[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:
  • 38.936 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-06 16:25
Vraag me af hoeveel geld Mourinho deze zomer over de balk gaat gooien.

Zoveel geld uitgegeven en het is gewoon niet om aan te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-06 23:55
Leuk voor Frankfurt dat ze de Duitse beker gewonnen hebben. Leuk team. Ik heb toch wel verwachtingen van Kovac!

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Beetje controversieel einde, de scheidsrechter gebruikte het TV-scherm en wilde toch geen pingel aan Bayern geven. Ze zijn boos :p
Tomski1986 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 20:21:
Hoopte je dat? Manchester deed nog meer pijn om te kijken dan Chelsea, waar Hazard tenminste nog de enige was voor gevaar. Van deze match kreeg ik echt pijn.
Het was inderdaad niet veel soeps. ManU was een tandeloze bejaarde, Chelsea wilde wel counteren.

[ Voor 58% gewijzigd door gambieter op 19-05-2018 22:18 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 20:21:
Manchester United verlies de FA cup. Daar kan ik wel van genieten. Mourinho pakte het wel sportief op. Mag ook gezegd worden.
Ja vind je?
Manchester United manager Jose Mourinho says Chelsea did not deserve to win the FA Cup, accusing them of "defending with nine players" during the final.

The Blues lifted the trophy for the eighth time as Eden Hazard's first-half penalty earned a 1-0 win at Wembley.

But Mourinho said: "I think we were the best team, but that is football.

"I am quite curious to know what you say or what people write because if my team plays like Chelsea did, I can imagine what people would say."
Beetje hypocriet van de man die het 'bus parkeren' zelf heeft uitgevonden bij nota bene Chelsea..... 8)7 :o :')

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:36
Gunner schreef op zondag 20 mei 2018 @ 10:32:
[...]
Ja vind je?

[...]
Beetje hypocriet van de man die het 'bus parkeren' zelf heeft uitgevonden bij nota bene Chelsea..... 8)7 :o :')
Nou als je de wedstrijd had gezien, was er na het fluitsignaal toch wel oprechte felicitaties naar oa Conte. Het interview heb ik gezien en was inderdaad typisch Mourinho, maar ook daar begon het met de felicitaties richting Chelsea.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Lekkerboeie86 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:55:
[...]

Nou als je de wedstrijd had gezien, was er na het fluitsignaal toch wel oprechte felicitaties naar oa Conte. Het interview heb ik gezien en was inderdaad typisch Mourinho, maar ook daar begon het met de felicitaties richting Chelsea.
Heb de wedstrijd toevallig wel gezien ja, maar ik blijf niet hangen voor de nabeschouwingen van een heethoofdige italiaan en een arrogante portugees. Heb betere dingen te doen met m'n leven 8)

Zag ze liever van een eigenwijze Fransman :*)

Maar oprecht of niet; de opmerkingen daarna tonen aan dat ie toch niet zo goed tegen z'n verlies kan. Buiten dat kreeg ie een aardig koekje van eigen deeg qua tactiek en dan is het op z'n minst opmerkelijk als je daar achteraf zuur over gaat doen nietwaar?

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 20-05-2018 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-06 12:51
Memphis Depay een hattrick. Die tweede goal, de vrije trap onder de muur door, was schitterend. Wat hij nu laat zien liet hij niet eens in zijn beste tijd bij PSV zien. Het is te hopen dat hij niet zoals Promes, Strootman en zelfs Wijnaldum nu niet eens een zaadwedstrijd voor Oranje speelt terwijl ze de week daarvoor erg goed bij hun club speelden.

Dat is toch het belangrijkste wat Ronald Koeman moet doen. Al die Nederlanders die het in buitenlandse competities goed doen, zelfs tegen top ploegen, een fatsoenlijke wedstrijd te laten spelen tegen op z'n minst teams als Zweden, Bulgarije.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:36
Gunner schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:58:
[...]

Heb de wedstrijd toevallig wel gezien ja, maar ik blijf niet hangen voor de nabeschouwingen van een heethoofdige italiaan en een arrogante portugees. Heb betere dingen te doen met m'n leven 8)

Zag ze liever van een eigenwijze Fransman :*)

Maar oprecht of niet; de opmerkingen daarna tonen aan dat ie toch niet zo goed tegen z'n verlies kan. Buiten dat kreeg ie een aardig koekje van eigen deeg qua tactiek en dan is het op z'n minst opmerkelijk als je daar achteraf zuur over gaat doen nietwaar?
Dat laatste zeker waar! Mede daarom ook steeds meer een hekel aan United, terwijl ik voor Mourinho zeker graag naar United keek.

Terwijl volg ik liever Everton en ook Liverpool, maar ik heb begrepen dat dat ook een btje vreemde combi is :p

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Alexis Sanchez vond het ook wat vreemd dat ie wel in een finale op Wembley stond, maar niet scoorde en won 8) :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 20-05-2018 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Soderju lekkere overtreding op de enkels van Dembele door Raúl Rodríguez Navas bij Barca - Real Sociedad

[ Voor 16% gewijzigd door Gynnad op 20-05-2018 21:32 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Had donker rood moeten zijn, walgelijke actie zo laat in de competitie

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 954723

Zo PSG pakt het weer in Frankrijk, Bayern in Duitsland. Eigenlijk echt zo een retesaaie competities om te kijken om eerlijk te zijn. In de PL heb je dan toch nog tenminste een beetje spanning. Napoli was er ook dicht bij maar helaas besloten ze om hun klak er naar te gooien in Fiorentina...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Anoniem: 954723 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 21:47:
Zo PSG pakt het weer in Frankrijk, Bayern in Duitsland. Eigenlijk echt zo een retesaaie competities om te kijken om eerlijk te zijn. In de PL heb je dan toch nog tenminste een beetje spanning. Napoli was er ook dicht bij maar helaas besloten ze om hun klak er naar te gooien in Fiorentina...
Dat zijn vind ik de echte mickey mouse competities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 954723

Ja helemaal mee eens. tegenstand is bijna niets. Zelfs Spanje is qua tegenstand geene vette...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
Zucht

Gatachterlijk ben je als coach als je Nainggolan niet meeneemt naar het WK.
En te bedenken dat we na het wss mislukt WK dezelfde beunhaas nog hebben voor 2 jaar.
Hoe verneuk je een gouden generatie? Perfecte voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:27
Naingolan heeft zelf ook maar meteen bedankt voor België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Volgens de BBC zou Emery de nieuwe manager van Arsenal worden.
Geen verkeerde keuze, had nooit naar PSG moeten gaan.
https://www.bbc.com/sport/football/44203679

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Deadsy schreef op maandag 21 mei 2018 @ 21:04:
Ja verrassend. Arteta werd de hele tijd als grote favoriet genoemd.

Ben benieuwd of hij wat voor elkaar krijgt met een stuk lager budget dan bij PSG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gunner schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:15:
[...]

Ja verrassend. Arteta werd de hele tijd als grote favoriet genoemd.

Ben benieuwd of hij wat voor elkaar krijgt met een stuk lager budget dan bij PSG.
Heb bij hem toch wel het gevoel dat hij iemand is die spelers beter kan maken en niet iemand is die alleen maar kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Iedereen die beter is geworden bij Sevilla is toch ook aangekocht? Vlgns mij wordt dat helemaal niks, of ze zijn tevreden over de gang van zaken van de laatste paar jaar: opleiden en de beste verkopen/ laten gaan en een leuke rit in de Europa League :+ .
Had hem eerder terug bij Sevilla verwacht toen Montella werd ontslagen onlangs ....

[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 22-05-2018 00:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:08
Deadsy schreef op maandag 21 mei 2018 @ 21:04:
JanW schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:05:
Als Tuchel naar PSG gaat, is Emery dan niks voor Arsenal? Lijkt me een bijzonder geschikte manager voor Arsenal, maar helaas voor hem zit ie bij de verkeerde club. Daar speelt veel meer dankzij Neymar.
Daar had ik geld op moeten inzetten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
PSG is denk ik een club waar het niet leuk werken is voor een trainer die iets wil.

Aankopen worden dit de sjeik beslist.
En met Neymar en zijn vriendjes heb je denk ik niet veel te zeggen wanneer hun het er niet mee eens zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Neymar wil toch alweer weg (zoals eigenlijk wel verwacht toch, het PSG uitstapje was meer een optimalere voorbereiding op het WK. Lekker een tijd uitgerust ook met een voet 'blessure' O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
apis29 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 21:16:
Neymar wil toch alweer weg (zoals eigenlijk wel verwacht toch, het PSG uitstapje was meer een optimalere voorbereiding op het WK. Lekker een tijd uitgerust ook met een voet 'blessure' O-) )
Wie kan hem betalen?
PSG zal echt geen verlies willen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 22:33:
[...]

Wie kan hem betalen?
PSG zal echt geen verlies willen nemen.
Real, als opvolger van CR. Een jaartje samenspelen wellicht, daarna zal CR toch wel zo'n beetje gaan stoppen lijkt me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Unai Emery zojuist bevestigd door Arsenal.

Denk wel dat het de juiste keuze is. Genoeg ervaring, ervaring met het winnen van Europese finales, goede leeftijd.

[ Voor 93% gewijzigd door Gunner op 23-05-2018 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:08:

Denk wel dat het de juiste keuze is. Genoeg ervaring, ervaring met het winnen van Europese finales, goede leeftijd.
De vraag alleen is, kan hij de juiste spelers vinden en daadwerkelijk kopen. Dat was bij Sevilla toch altijd de taak van Monchi. Of zou Arsenal nu ook op zoek gaan/bezig zijn met een TD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:24:
[...]

De vraag alleen is, kan hij de juiste spelers vinden en daadwerkelijk kopen. Dat was bij Sevilla toch altijd de taak van Monchi. Of zou Arsenal nu ook op zoek gaan/bezig zijn met een TD?
Ze hebben die gast van Dortmund onlangs aangenomen, Sven Mislintat. Die heeft nog wel invloed gehad met o.a de transfers van Aubameyang en Mkhitaryan. Maar dat is meer een Head of Recruitment.

Overmars wordt al heel lang genoemd toch.

[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 23-05-2018 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Gunner schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:08:

Ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ik ook. Ken Arsenal niet anders dan de club waar Wenger coach van is. Bij Man United went het ook, maar blijft toch bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:55:
[...]

Ze hebben die gast van Dortmund onlangs aangenomen, Sven Mislintat. Die heeft nog wel invloed gehad met o.a de transfers van Aubameyang en Mkhitaryan. Maar dat is meer een Head of Recruitment.

Overmars wordt al heel lang genoemd toch.
Overmars zie ik inderdaad wel gebeuren ja, al hoop ik van niet aangezien ie goed werk doet bij Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vrij bizar dat Arsenal deze sponsor accepteert.
https://nos.nl/artikel/22...amer-wil-opheldering.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

JanW schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:26:
Ik ook. Ken Arsenal niet anders dan de club waar Wenger coach van is. Bij Man United went het ook, maar blijft toch bijzonder.
Ik ken Bruce Rioch nog :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Volgens de Rijksoverheid is er geen negatief reisadvies voor dat land. Dit is vooral een probleem voor de Nederlandse regering die blijkbaar hun geld indirect naar een voetbalclub ziet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gunner schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:53:
[...]

Volgens de Rijksoverheid is er geen negatief reisadvies voor dat land. Dit is vooral een probleem voor de Nederlandse regering die blijkbaar hun geld indirect naar een voetbalclub ziet gaan.
Denk dat Nederland niet het enige land is dat geld stuurt naar Rwanda.
De president daar is blijkbaar ook een groot Arsenal fan.

Zou gewoon stoppen met geld te sturen en dat zullen andere landen denk ik ook wel overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Deadsy schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:25:
[...]

Denk dat Nederland niet het enige land is dat geld stuurt naar Rwanda.
De president daar is blijkbaar ook een groot Arsenal fan.

Zou gewoon stoppen met geld te sturen en dat zullen andere landen denk ik ook wel overwegen.
Ik kan me dat sentiment goed voorstellen. Maar dan moeten ze consequent zijn en ook de geldstromen van andere landen onder de loep nemen van waar ze ontwikkelingshulp heen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Can you name Liverpool's 2004-05 Champions League final starting XI?

https://www.bbc.com/sport/football/43961478

Had er 6 uit 11 O-) (eigenlijk 7 maar kon ff niet op de naam bij de speler komen. Die andere 4 had ik na een uur nog niet op kunen komen al zou je twee ervan mogelijk nog wel raden)

[ Voor 22% gewijzigd door apis29 op 25-05-2018 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Villa tegen Fulham op Ziggo 402, om een plek in de Premier League. Totaal verschillende aanpak, wel grappig om te zien. Villa bouwt op oude ex-PL spelers (o.a. Terry en een of andere slechte ZZ top imitatie), verdedigt met name en heeft niet bepaald verzorgd spel naar voren. Fulham speelt o.a. met een manneke van 18 uit eigen jeugd (en die erg goed is), verzorgd spel, aanvallend.
Logischerwijs hoop ik dat Fulham wint en tot nu toe lukt dat ook, 1-0 voor. Villa lijkt drukker met zeiken en klagen tegen de scheids dan dat ze proberen te voetballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-04 13:24
Gunner schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:39:
[...]

Maar dan moeten ze consequent zijn en ook de geldstromen van andere landen onder de loep nemen van waar ze ontwikkelingshulp heen sturen.
Buiten dat dat een drogreden is, dat doen ze ook.

Maar het is natuurlijk vreemd dat een land waarin extreme armoede heerst klakkeloos geld pompt in een opgeblazen industrie. En het is ronduit achterlijk dat Arsenal deze sponsoring accepteert. Maar ja, Arsenal is dan natuurlijk een belangrijke exponent van de doorgeslagen voetbalwereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
lateef schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:58:
[...]

Buiten dat dat een drogreden is, dat doen ze ook.

Maar het is natuurlijk vreemd dat een land waarin extreme armoede heerst klakkeloos geld pompt in een opgeblazen industrie. En het is ronduit achterlijk dat Arsenal deze sponsoring accepteert. Maar ja, Arsenal is dan natuurlijk een belangrijke exponent van de doorgeslagen voetbalwereld.
Beetje anti Arsenal ofzo? Wat een bullshit zeg, je geeft Arsenal zowat de schuld ervan dat iemand ze wil sponsoren...

En het is eindelijk een wedstrijd, nu Villa begint te voetballen.

Dus. Pikzwarte kaart en minimaal 5 wedstrijden schorsing wordt niet gegeven, maar geel. Hoe kun je dit zo toch beoordelen? |:(

[ Voor 14% gewijzigd door toolkist op 26-05-2018 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:07:
[...]

Beetje anti Arsenal ofzo? Wat een bullshit zeg, je geeft Arsenal zowat de schuld ervan dat iemand ze wil sponsoren...

En het is eindelijk een wedstrijd, nu Villa begint te voetballen.
Een grote club kan een sponsor ook gewoon weigeren.

Het is niet alsof het een arme club is. En dit zal je op termijn gewoon negatieve reclame opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
toolkist schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:07:
[...]

Nee hoor, niet in het bijzonder. Maar het is toch Arsenal die dit accepteert en niet Chelsea of City ofzo? En ik geef ze niet de schuld dat iemand ze wil sponsoren, ik geef ze de schuld dat ze deze sponsoring accepteren. Ook daar kan ik moeilijk Chelsea of City de schuld van geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:22:
[...]

Een grote club kan een sponsor ook gewoon weigeren.

Het is niet alsof het een arme club is. En dit zal je op termijn gewoon negatieve reclame opleveren.
Dus dan moet Arsenal een oordeel gaan vellen over de manier waarop Rwanda meer toeristen, en dus geld, wil trekken? Dat is bij kans nog vreemder dan de 2e kamer die zich daarmee wil bemoeien.
lateef schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:25:
[...]

Nee hoor, niet in het bijzonder. Maar het is toch Arsenal die dit accepteert en niet Chelsea of City ofzo? En ik geef ze niet de schuld dat iemand ze wil sponsoren, ik geef ze de schuld dat ze deze sponsoring accepteren. Ook daar kan ik moeilijk Chelsea of City de schuld van geven.
"Nee Ziggo, wij van Ajax vinden dat jullie al zo bekend zijn dat ons sponsoren nergens op slaat dus we weigeren jullie shirtsponsoring. Oh ja Philips, bij PSV denken ze er ook zo over."

[ Voor 38% gewijzigd door toolkist op 26-05-2018 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ondertussen beinvloedt de scheids de wedstrijd echt enorm, wat een faalhaas zeg. Donkerrod niet geven, duidelijke penalty niet geven, en nu (terecht) wel een 2e gele kaart aan Fulham. Die hadden dus ook 2-0 voor kunnen (moeten) staan tegen 10 man van Villa. Nu staan ze 1-0 voor en zelf met 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:25:
[...]

"Nee Ziggo, wij van Ajax vinden dat jullie al zo bekend zijn dat ons sponsoren nergens op slaat dus we weigeren jullie shirtsponsoring. Oh ja Philips, bij PSV denken ze er ook zo over."
Imagoschade doordat je door een bepaalde partij gesponsort wordt hoort zeker bij het accepteren van en de onderhandelingen naar een sponsorovereenkomst. Het is niet alsof een club een contract krijgt en verder enkel een handtekening onder zet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
[...]

Dus dan moet Arsenal een oordeel gaan vellen over de manier waarop Rwanda meer toeristen, en dus geld, wil trekken? Dat is bij kans nog vreemder dan de 2e kamer die zich daarmee wil bemoeien.
Omdat het misschien logisch is om eerst bepaalde andere dingen in het land aan te pakken? Zoals de armoede etc?
Als je al die dingen dusdanig aangepakt hebt dat je een stabiel en welvarend land bent en geen donaties van rijke landen meer nodig hebt dan is het wat anders. Maar zo is de situatie niet.

Dat de 2e kamer zich hiermee wil bemoeien is vrij logisch, hun maken elk jaar geld over aan Rwanda, omdat ze dit geld dringend nodig hebben.
Maar jij vind het normaal dat een land aan de ene kant de hand open houd bij andere landen om het land te verbeteren en aan de andere kant gewoon even 30mln neerlegt voor iets als dit?

Valt bij mij in hetzelfde straatje als landen die ontwikkeling hulp krijgen en waar de president een dik salaris krijgt en een dikke limousine rijd.

Een grote club zoals Arsenal moet gewoon elke partij die hun wil sponsoren goed bekijken en kijken of er negatieve kanten aan kleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
[...]

Ja, want Ziggo en Philips zijn landen die nog herstellende zijn van een genocide en waar extreme armoede heerst...

Naar mijn idee zou je als club ook nog enige verantwoordelijkheden moeten nemen over de herkomst van je inkomsten. Je hoeft toch niet alles blindelings te accepteren? Dat de president van Rwanda graag zijn ego gestreeld ziet worden door zijn favoriete club te sponsoren, betekent nog niet dat dit goed is voor het land of Arsenal zelf. Niet zonder reden dat er meerdere hier in dit topic op imagoschade wijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
lateef schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:53:
[...]

Ja, want Ziggo en Philips zijn landen die nog herstellende zijn van een genocide en waar extreme armoede heerst...

Naar mijn idee zou je als club ook nog enige verantwoordelijkheden moeten nemen over de herkomst van je inkomsten. Je hoeft toch niet alles blindelings te accepteren?
En dus vind je dat Arsenal inhoudelijk het beleid van Rwanda om meer toeristen te lokken moet beoordelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lateef
toolkist schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 20:06:
[...]

En dus vind je dat Arsenal inhoudelijk het beleid van Rwanda om meer toeristen te lokken moet beoordelen?
Ja.

Met als aantekening, ja, dat moeten ze beoordelen indien ze zelf als vehikel worden gebruikt.

[ Voor 19% gewijzigd door lateef op 26-05-2018 20:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ok.

En weer verder met voetbal. Fulham uiteindelijk toch best makkelijk gewonnen, wat is dat Villa slecht zeg. Een keeper, 9 houthakkers en Grealish die wel kan voetballen maar het veel te weinig laat zien. Die gaan het heel zwaar krijgen nu de parachute payments van de PL wegvallen voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lichtsteiner, Papastathopoulos, die oud-scout van Dortmund die nu bij Arsenal zit komt wel met geweldige namen aanzetten zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:43:
Lichtsteiner, Papastathopoulos, die oud-scout van Dortmund die nu bij Arsenal zit komt wel met geweldige namen aanzetten zeg 8)7
Ja geeft mij hetzelfde gevoel als toen Arnesen TD werd bij HSV en alles matig Chelsea spul kocht en huurde.

Misschien dat ze er over een paar jaar achter komen dat deze oud scout van Dortmund niets te maken had met het succes van Dortmund.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-06 06:29
toolkist schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:43:
Ze moeten toch wat om de anti-Arsenal crew aan het smullen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:59:
[...]

Ze moeten toch wat om de anti-Arsenal crew aan het smullen te houden.
Wat de anti Arsenal crew wil boeit me niet, ik wil gewoon weer het mooie voetbal van Arsenal zien maar dan met een fatsoenlijke verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Lichtsteiner is gewoon een degelijke back-up achter Bellerin. Die ander ben ik niet zo over te spreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Ik denk dat Bayern München er goed aan doet om Bale over te nemen van Real Madrid, mits hij fit is en blijft. Das wel een puntje, maar anders kan die gozer toch een lekker potje voetballen.

Dat geblesseerd zijn, zijn ze toch al gewend met Robben :+

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lijkt me alleen sterk dat Bayern 100m+ gaat betalen voor een speler, en dat Real hem voor minder dan 100m laat gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Naja, voor dat bedrag zoekt Bayern wel een andere voetballer. Maar als het klopt dat Lewandowski weg wilt, dan zou een ruil deal mooi zijn en ik vind dat je misbruik moet maken van de grote clubs en gewoon een flink bedrag erbij moet vragen. Dus Bayern moet gewoon het uiterste eruit halen.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:59:
Lijkt me alleen sterk dat Bayern 100m+ gaat betalen voor een speler, en dat Real hem voor minder dan 100m laat gaan.
100mln is gewoon te veel voor hem, vooral samen met de salaris eisen die hij zal hebben.
Kan me niet voorstellen dat een club dom genoeg is hem te halen voor dat geld.

Oftewel, ik denk dat hij voor 100mln van club zal wisselen. Want beleid is ver te zoeken bij de rijke clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:14

knakworst

Get more sats!

En Zidane weg bij Real Madrid. Ik denk dat er nu wel clubs in de rij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:20

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zeker, ik denk dat Juve zelf hele goede papieren heeft om 'm aan te trekken. Allegri staat natuurlijk op een mogelijke shortlist voor Chelsea.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
Ik zie Pochettino als een mogelijke vervanger voor Zidane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:01
maar in de competitie was dit seizoen natuurlijk niet zo'n succes. Benieuwd of Ronaldo ook weggaat bij Madrid. Zo ja, dan zal er wel weer extra flink met geld gesmeten gaan worden gok ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-06 06:29
Wenger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 30-06 08:04
Tomski1986 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:17:
Ik zie Pochettino als een mogelijke vervanger voor Zidane.
Hmm.. net contract bij Spurs verlengd met jaartje of 3 of 4. 8.5 miljoen per jaar ofzo iets. Spurs heeft grote plannen met het nieuwe stadion (en daardoor met geld).

Ik gok op iemand anders.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Conte zou wel lachen zijn.

Ook leuk... Chelsea (of liever Abramovic) blaast stadion plannen af omdat ie z'n golden visum kwijt raakt. Roman A. denkt dikke vinger en verhuisd naar Israel. Heeft dus blijkbaar Joodse roots.

Kan leuk worden voor Chelsea.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:27
loekf2 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 17:19:
[...]

Hmm.. net contract bij Spurs verlengd met jaartje of 3 of 4. 8.5 miljoen per jaar ofzo iets. Spurs heeft grote plannen met het nieuwe stadion (en daardoor met geld).

Ik gok op iemand anders.
Volgens Marca met Real optie om weg te kunnen. Lijkt mij juist de eerste keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
:D Vinden ze bij Real dat ze nu wel genoeg prijzen hebben?

Maar is Wenger gestopt of staat hij nog wel open voor een nieuwe club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
dutchgio schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 17:43:
[...]

Volgens Marca met Real optie om weg te kunnen. Lijkt mij juist de eerste keus.
Ja las ik ook .. die dus weg. Mischien kunnen ze ruilen :-)

Ik weet nou niet of "Poch" resultaat kan brengen. Hij heeft een beetje een image van een "net-niet" coach te zijn. Leuk spel, maakt spelers beter maar geen resultaat. Soort Argentijnse versie van Peter Bosz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
lateef schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 18:20:
[...]

:D Vinden ze bij Real dat ze nu wel genoeg prijzen hebben?

Maar is Wenger gestopt of staat hij nog wel open voor een nieuwe club?
Naam zingt overal rond. Als ik Wenger was ging ik lekker van m'n geld op de bank genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:05:
[...]

100mln is gewoon te veel voor hem, vooral samen met de salaris eisen die hij zal hebben.
Kan me niet voorstellen dat een club dom genoeg is hem te halen voor dat geld.

Oftewel, ik denk dat hij voor 100mln van club zal wisselen. Want beleid is ver te zoeken bij de rijke clubs.
Man Utd schijnt te gaan beginnen met een bod van 140m.

Wat vetreft Real en CR, een ruil met Neymar zie ik zomaar gebeuren.
Neymar blij want Real
Real blij want lange neus naar Barca
CR blij want heeeeeeele grote zak met geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 19:01:
[...]

Man Utd schijnt te gaan beginnen met een bod van 140m.

Wat vetreft Real en CR, een ruil met Neymar zie ik zomaar gebeuren.
Neymar blij want Real
Real blij want lange neus naar Barca
CR blij want heeeeeeele grote zak met geld.
God, sinds ferguson daar weg is zijn ze het spoor volledig bijster.

En hoeveel geld zal Real bijleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 19:14:
[...]

God, sinds ferguson daar weg is zijn ze het spoor volledig bijster.

En hoeveel geld zal Real bijleggen?
Als je de geruchten mag geloven wil PSG 140m (!!!!) betalen voor CR, dus dan zou er nog een ruime 100m bij moeten gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Marouane Fellaini vertrekt mogelijk transfervrij bij Manchester United, maar blijft misschien wel in Engeland. Volgens The Telegraph ligt Arsenal op de loer om de Belgische middenvelder over te nemen. Manager Unai Emery zou de dertigjarige Fellaini al hebben willen overnemen toen hij nog bij Paris Saint-Germain werkzaam was. De Engelse krant meldt tevens dat Fellaini liever naar Arsenal gaat dan naar Italië, waar ook een aantal clubs interesse heeft.
Als dit waarheid is, ga ik echt medelijden hebben met de Arsenal fans hiero...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op maandag 4 juni 2018 @ 22:30:
[...]

Als dit waarheid is, ga ik echt medelijden hebben met de Arsenal fans hiero...
Ja wij ook met onszelf. Maar iedereen met een aflopend contract lijkt te worden gelinked aan Arsenal.

[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 04-06-2018 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Naar mijn idee had Götze beter kunnen wachten met zijn kritiek. In ieder geval had ik al verwacht dat hij niet met hem door een deur kon.
https://m.fcupdate.nl/voe...-als-toptrainer-empathie/

En wat Guardiola net zoals bij Eto’o en Ibra flikte. Zodra de camera’s erbij zijn leuk doen :r

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 10-06-2018 16:07 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoek maar op wat Yaya Toure recent over Guardiola heeft gezegd. Past in het patroon, als hij je nodig heeft is hij je vriend, maar owee als je onafhankelijk bent.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Inderdaad ja en altijd de grote, belangrijke spelers te vriend houden. Zoals hij Robben en Lahm verheerlijkte. Iniesta en Xavi niet tegen zich liet werken.
Kroos had gelukkig de ballen om naar Real te gaan. Achteraf gezien jammer voor de club.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Ach vind het sowieso een zwaar overschatte trainer.
Zijn prestaties vind ik nou niet echt zo bijzonder.

Bij Barca kreeg hij direct een top team in de schoot geworpen, heeft hij niet veel aan moeten doen.
Bij Bayern ook maar wist hiermee geen echte top prestaties neer te zetten, sorry maar de titel winnen met Bayern zie ik niet als top prestatie, al helemaal niet met het team dat hij had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 10 juni 2018 @ 16:19:
Zoek maar op wat Yaya Toure recent over Guardiola heeft gezegd. Past in het patroon, als hij je nodig heeft is hij je vriend, maar owee als je onafhankelijk bent.
Ach, Toure is nou ook niet bepaald de makkelijkste. Die begint al te janken als de club geen aandacht besteed aan zn verjaardag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:09:
Ach vind het sowieso een zwaar overschatte trainer.
Zijn prestaties vind ik nou niet echt zo bijzonder.

Bij Barca kreeg hij direct een top team in de schoot geworpen, heeft hij niet veel aan moeten doen.
Bij Bayern ook maar wist hiermee geen echte top prestaties neer te zetten, sorry maar de titel winnen met Bayern zie ik niet als top prestatie, al helemaal niet met het team dat hij had.
In dat opzicht kun je hem flink op de korrel nemen inderdaad. Ik denk dat hij wel bepaalde kwaliteiten heeft, maar een matig team zal hij niet op de beste manier laten spelen, laat staan iets winnen.
Bij Bayern was het zeker makkelijk voor hem, dat team kon zonder trainer ook nog wel uit de voeten, bewijze van.
toolkist schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:14:
[...]

Ach, Toure is nou ook niet bepaald de makkelijkste. Die begint al te janken als de club geen aandacht besteed aan zn verjaardag.
Daar moest ik wel om lachen toen. Maar blijkbaar irriteerd Guardiola hem toch.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:25
gambieter schreef op zondag 10 juni 2018 @ 16:19:
Misschien maar iemand als Guardiola mag simpelweg ook keihard en onpersoonlijk zijn, hij word immers afgerekend op de prestaties van het team.

Dat er spelers zijn die daar moeite mee hebben kan ik begrijpen, maar voor het salaris van een City/Barca/Bayern speler mag je immers toch wel verwachten dat de betreffende spelers daar professioneel mee omgaan?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:32:
[...]

In dat opzicht kun je hem flink op de korrel nemen inderdaad. Ik denk dat hij wel bepaalde kwaliteiten heeft, maar een matig team zal hij niet op de beste manier laten spelen, laat staan iets winnen.
Bij Bayern was het zeker makkelijk voor hem, dat team kon zonder trainer ook nog wel uit de voeten, bewijze van.
Heb hem nog niemand echt beter zien maken of een slecht lopend team op de rails zien krijgen etc.
Of door goedkope gerichte aankopen een team top maken etc.

Hij word top genoemd omdat hij prijzen pakt, maar de teams die hij traint pakken die prijzen zonder hem waarschijnlijk ook wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Straks ga je nog beweren dat het voetbal er nog net zo goed uitziet als toen hij niet bij de laatste twee clubs zat. Zowel bij Bayern als bij City is het gewoon een wereld van verschil, Barcelona heeft ook nooit meer dat niveau gehaald. Effectiviteit ervan is een tweede als je puur daarop wilt beoordelen ...
Misschien ook even bij de Bruyne vragen of ie beter is geworden?
Dat Touré verhaal speelt natuurlijk al van bij Barcelona en eerlijk gezegd zie ik er nog wel iets van een punt in maar dat heeft met 'racisme' niet per se te maken: het is niet gek om te bedenken dat hij van dat hele speelse en ongedisciplineerde uit 'het afrikaanse voetbal' niet zo gecharmeerd is en het daarom (vaak) niet in afrikaanse spelers ziet zitten.

[ Voor 40% gewijzigd door apis29 op 10-06-2018 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
apis29 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:35:
Straks ga je nog beweren dat het voetbal er nog net zo goed uitziet als toen hij niet bij de laatste twee clubs zat. Zowel bij Bayern als bij City is het gewoon een wereld van verschil, Barcelona heeft ook nooit meer dat niveau gehaald. Effectiviteit ervan is een tweede als je puur daarop wilt beoordelen ...
Wat hij bij Bayern bereikt heeft is echt niet zo bijzonders. Hij had een top selectie tot zijn beschikking toen hij daar binnen kwam, idem bij Barca.

Sinds hij bij Bayern weg is zijn bepalende spelers ouder en dus minder bepalend geworden of gestopt.
En dit is slecht opgevangen door de club.

Idem bij Barca, daar zijn ook zeer belangrijke spelers minder geworden of gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:52:
[...]

Heb hem nog niemand echt beter zien maken of een slecht lopend team op de rails zien krijgen etc.
Of door goedkope gerichte aankopen een team top maken etc.

Hij word top genoemd omdat hij prijzen pakt, maar de teams die hij traint pakken die prijzen zonder hem waarschijnlijk ook wel.
Ik vind het dubbel met hem. Hij zal best de kwaliteiten hebben om iets te kunnen veranderen in positief opzicht, maar alleen met goed materiaal. Wat hij dus bij Barca, Bayern en City heeft (gehad). Het is zeker binnen lopen en trainen voor hem.

Dat mee genomen is het zeker geen bijzondere trainer. Wat Klopp bij Dortmund heeft gedaan is eigenlijk nog veel knapper.

@apis29
Het voetbal is niet zozeer mooier geworden. Het spel dat Heynckes speelde is het Bayern spel en dat vond ik persoonlijk veel spannender en leuker. Guardiola vond ik toch wel bijzonder saai worden, ondanks de superieure dominantie. Helaas heb ik geen CL beker meer gezien na Heynckes.. Guardiola is naar mijn gevoel als fan niet geslaagd bij Bayern, omdat hij gewoonweg de CL niet won. Dat was juist de grootste uitdaging.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:29:
[...]

Dat mee genomen is het zeker geen bijzondere trainer. Wat Klopp bij Dortmund heeft gedaan is eigenlijk nog veel knapper.
Precies, dat is inderdaad een veel zwaardere prestatie.
Nu mag hij bij Liverpool laten zien of hij het ook kan wanneer er veel geld beschikbaar is (niet elke trainer kan daarmee omgaan).

Stel Klopp weet met Liverpool de PL te winnen dan is dat een veel indrukwekkendere prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik denk dat Klopp juist om kan gaan met dat geld. Hij zal vooral gerichte aankopen doen.
Ik had hem erg graag bij Bayern gezien, want hij hanteerd volgens mij het spel wat Bayern wel ligt.

Dat hij de CL finale gehaald heeft vind ik al een prestatie opzich. Verliezen van Real is nog niet zo’n schande. Die hebben op papier wel het beste team staan.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Real Madrid gaat dus Alisson bij AS Roma halen.
begrijp niet waarom, de huidige doelman doet het goed dus om een flinke zak met geld uit te geven begrijp ik gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-06 01:01
Guardiola is een toptrainer en zal alleen topploegen trainen. Hij zal nooit naar een Watford of een Levante gaan. En je ziet wel degelijk zijn hand terug in het spel. Alle ploegen die ie getraind heeft, spelen op dezelfde manier en daar heb je inderdaad de spelers voor nodig maar die heb je bij dat soort topclubs. En ja, iedere topper heeft een gebruiksaanwijzing maar daarom ben je ook een topper.

[ Voor 12% gewijzigd door chim0 op 20-06-2018 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wauw, de UEFA heeft AC Milan uitgesloten van Europees voetbal voor 2 jaar. Ze durven het dus toch aan om ook de grote teams (nou ja, qua naam) aan te pakken. Verrassend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 14:14
toolkist schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:16:
Wauw, de UEFA heeft AC Milan uitgesloten van Europees voetbal voor 2 jaar. Ze durven het dus toch aan om ook de grote teams (nou ja, qua naam) aan te pakken. Verrassend.
Ik lees op Voetbalzone dat ze zijn uitgesloten voor 1 jaar.
Goede beslissing van de UEFA. Hopelijk worden de regels nog wat aangescherpt met die vage huur/koop constructies zoals PSG ze uitvoert.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 15:05
toolkist schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:16:
AC Milan is een makkelijk doelwit voor ze. Laat ze het maar eens doen bij een City of PSG (met name PSG op het moment). Maar dat zullen ze wel weer niet durven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Noiz schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 08:43:
[...]

AC Milan is een makkelijk doelwit voor ze. Laat ze het maar eens doen bij een City of PSG (met name PSG op het moment). Maar dat zullen ze wel weer niet durven.
PSG is uitgebreid onderzocht en heeft een paar jaar geleden een straf gehad waarbij ze volgens mij niks mochten kopen en maar 21 spelers mochten registreren voor de CL. Dat transferverbod van toen is 1 van de redenen waarom ze nu zoveel uit kunnen geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:48:
[...]

PSG is uitgebreid onderzocht en heeft een paar jaar geleden een straf gehad waarbij ze volgens mij niks mochten kopen en maar 21 spelers mochten registreren voor de CL. Dat transferverbod van toen is 1 van de redenen waarom ze nu zoveel uit kunnen geven
PSG heeft dacht ik toch ook te horen gekregen dat ze in deze transfer periode X aantal miljoen winst moeten maken qua transfers.
https://www.vi.nl/nieuws/...ies-na-opruimingsoperatie

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 30-06-2018 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:36
Ronaldo lijkt nu toch echt op weg naar Juventus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Paulinho terug naar de club in China waar hij vandaan kwam. Best gaar dat de club hem eerst verkoopt en na een jaar voor iets meer terug haalt. Vooral omdat hun hetzelfde bedrag ook aan de Chinese bond moeten aftikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Nieuwe topic voor het komende seizoen: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2018/2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Dan voeg ik het nieuwe deel toe aan de topic-reeks en kan deze op slot :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.