Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Jaa M-L toch begreep ik?Bean77 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:16:
[...]
Vergeet niet dat de 92 Bergkamp minder gunstige workrates heeft dan de 90 versie. Desondanks ziet hij er weluit.
Naja die workrates zijn nog te handelen met custom tactics, maar krijg al watertanden van zijn passing en finesse-stats, ben wel bang dat hij niet te betalen is. Maargoed dat zal Vierra ook niet zijn, reken maar op 2/3 icons om in te leveren zoals bij Henry..
Zo zie je maar weer wat voor de een werkt, niet per se voor een ander hoeft te werken. Mijn voorkeur gaat uit naar Bonucci, omdat hij een OTW kaart heeft, maar nog belangrijker, zijn passing is goed. Veel tegenstanders in WL spelen met hoge druk, dan kan een goed passende verdediging het verschil maken.stomley schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:44:
[...]
Pirlo had ik op cm staan maar kon uit eindelijk de wedstrijd niet beslissen zoals ik wilde.
Kolarov is echt geweldig. Hij is fysiek heel sterk en zijn 99 shot power met corners en voorzetten levert heel veel doelpunten op.
Bonucci zou inderdaad nog een goeie optie zijn, maar dan niet eerder chielini?
M-M heeft die.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:26:
[...]
Jaa M-L toch begreep ik?
Naja die workrates zijn nog te handelen met custom tactics, maar krijg al watertanden van zijn passing en finesse-stats, ben wel bang dat hij niet te betalen is. Maargoed dat zal Vierra ook niet zijn, reken maar op 2/3 icons om in te leveren zoals bij Henry..
Hij scoort bij mij heel veel als lopende speler als ik de bal vasthou met mijn spits. Vraag mij af of hij met M-M ook zoveel blijft inlopen. Qua stats is hij natuurlijk wel duidelijk beter.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Het is vooral een speler dat de pass zelf voor de spits geeft natuurlijk he. Dat aansluiten kun je zelf instellen met custom tactics, maar ben benieuwd! Dan zou mijn gedroomde middenveld van de Arsenal tijd compleet zijn PETIT (heb ik al) -Bergkamp en Viera.. Smullen..Bean77 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:21:
[...]
M-M heeft die.
Hij scoort bij mij heel veel als lopende speler als ik de bal vasthou met mijn spits. Vraag mij af of hij met M-M ook zoveel blijft inlopen. Qua stats is hij natuurlijk wel duidelijk beter.
Her merkt mij op dat ik ook vaak, als het spel zich op 1 zijkant afspeelt en mijn ra/rm in de verdrukking komt, dan de bal helemaal naar de andere zijkant speel met een lange bal. Kan het tegenteam weer helemaal omschakelen en verschuiven.Bossie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:31:
Heeft iemand nog tips mbt het uitschakelen van 41212-2 teams, ik verlies simpelweg te vaak van dit soort meta-cheese teams.
Heb regelmatig 60% balbezit, een dubbel aantal shots-on-target, maar loop met meerdere formaties vast op een handbal verdediging waarbij vrijwel elk shot geblocked word, spelers onbestraft gezaagd worden of verdedigers door mijn spelers heen lopen
Als ik zelf 41212-2 ga spelen, dan is het simpelweg niet leuk.
Heerlijke spelers! wat een team had arsenal toen, ik heb daarom besloten om de main man Thiery Henry te halen koste mij zo'n 3 miljoen munten maar dan heb je ook wat. Scoort bij mij aan de lopende band alleen nu nog een partner spits zien te vinden die nog mee kan komen met henry heb nu gabriel jesus er naast staan.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:26:
[...]
Het is vooral een speler dat de pass zelf voor de spits geeft natuurlijk he. Dat aansluiten kun je zelf instellen met custom tactics, maar ben benieuwd! Dan zou mijn gedroomde middenveld van de Arsenal tijd compleet zijn PETIT (heb ik al) -Bergkamp en Viera.. Smullen..
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Ik heb in ieder geval voor de zekerheid weer een Sturridge op de kop getikt
Vorige keer voor 45 k gehaald en voor in de 60k kunnen verkopen
Burp
Verwijderd
45 is een goede koop! Ik kan hem er niet voor vinden... ja 7 uur wachttenWii4all schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:36:
Voor die icon sbcs kunnen de mensen ook weer gebruik maken van de scream kaarten volgens Google is de volgende volle super maan op 3 januari
Ik heb in ieder geval voor de zekerheid weer een Sturridge op de kop getikt
Vorige keer voor 45 k gehaald en voor in de 60k kunnen verkopen

Ben nu bezig met musonda, forster, boateng en kluivert
Bij mij loopt die nagenoeg 1 op 1 qua goals. Hij is echt een hele goede afronder vind ik. En bovendien goede long shots buiten de 16.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:26:
[...]
Het is vooral een speler dat de pass zelf voor de spits geeft natuurlijk he. Dat aansluiten kun je zelf instellen met custom tactics, maar ben benieuwd! Dan zou mijn gedroomde middenveld van de Arsenal tijd compleet zijn PETIT (heb ik al) -Bergkamp en Viera.. Smullen..
Overigens 17 potjes met SIF Aguerooo o o o gespeeld en 16 goals en 12 assists. Niet verkeerd. Doet hij beter dan PTG Jesus.
Zelfde vraag voor non-rares die nu gebruikt worden voor de league upgrade packs
83 rated verkoop ik voor minimaal 3000 coins. 84 rated minimaal 5000. Even wachten op het juiste moment.YouR schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:31:
Zitten de 83 rated nu op het hoogste punt denken jullie? of nog even wachten?
Zelfde vraag voor non-rares die nu gebruikt worden voor de league upgrade packs

Verwijderd
Viera = ongeveer net zo duur als Henry (2 ICONS's nodig)
Bergkamp = ongeveer 1 miljoen denk ik, is nog te doen.
Shearer = Zelfde waarde als Hagi (700k?)
Puyol = ook rond de 1 miljoen
Pff, sparen voor Bergkamp dus eventjes..
[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2017 19:06 ]
Gorilla had dit team laatst gebruikt voor de WL.Zelf geen ervaring mee overigens.BlackBarryNL schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:04:
Ik heb 1 miljoen coins om een nieuw team te bouwen. Heb al een PL team dus het moet wat amders zijn. Uiteraard mogen er spelers bij zitten van de PL maar het liefst een leuk hybrid team. Hebben julloe suggesties?
Behoorlijk cheap nu: https://www.futbin.com/18/squad/2284487
[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 28-12-2017 19:06 ]
Ja! https://www.futbin.com/squad-builderBlackBarryNL schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:04:
Ik heb 1 miljoen coins om een nieuw team te bouwen. Heb al een PL team dus het moet wat amders zijn. Uiteraard mogen er spelers bij zitten van de PL maar het liefst een leuk hybrid team. Hebben julloe suggesties?
2010 - Netherlands
Exchange a squad featuring the team Spain defeated in the 2010 FIFA World Cup™ Final
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Haha ik was eerst blij om de nieuwe icon's krijg je zo'n stomme opdracht bij Puyol. Laat ik mooi links liggen dus.Bossie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:06:
Voor Puyol onder andere deze SBC
2010 - Netherlands
Exchange a squad featuring the team Spain defeated in the 2010 FIFA World Cup™ Final
Geen slechte gok hahaVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:11:
[...]
Ik verwacht Vieira, Shearer, Bergkamp en Puyol. Maar dat is niet 100% zeker moet ik erbij zeggen.
Verwijderd
Heb ik ook wel eens gehad. Volgens mij gebeurt het bij een ragequit.bbblije schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:57:
Zijn rode kaarten tegenwoordig twee wedstrijden? Ik speel net een wedstrijd met mn fitness team omdat ik heel lullig met Chiellini een rode kaart pakte laatste wedstrijd. Hij zat op de reserve bank, maar heeft nog altijd zn rode kaart
Direct rood is 2, 2x geel is 1.bbblije schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:57:
Zijn rode kaarten tegenwoordig twee wedstrijden? Ik speel net een wedstrijd met mn fitness team omdat ik heel lullig met Chiellini een rode kaart pakte laatste wedstrijd. Hij zat op de reserve bank, maar heeft nog altijd zn rode kaart
PSN: Kidjuh
Een standard BPL backline met een IF LB, Azpi, Luiz en Valencia moet goed genoeg zijn
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb zowel azpi als Bailly gehad. Ik raad je Bailly aan!Bossie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:47:
Ik zit er aan te denken om mijn dure, overprices verdedigers in te ruilen voor POTM Salah.
Een standard BPL backline met een IF LB, Azpi, Luiz en Valencia moet goed genoeg zijn
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
In de echte voetballerij is dat inderdaad zo, maar in FUT heb ik nooit 2 wedstrijden gehad voor direct rood.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Daar lijkt het inderdaad op. Dan maar iets anders doen totdat de servers weer online zijn.
Normale doet het op de een of andere manier beter voor mij. Geen idee waarom.stomley schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:29:
Iemand ervaring met if matuidi? Ben toch niet echt tevreden over naing
Webapp is down? 500 Internal server error...
Sinds een paar dagen heb ik het spel. Het is voornamelijk veel FUT spelen: toernooien tegen CPU en af en toe online. Opzich best leuk, want m'n laatste fifa game was fifa98 world cup
Ik heb nog lange weg te gaan, wil ik een goed team krijgen
Nu twijfel ik behoorlijk over bale. Is dat een je krijgt spijt als je hem verkoopt?
Opzich heb ik een prima elftal nu, maar als ik hem verkoop is dat wel aardig wat gold op de ps4.
Ik heb al wat potjes met hem gespeeld. Hij is niet echt de matchwinner op het moment.
Verkopen als hij het duurste is, TOTY zit er aan te komen. Het is nu of alles verkopen, of doorspelen en je verlies pakken.Jaer schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:30:
Aardig wat packs gekocht (ja ik weet het zonde van het geld).
Nu twijfel ik behoorlijk over bale. Is dat een je krijgt spijt als je hem verkoopt?
Opzich heb ik een prima elftal nu, maar als ik hem verkoop is dat wel aardig wat gold op de ps4.
Ik heb al wat potjes met hem gespeeld. Hij is niet echt de matchwinner op het moment.
Hoeveel packs heb je gekocht dan? En na hoeveel packs kreeg je iets?Jaer schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:30:
Aardig wat packs gekocht (ja ik weet het zonde van het geld).
Niet tevreden over Nainggolan? Dat hoor ik voor het eerst. Geen ervaring met Matuidi, ook niet met zijn IF, heb vaak tegen zijn IF gespeeld, maar eigenlijk nooit onder de indruk geweest, zoals ik dat wel ben bij bijvoorbeeld Kante, of Bakayoko oid.stomley schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:29:
Iemand ervaring met if matuidi? Ben toch niet echt tevreden over naing
De normale kaart van Allan vind ik erg goed, zijn IF is nog beter, nagenoeg gelijk (of beter) dan IF Matuidi, en dat voor maar 30k of minder. Echt een bargain.
Verwijderd

Allan lijkt de beste van de 3 en kost minder dan de kwart van de overige 2 spelers. Ik snap het even niet.
Verwijderd
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
120 euro? Jeetje, wat veel haha.Jaer schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:57:
Totaal zon 120eu erin geslingerd. Het team is er wel veel beter op geworden qua spelers. Maar wat krijg je toch een crap af en toe..
Dat dacht ik dus ook in de eerste instantie, maar Matuidi en Allan zijn wat betreft competitie gelijk, Allan is net zo makkelijk te linken als Matuidi. Alleen competitie verschil verklaart de prijs denk ik niet. Misschien ligt het aan de rating en vooral hype? Allan + powerhouse = 93 rated cdmVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:09:
Lijkt mij omdat veel meer spelers kante of matuidi in hun team willen. Sowieso verreweg de meeste met pl team en een franse middenvelder linkt gemakkelijker
Ohja, misschien spelen de sbc's ook een rol (meer aanbod dan normaal). Ik denk dat de prijs straks wel hoger wordt als mensen realiseren dat het een hele goede kaart is (zoals toen met Alessandrini, ging van 20k naar 60k).
Volgens mij ligt alles plat, dus waarschijnlijk volgende week weer een kans.Mars18 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:12:
Spel zelf ligt ook plat nu? Kom niet op de server en wil mij nog kwalificeren
Maakt ook niet uit
Games maken handig gebruik van het gokelement van random loot met een kans op in combinatie met micro transacties. Resultaat is dat mensen meer geld kwijt zijn dan dat ze van te voren van plan waren.
Het nieuwe verdienmodel van games.
Verwijderd
Matuidi kan je wel linken met Kante/Bakayoko en Tolisso bijvoorbeeld (3 die we in veel teams terugzien).OnderDeMotorkap schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:19:
[...]
Dat dacht ik dus ook in de eerste instantie, maar Matuidi en Allan zijn wat betreft competitie gelijk, Allan is net zo makkelijk te linken als Matuidi. Alleen competitie verschil verklaart de prijs denk ik niet. Misschien ligt het aan de rating en vooral hype? Allan + powerhouse = 93 rated cdm![]()
Ohja, misschien spelen de sbc's ook een rol (meer aanbod dan normaal). Ik denk dat de prijs straks wel hoger wordt als mensen realiseren dat het een hele goede kaart is (zoals toen met Alessandrini, ging van 20k naar 60k).
Dat laatste zou goed kunnen idd
Competitie, nationaliteit en bekendheid van de speler.OnderDeMotorkap schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:06:
Ik heb even 3 spelers vergeleken: https://www.futbin.com/18/compare/15975/132/15567. Kan iemand mij het prijsverschil verklaren.![]()
Allan lijkt de beste van de 3 en kost minder dan de kwart van de overige 2 spelers. Ik snap het even niet.
Daarbij is een hoger overall punten ook beter voor de prijs.
Dag wl dit weekendBean77 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:23:
[...]
Volgens mij ligt alles plat, dus waarschijnlijk volgende week weer een kans.
Ik heb 500k aan spelers verkocht om te switchen naar BPL inclusief POTM Salah.
Hopelijk kan ik de SBC morgenvroeg nog doen, hoewel ik mijn tijd anders ingeplanned had
Ik ben ook aan het overstappen, weet alleen niet precies hoe ik het defensief ga oplossen. Was heel tevreden over Chiellini en Bailly, maar nu komt het qua chem niet meer uit.Justin2000 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 00:15:
Heb matuidi ook omgeruild voor Allan if. Goeie beslissing geweest
https://www.futbin.com/18/squad/2628490
Verwijderd
David Luiz, prima optie!bbblije schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 06:51:
[...]
Ik ben ook aan het overstappen, weet alleen niet precies hoe ik het defensief ga oplossen. Was heel tevreden over Chiellini en Bailly, maar nu komt het qua chem niet meer uit.
https://www.futbin.com/18/squad/2390910
Muntjes zijn inmiddels ook op, vandaar voor Blind/Azpi gegaan ipv Alonso/Luiz aangezien ik toch een behoorlijke keeper wilde hebben.
De LB positie is sowieso moeilijk, wilde voor Alonso gaan op basis van ervaringen in FUT17, maar Young ziet er ook prima uit en lijkt een beter wapen tegen sweaty forwards door zijn agi/pace dan Alonso.
Ieder jaar probeer ik geen BPL team te maken, maar elke rond dezelfde periode switch ik toch weer, BPL spelers hebben simpelweg gemiddeld meer pace/stamina en composure.
Vanochtend ging hij nog een keer weg voor 45250....mooi prijsje volgens mij...Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:24:
[...]
45 is een goede koop! Ik kan hem er niet voor vinden... ja 7 uur wachtten![]()
Ben nu bezig met musonda, forster, boateng en kluivert
Burp
Verwijderd
Iemand nog tips van de doorgewinterde WL-spelers?
Geen doorgewinterde speler, maar have fun en neem regelmatig een korte break tussendoor en probeer vooral zoveel mogelijk te leren.Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:07:
Vanavond en morgen beginnen aan mijn eerste WL. Ik ben benieuwd wat mij dit gaat brengen, doel is om sowieso goud 3 te halen zodat ik automatisch ben gekwalificeerd voor volgende WL.
@Visser, Son als het een ST is
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 29-12-2017 11:08 ]
IF Son. Hij scoorde bij mij meer en gaf meer assists. Deze gast blijkt vaak op de juiste plek te staan.
Welke divisie zit je normaal? Eerste keer WL - goud 3 klinkt gemakkelijker dan je denktVerwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:07:
Vanavond en morgen beginnen aan mijn eerste WL. Ik ben benieuwd wat mij dit gaat brengen, doel is om sowieso goud 3 te halen zodat ik automatisch ben gekwalificeerd voor volgende WL.
Verwijderd
Ik schommel tussen divisie 3 en 4 de laatste weken, soms net tekort voor promotie naar divisie 2. Ja weet niet hoeveel wins dat moet zijn voor goud 3, 20?pimmf schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:19:
[...]
Welke divisie zit je normaal? Eerste keer WL - goud 3 klinkt gemakkelijker dan je denkt
Wat hij probeert te zeggen is dat de gemiddelde divisie 3/4 speler niet zo snel WL speelt. Daar tref je meestal een iets hoger niveau aan, samen met wat verdwaalde spelers die wat geluk hadden zich te plaatsen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:22:
[...]
Ik schommel tussen divisie 3 en 4 de laatste weken, soms net tekort voor promotie naar divisie 2. Ja weet niet hoeveel wins dat moet zijn voor goud 3, 20?
Verwijderd
Jaa klopt, maar WL spelen ook online seasons maar dan divisie 1/2/3 denk ik zo?Bean77 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:24:
[...]
Wat hij probeert te zeggen is dat de gemiddelde divisie 3/4 speler niet zo snel WL speelt. Daar tref je meestal een iets hoger niveau aan, samen met wat verdwaalde spelers die wat geluk hadden zich te plaatsen.
Naja, wilde gewoon eens controleren hoe het is in WL. Heb in ieder geval Bergkamp en Viera-leen even snel gehaald
Verwijderd
Zeker! Het aanbod word wel snel minder..Wii4all schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:41:
[...]
Vanochtend ging hij nog een keer weg voor 45250....mooi prijsje volgens mij...
Las hier eerder positieve berichten over IF KolarovSupermach schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:34:
In mijn Calcio A team heb ik momenteel Lukaku linksachter staan, hiervoor Ansaldi nog even geprobeerd maar het is allemaal niet fantastisch. Iemand ervaring met IF Ghoulam of een ander alternatief? Heb niet meer dan 40.000 muntjes uit te geven en er omheen staan IF De Vrij (CB) en Marchisio (CM) (4-3-1-2)
https://www.futbin.com/18/player/15639/Aleksandar%20Kolarov/
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd
Iemand nog tips ter verbetering, vooral op gebied van tactiek en evt formatie?
Kanttekening: Bergkamp en Viera zijn nu nog leenspelers, heb daar normaal Thiago en Matuidi staan.
Budget is 300k.
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2017 12:32 ]
Waarschijnlijk volgende week.peeweeherman schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:47:
Wanneer kunnen we weer league sbc’s verwachten? Vandaag nog ivm futmas, of nog een weekje wachten?
Als ik hem verkoop ik heb 900k om dit team te versterken:
https://www.futbin.com/18/squad/2632473
Alleen geen idee waar beginnen met versterken...
Lekker team zeg! Hoe speelt dit?bbblije schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 06:51:
[...]
Ik ben ook aan het overstappen, weet alleen niet precies hoe ik het defensief ga oplossen. Was heel tevreden over Chiellini en Bailly, maar nu komt het qua chem niet meer uit.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Hoezo? Pirlo was ook niet duur..AntraXxX schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:57:
Dat zou tof zijn inderdaad (en duur waarschijnlijk)!
Verwijderd
Maar Pirlo is door lage pace en lage agility+stamina niet al te goed. Kaka met enorme pace, uitstekend schot/pass/dribbel en 4*skills en 4* weakfoot zal heel goed zijn. Of EA wilt het goedkoop houden en geven Kaka 80 pace en stamina 60 ofzo.
Daar heb je wel een punt jaVerwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:11:
[...]
Maar Pirlo is door lage pace en lage agility+stamina niet al te goed. Kaka met enorme pace, uitstekend schot/pass/dribbel en 4*skills en 4* weakfoot zal heel goed zijn. Of EA wilt het goedkoop houden en geven Kaka 80 pace en stamina 60 ofzo.
[ Voor 6% gewijzigd door Joster op 29-12-2017 14:03 ]
Kaka zal ook wel een waardeloze stamina meekrijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:11:
[...]
Voor mijn bank SIF Mooy en SIF Lozano gehaald als supersubs.
Verwijderd
Ik hoop dat Kaka minimaal 65 heeft. Ik heb nog iets van vertrouwen in EA...Bean77 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:51:
[...]
Kaka zal ook wel een waardeloze stamina meekrijgen.
SIF Mooi doet het bij mij prima in de basisBean77 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:51:
[...]
Kaka zal ook wel een waardeloze stamina meekrijgen.
Had nog nooit van hem gehoord overigens.
Mij maakt het weinig uit, wordt toch "maar" een super-sub in deze 2 teams:Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:08:
[...]
Ik hoop dat Kaka minimaal 65 heeft. Ik heb nog iets van vertrouwen in EA...
https://www.futbin.com/18/squad/1015127
https://www.futbin.com/18/squad/1015050
Verwijderd
Wil Kaka in dit team gebruiken...Joster schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:11:
[...]
Mij maakt het weinig uit, wordt toch "maar" een super-sub in deze 2 teams:
https://www.futbin.com/18/squad/1015127
https://www.futbin.com/18/squad/1015050
https://www.futbin.com/18/squad/2634701
Holy fuck wahahaVerwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:14:
[...]
Wil Kaka in dit team gebruiken...
Verwijderd
wat een team zegVerwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:14:
[...]
Wil Kaka in dit team gebruiken...

Qua stats zou ik zeggen bonnuci, maar ik weet niet hoe de vrij speelt?stomley schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:38:
Hmm bonucci of IF de Vrij ( meer omdat hij dan IF is)... stats is redelijk gelijk volgens mij.
Aanvallend gaat het nu veel makkelijker, terwijl verdedigend alles veel beter staat. Toch bizar dat Blind/Azpi/Bailly/Valencia minder goals tegen krijgen dan Alaba/Boa/Silva/Meunier - Alves
Is dat zo? Ik ben nog niet gepromoveerd uit divisie 4 maar haal sinds ik fifa gekocht heb (ongeveer 2 maanden geleden) steeds makkelijk 18 wins. Meestal goud 2 zelfs. Nu speel ik niet al te vaak door te week en gebruik ik die wedstrijden ook wel eens om wat dingen uit te testen maar toch...Bean77 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:24:
[...]
Wat hij probeert te zeggen is dat de gemiddelde divisie 3/4 speler niet zo snel WL speelt. Daar tref je meestal een iets hoger niveau aan, samen met wat verdwaalde spelers die wat geluk hadden zich te plaatsen.
Wat een geweldig duo!!! Schoten van alle hoeken en standen zijn goals.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Nee, kakzooi..peeweeherman schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:03:
Geen Kaka...
Verwijderd
Heb je bericht voor je verbeterd.
Ik heb Shearer 87 gekocht voor de lol. Hij is ongeveer tien keer slechter dan Shearer in het echt was.
Over een muur gesproken probeer Dessailly 88 eens op CDM, wat een beest is dat!Bossie schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:38:
Eerder vandaag tegen Baby gullit gespeeld icm Son/Jesus, maar dan staat er letterlijk een muur in het veld zeg.
Hij is fysiek sterk, snel en wint bijna alle kop duels. Zet daarnaast Pogba en er staat een aardig blok op je middenveld. Om het af te maken dan nog if Son en PGT Jesus in de spits en het feest kan beginnen.
Dan speel ik meestal op beginner en scoor ik 4 keer snel en laat het dan lekker uitlopen.
Eigenlijk altijd staat de tegenstander dan 2 meter er vanaf heen en weer te dribbelen.
Echter heb je er van de 4 vaak 1 tegenstander bij zitten, meestal de minste of die daarna die wel ineens de bal af kan pakken van een stilstaan poppetje.
Vind het er altijd wonderlijk uitzien
Kan je beter 5x scoren want dat levert de maximale punten op mbt goals.cubert20 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:40:
Ik gebruik mijn squad battles altijd om mijn aselectie weer in conditie te krijgen en tegelijkertijd wat puntjes hiervoor te verdienen.
Dan speel ik meestal op beginner en scoor ik 4 keer snel en laat het dan lekker uitlopen.
Eigenlijk altijd staat de tegenstander dan 2 meter er vanaf heen en weer te dribbelen.
Echter heb je er van de 4 vaak 1 tegenstander bij zitten, meestal de minste of die daarna die wel ineens de bal af kan pakken van een stilstaan poppetje.
Vind het er altijd wonderlijk uitzien
Hier wat veranderingen in mijn team. Ik wilde prime Bergkamp hebben en vond Aguero eigenlijk wel duur voor wat hij liet zien (hij speelde prima, maar verwachtte meer van hem). Dus Aguero 91 en Bergkamp 90 verkocht en daarvoor de prime Bergkamp dus gehaald. IF Jesus gekocht en Neuer vervangen door SIF De Gea. Ben benieuwd........
SIF Lozano wint de troll speler van het jaar. Ongelofelijk hoe hij tegenstanders dol kan draaien lol
https://www.futbin.com/18/squad/1723157
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs