Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaap. schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:50:
[...]

@Verwijderd dit dus inderdaad; en de grootste klappers maak je door league sbc's of marquee matchups.
Daarnaast krijg je steeds een influx aan spelers waardoor je zelf league sbcs zo goed als gratis kan doen en de rewards dus weer pure profit zijn. De spelers die waarde hebben verkoop je; waardeloze spelers gooi je in de silver upgrade die weer handig zijn voor league sbcs/marquee matchups en de waardeloze spelers gooi je weer.. etc etc..

Het enige dat het kost is heel veel tijd. Mocht je er meer over willen weten kan je ook googlen; er is genoeg over te vinden :)
Oke duidelijk niets voor mij dus. Heb er geen tijd voor om het zo professioneel aan te pakken. Wel handige methode voor een dagje of wat. Maar dan lijkt het bijna alsof je meer aan het handelen dan daadwerkelijk Fifa aan het spelen bent. Vind ik toch zonde van het spel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:01
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:58:
[...]

Oke duidelijk niets voor mij dus. Heb er geen tijd voor om het zo professioneel aan te pakken. Wel handige methode voor een dagje of wat. Maar dan lijkt het bijna alsof je meer aan het handelen dan daadwerkelijk Fifa aan het spelen bent. Vind ik toch zonde van het spel.
Ik ben al jaren drukker met het handelen en teams maken dan met daadwerkelijk voetballen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jaap. schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:59:
[...]

Ik ben al jaren drukker met het handelen en teams maken dan met daadwerkelijk voetballen ;)
Is Football Manager of OSM niet wat meer voor jou dan? _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 00:39
Jaap. schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:59:
[...]

Zo, hier ook 1. Tijdens het reizen naar/van mijn werk op de app handelen, start ik thuis mijn Ps4 op ennnn vervolgens ben ik alleen maar bezig met een team te bouwen/handelen/sbc's te doen en vergeet ik te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
RemkoDJ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:02:
[...]

Hoe handel je er precies op? Van te voren goken wat de mm word en de spelers van die club kopen?
yup en dan de meest voor de hand liggende posities
CM
CV
DM
SP

Toevallig afgelopen week tijd in gestoken welke wedstrijden het konden worden.
Aangezien er in europa veel competities stil liggen bleef sevilla / betis als enige grote kanshebber over...

Heel mn pile vol

Uiteindelijk alles weer verkocht voor ongeveer het dubbele....maar merk wel dat ze niet heel veel stegen in verhouding met een wedstrijd uit de australische competitie...

Kocht ze voor 600 a 700....gingen weg varieerend van tussen de 1200 en 2200....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:12
RemkoDJ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:02:
[...]
Hoe handel je er precies op? Van te voren goken wat de mm word en de spelers van die club kopen?
Dit is een handige site om in de gaten te houden wat betreft MM voorspellingen. Staan per week de toppers/derby's etc bij, gerangschikt op kans om in de MM terecht te komen. En je kunt ook stemmen op welke jij denkt dat als MM gekozen zullen worden en daarna de poll resultaten bekijken.

http://fifa-analytics.com...-matchups/hGVKbt2/week-17

Bijvoorbeeld 21 januari is Ajax - Feyenoord, dus ik ben alvast begonnen met het inkopen van deze spelers, want 95% kans dat De Klassieker er op 16 januari bijzit als MM.

[ Voor 8% gewijzigd door AntraXxX op 05-01-2018 17:47 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:01
JJoosterman schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:34:
[...]

Zo, hier ook 1. Tijdens het reizen naar/van mijn werk op de app handelen, start ik thuis mijn Ps4 op ennnn vervolgens ben ik alleen maar bezig met een team te bouwen/handelen/sbc's te doen en vergeet ik te spelen.
Heel herkenbaar :+
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:05:
[...]

Is Football Manager of OSM niet wat meer voor jou dan? _/-\o_
Normaal speel ik Fifa een beetje tot de kerst en dan wint FM het vaak ;) Dit jaar door alle sbc's en mijn bronze pack avonturen houd ik het langer vol en heb ik FM niet tot nauwelijks gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:18
Lekker! Calcio A, eindelijk al mijn inkopen inruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
en mls lekkee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Wel jammer dat het geen zieke alessandrini is :(

Dan maar s kijken of er wat winst valt te behalen en Bergkamp aanschaffen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kalou
inderdaad ernstmid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

ErnstMid schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:11:
[...]

Wel jammer dat het geen zieke alessandrini is :(

Dan maar s kijken of er wat winst valt te behalen en Bergkamp aanschaffen
In dat opzicht laat EA wel wat liggen... Ik heb nog bij geen enkele Leage SBC echt gehad dat ik hem “moest” completen. Ook de Futmas kaarten waren so so.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijzen van Sneijder gaan nu al richting de 3k 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:08:
[...]

In dat opzicht laat EA wel wat liggen... Ik heb nog bij geen enkele Leage SBC echt gehad dat ik hem “moest” completen. Ook de Futmas kaarten waren so so.
Ik denk dat EA nu al flink meer aan geld heeft binnen geharkt dan vorig jaar :P ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

bbblije schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:08:
[...]

Nee klopt, ik heb die futmas kaarten ook allemaal laten liggen en gewoon op de 83/84 kaarten winst gepakt. Maar goed, die MLS zou als optie met Pirlo en alessandrini nog kunnen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Heb net wel de Calcio a gedaan. Al redelijk vroeg alles ingekocht, alleen door de iets hogere rating dan verwacht voor jive, veel 3-5-2 en Calcio a marquee machtups nog 30k extra uit moeten geven.

Totaal heeft het me dan 150k gekost. Beste pulls waren pjanic, barzagli en oblac. Met hamsick erbij denk ik het wel waard geweest, maar denk dat als ik alle spelers had verkocht ik meer winst had gemaakt.

Maarja hij kan mooi zijn nif vervangen in mijn Calcio A team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit FC Maaskantje hier op het forum? Speelde er tegen en zijn team en teamnaam kwamen mij bekend voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
Ik heb net als @daboytim al vroeg ingekocht, heb ook een aantal spelers extra ingekocht die toen zeldzaam waren. Heb toen 80k uitgegeven en vandaag nog een 10k.
Team is nu het volgende:
Team2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:58
Ben toch naar gezwicht voor if son in de spits en wat een god. Denk wel dat ik hem nog terug zet naar cam en dan een sterke spits neerzet zoals lukaku ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

ajaxalex schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:21:
Ik heb net als @daboytim al vroeg ingekocht, heb ook een aantal spelers extra ingekocht die toen zeldzaam waren. Heb toen 80k uitgegeven en vandaag nog een 10k.
Team is nu het volgende:
[afbeelding]
Leuk team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:24:
Ben toch naar gezwicht voor if son in de spits en wat een god. Denk wel dat ik hem nog terug zet naar cam en dan een sterke spits neerzet zoals lukaku ofzo
Gewoon als spits houden (zeker als je met 2 spitsen speelt). Die gast is zo OP.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Het lijkt wel of bijna iedereen nu 4-1-2-1-2 (narrow) en 4-2-3-1 (narrow) speelt. Wel jammer, wat meer variatie zou leuk zijn. Hebben jullie nog formaties die goed werken?

Ik ben zelf vooral tevreden over 4-2-2-2 en 4-4-2.

Is er iemand die met Courtois en De Gea heeft gespeeld? Courtois is de eerste keeper waar ik echt tevreden over ben en vraag me af of De Gea de hogere prijs waard is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bean77 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:39:
[...]

Gewoon als spits houden (zeker als je met 2 spitsen speelt). Die gast is zo OP.
4231 dus 1 spits. Dan denk liever sterke spits erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:41:
[...]

4231 dus 1 spits. Dan denk liever sterke spits erbij
Hangt van je speelstijl af. Ik heb er IF Jesus staan, die is niet zo sterk, maar scoort wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:40:
Het lijkt wel of bijna iedereen nu 4-1-2-1-2 (narrow) en 4-2-3-1 (narrow) speelt. Wel jammer, wat meer variatie zou leuk zijn. Hebben jullie nog formaties die goed werken?

Ik ga 352 een tijdje proberen, simpelweg omdat ik hierin al mijn icons etc kwijt kan en deze formatie aanvallend erg leuk lijkt.

Speel voornamelijk 41212-2/4231 Narrow, in FUT17 ook erg veel 4312 gespeeld, momenteel heb ik het gevoel dat het niet echt uit maakt aangezien het merendeel van mijn potjes toch worden beslist door inconsistente passing en hoe EA vind hoe het een bepaalde sessie moet gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 05-01-2018 21:54 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die met Courtois en De Gea heeft gespeeld? Courtois is de eerste keeper waar ik echt tevreden over ben en vraag me af of De Gea de hogere prijs waard is...
Ik speelde altijd 352 en denk dat ik daar uiteindelijk ook weer naar toe wil. Ik heb zelf niks met backs eigenlijk alleen beviel het mij deze fifa nog niet zo heel best (en het linken gaat wat moeilijker want je moet dan wel snelheid hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 00:11:
[...]

Ik speelde altijd 352 en denk dat ik daar uiteindelijk ook weer naar toe wil. Ik heb zelf niks met backs eigenlijk alleen beviel het mij deze fifa nog niet zo heel best (en het linken gaat wat moeilijker want je moet dan wel snelheid hebben)
352 en dan een middenveld van Icons met 90+ interception? In zo’n opstelling word ik altijd gepakt op de counter, ook al staat mn druk laag en blijven mn center backs in positie. Op de een of andere manier weet de tegenstander je dan toch makkelijk bloot te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aubameyang gaat wel gek veel waard worden nu die naar China gaat in FIFA denk ik! Unieke speler

Edit:

Lees dat het pas in de zomer is .. niks dus haha

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2018 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Thanks!

Ik wil alleen manolas ooit vervangen, maar zijn pace heb ik achterin echt nodig. Misschien ooit maar een icon achterin zetten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Ik ben van Courtois naar Neuer gegaan en dat vond ik wel echt een puike verbetering :)

Ineens een aantal Costa otws verkocht dus ik kan m'n allereerste icon ophalen! Tolisso gaat de reservebank op en een icon gaat op cam spelen. Nu eens rustig bekijken of dat held Bergkamp gaat worden of toch iemand anders...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-10 22:30
ajaxalex schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:21:
Team is nu het volgende:
[afbeelding]
Heb je Allan IF al eens op 6 geprobeerd? Dat speelt zó ongelooflijk goed he!

Edit: Ohja, en een goede verdediger? Gebruik Chiellini met shadow! :) Toen ik 'm nog had hield hij alles bij, Jesus of Son was echt geen enkel probleem.

[ Voor 14% gewijzigd door Reeker op 06-01-2018 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Liep ik gisteren tegen een streamer aan tijdens de WL. Jammer dat het geluid achter liep want anders had ik er misschien nog wat aan gehad ;). Nu heb ik geen verkeerd team maar zijn Ronaldo en Ronaldinho etc zijn buitenaards :(. Voor wie het wil zien, vanaf 5 min:

[YouTube: https://youtu.be/qBMzBRaO9K4?t=5m11s]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 09:22:
[...]

352 en dan een middenveld van Icons met 90+ interception? In zo’n opstelling word ik altijd gepakt op de counter, ook al staat mn druk laag en blijven mn center backs in positie. Op de een of andere manier weet de tegenstander je dan toch makkelijk bloot te leggen.
Zoiets zou wel echt goud zijn! Heb nu; Neuer, IF Kimmich, Boateng, Azpi, Alonso, Kante, Bakayoko, Robben, Pogba, Lacazette, Sturridge scream niet verhandelbaar.

Heb nogal wat Sneijders, mascherano's en heel wat 83'ers om te verkopen. Wordt tijd dat ze gaan stijgen en een Kaka end of an era zou ook heel fijn zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Reeker schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:33:
[...]

Heb je Allan IF al eens op 6 geprobeerd? Dat speelt zó ongelooflijk goed he!

Edit: Ohja, en een goede verdediger? Gebruik Chiellini met shadow! :) Toen ik 'm nog had hield hij alles bij, Jesus of Son was echt geen enkel probleem.
Heb jij echt het idee dat chem kaarten wat uithalen? Ik heb Chiellini staan vanwege chem, maar ik vind IF Benatia beter, omdat hij beter aan de bal is. Ik zou Chiellini dan ook geen Shadow geven omdat zijn passing al ondermaats is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deze ronde squadbattles 352 geprobeerd te spelen en 15 tegengoals geïncasseerd :+
De tegenstanders waren 80, 86, 86 en een 87 team, waarbij vooral Son, Aguero IF en Messi IF on fire waren.

Het laatste potje tegen een 86 team wel gewonnen, maar kon geen vuist maken totdat ik build-up passing distance and chance creation passing naar low zette. Als ik deze op hogere waarden zet, dan heb ik simpelweg niet het gevoel dat ik in controle ben en is passing totaal onvoorspelbaar.

Dadelijk maar eens nadenken met welke formatie ik moet verder moet.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
mandzuckic die verkopen goed..stuk of 50 van gehaald van rond de 2100 verkoop ze rond de 5000.....had al een vermoeden dat Juventus team beoordeling van 82 had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best mooi dat Bonucci en Kessie gescoord hebben. Tijd om weer eens te cashen. :)

Edit: oh wacht, volgens mij doet mijn app raar. Zie nog steeds overal dat het 1-0 is. Misschien een grapje van de app maker om fifa investeerders te neppen. :)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2018 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 19:09
Ik heb deze week Dybala gekocht. Hierdoor moest ik mijn CF Perisic verkopen voor de LM versie.
Dit is het team nu

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/hczQNG/Screenshot_20180106_164547.jpg

Nu vind in Perisic op links veel minder dan centraal. Ik denk eraan een andere opstelling te gaan gebruiken om Perisic centraal te kunnen gebruiken. Ik denk aan volgende opstellingen. Iemand een ander idee?

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/gtFt9w/Screenshot_20180106_164655.jpg
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/mtKWwb/Screenshot_20180106_164619.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:22:
Best mooi dat Bonucci en Kessie gescoord hebben. Tijd om weer eens te cashen. :)

Edit: oh wacht, volgens mij doet mijn app raar. Zie nog steeds overal dat het 1-0 is. Misschien een grapje van de app maker om fifa investeerders te neppen. :)
Zie het ook gewoon op vi.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Immobile waarschijnlijk wel weer een inform met 4 doelpunten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Belotti weer teruggehaald. Er is wat mij betreft geen betere spits in de Serie A. Heb Higa in, Icardi Sif en Dybala geprobeerd maar Belotti blijft mijn favoriet. Daarachter Perisic Scream (valt ook tegen vind ik tov vorig jaar) Gomez en Mertens. Is een vrij behendige aanval. Kan alleen nergens mijn doeltrappen kwijt met Allan en Matuidi achter die 4. Benatia IF is echt een heerlijke speler. Mijn (bijna) untradeable fitness team begint ergens op te lijken.

@Bossie MIjn app zei juist dat Kessie gescoord had

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2018 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:18:
@Bossie MIjn app zei juist dat Kessie gescoord had
Afgekeurd (van vi.nl):
Een correctie, want de videoscheidsrechter grijpt weer eens in in Italië. Het doelpunt van Franck Kessié wordt afgekeurd en dus blijft het 1-0 bij AC Milan - Crotone.

[ Voor 32% gewijzigd door Bossie op 06-01-2018 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Wie kan me uit mijn vraagstuk helpen. Ik speel 4-3-2-1 en switch in-game naar 4-2-3-1:
Start: https://www.futbin.com/18/squad/2843212
Swtich: https://www.futbin.com/18/squad/2843131

Ik heb tot nu toe Hernandez(85) op RCAM gezet, maar ik vind hem mwah... Wie o wie zouden jullie adviseren op die plaats? Ik zou er zelfs voor kunnen kiezen om in-game te wisselen, dus een willekeurige LaLiga spits laten starten en dan direct wisselen... Ik weet het gewoon niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PetrCech_3 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:16:
Wie kan me uit mijn vraagstuk helpen. Ik speel 4-3-2-1 en switch in-game naar 4-2-3-1:
Start: https://www.futbin.com/18/squad/2843212
Swtich: https://www.futbin.com/18/squad/2843131

Ik heb tot nu toe Hernandez(85) op RCAM gezet, maar ik vind hem mwah... Wie o wie zouden jullie adviseren op die plaats? Ik zou er zelfs voor kunnen kiezen om in-game te wisselen, dus een willekeurige LaLiga spits laten starten en dan direct wisselen... Ik weet het gewoon niet...
Iago Aspas voor snelheid, Isco als dribbelaar/playmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Bossie schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:19:
[...]

Iago Aspas voor snelheid, Isco als dribbelaar/playmaker.
Hmmm, Aspas heb ik ff gehad. Vond ik niet echt wat, Isco is te traag. Heb ongeveer 600k over voor die positie. Kan dus ook eentje uit een totaal andere league zijn (vanwege die ingame-wissel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
PetrCech_3 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:30:
[...]

Hmmm, Aspas heb ik ff gehad. Vond ik niet echt wat, Isco is te traag. Heb ongeveer 600k over voor die positie. Kan dus ook eentje uit een totaal andere league zijn (vanwege die ingame-wissel)
Je kan ook Litmanen halen voor 500k

Acties:
  • +1 Henk 'm!
stomley schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:34:
[...]

Vind het ook nooit prettig om tegen Neymar te spelen, anders Ronny naar CAM en Suarez erbij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

stomley schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:34:
[...]

Litmanen chiller dan Bergkamp?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
ErnstMid schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:40:
[...]

Litmanen chiller dan Bergkamp?
Bergkamp nooit geprobeerd maar Litmanen is aardig snel en heel goed schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Zit zelf ook te denken aan Son SIF. Dan begin ik met een random LaLiga Spits en wissel ik die. Lijkt me fantastisch... Maar Neymar is inderdaad ook wel echt héél vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Heb nu zelf onderstaand team. Wil nog herrera vervangen en umtiti en luis.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/elgsbrWueNYCDBtLfYX4oIye/thumb.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kleine team update, Pirlo nu als basisspeler toegevoegd:
https://www.futbin.com/18/squad/10777

todo:
- Lukaku vervangen door Sandro (hij is wel ontzettend meta)
- Donnarumma -> Handa/Buffon of IF Perin
- Marchisio -> Verratti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Jesus IF in de spits en pogba op CM

of

Hernandez 87 in de spits en KDB op CM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:22:

Bonucci heeft dus de winnende gemaakt als verdediger terwijl ze de 0 hielden. IF? Ik speel met z'n OTW, dus vind de keuze verkopen of houden voor z'n eventuele IF nogal moeilijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
Joster schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:10:
[...]

Bonucci heeft dus de winnende gemaakt als verdediger terwijl ze de 0 hielden. IF? Ik speel met z'n OTW, dus vind de keuze verkopen of houden voor z'n eventuele IF nogal moeilijk..
Verkopen in de hype levert vaak het meeste op.
Zeker gezien je geen zekerheid heb dat hij in TOTW komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Luncatic12 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:12:
[...]

Verkopen in de hype levert vaak het meeste op.
Zeker gezien je geen zekerheid heb dat hij in TOTW komt
Krijg van een maatje van me 100k als hij geen IF krijgt zegt ie net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
Joster schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:14:
[...]

Krijg van een maatje van me 100k als hij geen IF krijgt zegt ie net :)
Dan is de keuze nog makkelijker! Haha :P
Even wachten tot futbin predictions waar hij sowieso tussen gaat zitten en dan in de hype verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luncatic12 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:16:
[...]

Even wachten tot futbin predictions waar hij sowieso tussen gaat zitten en dan in de hype verkopen.
Dan is de kans zeer groot toch, er is momenteel toch alleen maar serie-a en BPL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
Bossie schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:20:
[...]

Dan is de kans zeer groot toch, er is momenteel toch alleen maar serie-a en BPL ?
Ik heb EA dit jaar al gekkere dingen zien doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luncatic12 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:20:
[...]

Ik heb EA dit jaar al gekkere dingen zien doen 8)7
Zoals Fifa 18 op de markt brengen terwijl het simpelweg fut 17 + icons is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:34:
[...]

Zoals Fifa 18 op de markt brengen terwijl het simpelweg fut 17 + icons is ?
Icons hadden we al op de Xbox. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik hoop is op een if voor douglas costa heb er nog 6 in me club staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Razz89 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:59:
Ik hoop is op een if voor douglas costa heb er nog 6 in me club staan
Haha succes daarmee, beste man speelt niet eens :(

Heb dr ook nog een paar dus hoop wel met je mee

Edit: blijkbaar was de assist goed voor wat hype, wederom wat Costas de deur uit :) nu 700k om uit te geven....

[ Voor 16% gewijzigd door ErnstMid op 06-01-2018 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
ErnstMid schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:18:
[...]

Haha succes daarmee, beste man speelt niet eens :(

Heb dr ook nog een paar dus hoop wel met je mee

Edit: blijkbaar was de assist goed voor wat hype, wederom wat Costas de deur uit :) nu 700k om uit te geven....
Twijfel of douglas costa nu in totw komt ja of nee.. of beter nu verkopen in hype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Razz89 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 22:29:
[...]

Twijfel of douglas costa nu in totw komt ja of nee.. of beter nu verkopen in hype?
Normaal gesproken zou ik bij alleen een assist sowieso zeggen dat je beter op hype kunt verkopen. En meestal is dat sowieso het beste advies ;)

Maar goed, erg weinig wedstrijden om een totw uit te kiezen dus met een beetje geluk komt ie er wel in... Maar alleen een assist en niet eens basis is wel magertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

ErnstMid schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 22:42:
[...]

Normaal gesproken zou ik bij alleen een assist sowieso zeggen dat je beter op hype kunt verkopen. En meestal is dat sowieso het beste advies ;)

Maar goed, erg weinig wedstrijden om een totw uit te kiezen dus met een beetje geluk komt ie er wel in... Maar alleen een assist en niet eens basis is wel magertjes
Als hij nu een IF krijgt delete ik mn team en ga ik mn tijd besteden aan het beramen van een wraak actie tegen EA.

Ik verkoop hem een paar dagen geleden voor 45K omdat ik Benatia aan wil schaffen. Dan scoort hij in een CUP wedstrijd, en nu een assist. BAM 60K. En hij heeft een OTW, dus voor EA zal dit wel genoeg zijn. Absoluut FML!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
bbblije schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 22:57:
[...]

Als hij nu een IF krijgt delete ik mn team en ga ik mn tijd besteden aan het beramen van een wraak actie tegen EA.

Ik verkoop hem een paar dagen geleden voor 45K omdat ik Benatia aan wil schaffen. Dan scoort hij in een CUP wedstrijd, en nu een assist. BAM 60K. En hij heeft een OTW, dus voor EA zal dit wel genoeg zijn. Absoluut FML!
Wat een dillema.. ik denk dat ik er nu maar 3 verkoop en 3 bewaar met in de hoop op een IF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Heb besloten dat 4231 narrow niets voor mij is. Te veel afstand in het middenveld waardoor ik al snel op de verdediging knal.

Nu maar bedenken of ik weer terug gaan maar 41212 of toch maar iets anders probeer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Iemand enig idee of komende maandag TOTY uitkomt? Wacht namelijk op de volgende crash om een nieuw team te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 23:17:
Heb besloten dat 4231 narrow niets voor mij is. Te veel afstand in het middenveld waardoor ik al snel op de verdediging knal.

Nu maar bedenken of ik weer terug gaan maar 41212 of toch maar iets anders probeer..
Je kan dit ook via je custom tactic vergroten/verkleinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bossie schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 23:21:
[...]

Je kan dit ook via je custom tactic vergroten/verkleinen.
Ja daar ben ik niet zo'n held in :) ik speel eigenlijk alleen maar met player instructies en daar stop ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

stomley schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 23:33:
[...]

Ja daar ben ik niet zo'n held in :) ik speel eigenlijk alleen maar met player instructies en daar stop ik dan.
Dit is een beetje als het spelen van BF met alleen je rank 1 gun ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
stomley schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 23:33:
[...]

Je kan er altijd even mee aan de slag als je niet online speelt.
Vreemd genoeg zijn de beschrijvingen meer uitgebreid als je tijdens een wedstrijd pauzeert en naar je custom tactic menu gaat dan als je dit niet tijdens een wedstrijd doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bossie schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 23:41:
[...]

Je kan er altijd even mee aan de slag als je niet online speelt.
Vreemd genoeg zijn de beschrijvingen meer uitgebreid als je tijdens een wedstrijd pauzeert en naar je custom tactic menu gaat dan als je dit niet tijdens een wedstrijd doet.
Probleem is toch dat je het elke keer weer moet instellen als je weer opnieuw opstart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
stomley schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 23:42:
[...]

Probleem is toch dat je het elke keer weer moet instellen als je weer opnieuw opstart?
Nee, het werkt hetzelfde als met player instructions.

edit:
https://www.reddit.com/r/...f7l/custom_tactics_hints/

[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 07-01-2018 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-10 10:17
Bossie schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 23:47:
[...]

Nee, het werkt hetzelfde als met player instructions.

edit:
https://www.reddit.com/r/...f7l/custom_tactics_hints/
Aha nu weet ik waarom mijn achterste 4 zo lomp bijna bij mijn doelman staan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Hoe plaats ik een screenshot afbeelding via me telefoon hier? Kom er niet uit en wil me squad droppen om te kijken of jullie nog op of aanmerkingen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Razz89 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 02:11:
Hoe plaats ik een screenshot afbeelding via me telefoon hier? Kom er niet uit en wil me squad droppen om te kijken of jullie nog op of aanmerkingen hebben
Edit. Sorry voor dubbele post.

[ Voor 12% gewijzigd door Razz89 op 07-01-2018 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razz89 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 02:11:
De squad builder op futbin is waarschijnlijk handiger/sneller, anders kun je ook de share optie gebruiken in de webapp:
https://www.futbin.com/squad-builder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Bossie schreef op zondag 7 januari 2018 @ 09:02:
[...]

De squad builder op futbin is waarschijnlijk handiger/sneller, anders kun je ook de share optie gebruiken in de webapp:
https://www.futbin.com/squad-builder
Foto toevoegen lukt me niet dus dan maar zo..

https://www.futbin.com/18/squad/2858266

Iemand hier aan verbeteringen?
Graag welkom ik begin in een 433-4 omdat ik deze spelers al had maar wil graag of direct of ingame switchen naar deze formatie 4231.
Heb nog 600k over.
Wie helpt mij om veranderingen toe te brengen om mijn team te versterken!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razz89 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 09:48:
[...]

Graag welkom ik begin in een 433-4 omdat ik deze spelers al had maar wil graag of direct of ingame switchen naar deze formatie 4231.
Heb nog 600k over.

Thanks!
Ziet er goed uit, ik zou denken om misschien een echte spits te halen (dan Jesus altijd nog gebruikt worden ipv Sterling). Je kan ook doorsparen voor een Icon, of misschien een van de goedkopere icons oppikken (Rui Costa ipv Eriksen bijvoorbeeld, Petit LCDM).

Misschien is OTW Ederson een optie, De Gea is ook een mogelijkheid maar dat is een saai upgrade voor veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Bossie schreef op zondag 7 januari 2018 @ 09:58:
[...]

Ziet er goed uit, ik zou denken om misschien een echte spits te halen (dan Jesus altijd nog gebruikt worden ipv Sterling). Je kan ook doorsparen voor een Icon, of misschien een van de goedkopere icons oppikken (Rui Costa ipv Eriksen bijvoorbeeld, Petit LCDM).

Misschien is OTW Ederson een optie, De Gea is ook een mogelijkheid maar dat is een saai upgrade voor veel.
Ja maar geen idee welke spits..
OTW ederson is wel een goede ja!
Ik wik eigenlijk litmanen 88 en neymar toevoegen maar geen idee hoe ik die in deze squad krijg verwerkt..

Iemand die me daarbij kan helpen met voorbeelden?🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Iemand ervaring met inform meunier? Zit et aan te denken om hem neer te zetten ipv florenzi of lichtsteiner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Razz89 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 09:48:
[...]

Heb nog 600k over.

Thanks!
https://www.futbin.com/18/squad/2858648

Naingolan en Allan wisselen van plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Luncatic12 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:16:
[...]

Verkoop hem juist niet want ik speel er mee. Krijgt ie een IF dan heb ik een betere speler, krijgt ie er geen dan krijg ik 100k ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Ook een lekker team ja!
Ben alleen even meer benieuwd hoe ik een hybrid bpl squad kan krijgen met neymar en litmanen 88 er in..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Razz89 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:39:
[...]

Ook een lekker team ja!
Ben alleen even meer benieuwd hoe ik een hybrid bpl squad kan krijgen met neymar en litmanen 88 er in..
Litmanen op dr plek van Allan. Allan op de plek van naing en neymar op de plek van Mertens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
wat vinden jullie hiervan? https://www.futbin.com/18/squad/2859360

Edit: Sorry dubbel

[ Voor 14% gewijzigd door stomley op 07-01-2018 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Sandro en Allan ipv Rodr en Ross, dan lijkt het me goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
bbblije schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:30:
[...]

Sandro en Allan ipv Rodr en Ross, dan lijkt het me goud.
bedankt :) Sandro werkt niet lekker voor mij op 1 of andere manier. verdedigend staat hij vaak verkeerd voor me. Terwijl Kolarov juist briljant was, maar wilde nu een andere proberen.

Allan is wel een goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:32:
[...]

bedankt :) Sandro werkt niet lekker voor mij op 1 of andere manier. verdedigend staat hij vaak verkeerd voor me. Terwijl Kolarov juist briljant was, maar wilde nu een andere proberen.

Allan is wel een goeie.
Ik ga daarom Darmian testen in mijn team, momenteel toch geen muntjes voor Sandro/Rodriquez zodat Squad battle rewards binnen zijn.

https://www.futbin.com/18/player/584/Matteo%20Darmian/

Anders snel weer terug naar Lukaku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:32:
[...]

Allan is wel een goeie.
Dan zakken Allan en Pirlo wel naar 6 chem in deze formatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:48:
[...]

Dan zakken Allan en Pirlo wel naar 6 chem in deze formatie.
klopt, maar met manager + loyal naar 8. is te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

stomley schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:00:
[...]

klopt, maar met manager + loyal naar 8. is te doen
https://www.futbin.com/18/squad/2860576

Hoef je in game alleen even Allan en Bon te switchen, als je de teambreedte hoger zet, speelt dit net als 41212. En ik zou Belotti en Immo switchen, dan werkt beter met de workrates van het middenveld.

[ Voor 11% gewijzigd door bbblije op 07-01-2018 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom nu best vaak mensen tegen die een non rare gold speler in hun start line-up gebruiken om vervolgens wanneer de wedstrijd start meteen te wisselen. Wat is hier het nut van? Kun je daardoor met spelers spelen die normaal gesproken een 6 chem hebben op 10 krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:45
stomley schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:16:
Iemand ervaring met inform meunier? Zit et aan te denken om hem neer te zetten ipv florenzi of lichtsteiner
Ja hele fijne all round speler. Houd er alleen wel rekening mee dat zijn agility en balance vele malen minder is dan florenzi. Dus tegen wendbare aanvallers is het lastiger en zelf een mannetje uitspelen uiteraard ook :)

Voordelen zijn dan weer, fantastische voorzetten (speel zelf met opkomende backs), veel betere passing en shooting dan Florenzi en Lichtsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Nachtapotheker schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:08:
[...]

Ja hele fijne all round speler. Houd er alleen wel rekening mee dat zijn agility en balance vele malen minder is dan florenzi. Dus tegen wendbare aanvallers is het lastiger en zelf een mannetje uitspelen uiteraard ook :)

Voordelen zijn dan weer, fantastische voorzetten (speel zelf met opkomende backs), veel betere passing en shooting dan Florenzi en Lichtsteiner.
Goed om te weten, bedankt. Ga hem vanavond even proberen.

Ben ook benieuwd naar verrati, hij lijkt alsof het enige is wat hij kan passen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Ik wil veel van mijn huidige spelers verkopen en een nieuw team aanschaffen zo ongeveer.. wat is handig met TOTY op komst? Nu de duurdere spelers verkopen? En wanneer zakt de prijs van alle spelers zo ongeveer? Sterling sif, sanchez enz. Verkopen. En types als litmanen en neymar, fernandinho IF aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

stomley schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:40:
[...]

Goed om te weten, bedankt. Ga hem vanavond even proberen.

Ben ook benieuwd naar verrati, hij lijkt alsof het enige is wat hij kan passen is.
Verratti zijn stats zijn echte bs! Die man is overal, ik speel met zijn normale kaart in mn fitness team, helaas krijg ik hem niet verwerkt in mijn normale team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
bbblije schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:42:
[...]

Verratti zijn stats zijn echte bs! Die man is overal, ik speel met zijn normale kaart in mn fitness team, helaas krijg ik hem niet verwerkt in mijn normale team.
Ben heel benieuwd. Heb hem dan wel passend gekregen :)
Pagina: 1 ... 107 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs