Achteraf bezien had ik mn 50 packs op donderdagavond 28 december moeten openen

Verwijderd
Je moet de juiste sbcs doen. Als de prijs voor de sbc minder dan een derde van de packs zijn doe ik hem. Anders niet.Harribo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 08:53:
Tjonge als ik het hier zo lees, hebben veel mensen bagger veel geld om spelers te kopen.
Ik snap dat niet, bijna elke pack wat ik met moeite bij elkaar spaar via sbc, komen alleen maar matige spelers uit die een +-750 pp opleveren.
Doe sbc elke dag en elke dag zeker een pack maar de afgelopen weken Pastore 83 en dat was de hoogste rating die ik kreeg.
Daar gaan mijn coins steeds.
Heb hem zelf gebruikt en is zeker een fijne speler, maar vond hem niet doorslaggevend en bonaventura inform deed voor mij het zelfde als litmanen voor maar 60k.Razz89 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 08:48:
Ik wil mijn eerste icon gaan halen! Iemand ervaring met litmanen 88. Heb deze jongen al een tijd op het oog om hem in een 4231 opstelling te zetten zoals ik gister in de posts dropte.
Benieuwd of iemand hem gebruikt💪
Ik let gewoon op op de momenten dat er veel packs geopend worden. Maandag en donderdag. Afgelopen donderdag 45x Cahill binnengeharkt tussen de 1000/2500 in.Harribo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 08:53:
Tjonge als ik het hier zo lees, hebben veel mensen bagger veel geld om spelers te kopen.
Ik snap dat niet, bijna elke pack wat ik met moeite bij elkaar spaar via sbc, komen alleen maar matige spelers uit die een +-750 pp opleveren.
Doe sbc elke dag en elke dag zeker een pack maar de afgelopen weken Pastore 83 en dat was de hoogste rating die ik kreeg.
Dat schiet inderdaad op.JJoosterman schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:39:
[...]
Ik let gewoon op op de momenten dat er veel packs geopend worden. Maandag en donderdag. Afgelopen donderdag 45x Cahill binnengeharkt tussen de 1000/2500 in.Doorverkocht toen voor tegen de 5000 coins aan.
Afhankelijk van de beloning, maar SBCs zoals MM zijn vaak alleen de moeite waard als je je hebt kunnen voorbereiden voordat de SBC live ging.Harribo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:43:
[...]
Dat schiet inderdaad op.
Dure sbcs dus niet doen is het devies?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 09-01-2018 10:18 ]
Burp
Jordi Alba , IF Guedes en SIF Aspas. Dan kom je 10k te kort nu. Je kan ook IF Aspas nemen dan jou je 10k overMiggell schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:17:
Speel op dit moment nog met onderstaand team.
Helaas niet genoeg coins om vervangers te regelen voor Digne, Deulofeu en Aduriz.
Kwa coins zit ik nu op 100k.
https://www.futbin.com//18/squad/2404562
KdB verkopen en dat investeren?Miggell schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:17:
Speel op dit moment nog met onderstaand team.
Helaas niet genoeg coins om vervangers te regelen voor Digne, Deulofeu en Aduriz.
Kwa coins zit ik nu op 100k.
https://www.futbin.com//18/squad/2404562
Ik heb wel iets soortgelijks ervaren in Squadbattles de afgelopen twee weken, namelijk waar ik eerst met low-drivens de balletjes keurig binnenwerkte kreeg nu steeds zachte rollertjes.Skann schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:00:
Lijkt wel of icon Hernandez generved is. Schiet zo slap als Lucas Andersen en schiet continue tegen de voeten van keepers aan, wat eerder standaard goals waren.
Meer mensen last van?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja hier met Hernandez 85. Nu de 87 proberen.Skann schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:00:
Lijkt wel of icon Hernandez generved is. Schiet zo slap als Lucas Andersen en schiet continue tegen de voeten van keepers aan, wat eerder standaard goals waren.
Meer mensen last van?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Ik gebruik zelf al meer dan 100 wedstrijden Ter Stegen en bevalt me nog steeds prima.Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:45:
Wat is eigenlijk een goede keeper in la liga. Blijkbaar zeggen ratings in deze FIFA niet veel.
Verwijderd
Ik heb het idee dat EA ( programma) het per wedstrijd die je speelt aanpast.. Soms loopt alles lekker met 2-0 voor en dan ineens lukt niks, spelers niet diep, passen komen niet aan etc.Bossie schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:14:
[...]
Ik heb wel iets soortgelijks ervaren in Squadbattles de afgelopen twee weken, namelijk waar ik eerst met low-drivens de balletjes keurig binnenwerkte kreeg nu steeds zachte rollertjes.
Ik heb dezelfde ervaring, maar dan met alle spelers. Al vanaf het weekend speelt het spel anders bij mij, met name door inputlag. Zeker de helft van de schoten gaan over/naast, gemiddeld 1x per wedstrijd op de paal en low drivens gaan of op de keeper, of naast. Ik heb echt bizarre missers gehad waar ik zelf geen verklaring voor had. En als het meezit maak ik vreemde (onverdiende) goals. Maar het ergste is nog wel dat tiki taka passen niet gaat, mijn spelers reageren traag waardoor ze per se een bal aannemen ipv doorpassen.Skann schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:00:
Meer mensen last van?
Oke hmm ja dacht ook aan rui costa als eerste maar is meteen 800k als je de 90 versie wilt.. heb nu 650k voor upgrades.stomley schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:16:
[...]
Heb hem zelf gebruikt en is zeker een fijne speler, maar vond hem niet doorslaggevend en bonaventura inform deed voor mij het zelfde als litmanen voor maar 60k.
Heb zelf IF Ter Stegen en doet het prima.Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:45:
Wat is eigenlijk een goede keeper in la liga. Blijkbaar zeggen ratings in deze FIFA niet veel.
Verwijderd
Ik zit naar hem te kijken als lcam in een 4231. Hij zou Lach zette vervangen. Dus dat hij slap is en niet kan verdedigen is geen punt. Denk je dat Firminho het daar ook goed zal doen of komt hij snelheid te kort?Bean77 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:36:
Zou je kunnen kijken naar IF Firmino, die is momenteel Rui Costa uit de basis aan het spelen als die zo doorgaat.
Zo heb ik Mata/Herrera al meerdere keren gepacked. Beide 2x als untradable en 2x in packs. Zondag de laatste 3 MM van deze week gedaan. Voor het eerst dit jaar wat bruikbaars eruit gehaald: Bonucci en een IF Snodgrass.Wii4all schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:10:
over die packs....ongeloofelijk....ik heb echt elke keer allemaal troep....
Ik heb al 3 keer mitroglu gepackt......1 keer uit een leenpack...en 2 keer normaal....volgens mij is de kans dat je een kante of een losse pogba packt groter....
ik had gisteren voor de DERDE keer...dzeko.....precies hetzelfde.... 1 keer als leen en 2 keer in de packs al.....
Donderdagavond komende rewards. Dan krijg je ook een kwalificatiesoldier wolf schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:46:
ik zit op internet te kijken en zie dat als je goud 2 haalt met de weekend leaque je automatisch geplaatst bent voor de volgende weekend leaque.
Gold 2
21 – 24 wins out of 40 playable matches
45,000 Coins
1 Rare Gold Pack
2 Rare Mega Packs
Automatic qualification for the following Weekend League
Echter als ik op de PS4 naar weekend leaque ga staat er niet gekwalificeerd. weet iemand hoe dit kan?
Hou niet van trage spelersBean77 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:36:
Zou je kunnen kijken naar IF Firmino, die is momenteel Rui Costa uit de basis aan het spelen als die zo doorgaat.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Doe je 4231 met Mane, Martial, Sane en Salah als voorste 4
Dat lijkt mij wel jaRFRF schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:22:
Ik heb nu een zestal pakketten in mijn winkel staan, waaronder een aantal zeldzame megapaketten. Heeft het zin om te wachten met openen tot maandag nadat het TOTY bekend is?
Ben nog wel benieuwd of alle TOTY spelers überhaupt ook tegelijk in packs komen dit jaar, heeft EA nog niks over gemeld volgens mij..
Linie per dag, zoals vorig jaar lijkt mij.Joster schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 14:23:
[...]
Ben nog wel benieuwd of alle TOTY spelers überhaupt ook tegelijk in packs komen dit jaar, heeft EA nog niks over gemeld volgens mij..
Je kent EA langer toch; milking to the max.Joster schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 14:23:
[...]
Ja ik kan er ook nog niet helemaal bij dat (zo lijkt het) iedereen honderden "k's" aan coins te besteden heeft... Heb echt continu het gevoel dat ik iets over het hoofd zie, waarmee ik veel geld kan verdienen ofzo...Harribo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 08:53:
Dat probleem heb ik ook.Vinno schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 14:43:
[...]
Ja ik kan er ook nog niet helemaal bij dat (zo lijkt het) iedereen honderden "k's" aan coins te besteden heeft... Heb echt continu het gevoel dat ik iets over het hoofd zie, waarmee ik veel geld kan verdienen ofzo...
Hij staat bij mij nu ook op lcam. Eerste potjes erg positief. Balaanname, dribbelen vind ik erg goed. Ik heb een hunter kaart op hem (toen ik hem kocht) en daarmee fix ik zijn snelheid wat. Echt slap is die ook niet echt. Zijn eerste hattrick had hij er gisterenavond al inliggen. zijn workrate kon beter, maar hij heeft een positieve eerste indruk achter gelaten. Misschien dat hij de komende dagen nog daalt. Kan je hem beter rond de toty oppikken.Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:45:
[...]
Ik zit naar hem te kijken als lcam in een 4231. Hij zou Lach zette vervangen. Dus dat hij slap is en niet kan verdedigen is geen punt. Denk je dat Firminho het daar ook goed zal doen of komt hij snelheid te kort?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Thanks! Nuttige reactie voor mijn besluitvorming.Bean77 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 14:54:
[...]
Hij staat bij mij nu ook op lcam. Eerste potjes erg positief. Balaanname, dribbelen vind ik erg goed. Ik heb een hunter kaart op hem (toen ik hem kocht) en daarmee fix ik zijn snelheid wat. Echt slap is die ook niet echt. Zijn eerste hattrick had hij er gisterenavond al inliggen. zijn workrate kon beter, maar hij heeft een positieve eerste indruk achter gelaten. Misschien dat hij de komende dagen nog daalt. Kan je hem beter rond de toty oppikken.
Wat zijn de weekly challenges? Wat valt er te verdienen? Op de ps4 zie ik niets bijzonders. Mis ik iets?Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:17:
[...]
Thanks! Nuttige reactie voor mijn besluitvorming.
_____
Iemand die op de One vanavond twee potjes wil spelen voor de weekly challenge?
Ha, ik toevallig ook vandaag, ben ook erg benieuwd.stomley schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:18:
Heb nu kluivert (88) gehaald voor in de spits. ben benieuwd
stomley schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:18:
Heb nu kluivert (88) gehaald voor in de spits. ben benieuwd
Laat beide even weten hoe die is! Zit nu momenteel met de keuze of ik een icon als spits doe of OTW Mbappe voor NIF Mbappe naast SBC CavaniNachtapotheker schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:28:
[...]
Ha, ik toevallig ook vandaag, ben ook erg benieuwd.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Handelen is een hele kunst op zichMiggell schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 14:45:
[...]
Dat probleem heb ik ook.
Speel vanaf direct het begin FUT in Fifa18 en kwa packs is het alleen een keer kante en een keer kdb en voor de rest troep.
Kwa coins ook nog nooit boven de 200k gezeten.
Verwijderd
Twee potjes friendly seasons.OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:37:
[...]
Wat zijn de weekly challenges? Wat valt er te verdienen? Op de ps4 zie ik niets bijzonders. Mis ik iets?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2018 19:24 ]
Tijd gehad, en scoort zeker makkelijk. Beste spits in La Liga na de echte top.Grudgie schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:28:
Vandaag Griezmann gekocht als vervanger voor Benzema scream. Wat een lekkere speler is Griezmann. Fysiek best wel sterk, erg behendig en scoort erg makkelijk.
2 wedstrijden met Griezmann gespeeld. 6 Goals en 2 assists.Mars18 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:47:
[...]
Tijd gehad, en scoort zeker makkelijk. Beste spits in La Liga na de echte top.
Hopelijk in het echt nog naar Barca, ben dan wel benieuwd naar de rating in FIFA 19.
Verwijderd
dat heb ik ook met Crespo. Stuk voor stuk missers, rollertjes. NIF Mertens en NIF naingolan scoren dan weer bij het leven. Overigens moet ik zeggen dat Crespo 85 vandaag eindelijk weer eens wat fatsoenlijke goals scoorde.Skann schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:00:
Meer mensen last van?
Memories of yesterday, will grow, but never die
Overmars zit al sinds de SBC uit is in mijn team, hij is goed als LM maar nog veel beter als spits.RR21 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:37:
Voor wie zouden jullie gaan voor de LM positie?
- Overmars 90
- Hazard 90
Overmars vind ik persoonlijk leuker om te hebben maar is ook veel duurder. Qua stats komen ze overeen.
Nu 5 potjes gespeeld en ik vind het een prima speler. Scoort makkelijk, snel, sterk en heel erg kopsterk. Voordeel is ook dat hij goed kan passen voor een ST, ik kaats vrij veel en dat merk je meteen. Hij heeft niet dat verfijnde wat dybala en hazard bijv wel hebben.Leoon. schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:32:
[...]
[...]
Laat beide even weten hoe die is! Zit nu momenteel met de keuze of ik een icon als spits doe of OTW Mbappe voor NIF Mbappe naast SBC Cavani
[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 09-01-2018 23:27 ]
Zoals eerder gezegd, je kan handelen maar daar gaat veel tijd in zitten. Een andere optie om veel geld te verdienen is gewoon geduld hebben op de transferlijst. Ik verkoop zowat elke speler die ik uit packs haal en dubbel heb voor 1,9k. Ook al zijn ze maar 300 waard en kan je ze op elk moment snel kopen voor 500... Ik verkoop ze, of het nou een non rare is uit de Colombiaanse competitie, een spits van een degradatiekanditaat uit Duitsland of een zilvere Koreaan uit de Koreaanse competitie. Soms duurt het paar dagen, soms een uur maar ik verkoop bijna elke speler voor veel meer dan ie waard is. En als je altijd zo'n 80/90 spelers op de transferlijst hebt staan zorgt dat voor een leuke geldstroom elke dag. Vorige week packte ik Zlatan. Voor 15k meer dan de futbin prijs gelist en binnen 2 dagen verkocht. Ik kocht zondag Gabriel Jesus IF, dus de normale versie op de transferlijst. Hij is nu 13/14k op futbin maar verkocht hem (binnen een dag!) voor 24k. Hetzelfde deed ik met Alli en Lacazzete vorige week en nog veel meer spelers die minder kosten. Onbegrijpelijk dat mensen zoveel voor deze spelers bieden terwijl je ze kan snel kopen voor minder dan de helft... Maar om een of andere reden werkt het wel.Harribo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 08:53:
[ Voor 8% gewijzigd door sjakieman op 10-01-2018 01:15 ]
@sjakiemanRazz89 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:50:
Ik ben wel is benieuw naar ieder ze team.. kunnen we die niet is ff allemaal droppen achter elkaar? 😆
Dat is me inderdaad ook opgevallen, de afgelopen weken heb ik er op gelet. Ik speel bijna altijd uit, snap niet dat meerdere mensen er last van hebben. Wie speelt er dan wél thuis?sjakieman schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 01:24:
Er is trouwens nog iets wat ik niet snap... Ik heb sinds kort besloten in belangrijke wedstrijden zoals de weekend league alleen nog maar thuis te spelen omdat ik echt veel slechter ben in stadions met schaduw. Zelfs al is het maar een klein gedeelte van het veld, ik moet toch net een fractie langer zoeken naar mijn medespelers waardoor ik meteen een stuk slechter word. Daarvoor speelde ik 95% van de wedstrijden altijd uit omdat ik van de 10 keer dat ik een wedstrijd begin 9 keer als uitploeg sta (en als ik dan een keer thuis mocht dan ging de tegenstander meestal gelijk weg). Maar nu moet ik dus elke wedstrijd 10x terug klikken voordat ik eindelijk een thuiswedstrijd heb. Hebben jullie dit ook? Of misschien juist andersom?
https://www.dreamteamfc.c...8-ultimate-team-stadiums/If shadows are really annoying you, remember you can switch them off by going to a single-player FUT game and setting the time to summer and noon.
The time of day is determined locally by your console, so this will ensure it’s overridden.
https://www.futbin.com/18/squad/2640566 ik ben aan het twijfelen om Pogba voor Toure te kopen. Alhoewel Toure met M/M echt een baas is op het middenveld!Razz89 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:50:
Ik ben wel is benieuw naar ieder ze team.. kunnen we die niet is ff allemaal droppen achter elkaar? 😆
https://www.futbin.com/18/squad/572210Razz89 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:50:
Ik heb een tijdje bewust met rode shirts en rode bal gespeeld om juist de verwarring/chaos te creërenVissert schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 07:51:
@sjakieman @OnderDeMotorkap Er gingen een tijd lang het verhaal dat je een betere verbinding hebt wanneer je thuis speelt. Dus minder inputlag etc. Daarnaast heeft een pro player laatst toegegeven dat het een ongeschreven regel is onder pro players om elkaar te ontwijken in de WL.
Het heeft iig sowieso als voordeel dat je een fijn stadion hebt zonder schaduwHoewel ik net dit artikel tegenkom. Waarin ze La Bombanera als fijnste stadion beschrijven. Ook geven ze deze fix tegen schaduw welke ik straks ga proberen:
[...]
https://www.dreamteamfc.c...8-ultimate-team-stadiums/
Ik heb 1 keer de gamesettings aangepast naar savonds en sinds die tijd speel ik savonds hoef je maar 1 keer aan te passen.Vissert schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 07:51:
@sjakieman @OnderDeMotorkap Er gingen een tijd lang het verhaal dat je een betere verbinding hebt wanneer je thuis speelt. Dus minder inputlag etc. Daarnaast heeft een pro player laatst toegegeven dat het een ongeschreven regel is onder pro players om elkaar te ontwijken in de WL.
Het heeft iig sowieso als voordeel dat je een fijn stadion hebt zonder schaduwHoewel ik net dit artikel tegenkom. Waarin ze La Bombanera als fijnste stadion beschrijven. Ook geven ze deze fix tegen schaduw welke ik straks ga proberen:
[...]
Burp
Rode bal zie je alleen zelf, dus je bent er letterlijk niks mee opgeschotenBean77 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:44:
[...]
Ik heb een tijdje bewust met rode shirts en rode bal gespeeld om juist de verwarring/chaos te creëren. Op schaduw let ik niet. Wat ik wel leuk vind zijn goals met een diagonaal net.
Verwijderd
lol echt? Ik dacht altijd dat de thuisspelende club bepaalde wat de kleur van de bal was.YouR schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:51:
[...]
Rode bal zie je alleen zelf, dus je bent er letterlijk niks mee opgeschoten
De bal schijnt een uitzondering te zijn, meerdere malen op reddit gelezen, heb ff geen bron voor jeBean77 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:56:
[...]
lol echt? Ik dacht altijd dat de thuisspelende club bepaalde wat de kleur van de bal was.
Ik geloof je, maar dan maakte het idd nooit uitYouR schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:58:
[...]
De bal schijnt een uitzondering te zijn, meerdere malen op reddit gelezen, heb ff geen bron voor je
[ Voor 24% gewijzigd door Nachtapotheker op 10-01-2018 09:19 ]
Is al 2 jaar zo (toen begon ik met spelen van FUT). Dacht dat jij dit wel zou weten als echte spelert!Vissert schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:18:
@SlqmLqck @Wii4all Pff 1 voor allen, allen voor 1 hier op TweakersWaarom delen jullie dit soort pro tips niet
![]()
Ik stel mijn oneindige kennis en ervaring ook voor jullie beschikbaar
Ik voel me gepasseerdSlqmLqck schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:35:
[...]
Is al 2 jaar zo (toen begon ik met spelen van FUT). Dacht dat jij dit wel zou weten als echte spelert!
Ik heb natuurlijk ook gezocht op internet voor een oplossing maar bij mij werkte dit niet. Ik had gelezen dat je het juist buiten FUT moest doen bij een oefenwedstrijd dus misschien is dat het probleem. Ik weet ook zeker dat ik het wel eens bij een squad battle heb ingesteld maar ook dat heeft niet geholpen dus ik ben wel heel benieuwd waar jij dit hebt ingesteld dan?Wii4all schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:46:
[...]
Ik heb 1 keer de gamesettings aangepast naar savonds en sinds die tijd speel ik savonds hoef je maar 1 keer aan te passen.
Ik ergerde me enorm aan die schaduwen......
Ik kom die Mooy vaak tegen, is die echt zo goed? Heb er nooit geen moeite mee.sjakieman schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:57:
Dit is mijn team (ingame): https://www.futbin.com/18/squad/2927910
[...]
Zoals eerder gezegd, je kan handelen maar daar gaat veel tijd in zitten. Een andere optie om veel geld te verdienen is gewoon geduld hebben op de transferlijst. Ik verkoop zowat elke speler die ik uit packs haal en dubbel heb voor 1,9k. Ook al zijn ze maar 300 waard en kan je ze op elk moment snel kopen voor 500... Ik verkoop ze, of het nou een non rare is uit de Colombiaanse competitie, een spits van een degradatiekanditaat uit Duitsland of een zilvere Koreaan uit de Koreaanse competitie. Soms duurt het paar dagen, soms een uur maar ik verkoop bijna elke speler voor veel meer dan ie waard is. En als je altijd zo'n 80/90 spelers op de transferlijst hebt staan zorgt dat voor een leuke geldstroom elke dag. Vorige week packte ik Zlatan. Voor 15k meer dan de futbin prijs gelist en binnen 2 dagen verkocht. Ik kocht zondag Gabriel Jesus IF, dus de normale versie op de transferlijst. Hij is nu 13/14k op futbin maar verkocht hem (binnen een dag!) voor 24k. Hetzelfde deed ik met Alli en Lacazzete vorige week en nog veel meer spelers die minder kosten. Onbegrijpelijk dat mensen zoveel voor deze spelers bieden terwijl je ze kan snel kopen voor minder dan de helft... Maar om een of andere reden werkt het wel.
Edit: Net weer een goed voorbeeld. Ik verkoop Hilton (van Montpellier voor de marque matchups) voor 9,9k. Gelijk even op de transferlist gekeken maar er zijn minstens 20 Hiltons op de transferlijst die je op dit moment voor 7k of minder kan kopen... Waarom dan 9,9k bieden? Geen idee maar het gebeurt keer op keer!
Ik heb in Fifa 18 nog niet met Dybala gespeeld maar Overmars speelt heerlijk in de spits. Eigenlijk was ik niet eens van plan om hem daar te zetten maar na 1 ingame wissel was ik om en speelt hij bijna nooit meer linksbuiten.Nachtapotheker schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:17:
Momenteel speel ik hier mee https://www.futbin.com/18/squad/2200993
2 posities waar ik nog over twijfel... hamsik of matuidi.
Ik lees veel goede verhalen over Overmars in de spits, zou dat beter werken dan Dybala?
Op basis van de stats zou ik zeggen Dybala houden, https://www.futbin.com/18...&pchem=7,10&schem=100,100
Ik had Mooy IF al voordat hij populair werd en dat was gelijk mijn favo-speler! De SIF was dan nog eens een enorme verbetering. Waarom 500k uitgeven voor Pogba terwijl Mooy SIF 50k kost (beide op het moment dat ik 'm kocht): https://www.futbin.com/18/compare/15937/130Mars18 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:49:
[...]
Ik kom die Mooy vaak tegen, is die echt zo goed? Heb er nooit geen moeite mee.
Verder leuk team
ik heb het juist voor SB gedaan, is zo'n beetje de enige modus die ik speel.sjakieman schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:42:
[...]
Ik heb natuurlijk ook gezocht op internet voor een oplossing maar bij mij werkte dit niet. Ik had gelezen dat je het juist buiten FUT moest doen bij een oefenwedstrijd dus misschien is dat het probleem. Ik weet ook zeker dat ik het wel eens bij een squad battle heb ingesteld maar ook dat heeft niet geholpen dus ik ben wel heel benieuwd waar jij dit hebt ingesteld dan?
En van de bal klopt idd, iedereen speelt met zijn eigen bal.
Burp
Wow die vergelijking is wel bizarsjakieman schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:58:
[...]
Ik had Mooy IF al voordat hij populair werd en dat was gelijk mijn favo-speler! De SIF was dan nog eens een enorme verbetering. Waarom 500k uitgeven voor Pogba terwijl Mooy SIF 50k kost (beide op het moment dat ik 'm kocht): https://www.futbin.com/18/compare/15937/130
Pogba heeft natuurlijk wel de extra lengte maar dat mis ik niet echt op het middenveld.
Ben zelf ook wel tevreden over mijn team nu. Enige nadeel is dat het natuurlijk veel namen zijn die je vaak tegen komt. Ik heb wel diverse spelers geprobeerd die niet echt populair zijn maar dat viel dan meestal toch wel tegen. En Rui Costa komt nog niet echt uit de verf op deze positie, daarvoor zou ik eigenlijk 4-2-3-1 moeten spelen maar dat vindt ik toch niet zo lekker spelen en bovendien speelt de halve wereld die opstelling al dus dan zou mijn team nog minder origineel zijn...
Klopt dat hoeft bij Overmars idd ook niet. Ze zijn vrijwel aan elkaar gelijk muv van schieten en passen. Dybala kan veel beter schieten en overmars veel beter passen. Voor de ST positie kies ik dan toch voor schietensjakieman schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:49:
[...]
Ik heb in Fifa 18 nog niet met Dybala gespeeld maar Overmars speelt heerlijk in de spits. Eigenlijk was ik niet eens van plan om hem daar te zetten maar na 1 ingame wissel was ik om en speelt hij bijna nooit meer linksbuiten.
Maar waarom wil iedereen elke aanvaller standaard hunter geven? Voor Overmars heb ik Deadeye, met Hunter wordt hij nauwelijks sneller! Dan is jouw vergelijking misschien ook al anders.
Ik speel ook enkel thuis en waarschijnlijk zit het tussen mijn oren, maar elke keer als ik uit speel lagt alles significant harder en vaker dan dat ik thuis speel. Aangezien ik 25 games in 3 dagen al fors vind (ik snap echt niet hoe mensen er 40 in 3 dagen kunnen proppen) heb ik geen zin om me in die games ook nog druk te moeten maken over de shitconnection van de tegenstander.Vissert schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 07:51:
@sjakieman @OnderDeMotorkap Er gingen een tijd lang het verhaal dat je een betere verbinding hebt wanneer je thuis speelt. Dus minder inputlag etc.
[ Voor 23% gewijzigd door Jaap. op 10-01-2018 10:21 ]
Dit is mijn team https://www.easports.com/...Id=jQkUzEPGnNzB7:FFA18PS4Razz89 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:50:
Ja ok, dat wist ik al. Het gaat mij juist om de online wedstrijden want dat is juist de enige modus die ik speel.Wii4all schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:04:
[...]
ik heb het juist voor SB gedaan, is zo'n beetje de enige modus die ik speel.
Ik heb het daar 1 keer op savonds gezet en daarna is het blijven staan.
Verwijderd
Thanks voor de informatie! Heeft iemand nog tips om die stadion te kunnen kopen? Ik zie alleen maar wembleys, san siro's, etc. De zoekfunctie voor stadions is best wel ruk.Vissert schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 07:51:
[...]
Ajax Allstars met krul haha
[ Voor 21% gewijzigd door ErnstMid op 10-01-2018 10:39 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq