[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:
  • 38.717 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:23
Inderdaad ja en altijd de grote, belangrijke spelers te vriend houden. Zoals hij Robben en Lahm verheerlijkte. Iniesta en Xavi niet tegen zich liet werken.
Kroos had gelukkig de ballen om naar Real te gaan. Achteraf gezien jammer voor de club.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:17
Ach vind het sowieso een zwaar overschatte trainer.
Zijn prestaties vind ik nou niet echt zo bijzonder.

Bij Barca kreeg hij direct een top team in de schoot geworpen, heeft hij niet veel aan moeten doen.
Bij Bayern ook maar wist hiermee geen echte top prestaties neer te zetten, sorry maar de titel winnen met Bayern zie ik niet als top prestatie, al helemaal niet met het team dat hij had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 10 juni 2018 @ 16:19:
Zoek maar op wat Yaya Toure recent over Guardiola heeft gezegd. Past in het patroon, als hij je nodig heeft is hij je vriend, maar owee als je onafhankelijk bent.
Ach, Toure is nou ook niet bepaald de makkelijkste. Die begint al te janken als de club geen aandacht besteed aan zn verjaardag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:09:
Ach vind het sowieso een zwaar overschatte trainer.
Zijn prestaties vind ik nou niet echt zo bijzonder.

Bij Barca kreeg hij direct een top team in de schoot geworpen, heeft hij niet veel aan moeten doen.
Bij Bayern ook maar wist hiermee geen echte top prestaties neer te zetten, sorry maar de titel winnen met Bayern zie ik niet als top prestatie, al helemaal niet met het team dat hij had.
In dat opzicht kun je hem flink op de korrel nemen inderdaad. Ik denk dat hij wel bepaalde kwaliteiten heeft, maar een matig team zal hij niet op de beste manier laten spelen, laat staan iets winnen.
Bij Bayern was het zeker makkelijk voor hem, dat team kon zonder trainer ook nog wel uit de voeten, bewijze van.
toolkist schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:14:
[...]

Ach, Toure is nou ook niet bepaald de makkelijkste. Die begint al te janken als de club geen aandacht besteed aan zn verjaardag.
Daar moest ik wel om lachen toen. Maar blijkbaar irriteerd Guardiola hem toch.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:58
gambieter schreef op zondag 10 juni 2018 @ 16:19:
Zoek maar op wat Yaya Toure recent over Guardiola heeft gezegd. Past in het patroon, als hij je nodig heeft is hij je vriend, maar owee als je onafhankelijk bent.
Misschien maar iemand als Guardiola mag simpelweg ook keihard en onpersoonlijk zijn, hij word immers afgerekend op de prestaties van het team.

Dat er spelers zijn die daar moeite mee hebben kan ik begrijpen, maar voor het salaris van een City/Barca/Bayern speler mag je immers toch wel verwachten dat de betreffende spelers daar professioneel mee omgaan?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:32:
[...]

In dat opzicht kun je hem flink op de korrel nemen inderdaad. Ik denk dat hij wel bepaalde kwaliteiten heeft, maar een matig team zal hij niet op de beste manier laten spelen, laat staan iets winnen.
Bij Bayern was het zeker makkelijk voor hem, dat team kon zonder trainer ook nog wel uit de voeten, bewijze van.
Heb hem nog niemand echt beter zien maken of een slecht lopend team op de rails zien krijgen etc.
Of door goedkope gerichte aankopen een team top maken etc.

Hij word top genoemd omdat hij prijzen pakt, maar de teams die hij traint pakken die prijzen zonder hem waarschijnlijk ook wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Straks ga je nog beweren dat het voetbal er nog net zo goed uitziet als toen hij niet bij de laatste twee clubs zat. Zowel bij Bayern als bij City is het gewoon een wereld van verschil, Barcelona heeft ook nooit meer dat niveau gehaald. Effectiviteit ervan is een tweede als je puur daarop wilt beoordelen ...
Misschien ook even bij de Bruyne vragen of ie beter is geworden?
Dat Touré verhaal speelt natuurlijk al van bij Barcelona en eerlijk gezegd zie ik er nog wel iets van een punt in maar dat heeft met 'racisme' niet per se te maken: het is niet gek om te bedenken dat hij van dat hele speelse en ongedisciplineerde uit 'het afrikaanse voetbal' niet zo gecharmeerd is en het daarom (vaak) niet in afrikaanse spelers ziet zitten.

[ Voor 40% gewijzigd door apis29 op 10-06-2018 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
apis29 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:35:
Straks ga je nog beweren dat het voetbal er nog net zo goed uitziet als toen hij niet bij de laatste twee clubs zat. Zowel bij Bayern als bij City is het gewoon een wereld van verschil, Barcelona heeft ook nooit meer dat niveau gehaald. Effectiviteit ervan is een tweede als je puur daarop wilt beoordelen ...
Wat hij bij Bayern bereikt heeft is echt niet zo bijzonders. Hij had een top selectie tot zijn beschikking toen hij daar binnen kwam, idem bij Barca.

Sinds hij bij Bayern weg is zijn bepalende spelers ouder en dus minder bepalend geworden of gestopt.
En dit is slecht opgevangen door de club.

Idem bij Barca, daar zijn ook zeer belangrijke spelers minder geworden of gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:52:
[...]

Heb hem nog niemand echt beter zien maken of een slecht lopend team op de rails zien krijgen etc.
Of door goedkope gerichte aankopen een team top maken etc.

Hij word top genoemd omdat hij prijzen pakt, maar de teams die hij traint pakken die prijzen zonder hem waarschijnlijk ook wel.
Ik vind het dubbel met hem. Hij zal best de kwaliteiten hebben om iets te kunnen veranderen in positief opzicht, maar alleen met goed materiaal. Wat hij dus bij Barca, Bayern en City heeft (gehad). Het is zeker binnen lopen en trainen voor hem.

Dat mee genomen is het zeker geen bijzondere trainer. Wat Klopp bij Dortmund heeft gedaan is eigenlijk nog veel knapper.

@apis29
Het voetbal is niet zozeer mooier geworden. Het spel dat Heynckes speelde is het Bayern spel en dat vond ik persoonlijk veel spannender en leuker. Guardiola vond ik toch wel bijzonder saai worden, ondanks de superieure dominantie. Helaas heb ik geen CL beker meer gezien na Heynckes.. Guardiola is naar mijn gevoel als fan niet geslaagd bij Bayern, omdat hij gewoonweg de CL niet won. Dat was juist de grootste uitdaging.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:29:
[...]

Dat mee genomen is het zeker geen bijzondere trainer. Wat Klopp bij Dortmund heeft gedaan is eigenlijk nog veel knapper.
Precies, dat is inderdaad een veel zwaardere prestatie.
Nu mag hij bij Liverpool laten zien of hij het ook kan wanneer er veel geld beschikbaar is (niet elke trainer kan daarmee omgaan).

Stel Klopp weet met Liverpool de PL te winnen dan is dat een veel indrukwekkendere prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik denk dat Klopp juist om kan gaan met dat geld. Hij zal vooral gerichte aankopen doen.
Ik had hem erg graag bij Bayern gezien, want hij hanteerd volgens mij het spel wat Bayern wel ligt.

Dat hij de CL finale gehaald heeft vind ik al een prestatie opzich. Verliezen van Real is nog niet zo’n schande. Die hebben op papier wel het beste team staan.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Real Madrid gaat dus Alisson bij AS Roma halen.
begrijp niet waarom, de huidige doelman doet het goed dus om een flinke zak met geld uit te geven begrijp ik gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:11
Guardiola is een toptrainer en zal alleen topploegen trainen. Hij zal nooit naar een Watford of een Levante gaan. En je ziet wel degelijk zijn hand terug in het spel. Alle ploegen die ie getraind heeft, spelen op dezelfde manier en daar heb je inderdaad de spelers voor nodig maar die heb je bij dat soort topclubs. En ja, iedere topper heeft een gebruiksaanwijzing maar daarom ben je ook een topper.

[ Voor 12% gewijzigd door chim0 op 20-06-2018 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wauw, de UEFA heeft AC Milan uitgesloten van Europees voetbal voor 2 jaar. Ze durven het dus toch aan om ook de grote teams (nou ja, qua naam) aan te pakken. Verrassend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:42
toolkist schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:16:
Wauw, de UEFA heeft AC Milan uitgesloten van Europees voetbal voor 2 jaar. Ze durven het dus toch aan om ook de grote teams (nou ja, qua naam) aan te pakken. Verrassend.
Ik lees op Voetbalzone dat ze zijn uitgesloten voor 1 jaar.
Goede beslissing van de UEFA. Hopelijk worden de regels nog wat aangescherpt met die vage huur/koop constructies zoals PSG ze uitvoert.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:13
toolkist schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:16:
AC Milan is een makkelijk doelwit voor ze. Laat ze het maar eens doen bij een City of PSG (met name PSG op het moment). Maar dat zullen ze wel weer niet durven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Noiz schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 08:43:
[...]

AC Milan is een makkelijk doelwit voor ze. Laat ze het maar eens doen bij een City of PSG (met name PSG op het moment). Maar dat zullen ze wel weer niet durven.
PSG is uitgebreid onderzocht en heeft een paar jaar geleden een straf gehad waarbij ze volgens mij niks mochten kopen en maar 21 spelers mochten registreren voor de CL. Dat transferverbod van toen is 1 van de redenen waarom ze nu zoveel uit kunnen geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:48:
[...]

PSG is uitgebreid onderzocht en heeft een paar jaar geleden een straf gehad waarbij ze volgens mij niks mochten kopen en maar 21 spelers mochten registreren voor de CL. Dat transferverbod van toen is 1 van de redenen waarom ze nu zoveel uit kunnen geven
PSG heeft dacht ik toch ook te horen gekregen dat ze in deze transfer periode X aantal miljoen winst moeten maken qua transfers.
https://www.vi.nl/nieuws/...ies-na-opruimingsoperatie

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 30-06-2018 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:52
Ronaldo lijkt nu toch echt op weg naar Juventus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Paulinho terug naar de club in China waar hij vandaan kwam. Best gaar dat de club hem eerst verkoopt en na een jaar voor iets meer terug haalt. Vooral omdat hun hetzelfde bedrag ook aan de Chinese bond moeten aftikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:25
Nieuwe topic voor het komende seizoen: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2018/2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Dan voeg ik het nieuwe deel toe aan de topic-reeks en kan deze op slot :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.