+ Nee ik ben niet slecht maar maak nog teveel onnodige fouten. Misschien net iets boven het gemiddelde niveau hier?

WL? Hmmm ik heb nog nooit een hele WL uitgespeeld :+

• RR21
Nachtapotheker schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:09:
[...]

Die ziet er ook goed uit, alleen geen playmaker trait, dat is voor mij een must op cam :)
Waar kan je alle traits vinden van een speler?

• ajaxalex
Vissert schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:32:
[...]

Ik ben zo ongelofelijk goed. Het is gewoon belachelijk :+ Zo erg dat @MitchelFC wou stoppen met de E-divisie als ik mee zou doen :+ Nee ik ben niet slecht maar maak nog teveel onnodige fouten. Misschien net iets boven het gemiddelde niveau hier?

Ik ben echt blij dat ik op PC speel, 40 wedstrijden is gewoon veel te veel.
RR21 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:33:
[...]

Futbin :)
ajaxalex schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:34:
[...]

Ik ben echt blij dat ik op PC speel, 40 wedstrijden is gewoon veel te veel.
Ja echt belachelijk. Ik ben voor een variant van een weekse league waarbij je de wedstrijden kunt spreiden. Ben je gekwalificeerd dan speel je die week mee. Zo niet dan kan je die week besteden aan kwalificatie voor de week er na.

[ Voor 54% gewijzigd door Vissert op 17-01-2018 11:35 ]

• Skann
Vissert schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:32:
[...]

Ja ik denk hier hetzelfde. Divisie 1 en haal met WL vaak Gold 3 met nog tussen de 12 en 16 potten over, dan gewoon geen zin meer :D Moet zeggen dat goed team dit jaar wel meehelpt.

@ajaxalex Inderdaad 40 potjes is echt te veel. Als je ziet ook dat die E-Sporter van Ajax alle potten 's nachts speelt omdat anders de servers slecht speelbaar zijn. Hele weekend stuk plus slaapritme naar de klote. Mij niet gezien

[ Voor 16% gewijzigd door Skann op 17-01-2018 11:42 ]

• Nachtapotheker
RR21 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:33:
[...]

Ik gebruik altijd futbin.

• ajaxalex
Skann schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:37:
[...]

Ja ik denk hier hetzelfde. Divisie 1 en haal met WL vaak Gold 3 met nog tussen de 12 en 16 potten over, dan gewoon geen zin meer :D Moet zeggen dat goed team dit jaar wel meehelpt.

@ajaxalex Inderdaad 40 potjes is echt te veel. Als je ziet ook dat die E-Sporter van Ajax alle potten 's nachts speelt omdat anders de servers slecht speelbaar zijn. Hele weekend stuk plus slaapritme naar de klote. Mij niet gezien
Ja ik kijk wel eens naar zijn streams. maar hij heeft dan gemiddeld 15 rq's dus scheelt wat tijd.
Anders is het +- 10!! uurtjes in het weekend..

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:11:
[...]

Cheat team! :+

Valt wel mee toch, met 1 non-calcio A speler :+

• Skann
ajaxalex schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:59:
[...]

Ja ik kijk wel eens naar zijn streams. maar hij heeft dan gemiddeld 15 rq's dus scheelt wat tijd.
Anders is het +- 10!! uurtjes in het weekend..
Ik krijg ook wel eens een ragequit bij 1-1 of 0-0, kan je opnieuw beginnen :|

• ajaxalex
Nachtapotheker schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:00:
[...]

Valt wel mee toch, met 1 non-calcio A speler :+
Mooi team man, kon je nou niet even if dybala halen 8)7
Skann schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:01:
[...]

Ik krijg ook wel eens een ragequit bij 1-1 of 0-0, kan je opnieuw beginnen :|
Ja dat is helemaal zuur.

• Nachtapotheker
ajaxalex schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:04:
[...]

Mooi team man, kon je nou niet even if dybala halen 8)7
:D dank je.

Ik vond 700k voor 1 of 2 stats erbij op iedere eigenschap een beetje veel :+
Die 2nd IF is helaas een winger.
Skann schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:37:
[...]

Vermoed dat jij iets beter bent dan mij. Ik had 11 wins en 6/7 loss geloof ik. Maar ik moet eens doorpakken. 4/5 nederlagen waren gewoon onnodig. Vergelijkbaar niveau zijn maar door kleine foutjes toch verliezen.
Ik mag hopen dat de totw wat beter word dan voorspelt . Had er een beetje op gegokt dat de83/84 rated spelers omhoog zouden schieten met een goede totw.
Telt afgelopen maandag niet mee? Een if Martial bijvoorbeeld zou wel heel Nice zijn

En ze moeten haast ook wel lijkt me? Er worden zoveel packs geopend deze week en mogelijk in het weekend nog meer

[ Voor 19% gewijzigd door 038Zwolle op 17-01-2018 12:33 ]

• Mars18
Kom 150.000 munten te kort voor Del Piero, dan maar voor Messi gaan

Bean77 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:49:
[...]
ik hoop dat TOTY een week duurt, maar zou me niet verbazen als het eerder afloopt zodat er geen TOTY in pre-order /SQ packs gaan komen en er dus meer incentive is om fifa points te kopen tijdens de promos

• Jaap.
Bossie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:42:
[...]

ik hoop dat TOTY een week duurt, maar zou me niet verbazen als het eerder afloopt zodat er geen TOTY in pre-order /SQ packs gaan komen en er dus meer incentive is om fifa points te kopen tijdens de promos
Er zijn rumors dat vandaag de defense bekend/beschikbaar wordt, morgen de bench met runner-up's en dan vrijdag-zondag het complete team.

Daarnaast; zijn de pre-order packs niet al afgelopen?
Jaap. schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:45:
[...]

Er zijn rumors dat vandaag de defense bekend/beschikbaar wordt, morgen de bench en dan vrijdag-zondag het complete team.

Ik had maandagochtend in ieder geval mijn wekelijkse packs.

• Jaap.
Bossie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:46:
[...]

Ik had maandagochtend in ieder geval mijn wekelijkse packs.
Ah oke..

Kleine toevoeging op vorige post trouwens:
Op twitter las ik de volgende theorie: De community votes telden voor 60% en EA's deel voor 40%. De basis 11 spelers de community's hebben gekozen is de 60% is en EA kiest de bench: 1 GK, 2 Verdedigers, 2 Middenvelders en 2 Aanvallers = 7 spelers. Totaal 18 dus en dan is 11 inderdaad (afgerond) 60% en 7 40%.

Vind het zelf een redelijk aannemelijke theorie (met name doordat de tijd dat spelers in packs zijn is aangepast tov vorig jaar en er dus tijd 'over' is), maar mocht het niet kloppen in ieder geval respect voor de creativiteit van de persoon die dit uitgedacht heeft :+
Jaap. schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:45:
[...]

Er zijn rumors dat vandaag de defense bekend/beschikbaar wordt, morgen de bench met runner-up's en dan vrijdag-zondag het complete team.

En volgens mij ergens nog een release van nieuwe icons geloof ik gelezen/gehoord te hebben.
Afijn, afwachten maar.

Ik zag dat ik de 4 totw 81+ speler packs ook gewoon kan laten staan tot er wel wat leuks in de packs zit.

• Mars18
Jaap. schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:53:
[...]

Ah oke..

Kleine toevoeging op vorige post trouwens:
Op twitter las ik de volgende theorie: De community votes telden voor 60% en EA's deel voor 40%. De basis 11 spelers de community's hebben gekozen is de 60% is en EA kiest de bench: 1 GK, 2 Verdedigers, 2 Middenvelders en 2 Aanvallers = 7 spelers. Totaal 18 dus en dan is 11 inderdaad (afgerond) 60% en 7 40%.

Vind het zelf een redelijk aannemelijke theorie (met name doordat de tijd dat spelers in packs zijn is aangepast tov vorig jaar en er dus tijd 'over' is), maar mocht het niet kloppen in ieder geval respect voor de creativiteit van de persoon die dit uitgedacht heeft :+
wat ga jij er nog aan uitgeven ? :+

Bean77 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:53:
[...]

En volgens mij ergens nog een release van nieuwe icons geloof ik gelezen/gehoord te hebben.
Afijn, afwachten maar.

Ik zag dat ik de 4 totw 81+ speler packs ook gewoon kan laten staan tot er wel wat leuks in de packs zit.
Idd, Verdedigers / Bench zijn vaak de "goedkopere" kaartjes, heb iets van 900k momenteel (als ik Desailly verkoop) dus misschien komt er nog iets leuks langs wat en een upgrade is en in mijn fifa budget past :o

Ik ben vooral benieuwd naar een eventuele SBC voor Blanc of Crespo, maar ook naar bijvoorbeeld een TOTY voor Bonucci.

• Jaap.
Mars18 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:56:
[...]

wat ga jij er nog aan uitgeven ? :+
Geen cent; heb aan het begin van het jaar paar tientjes gespendeerd, redelijke packs gehad en van daaruit gehandeld. Heb inmiddels een totaal kapitaal van 5 miljoen (en een eredivisie team) en na de afgelopen paar weken alle packs > 15k opgespaard te hebben van WL, SB, MM, League SBC's en alle TOTY SBC's en MM zo'n 170 packs die ik nog kan openen als het hele TOTY in packs zit.

Omdat ik met traden genoeg verdiend heb heb ik eergister tijdens de 125k lightning rounds 2 packs geopend en had daarin het geluk Messi te trekken, dus als ik alles zou verkopen kom ik ruim over de 10 mil. Dan heeft nog meer geld uitgeven ook niet echt meer meerwaarde he. (sowieso is dat simpelweg gokken)

Daarnaast ga ik die paar tientjes in het begin volgend jaar ook niet meer doen, als ik zie hoe makkelijk je coins kan verzamelen door slim om te gaan met de markt is het echt jammer geld en is de aanschaf van Fifa alleen echt ruim voldoende.

• stomley
Heb toch maar paar wijzigingen gedaan en tot het volgende gekomen.
https://www.futbin.com/18/squad/3117321
Heb sandro gewisseld voor kolarov. Felipe eruit voor nesta. Buffon voor handanovic. Icardi en perisic naar belotti en immobile en als laatste matuidi eruit voor strootman ivm links.

Ben benieuwd hoe het nu gaat spelen.

• Skann
Vissert schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:18:
[...]

Vermoed dat jij iets beter bent dan mij. Ik had 11 wins en 6/7 loss geloof ik. Maar ik moet eens doorpakken. 4/5 nederlagen waren gewoon onnodig. Vergelijkbaar niveau zijn maar door kleine foutjes toch verliezen.
Welk team gebruik je? Misschien kunnen we eens onze teams laten strijden :)
Skann schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:23:
[...]

Welk team gebruik je? Misschien kunnen we eens onze teams laten strijden :)
Sinds 3 potjes met dit team:

https://www.futbin.com/18/squad/2958517

• ajaxalex
Hoe bevalt mertens 88? Ik vind de 87 prima spelen, maar dat zou een leuke upgrade zijn
Pagina: 1 ... 116 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs