Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 18:39
Bean77 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 00:16:
[...]

Kan je beter 5x scoren want dat levert de maximale punten op mbt goals.

Hier wat veranderingen in mijn team. Ik wilde prime Bergkamp hebben en vond Aguero eigenlijk wel duur voor wat hij liet zien (hij speelde prima, maar verwachtte meer van hem). Dus Aguero 91 en Bergkamp 90 verkocht en daarvoor de prime Bergkamp dus gehaald. IF Jesus gekocht en Neuer vervangen door SIF De Gea. Ben benieuwd........
SIF Lozano wint de troll speler van het jaar. Ongelofelijk hoe hij tegenstanders dol kan draaien lol >:)

https://www.futbin.com/18/squad/1723157
Ben erg jaloers op die Viera, al zou ik moeten schuiven om alles op chem te houden in mijn team. Ik speel nu 4312 en blijf moeite houden om een geschikte mcm te vinden :(
Hoe bevalt je Costa? Hij vervuld nu de mcm role in mijn team (want chemistry), maar vind het maar niets eigenlijk.. Bij de eerste de beste geschikte prime icon sbc gaat hij er aan ;w

[ Voor 9% gewijzigd door Jaap. op 30-12-2017 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Jaap. schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 01:14:
Bij de eerste de beste geschikte prime icon sbc gaat hij er aan ;w
Hier hetzelfde... zit al een heel tijdje naast league sbc Cavani op de tribune.

Overigens net als 2200 anderen, club wordt aardig groot, tijd voor nieuwe league sbc’s

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 08:00:
[...]

Overigens net als 2200 anderen, club wordt aardig groot, tijd voor nieuwe league sbc’s
Bizar, Rui Costa was bij mij een erg goede CAM in bijvoorbeeld 4231/352, zou hem sowieso niet op andere posities gebruiken. Uiteindelijk is hij in de ADP SBC beland, maar had misschien beter Deco/Schmeichel kunnen doen.

SBC Cavani, scoort veel goals maar zit bij mij inmiddels ook op de bank, simpelweg te weinig beweging voorin ivm met andere opties. Jammer eigenlijk, want hij heeft ontzettend goede stats.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
[...]

Hier zelfde; ook richting de 2500 spelers. Hopelijk snel wat leuks.

Hoe is Cavani? Ik moet nog drie Lille players die extinct/10k kosten. Bizar. Ik ga ze uiteindelijk wel packen ;)
Bossie schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 08:39:
[...]

Bizar, Rui Costa was bij mij een erg goede CAM in bijvoorbeeld 4231/352, zou hem sowieso niet op andere posities gebruiken.
In 4321 heb je geen cam ;)
Heb zowel costa als schmeichel en overmars (erg goedkoop) gedaan met het oog op andere sbcs waar je icon moet inleveren. Hoewel ik moet zeggen dat overmars ook erg veel wedstrijden heeft gespeeld: best fijne speler maar Ronaldo is simpelweg beter..

[ Voor 35% gewijzigd door Jaap. op 30-12-2017 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-10 15:40
Jaap. schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 08:43:
[...]

Hier zelfde; ook richting de 2500 spelers. Hopelijk snel wat leuks.

Hoe is Cavani? Ik moet nog drie Lille players die extinct/10k kosten. Bizar. Ik ga ze uiteindelijk wel packen ;)

[...]

In 4321 heb je geen cam ;)
Heb zowel costa als schmeichel en overmars (erg goedkoop) gedaan met het oog op andere sbcs waar je icon moet inleveren. Hoewel ik moet zeggen dat overmars ook erg veel wedstrijden heeft gespeeld: best fijne speler maar Ronaldo is simpelweg beter..
Hij zegt ook 4231 en 352. Dan heb je wel cams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoe kom je aan zoveel spelers? Gewoon niks verkopen en alles je club in? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat gevoel had ik ook over Costa. Het voelt als of hij niet echt bijdraagt aan het spel. Sinds een potje of 10 let ik wat meer op hem en kom er achter dat hij eigenlijk veel belangrijker is dank ik dacht. Scoort belangrijke goals. Staat nu op 90 goals en 90 assist is 200 potjes.

En @Lekkerboeie86 is blij als hij niet tegen Costa hoeft te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
85 Hernandez gehaald als de nr 10. Wat een behendige en snelle icon.

4 op 4 loopt die nu. Neymar nu op de bank. Wissel ik in de rust of ergens 2e helft voor Bale.

Wel een dure bankzitter ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 11:37:
85 Hernandez gehaald als de nr 10. Wat een behendige en snelle icon.

4 op 4 loopt die nu. Neymar nu op de bank. Wissel ik in de rust of ergens 2e helft voor Bale.

Wel een dure bankzitter ;)
Kun je ook ergens je stats per game-mode zien?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 10:31:
[...]

Alleen gepackte spelers met waarde boven paar k verkopen, elke week inkopen voor elke mogelijk MM sbc, alle benodigde zilveren/ bronzen kopen voor bl, pl, L1, mls, laliga, calcio etc

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 10:31:
[...]

Wat Peeweeherman hierboven zegt kan. Ik doe veel bronze packs / silver upgrades.. dan vult je club zichzelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaap. schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 01:14:
[...]

Ben erg jaloers op die Viera, al zou ik moeten schuiven om alles op chem te houden in mijn team. Ik speel nu 4312 en blijf moeite houden om een geschikte mcm te vinden :(
Hoe bevalt je Costa? Hij vervuld nu de mcm role in mijn team (want chemistry), maar vind het maar niets eigenlijk.. Bij de eerste de beste geschikte prime icon sbc gaat hij er aan ;w
Costa bevalt me nog prima als lcm. Hij is balvast, goede balcontrole, goede passing, pakt regelmatig een doelpunt mee. Hij heeft ook iets fysiek wat ook handig is. Wil je het maximale eruit halen dan zou die als CAM moeten gaan spelen, maar no way dat hij Bergkamp daar weg gaat krijgen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
Als ik nu LA Liga upgrade sbc doe en ik wacht met openen tot toty, kunnen ze er dan inzitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 14:00:
Als ik nu LA Liga upgrade sbc doe en ik wacht met openen tot toty, kunnen ze er dan inzitten?
heb ergens gehoord/ gelezen dat wat er in de packs zit van het moment is dat je het opent.. dus dat zal dan ja zijn op jou vraag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaap. schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:38:
[...]

Wat Peeweeherman hierboven zegt kan. Ik doe veel bronze packs / silver upgrades.. dan vult je club zichzelf..
Goede tip! Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeweeherman schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 12:27:
[...]

Alleen gepackte spelers met waarde boven paar k verkopen, elke week inkopen voor elke mogelijk MM sbc, alle benodigde zilveren/ bronzen kopen voor bl, pl, L1, mls, laliga, calcio etc
ja dat doe ik vaak ook wel, kijken wel MM predictions zijn en dan inkopen maar niet zoveel haha, misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen dan kan ik misschien richting me eerst miljoen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:39:
[...]

Costa bevalt me nog prima als lcm. Hij is balvast, goede balcontrole, goede passing, pakt regelmatig een doelpunt mee. Hij heeft ook iets fysiek wat ook handig is. Wil je het maximale eruit halen dan zou die als CAM moeten gaan spelen, maar no way dat hij Bergkamp daar weg gaat krijgen.
Bergkamp naar ST, of zijn Jesus/Son zo kapot dat hun beter zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Bean77 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:39:
[...]

Lcm zou bij mij ook nog kunnen; dan moet Vidal er uit. Jammer maar niet onoverkomelijk, maar dan nog steeds de vraag wie op mcm moet..

Dit is mijn huidige team; https://www.futbin.com/18/squad/2660086

Heb ook het driehoekje rechts van Bailly/Valencia/Futmas Lingard geprobeerd en dat vond ik verdedigend wel beter, maar op het middenveld vond ik het niet zo prettig spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Jaap. schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 14:41:
[...]

Lcm zou bij mij ook nog kunnen; dan moet Vidal er uit. Jammer maar niet onoverkomelijk, maar dan nog steeds de vraag wie op mcm moet..

Heb ook het driehoekje rechts van Bailly/Valencia/Futmas Lingard geprobeerd en dat vond ik verdedigend wel beter, maar op het middenveld vond ik het niet zo prettig spelen..
Gullit / Desailly / Rijkaard / Vieira :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
ben al dagen bezig om del piero te verkrijgen maar kan er alleen nog maar van dromen. moet een andere icon inzetten om het te voltooien...lastig dus
vindt t knap dat sommige hier al 3 of meer icon s hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 14:39:
[...]

Bergkamp naar ST, of zijn Jesus/Son zo kapot dat hun beter zijn?
IF Son is gewoon uber. Kan het niet feitelijk onderbouwen, maar hij scoort als een malle en is altijd gevaarlijk.
IF Jesus heeft heerlijke balance/agility. Wel fijn om in de 16 meter heerlijk te kunnen bewegen/draaien etc.
En Bergkamp speelt gewoon heerlijk als inkomende speler als CAM.
Jaap. schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 14:41:
[...]

Ik zou het zo laten, maar ingame costa en vidal eens omdraaien. Eens proberen hoe dat dan speelt.

Eerste ragequits al gehad in de WL. Sommige spelers hebben er na 2-0 al geen vertrouwen meer in. Zonde want ik verlies ook nog regelmatig van 200k teams ofzo.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/aadofibvfm601.jpg

Zo even wat coins toe kunnen voegen.. Unbelievable.
Mijn packs zit nooit wat fantastisch in, maar een snipe die nog geen 5 minuten duurde
Neymar gaat normaal gesproken voor meer dan 400k.
>:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Joster schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 14:55:
[...]

Gullit / Desailly / Rijkaard / Vieira :+
Als ik Costa vervang door een van die knakkers is Ronaldo niet meer volledig chem. Wel als ik Costa links zet, maar vind Vidal beter dan Costa eigenlijk..
Bean77 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 15:30:
[...]

Ik zou het zo laten, maar ingame costa en vidal eens omdraaien. Eens proberen hoe dat dan speelt.
Thx, zal dat eens proberen! :)

Overigens zijn het enkel luxe problemen hoor; kan me wekelijks redelijk redden met de WL ondanks de gebruikelijke frustraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Jaap. schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 15:58:
[...]

Als ik Costa vervang door een van die knakkers is Ronaldo niet meer volledig chem. Wel als ik Costa links zet, maar vind Vidal beter dan Costa eigenlijk..

[...]
Ik bedoelde inderdaad met Costa op LCM :)

Ik gebruik hem als AMC in een 352 en daar is hij echt koning voor me. Geeft assists, scoort met afstandschoten en loopt de diepte in om een steekpass te ontvangen waarna hij ze koelbloedig afmaakt. Is zovaak cruciaal, gaat niet meer verdwijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 13:21
Komen er nou met TOTY ook van die SBC's waar je een TOTY speler uit haalt zoals nu met TOTW? En zijn die SBC's dan heel duur of valt dat mee?
Vraag me namelijk af of ik mijn 83's en 84's nu moet gebruiken voor nog 1 of 2 81+ TOTW spelers of dat ik ze beter kan bewaren voor TOTY.
Iemand die weet hoe dat vorige jaren ongeveer ging?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 21:33
Exar schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:06:
Komen er nou met TOTY ook van die SBC's waar je een TOTY speler uit haalt zoals nu met TOTW? En zijn die SBC's dan heel duur of valt dat mee?
Vraag me namelijk af of ik mijn 83's en 84's nu moet gebruiken voor nog 1 of 2 81+ TOTW spelers of dat ik ze beter kan bewaren voor TOTY.
Iemand die weet hoe dat vorige jaren ongeveer ging?
Nee, vorig jaar is dat niet gebeurd. TOTY kaarten zijn redelijk zeldzaam, kom je weinig tegen bij je tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Okay jongens ik heb jullie mening nodig....

Team 1:
https://www.futbin.com/18/squad/2671294

of

Team 2:
https://www.futbin.com/18/squad/2671326

of

Team 3:
https://www.futbin.com/18/squad/2671368

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Prijzen zijn laag, maar zullen ze nog lager gaan? Wie verkoopt zn team(s) en wanneer? Tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Even een oprechte vraag. Waarom allemaal eenheidsworsten en son, jesus, bailly, valencia en alex sandro nemen?Manmanman wat orgineel zeg. Dat je daar plezier mee hebt. Vrdm 9 op de 10 tegenstanders kom je dezelfde spelers tegen

Edit; heb je ook nog eens 3.8 miljoen te besteden en kom je niet verder dan dat

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2017 23:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 23:28:
Even een oprechte vraag. Waarom allemaal eenheidsworsten en son, jesus, bailly, valencia en alex sandro nemen?Manmanman wat orgineel zeg. Dat je daar plezier mee hebt. Vrdm 9 op de 10 tegenstanders kom je dezelfde spelers tegen

Misschien omdat het gewoon hartstikke OP is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

1 woord: Meta!

Gearsets, builds, talents, ... er is altijd een beste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Luncatic12 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 23:31:
[...]

Misschien omdat het gewoon hartstikke OP is?
Dan ga je toch laten zien dat je met een ander leuk/mooi team ook kan winnen ipv ook maar met de meute mee te gaan en die kut spelers die iedereen al heeft omdat ze te goed zijn te spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 23:49:
[...]

Dan ga je toch laten zien dat je met een ander leuk/mooi team ook kan winnen ipv ook maar met de meute mee te gaan en die kut spelers die iedereen al heeft omdat ze te goed zijn te spelen?
Als winnen je doel is; nee. Als winnen niet je doel is; misschien. Als je persé anders wilt zijn; ja. Maar dan is goat simulator een betere optie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:09
Kun je beter ook PES gaan spelen in plaats van Fifa (want dat doet iederen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie enige doel is dus winnen met dit spel?

Een zo mooi/leuk mogelijk elftal vind ik persoonlijk belangrijker dan of ik in divisie 1 of 3 zit. Lekker spelen met een team met spelers waar je wat mee hebt.

Maar misschien is dit wat een te serieus forum in dat opzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:41
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 00:05:

Een zo mooi/leuk mogelijk elftal vind ik persoonlijk belangrijker dan of ik in divisie 1 of 3 zit. Lekker spelen met een team met spelers waar je wat mee hebt.

Misschien te vaak verloren van dat soort teams? Waarom zou je het niet serieus nemen en sommige spelers zijn nou eenmaal beter en is het met andere spelers irritant dat ze net niet de juiste route nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 00:05:

Nee absoluut niet, ook veel traders en filantropisten in dit topic. Maar voetbal gaat uiteindelijk om winnen. Fifa beloond ook de spelers die winnen. Niet iedereen heeft de middelen om het droom team dat ze voor ogen hebben te bouwen, daarom grijpen ze naar de “meta”, om te winnen, jadajadajada, droom team.
stomley schreef op zondag 31 december 2017 @ 00:07:
[...]

Misschien te vaak verloren van dat soort teams? Waarom zou je het niet serieus nemen en sommige spelers zijn nou eenmaal beter en is het met andere spelers irritant dat ze net niet de juiste route nemen.
Niet cool!

Wat wel cool is; futbin heeft een nieuwe Chrome extensie. Die geen TOS schend.

En dit is nog wat data die deze discussie onderbouwd, speler met de meeste games; Jesus! Maar goed, we zijn al 2018 jaar bezeten van die man ;) het is bijna 2018 jaar na Christus. Data.

[ Voor 34% gewijzigd door bbblije op 31-12-2017 00:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet eens wat meta is maar goed. Tuurlijk is winnen een belangrijk deel van het spel, maar wilde gewoon even aangeven dat ik het echt zonde vind dat zooooovveeeeellll spelers met dezelfde namen verschijnen.

Toch ook leuk om te ontdekken welke speler (voor jou) fijn speelt en niet de makkelijke weg te kiezen

Ben zelf juist gemotiveerder tegen dat soort teams dus verlies er zeker niet meer van hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 00:16:
Ik weet niet eens wat meta is maar goed. Tuurlijk is winnen een belangrijk deel van het spel, maar wilde gewoon even aangeven dat ik het echt zonde vind dat zooooovveeeeellll spelers met dezelfde namen verschijnen.

Toch ook leuk om te ontdekken welke speler (voor jou) fijn speelt en niet de makkelijke weg te kiezen

Ben zelf juist gemotiveerder tegen dat soort teams dus verlies er zeker niet meer van hoor.
Voldoet mijn team met Shearer en Pirlo wel?

Tuurlijk is het hartstikke leuk om met allerhande malloterige teams te spelen. Maar Kante is beter dan XXX en Ronaldo is beter dan El Shawary.

Vorig seizoen was mijn Totti squad het leukste van allemaal. Wat was die vent goed zeg.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2017 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 21:33

Omdat bepaalde spelers simpelweg overpowered zijn. Elk jaar is dat zo. Vorig jaar zagen we Kante, Martial, etc. 7 van de 10 wedstrijden bij de tegenstander. Dit jaar is dat Bakayoko en Jesus.

Ik ben het verder zeker met je eens. Mijn main team bestaat altijd uit Calcio A spelers, puur omdat ik Italiaans voetbal/teams leuker vind. Daarnaast heb ik meerdere cheap hybrids, waar ik regelmatig mee speel. Hoewel ik meer dan 1 miljoen coins over heb om te besteden, koop ik geen icons (puur uit principe), of standaard grote namen als Ronaldo, Bale, etc. Ik vind het gewoon gevoelloos. Ik speel fut uiteindelijk voor mijn plezier, en niet zo zeer om veel te winnen.

Ik heb veel meer plezier als ik met mijn 10k hybrid squad win in WL van een squad met icons (en ja dat komt verrassend vaak voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 00:26:
[...]

Tuurlijk is het hartstikke leuk om met allerhande malloterige teams te spelen. Maar Kante is beter dan XXX en Ronaldo is beter dan El Shawary.

Vorig seizoen was mijn Totti squad het leukste van allemaal. Wat was die vent goed zeg.
Ik weet niet hoe je team er verder uit ziet :P

Van je totti team kan je nu nog nagenieten!, denk niet dat je volgend jaar nog met weemoed terug zou denken naar een team met martial, bakayoko, valencia, bailly, son, jesus etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

OnderDeMotorkap schreef op zondag 31 december 2017 @ 00:30:
[...]

Omdat bepaalde spelers simpelweg overpowered zijn. Elk jaar is dat zo. Vorig jaar zagen we Kante, Martial, etc. 7 van de 10 wedstrijden bij de tegenstander. Dit jaar is dat Bakayoko en Jesus.

Ik ben het verder zeker met je eens. Mijn main team bestaat altijd uit Calcio A spelers, puur omdat ik Italiaans voetbal/teams leuker vind. Daarnaast heb ik meerdere cheap hybrids, waar ik regelmatig mee speel. Hoewel ik meer dan 1 miljoen coins over heb om te besteden, koop ik geen icons (puur uit principe), of standaard grote namen als Ronaldo, Bale, etc. Ik vind het gewoon gevoelloos. Ik speel fut uiteindelijk voor mijn plezier, en niet zo zeer om veel te winnen.

Ik heb veel meer plezier als ik met mijn 10k hybrid squad win in WL van een squad met icons (en ja dat komt verrassend vaak voor).
Precies!

Laten we het er op houden dat er twee verschillende types zijn en dan horen wij bij het type lekker spelen met een team wat van ons voelt. Geeft mij veel voldoening

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 00:40:
[...]

Ik weet niet hoe je team er verder uit ziet :P

Van je totti team kan je nu nog nagenieten!, denk niet dat je volgend jaar nog met weemoed terug zou denken naar een team met martial, bakayoko, valencia, bailly, son, jesus etc.
Ach. Iedereen moet zijn ding doen. Je hebt bij Call of Duty ook gasten die vinden dat je niet met de Famas/M16/Galil moet schieten omdat ze te goed zijn. Ik lach altijd als ik ze doodschiet. Ook als dat met een UZI is (BO1). Soms wil je hyper competitief doen, soms voor de lol. Mijn BPL team is best goed, mijn rare hybrids zijn ook prima. Maar iemand minder geschikt vinden omdat hij een te standaard team heeft in FUT. Hmm. Er zijn belangrijker dingen om op de console te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 00:43:
[...]

Precies!

Laten we het er op houden dat er twee verschillende types zijn en dan horen wij bij het type lekker spelen met een team wat van ons voelt. Geeft mij veel voldoening
City fan hier, dus ik kan niet om Jesus heen :p. Team waar ik mee speel is behoorlijk meta, maar met een persoonlijke touch. Daarbij heb ik een dingetje voor “first owner” kaarten. Zo zal ik Jesus, Valencia, Chiellini en Ederson nooit weg doen. Waarbij ik minder moeite had met de verkoop van Muller, Lukaku en Zlatan, terwijl dit toch ook echt iconen voor mij zijn. Maar ingame klikte het niet. Dit zullen meer mensen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zijn de ervaringen hier met 4222, vandaag meermaals vastgelopen op een tegenstander die deze formatie gebruikte.

Daarnaast is het ook erg interessant omdat je CAMs kan gebruiken ipv wingers naast je spitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 00:26:
[...]

Dan ben ik helemaal de sjaak met mijn team :+

WL is ook erg saai. Nog nooit zoveel Edersons op goal gezien. Ik vind het prima 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:49:
[...]

WL is ook erg saai. Nog nooit zoveel Edersons op goal gezien. Ik vind het prima 8)
Is Ederson zo goed dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind van niet. Zou eerder een Hart neerzetten of Begovic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:41
Bean77 schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:49:
[...]

Heb nog geen weekend league gespeeld, maar waarom staan daar edersons op goal en geen topkeepers als de gea?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het is niet zijn mooiste maar Kane heeft goal 300 in de pocket. 275 wedstrijden - 300 goals - 145 assist *O*

YouTube: Kane goal 300

[ Voor 3% gewijzigd door Vissert op 31-12-2017 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op zondag 31 december 2017 @ 02:35:
[...]

Ik vind van niet. Zou eerder een Hart neerzetten of Begovic.
Hangt een beetje van de speelstijl af, Ederson is gemiddeld in alles. Hart en Begovic maken meer 1-1 saves, maar laten bijna alle longshots door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
cubert20 schreef op zondag 31 december 2017 @ 03:38:
[...]

Heb nog geen weekend league gespeeld, maar waarom staan daar edersons op goal en geen topkeepers als de gea?
Dat ze er geen geld voor hebben

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Mars18 schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:37:
[...]

Dat ze er geen geld voor hebben
200K voor een doelman is ook geen geld ook :P

Mijn Meta: https://www.futbin.com/18/squad/2640566 ik zit te twijfelen of ik iemand ga verkopen en IF Benatia wil aanschaffen. Chiellini doet het goed, maar van wat ik lees is IF Benatie iconisch, en dat voor nog geen 60K.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kalou
heb sif benatia en bonucci als cv's bevallen echt goed... 1 nadeel hun snelheid.in de lucht bijna onklopbaar en staan altijd op de juiste plaats. heb als backs florenzi en alex sandro die de snelheid weer wat compenseren..alhoewel ik vindt dat de backs nog beter moeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Och jongens... (en meiden?). Wat een bruut elftalletje is dit toch: https://www.futbin.com/18/squad/2681355
Mocht je het geld hebben, aanrader. 100%!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
ik heb jullie hulp nodig :)

Voor welk team zouden jullie gaan?
Team 1: Serie A; https://www.futbin.com/18/squad/2681467
Team 2: Brazil: https://www.futbin.com/18/squad/2681455

Alvast bedankt voor jullie input :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
team 2 brazil alhoewel het nie veel scheelt denk k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kalou schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:36:
team 2 brazil alhoewel het nie veel scheelt denk k
Ik zou voor het Serie-A team gaan, veel meer bruikbare (en betaalbare) upgrades,
Daarnaast Dani Alves en Miranda zijn toch wel zwakke plekken in je defensie (stamina/work rates).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

stomley schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:32:
ik heb jullie hulp nodig :)

Voor welk team zouden jullie gaan?
Team 1: Serie A; https://www.futbin.com/18/squad/2681467
Team 2: Brazil: https://www.futbin.com/18/squad/2681455

Alvast bedankt voor jullie input :D
Het loopt qua kosten wel een beetje uit de hand, maar ik zou hier naar neigen. https://www.futbin.com/18/squad/2681677

Net wat meer snelheid en behendigheid, en een veel defensiever blok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
bbblije schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:43:
[...]

Het loopt qua kosten wel een beetje uit de hand, maar ik zou hier naar neigen. https://www.futbin.com/18/squad/2681677

Net wat meer snelheid en behendigheid, en een veel defensiever blok.
Mertens ben ik geen fan van in de 41212, hij werkt gewoon niet voor mij en perisic in de spits dan weer wel.
Maar Benatia upgraden is wel een logische ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gullit 86 of Vieira 86? Wie moet ik in mijn team nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:02:
Gullit 86 of Vieira 86? Wie moet ik in mijn team nemen?
Vind ze beide idioot goed, zal eerst voor Viera gaan dan staat je verdediging tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

stomley schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:45:
[...]

Mertens ben ik geen fan van in de 41212, hij werkt gewoon niet voor mij en perisic in de spits dan weer wel.
Maar Benatia upgraden is wel een logische ja.
Wat is je speelstijl?

Ik speel in een 4312 met Mertens en Jesus, De Bruyne er achter. Het is tikataka snelle combinaties richting het doel. Dan is Mertens altijd aanspeelbaar en behendig! Ook als de tegenstander defensief goed is weet Mertens door zijn positionering een opening te creëren. Daarbij de snelheid voor een counter. Maar dit kan je niet liggen ;) qua balbezit wordt hij wel sneller van de bal gezet, dus het is behendig dribbelen.

Maar aan je keuze Belotti en Perisic had ik al kunnen zien dat je meer op kracht speelt. Maar je Braziliaanse team deed me twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
wie zouden jullie kiezen de bruyne op cam of dybala op cam? als Chem niks uitmaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:20:
[...]

Vind ze beide idioot goed, zal eerst voor Viera gaan dan staat je verdediging tenminste :)
Aah top! Heb wel al petit als CDM en naingolan IF als CM.. maar vieira als CM?
https://www.easports.com/...Id=iHDD9NMPnNwFT:FFA18PS4
Dit heb ik nu.. als ik pogba if verkoop kan ik dus Gullit of vieira halen..

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2017 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie zouden jullie naast Bailly gebruiken, SIF Otamendi of David Luiz?

@Verwijderd Ik gebruik Petit als LCM in 41212-2, gaat prima met zijn work-rates.Heb Bakayoko als CDM, dus dat zou ook prima gaan met Viera :)

[ Voor 50% gewijzigd door Bossie op 31-12-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:51:
Als ik kijk naar de stats zou ik luiz halen. Betere passing en meer snelheid...
Zou dan een anker kaartje erop doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
bbblije schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:36:
[...]

Wat is je speelstijl?

Ik speel in een 4312 met Mertens en Jesus, De Bruyne er achter. Het is tikataka snelle combinaties richting het doel. Dan is Mertens altijd aanspeelbaar en behendig! Ook als de tegenstander defensief goed is weet Mertens door zijn positionering een opening te creëren. Daarbij de snelheid voor een counter. Maar dit kan je niet liggen ;) qua balbezit wordt hij wel sneller van de bal gezet, dus het is behendig dribbelen.

Maar aan je keuze Belotti en Perisic had ik al kunnen zien dat je meer op kracht speelt. Maar je Braziliaanse team deed me twijfelen.
Ja balbezit op kracht is meer mijn speelstijl bij de Braziliaanse was dit voornamelijk op middenveld kracht. Ben nu wel voor serie A gegaan en dan chielini en benatia als verdediging.

Misschien ooit in de toekomst Mertens er bij als ik beter wordt met afmaken. Te veel kansen die ik mis met low driven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:51:

@Verwijderd Ik gebruik Petit als LCM in 41212-2, gaat prima met zijn work-rates.Heb Bakayoko als CDM, dus dat zou ook prima gaan met Viera :)
Je bedoelt dus dat ik petit op CM moet zetten en dan vieira als CDM?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

stomley schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:00:
[...]

Ja balbezit op kracht is meer mijn speelstijl bij de Braziliaanse was dit voornamelijk op middenveld kracht. Ben nu wel voor serie A gegaan en dan chielini en benatia als verdediging.

Misschien ooit in de toekomst Mertens er bij als ik beter wordt met afmaken. Te veel kansen die ik mis met low driven.
Chiellini links en Benatia rechts, ivm chocolade benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:08:
[...]

Je bedoelt dus dat ik petit op CM moet zetten en dan vieira als CDM?
Idd, Petit is een prima box to box middenvelder door zijn high/high en daardoor juist minder geschikt als CDM, Viera is high/med dacht ik en sowieso de betere CDM,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
bbblije schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:08:
[...]

Chiellini links en Benatia rechts, ivm chocolade benen.
Zal ik opletten :) bedankt voor je hulp .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-10 10:17
Iemand ervaring met david luiz en thiago silva? heb nu david en azpi wil graag upgraden maar de workrates vab silva vind ik een beetje raar voor een cb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:36:
[...]

Wat is je speelstijl?

Wat is je team juist als ik zou nieuwsgierig mag zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:02:
[...]

Wat is je team juist als ik zou nieuwsgierig mag zijn :)
bbblije schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:56:
[...]

200K voor een doelman is ook geen geld ook :P

Mijn Meta: https://www.futbin.com/18/squad/2640566 ik zit te twijfelen of ik iemand ga verkopen en IF Benatia wil aanschaffen. Chiellini doet het goed, maar van wat ik lees is IF Benatie iconisch, en dat voor nog geen 60K.
Hierboven, met Mertens ;) ben aan het twijfelen om OTW Douglas Costa te verkopen, en IF Benatia te halen. Maar je zal net zien dat hij dan een IF pakt :p. Ik wacht maandag de SB rewards even af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog tips mbt een nieuwe BPL LB?
https://www.futbin.com/18/compare/15845/15928/15662

Zit zelf te denken om eerst Young te gaan proberen, zo niet dan alsnog Alonso halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
Bossie schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:01:

Zit zelf te denken om eerst Young te gaan proberen, zo niet dan alsnog Alonso halen.
hoe ziet de rest van je team er uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook last van enorme lag op ps4 laatste uur in WL? Dan speelt het erg traag en paar balcontacten later wel heel snel. Alsof iemand met de vertragingsknop en versnellingsknop zit te spelen.

Kan ook aan mijn PS4 liggen natuurlijk, iemand idee hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:15:
Hebben jullie ook last van enorme lag op ps4 laatste uur in WL? Dan speelt het erg traag en paar balcontacten later wel heel snel. Alsof iemand met de vertragingsknop en versnellingsknop zit te spelen.

Kan ook aan mijn PS4 liggen natuurlijk, iemand idee hoe dit op te lossen is?
Iedereen zit nu te spelen, zal aan de servers liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:30:
[...]

Iedereen zit nu te spelen, zal aan de servers liggen.
Hetzelfde in seasons

@BlackBarryNL
https://www.futbin.com/18/squad/2390910

Silva is momenteel om te testen, normaal staat Baka CDM en Petit LCM.
Dat zou ook eventueel ook gebruikt kunnen worden om Bijvoorbeeld Alba als LB te gebruiken, of Azpi -> David Luiz en Alex Sandro.

Blind doet het voetballend erg goed, maar online is hij simpelweg te traag.

[ Voor 46% gewijzigd door Bossie op 31-12-2017 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bossie schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:01:

Ik vond dat Alonso vaak uit positie stond bij mij op verdediging, waardoor steekballen naar de flank er heel vaal doorheen kwam voor de tegenstander.

Aanvallend was hij wel heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:39:
[...]

Hetzelfde in seasons

@BlackBarryNL

Dat zou ook eventueel ook gebruikt kunnen worden om Bijvoorbeeld Alba als LB te gebruiken, of Azpi -> David Luiz en Alex Sandro.

Ik heb Silva rechts staan vanwege chem, en dan free form voor het middenveld. Merk jij dat hij vanuit links meer kansen creëert vanwege zijn linksbenigheid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op zondag 31 december 2017 @ 19:08:
[...]

Ik heb Silva rechts staan vanwege chem, en dan free form voor het middenveld. Merk jij dat hij vanuit links meer kansen creëert vanwege zijn linksbenigheid?
Ik heb hem voornamelijk even erbij gepakt omdat ik gisteren een paar potjes tegen hem had gespeeld, toen was hij LCAM in 4222 en vrijwel ongrijpbaar als playmaker.

Hij staat links ivm zijn weakfoot, Mooy heeft ook maar 3* als RCM dacht ik, maar hij doet het tot nu toe verrassend goed, hij creëert voornamelijk veel ruimte en zet aanvallen op maar afronden/assists zijn voornamelijk voor de voorste drie.

Wil Ibra nog wel proberen als CAM, om een sterk aanspeelpunt tussen al mijn dribbeldwergen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bossie schreef op zondag 31 december 2017 @ 19:11:
[...]

Ik heb hem voornamelijk even erbij gepakt omdat ik gisteren een paar potjes tegen hem had gespeeld, toen was hij LCAM in 4222 en vrijwel ongrijpbaar als playmaker.

Hij staat links ivm zijn weakfoot, Mooy heeft ook maar 3* als RCM dacht ik, maar hij doet het tot nu toe verrassend goed, hij creëert voornamelijk veel ruimte en zet aanvallen op maar afronden/assists zijn voornamelijk voor de voorste drie.

Wil Ibra nog wel proberen als CAM, om een sterk aanspeelpunt tussen al mijn dribbeldwergen te hebben.
Je hebt wel als ze zo staan dat Silva ook soms als cdm staat en dat lijkt me niet heel praktisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op zondag 31 december 2017 @ 19:11:
[...]

Ik zal is kijken hoe hij in een 4231 speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
Bossie schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:39:
[...]

Hetzelfde in seasons

@BlackBarryNL

Ik zou dan eerder voor alex sandro kiezen. Zie dat je valencia hebt en alex sandro is dan ook zo een type speler maar dan nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
beste wensen..mensen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Gelukkig nieuw jaar iedereen, mogen we nog lekker genieten van de voetbal gekte in fifa 18

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:18:
[...]

[...]

Hierboven, met Mertens ;) ben aan het twijfelen om OTW Douglas Costa te verkopen, en IF Benatia te halen. Maar je zal net zien dat hij dan een IF pakt :p. Ik wacht maandag de SB rewards even af!
Is Silva goed? Ziet er niet de meest aantrekkelijke speler uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
kom maar op met die league sbc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou toch maar mooi goud 3 gehaald in mijn eerst WL. Vond het niveau tegenvallen, was vaak de betere maar alsnog te vaak verloren.

Hoe zit dat eigenlijk qua niveauverschil. Kom je in bijv zilver 2 alleen spelers tegen die ook in zilver 2 zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op maandag 1 januari 2018 @ 00:49:
[...]

Is Silva goed? Ziet er niet de meest aantrekkelijke speler uit
Speel offline altijd met City, en dan is hij overal! Dus ook online de aanschaf gemaakt en hij valt niet tegen. Playmaker, echt de Fabregas van Fifa 17. Ook als investering niet slecht, gaat waarschijnlijk naar de 180-200K.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op maandag 1 januari 2018 @ 10:42:
[...]

Speel offline altijd met City, en dan is hij overal! Dus ook online de aanschaf gemaakt en hij valt niet tegen. Playmaker, echt de Fabregas van Fifa 17. Ook als investering niet slecht, gaat waarschijnlijk naar de 180-200K.
En waarschijnlijk een winterupgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op maandag 1 januari 2018 @ 11:02:
[...]

Heb jij ergens goede data wbt de winter upgrades? Ik vind steeds verschillende dingen.

Wellicht wel slim om die non IFs te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op maandag 1 januari 2018 @ 12:43:
[...]

Heb jij ergens goede data wbt de winter upgrades? Ik vind steeds verschillende dingen.

Wellicht wel slim om die non IFs te verkopen.
idd, maar 3 IF's in de eerste helft van het seizoen, en ze zijn allemaal +1 van zijn NIF.
De kans is in ieder geval zeer groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:54

Grudgie

PSN: Grudgie7

De app werkt ook weer lekker. Niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die nog wel antwoord kan en wil geven op mijn vraag?

*WL= als je in bijvoorbeeld rang zilver 2 zit, speel je dan ook tegen tegenstanders van zilver 2 of kan dat van alles zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Bossie schreef op maandag 1 januari 2018 @ 11:02:
[...]

Hebben we het dan over de laatste IF kaart?

Beste wensen voor 2018 iedereen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ferdi_lwd schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:10:
[...]

Hebben we het dan over de laatste IF kaart?

Beste wensen voor 2018 iedereen!
Allemaal voor Silva, mits er een upgrade komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt een van de slechtste FIFA's ooit. Vooral de keepers zijn echt slecht.
Pagina: 1 ... 104 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs