Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Verwijderd schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:43:
Dit is echt een van de slechtste FIFA's ooit. Vooral de keepers zijn echt slecht.
Dank voor deze bijdrage Hugo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemkoDJ schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:14:
[...]

Dank voor deze bijdrage Hugo.
Graag gedaan Remco, mag ook wel eens gezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-10 15:40
Heb mn team veranderd van PL naar Bundesliga/Calcio hybrid.
Opstelling nu is:
Fahrmann
Kimmich SIF - Sokratis - Coulibaly - Ghoulam IF.
Goretzka - Tolisso - Allan IF.
Bellarabi - Gnabry IF - Ribery.

Ik wil Bellarabi nog vervangen voor IF Yarmolenko en Sokratis nog voor Naldo IF.

Iemand nog tips voor verbeteringen?

[ Voor 6% gewijzigd door Solotov op 01-01-2018 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Wie heeft er ervaring met Kluivert (86)? Heb nog 500k over voor een spits die tussen CR7 en Bale moet komen te staan. Suarez is me niet goed bevallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:43:
Dit is echt een van de slechtste FIFA's ooit. Vooral de keepers zijn echt slecht.
Courtois heeft mij toch meermalen prima gered dit weekend :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
PetrCech_3 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:33:
Wie heeft er ervaring met Kluivert (86)? Heb nog 500k over voor een spits die tussen CR7 en Bale moet komen te staan. Suarez is me niet goed bevallen..
Volgens de verhalen die ik hoor bevalt hij bij heel veel mensen echt goed, hetzelfde voor Crespo 85.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martial in de basis bij Man United als spits, laten we hopen dat Ibra/Lukaku lang genoeg geblesseerd blijven voor een Martial IF als ST :)

edit: en Martial Scoort

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 01-01-2018 19:51 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:34
Zoals iedereen jaar speel ik tot TOTY met een budgetteam.

Voor de grap IF Choupo-Moting gekocht. Wat een beest op ST is dat zeg. Heeft aardig wat weg van POTM Ibra van vorig jaar, super sterk, redelijk snel en kan goed dribbelen. Hij knalt de ene naar de andere erin. Met hem 2 keer de titel in één keer gepakt in D6 en D5. Nu op titel koers in D4.

Super allround (super sub) ST. Iemand anders net zo enthousiast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Casual Ruud schreef op maandag 1 januari 2018 @ 21:06:
Zoals iedereen jaar speel ik tot TOTY met een budgetteam.

Voor de grap IF Choupo-Moting gekocht. Wat een beest op ST is dat zeg. Heeft aardig wat weg van POTM Ibra van vorig jaar, super sterk, redelijk snel en kan goed dribbelen. Hij knalt de ene naar de andere erin. Met hem 2 keer de titel in één keer gepakt in D6 en D5. Nu op titel koers in D4.

Super allround (super sub) ST. Iemand anders net zo enthousiast?
Ik heb met POTGS en FUTMAS al zoveel waarde verloren dat ik me afvraag hoeveel zin het heeft om de boel alsnog te verkopen. Daarbij heb ik veel first owner en hoge IF kaarten. Maar ik wil voorkomen dat er weer een KDB die ik gekocht heb voor 215K en klom naar 260K zakt naar 170K.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
Is er iemand hier, die consistent alle 4 de SB wedstrijden op legendarisch wint, voor meerdere dagen achter elkaar?
Begint er naar mijn mening sterk op te lijken dat ze na een aantal gewonnen wedstrijden in de SB het niveau dermate hoog opschroeven dat winnen onmogelijk is.
Iedere week hetzelfde, ik win de eerste 4, de 5e gaat verloren met 1 of 2-0 omdat niks van mij lukt, vervolgens win ik er weer 3, dan verlies ik er weer 1 enzovoort.
Het is ook niet dat ik de wedstrijden die ik win, hakken over de sloot-werk is. Die win ik gewoon met 5-0, 6-1 etc.

Kan iemand hier alsjeblieft de grote truc vertellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-10 02:15
Speel nu de trial even via Origin Access en ik tik werkelijk iedereen van het veld af met mijn Eredivisie team. Voelt alsof ik behoorlijk geholpen word, zal wel snel afgelopen zijn als ik het spel daadwerkelijk koop.

[ Voor 6% gewijzigd door Spacejockey op 01-01-2018 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op maandag 1 januari 2018 @ 21:39:
Is er iemand hier, die consistent alle 4 de SB wedstrijden op legendarisch wint, voor meerdere dagen achter elkaar?
Begint er naar mijn mening sterk op te lijken dat ze na een aantal gewonnen wedstrijden in de SB het niveau dermate hoog opschroeven dat winnen onmogelijk is.
Iedere week hetzelfde, ik win de eerste 4, de 5e gaat verloren met 1 of 2-0 omdat niks van mij lukt, vervolgens win ik er weer 3, dan verlies ik er weer 1 enzovoort.
Het is ook niet dat ik de wedstrijden die ik win, hakken over de sloot-werk is. Die win ik gewoon met 5-0, 6-1 etc.

Kan iemand hier alsjeblieft de grote truc vertellen?
Daarom speel ik geen sb meer. Kon daardoor nooit elite halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 1 januari 2018 @ 21:54:
[...]

Daarom speel ik geen sb meer. Kon daardoor nooit elite halen
Squadbattles is vaak niets meer dan 90 minuten tegen een handbalverdediging spelen en hopen dat je er af en toe doorkomt. Sommige potjes loop je makkelijk uit naar 5-0, andere potjes word ik zelf van de mat geveegd.

Je voelt het vaak vanaf het begin wat voor het wedstrijd het gaat worden, zoals je ook aanvoelt wanneer de cpu gaat scoren. De wedstrijden voelen bijzonder kunstmatig aan, en het is bijzonder irritant dat als je eenmaal in een gelijkopgaande partij een voorsprong te pakken hebt en de cpu vervolgens Messi/Bale/Ronaldo/Henry etc erin gooit en er nog even drie in het mandje legt :X

Door vakantie speel ik squadbattles volledig en zit steeds ruim in de Elite 2 bracket, maar daarna ga ik het weer beperken tot gold2/3 op zondagmiddag om ff snel een paar packs mee te kunnen pakken.

Online seasons is momenteel helaas ook weer een inputlag feest :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zouden jullie doen?
Het lijkt mij leuk om Gullit 90 te gaan kopen, maar dit betekent wel dat ik offers moet gaan brengen.

Dit team: https://www.futbin.com/18/squad/1723157

zou dan dit team worden: https://www.futbin.com/18/squad/2720230

Zouden jullie dit doen?

edit. ach ultimate team of niet, ik ga wat verkopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 02-01-2018 02:49 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-10 20:41
https://www.futbin.com/18/squad/2720531

Muntjes zijn weer op, waar zal ik voor gaan sparen, wat versterkt mijn team.
bellerin op rb vind ik zelf wel fijn omdat die aanvallend ook wat toevoegt.
Wijnaldum en lallana twijfel ik over welke beter is.

[ Voor 3% gewijzigd door cubert20 op 02-01-2018 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:30
Bean77 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 02:29:
Wat zouden jullie doen?
Het lijkt mij leuk om Gullit 90 te gaan kopen, maar dit betekent wel dat ik offers moet gaan brengen.

Zouden jullie dit doen?

Je team als geheel wordt er niet beter van, dus nee :P
Bij mij staat Gullit 86 overigens op CAM (na eerst CM en CDM geweest te zijn :+), beste CAM die ik ooit gehad heb. (https://www.futbin.com/18/squad/2200993)

[ Voor 13% gewijzigd door Nachtapotheker op 02-01-2018 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op maandag 1 januari 2018 @ 21:27:
[...]

Ik heb met POTGS en FUTMAS al zoveel waarde verloren dat ik me afvraag hoeveel zin het heeft om de boel alsnog te verkopen. Daarbij heb ik veel first owner en hoge IF kaarten. Maar ik wil voorkomen dat er weer een KDB die ik gekocht heb voor 215K en klom naar 260K zakt naar 170K.
Als je verkoopt en meteen nieuwe spelers koopt dan verlies je geen waarde behalve EA tax.

Houd rekening er mee dat spelers die nu gedaald zijn niet meer gaan stijgen (behalve otw en zeer bijzondere spelers als Pogba, icons, CR7 op de kortere termijn. Op langer termijn dalen ook deze spelers.) Gold nif zakt heel fifa lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 10:49:
[...]

Als je verkoopt en meteen nieuwe spelers koopt dan verlies je geen waarde behalve EA tax.

Houd rekening er mee dat spelers die nu gedaald zijn niet meer gaan stijgen (behalve otw en zeer bijzondere spelers als Pogba, icons, CR7 op de kortere termijn. Op langer termijn dalen ook deze spelers.) Gold nif zakt heel fifa lang.
Vorig jaar eind januari zag je dat de markt toch ineens weer heel hoog werd en de prijzen gingen stijgen ook de betere spelers 86+ rating.. februari zakte alles als een baksteen in elkaar en kon je een 85+ team kopen voor 50 tot 75 k :/ Dit jaar zal dat niet gebeuren vrees ik zoals je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:41
Moet zeggen die laatste futmas sbc was erg lastig vond ik. Ook verlies op gemaakt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 03-10 12:41
Bean77 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 02:29:
Wat zouden jullie doen?

Zouden jullie dit doen?

Niet doen, Je mist zo erg Vieira.

Ik ben blij dat Gullit er uit is bij mij. Veel maar balans in het elftal.
Al is het een fantastische speler hoor.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
stomley schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:14:
Moet zeggen die laatste futmas sbc was erg lastig vond ik. Ook verlies op gemaakt helaas.
ik heb er een aantal gedaan tijdens de kerst maar speelde meestal net quitte...

Weet niet wat het dit jaar bij me is maar totaal geen pack luck....

Beste speler die ik packte in heel fifa 18 tot nu toe kreeg ik 13k voor....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

stomley schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:14:
Nu breekt mn klomp, ik koop Immobile om de SBC te completen, als ik hem vanuit de SBC zoek dan zit hij niet in mn club. In iedere andere SBC vind ik hem wel, en ook als ik naar mijn club kijk staat hij er gewoon. Wat is het toch met dit spel :/

edit: Een clear squad en opnieuw inloggen heeft het gefixed... Smalling, Cillessen en Aurier. Daar kunnen we wat mee :F Gisteren Consigli in een TOTW 15 pack, untradable dus ik hoop dat er nog een leuke SBC komt.

[ Voor 19% gewijzigd door bbblije op 02-01-2018 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radi038
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-06-2024
Hebben jullie nog tips voor mij inzake upgrades?

Momenteel run ik dit team: https://www.futbin.com/18/squad/1988322

Ik zit er aan te denken om Luis Hernandez SBC af te ronden (heb ik nagenoeg klaar) en hem op de CAM te zetten. Daarnaast wil ik wel graag Bale toevoegen maar die krijg ik niet op 100 chem, suggesties? Andere opties zijn ook welkom uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Radi038 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 12:05:
Hebben jullie nog tips voor mij inzake upgrades?

Momenteel run ik dit team: https://www.futbin.com/18/squad/1988322

Ik zit er aan te denken om Luis Hernandez SBC af te ronden (heb ik nagenoeg klaar) en hem op de CAM te zetten. Daarnaast wil ik wel graag Bale toevoegen maar die krijg ik niet op 100 chem, suggesties? Andere opties zijn ook welkom uiteraard.
Niet te vreden over Costa? Hernandez werkt wel goed hier op CAM, is alleen snel moe, daar baal ik wel van, Zal nog instellen dat die voorin moet blijven, scheelt al denk ik. Loopt 14 wedstrijden 8 goals.

Bale vind ik echt een baas, zo snel en ook wel sterk. Maar lastig om in jou team kwijt te kunnen. Je zou een goedkope BPL speler voorin kunnen zetten, en dan wisselen bij de aftrap?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komen de rewards voor WL van afgelopen weekend eigenlijk? Als je in goud3 zit ben je toch automatisch gekwalificeerd voor het volgende weekeinde>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFRF
  • Laatst online: 14-09-2021
Hoe werkt dat dan met direct wisselen na de aftrap? Ik zie dat veel spelers doen. Blijft de Chemistry dan hetzelfde als in je startopstelling ongeacht wie je erin zet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radi038
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:10:
Wanneer komen de rewards voor WL van afgelopen weekend eigenlijk? Als je in goud3 zit ben je toch automatisch gekwalificeerd voor het volgende weekeinde>?
Donderdagavond 7 uur en ja je bent gekwalificeerd voor volgende WL bij goud 3
Mars18 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:05:
[...]

Niet te vreden over Costa? Hernandez werkt wel goed hier op CAM, is alleen snel moe, daar baal ik wel van, Zal nog instellen dat die voorin moet blijven, scheelt al denk ik. Loopt 14 wedstrijden 8 goals.

Bale vind ik echt een baas, zo snel en ook wel sterk. Maar lastig om in jou team kwijt te kunnen. Je zou een goedkope BPL speler voorin kunnen zetten, en dan wisselen bij de aftrap?
Wel tevreden, zeker met geplaatst schot etc. is ie echt prima. Ik wil alleen wat meer diepgang en beweging voorin denk ik. Daar scoor je meer mee. Ik heb tenslote Vidal en Pogba erachter staan voor afstandschoten.

Ik kan Bale op 100 chem krijgen kom ik net achter. Die is wel echt heel ziek he?

[ Voor 53% gewijzigd door Radi038 op 02-01-2018 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Radi038 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:18:
[...]

Donderdagavond 7 uur en ja je bent gekwalificeerd voor volgende WL bij goud 3

[...]

Wel tevreden, zeker met geplaatst schot etc. is ie echt prima. Ik wil alleen wat meer diepgang en beweging voorin denk ik. Daar scoor je meer mee. Ik heb tenslote Vidal en Pogba erachter staan voor afstandschoten.

Ik kan Bale op 100 chem krijgen kom ik net achter. Die is wel echt heel ziek he?
Ja speel maar eens met Real Madrid seizoenen en dan Ronaldo en Bale in de spits, zo voel ik mij nu een maand :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag dat de SBC voor ICON's met tonnen dalen. Blijft dat tempo zich voortzetten of gaat het binnenkort weer gestaag omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:03:
Zag dat de SBC voor ICON's met tonnen dalen. Blijft dat tempo zich voortzetten of gaat het binnenkort weer gestaag omhoog?
Markt is rustig aan het crashen, zal wel met TOTY binnenkort te maken hebben.
Heb inmiddels zelf Poggy hierdoor kunnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel is Pogba nu dan 400k of zo?

Maar na de TOTY stijgen ze weer even toch. Eind januari komen ze uit dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kans is dus aanwezig dat de community de TOTY mag uitkiezen dit jaar. Laatste jaren was het natuurlijk elke keer hetzelfde met Iniesta etc. Maar nu dus het hardnekkige gerucht dat TOTY hetzelfde stem systeem gaat krijgen als Futties. Dus bijvoorbeeld voor keepers, De Gea, Buffon, Neuer. En dan kies je er één. Meeste stemmen wint.

Als het daadwerkelijk waar is kijk ik er echt naar uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:12:
Kans is dus aanwezig dat de community de TOTY mag uitkiezen dit jaar. Laatste jaren was het natuurlijk elke keer hetzelfde met Iniesta etc. Maar nu dus het hardnekkige gerucht dat TOTY hetzelfde stem systeem gaat krijgen als Futties. Dus bijvoorbeeld voor keepers, De Gea, Buffon, Neuer. En dan kies je er één. Meeste stemmen wint.

Als het daadwerkelijk waar is kijk ik er echt naar uit...
Ik niet om eerlijk te zijn, EA moet simpelweg de Fifa verkiezing volgen en niet zelf iets gaan verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:20:
[...]

Ik niet om eerlijk te zijn, EA moet simpelweg de Fifa verkiezing volgen en niet zelf iets gaan verzinnen.
Is zo saai, Iniesta voor de zoveelste keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iniesta is dan ook de zoveelste keer in goede doen he. Messi en Ronaldo zitten ook voor de zoveelste keer in TOTY, maar daar hoor ik niemand over klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:45:
Iniesta is dan ook de zoveelste keer in goede doen he. Messi en Ronaldo zitten ook voor de zoveelste keer in TOTY, maar daar hoor ik niemand over klagen :)
Omdat die nog gebruikt worden. En Iniesta hoorde twee of drie jaar geleden bij de beste, nu niet meer. Is gewoon een dagje ouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:13:
[...]

Omdat die nog gebruikt worden. En Iniesta hoorde twee of drie jaar geleden bij de beste, nu niet meer. Is gewoon een dagje ouder.
Misschien, maar als EA er een popularity contest van gaat maken heb je dadelijk TOTY kaarten voor de meta-spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 18:39
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:13:
[...]

En Gullit, Pele en Ronaldo spelen niet eens meer en kijk eens hoe gewild die kaarten zijn.
Als de TOTY Iniesta goede stats krijgt gaat die ook gewoon gebruikt worden hoor.

Ik zit in ieder geval niet te wachten op een TOTY Martial die op basis van prestaties het absoluut niet verdiend om in het Team van het Jaar te staan, (sterker nog; hij speelt nauwelijks volledige wedstrijden), maar somehow het lieverdje van EA is en voor het tweede opeenvolgende jaar pakken beter speelt dan z'n stats doen vermoeden en daardoor vast zo'n kaart gaat krijgen als het inderdaad een popularity contest wordt..

[ Voor 33% gewijzigd door Jaap. op 02-01-2018 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet toch maar wat aan mijn achterhoede gaan doen. Nu in divisie 4 en tegen de behendige snelle dribbelaars wordt mijn verdediging dolgedraaid. Net nog 3-3 doordat Lacazette er 3 in peerde

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Solotov
Momentum strikes again..
Eerste 2 SB vandaag easy peasy gewonnen. Voor het gemak de 2 makkelijkste teams voor het laatste bewaard.
3e wedstrijd tegen een of ander schijtteam 1-0 verloren. Zij hadden 1 schot, waarvan 1 op goal, waarvan dus 1 goal. Ik had 27 schoten, waarvan 20 op goal, nul goals...
4e wedstrijd, nog zo'n schijtteam, na 39 minuten 5-1 achter. Mijn spelers struikelen over de bal, spelen de bal zomaar in de voeten van de tegenstander, lopen elkaar in de weg, om vervolgens toe te kijken hoe de tegenstander uit alle hoeken en afstanden raak schiet..

Hoe kun je dit spel nou in godsnaam nog spelen, zonder dat dit soort frustratie de kop op komt steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-10 22:30
Shreddaaa schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:24:
Momentum strikes again..
Eerste 2 SB vandaag easy peasy gewonnen. Voor het gemak de 2 makkelijkste teams voor het laatste bewaard.
3e wedstrijd tegen een of ander schijtteam 1-0 verloren. Zij hadden 1 schot, waarvan 1 op goal, waarvan dus 1 goal. Ik had 27 schoten, waarvan 20 op goal, nul goals...
4e wedstrijd, nog zo'n schijtteam, na 39 minuten 5-1 achter. Mijn spelers struikelen over de bal, spelen de bal zomaar in de voeten van de tegenstander, lopen elkaar in de weg, om vervolgens toe te kijken hoe de tegenstander uit alle hoeken en afstanden raak schiet..

Hoe kun je dit spel nou in godsnaam nog spelen, zonder dat dit soort frustratie de kop op komt steken.
Amen, exact dit. Zielig gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10 20:54

Grudgie

PSN: Grudgie7

Momentum strikes again..

Ik krijg een deja vu.

En als je tegen een sterren team speelt dan win je er wel van. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Grudgie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:32:
[...]

Ik krijg een deja vu.

Ik win in principe alles..
Altijd als ik verlies, is het dubieus.
Als ik dan een keer door een compleet icon elftal met 4-0 wordt afgedroogd en het is terecht, dan vind ik dat niet erg, maar dit gebeurd nooit.

Ondanks alle ellende moet ik wel zeggen dat ik 5 nieuwe helden heb. Fahrmann, SIF Ginter, IF Allan, IF Gnabry en Tolisso. Gnabry scoort altijd, maar dan ook echt altijd. Allan en Ginter zijn verdedigingsmachines, winnen elk duel. Waarbij Allan zo snel is dat niemand 'm eruit loopt. Fahrmann pakt nagenoeg alles. En Tolisso is het verbindingsstuk tussen alle spelers, overal te vinden, kan ook echt alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grudgie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:32:
[...]

Ik krijg een deja vu.

Ik heb vandaag vrijwel alles verloren, muv van 2 potjes in squad battles, maar ga vrijwel zeker tweemaal degraderen in Online Seasons.

Eerder vandaag was er bijzonder veel inputlag, waardoor je simpelweg tot toeschouwer word gedregradeert, lekker hoor die 1-2 sec delay want verdedigend ben je vrijwel kansloos.

De laatste twee potjes niet gewonnen door 3 tegengoals in de laatste 3 minuten :X
Ik begin me daarnaast bijzonder te irriteren aan hoevaak passes iets compleet anders doen dan ik wilde, maar misschien nog veel irritanter zijn de vele auto-clearances waardoor je na een onderschepping de bal meteen weer teruggeeft.

Het positieve is wel dat ik de Shearer SBC heb afgemaakt en daardoor nu een prima Target-man in de spits heb staan. Het negatieve is dat ik dadelijk voor 10k nog een RB en GK mag shoppen als mijn leen-spelers op zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10 20:54

Grudgie

PSN: Grudgie7

Bossie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:46:
[...]

Ik heb vandaag vrijwel alles verloren, muv van 2 potjes in squad battles, maar ga vrijwel zeker tweemaal degraderen in Online Seasons.

Eerder vandaag was er bijzonder veel inputlag, waardoor je simpelweg tot toeschouwer word gedregradeert, lekker hoor die 1-2 sec delay want verdedigend ben je vrijwel kansloos.

De laatste twee potjes niet gewonnen door 3 goals in de laatste 3 minuten :X
Ik begin daarnaast bijzonder te irriteren aan hoevaak passes op iets compleet anders doen dan ik wilde, maar misschien nog veel irritanter zijn de vele auto-clearances waardoor je na een onderschepping de bal meteen weer teruggeeft.

Het positieve is wel dat ik de Shearer SBC heb afgemaakt en daardoor nu een prima Target-man in de spits heb staan. Het negatieve is dat ik dadelijk voor 10k nog een RB en GK mag shoppen als mijn leen-spelers op zijn :D
Weetje wat pas super irritant en frusterend is. Als je in je eigen 16 gaat verdedigen en je doet amper wat. En de tegenstander valt dan om ofzo, krijg je een penalty tegen. 8)7

Dat overkomt mij zovaak. Lijkt wel of je niet eens mag verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grudgie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:52:
[...]

Weetje wat pas super irritant en frusterend is. Als je in je eigen 16 gaat verdedigen en je doet amper wat. En de tegenstander valt dan om ofzo, krijg je een penalty tegen. 8)7

Dat overkomt mij zovaak. Lijkt wel of je niet eens mag verdedigen.
Zo herkenbaar, terwijl je eigen spits/wingers steeds bij het inspelen van achteren worden doorgezaagd met een sliding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De scream kaarten zijn weer geboost! Lekker kluivert 86 , Forster 86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:52
Hebben jullie ook weleens dat het lijkt alsof je er ineens niets meer van kan? Ik heb nu al een paar dagen dat al mijn vaste patronen niet meer gaan en ik dan ineens de domste passes geef. Ook schiet ik ineens alles naast en over of op de keeper, terwijl ik de periode hiervoor bijna alles raak schoot. Elke keer kampioen en nu degradeer ik uit divisie 4. Heb altijd al gehad dat ik niet altijd consistent was in FIFA maar dit slaat alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
dennisbos schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:46:
Hebben jullie ook weleens dat het lijkt alsof je er ineens niets meer van kan? Ik heb nu al een paar dagen dat al mijn vaste patronen niet meer gaan en ik dan ineens de domste passes geef. Ook schiet ik ineens alles naast en over of op de keeper, terwijl ik de periode hiervoor bijna alles raak schoot. Elke keer kampioen en nu degradeer ik uit divisie 4. Heb altijd al gehad dat ik niet altijd consistent was in FIFA maar dit slaat alles.
Ik hang altijd tussen divisie 1 en 2 en ook ik heb dit. Ligt dus absoluut niet aan jou. Ik heb ook al een aantal keer gehad dat ik bij bijv WL de eerste 15 potten op rij win, om er daarna ineens 5 te verliezen door hele vage situaties.
Met mijn opstelling ben ik wel vrij gevoelig voor pacehoertjes, maar ik creeer iedere wedstrijd minimaal 5 100% kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 07:45
Wie zouden jullie kiezen in een 41212 small als spits naast Griezie.. Messi op 7 chem of If Suarez

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momentum strikes again..

Tja loopt iedereen tegen aan.
Weet nog steeds niet waarom er zovee van dat soort vervelende ai in zit. Het heeft op een gegeven moment gewoon meer weinig te doen met kunde dit spel.
Ik heb soms meer het gevoel dat ik tegen (of met) een systeem voetbal dan tegen een tegenstander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Beste is om dan de controller even een tijdje in de kast/lade/bureau te laten. Win streaks of het nu scripting is of allemaal in je hoofd zit worden altijd opgevolgd door een losing streak. Heel vaag! Geef EA het idee dat je het “beu” bent, dan laten ze je bij terugkomst weer winnen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door bbblije op 02-01-2018 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:39:
[...]

Geef EA het idee dat je het “beu” bent, dan laten ze je bij terugkomst weer winnen ;)
Ja dat inderdaad _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 21:33
Ja zeker, ik heb vandaag het tegenovergestelde mee mogen maken. First try in de DKT, alles ruim gewonnen tot de finale. In de finale kom ik (al dan wel erg onverdiend) 3-1 achter te staan, gevolgd door een disconnect. De wedstrijd telde niet mee en ik mocht nogmaals de finale spelen. De 2e finale ging goed op, tegenstander schiet 2 maal op de paal, vervolgens maak ik 3-0. Uiteindelijk wordt het 4-1 omdat zijn keeper een terug pass niet wilde aannemen, gevolgd door een rage quit, terwijl het eigenlijk 3-3 zou moeten zijn.

Man, wat heb ik een ontzettende geluk gehad. Ik heb de tegenstander mijn excuses aangeboden na de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnderDeMotorkap schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 00:21:
[...]

Ja zeker, ik heb vandaag het tegenovergestelde mee mogen maken. First try in de DKT, alles ruim gewonnen tot de finale. In de finale kom ik (al dan wel erg onverdiend) 3-1 achter te staan, gevolgd door een disconnect. De wedstrijd telde niet mee en ik mocht nogmaals de finale spelen. De 2e finale ging goed op, tegenstander schiet 2 maal op de paal, vervolgens maak ik 3-0. Uiteindelijk wordt het 4-1 omdat zijn keeper een terug pass niet wilde aannemen, gevolgd door een rage quit, terwijl het eigenlijk 3-3 zou moeten zijn.

Man, wat heb ik een ontzettende geluk gehad. Ik heb de tegenstander mijn excuses aangeboden na de wedstrijd.
Niet nodig, de game compenseert zich wel tijdens je volgende speelsessie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-10 10:17
Yessss Griezmann gepackt! Past helaas niet in mijn premier league team. Zie dat hij in 10 dagen 20k is gezakt is het verstandig om hem nu te verkopen of denken jullie dat hij nog meer waard is straks?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
Dit is niet normaal, gisteravond in 1x de WL gehaald.

1e wedstrijd na 80 minuten 10-0 gewonnen,
2e wedstrijd na 80 minuten 1-8 gewonnen.
3e wedstrijd met 3-1 gewonnen.
de finale met 7-2 gewonnen, stond 7-0 voor en ging toen voor de gein alles op de aanval spelen ;)

Ik speel sinds een week met de custom tactics van danny hazebroek (FC Utrecht)
Graag zou ik jullie dit ook willen aanraden, en ben dan benieuwd naar jullie ervaring.

De aanval is dan echt zo snel, de tegenstander wordt echt overlopen...
Zijn customs vind je hier:
YouTube: FIFA 18 40-0 WEEKEND LEAGUE CUSTOM TACTICS & PLAYER INSTRUCTIONS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 00:39
Mars18 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 06:27:

de finale met 7-2 gewonnen, stond 7-0 voor en ging toen voor de gein alles op de aanval spelen ;)

Graag zou ik jullie dit ook willen aanraden, en ben dan benieuwd naar jullie ervaring.

Hier ga ik straks eens naar kijken wanneer ik klaar ben met werken. Thanks voor het delen. Hij speelt met dezelfde formatie die ik nu aan het testen ben. Dus ik ben heel benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Bossie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:24:
[...]

Misschien, maar als EA er een popularity contest van gaat maken heb je dadelijk TOTY kaarten voor de meta-spelers.
Denk dat dat wel mee zal vallen eerlijk gezegd. EA zal heus niet zo stom zijn om meta-spelers verkiesbaar te stellen. Ik denk dat ze dan eerder zullen kiezen voor de shortlist van het FIFA TOTY waaruit gekozen kan worden :) (en ik zou dat best toejuichen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
JJoosterman schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:06:
[...]

Hier ga ik straks eens naar kijken wanneer ik klaar ben met werken. Thanks voor het delen. Hij speelt met dezelfde formatie die ik nu aan het testen ben. Dus ik ben heel benieuwd. :)
Graag gedaan, ik gebruik hem in deze in game 4-1-2-1-2
https://www.futbin.com/18/squad/2749386

Ik heb volgens mij alleen de percentages ingesteld, geen speler instructies.

Team is wel snel 500.000k gedaald :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFRF
  • Laatst online: 14-09-2021
Hoe werkt dat met direct wisselen na de aftrap? Ik zie dat veel spelers doen. Blijft de Chemistry dan hetzelfde als in je startopstelling ongeacht wie je erin zet en je de chemistry overhoop haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Goed te zien dat alle IF Jagielka al gestegen zijn, met oog op een eventuele Harry Kane POTM. Heb er 10 voor 15k gehaald.

Weekend League kwalificatie is trouwens echt met de week makkelijker. Snel gisteravond gedaan, gezien je vandaag maximaal 4 gouden spelers mag gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
RFRF schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:11:
Hoe werkt dat met direct wisselen na de aftrap? Ik zie dat veel spelers doen. Blijft de Chemistry dan hetzelfde als in je startopstelling ongeacht wie je erin zet en je de chemistry overhoop haalt?
Dat klopt, er gaat geen chemistry verloren. Voor zover ik weet krijgen invallers geen chemistry boosts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JJoosterman schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:06:
[...]

Werkt ook prima voor mij in 4231, lijkt een iets snellere / agressievere variant van mijn huidige CT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RFRF schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:11:
Spelers die vanaf de start spelen houden ongeacht positiewisselingen in game hun chem. Invallers krijgen een chem van 6,25 meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn team een beetje verbouwd.
Gullit gehaald en daarvoor helaas een paar spelers moeten verkopen.
Icons Gullit, Vieira en Blanc zijn weg. Grootste gemist bleek Blanc te zijn. SIF Mustafi was het niet voor mij en nu - tegen mijn principes - IF Azpilicueta gehaald (hij is te klein). Nu maar eens kijken hoe dat gaat.

https://www.futbin.com/18/squad/2721450

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is wel wennen zonder Futmas zeg, moet zeggen dat die dagelijkse pakketjes geen zak hebben opgeleverd voor mij, gisteren wel gelijk de laatste en beste gepackt = hummels. Ik zat al te juichen om Boateng ivm zelfde land, positie en club. Krijg je zijn slome broertje. Naja handig voor een leuke ICON-SBC wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik speel nu een tijdje met deze 4-3-2-1 opstelling maar het valt mij op dat Pogba amper aan de bal komt.
Vidal en Kante komen veel vaker aan de bal dan hij. Ik vind dat toch een beetje zonde van mijn inverstering van 565k.

https://www.futbin.com/18/squad/2018286

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:40:
Mijn team een beetje verbouwd.
Gullit gehaald en daarvoor helaas een paar spelers moeten verkopen.
Icons Gullit, Vieira en Blanc zijn weg. Grootste gemist bleek Blanc te zijn. SIF Mustafi was het niet voor mij en nu - tegen mijn principes - IF Azpilicueta gehaald (hij is te klein). Nu maar eens kijken hoe dat gaat.

https://www.futbin.com/18/squad/2721450
Azpi is zwaar underrated, veel wendbaarder dan het merendeel van de high-end verdedigers, wat je juist nodig hebt tegen de meta-aanvallers. Daarnaast heeft hij ook nog 10/15 meer stamina dan de andere high-rated BPL CB's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:16:
[...]

Azpi is zwaar underrated, veel wendbaarder dan het merendeel van de high-end verdedigers, wat je juist nodig hebt tegen de meta-aanvallers. Daarnaast heeft hij ook nog 10/15 meer stamina dan de andere high-rated BPL CB's.
Juist vanwege zijn wendbaarheid heb ik hem gehaald, maar vrees dat ik nog wel de nodige kop doelpunten tegen ga krijgen. Stamina maakt mij niet zo heel veel uit voor een centrale verdediger.
Ik ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bossie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:21:
[...]

Werkt ook prima voor mij in 4231, lijkt een iets snellere / agressievere variant van mijn huidige CT.
Ben benieuwd naar je ervaring,

Speelt zo fijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met TOTY. Wanneer kunnen we dat precies verwachten? En zal dat ook in een soort Futmas SBC zijn of precies zoals de wekelijkse TOTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor en lees veel over de weekend League en probeer mezelf er ook voor te kwalificeren maar elke keer die klote lag verpest het.. 2 a 3 potjes niks aan de hand en daarna lijkt het net alsof hebt hele potje in fast forward gaat en ik geen bal raak.. ik vraag me af op me tegenstander daar ook last van heeft... zo lukt kwalificeren in ieder geval nooit.. hoe doen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-10 07:11

hmr

Misschien een erge noob vraag. Maar als ik een formatie heb gemaakt en die is volledig op goede chem. En als ik hem daarna omgooi in game. Blijf Martial dan 10 chem als ik hem opstel als SP? Of wordt hij dan toch minder goed?

Ik speel nu met de start opstelling 4-4-1-1:

En wil dan switchen naar

4-1-2-1-2 met:

Martial - Griesman
Ben Yedr TOTGS
Bakayoko - Dembele
Casemiro
Marcelo - Varane - Pique - Vrsjalko IF

Maar werkt dat dan? :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:01:
Ik hoor en lees veel over de weekend League en probeer mezelf er ook voor te kwalificeren maar elke keer die klote lag verpest het.. 2 a 3 potjes niks aan de hand en daarna lijkt het net alsof hebt hele potje in fast forward gaat en ik geen bal raak.. ik vraag me af op me tegenstander daar ook last van heeft... zo lukt kwalificeren in ieder geval nooit.. hoe doen jullie dit?
Nog nooit last van gehad? Ik speel altijd DKT voor de fun - maar geen last van jouw probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 06:27:

Ook even geswitched naar deze formatie + tactics. Ik was niet helemaal happy met mijn 41212(2) variant waar Gullit niet zo dominant was. Dat is met deze formatie geheel anders. Heerlijk dominant overal aanwezig op het middenveld. Hij maakt nu echt het verschil in de 3 potjes die ik allemaal heb gewonnen.
Als concessie heb ik met veel pijn IF Son moeten verkopen. Nainggolan gehaald als 2e stofzuiger als cdm. Begin nu wel een team met redelijk wat kleine spelers te krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Pogba in het totw

Denken jullie dat door die IF pogba de prijs van de normale omlaag zal gaan?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Wii4all schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:46:
Pogba in het totw

Denken jullie dat door die IF pogba de prijs van de normale omlaag zal gaan?
Volgensmij gaat die juist stijgen. Zijn normale kaart zal niet meer uit packs te krijgen zijn - en die IF is voor de meeste toch veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 14:08
Nieuw team inmiddels na een aantal SBCs te hebben gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0Us8iBY.jpg

Beetje jammer van linksachter en dat m'n LF maar op 7, maximaal 8 chem komt mja wel gaaf team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
hmr schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:13:
Misschien een erge noob vraag. Maar als ik een formatie heb gemaakt en die is volledig op goede chem. En als ik hem daarna omgooi in game. Blijf Martial dan 10 chem als ik hem opstel als SP? Of wordt hij dan toch minder goed?

Ik speel nu met de start opstelling 4-4-1-1:

En wil dan switchen naar

4-1-2-1-2 met:

Martial - Griesman
Ben Yedr TOTGS
Bakayoko - Dembele
Casemiro
Marcelo - Varane - Pique - Vrsjalko IF

Maar werkt dat dan? :)
Er gaat, zoals eerder vandaag gepost, geen chemistry verloren. Je team/spelers behouden dus de volle chemistry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-10 07:11

hmr

OnderDeMotorkap schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:00:
[...]

Er gaat, zoals eerder vandaag gepost, geen chemistry verloren. Je team/spelers behouden dus de volle chemistry.
Top. Excuus dat het al eerder was langsgekomen. :/

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:41
Zuaro schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:59:
Nieuw team inmiddels na een aantal SBCs te hebben gedaan.

[afbeelding]

Beetje jammer van linksachter en dat m'n LF maar op 7, maximaal 8 chem komt mja wel gaaf team.
Waarom niet Italiaans team rechts en links Braziliaans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
wat denken jullie?welke league s sbc s zullen komen vrijdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokucho
Eindelijk willian totw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:15:
[...]

Ook even geswitched naar deze formatie + tactics. Ik was niet helemaal happy met mijn 41212(2) variant waar Gullit niet zo dominant was. Dat is met deze formatie geheel anders. Heerlijk dominant overal aanwezig op het middenveld. Hij maakt nu echt het verschil in de 3 potjes die ik allemaal heb gewonnen.
Als concessie heb ik met veel pijn IF Son moeten verkopen. Nainggolan gehaald als 2e stofzuiger als cdm. Begin nu wel een team met redelijk wat kleine spelers te krijgen :/
Ivm met andere 4231 CT's/Instructions, gedragen mijn LCAM/RCAM zich nu veel meer als wingers en zijn hierdoor dus ook meer bij het spel betrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
Ik heb me gister voor het eerst gekwalificeerd voor WL (ook de eerste keer dat ik het probeerde).
Nu vraag ik mij af... is het (gezien het niet willen verspillen van kostbare tijd) slim om een wedstrijd te quitten als je merkt dat je hem niet gaat winnen? Of heeft dat nog bijwerkingen waar ik niet vrolijk van ga worden (zoals de multiplier e.d.)?

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag hem nog niet staan, maar hier is de nieuwe TOTW:
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/948569664048701441

Vooral de Ake IF valt meteen op door zijn stats, daarnaast een paar hele leuke kaarten voor degene die meer muntjes hebben dan ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Sbc voor een tradeable totw speler is direct met 1/3e in prijs gestegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 18:23:
Ik zag hem nog niet staan, maar hier is de nieuwe TOTW:
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/948569664048701441

Vooral de Ake IF valt meteen op door zijn stats, daarnaast een paar hele leuke kaarten voor degene die meer muntjes hebben dan ik :+
Huidige TOTW is wel interessant! Ederson wil ik sowieso hebben, even kijken wie we daar dan weer voor moeten verkopen :/ Silva zit inmiddels op de bank, Toure aangeschaft voor full chem, en ik moet zeggen dat hij me meer dan bevalt!

https://www.futbin.com/18/squad/2640566

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
Is het verstandig om totw speler nu meteen te kopen of worden ze straks goedkoper? Ik heb interesse in ederson en willian.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:16
Ederson IF is nu vrijwel even duur als z'n OTW tot koort daarvoor was, dus ik zou even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Iemand ervaring met het spelen van mbappe en aguero? Zit te twijfelen om m’n Franse team te versterken of over te stappen naar BPL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
BlackBarryNL schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 19:17:
Is het verstandig om totw speler nu meteen te kopen of worden ze straks goedkoper? Ik heb interesse in ederson en willian.
Nu alleen snipen voor lage prijzen. Er zijn veel mensen die totw packs hebben opgeslagen voor dit totw, dus er worden extreem veel packs geopend. Door die overkill aan totw spelers zijn er nu wel mooie deals te vinden. De "normale prijs" zal morgen na WL rewards geheid omlaag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferdi_lwd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 19:37:
Iemand ervaring met het spelen van mbappe en aguero? Zit te twijfelen om m’n Franse team te versterken of over te stappen naar BPL.
Mbappe speelt heerlijk! Ben net met een Frans team begonnen en bevalt me prima.. heb je een voorbeeld van je team?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 18:53:
[...]

Huidige TOTW is wel interessant! Ederson wil ik sowieso hebben, even kijken wie we daar dan weer voor moeten verkopen :/ Silva zit inmiddels op de bank, Toure aangeschaft voor full chem, en ik moet zeggen dat hij me meer dan bevalt!

https://www.futbin.com/18/squad/2640566
Mijn Silva is inmiddels ook weer weg, kon het niet laten om Shearer te halen nadat hij er 5/6 ofzo in een wedstrijd tegen mij had ingeschoten :X
https://www.futbin.com/18/squad/2102855

Wil dadelijk Ake halen, anders een RB (Alba).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:15:
[...]

Mijn Silva is inmiddels ook weer weg, kon het niet laten om Shearer te halen nadat hij er 5/6 ofzo in een wedstrijd tegen mij had ingeschoten :X
https://www.futbin.com/18/squad/2102855

Wil dadelijk Ake halen, anders een RB (Alba).
Dan moeten Firhimino en Arnautovic ook op jouw lijstje staan? Shearer maar dan met meer souplesse.

Ake is goed betaalbaar, ben benieuwd hoe hij speelt.

Consigli in doel bevalt best goed! Door Bailly en Chiellini dwing ik veel longshots af, waar Consigli juist erg sterk tegen is. Duikt goed en vangt bijna alles. Krijg alleen Benatia niet in mn line-up. Moet er een Szensny of Buffon komen. Wellicht krijgt B dit jaar wel een TOTY!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:21:
[...]

Dan moeten Firhimino en Arnautovic ook op jouw lijstje staan? Shearer maar dan met meer souplesse.

Ake is goed betaalbaar, ben benieuwd hoe hij speelt.

Consigli in doel bevalt best goed! Door Bailly en Chiellini dwing ik veel longshots af, waar Consigli juist erg sterk tegen is. Duikt goed en vangt bijna alles. Krijg alleen Benatia niet in mn line-up. Moet er een Szensny of Buffon komen. Wellicht krijgt B dit jaar wel een TOTY!
Firminho is niets mis mee idd, maar mijn voorste 4 staan wel redelijk vast.
Ake is inmiddels gehaald, maar door Arsenal - Chelsea verwacht ik niet dat ik daar vandaag nog iets mee ga doen.

Moet alleen nog even een rechtsback uitzoeken die sneller is dan TOTGS Blind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Leuke totw!! Wat denken jullie:

- zouden jullie Courtois inruilen voor Ederson IF?

- Is Firmino IF 86 een goeie voor de CAM positie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedonn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-02 08:53
Son IF speelt heerlijk wat een beast is het toch.

dit is mijn team. Heb lang hiervoor gespaard en ben blij met mijn teampje. Om het nog beter te maken wil ik nog 200-400k toevoegen.

welke spelers raden jullie aan? met dit team
https://www.futbin.com//18/squad/2233767

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer komt sbc totw? Zie het team wel in de app maar nog geen sbc.

Is het trouwens gebruikelijk dat dan de gemiddelde teamrating 83 is? Kan ik alvast inkopen.
Pagina: 1 ... 105 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs