Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2017/2018 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 29-08 08:24
quote:
Kaap schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:38:
Gewoon hopen op een 4-0 nederlaag vanmiddag :Y Dan kunnen de protesten weer opgezet worden om Wenger het leven zuur te maken de komende 2 seizoenen.
Mooie glazen bol heb je daar. :o
;)

Die goal van Salah uit een corner vond ik helemaal bizar trouwens.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 06:05
quote:
Butch_NL schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:56:
[...]

Mooie glazen bol heb je daar. :o
;)
Fuck me, goed voorspeld ja :Y

"Political correctness will be the downfall of western society"

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:18

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Aquila schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:26:

Las dat Renato Sanchez eventueel op uitleen basis naar Engeland gaat. Het jammere van Bayern vind ik dat ze teveel talent opkopen. Dat werkt ook voor geen ene meter. Aan de ene kant hebben veel gasten een geld mentaliteit, hij is geen werker, net zoals Costa. Tegenwoordig moet je ook uitkijken wat voor talent je koopt. Dembele, die ik zelf matig vind, loopt te kloten bij Dortmund. Zoiets is gewoon schandalig. Niks bereikt maar wel je club aan het lijntje kunnen houden..
Het is gewoon investeren, de club geeft een x-bedrag uit aan talenten per jaar en in het ergste geval nemen ze hun verlies of verkopen ze deze door. Chelsea maakt er zelfs winst mee als ik me niet vergis, terwijl het pas echt jackpot is als je een talent binnenhaalt die later in je eerste elftal komt te spelen.

Dembele bij Dortmund is een goed voorbeeld waarom clubs dit risico graag nemen. Je kan beter dit soort bedragen verdienen dan dat je ze moet betalen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 01:08

Aquila

Feel

quote:
Bossie schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:56:
[...]

Het is gewoon investeren, de club geeft een x-bedrag uit aan talenten per jaar en in het ergste geval nemen ze hun verlies of verkopen ze deze door. Chelsea maakt er zelfs winst mee als ik me niet vergis, terwijl het pas echt jackpot is als je een talent binnenhaalt die later in je eerste elftal komt te spelen.

Dembele bij Dortmund is een goed voorbeeld waarom clubs dit risico graag nemen. Je kan beter dit soort bedragen verdienen dan dat je ze moet betalen.
Chelsea deed het extreem en wat het nu nog is weet ik niet.
Ik vind het zo jammer dat er zo'n vage handel van ontstaat, buiten dat het natuurlijk goed geld oplevert. Die Dembele is wel een goed voorbeeld van liever verkopen dan betalen :)

]I[-VoetbalShirtjes Topic-]I[

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Left part of the Evil twins

quote:
Gunner schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 19:13:
Geen enkele fan zal rouwen om het vertrek van AOC.
Hoop dat ze Liverpool of Chelsea zo gek krijgen om die 35M GBP te betalen voor die prutser. Strik eromheen en opzouten.
Alex Oxlade-Chamberlain: Chelsea set to sign Arsenal midfielder
*O*

Hij wil graag CM spelen. Hoe hij dat bij Chelsea wil gaan doen ontgaat me volledig. Maar 35M is gewoon goede business voor iemand met een aflopend contract.

Gunner wijzigde deze reactie 29-08-2017 08:44 (16%)

Ezechiël 25:17

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23:30
Chelsea verhuurt m aan een club waar hij CM kan spelen... :)

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | XDA Recognized developer |

• Aquila

Aquila

Feel

Ik denk dat AOC gewoon weg gaat, omdat hij er stront ziek van wordt bij Arsenal. Das ook wel te begrijpen.

• Terryb47
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 23:02
quote:
dutchgio schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:06:
Chelsea verhuurt m aan een club waar hij CM kan spelen... :)
Vitesse? :')

35m pond geloof ik niks van, arsenal kennende doen ze hem voor een prikkie weg

flickr heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• ilhanko
  • Niet online
Die jongen wil gewoon een keer prijzen winnen. :9 Denk dat Ox een prima aankoop is, 'koopje' in de huidige markt...

• apis29
  • Niet online
quote:
Bossie schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:56:
[...]

Chelsea haalt allemaal 16-jarigen ja voor ze er echt geld voor moeten betalen. Die Sanches heeft gewoon 35-40 miljoen gekost (en hopelijk gaat ie naar Liverpool :D ). Maar Bayern is idd veel Duitste talenten aan het hamsteren voor ze de hoofdprijs moeten betalen en 'ontneemt' ze gewoon speeltijd die ze bij bijna elke andere club wel zouden krijgen ... Dortmund heeft ook aardig wat voor Dembele neergelegd, daar zat elke topclub al achter aan ...; 15 miljoen hebben ze betaald. Itt Aquila vind ik het wel een hele goede speler :P (vlgns mij zag ie het in Thiago ook niet zitten maar dat is inmiddels ook wel anders; en anders waren het nog genoeg andere leden hier)

Oja: d:)b (zo'n beetje de enige goede speler die nog rondliep bij Kiev dus dit seizoen zal wel drama worden)

apis29 wijzigde deze reactie 29-08-2017 12:26 (8%)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

.

Gunner wijzigde deze reactie 29-08-2017 12:47 (113%)

• toolkist
  • Laatst online: 23:28
Gibbs waarschijnlijk naar West Brom, voor 7m. Voor West Brom prima aankoop, voor Arsenal weer een verdediger minder al doet deze verkoop geen pijn neem ik aan.

• Kaap
quote:
ilhanko schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:46:
Die jongen wil gewoon een keer prijzen winnen. :9
6 prijzen in 4 jaar is natuurlijk niets vergeleken met Chelsea :+ Ik meen zelfs dat van die 6 prijzen Chelsea 4 maal de verliezend finalist was.

• Catorce
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 21-09 16:37
quote:
Kaap schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 06:28:
[...]

6 prijzen in 4 jaar is natuurlijk niets vergeleken met Chelsea :+ Ik meen zelfs dat van die 6 prijzen Chelsea 4 maal de verliezend finalist was.
Daar schermen de Arsenal fans hier wel mee, maar ik neem aan dat als er gezegd wordt 'prijzen willen winnen' het om de CL en landstitel gaat. Wat dat betreft zou ik wel in kunnen zien dat een speler van Arsenal weg zou willen om 'prijzen' te pakken.

Maar ik vertel je vast niets nieuws.

• Terryb47
De FA Cup winnen is leuk maar kampioen worden gaat boven alles (ook de CL) verder geeft niemand een moer om die supercup/schaal, zo ook Mourinho totdat hij em won met United, toen was het opeens wel een prijs namelijk..

• Gunner
  • Niet online

Gunner

quote:
Catorce schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:02:
[...]

Daar schermen de Arsenal fans hier wel mee, maar ik neem aan dat als er gezegd wordt 'prijzen willen winnen' het om de CL en landstitel gaat.
Ik snap best dat de CL of PL veel liever gewonnen wordt door elke fan of speler maar de FA Cup is gewoon een prijs. Verdimme het meest prestigieuze bekertoernooi in de wereld.

Dat achterlijke getroll over het winnen van geen prijzen om daarmee ook aan te geven dat de beker geen prijs is ben ik echt kotsbeu en moet echt maar eens stoppen }:|

Gunner wijzigde deze reactie 30-08-2017 09:43 (4%)

• toolkist
quote:
Gunner schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:41:
[...]

Ik snap best dat de CL of PL veel liever gewonnen wordt door elke fan of speler maar de FA Cup is gewoon een prijs. Verdimme het meest prestigieuze bekertoernooi in de wereld.

Dat achterlijke getroll over het winnen van geen prijzen om daarmee ook aan te geven dat de beker geen prijs is ben ik echt kotsbeu en moet echt maar eens stoppen }:|
Ja het is een serieuze prijs. Maar denk je dat er veel spelers zijn die naar Arsenal, Chelsea of Man utd willen omdat ze dan een grotere kans hebben dat ze de FA cup winnen?
Dat heeft niks met trollen te maken

• Gunner
  • Niet online

Gunner

quote:
toolkist schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:45:
[...]

Ja het is een serieuze prijs. Maar denk je dat er veel spelers zijn die naar Arsenal, Chelsea of Man utd willen omdat ze dan een grotere kans hebben dat ze de FA cup winnen?
Dat heeft niks met trollen te maken
Getroll of niet; het is gewoon onzin dat Arsenal geen prijzen pakt. Die onzin moet maar eens afgelopen zijn.

• Terryb47
Je moet er niet zo druk om maken Gunner, je weet toch dat de meeste mensen online dat elkaar zitten na te praten? Terwijl ze nooit naar engels voetbal kijken maar wel een mening over arsenal klaar hebben? (zoals die gasten bij voetbalinside...)

• toolkist
quote:
Gunner schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:48:
[...]

Getroll of niet; het is gewoon onzin dat Arsenal geen prijzen pakt. Die onzin moet maar eens afgelopen zijn.
Als Wenger zoveel echte prijzen pakt, waarom dan steeds het massale geklaag over Wenger door de eigen supporters? Of vinden jullie zelf een paar FA cups toch ook niet 'prijs genoeg' om daar tevreden mee te zijn?

• Gunner
  • Niet online

Gunner

quote:
toolkist schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:49:
Of vinden jullie zelf een paar FA cups toch ook niet 'prijs genoeg' om daar tevreden mee te zijn?
Nee natuurlijk is niemand daar echt tevreden mee. Maar het is wel een prijs.

• Catorce
Ik zal me er in ieder geval voortaan aan houden, als dat gewenst is. ;)

Wat de FA Cup betreft: hoe kan het dat zo weinig in de afgelopen 15 jaar landskampioenen de dubbel pakken? Je zou kunnen zeggen dat het een enorm moeilijk toernooi is, wat het ook volgens mij is. Aan de andere kant zou je kunnen zeggen dat zij die om de titel strijden de afgelopen jaren vaak de FA Cup niet als prioriteit hebben gezien en het toernooi enigszins laten varen. Voor zij die de FA Cup goed volgen, enig idee? Ik zie dat Chelsea in 2010 en Arsenal in 2002 de laatsten zijn die de dubbel pakten.

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Gunner schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:58:
[...]

Nee natuurlijk is niemand daar echt tevreden mee. Maar het is wel een prijs.
Niets mis met de FA-Cup, maar ik zou de charity/community shield niet meetellen ;)

• Kaap
quote:
Terryb47 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:14:
Je moet er niet zo druk om maken Gunner, je weet toch dat de meeste mensen online dat elkaar zitten na te praten? Terwijl ze nooit naar engels voetbal kijken maar wel een mening over arsenal klaar hebben? (zoals die gasten bij voetbalinside...)
_/-\o_ Dat ze zich lekker druk maken over die kleine voetbalcompetitie uit de polders :+

• Aquila

Aquila

Feel

quote:
apis29 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:21:
[...]

Chelsea haalt allemaal 16-jarigen ja voor ze er echt geld voor moeten betalen. Die Sanches heeft gewoon 35-40 miljoen gekost (en hopelijk gaat ie naar Liverpool :D ). Maar Bayern is idd veel Duitste talenten aan het hamsteren voor ze de hoofdprijs moeten betalen en 'ontneemt' ze gewoon speeltijd die ze bij bijna elke andere club wel zouden krijgen ... Dortmund heeft ook aardig wat voor Dembele neergelegd, daar zat elke topclub al achter aan ...; 15 miljoen hebben ze betaald. Itt Aquila vind ik het wel een hele goede speler :P (vlgns mij zag ie het in Thiago ook niet zitten maar dat is inmiddels ook wel anders; en anders waren het nog genoeg andere leden hier)

Oja: d:)b (zo'n beetje de enige goede speler die nog rondliep bij Kiev dus dit seizoen zal wel drama worden)

[afbeelding]
Ja, ik kan er over blijven klagen.. Het is in ieder geval een feit dat het meestal goed uitpakt voor de centjes. En misschien het geluk een wereld speler binnen te halen.
Dat een club veel talenten binnen haalt gaat wel gepaard met veel problemen, waaronder bij Dortmund. Pulisic en Dembele zijn allebij compleet er van overtuigd dat ze elke keer met de bal naar de goal kunnen rennen. Terwijl een Götze er de dupe van wordt.
Afgelopen Zaterdag leek het ook weer nergens op. Ik denk dat ze in de CL dikke problemen krijgen..

Geen idee dat ik het over Thiago zei, maar nadat ik hem voor de eerste keer live zag kwam ik daar wel op terug denk ik. Jemig die gast kan wat. Dembele heeft skills, maar of hem dat goed maakt.. Heeft 'ie uberhaupt eens een wedstrijd beslist?

• toolkist
quote:
Aquila schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:26:
[...]

Terwijl een Götze er de dupe van wordt.
2 spelers die wel renderen vs 1 die het niet doet (en al jaren niet), ik zou het wel weten.
quote:
Geen idee dat ik het over Thiago zei, maar nadat ik hem voor de eerste keer live zag kwam ik daar wel op terug denk ik. Jemig die gast kan wat. Dembele heeft skills, maar of hem dat goed maakt.. Heeft 'ie uberhaupt eens een wedstrijd beslist?
Gezien z'n aantal doelpunten en assists vorig jaar heeft ie dat ongetwijfeld gedaan.

• apis29
  • Niet online
Bij Dortmund krijg je tenminste nog het idee dat ze er een plan voor hebben, bij Bayern meer dat ze bang zijn dat ze anders naar iemand anders gaan dan dat ze in de plannen voor het eerste voor komen :D (maar de spelers kiezen er uiteindelijk zelf voor).
Ook nog wel lachen: Previous Golden Boy Winners – Flying high or stuck in a trough: Where are they now? Featuring Rooney, Pato and Aguero

En:
"Ousmane Dembele of Borussia Dortmund was named the Bundesliga’s rookie of the year for the 2016/2017 campaign on Wednesday (June 21st) as voted by the fans. The 20-year old made quite the impact in his first season with Dortmund, scoring ten goals and providing eighteen assists across all competitions, helping his side to a third place finish and the DFB-Pokal (German Cup) title. Two of his most important goals for the club came in the semi-final and final of the DFB-Pokal, respectively; he scored the winner against Bayern Munich in the semis and scored Dortmund’s first of two goals in the final against Eintracht Frankfurt."

https://twitter.com/Squawka/status/877412267356192768

https://twitter.com/Squawka/status/902886701219106818

Nog wat uit een artikeltje vóór hij naar Dortmund vertrok:
"He says ...
My dream is to play for Barcelona. The Liga is a tough league but I'm inspired by players like Neymar and Messi. You have to work very hard to reproduce what they do, especially Neymar. I also like the Bundesliga – they like attacking, don't ask questions and like playing football."
UEFA.com's weekly wonderkid: Ousmane Dembélé

apis29 wijzigde deze reactie 30-08-2017 21:53 (22%)

• Aquila

Aquila

Feel

quote:
toolkist schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:06:
[...]

2 spelers die wel renderen vs 1 die het niet doet (en al jaren niet), ik zou het wel weten.

[...]

Gezien z'n aantal doelpunten en assists vorig jaar heeft ie dat ongetwijfeld gedaan.
Als je met renderen Götze bedoelt, dan ben ik het op een paar dingen na het er niet mee eens.
Ik heb Dortmund nu 2x gezien en het valt me op dat wanneer Castro de bal heeft of Götze dat je wel degelijk ziet wie de betere is. Helaas is hij momenteel nog niet fit.. Het spel van Dortmund ziet er vaak ook niet helemaal lekker uit. Dat vlotte komt eigenlijk alleen van Pulisic zijn kant en die maakt er wel zijn feestje van.

Blijkt dus dat 'ie het wel heeft gedaan. Ook tegen Bayern. Netjes van hem, dan neem ik mijn woorden ook wijselijk terug :)
quote:
apis29 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:38:
Bij Dortmund krijg je tenminste nog het idee dat ze er een plan voor hebben, bij Bayern meer dat ze bang zijn dat ze anders naar iemand anders gaan dan dat ze in de plannen voor het eerste voor komen :D (maar de spelers kiezen er uiteindelijk zelf voor).
Ook nog wel lachen: Previous Golden Boy Winners – Flying high or stuck in a trough: Where are they now? Featuring Rooney, Pato and Aguero

En:
"Ousmane Dembele of Borussia Dortmund was named the Bundesliga’s rookie of the year for the 2016/2017 campaign on Wednesday (June 21st) as voted by the fans. The 20-year old made quite the impact in his first season with Dortmund, scoring ten goals and providing eighteen assists across all competitions, helping his side to a third place finish and the DFB-Pokal (German Cup) title. Two of his most important goals for the club came in the semi-final and final of the DFB-Pokal, respectively; he scored the winner against Bayern Munich in the semis and scored Dortmund’s first of two goals in the final against Eintracht Frankfurt."

[afbeelding]
https://twitter.com/Squawka/status/877412267356192768

[afbeelding]
https://twitter.com/Squawka/status/902886701219106818

Nog wat uit een artikeltje vóór hij naar Dortmund vertrok:
"He says ...
My dream is to play for Barcelona. The Liga is a tough league but I'm inspired by players like Neymar and Messi. You have to work very hard to reproduce what they do, especially Neymar. I also like the Bundesliga – they like attacking, don't ask questions and like playing football."
UEFA.com's weekly wonderkid: Ousmane Dembélé
Ik denk ook wel dat Bayern het daarvoor doet, want het zal ook wel zo zijn dat ze Dortmund gewoon proberen af te snijden. Daarbij zou ik Bayern nog steeds geen goede kans geven om de CL te winnen dit jaar. Ik twijfel een beetje aan hoe ze het nu doen. Ik hoop dat ik fout zit, maar van het team ben ik niet helemaal overtuigd.

• toolkist
quote:
Aquila schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:12:
[...]

Als je met renderen Götze bedoelt, dan ben ik het op een paar dingen na het er niet mee eens.
Ik heb Dortmund nu 2x gezien en het valt me op dat wanneer Castro de bal heeft of Götze dat je wel degelijk ziet wie de betere is. Helaas is hij momenteel nog niet fit..
Momenteel? Wanneer is ie wel fit? ;)
Hij kan idd wel wat brengen als ie fit is maar ja, vergeleken met hem is zelfs Robben een man van gehard beton.

• Aquila

Aquila

Feel

quote:
toolkist schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:18:
[...]

Momenteel? Wanneer is ie wel fit? ;)
Hij kan idd wel wat brengen als ie fit is maar ja, vergeleken met hem is zelfs Robben een man van gehard beton.
Hij is een jaar eruit geweest, omdat hij een metabolische ziekte heeft waarvan hij goed hersteld is. Robben is om de kleinste dingen geblesseerd, dus de vergelijking is niet terecht. Marco Reus is een ander verhaal..
Als Götze meer betrokken wordt in het spel, dan geeft die je met gemaak een paar assists en misschien maakt hij een goal. Eventjes afwachten nog, maar hij doet het in ieder geval niet slecht.

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

Liverpool when Barcelona make bids for Coutinho.
https://twitter.com/phili...status/903154715441201152

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Tegen beter weten in een beetje Transfer Deadline Day in de gaten houden. Alle potentiële targets lijken elders heen te gaan en als kers op de taart schijn er helemaal geen geld te zijn om toppers binnen te halen als ze al willen komen.

BBC meld dat Liverpool wel 175M te besteden heeft lijkt Arsenal het met 50M te moeten doen. Zelfs met een verkoop van Sanchez en nu al Ox gaat dat bedrag blijkbaar niet omhoog. ( bron )

• Catorce
quote:
Mag echt hopen dat ze Coutinho niet halen. Te veel geld voor een speler die niet het profiel heeft wat nodig is. Haal dan verdomme Seri en betaal ipv de 40 gewoon 55, ben je er van af. Maar nee, ze onderhandelen gewoon met Nice over een verhuur van Marlon zonder meteen Seri te halen |:(

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Catorce schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:19:
[...]

Mag echt hopen dat ze Coutinho niet halen. Te veel geld voor een speler die niet het profiel heeft wat nodig is. Haal dan verdomme Seri en betaal ipv de 40 gewoon 55, ben je er van af. Maar nee, ze onderhandelen gewoon met Nice over een verhuur van Marlon zonder meteen Seri te halen |:(
Ik hoop van wel, want dan kun je in Fifa Casemiro en Coutinho gebruiken om te linken met Neymar :+

Maar focus me voornamelijk de Premier League en vanuit dat perspectief zijn de wedstrijden van Liverpool met Coutinho simpelweg leuker dan zonder.

In de PL transfers zie je overigens wel dat de clubs het belang inzien van controllerende/verdedigende middenvelders, terwijl je idd verwacht dat Barcelona ook een versterking in die categorie zou gaan halen.

• Catorce
quote:
Bossie schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:41:
[...]

Ik hoop van wel, want dan kun je in Fifa Casemiro en Coutinho gebruiken om te linken met Neymar :+

Maar focus me voornamelijk de Premier League en vanuit dat perspectief zijn de wedstrijden van Liverpool met Coutinho simpelweg leuker dan zonder.

In de PL transfers zie je overigens wel dat de clubs het belang inzien van controllerende/verdedigende middenvelders, terwijl je idd verwacht dat Barcelona ook een versterking in die categorie zou gaan halen.
Seri moet eigenlijk komen als spelverdeler/controleur, a la Xavi het tempo bepalen. Busquets kan dat niet (teveel bezig met verdedigende taken), Iniesta ook niet (meer aanvallend en een dribbelaar).

Coutinho is een fenomenale speler, maar uiteindelijk is het niet meer dan 'een grote naam kopen' omdat er flink druk staat op de president van de club. Die gaat dan met hulp van lokale media (MD/Sport) proberen de publieke opinie te veranderen, hoop dat dat zeker niet lukt. Weg met die vent.

• Catorce
Mahrez gespot in Barcelona, die lijkt te gaan tekenen bij Barca. Als hij het alternatief was voor Di Maria ben ik enorm blij, sowieso prima speler. Kost je ook nog eens een heleboel minder, zo te zien gaat het om ongeveer 45-50 miljoen.

• Kaap
quote:
Gunner schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:15:
Tegen beter weten in een beetje Transfer Deadline Day in de gaten houden. Alle potentiële targets lijken elders heen te gaan en als kers op de taart schijn er helemaal geen geld te zijn om toppers binnen te halen als ze al willen komen.

BBC meld dat Liverpool wel 175M te besteden heeft lijkt Arsenal het met 50M te moeten doen. Zelfs met een verkoop van Sanchez en nu al Ox gaat dat bedrag blijkbaar niet omhoog. ( bron )
Tis wat bij die club...

After 23 years of service, Gunnersaurus has handed in a transfer request. Even he became sick of this shit.

• dutchgio
quote:
Catorce schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:30:
Mahrez gespot in Barcelona, die lijkt te gaan tekenen bij Barca. Als hij het alternatief was voor Di Maria ben ik enorm blij, sowieso prima speler. Kost je ook nog eens een heleboel minder, zo te zien gaat het om ongeveer 45-50 miljoen.
Wordt nu al weer ontkracht, schijnt niet waar te zijn en hij tekent in plaats daarvan bij Chelsea...

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | XDA Recognized developer |

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 21-09 13:08
Alexis zou dan toch naar City vertrekken voor ca. 65 Mio. Arsenal zou naar verluid 100 Mio over hebben voor Lemar.

Vraag mij wel af wat Tottenham met Llorente moet? Swansea heeft in ieder geval Bony als opvolger gehaald.

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Joster schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:04:
Alexis zou dan toch naar City vertrekken voor ca. 65 Mio. Arsenal zou naar verluid 100 Mio over hebben voor Lemar.

Vraag mij wel af wat Tottenham met Llorente moet? Swansea heeft in ieder geval Bony als opvolger gehaald.
Lemar, jong talent, een goed seizoen gehad, en frans, yep daar gaat Arsene portemonnee wel voor trekken :D

• apis29
  • Niet online
quote:
Bossie schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:41:
[...]

Heb liever weer een 4-3 of 3-4, aangezien beiden niet echt mijn favoriet zijn zal dat het leukste zijn om naar te kijken.

Arsenal are prepared to meet a Ł75m buyout clause to sign Real Madrid's Spain midfielder Marco Asensio, 21, before Thursday's transfer deadline.

Heb het gevoel dat dit voornamelijk afleiding is van datgene wat hierboven is gepost, een daadwerkelijke transfer van Asensio lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Las dat ze een nieuw contract hebben aangeboden bij Real met een buyout clause van 500 miljoen en dat het nu al eentje van 350 miljoen is?

En Lemar is nu vast alweer 10 miljoen duurder geworden :D .

Wel mooi getimed van de UEFA om de kwalificaties op de transferdeadline dag te houden O-)

apis29 wijzigde deze reactie 31-08-2017 23:45 (10%)

• toolkist
quote:
Joster schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:04:
Backup voor Kane, Janssen voldeed overduidelijk niet.

• Tomski1986
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 21:22
Wat een fantastische wedstrijd van de Spanjaarden vs Italië.
ISCO! _0_

Ook zotte rush van Ramos bij die laatste goal.

| Corsair Obsidian 650D - AMD Ryzen 5 1600 - Corsair H60 - Corsair Vengeance 3000Mhz 16GB DDR4 - MSI X370 Gaming Pro Carbon - Gigabyte AORUS RX580 8GB

• Aquila

Aquila

Feel

quote:
Tomski1986 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 23:09:
Wat een fantastische wedstrijd van de Spanjaarden vs Italië.
ISCO! _0_

Ook zotte rush van Ramos bij die laatste goal.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar Isco is toch wel een model prof. Van op de bank zitten bij Real naar je terug werken in de basis. Vervolgens ook nog eens even schitteren tegen Italië :o Fijn gozertje, altijd wel een plezier om naar te kijken :)

• OssieW
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 19-09 08:17
Kan me nog de kritiek van van der Gijp herinneren, dat Madrid gek was om Ozil weg te doen en Isco in de plaats van hem te behouden. Ik ben toch wel blij dat ze dat gedaan hebben.

• iChaos
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 01:19

iChaos

It's Lupus.

https://streamable.com/engq7

Wat vinden we hiervan?

Med student, Java/Node.js developer.

• Kaap
Goed, City - Liverpool, de rode kaart van Mane, wat vind iedereen er van?

• iChaos
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 01:19

iChaos

It's Lupus.

quote:
Kaap schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 14:14:
Op Reddit wordt nog wel geroepen dat het op de bal was, maar je mag volgens mij nergens zo lomp inkomen met je been. Of het een keeper is maakt dan ook weinig uit. Vind het zelf een rood zonder vragen, omdat, hoe goed je bedoeling ook was om de bal te spelen, je hiermee de doelman te veel in gevaar bracht. Dan maar hopen op de volgende kans.

Med student, Java/Node.js developer.

• toolkist
quote:
Kaap schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 14:14:
Donkerrood, als je zo inkomt neem je bewust het risico...

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22:48
quote:
toolkist schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 14:24:
[...]

Donkerrood, als je zo inkomt neem je bewust het risico...
Kan me er ook wel in vinden. De keeper gaat er echter wel een beetje als een watje in met zijn hoofd. Als die veel meer richting de bal zou springen zou die niet in het gezicht maar eerder op de borst of buik geraakt zijn en dan was er misschien wel geel gegeven.
Alleen als Mané moet je ook wel gewoon je oogkleppen af doen en zien dat de keeper eerder bij de bal is.

• toolkist
quote:
Fleximex schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 14:45:
[...]

Kan me er ook wel in vinden. De keeper gaat er echter wel een beetje als een watje in met zijn hoofd. Als die veel meer richting de bal zou springen zou die niet in het gezicht maar eerder op de borst of buik geraakt zijn en dan was er misschien wel geel gegeven.
Alleen als Mané moet je ook wel gewoon je oogkleppen af doen en zien dat de keeper eerder bij de bal is.
Ook tegen de borst of buik was dit donkerrood. Alleen Nigel de Jong komt weg met dit soort overtredingen >:)

• Fleximex
quote:
toolkist schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 14:47:
[...]

Ook tegen de borst of buik was dit donkerrood. Alleen Nigel de Jong komt weg met dit soort overtredingen >:)
Hehe klopt. Maar ik denk dat een scheids dan minder de ballen heeft om rood te trekken, als het been of borst/buik hoogte is.

• Tomski1986
Real ook een enorm slechte partij tegen Levante.
En Marcelo krijgt rood vanwege vechten, iemand die dit gezien heeft?

| Corsair Obsidian 650D - AMD Ryzen 5 1600 - Corsair H60 - Corsair Vengeance 3000Mhz 16GB DDR4 - MSI X370 Gaming Pro Carbon - Gigabyte AORUS RX580 8GB

• Fleximex
Lekker goaltje die 5-0 :)

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:42

Gynnad

* * *

Sanchez met Alderweireld en Vertonghen in de basis, evenals Eriksen. Bij Everton Klaassen in de basis, zo toch heel wat ex-Ajacieden in deze wedstrijd vandaag..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20:08
quote:
Gynnad schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 15:57:
Sanchez met Alderweireld en Vertonghen in de basis, evenals Eriksen. Bij Everton Klaassen in de basis, zo toch heel wat ex-Ajacieden in deze wedstrijd vandaag..
Helaas Stekelenburg nog op de bank :P

• Aquila

Aquila

Feel

Net 90 minuten Borussia Dortmund aangezien, spannende wedstrijd, maar wat een vreselijk slechte wedstrijd van Dortmund zijn kant. Slakken voetbal, de hele tijd foute keuzes etc. Zet 10 kinderen op een voetbalveld en dan heb je de samenvatting.. Ze konden niet winnen van Freiburg, dat al vroeg met 10 man stond.
Het gehele middenveld met Sahin, Castro en Götze bakte er echt helemaal geen klote van zeg.. Dat hele voetbal wat hun spelen lijkt nergens op..

• toolkist
Bosz had ook bij Ajax even nodig om zn speelwijze erin te slijpen, dat komt bij Dortmund ook vast nog wel goed

• Jikan
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online

Jikan

Psn: hgokalp

Fenerbahçe speelt tegen de Dortmund van Turkije, Basaksehir die voorkomt dat voetbalfans in Turkije veroordeeld zijn tot de grote drie in de titelrace. Besiktas wint net laat en met tien man in een uitwedstrijd. Met de kraker van vanavond ga ik straks dus niet naar Ajax - PEC. Morgen een ontketend Galatasaray tegen Antalyaspor met een ongelukkige Eto’o en Nasri. Volgens mij hebben ze ook nog maar 1 punt behaald en al wat respectloos gedrag van Nasri naar de trainer.

• apis29
  • Niet online
quote:
toolkist schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 18:01:
Bosz had ook bij Ajax even nodig om zn speelwijze erin te slijpen, dat komt bij Dortmund ook vast nog wel goed
En dat is de sleutel tot het ontrafelen van 10 verdedigers rond het penaltygebied? ;) Ik zie eigenlijk niet wat er anders is aan 'het systeem Bosz' wat Klopp en Tuchel al niet deden. Zag wel ergens een analyse van het druk zetten met de drie middenvelders maar het hele gegroepeerd druk zetten speelt Dortmund al heel wat langer dan dat Bosz het doet. En op balbezit spelen heeft Tuchel er al ingebracht als aanvulling ...
Ze hadden gewoon veel meer de verdediger moeten opzoeken en overtredingen uitlokken het laatste half uur. Nog Yarmolenko inbrengen en centraal zetten :F

apis29 wijzigde deze reactie 09-09-2017 19:54 (27%)

• Exocet
  • Niet online
Frank de Boer kan ook bijna met vakantie, al heel snel 1-0 achter nu tegen Burnley.

• toolkist
quote:
Exocet schreef op zondag 10 september 2017 @ 14:45:
Frank de Boer kan ook bijna met vakantie, al heel snel 1-0 achter nu tegen Burnley.
En hoe, de linksbuiten geeft even een 'terugspeelbal'. Geeft ie dezelfde bal maar dan aanvallend, dan is het echt een briljante assist.

• Kaap
quote:
Mooi. Minder "Want Nederlandse trainer" wedstrijden op Ziggo Sport.

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

quote:
Hij doet het nog beter dan Aadje "Afkoopsom" de Mos met die voortijdige vertrekken (als hij binnenkort op de keien gezet gaat worden) Dat levert denk ik een flinke duit op, en een smet op zijn blazoen helaas.

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:30
Maar de terugspeelbal waar Burnley uit gescoord heeft was echt te idioot.

Was meer een steek pas dan een terugspeelbal

• Fleximex
Frank de Boer heeft deze wedstrijd wel echt pech gehad. Wat een faalhazen in zijn team. Ze speelden prima en hadden gewoon ruim moeten winnen. Maar als je 3-4 100% kansen mist kan je als trainer ook niks.

Misschien dat als De Boer ontslagen wordt hij alleen maar blij is. Met dit niveau wil je toch niet werken :P

• Deadsy
quote:
Fleximex schreef op zondag 10 september 2017 @ 16:44:
Frank de Boer heeft deze wedstrijd wel echt pech gehad. Wat een faalhazen in zijn team. Ze speelden prima en hadden gewoon ruim moeten winnen. Maar als je 3-4 100% kansen mist kan je als trainer ook niks.

Misschien dat als De Boer ontslagen wordt hij alleen maar blij is. Met dit niveau wil je toch niet werken :P
Is toch wel bizar. De club heeft een flink budget, de betere spelers krijgen meer betaald dan wat een Ajax/Feyenoord/PSV kan betalen.
Maar het niveau is gewoon hout hakken en hopen op het beste.

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20:33
Je gaat voor je plezier dat soort wedstrijden ook niet kijken. Nu ook Swansea - Newcastle. Dit is gewoon de blinde tegen de lamme. De één kan gewoon niet voetballen, de ander is old school kick and rush.

They say great science is built on the shoulders of giants - not here. At Aperture we do all our science from scratch; no hand holding.

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

quote:
Fleximex schreef op zondag 10 september 2017 @ 16:44:
Slecht argument dat had hij kunnen weten van te voren.

• Tomski1986
Lazio - AC Milan 4-1 :D
Koop nog maar wat meer spelers Milan :D

• Catorce
quote:
JanW schreef op zondag 10 september 2017 @ 17:51:
Je gaat voor je plezier dat soort wedstrijden ook niet kijken. Nu ook Swansea - Newcastle. Dit is gewoon de blinde tegen de lamme. De één kan gewoon niet voetballen, de ander is old school kick and rush.
That's the Premier League. Een brede top waar echte wereldvoetballers zitten, met een zeer middelmatige rest van de competitie. Denk alleen wel dat dat met het geld dat de PL in stroomt beter zal worden, immers zullen goede middenmoot spelers uit Duitsland, Spanje, Italie en Frankrijk voor een stuk meer geld bij de B-ploegen van de PL kunnen gaan spelen. Helaas, dat wel. Zie ze liever in die andere competities.

• Han
  • Niet online
quote:
DE BOER, NO MORE Frank De Boer SACKED by Crystal Palace after just four matches in charge at Selhurst Park

The final nail in the coffin came with a 1-0 defeat at Burnley on Sunday.

Former England manager Roy Hodgson is the odds-on favourite to take over at Selhurst Park.

Some reports claim the 70-year-old has already signed a two-year deal with the club.

Crystal Palace chairman Steve Parish had appeared to back De Boer last night after urging supporters to “stick together” in a Twitter spat with furious Eagles fans.

De Boer admitted he was not sure if he would still be in charge by the end of today after the Burnley defeat.

Replying to them, he tweeted: “We’re four games in, it’s a terrible start but we have to stick together. People are frustrated, I’m frustrated so are the management and players.

Dacht dat zijn ontslag bij Inter al rap was, maar het kan dus nog sneller :X

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Okay vier keer verliezen zonder te scoren is slecht, maar om hem dan al te ontslaan..... klinkt als paniekvoetbal.

En dan gelijk weer zo'n ouderwetse ouwe baas willen aanstellen...... Roy Hodgson...

BBC houdt nog even een kleine slag om de arm';
quote:
We are hearing reports Crystal Palace manager Frank de Boer has been sacked - we are awaiting official confirmation from the club.

Plenty of football journalists from across the media have tweeted the news but we will bring you the news as soon as we hear anything.

Gunner wijzigde deze reactie 11-09-2017 12:31 (45%)

• dutchgio
Sacked in the morning...

Tot zover ook de ambities om 'the passing game' the gaan spelen.
Dat wordt dus weer 'kick and rush'.

De Boer zal nu ook nergens in het buitenland meer terecht komen, wellicht terugkeer in Nederland.

BBC is nu ook geupdate; definitief ontslag.
http://www.bbc.com/sport/football/41219627

dutchgio wijzigde deze reactie 11-09-2017 12:42 (28%)

• apis29
  • Niet online
Crystal Palace: Why sacking Frank de Boer now would be madness - Chris Sutton : http://www.bbc.com/sport/football/41221674 (je zou kunnen zeggen dat ie nog iets van credits heeft overgehouden)

apis29 wijzigde deze reactie 11-09-2017 12:41 (22%)

• Kaap
Inmiddels official:
https://www.cpfc.co.uk/ne...art-company-with-de-boer/
quote:
Kaap schreef op zondag 10 september 2017 @ 15:58:
[...]

Mooi. Minder "Want Nederlandse trainer" wedstrijden op Ziggo Sport.
Dat puntje ook weer opgelost O-)

• Fleximex
Dat is wel erg zuur. De laatste wedstrijd was prima. Daar had Palace gewoon met 1-4 moeten winnen. De Boer kan er toch weinig aan doen dat sommige spelers de vorm ontberen en 100% kansen gaan missen.

De kwaliteit en matige vorm van de selectie ga je niet oplossen met een nieuwe trainer.

Je weet natuurlijk niet of ze de volgende wedstrijd tegen Southampton ook zo goed voor de dag zouden komen. Maar ik had het nog wel willen zien. Jammer.

• chim0
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 21-09 10:03
Nou, Premier League. Zit er iemand West Ham - Huddersfield te kijken? Lijkt niet eens op voetbal. :X

• Catorce
Wie gaat er dan ook West Ham tegen Huddersfield kijken :P

Vanavond weer CL! FC Barcelona vs Juventus is natuurlijk hét affiche van vanavond, herhaling van QF vorig jaar en finale 2015. Ik was - en ben nog steeds - pessimistisch over de kansen van Barcelona dit seizoen, maar de eerste paar wedstrijden geven enige moed. Dat gezegd hebbende, wat is het toch vreselijk nerveus achterin. Pique is een prima verdediger, mits er iemand naast staat die de boel organiseert en scherp houdt. Dat mist hij, want Umtiti heeft precies hetzelfde probleem. Dat zal zeker mis gaan tegen de écht goede tegenstanders.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

• Aquila

Aquila

Feel

quote:
Catorce schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:07:
Wie gaat er dan ook West Ham tegen Huddersfield kijken :P

Vanavond weer CL! FC Barcelona vs Juventus is natuurlijk hét affiche van vanavond, herhaling van QF vorig jaar en finale 2015. Ik was - en ben nog steeds - pessimistisch over de kansen van Barcelona dit seizoen, maar de eerste paar wedstrijden geven enige moed. Dat gezegd hebbende, wat is het toch vreselijk nerveus achterin. Pique is een prima verdediger, mits er iemand naast staat die de boel organiseert en scherp houdt. Dat mist hij, want Umtiti heeft precies hetzelfde probleem. Dat zal zeker mis gaan tegen de écht goede tegenstanders.
Jij bent gek, het affiche is natuurlijk Bayern - Anderlecht, hahaha :P
Ik ben erg benieuwd en precies wat je zegt, Pique is wel prima, maar heeft zeker een hele goeje naast hem nodig. Ik vind hem niet altijd sterk, Ramos is toch wel even beter.

Waar ik vooral naar benieuwd ben, zijn 2 spelers, namelijk Dybala en Höwedes als hij speelt. Denk dat ik beiden wedstrijd even naast elkaar opzet :D

• Deadsy
quote:
Is het toch altijd bij dit soort clubs.
Ze moeten eens beter kijken naar het spelers materiaal en wat deze voor salaris krijgen.

Kan me voorstellen dat Palace qua salaris uitgaven meer uitgeeft dan Ajax, maar op het veld zie je het niet echt terug.

edit: En dan hebben ze nu ook nog de zak met geld die ze de Boer mee geven.
Gewoon geld over de balk gooien links en rechts zonder er echt wat voor terug te krijgen

Deadsy wijzigde deze reactie 12-09-2017 17:45 (14%)

• Catorce
quote:
Aquila schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:54:
[...]

Jij bent gek, het affiche is natuurlijk Bayern - Anderlecht, hahaha :P
Ik ben erg benieuwd en precies wat je zegt, Pique is wel prima, maar heeft zeker een hele goeje naast hem nodig. Ik vind hem niet altijd sterk, Ramos is toch wel even beter.

Waar ik vooral naar benieuwd ben, zijn 2 spelers, namelijk Dybala en Höwedes als hij speelt. Denk dat ik beiden wedstrijd even naast elkaar opzet :D
Ramos vind ik ook vaak zat maar een matige verdeiger, net als David Luiz op momenten véél de aggresief naar voren toe dekkend waardoor er enorme gaten in de verdediging achter blijven die niet te dekken zijn door zijn CB partner. Waarom Ramos steevast in het rijtje beste CBs ter wereld staat is omdat het een echte leider is die verdraaid vaak scoort voor een verdediger.

Had Barcelona destijds maar Thiago Silva over kunnen nemen, dat had de perfecte opvolger van Puyol kunnen zijn en daar 7 jaar kunnen spelen. Helaas...

• Aquila

Aquila

Feel

quote:
Catorce schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:02:
[...]

Ramos vind ik ook vaak zat maar een matige verdeiger, net als David Luiz op momenten véél de aggresief naar voren toe dekkend waardoor er enorme gaten in de verdediging achter blijven die niet te dekken zijn door zijn CB partner. Waarom Ramos steevast in het rijtje beste CBs ter wereld staat is omdat het een echte leider is die verdraaid vaak scoort voor een verdediger.

Had Barcelona destijds maar Thiago Silva over kunnen nemen, dat had de perfecte opvolger van Puyol kunnen zijn en daar 7 jaar kunnen spelen. Helaas...
Ja, dat is zeker waar. David Luiz deed het tegen Duitsland in 2014, dat herinner ik me nog maar al te goed. Vooral hoe die Engelse analisten zich 3 kleuren bescheten.
Die gaten zijn inderdaad niet makkelijk te dichten, maar eerlijk gezegd heb ik er helemaal nooit iets van opgemerkt.. :o Toch maar eens voor de gein op letten dan.

Ja, van Puyol herinner ik me helemaal niks meer. Ik keek eigenlijk nooit voetbal tot 2012. Jammer, want ik heb daardoor wel wat legendes gemist :-(
Het Brazilië van 2014 draaide toch ook voornamelijk op Thiago en Neymar?

• Catorce
Hopsakee, 3-0 tegen Juventus. Niet verwacht, Juve had ook zeker een paar kansen. Dybala kreeg weinig steun, Higuain op een paar momenten na nauwelijks gezien. Deze man speelt welvaker in grote wedstrijden zeer zwak... Heeft Messi een WK gekost die gozer. YouTube: Higuain Vs German World Cup 2014

• Fleximex
Mooi zo. Palace 0-1 achter tegen Southampton. Ik hoop echt dat ze de komende 4 duels verliezen en kijken of Roy Hodgson wel mag blijven zitten. Paupers daar.

• dutchgio
Lijkt me inderdaad een betere conclusie dat het materiaal gewoon niet goed genoeg is, Parish eigen fout dus en niet die van de trainer...
Hodgson zal wel blijven zitten onder het mom van 'het zijn topploegen waar ze tegen spelen'.

• D-e-n
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 00:17
Mensah speelt en Riedewald zit niet eens bij de selectie? Dat was wel te verwachten toch?

• toolkist
quote:
D-e-n schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:56:
Mensah speelt en Riedewald zit niet eens bij de selectie? Dat was wel te verwachten toch?
Yup en ook geheel logisch. Bij Ajax kon ie al niet fatsoenlijk verdedigen, dus dan heb je weinig te zoeken bij een team wat bijna continu onder druk staat.

• Fleximex
Dat nieuwe stadion van Atlético Madrid ziet er wel ontzettend goed uit:
https://www.ziggosport.nl...ea912a156c5a7be9-mp4.html

Daar spelen ze vandaag tegen Málaga voor het eerst in.

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:42

Gynnad

* * *

quote:
Gary Lineker‏Geverifieerd account @GaryLineker 58 min.58 minuten geleden

Roy out.
:+

https://twitter.com/GaryLineker/status/909020335982436352

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• rik86
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21-09 11:55
quote:
Fleximex schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:46:
Mooi zo. Palace 0-1 achter tegen Southampton. Ik hoop echt dat ze de komende 4 duels verliezen en kijken of Roy Hodgson wel mag blijven zitten. Paupers daar.
Ik durf er zelfs wel geld op te zetten dat ook Roy Hodgson geen punten pakt in z'n eerste 4 competitiewedstrijden en zelfs dat ze op 0 doelpunten blijven staan is denk ik nog wel een gok die nog wel enigszins realistisch is

• Catorce
Eibar was niet slecht gisteren, maar werd uiteindelijk met 6-1 aan de kans geschoven. Messi was super met 4 goals, tevens valt Paulinho mij enorm mee. Goals helpen daar natuurlijk bij, maar hij speelt überhaupt niet slecht.

Benieuwd wat Real gaat doen nu Ronaldo weer terug is. Meteen een hattrick?

• Aquila

Aquila

Feel

Wat is die James Rodriguez toch een genot om naar te kijken. Wat mag Bayern in hun handen klappen dat ze hem nu hebben.
Het spel van Bayern laat nog erg veel steken vallen. Na de wedstrijd tegen PSG weten we wel of het nu echt goed is of niet.

• Catorce
quote:
Aquila schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:42:
Wat is die James Rodriguez toch een genot om naar te kijken. Wat mag Bayern in hun handen klappen dat ze hem nu hebben.
Het spel van Bayern laat nog erg veel steken vallen. Na de wedstrijd tegen PSG weten we wel of het nu echt goed is of niet.
Jammer dat hij niet definitief naar Bayern is, maar een huur voor 2 jaar is ook wel lekker. Weinig financieel risico, al zit er ook weinig upside aan.

Real Madrid verspeelt zowaar punten en gaat er thuis tegen alle verhoudingen in met 0-1 af tegen Real Betis (ploeg van Guardado). De goal was een prachtige combinatie van 40 seconden over vele schijven, noem dan La Liga nog maar eens een competitie met slechts enkele goede ploegen... Genot om naar te kijken die midtable teams in La Liga. Technisch en tactisch zeer behoorlijk!

• Barbas
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 00:14

Barbas

Gallego!

Betis is enorm verbeterd ten opzichte van vorig jaar, waar ze vochten voor lijfsbehoud! Opmerkelijk, had ik niet verwacht! Malaga daarentegen stelt echt teleur! Denk niet dat ze erin blijven op deze manier.

One day at a time

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Barbas schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:11:
Betis is enorm verbeterd ten opzichte van vorig jaar, waar ze vochten voor lijfsbehoud! Opmerkelijk, had ik niet verwacht! Malaga daarentegen stelt echt teleur! Denk niet dat ze erin blijven op deze manier.
Idd, ze waren tactisch zeer sterk echter dat neemt niet weg dat Real simpelweg met minimaal 4-0 had moeten winnen als ze simpelweg hun kansen hadden afgemaakt.

De afgekeurde goal van Betis was overigens ook zeer fraai :9

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 21-09 13:08
quote:
Barbas schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:11:
Die trainer die daar nu zit zet het organisatorisch wel goed weg, deed hij vorig jaar bij Las Palmas ook geloof ik.

• chim0
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 21-09 10:03
quote:
Bossie schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:47:
[...]

Idd, ze waren tactisch zeer sterk echter dat neemt niet weg dat Real simpelweg met minimaal 4-0 had moeten winnen als ze simpelweg hun kansen hadden afgemaakt.
4 - 0? Wat dacht je van 10 of 12 - 0? Typisch zo'n avond waar ie er niet in wil. Al moet ik zeggen dat Adan fantastisch stond te keepen. Die was natuurlijk tot op het bot gebrand tegen z'n oude club.

En zo zie je maar dat zelfs de grootste voetballers ook maar een mensen zijn want na zo'n lange schorsing moet ook Ronaldo even inkomen. De kansen die die kreeg, maakt ie normaal blindelings af. Goal van Betis was idd mooi. Mooie voorzet met gevoel gegeven en tegendraads ingekopt. Deze vergeten en snel herpakken!

Hakbal van Bale was ook schitterend trouwens. Als ie zoiets had gedaan tegen Barca en hij zat, had ie zichzelf onsterfelijk gemaakt in Madrid.

• Aquila

Aquila

Feel

quote:
Catorce schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:07:
[...]

Jammer dat hij niet definitief naar Bayern is, maar een huur voor 2 jaar is ook wel lekker. Weinig financieel risico, al zit er ook weinig upside aan.

Real Madrid verspeelt zowaar punten en gaat er thuis tegen alle verhoudingen in met 0-1 af tegen Real Betis (ploeg van Guardado). De goal was een prachtige combinatie van 40 seconden over vele schijven, noem dan La Liga nog maar eens een competitie met slechts enkele goede ploegen... Genot om naar te kijken die midtable teams in La Liga. Technisch en tactisch zeer behoorlijk!
Ja, dat is wel een nadeel. Ik verwacht wel dat Robben over 2 seizoenen klaar is. Daarna kan James die nummer 10 overnemen en betalen we een rest bedrag. Natuurlijk moet ik daarin mee nemen dat Ancelotti over 2 seizoenen waarschijnlijk weg is. En dan zal het voor James ook oppassen zijn, dat hij niet weer op de bank komt.

Las gisteren een reactie waar ik smakelijk om moest lachen. Zo'n Real fan zei dat ze hem goed konden gebruiken op dit moment :') :+

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*