Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Hoe is SIF Vrsaljko? Zit te denken om die toe te voegen aan mijn La Liga team.Bean77 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:53:
Vandaag nog 6 potjes online divisie 4 gespeeld en alle 6 gewonnen (5 ruim, 1 nipt).
Met nieuwe aanwinst SIF Vrsaljko als back ipv Walker. Van de week Alaba vervangen door Alex Sandro.
Nog getwijfeld vanwege de Gea hype om hem te halen, maar ik blijf Neuer beter vinden obv eigen ervaring en daarom blijft hij in mijn team.(SIF de Gea kost nog wel wat).
Hier gaan we het de komende tijd weer mee doen: https://www.futbin.com/18/squad/1723157
Ik vind hem beter dan Walker. In verdedigend opzicht gelijkwaardig, maar als hij opkomt dan is Vrsaljko wel beter. Ik heb er een anker kaart er op.Grudgie schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:56:
[...]
Hoe is SIF Vrsaljko? Zit te denken om die toe te voegen aan mijn La Liga team.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Jemig, hoe krijg je het voor elkaar om een team samen te stellen van 8 miljoen.. tenzij je aardig wat centjes erin hebt gestopt natuurlijk. Jaloers..Bean77 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:53:
Vandaag nog 6 potjes online divisie 4 gespeeld en alle 6 gewonnen (5 ruim, 1 nipt).
Met nieuwe aanwinst SIF Vrsaljko als back ipv Walker. Van de week Alaba vervangen door Alex Sandro.
Nog getwijfeld vanwege de Gea hype om hem te halen, maar ik blijf Neuer beter vinden obv eigen ervaring en daarom blijft hij in mijn team.(SIF de Gea kost nog wel wat).
Hier gaan we het de komende tijd weer mee doen: https://www.futbin.com/18/squad/1723157
In het begin wat packs gekocht idd. Met die voorsprong en ervaring vanuit eerdere fifa's slim veel verkocht op juiste moment met (veel) winst en ook wat packluck.Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:10:
[...]
Jemig, hoe krijg je het voor elkaar om een team samen te stellen van 8 miljoen.. tenzij je aardig wat centjes erin hebt gestopt natuurlijk. Jaloers..
Het is een Ajax allstar team, dus het moet een oud ajaxied zijn.
Wie zouden jullie aanraden? v Basten, Bergkamp, Kluivert of nog iemand anders?
Hij komt in een 4-4-2 naast Zlatan (kerst) te spelen.
Daar achter vlnr. Overmars, Eriksen, Ziyech en Neres.
Mooi team! Hoe spelen Son en Gabriel Jesus? Zijn ze de coins waard?Bean77 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:53:
https://www.futbin.com/18/squad/2102855 (wissel voorste 4 om @kick off voor chem)
Hoop met de Ligue one hybrid een goede gok genomen te hebben, Cavani lijkt de sterke spits te zijn die ik mis, maar het is de RB positie wat nog even afwachten is. Alves/Sidibe/Meunier zijn geen slechte backs, maar TOTGS Kimmich was simpelweg een idiote kaart .
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 26-12-2017 14:17 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
IF Son zeker. Die gast is zwaar OP.RR21 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:00:
[...]
Mooi team! Hoe spelen Son en Gabriel Jesus? Zijn ze de coins waard?
PTG Jesus is het niet waard, maar speculeer op toekomstige nieuwe kaarten zodat deze versie meegroeit. Je betaald dan altijd teveel. 380k voor zijn normale IF is prima.
Als ik zou moeten kiezen dan zou ik voor Son gaan.
Verwijderd
Alli 1 goal en 2 assist
Kane 3 goals.
Ik ben benieuwd naar de totw
Verwijderd
Kane heeft na de vorige totw 2 hattricks gemaakt en het record in de PL verbroken voor doelpunten in een kalenderjaar en is nu topscorer in 2017 (in de serieuze competities). Veel zekerder voor totw krijg je ze niet.Vissert schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 16:24:
Son 1 goal en 2 assist
Alli 1 goal en 2 assist
Kane 3 goals.
Ik ben benieuwd naar de totw
Handig voor (vleugel)verdedigers en (verdedigende) middenvelders. Ik gebruik ze zelden, in FUT18 nog helemaal niet gebruikt zelfs. Mijn voorkeur gaat uit naar Anker of Basic voor die posities.Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:49:
Ik heb 2 schaduw kaarten. Gebruiken jullie die en op welke spelers dan? Anders verkoop ik ze
Verwijderd
Niet en lekker gaan zuipen op oudjaarsdagVerwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 18:43:
Eindelijk gekwalificeerd voor WL, iemand nog tips hoe je daar het beste in kunt gaan?
Ik heb de 89 POTM Kane. Nu maar hopen dat de IF "gewoon" 88 wordt anders moet ik straks gaan upgradenVerwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 16:52:
[...]
Kane heeft na de vorige totw 2 hattricks gemaakt en het record in de PL verbroken voor doelpunten in een kalenderjaar en is nu topscorer in 2017 (in de serieuze competities). Veel zekerder voor totw krijg je ze niet.
Ze leveren best wat op maar je moet zelf bekijken wat jij bij je spelers nodig vind. Een Walker met 90 pace geef ik geen shadow, een David Luiz met 70 pace dan wel weer.Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:49:
Ik heb 2 schaduw kaarten. Gebruiken jullie die en op welke spelers dan? Anders verkoop ik ze
Verwijderd
Ja ga ook de zondag ochtend alleen, maar zaterdag en vrijdag kan prima.Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 18:51:
[...]
Niet en lekker gaan zuipen op oudjaarsdag
Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 18:51:
[...]
Niet en lekker gaan zuipen op oudjaarsdag
KDB vond het anders wel een spectaculaire MM voor mij deze weekVissert schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 19:24:
Nieuwe SBCs online! Geen spectaculaire MMs deze week. Wel een TOTW SBC waarin je een min 81 rated krijgt uit 1 van de TOTWs.
Ik zie mezelf al helemaal okazaki krijgen
Ik heb wat coins gespaard 220.000 om precies te zijn wat zou een mooie upgrade zijn voor dit team?
https://www.easports.com/...Id=kT9LOXOrnNvhc:FFA18PS4
Qua middenveld dembele ben ik er nog niet uit heb daar al veel gasten gehad
Tips zijn welkom!
Burp
Verwijderd
Kane potm ook nog mogelijk.Vissert schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 18:56:
[...]
Ik heb de 89 POTM Kane. Nu maar hopen dat de IF "gewoon" 88 wordt anders moet ik straks gaan upgraden
[...]
Ze leveren best wat op maar je moet zelf bekijken wat jij bij je spelers nodig vind. Een Walker met 90 pace geef ik geen shadow, een David Luiz met 70 pace dan wel weer.
Zag laatst een youtuber praten over chem styles voor verdedigers. Die knalde Shadow op alles behalve als ze beter moesten springen (vooral de backs) dan ging er Anchor op. Volgens mij Boraslegend.
Had ik moeten lezen dit, 3x de Sidibe kaart gehadWii4all schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:02:
Ik ga die sbc niet doen gegarandeerd 81 plus team of the week speler untradeable
Ik heb wat coins gespaard 220.000 om precies te zijn wat zou een mooie upgrade zijn voor dit team?
Tips zijn welkom!
Heb 500k is het zonde als ik neymar hier op lm zet? wil eigenlijk hazard maar dan moet ik ook een ander lb nemen en een goed lb in de engelse competitie is best moeilijk. Wat raden jullie mij aan.
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou in ieder geval lukaku en jesus omwisselen. Linkspoot links en rechtspoot rechts om lekker tegendraads te schieten met sterke beenWii4all schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:02:
Ik ga die sbc niet doen gegarandeerd 81 plus team of the week speler untradeable
Tips zijn welkom!
Verwijderd
Ik vind zelf kolasinac een prima back. Heb nog steeds de gewone versie. De in form zal nog wel fijner zijn danBlackBarryNL schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:07:
https://www.futbin.com/18/squad/2486017
Heb 500k is het zonde als ik neymar hier op lm zet? wil eigenlijk hazard maar dan moet ik ook een ander lb nemen en een goed lb in de engelse competitie is best moeilijk. Wat raden jullie mij aan.
Verwijderd
http://a68.tinypic.com/2uemqn9.jpg
Wat zal ik nog veranderen zit zelf te denken om als eerst Bakayoko te vervangen voor Kante. Blijft jammer dat m'n packluck in untradable packs zit(griezmann, persisic, icardi.
Edit: zojuist Lacazette gepacked uit natuurlijk een untradable pakketje
[ Voor 11% gewijzigd door WahyuSchmidt op 27-12-2017 00:44 ]
PSN: Wahyu2304_
Verwijderd
Verwijderd
Herrera - > PogbaVerwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 22:14:
Zojuist Mn team verrijkt met een 2e icon. Waar kan ik het nog meer verbeteren buiten bakayoko -> Kante, en nif jesus-> IF jesus?
http://a68.tinypic.com/2uemqn9.jpg
Schmeichel - > een PL keeper
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2017 23:56 ]
24 gespeeld en slechts 11 gewonnen.
Speel nu met Ronaldo - Bale en op 10 Neymar,
Al denk ik toch vaak aan Rui Costa, tegen hem heb ik het altijd lastig met zijn Fysiek.
Gister tegen ICON Hernandez ook lastig, die scoorde 3x bijna ongrijpbaar....
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hazard en Marcos Alonso IF, met Neymar zul je ook weer een Braziliaanse CAM moeten nemen.BlackBarryNL schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:07:
https://www.futbin.com/18/squad/2486017
@Verwijderd Eens, schoten van net buiten de zestien lijken er vrijwel altijd in te gaan.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Had hem gepackt en verkocht, maar hij is beter dan Valencia?
Daan haal ik hem terug.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Voor de aftrap heb ik een formatie/opstelling met een volle 10 Chem voor iedereen.dutchgio schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:46:
Lijkt me vooral aan de opstelling te liggen, als je een PL team hebt heb je weinig aan een Vrsalkjo. Is ook slecht in te bouwen door z'n nationaliteit.
In game speel ik dit.
https://www.futbin.com/18/squad/2575307
Verwijderd
Gisteren op tijd mijn if lozano verkocht lol. Geen verkeerde upgrade voor hem.
Verwijderd
[Video: https://1drv.ms/v/s!AhrW5qXqp_Wzedewyg6VoXNYjko]
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2017 19:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wachten tot weekly rewards.stomley schreef op woensdag 27 december 2017 @ 20:34:
hmm lastig, Nieuwe benatia IF is nog maar 80k.. nu kopen of toch nog tijdje wachten door de sbc.
denk je dat hij daardoor nog verder zou dalen. is natuurlijk wel een 87 rated inform.
Vind wel dat veel packs belachelijk weinig opleveren.
Maar ja je hoopt op geluk he.
In 4 maanden 3 echte toppers is niet heel veel. De derde was Muller 86
Mahrez 86 kon ik op de een of andere manier niets mee. 40 wedstrijden, 4 assists, 4 goals, zoiets. Stats zeggen niet alles. Salah 83 op dezelfde RB positie heeft betere cijfers.
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 27-12-2017 21:08 ]
Verwijderd
Goed gedacht !Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:15:
Morgen verwacht ik dat er ook een tradeable TOTW SBC komt voor TOTW 15 + een untradeable SBC voor TOTW 15. De huidige TOTW SBC duurt namelijk maar 24 uurtjes. Ik verwacht morgen ook een SBC dat je weer zo'n upgrade SBC kan doen dat je gegarandeerd twee rare players krijgt met één 81+ gegarandeerd...
https://www.futbin.com/18/player/15975/Allan/stomley schreef op woensdag 27 december 2017 @ 21:28:
denk dat ik de rossi ga inwisselen voor if allan
Dat is idd heel veel CDM voor 30k
hehe ja enige nadeel is lengteBossie schreef op woensdag 27 december 2017 @ 21:40:
[...]
https://www.futbin.com/18/player/15975/Allan/
Dat is idd heel veel CDM voor 30k
matuidi vind ik verschrikkelijk aks cdm. is te vaak uit positieJustin2000 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 21:47:
Goede stand in voor mijn normale matuidi
Zet hem op Stay back, z'n workrate had inderdaad wel low mogen zijnstomley schreef op woensdag 27 december 2017 @ 21:49:
[...]
matuidi vind ik verschrikkelijk aks cdm. is te vaak uit positie
Daarom heb ik afgelopen weekend de Fabinho SBC gedaan
Stay back negeer hij. Staat dan nog te vaak ver naar voren. Ben daarom overgegaan naar de Rossi en matuidi naar middenveld doorgeschoven.Justin2000 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 21:52:
[...]
Zet hem op Stay back, z'n workrate had inderdaad wel low mogen zijn
* YouTube: SIF LOZANO 84! THE MEXICAN MESSI!! | 84 SIF HIRVING LOZANO PLAYER RE...
* YouTube: FIFA 18: SIF Lozano (84) Player Review - FIFA 18 Ultimate Team Playe...
* YouTube: FIFA 18 - SIF LOZANO (84) RATED PLAYER REVIEW!! HE IS TOO INSANE
Memories of yesterday, will grow, but never die
Heb hem ook gehaald voor 26k, geen geld eigenlijk. Vervangt de 82IF die ik vergeten ben op tijd te verkopen haha.Bint schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:53:
zooow. Lozano SIF is binnen, de reviews zijn erg positief:
* YouTube: SIF LOZANO 84! THE MEXICAN MESSI!! | 84 SIF HIRVING LOZANO PLAYER RE...
* YouTube: FIFA 18: SIF Lozano (84) Player Review - FIFA 18 Ultimate Team Playe...
* YouTube: FIFA 18 - SIF LOZANO (84) RATED PLAYER REVIEW!! HE IS TOO INSANE
Verwijderd
Ben bezig een Bundesliga team te starten, heb enkel nog minimaal een krappe 200k nodig voor SIF Kimmich, IF Naldo, Matuidi en IF Gnabry/Wagner...
(Veel) beter dan de 82-versie?Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:11:
Ik heb ook lozano if 84 gepackt. Speeld zoo verschrikkelijk goed. Heb veel met de if 82 gespeeld maar deze nu dus verkopen. Zo te horen te laat. Maar heb maar een 10 000 munten gekost voor de totw te doen omdat de rest ik al had uit andere packs. Dus een goede dag op fifa vandaag (mag ook eens)
Memories of yesterday, will grow, but never die
Verwijderd
Volgens mij weet je niet hoe lastig het is een bal uit de lucht te volleyen zo het doel in.
Courtois
Valencia - bailly - luiz - young SIF
Kante - mooy SIF
De bruyne - eriksen. - sanchez
Jesus
Verbetertips zijn welkom.. budget van 1mil.
Allereerst heb ik dankzij de idiote prijzen en dankzij het script programmatje de laatste dagen flink wat spelers met veel winst kunnen verkopen.
Zodoende heb ik een nieuwe spits kunnen kopen en is dit mijn team: https://www.futbin.com/18/squad/1723157
1e video: Heerlijk kunnen lachen om deze goal.
2e video: Er zijn lelijkere goals om je eerste goal te maken als rechtsback.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sO9FP6eWDLo]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DtmXRWLWoGA]
Zoals ik al zei, met alle respect.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 00:44:
[...]
Volgens mij weet je niet hoe lastig het is een bal uit de lucht te volleyen zo het doel in.
En ja, dat is inderdaad wat lastiger dan een afstandsknal, maar zo moeilijk is t nou ook weer niet.
Verwijderd
Ik zag voornamelijk een boost op zijn physical statsVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 07:40:
Volgens mij speelt die inderdaad nog beter en vloeiender en gaat alles er nog makkelijker mee. Zijn passing en afwerking + afstandschoten vind ik echt indrukwekkend.
[...]
Ben wel blij dat ik maar 25 potjes moeten ipv 40. Dat is toch niet te doen?
40 is ook écht te veel... Maar goed, wie gaat het veranderen?ajaxalex schreef op donderdag 28 december 2017 @ 08:25:
Gister gekwalificeerd voor de Weekend League. Zat 1 moeilijk potje tussen, maar de rest ging makkelijk.
Ben wel blij dat ik maar 25 potjes moeten ipv 40. Dat is toch niet te doen?
En nu Bona IFajaxalex schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:37:
WOW, IF Benatia uit m'n daily futmas packje. Past mooi in mijn team.
[afbeelding]
Nog ff 30k doorsparen. Of ik moet mn if icardi 86 verkopen. Maar denk dat ie een up krijgt dus bewaar m liever.
Verwijderd
Verwijderd
Ik dacht daar R9 te gaan zien. Aguero IF valt me toch tegen.Bean77 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 01:23:
Was me weer een grappig avondje.
Allereerst heb ik dankzij de idiote prijzen en dankzij het script programmatje de laatste dagen flink wat spelers met veel winst kunnen verkopen.
Zodoende heb ik een nieuwe spits kunnen kopen en is dit mijn team: https://www.futbin.com/18/squad/1723157
1e video: Heerlijk kunnen lachen om deze goal.
2e video: Er zijn lelijkere goals om je eerste goal te maken als rechtsback.
[video]
[video]
Wat ik persoonlijk (in game) zou doen:stomley schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:56:
Heb nu onderstaand team. Iemand nog aanpassingen?
[afbeelding]
Bonucci > Manolas
Bonaventura naar CM
91 Pirlo op CAM
Hoe bevalt Kolarov tov Alex Sandro?
[ Voor 5% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 28-12-2017 10:20 ]
Pirlo had ik op cm staan maar kon uit eindelijk de wedstrijd niet beslissen zoals ik wilde.OnderDeMotorkap schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:19:
[...]
Wat ik persoonlijk (in game) zou doen:
Bonucci > Manolas
Bonaventura naar CM
91 Pirlo op CAM
Hoe bevalt Kolarov tov Alex Sandro?
Kolarov is echt geweldig. Hij is fysiek heel sterk en zijn 99 shot power met corners en voorzetten levert heel veel doelpunten op.
Bonucci zou inderdaad nog een goeie optie zijn, maar dan niet eerder chielini?
Pjanic vind ik echt een geweldige speler. Hij was bij mij echt de missing link.kalou schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:06:
stomley....hoe bevallen if pjanic als cm en Mertens als spits...ik heb gomez in de spits en hamsik daar als cm die wil ik vervangen namelijk
Mertens is erg wennen want ik ben gewend aan belotti en dat is een heel ander soort spits.
Maar hij is wel heen consequent in afmaken. Als je gewend ben aan gomez dan zou hij wel een upgrade voor je zijn gezien het dezelfde soort speler is.
Iemand??Razz89 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 00:47:
Wat vinden jullie van deze squad of wat zou je verbeteren.. begin met 433-4 en ingame switch ik naar 4231.
Courtois
Valencia - bailly - luiz - young SIF
Kante - mooy SIF
De bruyne - eriksen. - sanchez
Jesus
Verbetertips zijn welkom.. budget van 1mil.
Je team lijkt prima in orde, als je een miljoen hebt zou ik eerder kijken of je een icon kan halen voor een centrale positie
Anders ben je veel aan het uitgeven voor meerdere redelijk kleine upgrades, dan is een icoon toch veel leuker, maar ik zou wel voor een tradeable gaan.
Dankje voor je response! Ja maar heb nu nog maar 200k over.. welke icon zou je voor mijn team halen? Als ik aan een icon versterking denk dacht ik aan rui costa..Bossie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:24:
[...]
Je team lijkt prima in orde, als je een miljoen hebt zou ik eerder kijken of je een icon kan halen voor een centrale positie
Anders ben je veel aan het uitgeven voor meerdere redelijk kleine upgrades, dan is een icoon toch veel leuker, maar ik zou wel voor een tradeable gaan.
ga er voor sparen
Mertens is tegenwoordig heel goedkoopkalou schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:29:
oke bedankt voor je reactie stomley.
ga er voor sparen
Heb regelmatig 60% balbezit, een dubbel aantal shots-on-target, maar loop met meerdere formaties vast op een handbal verdediging waarbij vrijwel elk shot geblocked word, spelers onbestraft gezaagd worden of verdedigers door mijn spelers heen lopen
Als ik zelf 41212-2 ga spelen, dan is het simpelweg niet leuk.
@Razz89 weet niet of Costa een enorme upgrade is voor de spelers die je hebt, Poggy werkte voor mij erg goed als CCAM in deze formatie door zijn fysiek en verdedigende kwaliteiten
Misschien een andere type CAM waar je nu KDB hebt, voor mij werkt deze formatie in ieder geval het best als beide wide cams te vergelijkbaar zijn met wingers.
[ Voor 28% gewijzigd door Bossie op 28-12-2017 11:34 ]
Ik gebruik meestal 3-5-2 of 4-3-2-1. En dan 80 druk en 65 agressie. Als je snelle buitenspelers en backs hebt die erover heen komen, is er geen houden aan voor de tegenstander.Bossie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:31:
Heeft iemand nog tips mbt het uitschakelen van 41212-2 teams, ik verlies simpelweg te vaak van dit soort meta-cheese teams.
Heb regelmatig 60% balbezit, een dubbel aantal shots-on-target, maar loop met meerdere formaties vast op een handbal verdediging waarbij vrijwel elk shot geblocked word, spelers onbestraft gezaagd worden of verdedigers door mijn spelers heen lopen
@Razz89 weet niet of Costa een enorme upgrade is voor de spelers die je hebt, Poggy werkte voor mij erg goed als CCAM in deze formatie door zijn fysiek en verdedigende kwaliteiten
Misschien een andere type CAM waar je nu KDB hebt, voor mij werkt deze formatie in ieder geval het best als beide wide cams te vergelijkbaar zijn met wingers.
Ik wacht nog totdat hij uit een free sbc pakje gaat komenVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:53:
[...]
Ik dacht daar R9 te gaan zien. Aguero IF valt me toch tegen.
@exactor it het is Aguero SIF
442 heb ik het meestal wel lastig tegen.Bossie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:31:
Heeft iemand nog tips mbt het uitschakelen van 41212-2 teams, ik verlies simpelweg te vaak van dit soort meta-cheese teams.
[ Voor 66% gewijzigd door Bean77 op 28-12-2017 12:08 ]
Verwijderd
Er komen er vanavond 4...Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:58:
Is het zeker dat SBC ICON komt vanavond?
Verwijderd
Als zij aanvallen, het veld smal houden. Dan staan al zijn gasten op een hoopje tegen je aan te passen /dribbelen. Als jij aanvalt, spel breed trekken. Zo blijft hun middenveld uitgerekt en kun je er door heen.Bossie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:31:
Verwijderd
Mijn bron gaf Vieira maar geen Nesta, Zanetti of Pele die jij aangaf...Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:06:
[...]
Ja Pele, Viera, Nesta en die vierde ben ik even vergeten.
Verwijderd
Oke, jij bent dus alleen zeker van Viera?Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:08:
[...]
Mijn bron gaf Vieira maar geen Nesta, Zanetti of Pele die jij aangaf...
Dan weet ik bijna zeker dat het Pele, Viera, Nesta en Zanetti worden.
Verwijderd
Ik verwacht Vieira, Shearer, Bergkamp en Puyol. Maar dat is niet 100% zeker moet ik erbij zeggen.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:10:
[...]
Oke, jij bent dus alleen zeker van Viera?
Dan weet ik bijna zeker dat het Pele, Viera, Nesta en Zanetti worden.
Verwijderd
Okee, never mind ik hoop natuurlijk op Bergkamp. ga ik commentaar van Jack van Gelder er onder zetten als hij scoortVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:11:
[...]
Ik verwacht Vieira, Shearer, Bergkamp en Puyol. Maar dat is niet 100% zeker moet ik erbij zeggen.
Vaak is er geen middenveld, maar drie 3 voorin bij de middenlijk en de rest rondom de zestien.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:07:
[...]
Als zij aanvallen, het veld smal houden. Dan staan al zijn gasten op een hoopje tegen je aan te passen /dribbelen. Als jij aanvalt, spel breed trekken. Zo blijft hun middenveld uitgerekt en kun je er door heen.
Als het een 41212 is die probeert te voetballen, dan lukt het vaak wel, maar een PTB dan word het breien.
Ik speel nu 4411 high pres/agression, waardoor ik het breed kan houden maar ook snel door het midden kan.
Dit is vooral nog even experimenteren, maar ik kan de LM/RM instellen afhankelijk van de tegenstander.
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs