Toch ook maar pierlo gehaald. Heeft me iets van 20k ofzo gekost dus prima. Eerst testen in mijn serie A team
Verwijderd
Pirlo speelt wel leuk als super sub. Je hoeft maar naar Y te kijken en je spits is alleen op de keeper af aan het stormen.
Verwijderd
Hoe kun je Pirlo SBC halen dan, ik hoor dat je hem gratis kan doen (zonder die requirements te voltooien) door in een willekeurige online-wedstrijd met een willekeurige spelers 3 assisten te leveren met toedoen van een lobpass.
Beetje vaag hoe dat werkt, sws halen. Handig voor Icon-Sbc.
Stap 1 is in online single matches 3 assists halen met een lobpass door de lucht. En stap 2 is een team van 83 rating met o.a. een speler van Juve, Milan en Inter in te leveren. https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/184Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 16:49:
Hoe kun je Pirlo SBC halen dan, ik hoor dat je hem gratis kan doen (zonder die requirements te voltooien) door in een willekeurige online-wedstrijd met een willekeurige spelers 3 assisten te leveren met toedoen van een lobpass.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Dat is inderdaad 1 van de onderdelen. 2e onderdeel is een sbc met een juve, inter en Milan speler.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 16:49:
Verwijderd
Oohh top, ik dacht eerst iets van futmas-speler inleveren dat italiaans en new York moest zijn. Zoiets meen ik te lezen op futbin namelijk.AntraXxX schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 16:55:
[...]
Stap 1 is in online single matches 3 assists halen met een lobpass door de lucht. En stap 2 is een team van 83 rating met o.a. een speler van Juve, Milan en Inter in te leveren. https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/184
Klopt ook haha, voor stap 1 (die lobpasses) krijg je een futmas Pirlo.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 17:02:
[...]
Oohh top, ik dacht eerst iets van futmas-speler inleveren dat italiaans en new York moest zijn. Zoiets meen ik te lezen op futbin namelijk.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Verwijderd
Precies ! Heb nu een miljoentranfswinst in een paar maandjes dus gaat aardig ✌🏽Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:59:
Precies, is zo onvoorspelbaar en dat maakt het handelen zo leuk dit jaar. Kan altijd nog beter, maargoed.
Als het niet zoveel hoger wordt dan nu heb je alsnog winst en anders minimaal het aankoopbedrag terug.
Iemand nog wat tips voor deze team? https://www.futbin.com/18/squad/2486017
Heb nog 500k wat ik kan besteden. Eigenlijk ben ik gewoon tevreden over mijn team.
Heb nog 500k wat ik kan besteden. Eigenlijk ben ik gewoon tevreden over mijn team.
Verwijderd
Oohhh serieus, en die pirlo moet je dan inleveren voor dat pakketje en voltooien van stap 1 alvorens je naar stap 2 gaat voor dat team?AntraXxX schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 17:10:
[...]
Klopt ook haha, voor stap 1 (die lobpasses) krijg je een futmas Pirlo.
Verwijderd
Puur door te handelen? Met wat nog meer dan, IF's of zo? Of via rewards van WL, SB of SBC's.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 17:14:
[...]
Precies ! Heb nu een miljoentranfswinst in een paar maandjes dus gaat aardig ✌🏽
JaVerwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 17:18:
[...]
Oohhh serieus, en die pirlo moet je dan inleveren voor dat pakketje en voltooien van stap 1 alvorens je naar stap 2 gaat voor dat team?
Je keeper! Cech hele betaalbare verbetering en anders Courtois/LlorisBlackBarryNL schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 17:18:
Iemand nog wat tips voor deze team? https://www.futbin.com/18/squad/2486017
Verwijderd
Top Thanks, ga ik gelijk doen vanavond. Denk overigens niet dat ik hem veel ga gebruiken. Is alleen een hele goedkope optie voor o.a. ICON-sbc.AntraXxX schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 17:37:
[...]
Ja. Stap 1 en 2 staan trouwens los van elkaar, je kan ook eerst stap 2 doen en dan stap 1 als je wilt.
Die workrate en stamina is killing, terwijl ik alles behalve een counterspeler ben.
Zijn pass is inderdaad fantastisch en zijn longshots ook. Heb hem 2 keer laten invallen als cam, gaf een assist en maakte een goal van buiten de 16. Al iemand die hem in 41212-2 op cm geprobeerd heeft?Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 16:41:
Pirlo speelt wel leuk als super sub. Je hoeft maar naar Y te kijken en je spits is alleen op de keeper af aan het stormen.
I like how you keep the mouse running...
Ga hem denk vanavond op cm proberen.Exodus FC schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 18:46:
[...]
Zijn pass is inderdaad fantastisch en zijn longshots ook. Heb hem 2 keer laten invallen als cam, gaf een assist en maakte een goal van buiten de 16. Al iemand die hem in 41212-2 op cm geprobeerd heeft?
Nainggolan... wel dure specs.. vraag mij af of ik deze ga samenstellen en is die nif kaart niet bijna netzo goed?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Verwijderd
Ja door te handelen idd en ook via rewards maar 80% handelen.. IF leveren altijd t meeste op! Maar ook black friday en FUTmas helpen erg goed!Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 17:24:
[...]
Puur door te handelen? Met wat nog meer dan, IF's of zo? Of via rewards van WL, SB of SBC's.
is dat vriendschappelijk tegen elkaar? of wat valt er onder online single match? als dat vriendschappelijk tegen elkaar is, wil iemand deze dan met mij behalen? dan mag je ook 3 keer lobpass assisten tegen mijAntraXxX schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 16:55:
[...]
Stap 1 is in online single matches 3 assists halen met een lobpass door de lucht. En stap 2 is een team van 83 rating met o.a. een speler van Juve, Milan en Inter in te leveren. https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/184
En verhandelbaar.simons schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:04:
Nainggolan... wel dure specs.. vraag mij af of ik deze ga samenstellen en is die nif kaart niet bijna netzo goed?
Verwijderd
Hoe doe jij dat met die IF's dan? Koop je die gelijk in bij publicatie? Vraag me echt af hoe je daar het beste winst uit kan halen want ze dalen toch alleen maar in waarde?Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:21:
[...]
Ja door te handelen idd en ook via rewards maar 80% handelen.. IF leveren altijd t meeste op! Maar ook black friday en FUTmas helpen erg goed!
Verwijderd
Heb jij ps4? Wil je best helpen als je morgen de tijd hebt.harrybeuker schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:23:
[...]
is dat vriendschappelijk tegen elkaar? of wat valt er onder online single match? als dat vriendschappelijk tegen elkaar is, wil iemand deze dan met mij behalen? dan mag je ook 3 keer lobpass assisten tegen mij
Verwijderd
Heb net een vrije trap met hem genomen. Dat is best leuk.Exodus FC schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 18:46:
[...]
Zijn pass is inderdaad fantastisch en zijn longshots ook. Heb hem 2 keer laten invallen als cam, gaf een assist en maakte een goal van buiten de 16. Al iemand die hem in 41212-2 op cm geprobeerd heeft?
yes! liefste vanavond effe. als ik niemand gevonden heb dan kom ik morgen graag bij je terugVerwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:33:
[...]
Heb jij ps4? Wil je best helpen als je morgen de tijd hebt.
Het begint allemaal een beetje voorspelbaar te worden met Squadbattles.
ik scoor steeds de eerste eerste goal, vervolgens scoort de tegenstander vrijwel meteen vanaf de aftrap, en vanaf dat moment stopt mijn team met bewegen en gaan alle passes opeens erg langzaam en ga ik eraf met de beslissende tegengoal in de 90e minuut.
een, tweemaal is leuk, maar dit gaat vrijwel constant sinds gisteren
ik scoor steeds de eerste eerste goal, vervolgens scoort de tegenstander vrijwel meteen vanaf de aftrap, en vanaf dat moment stopt mijn team met bewegen en gaan alle passes opeens erg langzaam en ga ik eraf met de beslissende tegengoal in de 90e minuut.

een, tweemaal is leuk, maar dit gaat vrijwel constant sinds gisteren

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
heb een serie a team en wil een sbc doen.....wat raden jullie aan die van pirlo of nainggolan te voltooien?
ps allebei wordt te duur voor me
BVD dank
BVD dank
Met dank aan alle Borja Valero's (en andere Calcio'ers) heb ik weer een goede 500k binnen geharkt. Dit team bedacht: https://www.futbin.com/18/squad/2489786
Iemand tips?
Iemand tips?
Komt mij zo bekend voor. En ik heb ook bijna elke wedstrijd wel een geblesseerde. Heel irritant.Bossie schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:44:
ik scoor steeds de eerste eerste goal, vervolgens scoort de tegenstander vrijwel meteen vanaf de aftrap, en vanaf dat moment stopt mijn team met bewegen en gaan alle passes opeens erg langzaam en ga ik eraf met de beslissende tegengoal in de 90e minuut.![]()
een, tweemaal is leuk, maar dit gaat vrijwel constant sinds gisteren![]()
Verwijderd
Ik ben ook al een paar weken met SB gestopt, is zwaar gerigged en de beloningen zijn meestal kak ten opzichte van enkele weken geleden. Jammer want is wel leuke modus verderBossie schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:44:
ik scoor steeds de eerste eerste goal, vervolgens scoort de tegenstander vrijwel meteen vanaf de aftrap, en vanaf dat moment stopt mijn team met bewegen en gaan alle passes opeens erg langzaam en ga ik eraf met de beslissende tegengoal in de 90e minuut.![]()
een, tweemaal is leuk, maar dit gaat vrijwel constant sinds gisteren![]()
Verwijderd
Vanavond kan ik pas later, tegen 11/12 uur denk ik pas.harrybeuker schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:44:
[...]
yes! liefste vanavond effe. als ik niemand gevonden heb dan kom ik morgen graag bij je terug
Verwijderd
Je kan beter zeggen door de Pirlo sbc 😜PetrCech_3 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:47:
Met dank aan alle Borja Valero's (en andere Calcio'ers) heb ik weer een goede 500k binnen geharkt. Dit team bedacht: https://www.futbin.com/18/squad/2489786
Iemand tips?
Sb moet je gewoon een paar wedstrijden spelen zodat je in gold/ elite 3 komt voor de packs.
Verder kun je inderdaad merken dat het spel soms een beetje gefixed is en mag je soms Bie scoren of winnen. Dit gebeurden echter ‘maar’ 1 van de 4 potjes. Dan heb je een verlenging en scoor je opeens aan de lopende band, of lukt het niet en krijg je er ook geen penalty’s in. Maar met de meeste wedstrijden was het best mogelijk geweest om te winnen en lag bet aan mezelf.
Verder kun je inderdaad merken dat het spel soms een beetje gefixed is en mag je soms Bie scoren of winnen. Dit gebeurden echter ‘maar’ 1 van de 4 potjes. Dan heb je een verlenging en scoor je opeens aan de lopende band, of lukt het niet en krijg je er ook geen penalty’s in. Maar met de meeste wedstrijden was het best mogelijk geweest om te winnen en lag bet aan mezelf.
Misschien is dat wel verstandiger, normaal doe ik een paar rondjes in het weekend voor de packs, maar dit is de eerste maal sinds het begin dat ik doordeweeks thuis ben en dus ook alle updates heb meegepakt.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:48:
[...]
Ik ben ook al een paar weken met SB gestopt, is zwaar gerigged en de beloningen zijn meestal kak ten opzichte van enkele weken geleden. Jammer want is wel leuke modus verder
Sinds ik in de elite ranking zit, is het niet meer te doen, vandaag eerder de vraag of de je ranking invloed op je tegenstanders hebt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb juist nu in mijn team gevonden heb en formatie dat ik 7 van de 8 minimaal win op legendary. Wanneer ik merk dat de ai opeens hoger gaat spelen dan ga ik rustig de storm afwachten en daarna is het weer stuk makkelijker.Bossie schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:57:
[...]
Misschien is dat wel verstandiger, normaal doe ik een paar rondjes in het weekend voor de packs, maar dit is de eerste maal sinds het begin dat ik doordeweeks thuis ben en dus ook alle updates heb meegepakt.
Sinds ik in de elite ranking zit, is het niet meer te doen, vandaag eerder de vraag of de je ranking invloed op je tegenstanders hebt.
Verwijderd
Jaa volgens mij heeft dat geen invloed. AI gaat wel een tikkeltje beter spelen als je meerdere potjes achter elkaar wint. Dus speel je legendary en krijg je ultimate tegenstander bijv..Bossie schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:57:
[...]
Misschien is dat wel verstandiger, normaal doe ik een paar rondjes in het weekend voor de packs, maar dit is de eerste maal sinds het begin dat ik doordeweeks thuis ben en dus ook alle updates heb meegepakt.
Doe mij anders een prive berichtje met je psn ik wil het best doen ben vanavond wel online op de ps4harrybeuker schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:44:
[...]
yes! liefste vanavond effe. als ik niemand gevonden heb dan kom ik morgen graag bij je terug
DoneBlackBarryNL schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:04:
[...]
Doe mij anders een prive berichtje met je psn ik wil het best doen ben vanavond wel online op de ps4
Verwijderd
Ik was vergeten offside trap en pressure 100 terug te zetten na de Pirlo party challenge. (Was natuurlijk lief aan het doen voor tegenstanders.) Speelt eigenlijk best lekker. Omdat de verdedigers zo ver opkomen, is er veel minder ruimte op het middenveld. Precies waar ik altijd stuk gemaakt word. Zet hem op cover en pressure op 88. Niemand speelt hoge through balls dus het is niet eens super gevaarlijk voor mijn gevoel.
Meneer Pirlo is in 5 potjes ingevallen na de 60e minuut. 7 assists en 3 goals. Hij is best aardig als de tegenstander moe is en ruimte open laat. Door zijn low/low staat hij stil rond de middencirkel. Dat is best relaxed. Weet je tenminste waar de bal ongeveer heen moet. Maakt ook niet uit hoe druk het bij hem in de buurt is of welke kant hij op kijkt. Zijn pass komt echt altijd aan. Realistisch spel wel (Lukaku mist enorm veel kansen vanavond dus dubbel realistisch)
Edit Kane hero kaart incoming
Meneer Pirlo is in 5 potjes ingevallen na de 60e minuut. 7 assists en 3 goals. Hij is best aardig als de tegenstander moe is en ruimte open laat. Door zijn low/low staat hij stil rond de middencirkel. Dat is best relaxed. Weet je tenminste waar de bal ongeveer heen moet. Maakt ook niet uit hoe druk het bij hem in de buurt is of welke kant hij op kijkt. Zijn pass komt echt altijd aan. Realistisch spel wel (Lukaku mist enorm veel kansen vanavond dus dubbel realistisch)
Edit Kane hero kaart incoming
Zijn twee compleet verschillende spelers. Naingolan is je box to box middenvelder die een complete wedstrijd voluit gaat. Pirlo is meer een supersub. Je kunt ook de normale Naingolan kaart kopen (heeft een betere waarde aangezien je hem weer kunt verkopen) en Pirlo SBC doen.kalou schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:46:
heb een serie a team en wil een sbc doen.....wat raden jullie aan die van pirlo of nainggolan te voltooien?
BVD dank
@exactor it welke formatie / positie speel jij Pirlo? En heb je er een teamgeeststijl op?
Verwijderd
Hij is invaller in een 4231. Speelt echt alleen de laatste 20 minuten mee. Geen chemistry kaart omdat die bij invallers volgens mij niks doen. Zet hem centraal CAm steeds.Exodus FC schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:47:
@exactor it welke formatie / positie speel jij Pirlo? En heb je er een teamgeeststijl op?
Kassa! Matip's gaan voor 3700 coins de deur uit. Bedankt!
Ik heb 91 Pirlo al een paar wedstrijden gebruikt, sinds het begin van de wedstrijd. Stamina lijkt geen issue, waarschijnlijk door zijn work rates. Ik gebruik 'm dan ook vrij weinig zonder bal, zodat hij op zijn positie blijft.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:56:
[...]
Hij is invaller in een 4231. Speelt echt alleen de laatste 20 minuten mee. Geen chemistry kaart omdat die bij invallers volgens mij niks doen. Zet hem centraal CAm steeds.
Ik ben zeer te spreken over 'm op centrale CAM in 4-2-3-1. Ik had nooit gedacht dat ik ooit een speler met low/low work rates zou laten spelen. Die work rates zijn perfect voor zijn rol, omdat hij juist daardoor altijd aanspeelbaar is. Hierdoor weet je 'm vaak ook blindelings te vinden, omdat hij weinig runs maakt. Ideaal voor posession play. Niet echt geschikt voor de doorsnee fut speler denk ik.
Gebruik hem hier als rechter cm in 41212 en ben het helemaal met je eens. Afstandsschoten zijn ook heerlijk om te doen met hem.OnderDeMotorkap schreef op zondag 24 december 2017 @ 00:58:
[...]
Ik heb 91 Pirlo al een paar wedstrijden gebruikt, sinds het begin van de wedstrijd. Stamina lijkt geen issue, waarschijnlijk door zijn work rates. Ik gebruik 'm dan ook vrij weinig zonder bal, zodat hij op zijn positie blijft.
Ik ben zeer te spreken over 'm op centrale CAM in 4-2-3-1. Ik had nooit gedacht dat ik ooit een speler met low/low work rates zou laten spelen. Die work rates zijn perfect voor zijn rol, omdat hij juist daardoor altijd aanspeelbaar is. Hierdoor weet je 'm vaak ook blindelings te vinden, omdat hij weinig runs maakt. Ideaal voor posession play. Niet echt geschikt voor de doorsnee fut speler denk ik.
SIF Pjanic kost inmiddels rond de 100k, gaat zijn prijs normaal gesproken nog verder zakken? (zit nog een paar dagen in TOTW?)
Ik zou wachten tot vanacht. Ik denk dat je 'm vanacht nog een klein beetje goedkoper kunt krijgen ivm packs dir geopend worden om 00:00 uur.gaizka schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:18:
SIF Pjanic kost inmiddels rond de 100k, gaat zijn prijs normaal gesproken nog verder zakken? (zit nog een paar dagen in TOTW?)
Edit: ik krijg nu twijfels van het bovenstaande. Gratis packs van de icon edition zijn volgens mij al klaar, kan iemand dit bevestigen? Men krijgt natuurlijk nog wel de packs van squad battles, maar ik denk dat veel mensen nog in de nacht wakker zullen zijn ivm kerstviering. Ik denk dat je sowieso niet veel kan besparen er op, omdat we nu in een stijgende markt zitten. Je kan eventueel wachten tot dinsdag/woensdag, maar soms gaan de prijzen dan juist weer een klein beetje omhoog.
[ Voor 39% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 24-12-2017 11:26 ]
Heb nu een kleine week Mbappè als spits. Ik had die veel eerder moeten kopen. Wat scoort die makkelijk zeg. 29 wedstrijden mee gespeeld en 28 goals.
Wachten tot dinsdag. Dat is wat ik in ieder geval doe misschien dag er nog een totw sbc komt en dan zal hij nog verder dalen.gaizka schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:18:
Verwijderd
Ik zit ook te twijfelen.. heb nog 8 IF kaarten in verschillende competities maar wanneer verkopen... Wachten op een goede SBC ( buffon )of toch wachtten op Januari..
Ik heb het advies mbt Pirlo ook opgevolgd, en heb hem een potje als CAM gezet in 4312.stomley schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:31:
[...]
Gebruik hem hier als rechter cm in 41212 en ben het helemaal met je eens. Afstandsschoten zijn ook heerlijk om te doen met hem.
In deze formatie heb ik hem full-chem, sniper erop gedaan, en vervolgens in het eerste potje meteen 4 assists
De hyperlink met Del Piero is een leuke bonus
Iemand met Fifa op de PC die mij even kan helpen met de Pirlo SBC?
Kan amper een online friendly vinden... En als ik een game heb, dan snapt men niet wat de bedoeling is, of ik geef de tegenstander ruimte om zijn ding te doen, maar andersom...
Kan amper een online friendly vinden... En als ik een game heb, dan snapt men niet wat de bedoeling is, of ik geef de tegenstander ruimte om zijn ding te doen, maar andersom...
Ik zou zo graag willen dat belotti een inform of iets van een special krijgt. Heb hem nu 121 matches gebruikt en staat op 99 goals en 73 assist.
Verwijderd
Zo eindelijk Petit SBC voltooid, Van Basten verkocht en met verschillende spelers in mijn club voldoende teams kunnen maken om in totaal maar 500k (1 icon en 87+ team) uit te hoeven geven. Moet zeggen dat Petit heer-lijk speelt.
Nu verlies ik wel 4/5 keer op rij in seasons (divisie 4), word er steeds uitgelopen terwijl ik nu bewust voor meer pace heb gekozen. Iemand nog tips? Teamgeest is ongeveer 96 dus teamgeest volgens squad klopt niet.
https://www.futbin.com/18/squad/2508839
Nu verlies ik wel 4/5 keer op rij in seasons (divisie 4), word er steeds uitgelopen terwijl ik nu bewust voor meer pace heb gekozen. Iemand nog tips? Teamgeest is ongeveer 96 dus teamgeest volgens squad klopt niet.
Als ik zo kijk zou het bij mij liggen aan 2 high high middenvelders waardoor je op de counter heb dat ze er allebei niet staan.Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:23:
Zo eindelijk Petit SBC voltooid, Van Basten verkocht en met verschillende spelers in mijn club voldoende teams kunnen maken om in totaal maar 500k (1 icon en 87+ team) uit te hoeven geven. Moet zeggen dat Petit heer-lijk speelt.
Ik heb echt nodig in mijn squad dat iķ er 1 heb met medium high zodat deze het dicht houdt.
https://www.futbin.com/18/squad/2194634 mijn team op dit moment en ben er erg blij mee. Scoor nu veel makkelijker en sneller en zeker door mijn 2 spitsen.
IF Immobile geen optie? Staat bij mij na 115 wedstrijden op 124 goals en 47 assists.stomley schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:18:
Ik zou zo graag willen dat belotti een inform of iets van een special krijgt. Heb hem nu 121 matches gebruikt en staat op 99 goals en 73 assist.
*edit, reeds gevonden op Futbin.
[ Voor 72% gewijzigd door El Profesor op 24-12-2017 17:13 ]
Heren! Iemand die mij vanavond wil helpen om pirlo weekly objective te halen? Heb niet veel tijd en het in 1 potje halen zou echt super zijn.
Op de PS4 btw
Op de PS4 btw
[ Voor 5% gewijzigd door Oekol op 24-12-2017 16:54 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Rond 500/600k, als je alles zou moeten kopen dus ligt aan je clubspelers.Exodus FC schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:48:
*edit, reeds gevonden op Futbin.
Vind hem zelf wel goed spelen maar niet echt speciaal, er zijn betere CAM's in Fifa 18. Alleen voordeel is dat Rui Costa relatief goedkoop is in vergelijking met andere ICON CAM's.
Zijn stats zijn niet heel veel beter dan belotti, maar kan er altijd een keer naar kijken.OnderDeMotorkap schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:30:
[...]
IF Immobile geen optie? Staat bij mij na 115 wedstrijden op 124 goals en 47 assists.
gehaald. je kunt niet kiezen tegen wie idd. Heb effe 1 potje gedaan en gelijk gelukt!Leoon. schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:53:
Heren! Iemand die mij vanavond wil helpen om pirlo weekly objective te halen? Heb niet veel tijd en het in 1 potje halen zou echt super zijn.
Op de PS4 btw
nu buffon SBC!
[ Voor 15% gewijzigd door harrybeuker op 24-12-2017 21:21 ]
Iemand ervaring met silva 90 als cm in een 4312?
Inmiddels gelukt je kunt niet uitkiezen tegen wie je moet. Tip: noem je team Sbc pirlo oid. Als je iemand anders tegenkomt zit je goed. Zo mij ook gelukt.harrybeuker schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:52:
[...]
harrybeuker effe toevoegen
ik moet hem ook nog
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
hoe doe je dan die game? je moet toch friendly online doen? dan kies je toch een vriend vanuit je psn? of ben ik gek?Leoon. schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:38:
[...]
Inmiddels gelukt je kunt niet uitkiezen tegen wie je moet. Tip: noem je team Sbc pirlo oid. Als je iemand anders tegenkomt zit je goed. Zo mij ook gelukt.
Verwijderd
Gisteren Donnarumma ingeleverd voor de Pirlo challenge. Vond hem met 7k overpriced dus niet vervangen. Daarom de Buffon futmas SBC maar voltooid voor 150k ofzo. Ik sta zelf ook versteld van mijn logica!
Wat het nog logischer maakt is dat ik eigenlijk altijd met mijn veel betere BPL team speel omdat fitness kaartjes zo goedkoop blijven.
Wat het nog logischer maakt is dat ik eigenlijk altijd met mijn veel betere BPL team speel omdat fitness kaartjes zo goedkoop blijven.
Zouden jullie voor rose futmas gaan of kolasinac IF?
Ik zou voor de restwaarde gaantheman36 schreef op zondag 24 december 2017 @ 21:35:
Ik ga zelf bijna nooit voor untradeable kaarten, alleen Pirlo even opgehaald omdat die wel heel cheap was.theman36 schreef op zondag 24 december 2017 @ 21:35:
En heb als lb nu Young sif, dat is ook een optie
Kost wat maar dan heb je ook wat. Ik vond Donnaruma maar matig, had hem in mijn Calcio A team zelfs vervangen voor Perin.Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 21:12:
Gisteren Donnarumma ingeleverd voor de Pirlo challenge. Vond hem met 7k overpriced dus niet vervangen. Daarom de Buffon futmas SBC maar voltooid voor 150k ofzo. Ik sta zelf ook versteld van mijn logica!
Hier doet hij het erg goed. Ik had vorige week SIF Handanovic gehaald, merkte geen verschil met Donnaruma. Ik heb bijna elke keeper in de Calcio A geprobeerd, maar Donnaruma blijft voor mij de beste.Exodus FC schreef op maandag 25 december 2017 @ 10:18:
[...]
Kost wat maar dan heb je ook wat. Ik vond Donnaruma maar matig, had hem in mijn Calcio A team zelfs vervangen voor Perin.
Verwijderd
Ik weet niet wat er met mij aan de hand is, in divisie 4 alles kansloos verloren. Toen team verkocht om Petit te halen en ander team gemaakt. Kampioen divisie 5, kampioen divisie 4 en nu 3 gelijke spelen in divisie 3. Dat is het echte werk natuurlijk met al die WL-spelers.
Je bent toch overigens automatisch geplaatst voor WL als je divisie 2 haalt, of is dat alleen bij divisie 1?
Je bent toch overigens automatisch geplaatst voor WL als je divisie 2 haalt, of is dat alleen bij divisie 1?
Verwijderd
Donnarumma deed het prima bij mij. In 17 was Buffon een enorme grabbelaar. En Handanovic is dit jaar niks meer. Allemaal mijn mening natuurlijk. Maar hoop op een mooi laatste jaar van Buffon.Exodus FC schreef op maandag 25 december 2017 @ 10:18:
[...]
Kost wat maar dan heb je ook wat. Ik vond Donnaruma maar matig, had hem in mijn Calcio A team zelfs vervangen voor Perin.
Ik twijfel heel erg om een 2e team te bouwen als combi van prem en la liga.
Is er hier iemand die 2 dure teams gebruikt?
Of in welke opstelling dan ook?Razz89 schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:00:
Iemand ervaring met silva 90 als cm in een 4312?
Ik twijfel over de buffon, heb nu if handanovic. Die is zo onwijs goed en snel. Wat zouden jullie mij aanraden?
Nee, maar door zijn hoge composure lijkt hij me erg bruikbaar als CAM, vergelijkbaar met Fabregas IFs vorig jaar. Online lijkt het me wel lastig hem op die positie uit de fysieke duels te houden.
Speel nu 433-4 ff en heb op cam eriksen if maar twijfel over de bruyne als vervanger en cm of mooy sif en kante of rooney if met kante.. verder nog twijfel sanchez nif op lb of coutinho if..Bossie schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:11:
[...]
Nee, maar door zijn hoge composure lijkt hij me erg bruikbaar als CAM, vergelijkbaar met Fabregas IFs vorig jaar. Online lijkt het me wel lastig hem op die positie uit de fysieke duels te houden.
bij twijfel kies ik simpelweg altijd de spelers met de meeste stamina.Razz89 schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:15:
[...]
Speel nu 433-4 ff en heb op cam eriksen if maar twijfel over de bruyne als vervanger en cm of mooy sif en kante of rooney if met kante.. verder nog twijfel sanchez nif op lb of coutinho if..
Eriksen zijn 5* WF was voor mij een ontzettend wapen in FUT17, hij kan het spel enorm versnellen
Is herrera niet een goede en goedkope optie als CM?
Verwijderd
Ik ben een voorstander van gewoon 1 goed team met wat spelers die je zelf goed vindt. Tweede team kost in principe ook geld of het moeten allemaal onverhandelbare zijn en met je 1e team spelen is toch leuker dan je 2estomley schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:23:
Hoewel ik mij hier ook schuldig heb gemaakt, verplicht leesvoer:
https://www.reddit.com/r/...jp/rfifa_we_need_to_talk/
https://www.reddit.com/r/...jp/rfifa_we_need_to_talk/
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Eriksen nif scoort nu bij mij al aan de lopende band als cam ja! Denk dat ik toch de if ga proberen. Herrera heb ik maar speel nu vrijwel altijd met bakayoko en rooney if maar wil toch zoiezo kante gaan halen en packte vanmorgen mooy sif..Bossie schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:21:
[...]
bij twijfel kies ik simpelweg altijd de spelers met de meeste stamina.
Eriksen zijn 5* WF was voor mij een ontzettend wapen in FUT17, hij kan het spel enorm versnellen
Is herrera niet een goede en goedkope optie als CM?
Zouden jullie sanchez of coutinho if als LB zetten? Speel nu al tijden met martial maar wil een sterkere LB, heb nu genoeg coins
Verwijderd
Heb ik eindelijk een normale speler uit een SBC Reward ( Alexis Sanchez ) heb ik hem al in mijn team.. FIFA geeft aan dubbel item oké prima en hij is gewoon fucking verdwenen na het naar me transferprijs plaatsen !? Nergens meer te vinden dus ik ben Alexis kwijt... iemand dit al eens meegemaakt ?? Ga EA wel mailen , kut spel zeg.
staat ie nie in t begin scherm...heb da ook wel is moet je wachten tot je iemand verkocht hebt en opnieuw op starten je ps4
Verwijderd
Nee man helaas niet, heb alles geprobeerd maar hij is echt weg!kalou schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:31:
staat ie nie in t begin scherm...heb da ook wel is moet je wachten tot je iemand verkocht hebt en opnieuw op starten je ps4
Ik ben voor Sanchez gegaanRazz89 schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:17:
[...]
Eriksen nif scoort nu bij mij al aan de lopende band als cam ja! Denk dat ik toch de if ga proberen. Herrera heb ik maar speel nu vrijwel altijd met bakayoko en rooney if maar wil toch zoiezo kante gaan halen en packte vanmorgen mooy sif..
Zouden jullie sanchez of coutinho if als LB zetten? Speel nu al tijden met martial maar wil een sterkere LB, heb nu genoeg coins
Verwijderd
Ben nieuw hier, zocht al een tijdje naar een actief fifa forum. Iemand die Gullit 90 als spits heeft gebruikt?
Zou het een goed idee zijn om in bonucci (OTW) te investeren? Nadat hij van Juve naar Milan is verhuisd speelt hij niet zo goed en zijn er geluiden dat hij van club gaat switchen, mogelijk naar Chelsea. Bron:
http://www.goal.com/en/ne...pr1p8vdxfun11l4bzvniq0nqj
Dit zou betekenen dat er én een top verdediger niet meer te verkrijgen is en na een IF bij de PL club hij ook direct de verdediger met de hoogste rating is. Dit zorgt ervoor dat zijn OTW kaart van club wijzigt. Voor serie A spelers niet handig, voor de PL spelers des te handiger?
Dit zou betekenen dat er én een top verdediger niet meer te verkrijgen is en na een IF bij de PL club hij ook direct de verdediger met de hoogste rating is. Dit zorgt ervoor dat zijn OTW kaart van club wijzigt. Voor serie A spelers niet handig, voor de PL spelers des te handiger?
Memories of yesterday, will grow, but never die
Deze man zijn YT kanaal is ook wel een aanrader op het gebied van investeringstips / video's.Verwijderd schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:41:
Ben nieuw hier, zocht al een tijdje naar een actief fifa forum. Iemand die Gullit 90 als spits heeft gebruikt?
YouTube: Focuss - Kanaal Omtrent FIFA
Verwijderd
Alleen al basis van geruchten is dit een aardige investering. Hij is alleen zonder reden al 20k of zoiets gestegen in de afgelopen week. Wellicht is de hype al voorbij.Bint schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:35:
Zou het een goed idee zijn om in bonucci (OTW) te investeren? Nadat hij van Juve naar Milan is verhuisd speelt hij niet zo goed en zijn er geluiden dat hij van club gaat switchen, mogelijk naar Chelsea. Bron:
Chelsea verdedigers krijgen vaker een of dan andere clubs door hun rare systeem. Vorig jaar scoorden de centrale verdedigers best vaak. Veel meer dan United in elk geval.
Iemand hier ervaring met Thiago Silva, IF Meunier, TOTGS Alves en Cavani (SBC)?
SBC Fabinho heeft dusdanig veel impact op mijn team, dat ik eraan zit te denken om hem met een maar wijzigingen voor chem in de basis laat starten.
SBC Fabinho heeft dusdanig veel impact op mijn team, dat ik eraan zit te denken om hem met een maar wijzigingen voor chem in de basis laat starten.
FUTMAS Munier is een tank, helaas beweegt hij ook zo. Thiago Silva is klein maar fijn. En Cavani is voor mij de beste “langzame” spits, perfect schot, sterk, wendbaar en explosief.Bossie schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:17:
Iemand hier ervaring met Thiago Silva, IF Meunier, TOTGS Alves en Cavani (SBC)?
De rest heb ik geen ervaring mee.
Ik heb een bpl team en een la liga teamstomley schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:23:
Puur omdat het dit jaar met handelen wel lekker gaat en omdat het nog nooit zo goedkoop is geweest om spelers te halen
Wissel beide teams af zodat ik geen fitness kaarten nodig heb
Burp
Ik had Meunier zijn lage agi/balance gezien idd, dat wil je juist niet bij een RB omdat die vrijwel elke game tegen Sane/Martial speelt, het alternatief is Alves of IF Sidibe. Ik heb daar nu TOTGS Kimmichbbblije schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:30:
[...]
FUTMAS Munier is een tank, helaas beweegt hij ook zo. Thiago Silva is klein maar fijn. En Cavani is voor mij de beste “langzame” spits, perfect schot, sterk, wendbaar en explosief.
De rest heb ik geen ervaring mee.
Silva komt ipv van Hummels, dat is sowieso een upgrade mbt Work Rates, maar kan hierdoor ook Sokrates vervangen door Boateng. SBC Cavani word dan mijn spits in 4231, naast Overmars / Del Piero en wat meer body te hebben tegen de smallings/Baillies/Kouliballies etc
Daarnaast kan ik dan behoorlijk wat pakjes uit de SBC halen wat altijd leuk is, zeker met deze TOTW.
Ik ga deze IF eens proberen als RB ipv Walker. Walker hou ik nog even in de club om te switchen mocht hij niet bevallen.Bossie schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:39:
[...]
Ik had Meunier zijn lage agi/balance gezien idd, dat wil je juist niet bij een RB omdat die vrijwel elke game tegen Sane/Martial speelt, het alternatief is Alves of IF Sidibe. Ik heb daar nu TOTGS Kimmich
Silva komt ipv van Hummels, dat is sowieso een upgrade mbt Work Rates, maar kan hierdoor ook Sokrates vervangen door Boateng. SBC Cavani word dan mijn spits in 4231, naast Overmars / Del Piero en wat meer body te hebben tegen de smallings/Baillies/Kouliballies etc
Daarnaast kan ik dan behoorlijk wat pakjes uit de SBC halen wat altijd leuk is, zeker met deze TOTW.
https://www.futbin.com/18...pchem=10,10&schem=100,100
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Zo, Gullit teams beginnen aardig vorm te krijgen. Heb Pirlo inmiddels in de pocket
Als ik mijn investeringen verkoop heb ik genoeg voor Nesta en daarna ga ik kijken voor Crespo (iemand ervaring mee?) die dan in de plaats van Pereiro (gaat Locadia naar rechts) en Andre Silva komt 
Hoe hard zijn de geruchten dat Bonucci naar Chelsea gaat waardoor zijn OTW wijzigt? Maakt ook niet uit trouwens, met Nesta erbij heeft hij (en de rest van het team) alsnog allemaal 10 chem.

Hoe hard zijn de geruchten dat Bonucci naar Chelsea gaat waardoor zijn OTW wijzigt? Maakt ook niet uit trouwens, met Nesta erbij heeft hij (en de rest van het team) alsnog allemaal 10 chem.

Wat een teams!! Had je geen interesse in futmas van dijk? Had goed in je nl eredivisie pl elftal gepast!en is echt een top speler. Althans voor mij.Joster schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 09:58:
Zo, Gullit teams beginnen aardig vorm te krijgen. Heb Pirlo inmiddels in de pocketAls ik mijn investeringen verkoop heb ik genoeg voor Nesta en daarna ga ik kijken voor Crespo (iemand ervaring mee?) die dan in de plaats van Pereiro (gaat Locadia naar rechts) en Andre Silva komt
[afbeelding]
[afbeelding]
Opzich wel, enkel heb ik Gullit gepacked op m'n verjaardagThe DenMan schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:19:
[...]
Wat een teams!! Had je geen interesse in futmas van dijk? Had goed in je nl eredivisie pl elftal gepast!en is echt een top speler. Althans voor mij.

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs