Oh en net een start gemaakt om mijn pc engine leven te verbeteren. Kan er nu ook ps3 en 4 controllers mee gebruiken! Ehm als ie aangekonen is natuurlijk.
Oh en naast pce zou het ook op de MD moeten werken! Keep you guys posted!
Brooks ps4 to pce adapter is de naam
=============
Verder heb ik beloofd dat ik mijn handheld ' verzameling' zou showen via wat pics, leek me wel leuk idee om dat hier ook te delen.
NB: excuses voor brakke iphone pics, of eigenlijk, die iphone kan best nette foto's maken, maar ik iets minder
Altijd vervelend als er dan zaken niet lijken te kloppen, ik heb ooit 2 final fantasy gameboy games aangeschaft......maar die zie ik niet, ook had ik de non color versie van links awakening, die zie ik ook niet meer, dus wellicht ergens nog een stash van gb games, mocht ik ze tegen komen dan plaats ik ze zeker hier.
Verder, bij de gameboy en gb color games
De onderste 4 games zitten iig altijd in mijn gb' reis' etuitje/heuptas.
Golf en tetris vind ik heerlijk time sinks, pokemon is duidelijk en kirby paar jaar geleden gekregen van een goede vriend. Dus die moet ik eigenlijk wel is uitspelen, kan schijnbaar ook in iets van 30 mins maar ik ben uniek genoeg om toch het nog niet gehaald te hebben....
Dan de gba games, denk dat het behoorlijk klopt, ik zou zweren dat ik ooit ook een fzero voor gba had gekocht, en mijn gba mariokart is ooit kwijtgeraakt

de beide zelda zijn helaas pirate versies, gekocht in een warenhuis in de filipijnen...
Verder hebben mijn kids dus ook een gba (micro) die eerst van mijn vrouw was, toen mijn zoon en nu van dochter lief, daarna kreeg mijn zoon mijn oude ds lite, en nu vind hij die eigenlijk ook niet meer interessant en is het alleen nog maar de switch. Dochter heeft een game op de ds die ze nog graag speelt, maar verder houdt het ook niet over, de gba hoor ik haar eigenlijk ook nooit meer over.
Niet op de foto hun games. een rayman double editon, yoshi's island voor gba en donkey kong country gba
Maar goed die horen ook niet in mijn verzameling, al hoewel ik er stiekum altijd wel vanuit ging dat ze er vroeger of later op uitgekeken zouden zijn
Dan de ds games vond dat er ook al wat weinig...
en bij de 3ds games zijn iig 2 extra ' gewone' ds games. In mijn kast heb ik 14 ds hoesjes waarvan 3 voor de 3ds....dus ik mis dan nog eea. Heb wellicht is games zonder hoesje 2e hands gekocht, of de hoesjes zwerven toch nog ergens rond in een of ander bewaarbakje of verhuis doos.
Ook te zien, the good old gba, en de 3ds, (met ontsnapte baard haar

maar het is iig geen kras

)
=============
edit 2
dangmatige neuroot die ik ben toch nog mijn games ge-audit.
Van de 11 ds games op de foto blijken er 7 hoesjes te ontbreken.....en sommige hoesjes bevatten nog games die er niet inhoorder, het totaal van de games komt daarmee op 18 (+2 van de volgende foto is eigenlijk 20 totaal dus)
En ik ben wel blij dat ik het even gedaan heb, want er zitten nog 'best aardige games' tussen.
(en ook 2 hmmm, nou ja, kijken of jullie ze spotten

)
game 12, children of mana, hoesje aanwezig
game 13 brain training, hoesje aanwezig
game 14 Eindeloos games top 10, hoesje aanwezig
game 15 Horses, mijn avonturen op de manege, hoesje aanwezig
game 16 puzzle quest ds, hoesje NIET aanwezig
game 17 elite beat agents, hoesje NIET aanwezig
game 18 new super mario brothers ds, hoesje NIET aanwezig
all in all not to bad toch?
[
Voor 95% gewijzigd door