Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-11 10:31
roybr schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:14:
6 packs geopend (SQ en Match-up), beste was Modric. Geen idee wat ik ermee moet. Iemand ervaring met hem?

Iemand al een TOTY speler hier?
Ik gebruik Modric als CM in mijn team.
Vindt hem erg bruikbaar en scoort ook regelmatig.
Staat nu op 40 goals in 90 matches.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-11 19:52
Als dost en brahimi nu nog even zakken naar 20k zou perfect zijn.

• Miggell
De prijsdaling bij Griezmann is helaas alweer voorbij.
Gaat nu weer voor boven de 150k terwijl ie vlak na 19:00 voor 130 ging.

Morgen weer zoiets te verwachten bij de volgende toty release?

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
WTF ik had 2 pakjes van squad battle rewards gekregen.
pack ik 2x aguilar IF. Hoe groot is die kans!?

ondertussen wel weer rond de 130k om dit team te versterken. Weet alleen niet goed waar. Twijfel over Neuer aangezien ik het voor de rest ook niet weet. Iemand suggesties?

https://www.futbin.com/18/squad/2018286

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
servival7 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:01:
WTF ik had 2 pakjes van squad battle rewards gekregen.
pack ik 2x aguilar IF. Hoe groot is die kans!?

ondertussen wel weer rond de 130k om dit team te versterken. Weet alleen niet goed waar. Twijfel over Neuer aangezien ik het voor de rest ook niet weet. Iemand suggesties?

https://www.futbin.com/18/squad/2018286
Geen ervaring met Fahrmann, maar Neuer is fantastisch!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:58

Oekol

waka waka hey hey

Grudgie schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:55:
[...]

Hahah grapje ja. Zo gek ben ik ook niet. :9
Haha ik dacht al! Ik heb iig stuk of 48 pakjes klaar staan om geopend te worden. Vooral van league sbcs opgespaard. Dit weekend m'n vriendin laten openen voor extra geluk. Tot nu toe heeft me dat namelijk jesus van city als beste opgeleverd. :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Eerste potje met Desailly , is hij meteen motm een 9.2.
Nou is dat niet zo bijzonder, maar hij had 49/50 Passes completed in een potje zonder verlenging.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
150 euro , allemaal rotzooi.
Wel IN Form Suarez kunnen halen ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Man united update. Maak de WL borst maar nat. Martial goal (een hele mooie) en een assist.
Pff prijzen gaan alweer omhoog... Moet nog even wachten op sif Mertens en IF nainggolan...
Bossie schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:08:
Eerste potje met Desailly , is hij meteen motm een 9.2.
Nou is dat niet zo bijzonder, maar hij had 49/50 Passes completed in een potje zonder verlenging.
Ook de 88 versie? Doet het prima hier. Passing is wel bijzonder met o.a. zijn wf
Mars18 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:30:
150 euro , allemaal rotzooi.
Wel IN Form Suarez kunnen halen ;)
Snap niet dat je wacht tot alles in de packs zit.
Vissert schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:36:
Pff prijzen gaan alweer omhoog... Moet nog even wachten op sif Mertens en IF nainggolan...
Je kunt het best kopen als iedereen als een mallen de 100k packs opent. In die hitte van de strijd pak ik altijd de mooiste deals. Er wordt dan flink minder geboden op spelers etc.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Zoo die ICON-SBC's zijn flink gedaald in prijs. Een Rui Costa is voor ongeveer 400K al op te halen nu(als je alles moet kopen), iemand die weet of hij de prijs waard is. Als losse speler kost hij het dubbele namelijk..
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 23:10:
Zoo die ICON-SBC's zijn flink gedaald in prijs. Een Rui Costa is voor ongeveer 400K al op te halen nu(als je alles moet kopen), iemand die weet of hij de prijs waard is. Als losse speler kost hij het dubbele namelijk..
Rui Costa is erg veilig, die kun je vrijwel tot TOTS gebruiken als CAM of eventueel later in een andere ICON SBC doen.

@Bean77 Desailly 88 idd, na 4 potjes was de keuze snel gemaakt, die gaat gewoon blijven.
Petit (LCDM) schuift nog regelmatig enthousiast door, maar Desailly (RCDM) blijft steeds hangen en vangt alles op.

Rodriquez 86 mag ook blijven overigens, Sandro laat ik voorlopig achterwege tenzij Shearer alsnog later in een upgrade SBC gaat, dan heb ik Sandro nodig voor een eventuele link met Firminho.

https://www.futbin.com/18/squad-builder/2390910

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Even geïnvesteerd in Pastore IF, Jonas IF en Yarmolenko OTW. Met hun hoge rating voor een relatief lage prijs verwacht ik dat hun prijs nog zal stijgen door bijvoorbeeld SBC's.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2018 23:37 ]

Bean77 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 23:01:
[...]

Ook de 88 versie? Doet het prima hier. Passing is wel bijzonder met o.a. zijn wf

[...]

Snap niet dat je wacht tot alles in de packs zit.

[...]

Je kunt het best kopen als iedereen als een mallen de 100k packs opent. In die hitte van de strijd pak ik altijd de mooiste deals. Er wordt dan flink minder geboden op spelers etc.
Nou het laagste punt lag eigenlijk al gistermiddag. Ik had verwacht dat ze verder zouden dalen na 19:00..

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 23:10:
400K maar? Hoe weet je dat?

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-11 14:15
Vissert schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:36:
Kun je je team eens linken? ben wel benieuwd
ajaxalex schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:18:
[...]

Kun je je team eens linken? ben wel benieuwd
Net toch maar alles gekocht :+ Zal me wel wat extra coins kosten maar ik ben klaar met het gegok :+

https://www.futbin.com/18/squad/2958517

Waarbij ik start met Allan in de spits vanwege de chemistry. En Sandro is nog niet binnen. Wordt vanavond met Dalbert starten gok ik :+

[ Voor 9% gewijzigd door Vissert op 16-01-2018 08:24 ]

• Miggell
Even voor mijn duidelijkheid.
Valt er vandaag weer een prijsdaling te verwachten zo rond 18:00 uur als de volgende toty spelers in de packs komen?

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 20:19
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:52:
[...]

Ik zet altijd rond 6 uur de kaarten online voor 2 uur.. 1000 begin/ koop nu 5000 en als dan de clubs goed zijn verdien je echt serieus veel geld.
Bedoel je dat je ze 2 keer list? 1 keer om 18.00 en 1 keer om 19.00?

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42
Miggell schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:38:
Even voor mijn duidelijkheid.
Valt er vandaag weer een prijsdaling te verwachten zo rond 18:00 uur als de volgende toty spelers in de packs komen?
Het is niet echt te voorspellen. Ik denk dat veel mensen wachten met pakketjes tot het weekend, wanneer alle TOTY spelers in de pakketten zitten. Ik heb de prijzen van de populaire spelers, waarvan ik had gedacht dat ze zouden zouden dalen, alleen nog maar zien stijgen.

• J93
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-11 13:56

J93

Hallo allemaal,

Ik speel sinds een weekje FUT. Ik kan echter 1 antwoord op een vraag niet vinden.

Ik heb een selectie met Braziliaanse spelers, voor ongeveer 20.000 coins kan je Marcelo van Lyon kopen. Echter is dit een kaart met een zwarte achtergrond waardoor ik aanneem dat dit een soort speciale kaart is, kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen zo'n speciale kaart en een 'normale' kaart van Marcelo wat maar 800 coins kost? Merk je zoiets in het veld?

Groet,
James

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Gister mijn nutteloze 87s en IF's verkocht. Welkom Ruud Gullit :)

Speel nu zo

----------------- Ederson IF ---------------

Walker - Bailly - Futmas V Dijk - IF Kolasinac

Gullit 86 - Bakayoko - Kante

----------- Mane Hero ------------

Hernandez Prime - Overmars 88.

Dit weekend maar weer eens mensen slopen :D

• servival7
J93 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:04:
Hallo allemaal,

Ik speel sinds een weekje FUT. Ik kan echter 1 antwoord op een vraag niet vinden.

Ik heb een selectie met Braziliaanse spelers, voor ongeveer 20.000 coins kan je Marcelo van Lyon kopen. Echter is dit een kaart met een zwarte achtergrond waardoor ik aanneem dat dit een soort speciale kaart is, kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen zo'n speciale kaart en een 'normale' kaart van Marcelo wat maar 800 coins kost? Merk je zoiets in het veld?

Groet,
James
Marcelo zijn zwarte kaartje is zijn in form (IF) kaartje. Deze is altijd beter.
Hier zie je het verschil: https://www.futbin.com/18/compare/15968/706

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
J93 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:04:
Hallo allemaal,

Groet,
James
Die moet je snel wissen! Die zijn giftig :'(

PSN: Maichel

• ajaxalex
Vissert schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:23:
[...]

Net toch maar alles gekocht :+ Zal me wel wat extra coins kosten maar ik ben klaar met het gegok :+

https://www.futbin.com/18/squad/2958517

Waarbij ik start met Allan in de spits vanwege de chemistry. En Sandro is nog niet binnen. Wordt vanavond met Dalbert starten gok ik :+
Mooi team, hoe bevalt Rui Costa, ik ben die sbc aan het doen. moet nog de 87 rated squad.
https://www.futbin.com/18/squad/3088221

Brozovic gaat ruimte maken. Daarna wil ik IF allen nog halen om te testen. Hoor goeie verhalen, hoe bevalt ie bij jou?
ajaxalex schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:18:
[...]

Mooi team, hoe bevalt Rui Costa, ik ben die sbc aan het doen. moet nog de 87 rated squad.

Brozovic gaat ruimte maken. Daarna wil ik IF allen nog halen om te testen. Hoor goeie verhalen, hoe bevalt ie bij jou?
Je merkt aan alles dat het een goede speler is maar het duurde even voordat ik aan hem gewend was. Eerste periode speelde ik nog 4321 en stond hij als rcm. Dit werkte niet ideaal. Nu als cam is hij regelmatig beslissend. 1 miljoen is hij niet waard maar voor 400/500k een leuke cam :)

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 02:10
Ohh shitt. Tijdens mijn inkopen voor de Marquee Matchup per ongeluk een bod gedaan op Vilhena van 9900 coins. Hahaha pffff, dag coins.

Edit: Nu met foto.... :'(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xoYOtiP1HTEjBxULEZ57CrCC/thumb.png

[ Voor 40% gewijzigd door Er_Damn op 16-01-2018 10:31 ]

• J93

J93

ajaxalex schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:18:
[...]

Ik vraag mij echt af, hoe krijg je zo'n onwijs goed team voor elkaar?

Door heel veel online en draft te spelen of zijn er andere manieren?

Verwijderd

Er_Damn schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:26:
Ohh shitt. Tijdens mijn inkopen voor de Marquee Matchup per ongeluk een bod gedaan op Vilhena van 9900 coins. Hahaha pffff, dag coins.

Edit: Nu met foto.... :'(

[afbeelding]
Daar gaat je winst 8)7

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 02:10
Ja, laten we het beste maar van maken..

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
WSL036 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:02:
[...]

Het is niet echt te voorspellen. Ik denk dat veel mensen wachten met pakketjes tot het weekend, wanneer alle TOTY spelers in de pakketten zitten. Ik heb de prijzen van de populaire spelers, waarvan ik had gedacht dat ze zouden zouden dalen, alleen nog maar zien stijgen.
Heb dit al meerdere mensen zien zeggen maar de TOTY attackers zitten maar 24 uur in de pakketjes dit jaar. Zou dus niet wachten tot het weekend want dan zit er waarschijnlijk helemaal geen meer in.

Verwijderd

Ronaldo TOTY kaart wordt gewoon 6.5 miljoen op geboden haha wtf

• ajaxalex
J93 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:30:
[...]

Ik heb +- 400k uit wedstrijden.
Veel packs geopend door sbc's en sb. Daar een aantal leuke spelers uit gehad. Ik heb gekozen voor Calcio A omdat dit redelijk goedkope spelers zijn.

• WSL036
J93 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:30:
[...]

Online spelen levert niet bijzonder veel op. Drafts kosten geld en/of coins. Drafts leveren wel weer pakketjes op.

Ik ben van mening dat het begint met een stukje geluk, daarna slim handelen. Je packt een keer een goede speler en daarvanuit ga je verder handelen.

Ik ben geen ster in FIFA, haal met moeite 18 winst in de WL maar beleef wel plezier aan het handelen. Als ik in het begin niet een keer een courtois en een chiellini had gepackt (destijds 180k bij elkaar) had ik nooit de coins gehad om te investeren in andere kaartjes. Als deze week mijn investeringen uitbetalen, kom ik rond de 1,5 miljoen coins uit. Als een van de OTW's/PTG's gaat verdubbelen kan dat zelfs nog hoger uitvallen.

Zo heb ik vorige week ook een lekker klappertjes gemaakt. Alli gekocht voor 150k en verkocht voor 300k. Achteraf had ik hem zelf nog hoger kunnen verkopen (dit weekend steeg ie tot 420k)
WSL036 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:45:
[...]

Online spelen levert niet bijzonder veel op. Drafts kosten geld en/of coins. Drafts leveren wel weer pakketjes op.

Ik ben van mening dat het begint met een stukje geluk, daarna slim handelen. Je packt een keer een goede speler en daarvanuit ga je verder handelen.

Ik ben geen ster in FIFA, haal met moeite 18 winst in de WL maar beleef wel plezier aan het handelen. Als ik in het begin niet een keer een courtois en een chiellini had gepackt (destijds 180k bij elkaar) had ik nooit de coins gehad om te investeren in andere kaartjes. Als deze week mijn investeringen uitbetalen, kom ik rond de 1,5 miljoen coins uit. Als een van de OTW's/PTG's gaat verdubbelen kan dat zelfs nog hoger uitvallen.

Zo heb ik vorige week ook een lekker klappertjes gemaakt. Alli gekocht voor 150k en verkocht voor 300k. Achteraf had ik hem zelf nog hoger kunnen verkopen (dit weekend steeg ie tot 420k)
Ik snap de prijs van Alli ook niet? Dat hij steeg vanwege POTM Kane snap ik maar hij zou nu toch weer moeten kelderen?

• WSL036
Vissert schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:47:
[...]

Ik snap de prijs van Alli ook niet? Dat hij steeg vanwege POTM Kane snap ik maar hij zou nu toch weer moeten kelderen?
Nee, want zijn kaartje sterft uit. Zijn IF wordt niet meer uitgebracht, maar wel ingeleverd voor de SBC.

• J93

J93

Bedankt voor de reacties allemaal. Het zit hem dus vooral in het slim handelen, moet ik mijzelf daar maar eens in gaan verdiepen dus !
WSL036 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:50:
[...]

Nee, want zijn kaartje sterft uit. Zijn IF wordt niet meer uitgebracht, maar wel ingeleverd voor de SBC.
Oh ofcourse. Alli is ook in te leveren voor de Kane sbc. Ik ben toe aan weekend merk ik :+

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-11 15:29
Is die van de Journey ook nog in te leveren voor Kane of inmiddels gepacht?

[ Voor 5% gewijzigd door SlqmLqck op 16-01-2018 10:54 ]

• WSL036
SlqmLqck schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:54:
Is die van de Journey ook nog in te leveren voor Kane of inmiddels gepacht?
Nee, diezelfde avond al gefixed :-(

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Packluck van de promo packs waren drama. :(
Al leverde de untradable 81+ spelers mij wel Suarez op. Dat maakte het wel weer enigszijds goed.

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Als jullie 1 icon mogen aanraden, welke zou dat dan zijn? Meer coins heb ik niet ;)
Zat zelf aan Bergkamp te denken.
Of is het niet handig nu een icon te halen i.v.m. een crash o.i.d.

• WSL036
JJoosterman schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:55:
Packluck van de promo packs waren drama. :(
Al leverde de untradable 81+ spelers mij wel Suarez op. Dat maakte het wel weer enigszijds goed.
Hier ook. Een 125k pakket geopend met als beste speler Asensio :F Overige pakketjes ook niets opgeleverd

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-11 14:11
ErnstMid schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:52:
[...]

Echt? Ik vind Vidal echt een baas. Die is bij mij overal en schiet er ook best nog wat in. Ik zat te twijfelen over alaba omdat ik nu Kimmich SIF op rb heb staan en die wel echt langzaam is. Maar buiten snelheid is hij zo chill.

Ik speel met Young SIF op lb en die bevalt prima. Hij valt niet heel erg op maar leek me wel de beste keuze uit Kolasinica IF of die knakker van Chelsea. Heb Rose als back up en vind Young wel echt relaxter. Wat dat betreft wel een upgrade.

Als ik voor Alaba zou gaan zou ik de duitsers naar links mikken en dan een engelse RB pakken. Maar dan kom je automatisch uit bij de 'standaard' keuzes (Walker of Valencia) en is het wel heel standaard. Niet dat ik nu heel origineel ben met Boateng - Vidal - Kante - Neuer - Tolisso maar goed 8)7

Heb wel zitten twijfelen om de hele boel te verkopen en een nieuw team te starten maar toch maar besloten het bij de huidige boys te houden. Denk dat ik ga sparen voor een upgrade voor Mustafi SIF en eventueel Lacazette OTW. Maar die laatste maakt echt fantastische goals af en toe.... ben wel op hem gesteld eigenlijk. Duimen op een upgrade _/-\o_

Als de geruchten waar zijn en auba naar Arsenal gaat trouwens.... oi oi oi
Ik had toen ook bakayoko en kante naast hem staan volgens mij, dus dan had ik gewoon teveel van hetzelfde en verwachtte ik misschien de verkeerde dingen van Vidal. SIF young maar eens proberen, had IF young een tijdje en was geweldig, maar omdat ik defensief vaak in de problemen kom, vond ik dat niet de beste keus en heb ik maar een goedkope keuze gemaakt met Rose.

• SlqmLqck
Ferdi_lwd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:56:
Als jullie 1 icon mogen aanraden, welke zou dat dan zijn? Meer coins heb ik niet ;)
Persoonlijk zou ik Rui costa doen. Daar ben ik momenteel ook voor aan het sparen. Mocht hij niet bevallen kun je hem later gebruiken bij een volgende icon.
SlqmLqck schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:00:
[...]

Persoonlijk zou ik Rui costa doen. Daar ben ik momenteel ook voor aan het sparen. Mocht hij niet bevallen kun je hem later gebruiken bij een volgende icon.
Overmars is ook cheap en eigenlijk gewoon erg goed in elke aanvallende rol.
Bij mij in ieder geval een zekerheidje, altijd gevaarlijk en scoort veel als spits, en geeft veel assists vanaf de zijkant.

• Ferdi_lwd
Zullen de prijzen van icons stabiel blijven? Of denken jullie dat dit zal kelderen?

• Skann
Wat voor icon zoek je? Ik heb alleen nog ervaring met aanvallende.

Luis Hernandez is fenomenaal. Lenig, echt een slangenmens. Maakt erg veel af. 4 ster skillmoves. Is alleen niet heel erg sterk en heeft 3* weak foot.

Marc Overmars is helemaal een slangenmens, komt overal doorheen. Maakt alles af met links en rechts (5* zwak been). Heeft alleen 3* skillmoves en is niet zo sterk. Wel prima stanima. Zou de goedkoopste Overmars wel laten liggen, die is minder. De 88 of 90 zijn perfect, vooral als spits.

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Vraagje: ik zie dat spelers sinds gisteren in veel goedkoper zijn geworden.
Blijven de prijzen zo laag of zullen deze binnenkort weer wat aantrekken?
Ik bedoel bijvoorbeeld een Sane was gisteren niet te kopen voor 6k en nu kan je ze voor iets meer dan 3k al op pikken...
Ik dacht wat te verdienen maar nu zit ik met een bergje Sane's.......

• Skann
jerommeke96 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:14:
Vraagje: ik zie dat spelers sinds gisteren in veel goedkoper zijn geworden.
Blijven de prijzen zo laag of zullen deze binnenkort weer wat aantrekken?
Ik bedoel bijvoorbeeld een Sane was gisteren niet te kopen voor 6k en nu kan je ze voor iets meer dan 3k al op pikken...
Ik dacht wat te verdienen maar nu zit ik met een bergje Sane's.......
Spelers als Sané worden nu erg veel gepacked. Die zal niet meer erg omhoog gaan.

• Ferdi_lwd
Skann schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:13:
[...]

Wat voor icon zoek je? Ik heb alleen nog ervaring met aanvallende.

Luis Hernandez is fenomenaal. Lenig, echt een slangenmens. Maakt erg veel af. 4 ster skillmoves. Is alleen niet heel erg sterk en heeft 3* weak foot.

Marc Overmars is helemaal een slangenmens, komt overal doorheen. Maakt alles af met links en rechts (5* zwak been). Heeft alleen 3* skillmoves en is niet zo sterk. Wel prima stanima. Zou de goedkoopste Overmars wel laten liggen, die is minder. De 88 of 90 zijn perfect, vooral als spits.
Een aanvallende. Ik was vroeger nogal fan van Bergkamp en het lijkt me wel tof om die in mijn team te hebben. Alleen meende ik hier ergens gelezen te hebben dat Bergkamp helemaal niet zo lekker speelt. Al is dat voor iedereen weer anders natuurlijk. Heb "slechts" de munten voor de 87 Bergkamp volgens mij. Iemand ervaring met deze?

• SlqmLqck
Ferdi_lwd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:17:
[...]

Een aanvallende. Ik was vroeger nogal fan van Bergkamp en het lijkt me wel tof om die in mijn team te hebben. Alleen meende ik hier ergens gelezen te hebben dat Bergkamp helemaal niet zo lekker speelt. Al is dat voor iedereen weer anders natuurlijk. Heb "slechts" de munten voor de 87 Bergkamp volgens mij. Iemand ervaring met deze?
Untradeble bergkamp is dat een optie? die ook ~400k

EDIT: nvm dat was overmars haha

[ Voor 3% gewijzigd door SlqmLqck op 16-01-2018 11:20 ]

Verwijderd

Ferdi_lwd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:17:
[...]

Zou ook eens kijken naar Hagi. Zijn 89 of 91 rating is best goedkoop nu (500k-700k) en speelt erg lekker. Zijn passing, dribbling, en traptechniek is fenomenaal. Gewoon een Maradonna-lite.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Hoeveel coins heb je? Zit nogal een verschil tussen de verschillende versies ;)

Ik heb baby Bergkamp gehad en die snel weer verkocht. Daarna Hagi 89 gehaald en die speelt heerlijk :)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:23:
[...]

Zou ook eens kijken naar Hagi. Zijn 89 of 91 rating is best goedkoop nu (500k-700k) en speelt erg lekker. Zijn passing, dribbling, en traptechniek is fenomenaal. Gewoon een Maradonna-lite.
Hebben zijn workrates niet veel impact voor een speler op zijn positie?
In de spits is med/low nog wel ok, zodat bijvoorbeeld een target-man steeds blijft hangen maar voor een CAM lijkt het me minder.

• Ferdi_lwd
ErnstMid schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:24:
[...]

Hoeveel coins heb je? Zit nogal een verschil tussen de verschillende versies ;)

Ik heb baby Bergkamp gehad en die snel weer verkocht. Daarna Hagi 89 gehaald en die speelt heerlijk :)
Ik heb 550k aan coins.

• ErnstMid

ErnstMid

Bossie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:26:
[...]

In de spits is med/low nog wel ok, zodat bijvoorbeeld een target-man steeds blijft hangen maar voor een CAM lijkt het me minder.
Hij heeft bij mij de instructie om voorin te blijven. Tolisso kante en Vidal mogen het loop en beulwerk opknappen :)
Dan kan Hagi met een beetje geluk net.

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:26:
[...]

Vind het zelf meevallen, als je twee lopers hebt als verdedigende middenvelder en je pakt bijv een 4-2-3-1 dan is dat prima te doen als link tussen de verdediging en aanval. Maar je moet hem niet gebruiken voor de zijkanten inderdaad, daar mist hij de pace voor. Al is zijn stamina (89-rating) wel ok.
Oke de plannen gaan misschien toch veranderen :+ Trek net een untradeable Suarez uit een 81+ pack :+

Edit:

Iemand een idee hoe ik Suarez kan combineren met IF Nainggolan, SIF Mertens en POTM Kane? :+

[ Voor 34% gewijzigd door Vissert op 16-01-2018 11:44 ]

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:09
WSL036 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:58:
[...]

Hier ook. Een 125k pakket geopend met als beste speler Asensio :F Overige pakketjes ook niets opgeleverd
Ik had Messi ;)

• SlqmLqck
Vissert schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:37:
Oke de plannen gaan misschien toch veranderen :+ Trek net een untradeable Suarez uit een 81+ pack :+

Edit:

Iemand een idee hoe ik Suarez kan combineren met IF Nainggolan, SIF Mertens en POTM Kane? :+
Kane wellicht op iets minder chem
https://www.futbin.com/18/squad/2637503

Verwijderd

WSL036 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:45:
[...]

Met geld maak je geld inderdaad, met 10 kom je niet ver maar als je 1 miljoen invest haal je er makkelijke 2 uit en zo voorts.. het begin is t belangrijkste _/-\o_

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:37:

Edit:

Kan alleen wat verzinnen met iemand er in het begin inwisselen en dat wil niet iedereen :p
Klopt het dat we morgen om 19 uur sbc hybrid league en totw krijgen?
Hmm ik ga er over nadenken :+ Ik moet namelijk alleen nog 4k en dan heb ik Alex Sandro en is mijn oorspronkelijke team compleet. Ik denk dat ik hem maar gebruik als super sub. Misschien dat SIF Mertens tegenvalt en dan heb ik iets achter de hand :+
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:02:
[...]

Kan alleen wat verzinnen met iemand er in het begin inwisselen en dat wil niet iedereen :p
Echt wisselen probeer ik niet te doen vanwege chemistry maar spelers van positie wisselen is geen issue :)

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:07:
[...]

Hmm ik ga er over nadenken :+ Ik moet namelijk alleen nog 4k en dan heb ik Alex Sandro en is mijn oorspronkelijke team compleet. Ik denk dat ik hem maar gebruik als super sub. Misschien dat SIF Mertens tegenvalt en dan heb ik iets achter de hand :+

[...]

Echt wisselen probeer ik niet te doen vanwege chemistry maar spelers van positie wisselen is geen issue :)
https://www.futbin.com/18/squad/3090387

Tis nog best lastig met die spelers ja. Dit is het ook niet helemaal :p

• WSL036
Harribo schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:05:
Klopt het dat we morgen om 19 uur sbc hybrid league en totw krijgen?
Heb wat berichten voorbij zien komen over een totw 17 en totw 18 pakket. Gok dat vandaaag de totw 17 pakketten gelanceerd worden en morgen de totw 18.

Wat bedoel je met de hybrid league?
WSL036 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:22:
[...]

Heb wat berichten voorbij zien komen over een totw 17 en totw 18 pakket. Gok dat vandaaag de totw 17 pakketten gelanceerd worden en morgen de totw 18.

Ik ben meer nieuwsgierig naar de icon leak voor van der Sar, Blanc en Crespo aankomende donderdag.

Wat zijn de ervaringen hier overigens mbt Ferdinand?

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:07:
[...]

[...]

https://www.futbin.com/18/squad/3090770

Zoiets lijkt er misschien wat meer op

• Ferdi_lwd
Bossie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:40:
[...]

Ik ben meer nieuwsgierig naar de icon leak voor van der Sar, Blanc en Crespo aankomende donderdag.

Ik heb Ferdinand als leen-icon, maar die is erg goed! Haalt alle ballen weg, helaas mag hij nog maar 3 wedstrijden

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-11 19:52
Bij mij is de rui costa SBC ook binnen. Nu ik wel redelijk tevreden ben met het team vind ik het niet erg dat hij untradeble is.
Voor alle Rui Costa gebruikers; welke chemistry style hebben jullie op hem?

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-11 15:44
Vissert ik heb SBC Rui Costa in het begin had ik motor, maar nu speel ik al een tijdje als Spil.

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-11 16:54
Ik heb op Rui Costa een Hawk chem style geplakt en dat werkt prima op de CAM positie.

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 22:14
Ben ik de enige die bij de meeste spelers de voorkeur aan Basis teamgeeststijl geeft? Alleen mijn centrale verdedigers geef ik Anker, en in sommige gevallen krijgen mijn (centrale) spitsen Havik. Alle overige spelers heb ik (bijna) altijd op basis staan. Overschat ik de 'all-round gehalte' van spelers?
OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:14:
Ben ik de enige die bij de meeste spelers de voorkeur aan Basis teamgeeststijl geeft? Alleen mijn centrale verdedigers geef ik Anker, en in sommige gevallen krijgen mijn spitsen Havik. Alle overige spelers heb ik (bijna) altijd op basis staan. Overschat ik de all-round gehalte van spelers?
Sommige spelers zijn prima zoals ze zijn maar ik probeer ze meer te specialiseren. Mijn verdediging hoeft geen boost te krijgen in shooting dan heb ik liever een boost in snelheid, def en fysiek.

Ik heb eigenlijk geen enkele speler op basis. Zelf IF Nainggolan krijgt catalyst. It's all about the pace :+

Rui costa heb ik trouwens een hunter kaart op. Zijn dribbel en passing zijn prima genoeg voor cam maar ik heb het gevoel dat hij met extra pace en shooting meer beslissend is.

• OnderDeMotorkap
Vissert schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:17:
[...]

Sommige spelers zijn prima zoals ze zijn maar ik probeer ze meer te specialiseren. Mijn verdediging hoeft geen boost te krijgen in shooting dan heb ik liever een boost in snelheid, def en fysiek.

Ik heb eigenlijk geen enkele speler op basis. Zelf IF Nainggolan krijgt catalyst. It's all about the pace :+

Rui costa heb ik trouwens een hunter kaart op. Zijn dribbel en passing zijn prima genoeg voor cam maar ik heb het gevoel dat hij met extra pace en shooting meer beslissend is.
IF Nainggolan houd ik mooi op basis :9. Ik vind vooral bij een box-to-box middenvelder eigenlijk alle stats net zo belangrijk. Pace vind ik persoonlijk minder belangrijk op een cm. Bij wingers is defending uiteraard niet belangrijk, maar extra agility, acceleratie, passing en shooting zijn meer dan welkom. Meeste wingers zijn toch al wel pacey. Soms denk ik zelfs dat die chem kaarten niet veel uitmaken.

Mijn Balotelli (Basis teamgeeststijl) staat na 45 wedstrijden nog steeds meer dan 1 goal per wedstrijd gemiddeld. Ik speel er alleen WL mee (en heel soms divisions), dus vraag me af of zo een chem style wel nodig is.
OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:25:
[...]

IF Nainggolan houd ik mooi op basis :9. Ik vind vooral bij een box-to-box middenvelder eigenlijk alle stats net zo belangrijk. Pace vind ik persoonlijk minder belangrijk op een cm. Bij wingers is defending uiteraard niet belangrijk, maar extra agility, acceleratie, passing en shooting zijn meer dan welkom. Meeste wingers zijn toch al wel pacey. Soms denk ik zelfs dat die chem kaarten niet veel uitmaken.

Mijn Balotelli (Basis teamgeeststijl) staat na 45 wedstrijden nog steeds meer dan 1 goal per wedstrijd gemiddeld. Ik speel er alleen WL mee (en heel soms divisions).
Ik heb bij box-to-box middenvelders juist graag wat extra pace. Het zijn middenvelders die niet heel veel direct voor de goal komen. Vaak zijn dat rebound goals maar door mijn agressieve speelstijl is het fijn als ik mijn blunders nog kan corrigeren in een achtervolging :+

• OnderDeMotorkap
Vissert schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:27:
[...]

Ik heb bij box-to-box middenvelders juist graag wat extra pace. Het zijn middenvelders die niet heel veel direct voor de goal komen. Vaak zijn dat rebound goals maar door mijn agressieve speelstijl is het fijn als ik mijn blunders nog kan corrigeren in een achtervolging :+
Ik ben meer van posession play, dat verklaart denk ik mijn keuzes. Ik zet pas druk als de tegenstander de middellijn heeft gepasseerd, daarom is pace van minder belang (mijn verdediging staat standaard laag).
OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:31:
[...]

Ik ben meer van posession play, dat verklaart denk ik mijn keuzes. Ik zet pas druk als de tegenstander de middellijn heeft gepasseerd, daarom is pace van minder belang (mijn verdediging staat standaard laag).
PS4 toch? Tijd voor een potje binnenkort :+

Verwijderd

Iemand zin in een potje op de PS4? Mijn psn is: VestendrieMD
Ik zet zelf eigenlijk overal shadow of hunter op. Heb het idee dat passen niet heel veel uitmaakt en dit als je het een beetje in de vingers hebt prima kan met alle spelers.
Alleen als een speler zoals 84 Lozano al erg veel pace heeft zet ik er een hawk kaartje op.

• OnderDeMotorkap
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:42:
Iemand zin in een potje op de PS4? Mijn psn is: VestendrieMD
Ik voeg je toe :)

Edit: ik heb je toegevoegd, stuur maar een invite.

[ Voor 12% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 16-01-2018 14:18 ]

WSL036 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:22:
[...]

Twee pakketten?

Sbc live hybrid leagues marquee matchups. Elke week(?) een viertal wedstrijden.
Laatste keer schoten de prijzen van Burnley bijvoorbeeld zo omhoog

• kalou
  • Laatst online: 04-04-2021
vraagje..
hoe weet ik wat een 100k pack is?

• OnderDeMotorkap
038Zwolle schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:03:
Ik zet zelf eigenlijk overal shadow of hunter op. Heb het idee dat passen niet heel veel uitmaakt en dit als je het een beetje in de vingers hebt prima kan met alle spelers.
Alleen als een speler zoals 84 Lozano al erg veel pace heeft zet ik er een hawk kaartje op.
Dat dacht ik ook, tot ik met 91 Pirlo speelde. Zijn passes zijn echt bizar. Vaak maak ik mee dat verdedigers er nét niet bij kunnen, of dat de bal anders (beter) wordt gepasst dan ik zelf bedoelde. Een goede passer kan zeker het verschil maken heb ik gemerkt (vooral bij wedstrijden die op slot lijken te zitten).

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
kalou schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:13:
vraagje..
hoe weet ik wat een 100k pack is?
Die kosten 100.000 munten.

• servival7
Wanneer komende de geupgrade kaartjes? En zijn die prijzen dan vergelijkbaar met de huidige kaartjes of stukken duurder?

• SlqmLqck
daboytim schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:22:
[...]

Die kosten 100.000 munten.
Rob geus zou hier niet vrolijk van worden man man man.
@daboytim Jumbo Rare Players Pack is 100k pack
hier kun je ze allemaal vinden https://www.fifauteam.com/fifa-18-packs-ultimate-team/

• kalou
  • Laatst online: 04-04-2021
oké thanks

• ErnstMid

ErnstMid

Harribo schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:11:
[...]

Twee pakketten?

Sbc live hybrid leagues. Elke week(?) een viertal wedstrijden.
Laatste keer schoten de prijzen van Burnley bijvoorbeeld zo omhoog
Dat zijn de Marquee Matchups :) Elke dinsdagavond komen die en ze pakken 4 wedstrijden uit aankomend weekend. Je kunt ze dus proberen te voorspellen, zo is er een redelijke kans dat Ajax - Feyenoord er vanavond bij zit.

Maar dit jaar wel onvoorspelbaarder dan afgelopen jaren, voor hetzelfde geld stoppen ze Excelsior - Sparta dr in :D
Bossie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:40:
[...]

Gespeeld met de 88 versie en ik heb nu de 90 versie. Aanrader, niet over twijfelen (over beide versies). 88 is misschien prijs/kwaliteit de beste.
Vissert schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:00:
Voor alle Rui Costa gebruikers; welke chemistry style hebben jullie op hem?
hunter

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Marquee Matchups zijn inderdaad moeilijk te voorspellen. Feyenoord - Ajax heeft er al in gezeten dus misschien slaan ze die nu over.

Heb voor de zekerheid gezorgd dat ik minimaal 2 spelers heb van:
Lyon - PSG
Inter- Roma
Gent - Lokeren
UNAM - America
Leeds - Millwall

• PrincessLuna
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 10:42

PrincessLuna

CompliantSec IT Compliance

Wie wilt potje tegen mij spelen? Heb Playstation 4 en wil ingemaakt worden. xD

PM mij even voor PSN.

~ Leonardo

Verwijderd

OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:21:
[...]

Dat dacht ik ook, tot ik met 91 Pirlo speelde. Zijn passes zijn echt bizar. Vaak maak ik mee dat verdedigers er nét niet bij kunnen, of dat de bal anders (beter) wordt gepasst dan ik zelf bedoelde. Een goede passer kan zeker het verschil maken heb ik gemerkt (vooral bij wedstrijden die op slot lijken te zitten).
Het is bijna valsspelen met passes van Pirlo. Hij wipt ze ook over tegenstanders hun been heen als je eigenlijk te dicht bij de tegenstander passt. Je weet dan gewoon dat als een andere speler diezelfde pass had gegeven dat hij de bal verspeeld had. Hij is ook echt altijd aanspeelbaar. Super fijne invaller voor mij. Als ik achter sta geeft hij de assist als cam. Als ik voor sta houdt hij balbezit als cdm.

• Skann
TOTY De Bruyne, Kante en Modric. FIjne kaarten. Gaan wel duur worden.

• servival7
Skann schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:37:
TOTY De Bruyne, Kante en Modric. FIjne kaarten. Gaan wel duur worden.
Zou die Kante best willen hebben. Maar vrees dat hij inderdaad onbetaalbaar zal worden.
Pagina: 1 ... 115 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs