Vraag me af hoeveel geld Mourinho deze zomer over de balk gaat gooien.
Zoveel geld uitgegeven en het is gewoon niet om aan te zien
Zoveel geld uitgegeven en het is gewoon niet om aan te zien
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ѫа$тёя чѳця аят
Het was inderdaad niet veel soeps. ManU was een tandeloze bejaarde, Chelsea wilde wel counteren.Tomski1986 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 20:21:
Hoopte je dat? Manchester deed nog meer pijn om te kijken dan Chelsea, waar Hazard tenminste nog de enige was voor gevaar. Van deze match kreeg ik echt pijn.
[ Voor 58% gewijzigd door gambieter op 19-05-2018 22:18 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja vind je?Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 20:21:
Manchester United verlies de FA cup. Daar kan ik wel van genieten. Mourinho pakte het wel sportief op. Mag ook gezegd worden.
Beetje hypocriet van de man die het 'bus parkeren' zelf heeft uitgevonden bij nota bene Chelsea.....Manchester United manager Jose Mourinho says Chelsea did not deserve to win the FA Cup, accusing them of "defending with nine players" during the final.
The Blues lifted the trophy for the eighth time as Eden Hazard's first-half penalty earned a 1-0 win at Wembley.
But Mourinho said: "I think we were the best team, but that is football.
"I am quite curious to know what you say or what people write because if my team plays like Chelsea did, I can imagine what people would say."
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nou als je de wedstrijd had gezien, was er na het fluitsignaal toch wel oprechte felicitaties naar oa Conte. Het interview heb ik gezien en was inderdaad typisch Mourinho, maar ook daar begon het met de felicitaties richting Chelsea.Gunner schreef op zondag 20 mei 2018 @ 10:32:
[...]
Ja vind je?
[...]
Beetje hypocriet van de man die het 'bus parkeren' zelf heeft uitgevonden bij nota bene Chelsea.....![]()
![]()
Heb de wedstrijd toevallig wel gezien ja, maar ik blijf niet hangen voor de nabeschouwingen van een heethoofdige italiaan en een arrogante portugees. Heb betere dingen te doen met m'n levenLekkerboeie86 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:55:
[...]
Nou als je de wedstrijd had gezien, was er na het fluitsignaal toch wel oprechte felicitaties naar oa Conte. Het interview heb ik gezien en was inderdaad typisch Mourinho, maar ook daar begon het met de felicitaties richting Chelsea.
[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 20-05-2018 13:59 ]
Dat laatste zeker waar! Mede daarom ook steeds meer een hekel aan United, terwijl ik voor Mourinho zeker graag naar United keek.Gunner schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:58:
[...]
Heb de wedstrijd toevallig wel gezien ja, maar ik blijf niet hangen voor de nabeschouwingen van een heethoofdige italiaan en een arrogante portugees. Heb betere dingen te doen met m'n leven![]()
Zag ze liever van een eigenwijze Fransman![]()
Maar oprecht of niet; de opmerkingen daarna tonen aan dat ie toch niet zo goed tegen z'n verlies kan. Buiten dat kreeg ie een aardig koekje van eigen deeg qua tactiek en dan is het op z'n minst opmerkelijk als je daar achteraf zuur over gaat doen nietwaar?
[ Voor 16% gewijzigd door Gynnad op 20-05-2018 21:32 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Anoniem: 954723
Dat zijn vind ik de echte mickey mouse competities.Anoniem: 954723 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 21:47:
Zo PSG pakt het weer in Frankrijk, Bayern in Duitsland. Eigenlijk echt zo een retesaaie competities om te kijken om eerlijk te zijn. In de PL heb je dan toch nog tenminste een beetje spanning. Napoli was er ook dicht bij maar helaas besloten ze om hun klak er naar te gooien in Fiorentina...
Anoniem: 954723
Ja verrassend. Arteta werd de hele tijd als grote favoriet genoemd.Deadsy schreef op maandag 21 mei 2018 @ 21:04:
Volgens de BBC zou Emery de nieuwe manager van Arsenal worden.
Geen verkeerde keuze, had nooit naar PSG moeten gaan.
https://www.bbc.com/sport/football/44203679
Heb bij hem toch wel het gevoel dat hij iemand is die spelers beter kan maken en niet iemand is die alleen maar kan kopen.Gunner schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:15:
[...]
Ja verrassend. Arteta werd de hele tijd als grote favoriet genoemd.
Ben benieuwd of hij wat voor elkaar krijgt met een stuk lager budget dan bij PSG.
[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 22-05-2018 00:37 ]
Deadsy schreef op maandag 21 mei 2018 @ 21:04:
Volgens de BBC zou Emery de nieuwe manager van Arsenal worden.
Geen verkeerde keuze, had nooit naar PSG moeten gaan.
https://www.bbc.com/sport/football/44203679
Daar had ik geld op moeten inzettenJanW schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:05:
Als Tuchel naar PSG gaat, is Emery dan niks voor Arsenal? Lijkt me een bijzonder geschikte manager voor Arsenal, maar helaas voor hem zit ie bij de verkeerde club. Daar speelt veel meer dankzij Neymar.
Wie kan hem betalen?apis29 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 21:16:
Neymar wil toch alweer weg (zoals eigenlijk wel verwacht toch, het PSG uitstapje was meer een optimalere voorbereiding op het WK. Lekker een tijd uitgerust ook met een voet 'blessure')
Real, als opvolger van CR. Een jaartje samenspelen wellicht, daarna zal CR toch wel zo'n beetje gaan stoppen lijkt me?Deadsy schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 22:33:
[...]
Wie kan hem betalen?
PSG zal echt geen verlies willen nemen.
De vraag alleen is, kan hij de juiste spelers vinden en daadwerkelijk kopen. Dat was bij Sevilla toch altijd de taak van Monchi. Of zou Arsenal nu ook op zoek gaan/bezig zijn met een TD?Gunner schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:08:
Unai Emery zojuist bevestigd door Arsenal.
Denk wel dat het de juiste keuze is. Genoeg ervaring, ervaring met het winnen van Europese finales, goede leeftijd.
Ze hebben die gast van Dortmund onlangs aangenomen, Sven Mislintat. Die heeft nog wel invloed gehad met o.a de transfers van Aubameyang en Mkhitaryan. Maar dat is meer een Head of Recruitment.toolkist schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:24:
[...]
De vraag alleen is, kan hij de juiste spelers vinden en daadwerkelijk kopen. Dat was bij Sevilla toch altijd de taak van Monchi. Of zou Arsenal nu ook op zoek gaan/bezig zijn met een TD?
[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 23-05-2018 13:57 ]
Ben erg benieuwd.Gunner schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:08:
Unai Emery zojuist bevestigd door Arsenal.
Denk wel dat het de juiste keuze is. Genoeg ervaring, ervaring met het winnen van Europese finales, goede leeftijd.
Overmars zie ik inderdaad wel gebeuren ja, al hoop ik van niet aangezien ie goed werk doet bij Ajax.Gunner schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:55:
[...]
Ze hebben die gast van Dortmund onlangs aangenomen, Sven Mislintat. Die heeft nog wel invloed gehad met o.a de transfers van Aubameyang en Mkhitaryan. Maar dat is meer een Head of Recruitment.
Overmars wordt al heel lang genoemd toch.
Ik ken Bruce Rioch nogJanW schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:26:
Ik ook. Ken Arsenal niet anders dan de club waar Wenger coach van is. Bij Man United went het ook, maar blijft toch bijzonder.
Elect a clown, expect a circus.
Volgens de Rijksoverheid is er geen negatief reisadvies voor dat land. Dit is vooral een probleem voor de Nederlandse regering die blijkbaar hun geld indirect naar een voetbalclub ziet gaan.Deadsy schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:35:
Vrij bizar dat Arsenal deze sponsor accepteert.
https://nos.nl/artikel/22...amer-wil-opheldering.html
Denk dat Nederland niet het enige land is dat geld stuurt naar Rwanda.Gunner schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:53:
[...]
Volgens de Rijksoverheid is er geen negatief reisadvies voor dat land. Dit is vooral een probleem voor de Nederlandse regering die blijkbaar hun geld indirect naar een voetbalclub ziet gaan.
Ik kan me dat sentiment goed voorstellen. Maar dan moeten ze consequent zijn en ook de geldstromen van andere landen onder de loep nemen van waar ze ontwikkelingshulp heen sturen.Deadsy schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:25:
[...]
Denk dat Nederland niet het enige land is dat geld stuurt naar Rwanda.
De president daar is blijkbaar ook een groot Arsenal fan.
Zou gewoon stoppen met geld te sturen en dat zullen andere landen denk ik ook wel overwegen.
[ Voor 22% gewijzigd door apis29 op 25-05-2018 00:26 ]
Buiten dat dat een drogreden is, dat doen ze ook.Gunner schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:39:
[...]
Maar dan moeten ze consequent zijn en ook de geldstromen van andere landen onder de loep nemen van waar ze ontwikkelingshulp heen sturen.
Beetje anti Arsenal ofzo? Wat een bullshit zeg, je geeft Arsenal zowat de schuld ervan dat iemand ze wil sponsoren...lateef schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:58:
[...]
Buiten dat dat een drogreden is, dat doen ze ook.
Maar het is natuurlijk vreemd dat een land waarin extreme armoede heerst klakkeloos geld pompt in een opgeblazen industrie. En het is ronduit achterlijk dat Arsenal deze sponsoring accepteert. Maar ja, Arsenal is dan natuurlijk een belangrijke exponent van de doorgeslagen voetbalwereld.
[ Voor 14% gewijzigd door toolkist op 26-05-2018 19:23 ]
Een grote club kan een sponsor ook gewoon weigeren.toolkist schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:07:
[...]
Beetje anti Arsenal ofzo? Wat een bullshit zeg, je geeft Arsenal zowat de schuld ervan dat iemand ze wil sponsoren...
En het is eindelijk een wedstrijd, nu Villa begint te voetballen.
Nee hoor, niet in het bijzonder. Maar het is toch Arsenal die dit accepteert en niet Chelsea of City ofzo? En ik geef ze niet de schuld dat iemand ze wil sponsoren, ik geef ze de schuld dat ze deze sponsoring accepteren. Ook daar kan ik moeilijk Chelsea of City de schuld van geven.toolkist schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:07:
[...]
Beetje anti Arsenal ofzo? Wat een bullshit zeg, je geeft Arsenal zowat de schuld ervan dat iemand ze wil sponsoren...
Dus dan moet Arsenal een oordeel gaan vellen over de manier waarop Rwanda meer toeristen, en dus geld, wil trekken? Dat is bij kans nog vreemder dan de 2e kamer die zich daarmee wil bemoeien.Deadsy schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:22:
[...]
Een grote club kan een sponsor ook gewoon weigeren.
Het is niet alsof het een arme club is. En dit zal je op termijn gewoon negatieve reclame opleveren.
"Nee Ziggo, wij van Ajax vinden dat jullie al zo bekend zijn dat ons sponsoren nergens op slaat dus we weigeren jullie shirtsponsoring. Oh ja Philips, bij PSV denken ze er ook zo over."lateef schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:25:
[...]
Nee hoor, niet in het bijzonder. Maar het is toch Arsenal die dit accepteert en niet Chelsea of City ofzo? En ik geef ze niet de schuld dat iemand ze wil sponsoren, ik geef ze de schuld dat ze deze sponsoring accepteren. Ook daar kan ik moeilijk Chelsea of City de schuld van geven.
[ Voor 38% gewijzigd door toolkist op 26-05-2018 19:29 ]
Imagoschade doordat je door een bepaalde partij gesponsort wordt hoort zeker bij het accepteren van en de onderhandelingen naar een sponsorovereenkomst. Het is niet alsof een club een contract krijgt en verder enkel een handtekening onder zettoolkist schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:25:
[...]
"Nee Ziggo, wij van Ajax vinden dat jullie al zo bekend zijn dat ons sponsoren nergens op slaat dus we weigeren jullie shirtsponsoring. Oh ja Philips, bij PSV denken ze er ook zo over."
Omdat het misschien logisch is om eerst bepaalde andere dingen in het land aan te pakken? Zoals de armoede etc?toolkist schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:25:
[...]
Dus dan moet Arsenal een oordeel gaan vellen over de manier waarop Rwanda meer toeristen, en dus geld, wil trekken? Dat is bij kans nog vreemder dan de 2e kamer die zich daarmee wil bemoeien.
Ja, want Ziggo en Philips zijn landen die nog herstellende zijn van een genocide en waar extreme armoede heerst...toolkist schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:25:
[...]
"Nee Ziggo, wij van Ajax vinden dat jullie al zo bekend zijn dat ons sponsoren nergens op slaat dus we weigeren jullie shirtsponsoring. Oh ja Philips, bij PSV denken ze er ook zo over."
En dus vind je dat Arsenal inhoudelijk het beleid van Rwanda om meer toeristen te lokken moet beoordelen?lateef schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:53:
[...]
Ja, want Ziggo en Philips zijn landen die nog herstellende zijn van een genocide en waar extreme armoede heerst...
Naar mijn idee zou je als club ook nog enige verantwoordelijkheden moeten nemen over de herkomst van je inkomsten. Je hoeft toch niet alles blindelings te accepteren?
Ja.toolkist schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 20:06:
[...]
En dus vind je dat Arsenal inhoudelijk het beleid van Rwanda om meer toeristen te lokken moet beoordelen?
[ Voor 19% gewijzigd door lateef op 26-05-2018 20:12 ]
Ok.
Ja geeft mij hetzelfde gevoel als toen Arnesen TD werd bij HSV en alles matig Chelsea spul kocht en huurde.toolkist schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:43:
Lichtsteiner, Papastathopoulos, die oud-scout van Dortmund die nu bij Arsenal zit komt wel met geweldige namen aanzetten zeg
Ze moeten toch wat om de anti-Arsenal crew aan het smullen te houden.toolkist schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:43:
Lichtsteiner, Papastathopoulos, die oud-scout van Dortmund die nu bij Arsenal zit komt wel met geweldige namen aanzetten zeg
Wat de anti Arsenal crew wil boeit me niet, ik wil gewoon weer het mooie voetbal van Arsenal zien maar dan met een fatsoenlijke verdediging.Kaap schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:59:
[...]
Ze moeten toch wat om de anti-Arsenal crew aan het smullen te houden.
Ѫа$тёя чѳця аят
Ѫа$тёя чѳця аят
100mln is gewoon te veel voor hem, vooral samen met de salaris eisen die hij zal hebben.toolkist schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:59:
Lijkt me alleen sterk dat Bayern 100m+ gaat betalen voor een speler, en dat Real hem voor minder dan 100m laat gaan.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Hmm.. net contract bij Spurs verlengd met jaartje of 3 of 4. 8.5 miljoen per jaar ofzo iets. Spurs heeft grote plannen met het nieuwe stadion (en daardoor met geld).Tomski1986 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:17:
Ik zie Pochettino als een mogelijke vervanger voor Zidane.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Conte zou wel lachen zijn.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Volgens Marca met Real optie om weg te kunnen. Lijkt mij juist de eerste keus.loekf2 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 17:19:
[...]
Hmm.. net contract bij Spurs verlengd met jaartje of 3 of 4. 8.5 miljoen per jaar ofzo iets. Spurs heeft grote plannen met het nieuwe stadion (en daardoor met geld).
Ik gok op iemand anders.
Ja las ik ook .. die dus weg. Mischien kunnen ze ruilen :-)dutchgio schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 17:43:
[...]
Volgens Marca met Real optie om weg te kunnen. Lijkt mij juist de eerste keus.
Naam zingt overal rond. Als ik Wenger was ging ik lekker van m'n geld op de bank genieten.lateef schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 18:20:
[...]
Vinden ze bij Real dat ze nu wel genoeg prijzen hebben?
Maar is Wenger gestopt of staat hij nog wel open voor een nieuwe club?
Man Utd schijnt te gaan beginnen met een bod van 140m.Deadsy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:05:
[...]
100mln is gewoon te veel voor hem, vooral samen met de salaris eisen die hij zal hebben.
Kan me niet voorstellen dat een club dom genoeg is hem te halen voor dat geld.
Oftewel, ik denk dat hij voor 100mln van club zal wisselen. Want beleid is ver te zoeken bij de rijke clubs.
God, sinds ferguson daar weg is zijn ze het spoor volledig bijster.toolkist schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 19:01:
[...]
Man Utd schijnt te gaan beginnen met een bod van 140m.
Wat vetreft Real en CR, een ruil met Neymar zie ik zomaar gebeuren.
Neymar blij want Real
Real blij want lange neus naar Barca
CR blij want heeeeeeele grote zak met geld.
Als je de geruchten mag geloven wil PSG 140m (!!!!) betalen voor CR, dus dan zou er nog een ruime 100m bij moeten gok ik zo.Deadsy schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 19:14:
[...]
God, sinds ferguson daar weg is zijn ze het spoor volledig bijster.
En hoeveel geld zal Real bijleggen?
Als dit waarheid is, ga ik echt medelijden hebben met de Arsenal fans hiero...Marouane Fellaini vertrekt mogelijk transfervrij bij Manchester United, maar blijft misschien wel in Engeland. Volgens The Telegraph ligt Arsenal op de loer om de Belgische middenvelder over te nemen. Manager Unai Emery zou de dertigjarige Fellaini al hebben willen overnemen toen hij nog bij Paris Saint-Germain werkzaam was. De Engelse krant meldt tevens dat Fellaini liever naar Arsenal gaat dan naar Italië, waar ook een aantal clubs interesse heeft.
Ja wij ook met onszelf. Maar iedereen met een aflopend contract lijkt te worden gelinked aan Arsenal.toolkist schreef op maandag 4 juni 2018 @ 22:30:
[...]
Als dit waarheid is, ga ik echt medelijden hebben met de Arsenal fans hiero...
[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 04-06-2018 22:34 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 10-06-2018 16:07 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ѫа$тёя чѳця аят
Ach, Toure is nou ook niet bepaald de makkelijkste. Die begint al te janken als de club geen aandacht besteed aan zn verjaardag.gambieter schreef op zondag 10 juni 2018 @ 16:19:
Zoek maar op wat Yaya Toure recent over Guardiola heeft gezegd. Past in het patroon, als hij je nodig heeft is hij je vriend, maar owee als je onafhankelijk bent.
In dat opzicht kun je hem flink op de korrel nemen inderdaad. Ik denk dat hij wel bepaalde kwaliteiten heeft, maar een matig team zal hij niet op de beste manier laten spelen, laat staan iets winnen.Deadsy schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:09:
Ach vind het sowieso een zwaar overschatte trainer.
Zijn prestaties vind ik nou niet echt zo bijzonder.
Bij Barca kreeg hij direct een top team in de schoot geworpen, heeft hij niet veel aan moeten doen.
Bij Bayern ook maar wist hiermee geen echte top prestaties neer te zetten, sorry maar de titel winnen met Bayern zie ik niet als top prestatie, al helemaal niet met het team dat hij had.
Daar moest ik wel om lachen toen. Maar blijkbaar irriteerd Guardiola hem toch.toolkist schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:14:
[...]
Ach, Toure is nou ook niet bepaald de makkelijkste. Die begint al te janken als de club geen aandacht besteed aan zn verjaardag.
Ѫа$тёя чѳця аят
Misschien maar iemand als Guardiola mag simpelweg ook keihard en onpersoonlijk zijn, hij word immers afgerekend op de prestaties van het team.gambieter schreef op zondag 10 juni 2018 @ 16:19:
Zoek maar op wat Yaya Toure recent over Guardiola heeft gezegd. Past in het patroon, als hij je nodig heeft is hij je vriend, maar owee als je onafhankelijk bent.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heb hem nog niemand echt beter zien maken of een slecht lopend team op de rails zien krijgen etc.Mosin schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:32:
[...]
In dat opzicht kun je hem flink op de korrel nemen inderdaad. Ik denk dat hij wel bepaalde kwaliteiten heeft, maar een matig team zal hij niet op de beste manier laten spelen, laat staan iets winnen.
Bij Bayern was het zeker makkelijk voor hem, dat team kon zonder trainer ook nog wel uit de voeten, bewijze van.
[ Voor 40% gewijzigd door apis29 op 10-06-2018 20:39 ]
Wat hij bij Bayern bereikt heeft is echt niet zo bijzonders. Hij had een top selectie tot zijn beschikking toen hij daar binnen kwam, idem bij Barca.apis29 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:35:
Straks ga je nog beweren dat het voetbal er nog net zo goed uitziet als toen hij niet bij de laatste twee clubs zat. Zowel bij Bayern als bij City is het gewoon een wereld van verschil, Barcelona heeft ook nooit meer dat niveau gehaald. Effectiviteit ervan is een tweede als je puur daarop wilt beoordelen ...
Ik vind het dubbel met hem. Hij zal best de kwaliteiten hebben om iets te kunnen veranderen in positief opzicht, maar alleen met goed materiaal. Wat hij dus bij Barca, Bayern en City heeft (gehad). Het is zeker binnen lopen en trainen voor hem.Deadsy schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:52:
[...]
Heb hem nog niemand echt beter zien maken of een slecht lopend team op de rails zien krijgen etc.
Of door goedkope gerichte aankopen een team top maken etc.
Hij word top genoemd omdat hij prijzen pakt, maar de teams die hij traint pakken die prijzen zonder hem waarschijnlijk ook wel.
Ѫа$тёя чѳця аят
Precies, dat is inderdaad een veel zwaardere prestatie.Mosin schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:29:
[...]
Dat mee genomen is het zeker geen bijzondere trainer. Wat Klopp bij Dortmund heeft gedaan is eigenlijk nog veel knapper.
Ѫа$тёя чѳця аят
[ Voor 12% gewijzigd door chim0 op 20-06-2018 11:49 ]
Ik lees op Voetbalzone dat ze zijn uitgesloten voor 1 jaar.toolkist schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:16:
Wauw, de UEFA heeft AC Milan uitgesloten van Europees voetbal voor 2 jaar. Ze durven het dus toch aan om ook de grote teams (nou ja, qua naam) aan te pakken. Verrassend.
PSN: Curvaa_
AC Milan is een makkelijk doelwit voor ze. Laat ze het maar eens doen bij een City of PSG (met name PSG op het moment). Maar dat zullen ze wel weer niet durven.toolkist schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:16:
Wauw, de UEFA heeft AC Milan uitgesloten van Europees voetbal voor 2 jaar. Ze durven het dus toch aan om ook de grote teams (nou ja, qua naam) aan te pakken. Verrassend.
PSG is uitgebreid onderzocht en heeft een paar jaar geleden een straf gehad waarbij ze volgens mij niks mochten kopen en maar 21 spelers mochten registreren voor de CL. Dat transferverbod van toen is 1 van de redenen waarom ze nu zoveel uit kunnen gevenNoiz schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 08:43:
[...]
AC Milan is een makkelijk doelwit voor ze. Laat ze het maar eens doen bij een City of PSG (met name PSG op het moment). Maar dat zullen ze wel weer niet durven.
PSG heeft dacht ik toch ook te horen gekregen dat ze in deze transfer periode X aantal miljoen winst moeten maken qua transfers.toolkist schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:48:
[...]
PSG is uitgebreid onderzocht en heeft een paar jaar geleden een straf gehad waarbij ze volgens mij niks mochten kopen en maar 21 spelers mochten registreren voor de CL. Dat transferverbod van toen is 1 van de redenen waarom ze nu zoveel uit kunnen geven
[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 30-06-2018 13:37 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq