Verwijderd schreef op maandag 21 november 2022 @ 19:04:
[...]
Heb je dit probleem met die labels alleen voor game gear games of ook de gameboy?
Mij lijkt het echt een fantastisch apparaat, maar ben nog niet in de gelegenheid geweest om hem te bestellen. Maar dat het scherm zo goed is dat is wel erg goed om te horen.
Ja ik zat gisteren idd te zeuren over Analogue. Dat is omdat ik het echt erg vind dat juist de serieuze collectors die toch met de games willen spelen
(al hoewel dat mogelijk ook weer tegenstrijdig is, want juist die groep wil hun games pristine houden, dus geen slijtage/gebruikssporen riskeren lijkt me) dus veel geld willen uitgeven voor de perfecte ervaring en die worden dan extra hard geraakt!
Verder hadden we bij die nt noir (uhm ik twijfel over de naam maar iig de meest recente nes analogue console!) het probleem van losse carts.......dus het is iig niet de eerste keer dat iets als dit gebeurd.
Juist bij dure luxe apparaten vind ik dat echt bizar, hoewel nogmaals, en ik denk dat ik hierboven al de verklaring heb gegeven, de meerderheid zal er roms op afspelen verwacht ik.
MAAR, het zijn verder natuurlijk prachtige apparaten! Het scherm word idd overal geprezen en als ik wel zou genieten van handheld gaming zou ik er zeker ook een willen, helemaal nu het inmiddels bijna een soort mini mister is!
Echter ik merk (en wist al) dat ik echt zeer weinig handheld games speel......denk dat mijn meest gespeelde handheld game judgement silversword is voor de wonderswan (wel via mister). Deze is gewoon te koop op steam.
Heb wel laatst even link's awakening gespeeld op mijn og gb color, dacht eerst dat hij stuk was, maar ik moest gewoon zorgen dat ik in het daglicht zat
Deze heb ik destijds wel uitgespeeld, maar via de super nes super gamboy......en mogelijk later via de gba adapter op de cube...
De Analogue megadrive en snes varianten zou ik (ja ondanks bovenstaande

) ook nog wel overwegen gezien je out of the box support hebt voor hdmi en natuurlijk de wireless controllers en icm recente hardware ipv stuff uit de 90ies!
Goed met mijn gigantische megadrive verzameling van 7 spelen is dat niet echt heel logisch.
En voor de snes met iets van 20-30 eigenlijk ook niet........maar toch *insert spongebob meme hier*