Zoiets bedoel je dan?stomley schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:10:
[...]
Waarom niet Italiaans team rechts en links Braziliaans?

De italiaanse RW vind ik persoonlijk een beetje te beperkend
Zoiets bedoel je dan?stomley schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:10:
[...]
Waarom niet Italiaans team rechts en links Braziliaans?
Nee die komt niet, is juist een uitzondering als de sbc wel komtHarribo schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:59:
Wanneer komt sbc totw? Zie het team wel in de app maar nog geen sbc.
Is het trouwens gebruikelijk dat dan de gemiddelde teamrating 83 is? Kan ik alvast inkopen.
Das balen. Dus gewoon kopen dan?Joster schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:18:
[...]
Nee die komt niet, is juist een uitzondering als de sbc wel komt
Ik vond Cavani behoorlijk tegenvallen om eerlijk te zijn, qua stats is het een belachelijke kaart.Zuaro schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:17:
[...]
Zoiets bedoel je dan?
[afbeelding]
De italiaanse RW vind ik persoonlijk een beetje te beperkend
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Moet eerlijk zeggen dat hij tot nu toe ook nog heel erg tegenvalt...Bossie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:38:
[...]
Ik vond Cavani behoorlijk tegenvallen om eerlijk te zijn, qua stats is het een belachelijke kaart.
Misschien kun je het beter zonder Pirlo doen, en dan ff afwachten wanneer de MLS SBC komt?
Hij werkt beter in een twee-spitsen formatie (Mbappe), 4321 word wel erg duur met ligue one.Zuaro schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:42:
[...]
Moet eerlijk zeggen dat hij tot nu toe ook nog heel erg tegenvalt...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Bossie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:51:
[...]
Hij werkt beter in een twee-spitsen formatie (Mbappe), 4321 word wel erg duur met ligue one.
Ik bedoelde 4321, aangezien je met Ligue 1 door Neymar / Mbappe IF weinig keuze hebt mbt goede RF/LF.Zuaro schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 22:12:
[...]
[afbeelding]
Zou hem ook wel in deze formatie willen zien, maar is inderdaad wel beetje duur nu. Bedoelde je ook deze formatie? Aangezien 4321 niet met 2 spitsen is ofc
Verwijderd
Over firminho op cam ben ik ook benieuwd naar. Speel momenteel met zaha totw op cam en die doet het bij mij beter dan ozil/eriksen die ik ook heb geprobeerd.RR21 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:46:
Leuke totw!! Wat denken jullie:
- zouden jullie Courtois inruilen voor Ederson IF?
- Is Firmino IF 86 een goeie voor de CAM positie?
Verwijderd
Na Transferperiode.. Eind Januari begin februari worden de kaarten aangepast.Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 22:43:
Bakambu waarschijnlijk transfer naar China
Als dit effectief zo is wanneer is hij dan uit de packs? Als dit officieel is of na de transferperiode
Verwijderd
Klopt inderdaad! Maar Barca zal eerst zelf wel versterking willen halen. Zit ook met smart te wachtenVerwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:22:
Dus nog ruim een maand wachten tot die Mascherano's verkocht kunnen worden. Laatste weken wel stil rond de person Mascherano en zijn transfer naar China moet ik zeggen.
Verwijderd
Hier nog 1, heb ook maar 20 Bakambu's ingeslagen alvast hahaFerdi_lwd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:51:
[...]
Klopt inderdaad! Maar Barca zal eerst zelf wel versterking willen halen. Zit ook met smart te wachten![]()
Iemand al gespeeld met Aké? Ben benieuwd!
Hij heeft mij inmiddels al aardig wat coins opgeleverd. Zal 'm ook in mijn eigen team zetten denk ik.
Whaha. Dit is heel normaal, dat er geen gegarandeerde TOTW SBC is? Volgens mij alleen bij TOTW10, de laatste dag van TOTW14 en bij TOTW15?Harribo schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:37:
[...]
Das balen. Dus gewoon kopen dan?
Schok zeg
Hoe bevalt Salah eigenlijk op de CAM? Hij is mijn ST en heeft 132 goals uit 142 wedstrijden.Bossie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:15:
[...]
Mijn Silva is inmiddels ook weer weg, kon het niet laten om Shearer te halen nadat hij er 5/6 ofzo in een wedstrijd tegen mij had ingeschoten![]()
https://www.futbin.com/18/squad/2102855
Wil dadelijk Ake halen, anders een RB (Alba).
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Toch Jesus en geen son?Bean77 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:08:
Ik moet zeggen dan Gullit als middelste cam in een 4231 echt een openbaring is. Wat is die gast on fire op die positie zeg. Inmiddels in divisie 2 waar winnen behoorlijk lastig is met erg goede tegenstanders. Gisterenavond snel 2-0 achter tegen een (veel) betere tegenstander, maar Gullit draaide het hoogstpersoonlijk uiterst effectief om naar een overwinning met een hattrick. Ik begin te geloven dat dit de beste speler is die ik ooit in een fifa heb gespeeld.
Ik speel nu met dit team & bank: https://www.futbin.com/18/squad/2752635
Eindelijk het licht gezien en 4231 gaan spelen dus, then again alles is leuker dan ping/pong/through-ball 41212Bean77 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:08:
Ik moet zeggen dan Gullit als middelste cam in een 4231 echt een openbaring is. Wat is die gast on fire op die positie zeg. Inmiddels in divisie 2 waar winnen behoorlijk lastig is met erg goede tegenstanders. Gisterenavond snel 2-0 achter tegen een (veel) betere tegenstander, maar Gullit draaide het hoogstpersoonlijk uiterst effectief om naar een overwinning met een hattrick. Ik begin te geloven dat dit de beste speler is die ik ooit in een fifa heb gespeeld.
Met 1 spits moest ik een keuze maken. Omdat ik maar met 1 spits zou gaan spelen moest die van mij 'tries to beat defensive line' hebben. En die heeft Son niet en Jesus wel. Als Son hem had gehad dan had ik hem gehouden. In een 2 spitsen systeem vond ik dat geen probleem.
[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 04-01-2018 13:03 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
PSN: ButsMG
Ik maak de wedstrijden wel af. Vaak leer je er nog wel iets van. Daarnaast heb ik het gevoel dat ik in een "negatieve flow" kom als ik vaak ragequit. Vaker kut potjes etc.ButsMG schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:11:
Toch even een herhaling van een eerder gestelde vraag voor de mensen die Weekend Leagues spelen (ik doe het komend weekend voor het eerst namelijk):
Quitten jullie wedstrijden als je al weet dat je niet gaat winnen? Of maak je de wedstrijd af?
Begrijpelijk! Ik heb Son weer verkocht en haal hem later wel terug. Lacazette uit de MM gehaald dus die mag voorlopig het sprintwerk doen.Bean77 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:59:
[...]
Met 1 spits moest ik een keuze maken. Omdat ik maar met 1 spits zou gaan spelen moest die van mij 'tries to beat defensive line' hebben. En die heeft Son niet en Jesus wel. Als Son hem had gehad dan had ik hem gehouden. In een 2 spitsen systeem vond ik dat geen probleem.
Het grappige is overigens dat Jesus in mijn midget team al 2x uit een corner met het hoofd heeft gescoord sinds de nieuwe formatie
[ Voor 42% gewijzigd door Vissert op 04-01-2018 14:14 ]
Mijn ervaring is dat je 50/50 terug komt van een achterstand. Het ligt er natuurlijk aan hoe de wedstrijd loopt - maar merk je dat je niet kansloos bent zou ik gewoon doorspelen.ButsMG schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:11:
Toch even een herhaling van een eerder gestelde vraag voor de mensen die Weekend Leagues spelen (ik doe het komend weekend voor het eerst namelijk):
Quitten jullie wedstrijden als je al weet dat je niet gaat winnen? Of maak je de wedstrijd af?
Hoe bevalt Lacazette? Ik heb hem nog als loan speler.Vissert schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:13:
[...]
Ik maak de wedstrijden wel af. Vaak leer je er nog wel iets van. Daarnaast heb ik het gevoel dat ik in een "negatieve flow" kom als ik vaak ragequit. Vaker kut potjes etc.
[...]
Begrijpelijk! Ik heb Son weer verkocht en haal hem later wel terug. Lacazette uit de MM gehaald dus die mag voorlopig het sprintwerk doen.
Voor mijn gevoel ben je er qua team op achteruit gegaan door Gullit maar het speelt beter dus?
Ik speel nu met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/572210Bean77 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:13:
[...]
Hoe bevalt Lacazette? Ik heb hem nog als loan speler.
Als team ben ik idd iets achteruit gegaan. 3 icons voor 1 uber icon. Costa en Bergkamp lijken iets minder te zijn als buitenste cams. Als het moet kan ik ze wisselen voor Lozano en Alessandrini. Azpilicueta doet het prima, maar hij blijft te klein. Enige twijfel heb ik bij Nainggolan. Misschien moet ik daar nog even extra aan wennen.
Aha, thanks!WSL036 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:43:
Team of the Group Stages
Heerlijk he wat een druk. Ben benieuwd komende weekend league.Bean77 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:15:
[...]
Ook even geswitched naar deze formatie + tactics. Ik was niet helemaal happy met mijn 41212(2) variant waar Gullit niet zo dominant was. Dat is met deze formatie geheel anders. Heerlijk dominant overal aanwezig op het middenveld. Hij maakt nu echt het verschil in de 3 potjes die ik allemaal heb gewonnen.
Als concessie heb ik met veel pijn IF Son moeten verkopen. Nainggolan gehaald als 2e stofzuiger als cdm. Begin nu wel een team met redelijk wat kleine spelers te krijgen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Ik heb deze tactiek ook geprobeerd en gespeeld maar bij mij valt het allemaal wel mee.. komt dat door mijn spelers? Martial , Mbappe, Dembele, Lacazette.. of werkt het alleen met een team van 5 miljoen?Mars18 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:30:
[...]
Heerlijk he wat een druk. Ben benieuwd komende weekend league.
Zal niks worden met 3 fifa toernooien dit weekend 😂
Geen idee of het zo is, maar ik heb eens gelezen dat een wedstrijd die je quit niet meetelt tijdens het bepalen van de tegenstander van de volgende wedstrijd. Dit zou betekenen dat je dan weer net zo'n sterke tegenstander krijgt...?ButsMG schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:11:
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
En je hoeveelheid coins die je krijgt voor het uitspelen van een wedstrijd verminderd toch?peeweeherman schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:44:
[...]
Geen idee of het zo is, maar ik heb eens gelezen dat een wedstrijd die je quit niet meetelt tijdens het bepalen van de tegenstander van de volgende wedstrijd. Dit zou betekenen dat je dan weer net zo'n sterke tegenstander krijgt...?
Je CDMs moeten ook kunnen voetballen, een Bakayoko etc zal je aanvallend spel beperken.Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:43:
[...]
Ik heb deze tactiek ook geprobeerd en gespeeld maar bij mij valt het allemaal wel mee.. komt dat door mijn spelers? Martial , Mbappe, Dembele, Lacazette.. of werkt het alleen met een team van 5 miljoen?
https://www.futbin.com/18/squad/2787206 Als je nog 300K hebt liggen kan je weer wat lengte toevoegenBean77 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:08:
Hoe komen jullie aan zoveel veel coinsbbblije schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:04:
[...]
https://www.futbin.com/18/squad/2787206 Als je nog 300K hebt liggen kan je weer wat lengte toevoegen
Verwijderd
Thx voor de info.. ik ga al mijn spelers toch verkopen en een miljoen team bouwen als alles mee zit qua investment. Dan kan ik een beter team bouwen voor die positie.Bossie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:53:
[...]
Je CDMs moeten ook kunnen voetballen, een Bakayoko etc zal je aanvallend spel beperken.
Je Central CAM is de belangrijkste speler in je team, hij moet behalve een playmaker ook een goede finisher zijn.
Je Wide-Cams zijn vergelijkbaar met wingers, playmakers werken maar dan heb je veel minder diepte in je spel
4231 is vooral possesion based met een trage build-up, als je snel en direct wilt aanvallen dan kun je beter een andere formatie gaan gebruiken.
41212-Narrow / 4321, de meta formaties.Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:26:
[...]
Thx voor de info.. ik ga al mijn spelers toch verkopen en een miljoen team bouwen als alles mee zit qua investment. Dan kan ik een beter team bouwen voor die positie.
Welke formatie raad je aan met snel en directe aanval ? 4-2-1-2-1 ?
PSN: ButsMG
Wow ik mis hem ook haha.Bean77 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:08:
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Grappig om te zien hoeveel tegenstanders ingame altijd een mannetje bij hem houden.Mars18 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:43:
[...]
Wow ik mis hem ook haha.
Ga maar weer dromen over Gullit.
[ Voor 20% gewijzigd door Bean77 op 04-01-2018 20:33 ]
Deze man...Bean77 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:50:
[...]
Grappig om te zien hoeveel tegenstanders ingame altijd een mannetje bij hem houden.
edit:
lol, open ik mijn wl packs, komt daar roberto carlos 88 uit. Ik ga hem verkopen en eens zien wat ik met mijn team kan doen.
ah joh, Roberto Carlos is veel te klein voor team Bean
Dit dusBossie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:59:
[...]
ah joh, Roberto Carlos is veel te klein voor team Bean
Die heeft twee icon CDMs nodig nu
Petit doet het bij mij meer dan prima als LCDM in 4231, in 41212-2 kun je hem ook altijd gebruiken als LCM of CDM.Bean77 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:04:
[...]
Dit dus![]()
![]()
Ik had 2 opties.
Azpilicueta IF vervangen door de vertrouwde Blanc 89 of mijn nog lastige cdm positie aanpakken.
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik ga Desailly 88 proberen als linker cdm (en hopen dat zijn wf geen problemen geeft).
Heb een tijdje met petit 90 gespeeld en dat is een fijne speler. Desailly maakt een goede eerste indruk. Met m/h blijft die tenminste waar die moet lopen.Bossie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:20:
[...]
Petit doet het bij mij meer dan prima als LCDM in 4231, in 41212-2 kun je hem ook altijd gebruiken als LCM of CDM.
Hoe ik die formatie het liefst heb, is spelen met 4 spitsen. De beste zet ik centraal in de spits. De 2 buitenste met veel pace(IF Son, POTM Salah) en de achterste centrale CAM, iemand met veel body, goede passing en ook genoeg pace. (lukaku, zlatan, pogba)038Zwolle schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:01:
Ik zit er aan te denken om een 4231 narrow opstelling te gebruiken. Momenteel speel ik 41212 (alleen maar PL spelers) maar hoor goede dingen over 4231.
Nu heb ij echter geen zin om elk potje het spel te pauzeren om de opstelling te veranderen.
De 3 CAM’s die ik momenteel heb zijn KDB, Pogba en Eriksen. Ik denk alleen dat ik dan te veel pace ga missen. Weke 3 Cam’s zouden jullie aanraden? (Bijvoorbeeld Son ?)
Verwijderd
Nee, want Qatar heeft geloof ik geen competitie in Fifa 18. (correct me if I'm wrong)Justin2000 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:59:
Jullie ook nog Wesley tuinkabouters Sneijders ingekocht?
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:06:
[...]
Nee, want Qatar heeft geloof ik geen competitie in Fifa 18. (correct me if I'm wrong)
Bakambu en Mascherano vertrekken hoogst waarschijnlijk naar China (= geen competitie), dus zal zeldzamer zijn en meer opleveren.
Ik heb dit drie keer gelezen maar ik snap er nog steeds niks van.Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:06:
[...]
Nee, want Qatar heeft geloof ik geen competitie in Fifa 18. (correct me if I'm wrong)
Bakambu en Mascherano vertrekken hoogst waarschijnlijk naar China (= geen competitie), dus zal zeldzamer zijn en meer opleveren.
Verwijderd
HahahaVerwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:06:
[...]
Verwijderd
Misschien, maar wie wil die kaarten ?Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:23:
Haha is nog vroeg, oeps.
Geen competitie in Fifa 18 dus krijgt Sneijder geen nieuw kaartje. Betekent dat Sneijder in feite vanaf januari niet meer actief is op Fifa 18. Om hem alsnog te gebruiken moet je zijn kaartje van Nice kopen (maar komen niet meer nieuwe bij in packs etc) = dus zeldzamer.
Zelfde geldt voor Bakambu en Mascherano. Dus investeren in die hap!
Verwijderd
Tsja is toch een soort verzameling he. Die Mascherano is nu al 2 x meer waard dan zijn inkoopprijs bij mij. En scenario van Adrien Silva is niet ondenkbaar hier.
Het verschil is dat Adrien Silva niet speelgerechtigd is rond het moment dat fifa uitgebracht werd (dus minder kaartjes). De anderen spelen al een half seizoen voor hun club en daar zijn nu dus veel kaartjes van.Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:26:
[...]
Tsja is toch een soort verzameling he. Die Mascherano is nu al 2 x meer waard dan zijn inkoopprijs bij mij. En scenario van Adrien Silva is niet ondenkbaar hier.
Verwijderd
Ja okee, maar Mascherano en Sneijder zullen door hun 83 rating ook vaak gebruikt zijn voor TOTW/SBC's lijkt me.WSL036 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:33:
[...]
Het verschil is dat Adrien Silva niet speelgerechtigd is rond het moment dat fifa uitgebracht werd (dus minder kaartjes). De anderen spelen al een half seizoen voor hun club en daar zijn nu dus veel kaartjes van.
Los daarvan heb ik er toch een paar gekocht voor het geval dat...
Netjes! Er zijn wel genoeg alternatieven voor 83 SBC's maar ik hoop dat het zo'n vaart gaat lopen. Heb er ook een aantal staan (geen 50).Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:36:
[...]
Ja okee, maar Mascherano en Sneijder zullen door hun 83 rating ook vaak gebruikt zijn voor TOTW/SBC's lijkt me.
En er komt voor hen niets meer bij, zoals met Silva voor 100k geloof ik ook niet, maar 20k-50k is al een goudmijn voor mij, haha. Heb inmiddels 50 stuks van Mascherano en Bakambu
[ Voor 4% gewijzigd door WSL036 op 05-01-2018 10:43 ]
Wie hoop je daar uit te krijgen, Alessandrini? Of ga je voor de handel?
[ Voor 7% gewijzigd door peeweeherman op 05-01-2018 10:59 ]
Handel. Als het Alessandrini wordt ga ik toch wel even twijfelenpeeweeherman schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:58:
[...]
Of toch een laatste eer aan Kaka!
Niet, ik heb de hoop opgegeven, 10k haal je er bijna niet uit met die packs. Gewoon wachten tot volgende week.RemkoDJ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:24:
Man man man, echt belachelijk. Er staan letterlijk GEEN spelers van Melbourne Victory listed voor de MM. En als er al 1 gelist word word hij instant gesniped voor 10k.
Hoe de fuck mot ik die MM nou fatsoenlijk afronden.
Daarom begin ik er niet eens aanRemkoDJ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:24:
Man man man, echt belachelijk. Er staan letterlijk GEEN spelers van Melbourne Victory listed voor de MM. En als er al 1 gelist word word hij instant gesniped voor 10k.
[ Voor 18% gewijzigd door Skann op 05-01-2018 11:54 ]
Ik mag toch hopen dat ze Kaka gewoon een losse EoA geven zeg.peeweeherman schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:58:
[...]
Of toch een laatste eer aan Kaka!
[ Voor 15% gewijzigd door Joster op 05-01-2018 12:16 ]
David Villa zou ook niet verkeerd zijn, 5*WF, tries to beat defensive line en een strong link met Pirlo.Joster schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:01:
Geruchten gaan dat TOTY pas vanaf de 18e in packs komen. Nóg een week langer wachten met packs openen
[...]
Ik mag toch hopen dat ze Kaka gewoon een losse EoA geven zeg.
Thanks voor de opmerking. Had nog 5 spelers van Melbourne Victory in mijn clubRemkoDJ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:24:
[ Voor 21% gewijzigd door theman36 op 05-01-2018 12:41 ]
IF Son ST? Zie veel pro's daar mee spelentheman36 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:26:
[...]
Thanks voor de opmerking. Had nog 5 spelers van Melbourne Victory in mijn clubToch weer 50k
Edit:
Wat zouden jullie veranderen in dit team? https://www.futbin.com/18/squad/2809248 (sanchez en martial untreadable)
Ik heb nog een sloot aan 84+ spelers in mn club die ik eventueel kan verkopen en heb nu zo'n 400k te besteden.
Had je niet deze medetweaker een handje kunnen helpen voor een schappelijk prijsjetheman36 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:26:
[...]
Thanks voor de opmerking. Had nog 5 spelers van Melbourne Victory in mijn clubToch weer 50k
Edit:
Wat zouden jullie veranderen in dit team? https://www.futbin.com/18/squad/2809248 (sanchez en martial untreadable)
Ik heb nog een sloot aan 84+ spelers in mn club die ik eventueel kan verkopen en heb nu zo'n 400k te besteden.
Jesus eraf voor icon 85 Hernandez, moet net in je budget passen.theman36 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:26:
[...]
Edit:
Ik zou in tegenstelling tot de adviezen hierboven meerdere upgrades doen op je middenveld. Kante > Bakkie yoghurt en volgens mij ook best aardig wat opties om lallana te vervangentheman36 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:26:
[...]
Edit:
Denk niet dat dat ooit gelukt was. Die van mij waren al naar 4 seconden wegRemkoDJ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:59:
[...]
Had je niet deze medetweaker een handje kunnen helpen voor een schappelijk prijsje
Op zich ben ik wel redelijk te spreken over de aanval dus die laat ik voorlopig nog voor wat het is. Jesus schiet ze er toch bijna van alle afstanden in:PSkann schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:19:
[...]
Jesus eraf voor icon 85 Hernandez, moet net in je budget passen.
Ik vind Bakayoko wel goed spelen, ik zal dan eerder Matic vervangen denk ik. Zouden jullie dan Pogba halen voor hem, of eerde Kante > Matic en Lallana > Eriksen IF of Alli IF?ErnstMid schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:41:
[...]
Ik zou in tegenstelling tot de adviezen hierboven meerdere upgrades doen op je middenveld. Kante > Bakkie yoghurt en volgens mij ook best aardig wat opties om lallana te vervangen![]()
Ederson vond ik altijd wel oke maar Courtois (en nu Neuer) wel echt stukken beter. Je zou ook een kleine investering kunnen doen in de OTW van Aurier, die is weer aardig gezakt op het moment
VervelendJoster schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:01:
Geruchten gaan dat TOTY pas vanaf de 18e in packs komen. Nóg een week langer wachten met packs openen
ik had 2 van de 4 gedaan....2 keer spelers gepackt niet hoger dan 77 rated....RemkoDJ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:24:
Burp
Ja Bakayoko wel OP natuurlijk, dan is Matic vervangen misschien wel de betere optie inderdaad. Het grote (Ha!) nadeel van Kante is zn lengte maar voor de rest echt schitterende speler. Zou zelf sowieso voor Kante en Eriksen/Alli gaan maar niet genoeg met Pogba gespeeld om daar echt wat over te kunnen zeggen. Vind m zelf te prijzig voor wat je er voor terug krijgt.theman36 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:01:
Ik vind Bakayoko wel goed spelen, ik zal dan eerder Matic vervangen denk ik. Zouden jullie dan Pogba halen voor hem, of eerde Kante > Matic en Lallana > Eriksen IF of Alli IF?
Aurier vervangen voor zijn OTW of door Walker is ook nog niet zo'n gek idee, gezien de prijzen.
Hoe handel je er precies op? Van te voren goken wat de mm word en de spelers van die club kopen?Wii4all schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:15:
[...]
ik had 2 van de 4 gedaan....2 keer spelers gepackt niet hoger dan 77 rated....
Volgende keer sla ik weer over en handel er gewoon alleen op.
100Jaap. schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:13:
[...]
VervelendIk heb al bijna 100 packs staan wachten en daar gaan er met de nieuwe league sbc's alleen maar meer bijkomen
Haha, ik ben het hele jaar vrij actief met de bronze pack method; dus mijn club heeft eigenlijk altijd rond de 3k spelers. Welke ik de afgelopen tijd structureel heb gebruikt/aangevuld. Ook 's nachts kan je rare golden spelers voor discard inkopen.
[ Voor 9% gewijzigd door Jaap. op 05-01-2018 15:15 ]
Mocht het niet teveel moeite zijn, zou ik graag zien (hoogst wss wij) wat de oogst isJaap. schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:14:
[...]
Haha, ik ben het hele jaar vrij actief met de bronze pack method; dus mijn club heeft eigenlijk altijd rond de 3k spelers. Welke ik de afgelopen tijd structureel heb gebruikt/aangevuld. Ook 's nachts kan je rare golden spelers voor discard inkopen.
Heb de afgelopen weken vrij veel tijd gestopt in de SBC's. Heb hierdoor voor TOTY 35 La liga premium packs, 25 premier league premium packs en 23 81+ upgrade packs (kwam daar niet helemaal uit met de tijd) de rest zijn packs van Weekend League/Squad Battles/Marquee matchups/PreOrder.
Heb nog een leuke avond in het vooruitzicht
Verwijderd
Ik heb nu een paar weken verzameld van SB rewards, SBC's en wat league SBC's en ik zit ook op 50Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:57:
Jemig 100packs, hoe kom je dan aan coins om je elftal te upgraden? want met beloningen voor wedstrijden en WL lijkt me dat erg karig, tenzij je elke week elite of hoger haalt. Ik ben dan echt iemand die bij elk pakketje het meteen opent zoals 90% van de FUT-spelers denk ik..
Niet echt over nagedacht; ben sowieso niet echt een streamer. Daarnaast ga ik er gemakshalve maar vanuit dat er ook een boel crap tussen zit en ik zou niet weten hoe ik dat er enigszins fatsoenlijk tussenuit kan editen.bbblije schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:44:
[...]
Mocht het niet teveel moeite zijn, zou ik graag zien (hoogst wss wij) wat de oogst is![]()
Had je toevallig al plannen het op te nemen?
Ik heb mijn elftal al een paar weken onveranderd staan en elke upgrade die hiervoor mogelijk is kost nogal veel geld, dus dan heb je eigenlijk niet direct coins nodig. Consumables haal ik uit de bronze packs.Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:57:
Jemig 100packs, hoe kom je dan aan coins om je elftal te upgraden? want met beloningen voor wedstrijden en WL lijkt me dat erg karig, tenzij je elke week elite of hoger haalt. Ik ben dan echt iemand die bij elk pakketje het meteen opent zoals 90% van de FUT-spelers denk ik..
[ Voor 8% gewijzigd door Jaap. op 05-01-2018 16:12 ]
Verwijderd
Okee duidelijk. Voor mij is het te laat denk ik aangezien de waarde alleen maar gaat dalen na de TOTY, maar geheugensteuntje voor volgend jaar. Zo ook die Bronzen Pack Method.Jaap. schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:10:
[...]
Niet echt over nagedacht; ben sowieso niet echt een streamer. Daarnaast ga ik er gemakshalve maar vanuit dat er ook een boel crap tussen zit en ik zou niet weten hoe ik dat er enigszins fatsoenlijk tussenuit kan editen.
Ik kan natuurlijk wel een aantal screencaps maken van leuke pulls, mocht er überhaupt iets inzitten dat de moeite waard is![]()
Hoewel ik me heel erg bewust ben van het feit dat er maar zo allemaal trash in kan zitten, zou dat toch wel uitermate teleurstellend zijn![]()
[...]
Ik heb mijn elftal al een paar weken onveranderd staan en elke upgrade die hiervoor mogelijk is kost nogal veel geld, dus dan heb je eigenlijk niet direct coins nodig. Consumables haal ik uit de bronze packs.
Feitelijk alles wat er bij komt heb ik niet direct nodig. Ik heb in het begin van Fifa paar tientjes geïnvesteerd en daarbij redelijk geluk gehad met packluck en van daaruit erg actief gehandeld. Dit jaar pas echt actief die bronze pack method gedaan en daardoor weet ik wel dat ik volgend jaar die paar tientjes ook niet meer hoef te investerenHandelen levert gewoon echt geld op; alleen kost het wel redelijk veel tijd.
Qua weekend league haal ik goud redelijk eenvoudig, alleen afhankelijk hoeveel zin ik heb (wat natuurlijk weer samenhangt met hoe het gaat) is het goud 3, 2 of 1. De stap naar Elite heb ik nog niet kunnen maken, maar dat gaat dit jaar vast nog wel lukken; heb al een paar weken gehad dat ik net 1 win te kort kwam.
Het moeilijkst is wel om de pakjes ongeopend te laten staan
Een bronze pack kost ook bijna niksVerwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:29:
[...]
Okee duidelijk. Voor mij is het te laat denk ik aangezien de waarde alleen maar gaat dalen na de TOTY, maar geheugensteuntje voor volgend jaar. Zo ook die Bronzen Pack Method.
Wat houdt dat precies in? Want bronzen spelers leveren amper coins op dus wat mis ik hier
@Verwijderd dit dus inderdaad; en de grootste klappers maak je door league sbc's of marquee matchups.ErnstMid schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:40:
[...]
Een bronze pack kost ook bijna niksAls je drie items/spelers verkoopt voor 200 coins heb je al winst. Vaak gaan spelers en conditie items wel weg voor 150/200 dus je zit vrij snel op winst. Het grote nadeel is natuurlijk dat het erg langzaam gaat maar als je het steady vol kan houden pak je er wel winst op. Af en toe pack je nog een speler die voor een paar k weggaat en op die manier kom je er wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 05-01-2018 16:51 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq