Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heb SIF Young. Kost inderdaad wat meer maar dan heb je ook wat. Speelt echt fijn.YouR schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:22:
Ben ontzettend tevreden over del piero, gaat volgens mij 1 op 1 en ben blij dat ik rui costa voor hem heb ingeleverd, hij schiet ze er van alle kanten in en dribbelt lekker. Zit alleen nog wel met de LB positie, daar heb ik nu rose staan. heeft iemand ervaring met een andere PL LB?
De betere kosten ook flink wat meer, dus vraag me af wat het waard is.
Daarnaast heb ik het trio vidal, alaba en boateng ook geprobeerd, maar vond alaba en vidal aardig tegenvallen.
Pirlo is ook wel echt een held trouwens.
Echt? Ik vind Vidal echt een baas. Die is bij mij overal en schiet er ook best nog wat in. Ik zat te twijfelen over alaba omdat ik nu Kimmich SIF op rb heb staan en die wel echt langzaam is. Maar buiten snelheid is hij zo chill.YouR schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:22:
Ben ontzettend tevreden over del piero, gaat volgens mij 1 op 1 en ben blij dat ik rui costa voor hem heb ingeleverd, hij schiet ze er van alle kanten in en dribbelt lekker. Zit alleen nog wel met de LB positie, daar heb ik nu rose staan. heeft iemand ervaring met een andere PL LB?
De betere kosten ook flink wat meer, dus vraag me af wat het waard is.
Daarnaast heb ik het trio vidal, alaba en boateng ook geprobeerd, maar vond alaba en vidal aardig tegenvallen.
Pirlo is ook wel echt een held trouwens.
Ik speel met Young SIF op lb en die bevalt prima. Hij valt niet heel erg op maar leek me wel de beste keuze uit Kolasinica IF of die knakker van Chelsea. Heb Rose als back up en vind Young wel echt relaxter. Wat dat betreft wel een upgrade.
Als ik voor Alaba zou gaan zou ik de duitsers naar links mikken en dan een engelse RB pakken. Maar dan kom je automatisch uit bij de 'standaard' keuzes (Walker of Valencia) en is het wel heel standaard. Niet dat ik nu heel origineel ben met Boateng - Vidal - Kante - Neuer - Tolisso maar goed
Heb wel zitten twijfelen om de hele boel te verkopen en een nieuw team te starten maar toch maar besloten het bij de huidige boys te houden. Denk dat ik ga sparen voor een upgrade voor Mustafi SIF en eventueel Lacazette OTW. Maar die laatste maakt echt fantastische goals af en toe.... ben wel op hem gesteld eigenlijk. Duimen op een upgrade
Als de geruchten waar zijn en auba naar Arsenal gaat trouwens.... oi oi oi
Wow vidal is echt een baas ja, pakt veel en heeft een goed schot.ErnstMid schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:52:
[...]
Echt? Ik vind Vidal echt een baas. Die is bij mij overal en schiet er ook best nog wat in. Ik zat te twijfelen over alaba omdat ik nu Kimmich SIF op rb heb staan en die wel echt langzaam is. Maar buiten snelheid is hij zo chill.
Ik speel met Young SIF op lb en die bevalt prima. Hij valt niet heel erg op maar leek me wel de beste keuze uit Kolasinica IF of die knakker van Chelsea. Heb Rose als back up en vind Young wel echt relaxter. Wat dat betreft wel een upgrade.
Als ik voor Alaba zou gaan zou ik de duitsers naar links mikken en dan een engelse RB pakken. Maar dan kom je automatisch uit bij de 'standaard' keuzes (Walker of Valencia) en is het wel heel standaard. Niet dat ik nu heel origineel ben met Boateng - Vidal - Kante - Neuer - Tolisso maar goed![]()
Heb wel zitten twijfelen om de hele boel te verkopen en een nieuw team te starten maar toch maar besloten het bij de huidige boys te houden. Denk dat ik ga sparen voor een upgrade voor Mustafi SIF en eventueel Lacazette OTW. Maar die laatste maakt echt fantastische goals af en toe.... ben wel op hem gesteld eigenlijk. Duimen op een upgrade![]()
Als de geruchten waar zijn en auba naar Arsenal gaat trouwens.... oi oi oi
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gullit komt steeds dichterbij
Ik heb er vanmorgen een paar opgepikt voor rond de 650. Voor het geval hij komt. Hij heeft alleen de vorige keer al in de MM gestaan dus ben benieuwd of ze hem er nog een keer in zetten. Ik heb overigens ook sparta en excelsior ingeslagen, alleen niet om te verhandelen. Pakketjessssssss (ben te ongeduldig geweest en heb geen pakketjes opgespaard voor deze weekSkann schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:22:
Lekker, die Ajax en Feyenoord spelers zijn al 900 coins. Heb er vannacht 100 opgepikt voor 350. Prima
Gullit komt steeds dichterbij
Ervaring leert dat ze op dinsdag rond 18.00 meer opleveren dan wanneer die gedropt wordt. Ik ga ze morgen ook sellen als ze over de 1000 gaan.WSL036 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:27:
[...]
Ik heb er vanmorgen een paar opgepikt voor rond de 650. Voor het geval hij komt. Hij heeft alleen de vorige keer al in de MM gestaan dus ben benieuwd of ze hem er nog een keer in zetten. Ik heb overigens ook sparta en excelsior ingeslagen, alleen niet om te verhandelen. Pakketjessssssss (ben te ongeduldig geweest en heb geen pakketjes opgespaard voor deze week)
Nu verkopen. Prijzen zijn laag doordat gisteren en vandaag iedereen zijn (WL) team verkoopt. Vanaf vanavond gaan er heel veel pakketten geopend worden waardoor er meer Alaba's op de markt komen en de prijzen dus nog verder kunnen dalen.Raoul078 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:41:
Vandaag Alaba gepacked, wat is handig?Wachten of nu verkopen?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Bedankt!WSL036 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:45:
[...]
Nu verkopen. Prijzen zijn laag doordat gisteren en vandaag iedereen zijn (WL) team verkoopt. Vanaf vanavond gaan er heel veel pakketten geopend worden waardoor er meer Alaba's op de markt komen en de prijzen dus nog verder kunnen dalen.
Verwijderd
Ik zet altijd rond 6 uur de kaarten online voor 2 uur.. 1000 begin/ koop nu 5000 en als dan de clubs goed zijn verdien je echt serieus veel geld.Skann schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:36:
[...]
Ervaring leert dat ze op dinsdag rond 18.00 meer opleveren dan wanneer die gedropt wordt. Ik ga ze morgen ook sellen als ze over de 1000 gaan.
Verwijderd
Squad: https://www.futbin.com/18/squad/3062646
Budget: 350k
SIF Mooy ?servival7 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:57:
zijn er nog langere alternatiefen voor Kante? Ik mis toch wat lengte maar vind het voor de rest echt een top speler.
Je cam naar een cm plek en dan dybala op cam? Dit jaar nog niet met m gespeeld maar vorig jarig echt heel relaxed.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:55:
Ik speel momenteel met dit 3-5-2 team, echter zoek ik versterkingen op het middenveld. Hebben jullie tips, eventueel ombouwen naar een hybrid kan ook als dit beter is.
Squad: https://www.futbin.com/18/squad/3062646
Budget: 350k
Dat hoop ik toch wel. Zit ik dadelijk mijn 60 packs te bewaren om er vervolgens op vrijdag achter te komen dat TOTY al uit packs is en er niet compleet in komtBossie schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:18:
[...]
Ik wil graag even weten of ze aan het einde ook nog even alles tegelijk in packs doen, dan kan het nog interessant zijn om even te wachten met openen tot het weekend.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hoe bevalt Allan IF?Bossie schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:59:
Inmiddels Ricardo Rodriquez 86 binnen, die kan de LB positie warmhouden totdat ik hem kan inruilen for Alex Sandro. Een eventuele volgende upgrade zou Allan IF -> Naingolan kunnen zijn, maar die is tot nu meer dan prima
Prima stofzuiger die daarnaast ook nog voetballend prima meedoet, vergelijkbaar met SIF Mooy bijvoorbeeld.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik vond IF Allan beter dan Nainggolan (als cdm)Bossie schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:59:
Inmiddels Ricardo Rodriquez 86 binnen, die kan de LB positie warmhouden totdat ik hem kan inruilen for Alex Sandro. Een eventuele volgende upgrade zou Allan IF -> Naingolan kunnen zijn, maar die is tot nu meer dan prima
edit:
Ik hou mijn team even zo aan: https://www.futbin.com/18/squad/3048366
Na alle TOTY packs/rondes etc kan ik kiezen voor:
1. Elke willekeurige spits die ik maar zou willen. Ingame Bergkamp en Jesus dus switchen.
2. Bijna elke willekeurige middenvelder, Jesus wordt dan spits.
Nu maar geduld hebben. Speel nu met cheap bakayoko als rcm.
[ Voor 31% gewijzigd door Bean77 op 15-01-2018 15:19 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Leuk team!Bean77 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:13:
[...]
Ik vond IF Allan beter dan Nainggolan (als cdm)
edit:
Ik hou mijn team even zo aan: https://www.futbin.com/18/squad/3048366
Na alle TOTY packs/rondes etc kan ik kiezen voor:
1. Elke willekeurige spits die ik maar zou willen. Ingame Bergkamp en Jesus dus switchen.
2. Bijna elke willekeurige middenvelder, Jesus wordt dan spits.
Nu maar geduld hebben. Speel nu met cheap bakayoko als rcm.
Allan wordt bij mij ook cdm. Nainggolan mag van 16 naar 16 rennen
Helaas lukt het mij maar niet om tot Div. 2 te promoveren en ben ik door mijn creativiteit heen.
Ik heb nu bijna 300k coins en zit te twijfelen om Griezmann en Kante toe te voegen. Hebben jullie misschien nog betere tips?
Desailly moest ik aan jou denken begin FIFA toen je er zo fan van was. Hij doet het meer dan prima!Vissert schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:25:
[...]
Leuk team!
Allan wordt bij mij ook cdm. Nainggolan mag van 16 naar 16 rennenIk vind zelf SIF Mooy geen prettige kaart maar ik snap dat mensen er fan van zijn.
SIF Mooy heb ik 3 of 4x gekocht als supersub, maar even vaak verkocht. Hij kon mij ook niet bekoren, vermoedelijk door zijn workrates.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Zou je niet veel liever 1 team maken? Zo duur zijn conditiekaarten niet meer tegenwoordig. Dan creeer je wel net even wat extra bestedingsruimte voor bijvoorbeeld een IF jesus of misschien een icon ergens.Er_Damn schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:26:
Ook ik heb de afgelopen maanden niet stil gezeten en speel nu al een tijdje met de onderstaande teams (om en om voor conditie).
Helaas lukt het mij maar niet om tot Div. 2 te promoveren en ben ik door mijn creativiteit heen.
Ik heb nu bijna 300k coins en zit te twijfelen om Griezmann en Kante toe te voegen. Hebben jullie misschien nog betere tips?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vond zelf Griezmann tegenvallen maar hoor veel goede verhalen hier. Kante wel echt een toevoeging hoor, ondanks zn lengte.
Kan If brozovic plaats maken voor die icon die altijd scoort tegen mij
Weet iemand hoelaat de toty in de packs komen?
Mijn eerste upgrade zou dan Rashford zijn, inderdaad voor Griezmann bijvoorbeeld. Hoe bevalt Lacazette op CAM trouwens? Zijn passing is niet echt om over naar huis te schrijven als je naar zn stats kijkt.Er_Damn schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:43:
@ErnstMid Ik speel graag met twee teams en doe dit al jaren zo eigenlijk. Vind het fijn om altijd met een fitte selectie te beginnen en de coins die ik krijg kan sparen voor spelers en/of andere dingen. Het fijne is dat ze ook soms ook uitwisselbaar zijn bij blessures enz. Denk dat team 2 ook niet zoveel oplevert trouwens, maar dat terzijde.
En daar zou ik zelf ook Kante in het team gooien
Desailly is een beest idd. Je ziet ook dat steeds meer pro's hem beginnen te gebruiken. Ik heb dat destijds echt compleet verkeerd aangepaktBean77 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:28:
[...]
Desailly moest ik aan jou denken begin FIFA toen je er zo fan van was. Hij doet het meer dan prima!
SIF Mooy heb ik 3 of 4x gekocht als supersub, maar even vaak verkocht. Hij kon mij ook niet bekoren, vermoedelijk door zijn workrates.
Al doende leert menVissert schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:46:
[...]
Desailly is een beest idd. Je ziet ook dat steeds meer pro's hem beginnen te gebruiken. Ik heb dat destijds echt compleet verkeerd aangepaktHad hem direct moeten verkopen en investeren. Te lang gewacht en verkocht op het laagste punt...
Ik heb deze FIFA ook weer wat verbeterpunten voor volgende editie. Niet laten foppen door sbc icons. Ze zijn weliswaar goedkoper dan wanneer je ze moet kopen, maar het zijn wel gelijk geblokkeerde coins. En echt flexibel zijn ze niet als je van formatie wisselt.
Ik verwacht dat de icons van het 1e uur verouderd raken na de toty.
Note for myself, volgend jaar geen speler sbc's doen!
Verwijderd
Nu hopen dat het zo doorgaat en ik elite kan gaan halen 🤣
Rashford inderdaad misschien eruit, moet zeggen dat ik ook zit te twijfelen over Falcao.ErnstMid schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:46:
[...]
Mijn eerste upgrade zou dan Rashford zijn, inderdaad voor Griezmann bijvoorbeeld. Hoe bevalt Lacazette op CAM trouwens? Zijn passing is niet echt om over naar huis te schrijven als je naar zn stats kijkt.
En daar zou ik zelf ook Kante in het team gooienEn Alessandrini IF is een hele fijne franse speler om in je club te hebben.
Lacazette wissel ik vaak in game met Benzema, omdat de passing niet echt fijn is. Afhankelijk wat voor verdedigers de tegenstander heeft wissel ik het vaak af met Benzema. Eerst speelde Fekir daar, maar die is nu overgeheveld naar het andere team. Ik mis eigenlijk daar een lekkere 10 om mee te spelen (Fekir is bijvoorbeeld mijn topscoorder). Wellicht Ben Yedder TOTGS of Tolisso IF?
Alessandrini zou kunnen inderdaad, weet alleen niet of ik dan met mijn teamgeest uitkomt, maar goed dat zal ik dan nog wel checken.
Verwijderd
Fifa zorgt er wel voor dat je het niet haalt hoor;)Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:52:
Deze week maar weer eens squad battles proberen. Na de eerste 5 wedstrijden 11.106 punten door 5 overwinningen op legendarisch. (5-0, 6-2, 4-3, 2-1 en de eerste weet ik niet meer).
Nu hopen dat het zo doorgaat en ik elite kan gaan halen 🤣
Verwijderd
Mooi balen.
Verwijderd
Iedereen gaat vanavond packen denk ik , de prijzen voor de andere spelers worden dan lekker laagVerwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:08:
Nou Ronaldo, Kane en Messi als aanvallers voor TOTY beschikbaar vanaf 6 uur(UK) voor 24u lang.
Is altijd zo bij die wedstrijdjongf7 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:16:
Ik had van het weekend bij een SB tegen dat wekelijkse extra team zeg maar, dat ik alleen de basis 1900 punten kreeg, helemaal geen punten voor goals etc (had 4-0 gewonnen op legendary, dus hoopte op 3000+ punten).
Mooi balen.
Ik denk het wel, afgelopen jaren wel als ik me niet vergis. Maar goed, je weet het nooit met EA en ze hebben daar zelf niks over gezegd.Fraaank schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:27:
Kwam TOTY nou ook nog een keer compleet voorbij?
Maar ach, zo'n TOTY speler ga ik toch niet packen.
Hoe speelt dit nou? Want de balans lijkt erg richting aanvallend te gaan, krijg je zo niet dat je team eigenlijk in 2 delen uit een valt want Depay bijvoorbeeld is nou niet echt een held in verdedigen.Er_Damn schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:26:
Ook ik heb de afgelopen maanden niet stil gezeten en speel nu al een tijdje met de onderstaande teams (om en om voor conditie).
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Haha ja daar ben ik ook bang voor inderdaadajaxalex schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:09:
[...]
Fifa zorgt er wel voor dat je het niet haalt hoor;)
Aanvallend spelen vind ik best fijn. Ik laat zelfs vaak een CDM of een CV of één van de backs nog opkomen, maar mag dan de bal echt niet verspelen (mijn passing ligt ook vaak boven de 90%). Verdedigend zorg ik er vaak voor dat de CAM of één van de spitsen mee rent om het eerste gat te dichten. Tot die tijd is de aanval alweer uitgehaald en is iedereen weer op zijn positie o.a. Depay. En de CDM speelt natuurlijk ook een cruciale rol hierbij (die is ook vaak einde van de wedstrijd echt kapot).Pompi schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:36:
[...]
Hoe speelt dit nou? Want de balans lijkt erg richting aanvallend te gaan, krijg je zo niet dat je team eigenlijk in 2 delen uit een valt want Depay bijvoorbeeld is nou niet echt een held in verdedigen.
Depay speelt trouwens wel echt fijn. Meeste assists van hem zijn ook op de RM, aangezien de RM opkomt wanneer Depay naar de achterlijn rent en de RM vrij kan inkoppen.
[ Voor 5% gewijzigd door Er_Damn op 15-01-2018 16:49 ]

Cristiano Ronaldo, Lionel Messi and Harry Kane are the #FUT 18 #TOTY Attackers! Available today for 24hrs from 6pm UK.
Ik heb Griezmann een week ofzo en ik vind hem geweldig. Die scoort super makkelijk. Echt een heerlijke spits.ErnstMid schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:37:
[...]
Zou je niet veel liever 1 team maken? Zo duur zijn conditiekaarten niet meer tegenwoordig. Dan creeer je wel net even wat extra bestedingsruimte voor bijvoorbeeld een IF jesus of misschien een icon ergens.
Ik vond zelf Griezmann tegenvallen maar hoor veel goede verhalen hier. Kante wel echt een toevoeging hoor, ondanks zn lengte.
Viel te verwachten met Ronaldo als coverstar, en 99 Messi komt uiteindelijk toch wel met TOTS.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Zou zoiets van te voren al vastgelegd worden met contracteren?AntraXxX schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:03:
[...]
Viel te verwachten met Ronaldo als coverstar, en 99 Messi komt uiteindelijk toch wel met TOTS.
Dat hij de beste 'moet' zijn in het spel?
Kan me niet voorstellen dat er geen gezeur zou komen als hij op de cover staat maar in het spel helemaal kut zou zijn...
Zijn er vanavond dan ook speciale packs beschikbaar? Met meer kans (en dus ook duurder waarschijnlijk)?Grudgie schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:07:
Ga vanavond mijn hele maandloon in Fifa points omzetten. Kijken of ik dan eens pack luck heb.
Heeft ook een hogere beoordeling voor schieten t.o.v. Messi, klopt niet in het echt.
Ik heb mijn MM packs bewaard van afgelopen week, maar daar zouden vanavond dus ook TOTY spelers in kunnen zitten? (ik dacht altijd dat packs bewaren niet zinvol was namelijk)
Verwacht de 'normale' lightning rounds van 50k, 100k en 125k. Ga er zelf geen points (meer) in stoppen, pack Ronaldo vanavond wel met de Marquee Matchups.Vinno schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:12:
[...]
Zijn er vanavond dan ook speciale packs beschikbaar? Met meer kans (en dus ook duurder waarschijnlijk)?
Ja, dat zou zomaar kunnen. Gerucht ging net rond dat dit niet zo zou zijn maar dan zou je ook bijvoorbeeld informs van vorige week kunnen packen dus dat lijkt me onzin.gaizka schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:20:
[...]
Ik heb mijn MM packs bewaard van afgelopen week, maar daar zouden vanavond dus ook TOTY spelers in kunnen zitten? (ik dacht altijd dat packs bewaren niet zinvol was namelijk)
[ Voor 38% gewijzigd door Unione. op 15-01-2018 17:26 ]
Verwijderd
Grapje toch? Fulltime in dienst of bijbaan?Grudgie schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:07:
Ga vanavond mijn hele maandloon in Fifa points omzetten. Kijken of ik dan eens pack luck heb.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Is al ontkracht; alles wat op het moment van openen 'active' is kan er in zitten, tenzij in pack description aangegeven (zoals dus TOTW15 upgrades - hier kunnen enkel TOTW15 spelers inzitten).Unione. schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:23:
[...]
Ja, dat zou zomaar kunnen. Gerucht ging net rond dat dit niet zo zou zijn maar dan zou je ook bijvoorbeeld informs van vorige week kunnen packen dus dat lijkt me onzin.
[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 15-01-2018 17:46 ]
Verwijderd
Is het al dinsdag!?Unione. schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:23:
[...]
Verwacht de 'normale' lightning rounds van 50k, 100k en 125k. Ga er zelf geen points (meer) in stoppen, pack Ronaldo vanavond wel met de Marquee Matchups.
[...]
Ja, dat zou zomaar kunnen. Gerucht ging net rond dat dit niet zo zou zijn maar dan zou je ook bijvoorbeeld informs van vorige week kunnen packen dus dat lijkt me onzin.
edit of shadow op kane en hem als cdm gebruiken lol
[ Voor 18% gewijzigd door Bean77 op 15-01-2018 17:58 ]
Op youtube zag ik een filmpje van een jongen die er zo’n 5000 pond (creditcard, dat wel) erdoorheen jaste aan points. Die had daarna wel spijt.. Ik heb nu iets meer dan 450K aan coins. Ja, het jeukt om er packs van te halen zometeen. Al weet ik voor mijzelf bijna wel 99% zeker dat er geen van die 3 eruit komen rollen. Toch blijft die 1 procent knagen (dat het kan). Dus even kijken wat er zo gaat gebeuren met eventuele promo packs. 60x premium packs halen en zien wat erin zit klinkt ook als een uitdaging... Er zit geen enkele € in. Dus dat maakt dat ik er dan niet zo rouwig om kan zijn mocht het compleet niks worden.Leoon. schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:28:
[...]
Grapje toch? Fulltime in dienst of bijbaan?
Een miljoen of 5 schat ik.kalou schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:55:
wat zou je er voor vangen als je Ronaldo 99 packt vanavond?
dinsdag dan de middenvelders, woensdag de verdedigers, donderdag de keepers, vrijdag nieuwe icons en het weekend alles???????
Vorig jaar was die 8 miljoen zie ik op futbinkalou schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:55:
wat zou je er voor vangen als je Ronaldo 99 packt vanavond?
fcroelie heeft 132.000 fifa points klaar staanJJoosterman schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:56:
[...]
Op youtube zag ik een filmpje van een jongen die er zo’n 5000 pond (creditcard, dat wel) erdoorheen jaste aan points. Die had daarna wel spijt.. Ik heb nu iets meer dan 450K aan coins. Ja, het jeukt om er packs van te halen zometeen. Al weet ik voor mijzelf bijna wel 99% zeker dat er geen van die 3 eruit komen rollen. Toch blijft die 1 procent knagen (dat het kan). Dus even kijken wat er zo gaat gebeuren met eventuele promo packs. 60x premium packs halen en zien wat erin zit klinkt ook als een uitdaging... Er zit geen enkele € in. Dus dat maakt dat ik er dan niet zo rouwig om kan zijn mocht het compleet niks worden.
Verwijderd
Precies wat ik net al bedoelde, wij als 'normale' fifa-spelers die het gewoon als een spelletje zien krijgen op deze manier nooit de kans om een bijzondere speler te packen. Snap wel gezien de inkomsten uit hun Youtube-kanalen etc etc. Maar op deze manier wordt de kloof tussen de elitie en de rest steeds groter. Een vergelijking tussen de rijke competities zoals Engeland, Spanje, Frankrijk en de Eredivisie is op die manier snel gemaakt.Mars18 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:00:
[...]
fcroelie heeft 132.000 fifa points klaar staan
Ah hierdoor worden de andere spelers weer een heel stuk goedkoperVerwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:21:
[...]
Precies wat ik net al bedoelde, wij als 'normale' fifa-spelers die het gewoon als een spelletje zien krijgen op deze manier nooit de kans om een bijzondere speler te packen. Snap wel gezien de inkomsten uit hun Youtube-kanalen etc etc. Maar op deze manier wordt de kloof tussen de elitie en de rest steeds groter. Een vergelijking tussen de rijke competities zoals Engeland, Spanje, Frankrijk en de Eredivisie is op die manier snel gemaakt.
Verwijderd
Zo kan je het ook zien inderdaad, maar ik zou ook best weleens met een Ronaldinho willen spelen. Dat gaat never lukken tenzij je dagelijks aan het handelen bent of een Ronaldo packt.. of een shitload aan geld inzet voor Fifa-points.stomley schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:23:
[...]
Ah hierdoor worden de andere spelers weer een heel stuk goedkoper
Dat klopt of heel erg goed ben en hoog komt in weekend league, maar ik ben al blij dat ik met een icon kan spelenVerwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:26:
[...]
Zo kan je het ook zien inderdaad, maar ik zou ook best weleens met een Ronaldinho willen spelen. Dat gaat never lukken tenzij je dagelijks aan het handelen bent of een Ronaldo packt.. of een shitload aan geld inzet voor Fifa-points.
Dit dus. Behalve dat ik nu 28 packs klaar heb staan (niet heel bijzondere packs) en zo ga openen, verwacht ik niks. Vind het wel super om elke wedstrijd met Rui Costa te spelen, nooit spijt van de SBC gehad!stomley schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:31:
[...]
Dat klopt of heel erg goed ben en hoog komt in weekend league, maar ik ben al blij dat ik met een icon kan spelen
Ik heb nu de 88 versie maar ga wel de sbc afmaken. Moet alleen nog se 4 rated stukjes. Dus als prijzen dalen is dat mooi. Door verkoop van de 88 versie hoop ik dan nog nesta te kunnen halen om felipe te vervangen.Fraaank schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:41:
[...]
Dit dus. Behalve dat ik nu 28 packs klaar heb staan (niet heel bijzondere packs) en zo ga openen, verwacht ik niks. Vind het wel super om elke wedstrijd met Rui Costa te spelen, nooit spijt van de SBC gehad!
Hahah grapje ja. Zo gek ben ik ook niet.Leoon. schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:28:
[...]
Grapje toch? Fulltime in dienst of bijbaan?
Lijkt me niettheman36 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:45:
Maakt het eigenlijk nog uit of je de packs opent in de webapp of in game?
Alleen dit jaar niet zoveel gespeeld. Maar iets meer dan 1 miljoen coins. Meer PUBG gedaan...
Ik zat nu aan 1 van deze 2 teams te denken.
https://www.futbin.com/18/squad/3070592 Wil graag SIF Immobile want de NIF speelt erg fijn en dan kan ik Pirlo linken met Larsson.
of https://www.futbin.com/18/squad/3070828 Veel meer Meta-BPL en spelers die ik los van Fifa kan waarderen, met ruimte om daarna nog spelers up te graden.
Ik neig heel erg naar Calcio A. Iemand nog een aanvulling hierop of ervaring met de spelers?
Edit: Zijn weer terug
[ Voor 10% gewijzigd door Terranova op 15-01-2018 19:16 ]
Jij hebt toch al vanaf het begin zo'n super team gehad toch? Heb je niet het idee dat je daardoor wat minder goed gaat spelen automatisch? Ik heb pas sinds kort wat icons en top if's maar merk dat niet ieder schot of iedere tackle perfect hoeft te zijn en je soms wel wat minder gefocust gaat spelen tegen mindere teams.Mars18 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 06:36:
Een vreselijke WL gehad, 4 gewonnen en 7 verloren volgens mij. Dus ook geen tijd gehad om te spelen.
Maar met dit team schaam ik me.
Ik speel met dit team : https://www.futbin.com/18/squad/3055858
Gea
Valencia - Blanc - Ferdinand - Alaba
Vidal - Vieira - Petit
Hernandez
Bale - Ronaldo
Merk dat Hernandez op 10 het toch niet is, hij maakt niet HET verschil, Dat zou betekenen dat ik 600.000 munten heb voor een andere nr 10 , iemand een suggestie?
Ben benieuwd hoelaat (een deel) van TOTY vandaag gaat komen.
Misschien een raar idee... Maar is het niet wat om een 50k (of in die richting) team te maken en daarmee door de week te spelen en dan in het weekend jouw top team er weer bij te pakken? Dan ben je net weer wat scherper en als je dan een keer tegen een vergelijkbaar team speelt kan je wel het verschil maken.
Nu wil ik misschien overgaan op 41212 small. Heeft iemand hier ervaring mee i.v.m. 41212 breed?
Verwijderd
Nice ! Uit hoeveel packs ?Terranova schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:16:
Insigne en Alexis Sanchez, maar nu zijn opeens de promo packs weg, zeker al teveel goede kaarten gedropt voor iedereen
Edit: Zijn weer terug
7 packs, Alexis Sanchez, Cech, Insigne en Liverpool Van Dijk
Naise! Welke packs heb je gekocht?Terranova schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:22:
[...]
7 packs, Alexis Sanchez, Cech, Insigne en Liverpool Van Dijk
Boateng iniesta en if koulibaly.
Die ene TOTY speler zou dat laatste natuurlijk wel weer ruimschoots compenseren (ik doe dat trouwens ook niet zo extreem hoor, pakjes opsparen)sjakieman schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:32:
Ik heb nog iets van 12 packs maar dat is meer omdat mijn transferlijst al vol was en ik elke keer moest wachten tot er wat ruimte was. Een week geleden had ik nog iets van 30 packs (nog van Serie A SBC en WL en SB rewards). Snap niet dat iedereen wacht op die kleine kans op een TOTY speler terwijl de rest van de spelers die je packt veel minder waard zijn geworden door de crash.
Maar het grappige is dat ik dan uiteindelijk misschien minder plezier heb in Fifa als ik nu Ronaldo pack en verkoop voor 7 miljoen... Het leuke nu is namelijk om je team steeds een beetje beter te maken. Met 7 miljoen zal het even feest zijn met allerlei nieuwe spelers maar er is dan eigenlijk niets meer te wensen en ik ben bang dat ik Fifa dan veel sneller zat zou zijn.gaizka schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:34:
[...]
Die ene TOTY speler zou dat laatste natuurlijk wel weer ruimschoots compenseren (ik doe dat trouwens ook niet zo extreem hoor, pakjes opsparen)
Aantal pack geopend en net als eerder is het beste 3x Howedes
Ik geen packs gekocht maar alleen me SB rewards geopend, beste was mustafi en IF Carrol.Miggell schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:08:
Nou ik ben er wel klaar mee.
Aantal pack geopend en net als eerder is het beste 3x Howedeswat moet ik met die man
Ik ga over 5 minuten de packs openen. Duimen maaarrrrr
Same here, zit te twijfelen, maar ik heb stiekem de hoop dat het nog meer gaat zakken.Miggell schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:37:
Griezmann voor 145k, doen of niet?
Heb hem al voor 130 gezien ongeveer half uurtje terug.Er_Damn schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:13:
[...]
Same here, zit te twijfelen, maar ik heb stiekem de hoop dat het nog meer gaat zakken.
Maar die zie ik nu niet meer terug komen.
Paar keer geprobeerd een buy now te doen voor 140k maar nog geen geluk gehad.
Dat dachten er meerEr_Damn schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:19:
Dat heb ik dan niet gezien. Voor 130 had ik het wel gedaan ja.
Een 78 IFPetrCech_3 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:11:
Nog steeds niemand iets?
Ik ga over 5 minuten de packs openen. Duimen maaarrrrr
[ Voor 39% gewijzigd door Bossie op 15-01-2018 20:33 ]
Misschien kun je daar aan het einde van de week nog een leuke TOTY voor halen, lekker doorgaan voor een iconPetrCech_3 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:33:
Helaas..... Geen TOTY. Ik moet het doen met Icon Schmeichel (90). Niet zo héél verkeerd volgens mij. Weet even niet meer wat te doen met de coins (750k ongeveer nu): https://www.futbin.com/18/squad/2843131
edit: geen TOTY, wel 88 Desailly, dadelijk maar eens nadenken of ik deze moet houden of bijvoorbeeld toch een CB Icon ga halen.
[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 15-01-2018 21:03 ]
Iemand al een TOTY speler hier?
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs