Bedankt voor de tips en het meedenken! Ik vind het zelf leuk om met spelers te spelen die ik leuk vind en/of niet zoveel mensen hebben (sorry voor bakayoko!! Die zou ik dus ook wel kunnen missen). Kolasinac bevalt me ook goed als back voor zo'n goedkope speler
Keuzes.... Kante of Fernandinho IF? In prijs gelijk... Wil hem als CDM gaan gebruiken in een 4-1-2-1-2 opstelling.
Ik speel op dit moment met fernandinho if in 4-1-2-1-2 en die doet het heel goed (vind ik) met kante heb ik geen ervaring.PetrCech_3 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:20:
Keuzes.... Kante of Fernandinho IF? In prijs gelijk... Wil hem als CDM gaan gebruiken in een 4-1-2-1-2 opstelling.
Ik zou zo graag willen dat er een betere cdm in de serie A zat dan de Rossi. Naing en matuidi hebben beide niet de juiste workrates
Ik vind kante echt schitterend, zuigt alles op. Maar heb dan weer geen ervaring met fernandinho ifBlackBarryNL schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:37:
[...]
Ik speel op dit moment met fernandinho if in 4-1-2-1-2 en die doet het heel goed (vind ik) met kante heb ik geen ervaring.
Scream Khedira geen optie? H/H maar met stayback is hij nog wel te temmen denk ik.stomley schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:50:
Ik zou zo graag willen dat er een betere cdm in de serie A zat dan de Rossi. Naing en matuidi hebben beide niet de juiste workrates
Soms switch ik in game naar 4-1-2-1-2(2), met IF Nainggolan op CDM, ik moet zeggen dat hij op die positie ook erg fijn speelt. Op ene van der manier blijftie toch vaak achter hangen.
Wat is er mis met H/H workrate voor een middenvelder dan?OnderDeMotorkap schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:12:
[...]
Scream Khedira geen optie? H/H maar met stayback is hij nog wel te temmen denk ik.
Soms switch ik in game naar 4-1-2-1-2(2), met IF Nainggolan op CDM, ik moet zeggen dat hij op die positie ook erg fijn speelt. Op ene van der manier blijftie toch vaak achter hangen.
Ligt aan de positie waar hij staat en wat je van hem verwacht. In 41212 verwacht ik dat mijn cdm achter blijft. En dan mijn 2 cms zich met aanval en verdediging bemoeien.Lorenzoaliandro schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:23:
[...]
Wat is er mis met H/H workrate voor een middenvelder dan?
Voor de cm is h/h perfect voor een cdm verwacht ik minder aanvallende workrate zodat hij meer achter blijft.
Ander voorbeeld. Bergkamp 87 heeft low defensive workrate en bleef dus volledig stilstaan zodra hij de bal verloor. Ook niet chill als cam.
Maar dat kun je voor je CDM toch ook gewoon instellen als custom tactiek?Vissert schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:28:
[...]
Ligt aan de positie waar hij staat en wat je van hem verwacht. In 41212 verwacht ik dat mijn cdm achter blijft. En dan mijn 2 cms zich met aanval en verdediging bemoeien.
Voor de cm is h/h perfect voor een cdm verwacht ik minder aanvallende workrate zodat hij meer achter blijft.
Ander voorbeeld. Bergkamp 87 heeft low defensive workrate en bleef dus volledig stilstaan zodra hij de bal verloor. Ook niet chill als cam.
Dat kan maar heb een hekel aan custom Tactics. Vind sowieso dat ze dat moeten verwijden want ontstaan daardoor te veel onrealistische gebeurtenissen.Lorenzoaliandro schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:35:
[...]
Maar dat kun je voor je CDM toch ook gewoon instellen als custom tactiek?
Dat klopt maar vaak zijn ze dan toch te fanatiekLorenzoaliandro schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:35:
[...]
Maar dat kun je voor je CDM toch ook gewoon instellen als custom tactiek?
Zelfs met stay back heb ik met khedira dat hij in de 16 staat als ik een aanval opzet. Opeen of andere manier werkt het bij mij alleen bij m/hOnderDeMotorkap schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:12:
[...]
Scream Khedira geen optie? H/H maar met stayback is hij nog wel te temmen denk ik.
speel nu 5212 met dus 3 cvs daarvoor matuidi en hamsik en als cam screen perisic en voorin dybala en icardi 87
heerlijk...zet m op ultra aanvallend op hoge druk en buitenspel val werkt uitstekend
heerlijk...zet m op ultra aanvallend op hoge druk en buitenspel val werkt uitstekend
Dat had ik bij Khedira ook, hij ging dan vooral links of juist rechts staan, maar had ook geen instructies gegeven. Misschien toch Nainggolan proberen, zelfs zonder instructies blijft hij bij mij redelijk achterin hangen. Heel vreemd, maar het werkt wel.stomley schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:46:
[...]
Zelfs met stay back heb ik met khedira dat hij in de 16 staat als ik een aanval opzet. Opeen of andere manier werkt het bij mij alleen bij m/h
Ohja, Allan is ook niet verkeerd. Zijn stats lijken erg veel op die van Matiudi, maar Allan heeft M/H. Echt een OP kaart als je t mij vraagt, speelt heerlijk in game. Je moet er alleen niet mee schieten.
[ Voor 16% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 21-12-2017 17:05 ]
Denk dat de formatie ook wel erg invloed heeft op een speler. als voorbeeld het verschil tussen 4-3-3 en 4-3-2-1 Bij de centrale centrale middenvelder blijft ie standaard bij mij hangen in de 4321 formatie en niet bij de 433.OnderDeMotorkap schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:03:
[...]
Dat had ik bij Khedira ook, hij ging dan vooral links of juist rechts staan, maar had ook geen instructies gegeven. Misschien toch Nainggolan proberen, zelfs zonder instructies blijft hij bij mij redelijk achterin hangen. Heel vreemd, maar het werkt wel.
Ohja, Allan is ook niet verkeerd. Zijn stats lijken erg veel op die van Matiudi, maar Allan heeft M/H. Echt een OP kaart als je t mij vraagt, speelt heerlijk in game. Je moet er alleen niet mee schieten.
Ja, Allan is ook heel vergelijkbaar met de Rossi, maar een stuk kleiner. Hou het denk nog maar even bij De Rossi zolang het werktOnderDeMotorkap schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:03:
[...]
Dat had ik bij Khedira ook, hij ging dan vooral links of juist rechts staan, maar had ook geen instructies gegeven. Misschien toch Nainggolan proberen, zelfs zonder instructies blijft hij bij mij redelijk achterin hangen. Heel vreemd, maar het werkt wel.
Verwijderd
Meunier, Werner en Ibra voor futmas. Voor de rest helemaal niets, ik had toch wel TOTW-sbc of icon-SBC verwacht vanavond..
Weet overigens ook niet wat ik van deze SBCs moet vinden, Werner is leuk maar voor hetzelfde haal je ook LewandowskiVerwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:03:
Meunier, Werner en Ibra voor futmas. Voor de rest helemaal niets, ik had toch wel TOTW-sbc of icon-SBC verwacht vanavond..

Zlatan is ook driemaal zijn normale kort, voor een minimale boost.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Jaa heb zelf nog geen spelers via die Futmas SBC gehaald. Vind het te weinig verschil hebben met een IF of normale kaart en wel 3x zo duur. En kerst is over een week weer voorbij.Bossie schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:12:
[...]
Weet overigens ook niet wat ik van deze SBCs moet vinden, Werner is leuk maar voor hetzelfde haal je ook Lewandowski![]()
Hoop is wel op morgen of zaterdagavond voor de spectaculaire sbc's
Verratti en Gabriel Jesus in mijn daily futmas sbc pack
jammer dat Jesus geen 80k meer is
Ik vind ze allemaal wat matig, zeker voor untradeable. Heb maar Kimmich sif, Vidal en boateng gehaaldBossie schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:12:
[...]
Weet overigens ook niet wat ik van deze SBCs moet vinden, Werner is leuk maar voor hetzelfde haal je ook Lewandowski![]()
Alaba is erg goed, maar aangezien ik zelf een bundesliga hybrid heb ben ik wel benieuwd naar jouw teamErnstMid schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:22:
[...]
Ik vind ze allemaal wat matig, zeker voor untradeable. Heb maar Kimmich sif, Vidal en boateng gehaaldnu even sparen voor Neuer en een Engelse lb. Nog niet helemaal zeker welke, iemand een toppertje? Kolasinac if, Young sif? Of toch alaba?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Hmm, Zlatan Futmas zijn kaart ziet er geweldig uit. De foto dan. Vind de upgrade zelf niet echt de moeite. Of vergis ik me, net als bij Van Dijk, hierin?
2% stat upgrade ivm zijn NIF, voornamelijk zijn passing is geboost wat hem een nog betere target-man/CAM maakt.Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:16:
Hmm, Zlatan Futmas zijn kaart ziet er geweldig uit. De foto dan. Vind de upgrade zelf niet echt de moeite. Of vergis ik me, net als bij Van Dijk, hierin?
Echter heb ik gisteren deze gehaald als nieuwe CAM:
https://www.futbin.com/18...engine&pchem=10&schem=100
Ik zou best een gokje op zlatan willen doen, echter dan blijft er niets over voor een eventuele Keita.
Vrijdag!Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:03:
Wie kan mij verder helpen? Speel nu 4-3-2-1 met deze elf, https://www.futbin.com/18/squad/1522214 maar het is tijd voor een aantal versterkingen. Promes gaat waarschijnlijk door naar mijn tweede elftal omdat hij lastig te linken is. Ik merk dat ik in mijn spel toch een CAM mis. Heb nu 600k te besteden en denk aan een van onderstaande opties.
Optie 1, SBC Rui Costa doen en hem als CAM gebruiken.
Optie 2, Geen SBC maar Zlatan, Aguero, Mooy, IF Mahrez IF Mustafi en Courtois kopen iets meer dan 600k, https://www.futbin.com/18/squad/2440534
Waar zouden jullie voor kiezen?
Optie 1, SBC Rui Costa doen en hem als CAM gebruiken.
Optie 2, Geen SBC maar Zlatan, Aguero, Mooy, IF Mahrez IF Mustafi en Courtois kopen iets meer dan 600k, https://www.futbin.com/18/squad/2440534
Waar zouden jullie voor kiezen?
Speel nu 4-1-2-1-2 met Casemiro als CDM, Modric als RM, Kovacic (Scream) LM en Isco als CAM. Maar Modric en Kovacic zijn CM, is het beter Modric naar RM te veranderen en Kovacic naar LM? Ivm chemie. Omdat ze nu een chemie van 7 hebben en niet 10.
Als er totw sbc komt wat kan je dan beste inslaan voor handel? Totw players zoals traore ofzo?
Die speciale Zlatan... Damn... Heb er helaas geen geld voor anders had ik hem gehaald.
Heb der normale kaart maar dit zou eigenlijk wel de kers op de taart zijn. Anders gezegd: als ik die kaart heb dan heb ik het spel uitgespeeld...
YouTube: Sanjin & Youthman - Zlatan Ibrahimovic Song ● | 2013™... ;-)
Heb Aubameyang uit een pack gehaald btw. Gaat toch nog voor een lekker zakcentje weg.
Heb der normale kaart maar dit zou eigenlijk wel de kers op de taart zijn. Anders gezegd: als ik die kaart heb dan heb ik het spel uitgespeeld...
Heb Aubameyang uit een pack gehaald btw. Gaat toch nog voor een lekker zakcentje weg.
Wat is over het algemeen prijsontwikkeling bij TOTW spelers?
Ik wil die Pjanic IF wel hebben, kost nu ongeveer 140k. Zal die prijs gaan stijgen of dalen?
Ik wil die Pjanic IF wel hebben, kost nu ongeveer 140k. Zal die prijs gaan stijgen of dalen?
Vaak tegen einde van de totw is die het laagst omdat hij vaker gepacked is. Ik wil hem namelijk ook graag en zit ook te wachten en dat is lastig.gaizka schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:49:
Wat is over het algemeen prijsontwikkeling bij TOTW spelers?
Prijze. Wat gebeurd er
Wil eigenlijk neymar inplaats van griezmann.
Echter is griezmann heel snel 100k gezakt
Wil eigenlijk neymar inplaats van griezmann.
Echter is griezmann heel snel 100k gezakt
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Futmas Meunier is echt een absurd goede kaart voor zijn prijs. Ik heb 'm zojuist voor minder dan 22k kunnen halen.
Als je Aubameyang verkoopt kun je toch makkelijk de futmas Ibrahimovic doen?Espresso14 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:46:
Die speciale Zlatan... Damn... Heb er helaas geen geld voor anders had ik hem gehaald.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Hiermee ga ik straks de Weekend League beginnen. Welkom Neymar, hoeveel winst met dit team? Ik start met een volle 10 chem door een slimmigheidje

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Iemand een goed idee voor een hybrid team/ander goed alternatief voor rond de 250/300k? Geen BPL onzin, heb ik niks mee. Serie A was ook al niet mijn ding, bijzonder weinig keuze tenzij je coins hebt. Een franse/braziliaanse hybrid lijkt me wel tof (league 1) maar iets met La Liga kan ook zeer zeker. Iemand een toffe ingeving?
Verwijderd
Vanavond ICON-sbc!
Vanaf 19.00 uur zit ik er klaar voor, ben benieuwd of mijn jeugdidool erin zit..
Vanaf 19.00 uur zit ik er klaar voor, ben benieuwd of mijn jeugdidool erin zit..
Waarom denk je dat die er vanavond komt? Normaal is dit op throwback thursday en er was gister niks.Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:37:
Vanavond ICON-sbc!
Verwijderd
Dat hebben meerdere ' kenners' bevestigd, is volgens mij ook alweer te lang geleden dat Pires en Deco uitkwamen en maandelijks 1 keer meerdere Icon's toch. Bovendien verwacht ik sowieso dit jaar nog, willen met een klapper uit 2017.YouR schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:04:
[...]
Waarom denk je dat die er vanavond komt? Normaal is dit op throwback thursday en er was gister niks.
Ik heb een aantal kaarten gekocht voordat deze afgelopen woensdag in TOTW kwamen. Wat is nou het juiste moment om deze te gaan verkopen? En wat is het juiste moment om de TOTW spelers te kopen die nu in de packs zitten?
Verwijderd
Als bier een definitief antwoord op was zou traden niet mogelijk zijn. Normaal stijgen populaire IF nadat ze uit packs zijn. Verkoppmoment is dan donderdag net voor de WL. Alleen de futmas sbcs doorkruisen het. Waardoor prijzen dagelijks veranderen aan de hand van populaire fut as sbcs.Ferdi_lwd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:08:
Ik heb een aantal kaarten gekocht voordat deze afgelopen woensdag in TOTW kwamen. Wat is nou het juiste moment om deze te gaan verkopen? En wat is het juiste moment om de TOTW spelers te kopen die nu in de packs zitten?
Goede tip! Heb hem ook maar gehaaldOnderDeMotorkap schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 01:49:
Futmas Meunier is echt een absurd goede kaart voor zijn prijs. Ik heb 'm zojuist voor minder dan 22k kunnen halen.
Alexis/martial - lacazette - alessandrini ifBossie schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:10:
[...]
Alaba is erg goed, maar aangezien ik zelf een bundesliga hybrid heb ben ik wel benieuwd naar jouw team
Kante - tolisso otw - Vidal
Rose - mustafi if - boateng - Kimmich sif
Courtois
Courtois gaat sowieso plaats maken voor Neuer. En twijfel over de backs, alaba links en dan walker of aurier op rechts.... Of rose vervangen en rest zo houden.
In game vaak auba erin en tweede helft martial op een van de flanken.
Ik ben uiteindelijk vrijwel volledig BL gegaan, omdat het steeds zn gedoe was met chemistry bij elke update.ErnstMid schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:29:
[...]
Alexis/martial - lacazette - alessandrini if
Kante - tolisso otw - Vidal
Rose - mustafi if - boateng - Kimmich sif
Courtois
Courtois gaat sowieso plaats maken voor Neuer. En twijfel over de backs, alaba links en dan walker of aurier op rechts.... Of rose vervangen en rest zo houden.
In game vaak auba erin en tweede helft martial op een van de flanken.
Waarom Kimmich niet gewoon houden op RB, de enige redenen dat ik zou vervangen is bij een eventuele IF met position change.
Tolisso OTW wil ik graag terughalen, heb hem onlangs met de hype voor max-bin verkocht, verwacht hem binnenkort weer rond de 180k op te kunnen pikkken, maar zou daarvoor ook Vidal kunnen halen.
Ja ga ik ook doen denk ik, dan kolasinac of Young op lbBossie schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:35:
[...]
Ik ben uiteindelijk vrijwel volledig BL gegaan, omdat het steeds zn gedoe was met chemistry bij elke update.
Waarom Kimmich niet gewoon houden op RB, de enige redenen dat ik zou vervangen is bij een eventuele IF met position change.
Tolisso OTW wil ik graag terughalen, heb hem onlangs met de hype voor max-bin verkocht, verwacht hem binnenkort weer rond de 180k op te kunnen pikkken, maar zou daarvoor ook Vidal kunnen halen.
Heb jij trouwens ervaring met Coman? Ben als benieuwd naar die kaart, dan kan ik auba makkelijker laten starten
[ Voor 7% gewijzigd door ErnstMid op 22-12-2017 12:49 ]
misschien 3-5 potjes met hem gespeeld op RW/RF, maar kon ook Alessandrini IF invoegen zonder chem penalty. Alessandrini vond ik goedkoper en beterErnstMid schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:46:
[...]
Ja ga ik ook doen denk ik, dan kolasinac of Young op lbvolledig bl vorig jaar gedaan, vind dit nu wel mooi. In bl ook niet bijzonder veel opties voorin helaas.
Heb jij trouwens ervaring met Coman? Ben als benieuwd naar die kaart, dan kan ik auba makkelijker laten starten
Dat komt omdat niet niemand het weet, het zijn immers allemaal geruchten.Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:57:
Komt ICON-SBC nou vanavond of TOTW-SBC? Hoor steeds verschillende signalen hierover.
Verwijderd
Stom, geduldig afwachten is niet echt mijn sterkste punt dus ik voorzie een mooie uitdaging voor mezelf. HahaBossie schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 15:43:
[...]
Dat komt omdat niet niemand het weet, het zijn immers allemaal geruchten.
Ik had ook nog wat spelers liggen die ik toch niet gebruikte, en wachten op die 81+ TOTW maakt me gewilliger dan een Vietnamese loempia. Meunier, lekkere link met Mbappe!
Hopen dat die TOTW SBC er komt, dan kan ik lekker verdienen aan die 83+ kaarten en dit team afmaken! https://www.futbin.com/18/squad/2459714
[ Voor 17% gewijzigd door bbblije op 22-12-2017 17:45 ]
Ik ga hem gebruiken als supersub. Hij heeft prima stats voor een middenvelder. En kan bij een eventuele rode kaart ook nog achterin spelen. Wel fijn voor een rechtsbackbbblije schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 17:25:
[...]
Ik had ook nog wat spelers liggen die ik toch niet gebruikte, en wachten op die 81+ TOTW maakt me gewilliger dan een Vietnamese loempia. Meunier, lekkere link met Mbappe!
Hopen dat die TOTW SBC er komt, dan kan ik lekker verdienen aan die 83+ kaarten en dit team afmaken! https://www.futbin.com/18/squad/2459714
Zo denk ik er ook over, heb in totaal 25k verbruiktVissert schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:13:
[...]
Ik ga hem gebruiken als supersub. Hij heeft prima stats voor een middenvelder. En kan bij een eventuele rode kaart ook nog achterin spelen. Wel fijn voor een rechtsback
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik 13K, had al een hoop 83 spelers ingekocht. Wel wat winst mis gelopen, maar dit is de moeite waard!Royz schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:27:
[...]
Zo denk ik er ook over, heb in totaal 25k verbruikt
Nog 10min, wat zou het worden???
[ Voor 6% gewijzigd door bbblije op 22-12-2017 18:50 ]
Huh? Voor die Pirlo. Moet daar een futmas kaart voor gebruikt worden?
Verwijderd
Ik snap de requirement voor de eerste niet. 1 fut as speler die bij NYC speelt en Italiaan is. Die bestaat toch helemaal niet?
Volgens mij als je dit voltooit dan kan je daarna pas de sbc doen.. tenminste zo zie ik het..JJoosterman schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:13:
Huh? Voor die Pirlo. Moet daar een futmas kaart voor gebruikt worden?
Zal de otw van james Rodriguez nog gaan stijgen? Hij is vandaag ineens 30k gezakt dus dacht ff paar inslaan en hopelijk over paar dagen weer voor 30a40k meer verpatsen.. of blijven de prijzen van otw's echt zo laag?
[ Voor 28% gewijzigd door Razz89 op 22-12-2017 19:20 ]
Nee, inderdaad. Ik had maar even snel een pirlo gekocht (max bin). Ennnn, 2/3 van de vereisten geeft die aan.. Natuurlijk gelijk weer te koop gezet voordat de meeste mensen erachter komen en de prijs zakt.Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:13:
[...]
Ik snap de requirement voor de eerste niet. 1 fut as speler die bij NYC speelt en Italiaan is. Die bestaat toch helemaal niet?
Iemand die dadelijk op de PS4 de 3 lobbed throughballs wil doen voor Pirlo > Klaasgier_NL
Daarnaast lijkt hij low/low workrates te hebben icm 53 staminaVerwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:13:
[...]
Goedkope 91 voor icon sbcsBossie schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:27:
[...]
Daarnaast lijkt hij low/low workrates te hebben icm 53 stamina
Verwijderd
Ah. Je moet lobbed through balls gebruiken. Kan lijkt het in elke modus. Dat wordt Idd een makkelijke 91 rated kaart.
Online single matches staat er bij volgens mijVerwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:55:
Ah. Je moet lobbed through balls gebruiken. Kan lijkt het in elke modus. Dat wordt Idd een makkelijke 91 rated kaart.
Verwijderd
In de telefoon app staat er bij mij: assist 3 goals using through balls this week. Niets over een bepaalde modus dus.fritske23 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:00:
[...]
Online single matches staat er bij volgens mij
Ingame staat het er duidelijk bij, dusVerwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:06:
[...]
In de telefoon app staat er bij mij: assist 3 goals using through balls this week. Niets over een bepaalde modus dus.
Daar is ie dan:

Ondanks 53 stamina en lage workrates is dit toch nu al een legend.

I like how you keep the mouse running...
Iemand die de challenge snel wil completen...
Verwijderd
Meh. Dat wordt weer sufkutten in singles dus. Thanks voor de heads up.
Edit: 1 potje en klaar. Dit is zo veel makkelijker dan koppen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2017 20:34 ]
Hopelijk morgen TOTW sbc
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Verwijderd
Zo net toch Gullit 86 verkocht. En petit 88 en naingolan IF voor terug gehaald. Ben benieuwd hoe dit speelt..
Hoe zouden jullie onderstaand team upgraden, heb momenteel rond de 170k.
https://www.futbin.com/18/squad/2390910
Mijn voorste drie zijn erg agile, maar ik zou daar wel een extra krachtpatser kunnen gebruiken.
https://www.futbin.com/18/squad/2390910
- Boatank voor Hummels
- Vidal voor Juno/Tolisso
- OTW Tolisso ipv NIF
Mijn voorste drie zijn erg agile, maar ik zou daar wel een extra krachtpatser kunnen gebruiken.
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 22-12-2017 23:16 ]
Kan iemand helpen met de futmas pirlo challenge? het lukt maar niet tegen randoms. Ik kan jouw ook helpen! zo helpen we elkaar een beetje

De ‘random’ aan het begin van het potje een bericht sturen of ze Pirlo willen boosten. 9/10 zal hier momenteel wel aan mee willen helpen, zo was het bij mij in het 1e potje gelijk raak.Julian-Intel schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 02:26:
Kan iemand helpen met de futmas pirlo challenge? het lukt maar niet tegen randoms. Ik kan jouw ook helpen! zo helpen we elkaar een beetje
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Zo lastig is het toch niet? Ik was na 1 potje klaar; gewoon zo spelen dat je 1 op 1 met de keeper komt en ipv hem gewoon over de grond breed te leggen doe je het met een lobbed Y..Julian-Intel schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 02:26:
Verwijderd
Hoeveel was je kwijt incl futmas card? 70k ?Exodus FC schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:09:
Daar is ie dan:
[afbeelding]
Ik had de meeste spelers 83 rated spelers in mijn club aangezien ik nog een Calcio A team heb. Heb uiteindelijk maar 1 speler gekocht. Dus heeft mij maar 2k gekost.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:31:
[...]
Hoeveel was je kwijt incl futmas card? 70k ?
I like how you keep the mouse running...
Verwijderd
Haha slim ! Ik heb allee verkocht tegen mega winst.. ga erover denken of ik Pirlo in mijn team kwijt ga kunnen. Thnx !Exodus FC schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:42:
[...]
Ik had de meeste spelers 83 rated spelers in mijn club aangezien ik nog een Calcio A team heb. Heb uiteindelijk maar 1 speler gekocht. Dus heeft mij maar 2k gekost.
Dit inderdaad. Ik heb zowel Carrol als Pirlo in 1 pot. 91 Pirlo voor minder dan 17k is echt bizar goedkoop. De prijzen zijn inmiddels wat gestegen zie ik.AntraXxX schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 04:07:
[...]
De ‘random’ aan het begin van het potje een bericht sturen of ze Pirlo willen boosten. 9/10 zal hier momenteel wel aan mee willen helpen, zo was het bij mij in het 1e potje gelijk raak.
Je snapt het wel als je met hem speelt, tenzij je een team hebt dat volledig in dienst van hem speelt en veel vrije trappen mee krijgtOnderDeMotorkap schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:56:
[...]
Dit inderdaad. Ik heb zowel Carrol als Pirlo in 1 pot. 91 Pirlo voor minder dan 17k is echt bizar goedkoop. De prijzen zijn inmiddels wat gestegen zie ik.
Verwijderd
Mascherano levert mij nu al 2x zoveel op als ik hem heb ingekocht. Verwachten jullie dat hij in deze situatie (bij Barca blijvend) nog gaat stijgen of moet ik mijn 27 stuks nu verkopen?
Uit het niets, 6 van de laatste 8 Squad battles verloren, heeft je ranking ook invloed op je tegenstand(er)?
Is hij zo slecht ja? Ik heb gister een pot tegen hem mogen spelen, zijn balcontrole en passing is erg goed. Onwaarschijnlijke passes komen aan. Ik probeer de bal van de tegenstander te pakken op het moment dat het de bal aanneemt, maar bij Pirlo lukte dat vreemd genoeg niet.Bossie schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:38:
[...]
Je snapt het wel als je met hem speelt, tenzij je een team hebt dat volledig in dienst van hem speelt en veel vrije trappen mee krijgt
Maar goed, 17k voor een 91 rated speler is alsnog heel goedkoop, handig voor sbc met hoge rating.
Ik dacht er aan om hem op centrale CAM te zetten in 4-2-1-2-1(2), met namen als valeri, alessandrini, etc. om hem heen.
Voor mij werkt het in ieder geval niet, misschien omdat ik hem ook onbewust vergelijk met mijn reguliere CAM (Raffael 86). Het is een zeer goede playmaker, maar low/low is het probleem tenzij je een erg langzame possesion based playstyle hebt.OnderDeMotorkap schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:21:
[...]
Is hij zo slecht ja? Ik heb gister een pot tegen hem mogen spelen, zijn balcontrole en passing is erg goed. Onwaarschijnlijke passes komen aan. Ik probeer de bal van de tegenstander te pakken op het moment dat het de bal aanneemt, maar bij Pirlo lukte dat vreemd genoeg niet.
Maar goed, 17k voor een 91 rated speler is alsnog heel goedkoop, handig voor sbc met hoge rating.
Ik dacht er aan om hem op centrale CAM te zetten in 4-2-1-2-1(2), met namen als valeri, alessandrini, etc. om hem heen.
Verwijderd
Lekker cashen johVerwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:58:
Mascherano levert mij nu al 2x zoveel op als ik hem heb ingekocht. Verwachten jullie dat hij in deze situatie (bij Barca blijvend) nog gaat stijgen of moet ik mijn 27 stuks nu verkopen?
Verwijderd
Nee tuurlijk niet haha.. denk eens na hij stijgt met de dag.. die verkoop ik zo laat mogelijk allemaal.. kijk goed naar de tijden van de kaarten... er zijn er al veel minder in omloop dus ze worden al schaarser ):Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:35:
[...]
Ga jij ook nu doen dan? In Januari is dat toch beter?
Verwijderd
Haha jaa jij ook voor 2k per stuk gehaald dan? En hoeveel stuks. Ik denk dat ik met 27 stuks minstens 100k winst moet kunnen halen,Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:36:
[...]
Nee tuurlijk niet haha.. denk eens na hij stijgt met de dag.. die verkoop ik zo laat mogelijk allemaal.. kijk goed naar de tijden van de kaarten... er zijn er al veel minder in omloop dus ze worden al schaarser ):
Ik speel op PC kun je mij je origin id sturen? moet hem ook nog completen.theman36 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:28:
Zijn er nog mensen die samen de Pirlo doelstelling willen vrijspelen op pc?
Verwijderd
Ik had ze voor minder nog.. heb er nu 47Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:38:
[...]
Haha jaa jij ook voor 2k per stuk gehaald dan? En hoeveel stuks. Ik denk dat ik met 27 stuks minstens 100k winst moet kunnen halen,
Verwijderd
Jaa heb ze ook pas paar weken later gehaald denk ik. Maargoed, als ze voor max bin 10k weggaan of zelfs meer zoals Adrian Silva zwemmen wij in het geld straks.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:50:
[...]
Ik had ze voor minder nog.. heb er nu 47
Verwijderd
Daarom! MiljoenenVerwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:53:
[...]
Jaa heb ze ook pas paar weken later gehaald denk ik. Maargoed, als ze voor max bin 10k weggaan of zelfs meer zoals Adrian Silva zwemmen wij in het geld straks.
Verwijderd
Zou Mascherano dezelfde prijs kunnen bereiken of silva als deze naar china verhuist?
Eerst keer dat ik wat coins probeer te verdienen hiermee heb er een stuk of 35
Verwijderd
Ligt aan de hype denk ik maar dat is de gok.. en die wil ik graag nemen als ik Silva nu zie hahaVerwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:46:
Zou Mascherano dezelfde prijs kunnen bereiken of silva als deze naar china verhuist?
[...]
Verwijderd
Precies, is zo onvoorspelbaar en dat maakt het handelen zo leuk dit jaar. Kan altijd nog beter, maargoed.
Als het niet zoveel hoger wordt dan nu heb je alsnog winst en anders minimaal het aankoopbedrag terug.
Als het niet zoveel hoger wordt dan nu heb je alsnog winst en anders minimaal het aankoopbedrag terug.
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs