Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de geruchten komt er inderdaad een TOTY Community Vote. Maar niet door iedereen zoals met Futties. Alleen grote YT'ers, streamers en volgens mij ook voetballers zelf mogen stemmen. Ze moeten dan kiezen uit 55 namen van de FIFpro. Dus geen kans op TOTY Bakayoko ofzo. Alleen de vraag is wanneer TOTY in packs zit. Ik verwacht morgen aankondiging en de 15e dat TOTY in packs komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Dank voor alle tips, Neymar is het geworden!
https://www.futbin.com/18/squad/2843131 (In-Game. Start met 4-3-2-1, wissel Neymar erin)

Morgen maar eens even gaan testen, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Iemand ervaring met Kante? Ik wil Bakayoko in dit team vervangen door Kante, https://www.futbin.com/18/squad/2864542

Is hij zijn 100k waard? Of zijn er betere alternatieven voor handen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Eindelijk mijn lang gekoesterde updates kunnen doorvoeren!
Heb nu het volgende team https://www.futbin.com/18/squad/2864871

Volgende update waar ik voor ga sparen is Luiz voor Ferdinand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roybr schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:24:
Iemand ervaring met Kante? Ik wil Bakayoko in dit team vervangen door Kante, https://www.futbin.com/18/squad/2864542

Is hij zijn 100k waard? Of zijn er betere alternatieven voor handen?
Hij is het waard, hij brengt voetballend veel meer dan Bakayoko wat voornamelijk een slopert is.
Het enige nadeel is zijn lengte, maar met Ibra dichtbij zal dat wel goedkope.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Bossie schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:45:
[...]

Hij is het waard, hij brengt voetballend veel meer dan Bakayoko wat voornamelijk een slopert is.
Het enige nadeel is zijn lengte, maar met Ibra dichtbij zal dat wel goedkope.
Thnx voor de bevestiging! Vanavond gelijk eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 21:33
Eindelijk heb ik alle spelers van de Calcio A en MLS (die ik een tijd terug heb gekocht) in kunnen leveren. De sbc's hebben mij nagenoeg niks gekost (misschien maak ik zelfs winst, de packs heb ik nog niet geopend). Ik had te veel ingeslagen, uiteindelijk ook winst kunnen maken op de spelers die ik heb overgehouden. Ik had toevallig alleen MLS en Calcio A ingeslagen, goed gegokt dus. Zowel Hamsik en Giovinco zijn beide erg goede aanwinsten.

@stomley Thanks voor de tip, ik had zelf nog niet gezien dat Immobile 4 doelpunten had gemaakt, ik heb 'm met een minimale verlies kunnen verkopen op tijd. Uiteraard wordt SIF Immobile mijn vaste spits, wat is zijn IF fijn zeg. Ik heb 'm nu tijdelijk vervangen door Belotti, hoewel die ook niet verkeerd is vind ik IF Immobile wel beter. Ik zie dat mijn OTW Bonucci met 60k is gestegen. Hij heeft vandaag de enige (winnende) goal gemaakt zie ik, waarschijnlijk dus ook een TOTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Team Gullit, denk dat een paar anderen hier wel kunnen vertellen waarom :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Bossie schreef op zondag 7 januari 2018 @ 16:13:
[...]

Team Gullit, denk dat een paar anderen hier wel kunnen vertellen waarom :)
Nu heb ik zowel met Gullit als met Petit 88 gespeeld.
Kijk Gullit is een beest, maar Petit 88 komt daar zeker bij in de buurt op CM en bijkomend voordeel is dat je 500k extra te besteden heb aan een andere speler :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het niet meer 😃 zoveel mogelijkheden. Speel natuurlijk veel langs de flanken en met diepte ballen. Dus heb goede passing nodig en zeer veel snelheid.
Luncatic12 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 16:16:
[...]

Nu heb ik zowel met Gullit als met Petit 88 gespeeld.
Kijk Gullit is een beest, maar Petit 88 komt daar zeker bij in de buurt op CM en bijkomend voordeel is dat je 500k extra te besteden heb aan een andere speler :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
Dat Squad Battles blijft me een partij vaag. Ene week verlies ik op legendarisch 1 op de 17 potten, soms heb ik gewoon een losing streak van 3 achter elkaar :/ De ene keer verlies ik kansloos van een 78 team met 100 chem, de andere keer rol ik een 87 tegenstander met 50 chem met 4-0 op. Vervolgens heb ik weer 4 wedstrijden dat ik amper kansen creëer, daarna creëer ik kansen alsof ik tegen m'n zoontje aan het spelen ben. Wat een frustrerende spel modus eigenlijk |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

roybr schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:57:
[...]

Thnx voor de bevestiging! Vanavond gelijk eens proberen!
Late to the party maar absoluut waard. Kante echt een beest(je). Ondanks z'n belabberde shooting stats schiet ie dr ook nog wel eens een in maar komt t best tot z'n recht op een cdm plek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:31
Iemand ervaring met de sbc hamsik en of deze het waard Is? Volgens futbin kost het completen ongeveer 350k dus is wel aardig wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:14:
Iemand ervaring met de sbc hamsik en of deze het waard Is? Volgens futbin kost het completen ongeveer 350k dus is wel aardig wat.
3 a 4% stat upgrade ivm zijn normale kaart, ik zou het niet doen.
Je kan beter eens een maal upgraden naar een IF mits hij in TOTW zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleyxl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-01-2019
Hoihoi,

Ik lees al een tijdje in dit forum mee, en moet zeggen dat ik er een hoop van heb opgestoken. Behalve dat ook een mooi aantal coins verdient aan de Mascherano's. Helaas ben ik er ook achter dat ik mijn munten had moeten stoppen in Icons, sinds dat de enige spelers zijn die niet drastisch in waarde gedaald zijn.

Maar nu vraag ik me ook af of jullie nog tips hebben voor verbeteringen in mijn team?

https://www.futbin.com/18/squad/2870448

Zoals te zien, speel ik graag op snelheid, en belangrijker dan dat, ik houd niet van een standaard team. Op de LM had ik eerst standaard Coman IF staan, maar zonder 10 teamgeest voor Aubameyang voelt het toch dat hij net wat minder zijn best doen. Ligt dat aan mij, of kan zoiets kleins echt een merkbaar verschil opleveren?

Op de RA ziet bellerin eruit als een erg goedkope optie, maar ik heb bijvoorbeeld walker geprobeerd maar heb dan toch het gevoel snelheid te kort te komen.... Heb ook nog de FUTMASS Meunier voor die positie maar daar had ik het zelfde idee mee... Dit speelde toch lekkerder dan Ligue 1 en Premier league =)....

Kortom, ik zou graag tips willen
Alvast bedankt, Gr Wesley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wesleyxl schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:33:
Hoihoi,

Ik lees al een tijdje in dit forum mee, en moet zeggen dat ik er een hoop van heb opgestoken. Behalve dat ook een mooi aantal coins verdient aan de Mascherano's. Helaas ben ik er ook achter dat ik mijn munten had moeten stoppen in Icons, sinds dat de enige spelers zijn die niet drastisch in waarde gedaald zijn.

Maar nu vraag ik me ook af of jullie nog tips hebben voor verbeteringen in mijn team?

Zoals te zien, speel ik graag op snelheid, en belangrijker dan dat, ik houd niet van een standaard team. Op de LM had ik eerst standaard Coman IF staan, maar zonder 10 teamgeest voor Aubameyang voelt het toch dat hij net wat minder zijn best doen. Ligt dat aan mij, of kan zoiets kleins echt een merkbaar verschil opleveren?

Op de RA ziet bellerin eruit als een erg goedkope optie, maar ik heb bijvoorbeeld walker geprobeerd maar heb dan toch het gevoel snelheid te kort te komen.... Heb ook nog de FUTMASS Meunier voor die positie maar daar had ik het zelfde idee mee... Dit speelde toch lekkerder dan Ligue 1 en Premier league =)....

Als je liever met Coman speelt en toch Auba op 10 wil houden kan je ook een goedkope cm van dortmund kopen en aan het begin van de wedstrijd wisselen en Vidal er in zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleyxl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-01-2019
@Verwijderd Dan mis je de helft van je teamgeestboost van Vidal, dus nee bij de aftrap wisselen ben ik niet echt fan van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dat kan. Ik wissel elke wedstrijd in het begin Kante er in en doet het erg goed dus dat verschilt per persoon :p

Sparen voor een icon op rechtsback dan maar? Klote positie die rechtsback vind ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-10 10:17
wesleyxl schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:33:
Hoihoi,

Valencia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Zit erg te twijfelen mannen tussen Messi of Neymar 94 if. Iemand ervaring met deze 2 spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Divisie 2 bereikt! Nog 1 promotie en alle achievements zijn binnen. Sinds ik nauwelijks investeer, de weekend leaugue negeer en af en toe filmpjes van Fuji kijk gaat het steeds lekkerder. Heel soms laat ik de sprintknop zelfs los. :)

Wat eigenlijk meer het verschil maakt is de RB + A pass (hard over de grond) en wat meer afwisselen tussen skillmoves en een beetje pielen met L1 dribbling.

Heb mijn custom tactics niet meer terug gezet sinds de weekly headers challenge. Bevalt best wel. Zelfs offside trap staat nog aan. Er speelt toch geen hond nog van die hoge steekballen. Iedereen probeert tiki taka door het midden. Kan nog steeds niet verdedigen maar blijf wel vrij veel scoren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Razz89 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:42:
Ik wil veel van mijn huidige spelers verkopen en een nieuw team aanschaffen zo ongeveer.. wat is handig met TOTY op komst? Nu de duurdere spelers verkopen? En wanneer zakt de prijs van alle spelers zo ongeveer? Sterling sif, sanchez enz. Verkopen. En types als litmanen en neymar, fernandinho IF aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:43:
Divisie 2 bereikt! Nog 1 promotie en alle achievements zijn binnen. Sinds ik nauwelijks investeer, de weekend leaugue negeer en af en toe filmpjes van Fuji kijk gaat het steeds lekkerder. Heel soms laat ik de sprintknop zelfs los. :)

Wat eigenlijk meer het verschil maakt is de RB + A pass (hard over de grond) en wat meer afwisselen tussen skillmoves en een beetje pielen met L1 dribbling.

Heb mijn custom tactics niet meer terug gezet sinds de weekly headers challenge. Bevalt best wel. Zelfs offside trap staat nog aan. Er speelt toch geen hond nog van die hoge steekballen. Iedereen probeert tiki taka door het midden. Kan nog steeds niet verdedigen maar blijf wel vrij veel scoren. :)
Ik sprint eigenlijk alleen als mijn spitsen diep worden gestuurd, speel met onderstaande CT die ik ook in FUT17 gebruikte:
30;35 ff
15;40;70 ff
65;45;20 cov

Deze komt uit mijn Notes app, volgens mij staat het ingame wel op Organised ipv Free Form.
Formatie is 4312, spitsen staan beide op stay-wide / get in behind, waardoor mijn CAM (ADP) juist steeds vrij komt.

Het is niet zoals de 41212/4321 meta/counter cheese maar rustig opbouwen en opschuiven, maar nog steeds met twee erg snelle spitsen die je altijd kunt lanceren (POTM Salah / Overmars).
Speelt heerlijk rustig, ipv het ping/pong gerush.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:29:
[...]

Ik sprint eigenlijk alleen als mijn spitsen diep worden gestuurd, speel met onderstaande CT die ik ook in FUT17 gebruikte:
30;35 ff
15;40;70 ff
65;45;20 cov

Deze komt uit mijn Notes app, volgens mij staat het ingame wel op Organised ipv Free Form.
Formatie is 4312, spitsen staan beide op stay-wide / get in behind, waardoor mijn CAM (ADP) juist steeds vrij komt.

Het is niet zoals de 41212/4321 meta/counter cheese maar rustig opbouwen en opschuiven, maar nog steeds met twee erg snelle spitsen die je altijd kunt lanceren (POTM Salah / Overmars).
Speelt heerlijk rustig, ipv het ping/pong gerush.
Dan ben je nu al een betere speler dan ik. Ik kan de sprint knop echt niet los laten. :(

4231 speelt wel prima. Vooral in de volle counter en in zeer geduldige opbouw. In directe opbouw is het net niet. Misschien is dat waarom het lekkerder gaat. Ik moet meer nadenken bij de tactiek van 4231 dan met 4212 en 4321. Plus je kunt altijd achteruit verder spelen met 4231. De boel reset voor mijn gevoel sneller.

Dit is best een lange post voor iemand die maar wat doet zoals ik stiekem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:48:
[...]

Dan ben je nu al een betere speler dan ik. Ik kan de sprint knop echt niet los laten. :(

4231 speelt wel prima. Vooral in de volle counter en in zeer geduldige opbouw. In directe opbouw is het net niet. Misschien is dat waarom het lekkerder gaat. Ik moet meer nadenken bij de tactiek van 4231 dan met 4212 en 4321. Plus je kunt altijd achteruit verder spelen met 4231. De boel reset voor mijn gevoel sneller.

Dit is best een lange post voor iemand die maar wat doet zoals ik stiekem. :)
4231 is prima, zolang je CDMs maar mee kunnen voetballen ipv een Bakayoko die steeds de ballen in de opbouw weer braaf teruggeeft :)

Ik heb in FUT17 voornamelijk deze twee formaties gespeeld, alleen met 4312 kan in ik Pirlo een centrale positie geven, toch lekker als je beide playmakers beide 25+ goede passes per potje geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:55:
[...]

4231 is prima, zolang je CDMs maar mee kunnen voetballen ipv een Bakayoko die steeds de ballen in de opbouw weer braaf teruggeeft :)

Ik heb in FUT17 voornamelijk deze twee formaties gespeeld, alleen met 4312 kan in ik Pirlo een centrale positie geven, toch lekker als je beide playmakers beide 25+ goede passes per potje geven :)
Kante/Felliani en Matuidi/Allan. Die laatste twee spelen echt heerlijk. De eerste twee zijn meer een onneembare vesting samen.

Pirlo krijg ik nog niet goed in mijn squads. Hij valt nu gewoon elk potje in rond de 60e minuut. Heeft al 43 assists en 18 goals in 53 invalbeurten. Heerlijke vrije trapjes. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het werd tijd voor een nieuw team. Ik wou al tijden Griezmann in het team. Daarnaast kon ik nu nog wat verdienen op Kante en Sandro.

https://www.futbin.com/18/squad/572210

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Zo, baby Bergkamp staat in het team! Tolisso otw naar de bank gewezen, die mag als back up dienen voor kante en Vidal....

Vanavond maar eens de wei insturen...ben benieuwd :) gemengde dingen over gelezen maar het is wel Bergkamp natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Helaas dit weekend denk ik maar 10 wedstrijden kunnen spelen.
Vrijdag avond laat 2, en zaterdag avond/nacht 8
6 gewonnen en 4 verloren.

Met 4 toernooien er geen tijd voor gehad helaas ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:50
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:18:
Heb Belotti weer teruggehaald. Er is wat mij betreft geen betere spits in de Serie A. Heb Higa in, Icardi Sif en Dybala geprobeerd maar Belotti blijft mijn favoriet. Daarachter Perisic Scream (valt ook tegen vind ik tov vorig jaar) Gomez en Mertens. Is een vrij behendige aanval. Kan alleen nergens mijn doeltrappen kwijt met Allan en Matuidi achter die 4. Benatia IF is echt een heerlijke speler. Mijn (bijna) untradeable fitness team begint ergens op te lijken.

@Bossie MIjn app zei juist dat Kessie gescoord had
Ik gebruik icardi Sif en mertens if. Maar dat is voor mij echt perfect, welke opstelling speel je?
Heb zelf if brozovic achter de spiten, dat gaat ook super.
En benatia if is een HELD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Kan nou niemand me even vertellen wanneer je het beste de duurdere spelers tijdelijk kan verkopen en wanneer je ze ongeveer voor goedkoper kan terug kopen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Razz89 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:55:
Kan nou niemand me even vertellen wanneer je het beste de duurdere spelers tijdelijk kan verkopen en wanneer je ze ongeveer voor goedkoper kan terug kopen????
Niemand heeft een glazen bol helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Razz89 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:55:
Kijk op futbin.com, dan kun je zien wat de normale wekelijkse fluctuatie voor een bepaalde speler is. Daarnaast heb je natuurlijk specifieke gelegenheden, zoals toty of futmas, maar de impact daarvan op de prijzen is glazen bol werk

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Van het weekend ff aan het kloten met een BPL team:

BPL Vinno
Maar het speelt niet echt lekker... Speelde eerst 433 en toen had ik naar mijn idee meer controle op het middenveld...
En ik twijfel ook aan de combi van Ibra en Lukaku...

Ik sta eigenlijk open voor alle feedback... Dus shoot alsjeblieft...
(Mijn geld is eigenlijk wel echt op, dus versterkingen moeten betaald kunnen worden met de sales van huidige spelers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor de tweede keer op rij Goud3 gehaald voor WL. Dit keer had het zelfs goud 2 of 1 kunnen zijn, maar de laatste tien wedstrijden( stond toen op 17 winst ) verloor ik ineens(9 wedstrijden) allemaal op onverklaarbare wijze.

En het hing echt van de laatste wedstrijd af. Tref ik een team aan met Carlos, Gullit, Ronaldo, Maldini etc. Geloof dat alleen de rb geen Icon was. Eerste kwartier met 2-0 achter staan en op wilskracht nog gelijk maken. Komen zelfs penalty's van die ik beter neem. Opluchting alom, maar verbazing over zo'n duur team. Dat gaat mij never lukken om bij elkaar te rapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinno schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:22:
Van het weekend ff aan het kloten met een BPL team:

BPL Vinno
Maar het speelt niet echt lekker... Speelde eerst 433 en toen had ik naar mijn idee meer controle op het middenveld...
En ik twijfel ook aan de combi van Ibra en Lukaku...

Ik sta eigenlijk open voor alle feedback... Dus shoot alsjeblieft...
(Mijn geld is eigenlijk wel echt op, dus versterkingen moeten betaald kunnen worden met de sales van huidige spelers).
Sowieso eerst ibra en lukaku omwisselen. Linkerbeen links en rechterbeen rechts.
Daarnaast zou ik 41212 of 4312 overwegen. Met Ibra of Eriksen op CAM. 1 van hen of cesc verkopen en dan Lacazette naast Lukaku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
peeweeherman schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:13:
[...]

Kijk op futbin.com, dan kun je zien wat de normale wekelijkse fluctuatie voor een bepaalde speler is. Daarnaast heb je natuurlijk specifieke gelegenheden, zoals toty of futmas, maar de impact daarvan op de prijzen is glazen bol werk
Ja dat klopt maar meer omdat ik meerdere horen dat er wss een crash rond toty gaat komen? Rn jaarlijks de prijzen zakken op een bepaald moment.. mijn vraag is meer wanneer is dat ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-10 14:46
Zit te denken aan een voorhoede met pirlo, del piero en giovinco (sbc), denk alleen dat ik dan in-game Pirlo wel van de CAM positie afhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:12
Razz89 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:39:
[...]

Ja dat klopt maar meer omdat ik meerdere horen dat er wss een crash rond toty gaat komen? Rn jaarlijks de prijzen zakken op een bepaald moment.. mijn vraag is meer wanneer is dat ongeveer?
Crash rond toty is als er door de toty veel pakketjes geopend worden en veel spelers op de markt komen. Over het algemeen zakken de spelers het hele jaar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:26:
Gisteren voor de tweede keer op rij Goud3 gehaald voor WL. Dit keer had het zelfs goud 2 of 1 kunnen zijn, maar de laatste tien wedstrijden( stond toen op 17 winst ) verloor ik ineens(9 wedstrijden) allemaal op onverklaarbare wijze.

En het hing echt van de laatste wedstrijd af. Tref ik een team aan met Carlos, Gullit, Ronaldo, Maldini etc. Geloof dat alleen de rb geen Icon was. Eerste kwartier met 2-0 achter staan en op wilskracht nog gelijk maken. Komen zelfs penalty's van die ik beter neem. Opluchting alom, maar verbazing over zo'n duur team. Dat gaat mij never lukken om bij elkaar te rapen.
Balen! Op welk niveau speel je dan als je er 17 wint en dan Goud3 haalt? Semi- prof ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:26:

Lijkt wel alsof je dan tegen koen weijland speelde e-speler van ajax. Die heeft ook zelfde icon spelers en valencia als rb als enige non icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:11:
[...]

Balen! Op welk niveau speel je dan als je er 17 wint en dan Goud3 haalt? Semi- prof ?
Dit is online, Weekend League

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Hmm Twijfels heb nu 500k en zit er aan te denken om Inzaghi 87 te halen of Kluivert 88, maar kan natuurlijk ook wachten op Toty...

Wat raden jullie aan? Merk toch wel dat ik veel heb aan jullie advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minime2013
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-10-2021
stomley schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:43:
Hmm Twijfels heb nu 500k en zit er aan te denken om Inzaghi 87 te halen of Kluivert 88, maar kan natuurlijk ook wachten op Toty...

Heb 86 Kluivert gehad en daarna 89 Van Basten als lone striker. Ik heb gisteren Van Basten verkocht en 88 Kluivert gehaald, was erg tevreden met 86 maar hoorde goede verhalen over Van Basten. Ging voor mij niet op vanwege logheid, hoop dat Kluivert beter is.

Overigens hoor ik ook goede dingen over 85/87 Crespo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:32:
[...]

Dit is online, Weekend League
Verkeerd gelezen idd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18

Kwam vorige week tegen een Kluivert 88 te spelen, en had grote moeite tegen hem.
Volgens mij de wedstrijd ook verloren.

Hij was sterk aan de bal, en ook snel wel geloof ik. Geen ervaring met Inzaghi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zelf Kluivert 86 uitgeprobeerd van het weekend en vond hem echt dramatisch. Vrij snel geswitched naar Alan Shearer 89 die een stuk stabieler aan voelde. Helaas het zelfde soort speler als POTM Kane terwijl ik toch een meer wendbare spits zoek. Dus nu maar Griezmann :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Vissert schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:02:
[...]

Ik heb zelf Kluivert 86 uitgeprobeerd van het weekend en vond hem echt dramatisch. Vrij snel geswitched naar Alan Shearer 89 die een stuk stabieler aan voelde. Helaas het zelfde soort speler als POTM Kane terwijl ik toch een meer wendbare spits zoek. Dus nu maar Griezmann :+
Ik vond griezmann echt matig, weet niet zo goed waarom maar kon r niet mee overweg. Vind lacazette en auba beide lekkerder spelen.

Vanochtend lacazette otw opgepikt dus hoop dat die eens een beetje gaat draaien irl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErnstMid schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:21:
[...]

Ik vond griezmann echt matig, weet niet zo goed waarom maar kon r niet mee overweg. Vind lacazette en auba beide lekkerder spelen.

Vanochtend lacazette otw opgepikt dus hoop dat die eens een beetje gaat draaien irl.
Lacazette kostte mij 2x een overwinning en heb ik toen maar verkocht :+ Met Kane aan de rechterkant zocht ik een spits die vanaf links de lange hoek kan vinden.

Ik zit ook nog na te denken over een team met Ben Yedder en Griezmann als spitsen en Kane als cam vanwege zijn dodelijke afstandsschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 14:08
Is er al bekend wat de requirements zijn voor het knock-out toernooi van deze week voor aankomend weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenTrippy
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:15

Ik kan je Kluivert van harte aanbevelen. Heb lang getwijfeld welke icon ik zou halen maar had na een review, en een persoonlijke voorkeur voor Kluivert, ook de 88 versie gehaald. Als je hem combineert met een snelle speler als bijvoorbeeld Martial is echt een heerlijk duo in een 41212. Hij is sterk, snel en knalt ze keihard binnen.

Aanrader! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
IkBenTrippy schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:24:
[...]

Ik kan je Kluivert van harte aanbevelen. Heb lang getwijfeld welke icon ik zou halen maar had na een review, en een persoonlijke voorkeur voor Kluivert, ook de 88 versie gehaald. Als je hem combineert met een snelle speler als bijvoorbeeld Martial is echt een heerlijk duo in een 41212. Hij is sterk, snel en knalt ze keihard binnen.

Aanrader! :)
Ja hij komt bij mij in combi met of immobile of belotti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:50
Zuaro schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:23:
Is er al bekend wat de requirements zijn voor het knock-out toernooi van deze week voor aankomend weekend?
https://www.fifauteam.com...ekend-league-calendar/#15

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgelopen weekend geëindigd in goud 2. Niet de motivatie om 40 wedstrijden te spelen, dus tevreden met het resultaat.
Ook in de WL is Gullit 90 magistraal gebleken. Hij zou echt verboden moeten worden, zo onwerkelijk goed is hij af en toe.

Gisterenavond Firmino 86 gehaald. Hij mag met Rui Costa en Bergkamp de concurrentie aangaan als lcam.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10 20:54

Grudgie

PSN: Grudgie7

Zit te denken om IF Isco te kopen, is die het waard tegenover zijn normale kaart? Speel met Isco op de CAM positie en die scoort regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:02:
[...]

Ik heb Prime Shearer en die was de eerste 10 wedstrijden echt bijzonder goed, daarna niets meer van terug gezien :X

Ben er alleen nog niet over uit in welke SBC hij gaat, maar sowieso een verdedigende speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Heb nu dit team samen gesteld.

https://www.futbin.com/18/squad/2890021

goed of nog eventuele veranderingen?

Neymar laat ik er in komen voor jesus en firmino naar spits en neymar als lcam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razz89 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:28:

https://www.futbin.com/18/squad/2890305

Als je de middelste een defensieve cam wilt hebben, anders een andere leuke cam uit de bpl, afhankelijk van je budget. Ben wel benieuwd hoe SIF Mooy (betaalbaar) het zou doen als Ccam (ondanks zijn m/m workrates).

Je budget had je niet mee gepost

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 08-01-2018 15:43 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Razz89 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:28:

Hartstikke leuk team! Kante voor bakayoko is sowieso een verbetering natuurlijk maar moet je wel geld voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had vorige week besloten om niet te investeren in Bonucci OTW die waren rond de 75k .. nu gaan ze voor 140k ineens weg.. Weet iemand hoe t kan dat ineens zulke kaarten de pan uit schieten qua prijs? Is geen pijl op te trekken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:09:
Had vorige week besloten om niet te investeren in Bonucci OTW die waren rond de 75k .. nu gaan ze voor 140k ineens weg.. Weet iemand hoe t kan dat ineens zulke kaarten de pan uit schieten qua prijs? Is geen pijl op te trekken..
Wnnende doelpunt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Bean77 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:43:
[...]

https://www.futbin.com/18/squad/2890305

Als je de middelste een defensieve cam wilt hebben, anders een andere leuke cam uit de bpl, afhankelijk van je budget. Ben wel benieuwd hoe SIF Mooy (betaalbaar) het zou doen als Ccam (ondanks zijn m/m workrates).

Je budget had je niet mee gepost
SIF Mooy heb ik nu nog in me oude 433-4 staan en is erg fijn! dus dat kan ik nog uitproberen.
Edit: Budget ligt rond de 1300k
ErnstMid schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:48:
[...]

Hartstikke leuk team! Kante voor bakayoko is sowieso een verbetering natuurlijk maar moet je wel geld voor hebben.
Zat ik ook aan te denken ja, alleen vind bakayoko lekker spelen en ben dan snel geneigd om de 100k voor kante in me aanval te stoppen :P
Probleem is alleen dat ik neymar graag op lcam wil hebben maar graag in deze opstelling wil starten..
erg jammer dat dat niet gaat vanwege chem :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:10:
[...]

Wnnende doelpunt gemaakt.
Hmm oke dus die kaart krijgt een upgrade waarschijnlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:04
Dat is mogelijk, ik heb de normale versie, prima speler, samen met chiellini / if Benatia in het centrum.

PV opbrengst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:23:
[...]

Hmm oke dus die kaart krijgt een upgrade waarschijnlijk?
Misschien, als hij in totw komt wel en mensen denken van wel waardoor prijsstijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet wat er aan de hand is. In een moeite voor de WL geplaatst en de 1e 3 potjes in divisie 2 gewonnen. Heb niet eens fifa points gekocht. Nog ff 3 uit 6. Duimen maar. Mijn Serie A team blijft lekkerder dan bpl. Ook al kost hij een kwart. En bestaat hij uit dwergen. Binnenkort maar eens 4 uur zitten om Giovinco te fixen. Dan mag Pirlo hele wedstrijden shinen ipv in korte invalbeurten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Heb 5600 punten. Wil speciale packs kopen. Waar blijven ze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 00:39
Mars18 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:00:
Heb 5600 punten. Wil speciale packs kopen. Waar blijven ze ?
€56 aan punten gekocht? Ik hoop voor je dat je leuks packed. Anders kan ik heel goed begrijpen dat je daarna flink baalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
JJoosterman schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:56:
[...]

€56 aan punten gekocht? Ik hoop voor je dat je leuks packed. Anders kan ik heel goed begrijpen dat je daarna flink baalt.
ja gekocht

Ah, vanaf morgen toty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Hmm helaas weinig serie A spelers die het waard zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een link niet van twitter? Kan het niet zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

stomley schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:19:
[...]

Hmm helaas weinig serie A spelers die het waard zijn..
Aanval zal sowieso wel Ronaldo, Suarez, Messi worden :|
Mooie foto van Ramos trouwens

[ Voor 6% gewijzigd door peeweeherman op 08-01-2018 19:36 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

peeweeherman schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:35:
[...]

Aanval zal sowieso wel Ronaldo, Suarez, Messi worden :|
Mooie foto van Ramos trouwens
Weten we zeker dat het maar 1 speler per positie is?! Er gingen heel lang geruchten dat het anders ging zijn dit jaar...

Slim om nu nog te verkopen!? Ik zit te denken IF Silva, Sterling en Benatia te sellen. Zodat ik tijdens TOTY, Pogba kan kopen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:38:
[...]

Weten we zeker dat het maar 1 speler per positie is?! Er gingen heel lang geruchten dat het anders ging zijn dit jaar...

Slim om nu nog te verkopen!? Ik zit te denken IF Silva, Sterling en Benatia te sellen. Zodat ik tijdens TOTY, Pogba kan kopen?!
Verwacht je dat Pogba in TOTY komt? Op basis van zijn echte spel zou het niet heel erg verdiend zijn eerlijk gezegd (en dat zeg ik als United fan). Hij is wel een goede speler maar voor mijn gevoel net niet De Bruyne, Iniesta, ed

Edit: hebben mensen ervaring if Firminho? Zijn base card was prachtig aan het begin van fifa18. Hij mag natuurlijk helemaal niet in mijn team, dus ik vraag het voor een vriend. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2018 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Jullie ook packs gekregen?
Ik had opeens een Mega pakket en een premium jumbo gouden spelers pakket in de store staan.

Maatje had 1 pack staan: klein zeldzaam gouden spelers pakket

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:36:
[...]

Verwacht je dat Pogba in TOTY komt? Op basis van zijn echte spel zou het niet heel erg verdiend zijn eerlijk gezegd (en dat zeg ik als United fan). Hij is wel een goede speler maar voor mijn gevoel net niet De Bruyne, Iniesta, ed

Edit: hebben mensen ervaring if Firminho? Zijn base card was prachtig aan het begin van fifa18. Hij mag natuurlijk helemaal niet in mijn team, dus ik vraag het voor een vriend. :)
Nee maar tijdens TOTY zijn de prijzen laag, dan kan ik Pogba betalen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

shameblaster schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:56:
Ik had opeens een Mega pakket en een premium jumbo gouden spelers pakket in de store staan.

Nee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Op reddit staat het ook al. Sommige mensen hebben er nog meer ontvangen

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF heb 5 rare player packs. Thanks voor de tip. Mooie bekroning voor mijn promotie naar div 1 (niet om op te scheppen, is me nooit eerder zo vroeg in het jaar gelukt. Snap ook echt niet hoe het kan) :)

Edit: gek genoeg zat er niks in. Beste was Moussa Dembele.

Misschien een FUTMAS cadeau voor hoeveel SBCs je gedaan hebt. Had ze allemaal.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2018 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:47

Nope helemaal niks ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ik had 9 packs ja, maar reden is al bekend toch :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:27
Heb net een if lindgard gepackt.
speel 4321 en heb hem even als rechtermiddenvelder gebruikt waar ik ook lallana en wijnaldum voor kan gebruiken.
Ben er nog niet helemaal kapot van en denk erover om hem te verkopen.
Wanneer is daar het beste moment voor, zo snel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
castro met zijn 38 packs lol.

[ Voor 75% gewijzigd door Bean77 op 08-01-2018 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Royz schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:40:
Ik had 9 packs ja, maar reden is al bekend toch :)
Wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Ik had ook 12 packs, waaronder een aantal jumbo’s .. geen idee waarom maar higuin erin.. die ik al had woohoo.
Maar prima weer verkopen dus.

En kante die ook weg kan.

Ea bedankt!

[ Voor 12% gewijzigd door Jaer op 08-01-2018 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Jaer schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:55:
Ik had ook 12 packs, waaronder een aantal jumbo’s .. geen idee waarom maar higuin erin.. die ik al had woohoo.
Maar prima weer verkopen dus.

En kante die ook weg kan.

Ea bedankt!
12 packs?! Hoe dan? Haha ik heb niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RR21 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 22:11:
[...]

12 packs?! Hoe dan? Haha ik heb niks
Omdat bij de laatste prime icon release deze nog niet in packs zaten, tenminste dat Lees ik op reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Nu online
als dat de reden is.. heb ik best ruk “loot”

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaer schreef op maandag 8 januari 2018 @ 22:20:
als dat de reden is.. heb ik best ruk “loot”
Beter dan niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Nu online
Je hebt helemaal gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb helaas ook helemaal niks.. too bad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Gebruiken jullie eigenlijk veel skill moves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gisteren in de 1e poging voor WL helaas onnodig de finale verloren.

Zojuist ICON Hernandez 85 verkocht en ICON Hernandez 87 teruggehaald, iets minder snel maar beter schot en meer uithoudingsvermogen.

Merkte dat ik toch nog te veel miste met de 85 versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:04
Ik kreeg ingame een melding dat er iets mis gegaan was met packs rond 28december en dat mensen gecompenseerd zouden worden, al kreeg ik zelf geen packs. Lui die spontaan 30 packs erbij hebben gekregen hebben waarschijnlijk ook een shitload gekocht rond die periode.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 00:39
Justin2000 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 07:08:
Ik kreeg ingame een melding dat er iets mis gegaan was met packs rond 28december en dat mensen gecompenseerd zouden worden, al kreeg ik zelf geen packs. Lui die spontaan 30 packs erbij hebben gekregen hebben waarschijnlijk ook een shitload gekocht rond die periode.
Weer een andere melding dan gister? Vanochtend stond er na gisteravond weer een 2 rare player pack voor mij klaar. Gister Dzeko en Horn, nu Bellerabi en een speler waarvan ik de naam niet meer weet. Op mijn 2de account ook een paar packs. Daar iets meer packluck mee.. Modric. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 14:08
Moet je voor die packs ingelogd zijn ingame of is enkel de webapp ook genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Ik wil mijn eerste icon gaan halen! Iemand ervaring met litmanen 88. Heb deze jongen al een tijd op het oog om hem in een 4231 opstelling te zetten zoals ik gister in de posts dropte.

Benieuwd of iemand hem gebruikt💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjonge als ik het hier zo lees, hebben veel mensen bagger veel geld om spelers te kopen.
Ik snap dat niet, bijna elke pack wat ik met moeite bij elkaar spaar via sbc, komen alleen maar matige spelers uit die een +-750 pp opleveren.
Doe sbc elke dag en elke dag zeker een pack maar de afgelopen weken Pastore 83 en dat was de hoogste rating die ik kreeg.
Daar gaan mijn coins steeds.
Pagina: 1 ... 108 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs