Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2017/2018 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste
Acties:
  • 35.812 views

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Left part of the Evil twins

De site van arseblog heeft het moeilijk :+

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
Gunner schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:05:
[...]

Kroenke is nog steeds de eigenaar....
Mixed feelings over dat.

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 13:54
De laatste jaren heeft Wenger ook niet veel potten meer kunnen breken. Kan me nog wel de tijden herinneren toen Arsenal nog op Highbury speelde met Henry, Bergkamp, Pires etc.... Toen had hij het wel lekker voor elkaar.

Ben benieuwd wie hem gaat opvolgen. 22 jaar.... dat is echt lang voor een trainer.

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Nou @Kaap , gefeliciteerd. ;)

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 100-400 DG OS HSM Contemporary

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Ondanks dat deze man velen voor jaren heeft gefrustreerd, waaronder mijzelf, kreeg ik wel kippenvel bij het lezen van het bericht. Velen kennen geen Arsenal zonder Wenger. Ja, een klein beetje emotie kwam daar wel bij kijken en dan ben ik echt niet zijn grootste fan ofzo.

De Europa League winnen zou een mooi afscheid zijn.

Gunner wijzigde deze reactie 20-04-2018 15:23 (12%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hij heeft toch wel groot bijgedragen aan de modernisering van het Engelse voetbal. Tijd voor een mooi standbeeld.

• Gaius
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
quote:
Angeloonie schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:08:
[...]

True, maar de kans dat er een manager komt die wél de weakspots adresseert is groot :P
Ik hoop het voor je. De opvolging van die andere langzittende PL-manager daar in Manchester gaat nog steeds niet echt lekker.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
Gaius schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 15:50:
[...]

Ik hoop het voor je. De opvolging van die andere langzittende PL-manager daar in Manchester gaat nog steeds niet echt lekker.
Ja maar dat is Manchester en niet Arsenal. Misschien kan Arsenal het wel. Dat weten we pas over een tijdje.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Wow, toch nog onverwacht. Te lang gebleven waardoor er ook negatieve herinnneringen zullen zijn, maar een van de groten. Mooie woorden van Alex Ferguson:
quote:
Former Manchester United manager Sir Alex Ferguson: "I am really happy for Arsene Wenger. I have great respect for him and for the job he has done at Arsenal. It is great testament to his talent, professionalism and determination that has been able to dedicate 22 years of his life to a job that he loves.

"In an era where football managers sometimes only last one or two seasons, it shows what an achievement it is to serve that length of time at a club the size of Arsenal.

"I am pleased that he has announced he is leaving at this stage of the season, as he can now have the send-off that he truly deserves.

"He is, without doubt, one the greatest Premier League managers and I am proud to have been a rival, a colleague and a friend to such a great man."
Maar nu moet Arsenal op zoek naar een ander excuus :p

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17:00
Jammer dat hij weg gaat. Hij past denk ik niet bij de huidige spelers die in het voetbal rond lopen. Ik hoorde tijdens een interview een mooie quote van hem, namelijk dat je voetballer eerst moet betalen voordat ze iets gaan doen.
Ik gun Arsenal het beste, maar geen gevalletje Man United. Waar ze met zo'n koekebakker aankomen.. Fijn voor het aanzien van je club.

Aquila wijzigde deze reactie 20-04-2018 18:51 (5%)

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16:28
Als Tuchel naar PSG gaat, is Emery dan niks voor Arsenal? Lijkt me een bijzonder geschikte manager voor Arsenal, maar helaas voor hem zit ie bij de verkeerde club. Daar speelt veel meer dankzij Neymar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 17:51
quote:
Haha

Vanmorgen kwam ik terug van een klus, pak een boterham, open Ipad, zie nieuwsbericht. Echt totaal flabbergasted....shocked. Ja, zijn tijd was echt op, moest echt weg, maar toch, bizar om te lezen. Surreal...

Ik zelf denk dat ze Ancelotti aanstellen, die is beschikbaar en bewezen. Ik zelf zou graag Allegri zien. In ieder geval zou ik graag Vieira en Henry als assistenten willen zien wie het dan ook zal gaan worden.

"Political correctness will be the downfall of western society"

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Hoop voor je dat het geen type Mourinho wordt. :+

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• apis29
  • Niet online
Brendan Rogers ;)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 17:40
Nog 1 avontuur voor van Gaal. Ik zou het prachtig vinden.

PSN: lekkerboeie86

• Gunner
  • Niet online

Gunner

quote:
gambieter schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 16:19:
Wow, toch nog onverwacht. Te lang gebleven waardoor er ook negatieve herinnneringen zullen zijn, maar een van de groten. Mooie woorden van Alex Ferguson:

[...]

Maar nu moet Arsenal op zoek naar een ander excuus :p
Mooie woorden van Ferguson. Mooie rivaliteit was dat vroeger. Maar ook van jou. Dank.

Wat je ook van hem vind. Hij verdient ons respect.

Au revoir. Merci.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Conte wordt ook genoemd als mogelijkheid, die is niet meer bij Chelsea volgend seizoen. Maar speelt niet het voetbal van Arsenal.

Benitez?

• apis29
  • Niet online
"Arsene Wenger: Arsenal must be bold in new manager search - Ivan Gazidis"

"When Arsene was appointed, I don't think he was on many people's radar. That doesn't mean we have to repeat that but it does mean we have to be bold and get the person we believe is the right person."
"We want someone who plays progressive, exciting football that gets people interested and excited in games we play.

"Another significant piece is how the candidate represents the club and it must be someone who gives youth a chance."

Peter Bosz :D

Bij Bayern wordt Niko Kovacs van Frankfurt volgend jaar de trainer dus die Nagelsmann zou een optie kunnen zijn (misschien te jong bevonden). Die van Bournemouth werd ook vaak genoemd als kandidaat bondscoach voor Engeland vanwege moderne spelopvatting en met Wilshere gewerkt inmiddels, misschien ook een optie.

apis29 wijzigde deze reactie 20-04-2018 21:36 (32%)

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 17:44
En Memphis scoort alweer. Goed bezig!

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
quote:
Gunner schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:51:
Wat je ook van hem vind. Hij verdient ons respect.
Dat sowieso. Ik heb toch jaren genoten van wat hij neer zette.

• Kaap
quote:
gambieter schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:57:
Conte wordt ook genoemd als mogelijkheid, die is niet meer bij Chelsea volgend seizoen. Maar speelt niet het voetbal van Arsenal.

Benitez?
Luis Enrique lees ik zojuist.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
Kaap schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 09:04:
Luis Enrique lees ik zojuist.
Ik vermoed dat elke werkeloze trainer of schopstoel zittende trainer genoemd gaat worden in de volgende periode ;)

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 17:36
Denk zelf dat er een trainer met een bekende naam naar Arsenal gaat.
Deze gaat dan bakken met geld uitgeven met nauwelijks resultaat.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 15:41
Mourinho is al voorzien.

Ik mag toch hopen dat ze bij Arsenal voor wat meer stabiliteit gaan.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14:08
quote:
gambieter schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:07:
[...]

Ik vermoed dat elke werkeloze trainer of schopstoel zittende trainer genoemd gaat worden in de volgende periode ;)
Las ook al een gerucht dat ze Wenger voor t blok hebben gezet. Zelf opstappen, of anders in de zomer ontslagen worden. Heb alleen geen idee hoe betrouwbaar dat gerucht is

• Deadsy
quote:
dutchgio schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:53:
Mourinho is al voorzien.

Ik mag toch hopen dat ze bij Arsenal voor wat meer stabiliteit gaan.
Denk wel dat ze net als United de verkeerde keuze maken.
Niet een trainer die een goed team kan opbouwen ofzo maar iemand die veel geld uitgeeft en hoopt dat er wat leuks bij zit.

Vind zelf dat erin Engeland maar 2 clubs zijn die goed bezig zijn qua beleid. Liverpool en Tottenham.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Nou, Salah evenaart de 31 PL goals in een seizoen, dwz Luis Suarez vier jaar terug (en 1995/96 Alan Shearer en 2007/08 Cristiano Ronaldo). Geen slecht gezelschap voor Salah ;)

Wat een verschil tussen de Oxlade Chamberlain in de laatste paar seizoenen bij Arsenal en nu bij Liverpool. Hij heeft nu zelfvertrouwen, scoort en komt met mooie assists.

En Liverpool geeft het weer weg. 0-2 voor tegen West Brom die gaan degraderen, en 10 minuten later is het 2-2. Karius zwak bij de 2e goal, Lovren die niet kan verdedigen (en de perfecte voorzet van Brunt). Liverpool moet echt een betere keeper kopen.

gambieter wijzigde deze reactie 21-04-2018 15:17 (41%)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Ik heb de topper in Italie (Juve-Napoli) opstaan. Napoli 4 punten achter, dus moet winnen. Echt Italiaans voetbal, masterclass verdedigen.

Maar 90e minuut een corner voor Napoli, en de kopbal van Koulibaly is me een kanonskogel zo hard. Dat zijn echt momenten, maar dat was toch een fraaie. Daarmee is het nog niet gedaan in Italie.

gambieter wijzigde deze reactie 22-04-2018 22:50 (6%)

• Fleximex
quote:
gambieter schreef op zondag 22 april 2018 @ 22:39:
Ik heb de topper in Italie (Juve-Napoli) opstaan. Napoli 4 punten achter, dus moet winnen. Echt Italiaans voetbal, masterclass verdedigen.

Maar 90e minuut een corner voor Napoli, en de kopbal van Koulibaly is me een kanonskogel zo hard. Dat zijn echt momenten, maar dat was toch een fraaie. Daarmee is het nog niet gedaan in Italie.
Nog niet gedaan? Nieuw leven ingeblazen! Juventus heeft nog maar 1 punt voorsprong waar het nog uit tegen Inter en Roma moet (en thuis Bologna en AC Milan). Ik denk dat Napoli zelfs de betere papieren heeft. Al zijn Sampdoria en Fiorentina uit natuurlijk ook niet makkelijk.

• Gaius
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
quote:
gambieter schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 15:05:
Nou, Salah evenaart de 31 PL goals in een seizoen, dwz Luis Suarez vier jaar terug (en 1995/96 Alan Shearer en 2007/08 Cristiano Ronaldo). Geen slecht gezelschap voor Salah ;)
Salah nu ook verkozen tot speler van het jaar. Zat er dik in na z'n doelpunten en hij is de eerste die 3x speler van de maand is geworden in 1 seizoen.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

quote:
toolkist schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 14:02:
[...]

Las ook al een gerucht dat ze Wenger voor t blok hebben gezet. Zelf opstappen, of anders in de zomer ontslagen worden. Heb alleen geen idee hoe betrouwbaar dat gerucht is
Krijg ook wel een beetje het gevoel meer en meer dat het niet geheel vrijwillig was.

• Tomski1986
  • Registratie: september 2011
Inter - Juventus 2-1. Inter met zijn tienen al na 20 minuten.
Een der mooiere partijen die ik al heb gezien.

2-3 OMG :D

Tomski1986 wijzigde deze reactie 28-04-2018 22:45 (6%)

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

quote:
Tomski1986 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 22:33:
Inter - Juventus 2-1. Inter met zijn tienen al na 20 minuten.
Een der mooiere partijen die ik al heb gezien.

2-3 OMG :D
VI zit er wel vaker naast met hun live score :P

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• JanW
Ik heb medelijden met de fans van Napoli :D In 86ste minuut heb je kans om vandaag op de eerste plek te komen en 4 minuten later staat Juve met 2-3 voor. Ontzettend jammer en die coach van Inter mag dat zichzelf gewoon aanrekenen, met zijn belachelijke wissels :X

Nu hopen dat Roma volgende week 13 mei dan Juventus de punten kan afsnoepen en dan Napoli haar wedstrijden gewoon wint.

• Tomski1986
quote:
JanW schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:16:
Ik heb medelijden met de fans van Napoli :D In 86ste minuut heb je kans om vandaag op de eerste plek te komen en 4 minuten later staat Juve met 2-3 voor. Ontzettend jammer en die coach van Inter mag dat zichzelf gewoon aanrekenen, met zijn belachelijke wissels :X

Nu hopen dat Roma volgende week 13 mei dan Juventus de punten kan afsnoepen en dan Napoli haar wedstrijden gewoon wint.
Die coach van Inter hoeft zich toch niets aan te rekenen.
Juventus verdiende hier gewoon echt geen 3 punten. Net zoals Vecino rood verdiende, verdiende Pjanic 3x rood.

• JanW
Wat ik las (wedstrijd helaas niet kunnen zien) was dat de wissel, waarmee hij Icardi eruit haalde en Santon erin bracht (aanvaller eruit, verdediger erin) een flink kantelpunt was. Juventus hoefde niemand meer achterin te houden en kon blijven aanvallen, omdat er niemand van Inter meer voorin stond om gevaarlijk te worden. Zo'n wissels pakken 9 van de 10 keer verkeerd uit.

• Kaap
Tja als Napoli het zelf dan weggeeft...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Stoke City de eerste degradant. Shaqiri dus beschikbaar, die hoort daar niet thuis bij de houthakkers.

@Kaap zal wel blij zijn, die heeft het toch niet zo op Stoke ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
@gambieter
Vond Shaqiri altijd een leuke speler, maakte best een paar leuke goaltjes bij Bayern. Geen idee waarom ze hem alweer zo snel weg deden..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Shaqiri paste totaal niet bij Stoke City, groepje hakkers voor de lange bal met opeens een echte voetballer ertussen.

Alleen is Shaqiri ook weer niet echt iemand die een team kan trekken, meer een momentenspeler. Het zou wel leuk zijn hem in een voetballend team te zien.

Patrick van Aanholt scoorde de winnende goal voor Crystal Palace, geeft in een tweet aan het jammer te vinden dat zijn goal Stoke laat degraderen: https://twitter.com/pvanaanholt/status/992761018941169664. Sommige van de reacties zijn hilarish :+

gambieter wijzigde deze reactie 05-05-2018 15:53 (43%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaap
quote:
gambieter schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 15:21:
Neuh was meer Tony Pulis eigenlijk. Waardeloze manager is dat die alleen maar anti-voetbal kan spelen. Toen Stoke van Pulis af was speelde ze onder Hughes een tijd best aardig voetbal zelfs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deadsy
HSV is gedegradeerd, werd ook wel tijd want het beleid daar is om te janken en nu zijn ze hopelijk gedwongen om er met de bezem doorheen te gaan en iets nieuws op te bouwen.

Wolfsburg zal denk ik ook wel degraderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 14:47

Gynnad

* * *

quote:
Deadsy schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 18:30:
HSV is gedegradeerd, werd ook wel tijd want het beleid daar is om te janken en nu zijn ze hopelijk gedwongen om er met de bezem doorheen te gaan en iets nieuws op te bouwen.

Wolfsburg zal denk ik ook wel degraderen.
Alleen de laatste twee degraderen toch, dus het is nog niet beslist, het wordt HSV of Wolfsburg

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 16:39

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

quote:
Gynnad schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 18:45:
[...]

Alleen de laatste twee degraderen toch, dus het is nog niet beslist, het wordt HSV of Wolfsburg
Waarbij Wolfsburg tegen de club speelt die al zeker is van degradatie en HSV tegen de nummer 9, ik acht de kans groot dat het over is voor HSV. Zeker aangezien Wolfsburg er met gelijkspel ook is

[Oo[:::|:::]oO]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 17:34
Wolfsburg? Ging Younes niet naar Napoli / Wolfsburg ?
of gaat hij zich dan weer terugtrekken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• toolkist
quote:
gambieter schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 15:21:
Stoke City de eerste degradant. Shaqiri dus beschikbaar, die hoort daar niet thuis bij de houthakkers.

En West Brom leeft nog :D
Southampton moet nu dan wel verliezen van Everton (winnen ze dan is t alsnog over). Volgende week moet Swansea tegen Southampton, dat moet een gelijkspel worden. Als dat allemaal gebeurt gaat de laatste speelronde onderin nog erg spannend worden :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Deadsy
quote:
Gynnad schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 18:45:
[...]

de laatste 2 degraderen zeker en de nr16 speelt nacompetitie.
Zie het niet gebeuren dat HSV nog aan Wolfsburg voorbij gaat.

Zoals gezegd, voor HSV zal degradatie wel eens goed kunnen zijn want het is daar vanwege wanbeleid een puinhoop.
En voor Wolfsburg zou het ook niet slecht zijn, misschien dat ze dan eens gaan proberen om ook iets op te bouwen zonder extra geld van VW. En met het nieuwe bestuur daar zou het best wel eens kunnen zijn dat de goede ouwe tijd voorbij is en dat de geldkraan nooit meer open gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
Over de PL gesproken. Southampton verliest 2 lullige punten door een kinderlijk slechte dekkings fout. Eredivisie waardig..

@gambieter
Inderdaad. Shaqiri had zijn momentjes wel. Bij Bayern was het makkelijk voetballen voor hem had ik het idee. Opzich is het niet erg, want als hij ze op de juiste momenten heeft dan wil iedereen hem wel kopen.

Aquila wijzigde deze reactie 05-05-2018 20:27 (47%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• toolkist
quote:
Aquila schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:24:
Over de PL gesproken. Southampton verliest 2 lullige punten door een kinderlijk slechte dekkings fout. Eredivisie waardig..
West Brom was dus 10 seconden verwijderd van degradatie :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
quote:
toolkist schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:27:
[...]

West Brom was dus 10 seconden verwijderd van degradatie :D
Spannend is het wel inderdaad.. vooral voor de WBA fans. Ongelofelijk eigenlijk :o

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

quote:
Kaap schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 16:46:
[...]

Neuh was meer Tony Pulis eigenlijk. Waardeloze manager is dat die alleen maar anti-voetbal kan spelen. Toen Stoke van Pulis af was speelde ze onder Hughes een tijd best aardig voetbal zelfs.
Kom we zijn Shawcross toch nog niet vergeten?
Blij dat we van die club verlost zijn.

Gunner wijzigde deze reactie 06-05-2018 08:48 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaap
quote:
Gunner schreef op zondag 6 mei 2018 @ 08:48:
[...]
Kom we zijn Shawcross toch nog niet vergeten?
Blij dat we van die club verlost zijn.
Shawcross deed dat niet express. Die reactie van Shawcross toen gezien ook? Die vent ging nog net niet over zijn nek daarna, stond in tranen ernaast en heeft constant contact gehouden met Ramsey. Nee, ik heb nooit een hekel aan de club gehad. De fans daarentegen...inteelt volk 1ste klas. Heerlijk om de orcs te narren nu.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
quote:
P.O. Box schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 19:01:
Wolfsburg? Ging Younes niet naar Napoli / Wolfsburg ?
of gaat hij zich dan weer terugtrekken?
Volgens VI krijgt hij een flinke zak geld als hij tekent bij Wolfsburg, dus is vrijwel zeker dat hij daar wel naartoe zal gaan.. al weet je het inderdaad nooit. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16:03

Bossie

PSN = Patje_b_

Goede Real countergoal van Barce :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17:38
Begint wel lekker zo deze El Classico. :)

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | Sony KDL-40WE5 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
polopolo150 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:01:
Begint wel lekker zo deze El Classico. :)
Hij eindigt ook leuk zo.
Dacht eerst dat Barca simpelweg Ramos ff uit de wedstrijd wilde lokken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online
Wilde net bijdehand zeggen dat het niet eindigt met 11 tegen 11, maar ben al te laat :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
alexbl69 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:34:
Wilde net bijdehand zeggen dat het niet eindigt met 11 tegen 11, maar ben al te laat :)
ipv tweede geel voor Suarez laat ie doorgaan en komt de 2-1 |:(
Herhaling lijkt eigenlijk gewoon direct rood voor Suarez.

Bossie wijzigde deze reactie 06-05-2018 22:00 (10%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomski1986
Een videoref is hier broodnodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
Ik ben benieuwd hoe erg een videoref het spel gaat vertragen in dit geval.

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | Sony KDL-40WE5 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JanW
Je zou verwachten van iemand die er voor betaald krijgt, dat ie nog wel de ene speler van de ander kan onderscheiden. Maar niet Sierd. Kroos en Modric, Umtiti en Semedo en 't gaat maar door :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
quote:
JanW schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:11:
Je zou verwachten van iemand die er voor betaald krijgt, dat ie nog wel de ene speler van de ander kan onderscheiden. Maar niet Sierd. Kroos en Modric, Umtiti en Semedo en 't gaat maar door :X
Ach kom, met Sierd kun je nog een beetje lachen ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: juli 2009

v8power67

Seat leon 1m 20vt 180pk!!

Ben normaal wel pro barca. Maar eerst die rode kaart die 4x rood was ondanks gezeik van marcelo, je slaat gewoon niet.
Daarna die 2-1 van suarez wat gewoon vrije trap was voor real..
Hoop nu op de 2-2 en eigenlijk 2-3.. gewoon om het even recht te trekken.

Edit daar is de 2-2 oOo

v8power67 wijzigde deze reactie 06-05-2018 22:18 (5%)

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
Hoop het niet. Daar gaat mijn Toto dan.

De 2 - 2 helpt al niet lol

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: juli 2009

v8power67

Seat leon 1m 20vt 180pk!!

Hoppa penal niet gegeven...

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Mooie goal van Bale, maar wat is die scheids aan het doen? Zelfs in een duikelaarsland als Spanje is dat elke dag een pingel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Wat een zootje ongeregeld BAR v RMA

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
quote:
Hackus schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:26:
Wat een zootje ongeregeld BAR v RMA
Heerlijk toch :)? Nu nog ff knokken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fleximex
Toch iets meer sympathie voor Real dan Barca deze wedstrijd. Al is het schoppen van twee kanten.

Barca lijkt meer gefrusteerd dat Real weer in de CL finale staat dan dat Real gefrusteerd is dat het op zo'n grote afstand geen kampioen wordt.
quote:
alexbl69 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:33:
[...]

Heerlijk toch :)? Nu nog ff knokken.
Met live commentaar van Sierd dan :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
alexbl69 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:17:
[...]

En daarnaast het toneel van Suarez

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomski1986
Hoe kan je nu nog enige vorm van sympathie voor Barca tonen?
Ze kunnen even vuil zijn dan Real of Atletico.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Tomski1986 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:57:
Hoe kan je nu nog enige vorm van sympathie voor Barca tonen?
Ze kunnen even vuil zijn dan Real of Atletico.
Altijd al zo geweest toch?
Vind vooral dat altijd naar kaarten vragen zo irritant, en vervolgens constant blijven uitlokken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomski1986
And in other news, the London Police are desperately looking for a man named Mohammed Salah..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 210667
  • Registratie: mei 2019
  • Niet online
quote:
polopolo150 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:09:
Ik ben benieuwd hoe erg een videoref het spel gaat vertragen in dit geval.
Als je dat in Spanje gaat doen dan voeren ze een jaar later zuivere speeltijd in. Wedstrijden duren dan net zolang als een football wedstrijd in Amerika. Wat een zooitje ongeregeld is dat daar in Spanje. Met Marcello en Ramos als grootste criminelen.
quote:
alexbl69 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:17:
[...]

Sierd was een tijd geleden een cultheld in mijn ogen. Is nu afgezakt tot een karikatuur van zichtzelf. Niet om te pruimen. Als ik hem hoor schakel ik op Ziggo ook altijd naar het tweede geluidskanaal. Zijn meestal britten.

210667 wijzigde deze reactie 07-05-2018 11:39 (31%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
Videoref leek me eerst wel een oplossing, maar na het een paar keer te hebben meegemaakt heb ik mijn mening bijgesteld.

Het haalt alle vaart uit het spel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 210667
  • Registratie: mei 2019
  • Niet online
quote:
alexbl69 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:54:
Videoref leek me eerst wel een oplossing, maar na het een paar keer te hebben meegemaakt heb ik mijn mening bijgesteld.

Het haalt alle vaart uit het spel.
In Duitsland werkt dat anders prima. Misschien daar eens naar kijken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 16:46
quote:
Heppieboeddah schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:54:
[...]

In Duitsland werkt dat anders prima. Misschien daar eens naar kijken
U zei? https://www.independent.c...on-to-pitch-a8307876.html

Nee, ook in Duitsland werkt het niet perfect. Zolang er geen duidelijke regels zijn omtrent VAR zal het dat ook nooit worden. Van mij mogen ze het achterwege laten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:13

Angeloonie

The Division 2 Addict

Tsja het staat natuurlijk ook nog in de kinderschoenen, ik verwacht dat het over een paar jaar echt wel sneller zal gaan. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deadsy
quote:
Noiz schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:48:
[...]

U zei? https://www.independent.c...on-to-pitch-a8307876.html

Nee, ook in Duitsland werkt het niet perfect. Zolang er geen duidelijke regels zijn omtrent VAR zal het dat ook nooit worden. Van mij mogen ze het achterwege laten.
Geef het wat tijd, vooral de regels omtrent en dat men te traag ermee is werkt het tegen.

Zonder videaref heb je ook genoeg momenten waar het spel lang stil valt omdat men zit te zeuren bij de scheids.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 16:46
quote:
Deadsy schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:51:
[...]

Geef het wat tijd, vooral de regels omtrent en dat men te traag ermee is werkt het tegen.

Zonder videaref heb je ook genoeg momenten waar het spel lang stil valt omdat men zit te zeuren bij de scheids.
Precies, het spel ligt al teveel stil. Met VAR gaat dat alleen maar erger worden (want men gaat dan nog steeds zeuren bij de scheids). Het maakt het voetbal er niet leuker op om naar te kijken. De foutjes horen wat mij betreft ook gewoon in het voetbal.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22-05 23:38

jeka

Support your local club.

Tegenwoordig horen de fouten er niet meer bij 1 doelpunt kan een club miljoenen kosten.

FCG

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Deadsy
quote:
Noiz schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:58:
[...]

Precies, het spel ligt al teveel stil. Met VAR gaat dat alleen maar erger worden (want men gaat dan nog steeds zeuren bij de scheids). Het maakt het voetbal er niet leuker op om naar te kijken. De foutjes horen wat mij betreft ook gewoon in het voetbal.
Als er spelers gaan zeuren bij de scheids gewoon kaarten trekken.
Ze moeten eens kijken hoe ze dit bij Rugby oplossen. Geen gezeur.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 23-05 13:43
quote:
Noiz schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:58:
[...]

Wat mij betreft niet. Wel of geen finale CL, wel of geen degradatie met talloze ontslagen tot gevolg, noem maar op.

Gezien de financiële belangen die er overal spelen moet de sport zo eerlijk mogelijk eigenlijk, dus met VAR (breder inzetbaar dan wat nu getest wordt, een gele kaart die niet gegeven wordt in de eerste minuten kan bijvoorbeeld heel cruciaal zijn voor het verdere verloop van de wedstrijd) en met zuivere speeltijd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Deadsy
quote:
Joster schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:27:
[...]

Wat mij betreft niet. Wel of geen finale CL, wel of geen degradatie met talloze ontslagen tot gevolg, noem maar op.

Gezien de financiële belangen die er overal spelen moet de sport zo eerlijk mogelijk eigenlijk, dus met VAR (breder inzetbaar dan wat nu getest wordt, een gele kaart die niet gegeven wordt in de eerste minuten kan bijvoorbeeld heel cruciaal zijn voor het verdere verloop van de wedstrijd) en met zuivere speeltijd.
Gewoon kijken waar het misgaat en kijken wat ze daar aan kunnen doen.

Een van de problemen is dat het spel stil ligt omdat men te lang bezig is met de beelden te bekijken.
Dan is er dus of iets mis met de snelheid van de persoon achter de TV, of niemand durft de beslissing te nemen.

De gesprekken tussen de scheidsrechters opnemen en dan bestuderen om te kijken waar het besluit proces stilvalt.

Want sorry, in andere sporten gaat het wel goed. Dus het probleem is niet de techniek maar de manier waarop deze geïmplementeerd is of de mensen die het bedienen of de regels eromheen.

Een van de problemen die ik zie is gewoon de manier hoe omgegaan word met overtredingen door de elftallen zelf.
Het klagen en zeuren richting de scheids en de pogingen die ik soms zie om deze te intimideren.
Daar moet de UEFA en FIFA echt iets mee doen.
De beslissing is genomen, het gezeur gaat hier niets aan veranderen. Maar de intimidatie die erbij zit zal wel toekomstige beslissingen kunnen beïnvloeden.

Gewoon de regel invoeren dat alleen nog maar de 2 aanvoerders naar de scheids mogen en spelers die de scheids naar zich toeroept.
Alle anderen, 1 waarschuwing en dan geel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
quote:
jeka schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:01:
Tegenwoordig horen de fouten er niet meer bij 1 doelpunt kan een club miljoenen kosten.
Dat is niet de schuld van 'het voetbal'. Mogelijk foutieve beslissingen zijn altijd 'part of the deal' geweest. Dat er nu mediabedrijven en oliemagnaten met honderden miljoenen of miljarden inzitten verandert daar niks aan.

Is misschien zelfs wel een deel van de charme van het spelletje.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deadsy
quote:
alexbl69 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:57:
[...]

Dat is niet de schuld van 'het voetbal'. Mogelijk foutieve beslissingen zijn altijd 'part of the deal' geweest. Dat er nu mediabedrijven en oliemagnaten met honderden miljoenen of miljarden inzitten verandert daar niks aan.

Is misschien zelfs wel een deel van de charme van het spelletje.
Aye, alles kun je er niet mee fiksen maar wel de grote blunders. Zoals bv de handsbal van Henry in de playoff tegen Ierland.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaap
Wenger gaf in de persconferentie aan dat hij het wel zag zitten om komend seizoen als Arsenal fan op de manager te kunnen schreeuwen. De meme volgde al snel:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deadsy
Iniesta zou nu niet meer naar China maar naar Japan gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• toolkist
quote:
Deadsy schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 17:53:
Iniesta zou nu niet meer naar China maar naar Japan gaan.
Om het even, blijft een prut competitie. Ik snap ook echt niet waarom je na zo'n carriere nog naar zo'n competitie wil.
Om een andere cultuur te ontdekken? Huur dan lekker een huis daar voor een jaar of twee...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deadsy
quote:
toolkist schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:02:
[...]

Om het even, blijft een prut competitie. Ik snap ook echt niet waarom je na zo'n carriere nog naar zo'n competitie wil.
Om een andere cultuur te ontdekken? Huur dan lekker een huis daar voor een jaar of twee...
Geld.
De baas van de club is van Rakuten en legt zelf geld bij.
En als ik zelf zou moeten kiezen tussen China, zandbak of Japan zou ik ook voor Japan gaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Deadsy
Wow PSG heeft de beker gewonnen.
Dat zag ik totaal niet aankomen, de bookmakers denk ik ook niet.

Met een zwaar bevochten 2-0 wist PSG te winnen van de nr13 van de 3e divisie.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

We gaan Wenger toch wel missen. Vanavond weer wat klassiekers van hem ;)
- het was geen rode kaart
- hoe de scheidsrechter daar een penalty van kon maken?

Het was rood en de pingel was ook wel duidelijk. Wie gaat de Arsene-bril opzetten volgend seizoen? :P

• JAN-B
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23-05 11:38

JAN-B

525 Wp op mijn dak

iemand een idee waarom Ozil de laatste 5 x (in de PL ) niet speelde :? en Lacazette gisteren ook niet ?

Gaia : She is going to die, unless..... ( song by Valensia )

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 07:49
quote:
JAN-B schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:31:
iemand een idee waarom Ozil de laatste 5 x (in de PL ) niet speelde :? en Lacazette gisteren ook niet ?
Özil is (licht) geblesseerd, maar ik geloof dat hij op dit moment ook niet zo goed in de groep ligt.
Lacazette kreeg gisteren rust volgens Wenger, dus Auba was enige spits.

Het maakt(e) voor Arsenal ook allemaal weinig uit. 6de blijven ze toch wel

• JanW
YouTube: Samenvatting | Chelsea - Huddersfield | 09/05/2018
Voor de liefhebbers van scrimmages, deze bij Chelsea - Huddersfield vanaf 1:35 mag er zijn hoor _O_

• JAN-B
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23-05 11:38

JAN-B

525 Wp op mijn dak

quote:
Sjurm schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:32:
[...]

maar ik geloof dat hij op dit moment ook niet zo goed in de groep ligt.
OK, maar het blijft wel vreemd om dan zo iemand een vet contract aan te bieden (10 of 20 miljoen/jaar toch ? )
als hij blijkbaar niet zo goed in de groep ligt :?
Ook vreemd om iemand rust te geven 2 wedstrijden voor het einde.

Gaia : She is going to die, unless..... ( song by Valensia )

• Deadsy
quote:
JAN-B schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:49:
[...]

OK, maar het blijft wel vreemd om dan zo iemand een vet contract aan te bieden (10 of 20 miljoen/jaar toch ? )
als hij blijkbaar niet zo goed in de groep ligt :?
Ook vreemd om iemand rust te geven 2 wedstrijden voor het einde.
Vind hem ook niet goed genoeg voor een dergelijk contract, niet constant genoeg.
Maar denk dat het contract meer was om de achterban tevreden te houden want die wilden hem behouden.

• toolkist
quote:
Sjurm schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:32:
[...]

Özil is (licht) geblesseerd, maar ik geloof dat hij op dit moment ook niet zo goed in de groep ligt.

Het maakt(e) voor Arsenal ook allemaal weinig uit. 6de blijven ze toch wel
Keown voorspelde al dat Ozil een "emotional breakdown" zou hebben en dus niet meer zou spelen na het verlies tegen Atletico. Keown ging flink los over Ozil na die wedstrijd.

• Deadsy
https://www.vi.nl/nieuws/...oor-arda-turan-in-turkije

Kunnen we zoiets in heel Europa invoeren voor wanneer je de scheids aanraakt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• toolkist
quote:
Deadsy schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:59:
https://www.vi.nl/nieuws/...oor-arda-turan-in-turkije

Kunnen we zoiets in heel Europa invoeren voor wanneer je de scheids aanraakt?
Maar dan wel graag consequent doorgevoerd en niet alleen als het de (zoals in dit geval) Turkse grote 3 niet raakt.
Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True