Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2017/2018 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2
Acties:
  • 36.200 views

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 06-12 21:59
Real Madrid mag zich na vier jaar weer tot kampioen kronen van Spanje. De club uit de hoofdstad heeft lang bovenaan gestaan en het zichzelf nog vaak lastig gemaakt. Naaste belager Barcelona verzuimde om hier van te profiteren. Waardoor de titel voor Real is.
Ups en downs bij Chelsea. Vorig jaar was een jaar om snel te vergeten, de club eindigde op een teleurstellende tiende plek. Dit jaar begon het wat stroef, maar toen de machine van Conte eindelijk op stoom was, waren ze bijna niet af te stoppen.
Geen verrassing als kampioen in Duitsland. Wederom was Bayern Munchen oppermachtig en werd het wederom kampioen. De verrassing in de competitie was toch wel RB Leipzig, de promovendus eindigde op de tweede plek.
Ook in Italië waren er weinig verrassingen. Juventus wint voor de zesde keer op rij, en voor de 33ste keer in totaal, de Scudetto. Gevolgd door AS Roma en Napoli op respectievelijk vier en vijf punten achterstand.
Waar de afgelopen jaren Paris SG heer en meester was in de Franse competitie moest het dit jaar een pas op de plaats maken. Monaco eindigde met 95 punten bovenaan, met acht punten voorsprong op de club uit Parijs. Voor AS Monaco is het de 8ste titel in het bestaan van de club.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
quote:
Aquila schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:37:
Super tevreden over de transfers bij Bayern. James heeft zojuist getekend voor 2 jaar en komt op huurbasis (als ik het goed begreep) over van Real :D
Verrassend. Heb eigenlijk alleen maar geruchten over Manchester United gehoord, en nu gaat Bayern met 'm aan de haal. Ben benieuwd naar hoe hij het gaat doen.

Rooney is inmiddels terug bij Everton trouwens. Mooi, hoop op nog een paar mooie jaren voor hem, ter afsluiting van een schitterende carrière van de topscorer van zowel het Engelse nationale elftal als Manchester United. :)

De nieuwe aanwinst van Real Madrid maakt ook gelijk indruk trouwens:

Gaius wijzigde deze reactie 11-07-2017 13:59 (9%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 06-12 15:16
quote:
chim0 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 07:24:
[...]

Klopt van dat huren, gisteren officieel bevestigd door Madrid. Tja, het zoveelste talentje maar toch weer net niet om in de basis te staan. Maar ja, als je Modric, Kroos, Casemiro en what not hebt lopen, wordt het lastig.

[...]

Je bedoelt dat ie de bal niet kan hooghouden? Ziet er idd wel apart uit. Weet niet of het zo bedoeld is of dat het zenuwen zijn? Ken hem sowieso niet dus moet het nog maar zien. Ze hebben ook nog een verdediger Vallejo gehaald. Die ziet er wel heel goed uit (zoek maar op Youtube). Goede lengte, snel, sterk. Mooie speler om te zien. Hij droeg bij z'n presentatie nummer 3 dus zal wel als vervanger van Pepe zijn? We gaan het allemaal zien..

En wat is er met die grasmat? Het is zomerstop en dus wordt er niet gespeeld, het is 40+ graden in Spanje en dus is het gras verbrand, het veld moet er sowieso nog uit en opnieuw ingezaaid worden. Dus snap niet wat je bedoelt? Zo ziet het er iig niet uit als er competitie is, als je de wedstrijden van Madrid volgt.
Je was toch fan van Real, vreemd dat je Theo Hernandez dan niet kent... Zo'n beetje dé sensatie in La Liga afgelopen jaar, hebben ze los weten te weken bij Atletico (speelde op huurbasis voor Alaves, die de bekerfinale haalden).

Real heeft al een fenomenale selectie en dan kapen ze nog Theo Hernandez en Ceballos voor de neus van Barcelona weg. Wordt een heel saai jaar in 2017/2018 gok ik zo, Real met straatlengte voorsprong kampioen. Toen Barcelona de eerste treble won sloeg Real meteen zijn slag door Ronaldo, Kaka en Benzema te halen. Barcelona probeert nu vooral Paulinho te halen uit de chinese competitie. Dat is het verschil tussen Florentino Perez en de koekenbakkers in het huidige bestuur van Barcelona.

Man man man, wat verlang ik terug naar Laporta. Maar nog veel liever heb ik dat Victor Font een kans krijgt, daar zou ik echt wel vertrouwen in hebben. Huidige bestuur is alleen maar bezig vriendjes van Neymar te halen en haar megalomane project te funden van het vernieuwde Camp Nou. 600M down the gutter terwijl de selectie en jeugd het goed kunnen gebruiken. FFS |:(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Distoration
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 06-12 15:22
Transfer record is weer gebroken hoor, Mbappe voor €180 mln naar Real.
https://www.vi.nl/nieuws/...o-180-miljoen-voor-mbappe

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 06-12 16:14
quote:
Catorce schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:05:
En vooral moeten ze zich niet laten pesten door andere clubs die ineens 100+ miljoen vragen voor middelmatige spelers...
Laten pesten? De belachelijke afkoop clausules in de contracten van spelers zijn niet om te pesten? 8)7
Maar ook Barca zal daar niet onderuit komen. Ze hebben sowieso al de grootste moeite om spelers te krijgen omdat die weten dat ze toch geen kans krijgen. En daarnaast weten anders clubs dan ook dat Barca het geld heeft en gaan dus ook gewoon de hoofdprijs vragen, iets dat bij iedere andere club ook gebeurd.

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

#EmeryGone

Door dit soort bizarre transfers verlies ik altijd een beetje interesse in voetbal. Het wordt ieder jaar gekker en gekker

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 12:08

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Miki schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:49:
Inderdaad, hij is al multi miljonair dus waarom bij PSG voetballen? Mindere competitie en mindere ploeg. Why :?
Ik denk dat onderstaande qoute de waarheid het beste weergeeft, het gaat inmiddels niet meer om wat het beste is voor de Neymar als voetballer maar wat het beste is voor het merk Neymar.

"His father, agents and advisers all have a strategy and an opinion, but none has the joy that he experiences lining up alongside Messi and Luis Suarez in the Barcelona forward line. What is best for the brand may not necessarily be what is best for the player."

uit onderstaand artikel:
http://www.bbc.com/sport/football/40767713

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Catorce
quote:
Kaap schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 08:46:
[...]

Dus een beetje het tegenovergesteld van Barca? Wat een lol om in een team te zitten wat zo vaak zo veel wint, met de beste spelers etc. Makkelijk...

Daarom ben ik ook al jaren Messi-af. Verkas eens naar een andere competitie, laat het daar ook eens zien i.p.v. bij pure sterrenelftals.
Wat een ontzettende dwaas ben je als je dit argument nog steeds vol houdt. Geloof je hier écht nog in? |:(

Messi draagt dat elftal al tien jaar, ook zonder Xavi en met een geblesseerde Iniesta. Of Eto'o er nu speelt, Zlatan of Suarez. Die spelers worden juist beter van Messi, nog meer dan andersom. Messi past zich voortdurend aan naar wat het team nodig heeft, dat bewijst zat.

Hij hoeft echt niet tegen Stoke te spelen om te laten zien dat hij de allerbeste speler is van zijn generatie en één van de allerbeste spelers ooit. One club spelers bewijzen niet genoeg? Maldini, Giggs, Baresi, Totti, Scholes, Iniesta all say hi ;w

Sommige PL fans en hun haat tegen Barcelona/Messi...

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
quote:
Han schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:32:
Vind het meer iets voor [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2017/2018 maar in het kader van 'Financial Fair Play' mag een bod worden geweigerd wanneer er vermoed wordt dat het transfergeld is verworven in strijd met de Financial Fair Play-regels. Het vermoeden bestaat dat het bedrag van 222 miljoen voor een groot deel door de staat Qatar wordt gefinancierd door geld te injecteren in PSG.
Die 222 miljoen is het salaris wat Neymar krijgt voor zijn rol in het WK 2022. Daar heeft PSG (in hun bedachte opzet), dus niets mee van doen.

Dat Neymar die 222 miljoen gebruikt voor een afkoop en kiest voor PSG, tsja.

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 09:56
quote:
Catorce schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:36:
[...]

Wat een ontzettende dwaas ben je als je dit argument nog steeds vol houdt. Geloof je hier écht nog in? |:(

Messi draagt dat elftal al tien jaar, ook zonder Xavi en met een geblesseerde Iniesta. Of Eto'o er nu speelt, Zlatan of Suarez. Die spelers worden juist beter van Messi, nog meer dan andersom. Messi past zich voortdurend aan naar wat het team nodig heeft, dat bewijst zat.

Hij hoeft echt niet tegen Stoke te spelen om te laten zien dat hij de allerbeste speler is van zijn generatie en één van de allerbeste spelers ooit. One club spelers bewijzen niet genoeg? Maldini, Giggs, Baresi, Totti, Scholes, Iniesta all say hi ;w

Sommige PL fans en hun haat tegen Barcelona/Messi...
En niet te vergeten, zo'n Pique met zijn uitlatingen draagt daar ook goed aan bij ;)

Zal wel iets met dat "Barca DNA" zijn waar zo graag mee geschermd wordt. Maar goed, als het om transfers naar Barca gaat, dan is er natuurlijk niets aan de hand. En mag je een speler zo'n transfer niet dwarsbomen en alleen maar gunnen.
quote:
Diezelfde La Liga houdt zijn handen in zijn zakken als het gaat om inkomende transfers. Hypocriet...

"Political correctness will be the downfall of western society"

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#EmeryGone

quote:
Bossie schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:27:
[...]

Waarschijnlijk niet, want dit heeft niets te maken met FPP ;)
Daarnaast is Barca een logische vervolgstap voor een Arsenal speler op sportief gebied.
In de praktijk is bijna geen enkele speler daar echt 'geslaagd' na hun overstap maar in theorie heb je gelijk.

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

De kogel is door de kerk en de popcorn can weer terug in de kast

https://twitter.com/north...status/893103253096980480

• ThiJor
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 29-10 16:36
quote:
Bossie schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 18:33:
[...]

Want geld uit Qatar is niet acceptabel in de voetbalwereld?
Dan hebben dadelijk meer clubs een probleem.
Volgens FFP mogen clubs maar een beperkt verlies maken op jaarbasis (€5 miljoen) en mag er daar bovenop per jaar maar €30 miljoen toegestopt worden door de eigenaars. Uitzonderingen hierop zijn investeringen in infrastructuur, jeugdopleiding en vrouwenvoetbal. Ik vermoed dat PSG die €220miljoen (+extra taksen!) niet kunnen dekken met hun inkomen aangevuld met dat extra bedrag.

Mijn iRacing profiel

• Gaius
  • Niet online
quote:
Gunner schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:04:
Het voetbal is weer een stukje extra naar de klote.
Ja, maar deze keer eens niet vanuit de UEFA (in de vorm van weer een verkrachting van de term Champions League) of Engeland met z'n achterlijke TV-gelden, maar vanuit Qatar via Frankrijk. Verfrissend wel. Ik juich het toe. Met extra bonuspunten om Barcelona/Spanje huilie-huilie te laten doen.

@Bossie M'n popcorn is nog niet op, ik hoop op nog meer soaps deze transferperiode. :P

• jeka
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 06-12 11:14

jeka

Support your local club.

Dit soort belachelijke dingen maken de transferperiode prachtig. Nog gekker dan ik het zelf met Fifa op de PS4 kan maken.
I love it!

FCG

• Gaius
  • Niet online
quote:
Catorce schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:28:
[...]
En dit krijgt dan thumbs up... :')

[afbeelding]
Niet salty, ik geniet van de ironie. Spaanse clubs doen vaker shady as fuck over transfers en financiën als het op de voetbalclubs aankomt, dus dat ze nu met gelijke munt worden terugbetaald is prachtig om te zien als buitenstaander.

Jouw reactie, die is wel salty. :D

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 12:36
quote:
Malfunctions schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:01:
[...]

Als dat gebeurt stop ik met het kijken naar Ajax. :)

Net zoals ik al bijna niet meer naar de CL kijk omdat het simpelweg niet meer interessant is.
Dat dus. Ajax is niet mijn club, maar als een sjeik mijn cluppie zou kopen en het met miljarden naar de Europese top stuwt heb ik daar echt geen lol aan. Dan is het ook 'jouw' cluppie niet meer, maar een speeltje.

Die CL gaat zichzelf wel opblazen. Niet alleen is de sportieve/financiële kloof tussen de topclubs en 'het pleps' al onoverbrugbaar geworden, er wordt daarnaast ook nog organisatorisch voor gezorgd dat deze kloof in stand blijft. De grote voetballanden 4 vaste tickets voor de CL, terwijl de kampioen van de kleine landen voorrondes moet spelen.

De CL is meer een veredelde Europese competitie geworden, maar dan geregeerd door geld in plaats van regels.

iRacing Profiel

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Cahill strikes again, al raakt ie nu een teamgenoot. Wat is dat toch een lomp varken zeg.

• Terryb47
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 30-11 04:29
quote:
Catorce schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:10:
[...]

Is tegenwoordig een lang contract niet meer een middel om potentiele kopers te dwingen tot het betalen van een grote transfersom? Ik snap je punt wel, maar om als Southampton nou te weigeren te onderhandelen met grotere clubs vind ik wat kinderachtig - al staan ze volledig in hun recht natuurlijk.
daar is absoluut niks kinderachtigs aan? De speler heeft een contract met club, dan moet hij niet zeuren dat ie niet (zomaar) weg mag. Tenzij je natuurlijk een leuke afkoopsom in je contract hebt staan en de andere club dat wil betalen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Catorce
quote:
Miki schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:07:
[...]
Zelf denk ik trouwens wel dat het mee gaat vallen met een minder seizoen. Ik denk dat dit jaar dat er geen CL winst in zit maar wel serieus zullen meedraaien in alle competities. Bij Barca is al jaren het spelsysteem en collectief leidend aangevuld door 1 of 2 echte topspelers die het team bij de hand nemen.
Juist hier maar ik mij zorgen om. Twee tegenovergestelde bewegingen heb je gezien in Spanje. Bij Barcelona was het middenveld leidend, vanuit waar de voorhoede spelers bepalend konden zijn. Na de aankoop van Neymar, het vertrek van Xavi en Guardiola is dat omgekeerd. De voorhoede kreeg prioriteit en langzaam aan heeft Barcelona de slag op het middenveld verloren. Precies daar lag het gebrek aan controle in de verliezen in de CL.

Bij Real Madrid het tegenovergestelde. De eerste 3-4 jaar van Ronaldo bij Real Madrid lag alle focus op de voorhoede. Scoren deden ze wel, maar prijzen werden er nauwelijks gepakt omdat ze het op het middenveld aflegden. Tegenwoordig is het andersom: Real Madrid heeft het beste, meest complete middenveld dat er is. Casemiro was de ontbrekende schakel in een teveel op techniek en passing ingesteld middenveld, maar nu is de balans er.

Als Barcelona wil voorkomen dat ze als RM worden in 2009-2012 zullen ze toch echt iets aan het middenveld moeten doen.

PS: Monchi had ik graag gewild, maar het huidige bestuur wil graag zelf de touwtjes in handen hebben en zetten daar dus een spreekbuis a la Robert neer... |:(

Catorce wijzigde deze reactie 08-08-2017 14:31 (20%)

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Tja... Na 222mln mag een lager bedrag niet meer verbazen (en helaas werkt het wel zo in het voetbal; voor je het weet wordt er voor een Nldse speler spelers in Nld een bedrag >50mln betaald). Tijd voor een Amerikaans systeem qua transfers en salarissen. Gewoon van bovenaf regularen; de rest komt wel van sponsors (eigenlijk zoals Neymar nu ook al is geregels, maar dan officieel, transparant, en voor iedereen :P )

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#EmeryGone

Apart dat ziggo sports ervoor kiest om Chelsea niet uit te zenden maar wel Crystal palace alleen maar omdat De Boer daar zit.

Dit gaat een tenenkrommend lang seizoen worden als dat de trend gaat worden op de zaterdagmiddag.

• Kaap
quote:
toolkist schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:09:
[...]

De speelstijl van Leicester ligt Arsenal niet lijkt me. Arsenal altijd vol op de aanval met veel ruimte achter de verdediging, Leicester vol op de counter. Zal niet zeggen dat Arsenal achterin niet nog wat versterking kan gebruiken, maar zo'n wedstrijd tegen Leicester zie ik niet direct als een graadmeter hiervoor
Ik wel.

Onze CBs: Mustafi, Koscielny, Mertesacker, Holding, Gabriel en Chambers.
Mertesacker kan echt niet meer. Chambers is niet goed genoeg. Gabriel is te licht maar ok voor de bank. Holding mogen we niks van verwachten daar hij nog zo jong is.

Effectief hou je dan Mustafi en Koscielny over. Als je met 3 CBs wil spelen kom je er dus op voorhand eigenlijk al 1 te kort. Dat lost Wenger nu op met Monreal, kan nog. Maar op het moment dat je basisspelers niet beschikbaar zijn is er dus wel een grondig probleem.

Koscielny is inmiddels alweer 31, chronisch probleem met zijn enkel. Monreal raakt nu ook op leeftijd.

Concreet: zouden ze 1 goede CB voor de basis moeten aantrekken. Op het moment dat Van Dijk transfer request ingediend had, had Arsenal 40 miljoen op tafel moeten leggen.

Kaap wijzigde deze reactie 12-08-2017 15:17 (5%)

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 10:58

Rivanov

Apple freak

13 doelpunten in 2 wedstrijden. Lekkere seizoensopener. _O_

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• toolkist
  • Niet online
Ah het lompe varken (Cahill) heeft weer toegeslagen.. jammer voor hem dat ie eraf moet oOo

[Edit]en zo te zien geheel terecht. Speelt bal te ver voor zich uit en zaagt dan zn tegenstander maar doormidden in een poging toch nog bij de bal te komen

toolkist wijzigde deze reactie 12-08-2017 16:22 (46%)

• Kaap
De Boer begint lekker zo. 0-2 voor Huddersfield. Ah, op dit tempo zijn we snel verlost van de Boer @Gunner

Kaap wijzigde deze reactie 12-08-2017 16:29 (29%)

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Michielgb schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:42:
Ligt het aan mij, of heeft De Boer weer een erg matige ploeg te pakken? Ook bij Inter was hij eigenlijk al vanaf het begin gedoemd te falen, lijkt nu weer zo te zijn.
Laat maar keihard falen en na het weekend ontslag krijgen, word er door ziggo in ieder geval niet meer voor Crystal Palace gekozen :+

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Wat Chelsea deed met Leicester door het kopen van Kante, heeft ManU gedaan met Chelsea door Matic te kopen ;)

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Ha, Pique scoort een eigen goal. Die gun ik het wel, net als Sergio Ramos aan de andere kant ;)

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Nou, beetje late reactie, maar... 2 Spaanse zakelijke vrienden hebben mij eindelijk overgehaald, toch eens Spaans voetbal te kijken.

Nooit, nooit, nooit, nooit van mijn leven meer. Wat aan afgrijselijke wanvertoning is het toch. Zulke goede spelers, maar 80 minuten is zeuren, vallen, zanniken en janken.

Suarez hoop ik sowieso dat hij snel zijn carrière moet beëindigen. Ronaldo ben ik ook geen fan van, maar rood was het natuurlijk nooit.

Geef mij de Eredivisie en Bundesliga maar.

Het enige mooie in Spanje is eerste 0,5 seconde oerkreet van het publiek bij een doelpunt.

• Tomski1986
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 04-12 13:51
Asensio klasbak. Wat 'n goal!

• Catorce
Het trieste als Barcelona supporter is dat Real Madrid het trucje af heeft gekeken en Barcelona juist de verkeerde kant op is gegaan. Toen in 2009 Ronaldo, Kaka, Benzema en later nog velen anderen kwamen lag de focus op de aanval, daar speelden de sterren en die moesten het maar oplossen. Barcelona domineerde in beginsel vanuit middenveld, waardoor spelers als Villa, Messi, Eto'o, Henry, Suarez en Neymar hun werk konden doen. Dit werd aangevuld met de jeugd.

Real Madrid heeft de switch gemaakt, focus op het middenveld en controle van het spel. Nu is het zo dat Ronaldo misschien niet meer 48 doelpunten maakt in La Liga, maar ze winnen nu tenminste wel competities. De rollen zijn omgedraaid, Real domineert op het middenveld en kan vanuit daar de tegenstander zijn wil op leggen.

Barcelona heeft de omgekeerde beweging gemaakt: alle focus op de aanval (zie aankopen Neymar en Suarez en de totale verloedering van het middenveld en de verdediging (op keeper na)). Dat ging 1 seizoen goed met een briljant trio voorin in 2014-2015. De treble en daaropvolgende dubbel verbloemden de structurele problemen die de club al jaren heeft: het heet totaal geen sportief plan. Alle ballen op Messi, die moet het nu maar uitzoeken. Hoe vaak zien we hem niet de bal áchter de middenlijn ophalen? Het huidige bestuur wil een nieuw stadion om zijn eigen legacy vast te leggen en heeft daarbij geen enkel oog voor het sportieve project. Niet voor niets dat gisteren 160k tweets zijn verstuurd met de hashtag #BartomeuDimisioYa, roepen om aftreden bestuur. Laat ik een opsomming doen van wat dit bestuur allemaal heeft gedaan:

1. Heeft er voor gezorgd dat de club een transferban opgelegd kreeg. Werden een JAAR voor de ban al op de hoogte gesteld dat er zaken niet in orde leken te zijn, deden er niets aan. Behalve ontkennen.
2. Veroordeeld voor 2 belastingfraude zaken, als eerste club in Spanje ooit.
3. Jeugspelers lopen en masse weg bij de club, La Masia is praktisch dood.
4. Iniesta en Messi moeten nog contract vernieuwen, terwijl Neymar meteen een nieuw contract kreeg
5. Bestuur wist vanaf juli dat Neymar zou vertrekken, en heeft er totaal niet op ingespeeld. Het s 17 augustus...
6. Een maand na verkiezing Cruijff de deur gewezen met de leus "we hebben nieuwe leiders nodig, niet Cruijff"
7. Stelden dat het vorige bestuur ze in financiele problemen heeft gebracht en probeerden de vorige voorzitter voor miljoenen aan te klagen. Verloren in de rechtbank snoeihard de zaak. Club draaide voor kosten op.
8. Zeiden in 2010 dat 250M voor het nieuwe stadion (Foster project) te duur was. In realiteit was het het plan van de vorige voorzitter en dat konden ze niet hebben. Willen nu 600M uitgeven aan hun eigen plan.
9. Er werd gesteld dat Qatar Foundation 'vergelijkbaar is met Unicef'. Bleek dat ze een deal sloten met Qatar Sports Investments, wat de huidige eigenaar van PSG is. Goed doel my ass.
10. Cadena COPE zei dat de spelers aan de doping zaten, bestuur was bereid om de hele zaak te laten vallen voor een magere 200k. Reputatie club verder te grabbel.
12. Huidige voorzitter heeft geholpen een shady constructie op te zetten om Neymar te halen, met een penalty clause van 40M als ze hem vóór 2014 haalden. Dat deden ze en de club moest lappen.
13. Oscar Garcia werd de Barcelona B job beloofd, maar hier hielden ze niet aan vast. Waarom? Te dicht op Cruijff. Had ik al gezegd dat ze een hekel hebben aan de groep Laporta, Guardiola, Begiristain, Cruijff?...
14. Beloofde Abidal en de fans dat hij kon blijven als hij terug zou keren na strijd tegen kanker. Hij speelde de CL finale en werd de laan uit gestuurd. Om ruimte te maken in het salarishuis.
15. Vorige bestuurd werd met de dood bedreigd door Boixos Nois - de ultras - maar weerde ze toch. Dit bestuur haalde ze terug en betaalde zelfs vliegreizen en kaartjes voor uitwedstrijden. Walgelijk.
16. Verkochten Thiago omdat ze geld nodig hadden voor Neymar. Wilden dat de coach hem niet 2 wedstrijden extra opstelde omdat zijn clausule dan veel hoger zou zijn en hij niet verkocht kon worden.
17. Ontsloeg de kitman Txema Corbella, die al 30 jaar die functie had en een enorm goede relatie met de spelers had ook. Zonder enige waarschuwing, omdat ze hun eigen staf er neer wilden zetten.
18. Wilden geen 4M in 1x aftikken voor Asensio, dus kochten ze voor het geld Douglas. Die kon betaald worden in delen. We weten inmiddels hoe dit is afgelopen.
19. Zoals gezegd geen sportief project met een visie. Song, Arda, Douglas, Mathieu, Vermaelen (haalde zijn medical niet, werd toch gehaald)...

Hopelijk krijgt de Vote of No Confidence genoeg stemmen en worden ze de laan uit gestuurd. Dan hoop ik dat Agusti Benedito of Victor Font de zaak weer helemaal mag reorganiseren en ze weer op het rechte pad worden gebracht.
- Haal Monchi als technisch directeur
- Geef jeugdspelers een kans, La Masia is de fundering van alles dat Barcelona is
- Zorg dat Boixos Nois nooit meer terug kunnen komen
- Maak stijl belangrijker dan prijzen
- Kapitaal op het veld, niet in een megalomaan stadion project
- Stop met de idioterie die de 'commitment card' is en laat iedereen die wil weer socio worden
- Vernietig alle banden met Qatar en andere landen waar je zo ver mogelijk vandaan moet blijven
- Alleen maar bonafide sponsors, Unicef weer belangrijk maken
- Zorg er voor dat Messi zijn laatste jaren niet vernaggeld worden. Of laat hem gaan naar Manchester City of Newell's Old Boys

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
Catorce schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 17:15:
One thing worse than sore losers. Sore winners.

Ik weet inmiddels beter, maar toch zou je bij een club als Real Madrid met haar koninklijke stempel meer klasse verwachten. Met klasse en respect winnen is nog veel triester voor de tegenstander dan dit soort trucjes moeten uithalen.
Ja, een team dat penalties van een duikende Suarez nodig heeft, die heeft veel respect en klasse. Het zijn woorden die al heel lang niets meer Barcelona te maken hebben.

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 10:00
Het zijn gewoon die Spaanse pussies, heren :p
Barca en Real hebben beiden van die knakworsten rond lopen. Overal wel..

Aquila wijzigde deze reactie 17-08-2017 21:55 (46%)

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600/5700XT \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
Catorce schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 23:17:
Wat hou ik toch van je, gambieter. Met je heerlijk objectieve Barcelona-haat die je in bijna elke post niet onder stoelen of banken probeert te schuiven O+ Een voorbeeld voor allen!

Wat je er ook van vindt, is het niet zo dat of een tegenstander slecht gedrag vertoont of niet je je er altijd boven dient te plaatsen? Het gedrag van Ramos is triest, punt. Als je dat niet los kan zien van andere zaken zegt dat een stuk meer over jou dan over anderen.
Ah ja, je beroemde eigen "objectiviteit". Klagen over het andere team maar angstvallig stil blijven over het wangedrag van de eigen ploeg. Ik juich als Barcelona en Real verliezen, dus specifieke haat is er niet. Alleen pretendeert Real Madrid niet een schone club te zijn, die waan hangt nog wel rond Barcelona.

Ramos is een etter, net als Pique, net als Ronaldo, net als Suarez, etc.

• Kasparov
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 03-12 07:49
Die tweede vond ik terecht geen kaart hoor.
Naar mijn idee zijn de kaarten terecht wel en niet gegeven.

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 07-12 22:51
quote:
gambieter schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 13:44:
F***. De 1-0 van Bournemouth tegen Man City zou wel eens goal van het jaar kunnen worden, in ieder geval goal van de maand augustus.

Volley net na de stuiter van de zijkant van de 16 meter, onderkant lat in de verre kruising. Echt wonderschoon, keeper kansloos _/-\o_
Zo. Dat is niet mis inderdaad:
https://www.ziggosport.nl...doelpunt-van-daniels.html

• Tomski1986
quote:
KDL schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:38:
[...]

Wow kan bijna niet he..
Geen paniek Higuain trekt het wel recht
Dybala*

• KDL
  • Registratie: september 2003
  • Nu online
quote:
Die trekt het gelijk, Higuain trekt het recht ;)

Jammer voor Higo, maar knappe overwinning toch voor de oude dame

KDL wijzigde deze reactie 27-08-2017 00:27 (15%)

• Terryb47
quote:
Bossie schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:41:
[...]

Heb liever weer een 4-3 of 3-4, aangezien beiden niet echt mijn favoriet zijn zal dat het leukste zijn om naar te kijken.

Arsenal are prepared to meet a £75m buyout clause to sign Real Madrid's Spain midfielder Marco Asensio, 21, before Thursday's transfer deadline.

Heb het gevoel dat dit voornamelijk afleiding is van datgene wat hierboven is gepost, een daadwerkelijke transfer van Asensio lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Arsenal zal nooit 75m neertellen voor een speler, niet zo lang Wenger daar zit. 50m voor Lacazette was al een wonder.

Ik denk vanavond 3-1 of 4-1 voor Liverpool, maar een 3-3 zou ook zomaar kunnen aangezien de verdediging van beiden zwak zijn. (maar die van Arsenal nog zwakker) denk eerlijk gezegd dat Arsenal met deze selectie de top 6 niet eens gaat halen, supporters gaan rellen en Wenger ontslagen zal worden.

• Kaap
Waarom zou je je splinternieuwe spits van 50M opstellen als je Welbeck kan opstellen 8)7
Waarom zou je dat beest van een LB die inmiddels al een meme is geworden opstellen als je Oxlade daar kan opstellen?

• Terryb47
quote:
Kaap schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:42:
Waarom zou je je splinternieuwe spits van 50M opstellen als je Welbeck kan opstellen 8)7
Waarom zou je dat beest van een LB die inmiddels al een meme is geworden opstellen als je Oxlade daar kan opstellen?
Erger nog, je RB (Bellerin) als linker wingback gebruiken. Wenger is echt helemaal de weg kwijt.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#EmeryGone

quote:
Terryb47 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:50:
Wenger is echt helemaal de weg kwijt.
Al een tijdje. Bizar dat ie een nieuw contract gekregen heeft. 8)7

Ziggo sport kan er wel weer uit. Max is een hoop ellende en Arsenal is dat ook.

En inderdaad. Ik vind Welbeck een charismatische speler maar kansen afmaken is niet z'n beste kwaliteit.

3-0 inmiddels. Die gast kon echt 1-1 doorlopen op de keeper |:(

Gunner wijzigde deze reactie 27-08-2017 18:15 (37%)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Het is gewoon pijnlijk om aan te zien. De voetballers zijn goed, maar geen team, geen strategie, geen balans.

En wat Bellerin bij de 3-0 doet? Stond Bellerin niet op het verlanglijstje van Barca vorig seizoen? Die zullen nu wel opgelucht adem halen.

gambieter wijzigde deze reactie 27-08-2017 18:16 (8%)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#EmeryGone

Ben er echt helemaal klaar mee. Enige vorm van zelfreflectie lijkt er niet meer te zijn bij die franse kakkerlak.

Arsene; je tactieken werkten in 1996 misschien maar 20 jaar later heeft de tijd je ingehaald. Je hebt de kans gehad om de eer aan jezelf te houden maar seniele ouwe gek dat je bent heb je die kans niet genomen. Het bestuur laat je lekker zitten de komende twee jaar terwijl de club ten onder gaat als de Titanic. Kroenke pakt lekker z'n jaarlijkse gage en vind het allemaal prima. Je verhuisd immers een american football club naar een plaats in de US wat je beter lijkt. De fans kunnen stikken.

WENGER OUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit is gewoon beschamend! Had deze maand nog hoop dat Sanchez zou bijtekenen maar die zou toch echt krankzinnig zijn om dat alsnog te doen. Zou me niet eens meer verbazen als die deze week nog vertrekt.

Gunner wijzigde deze reactie 27-08-2017 18:25 (44%)

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12:19
Oh wow, kom er pas net achter dat Liverpool niet tegen een random degradatie team speelt.

Had de wedstrijd aan in de achtergrond :+

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 12:32

chengbondkwok

Business Intelligence
quote:
Bossie schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 18:46:
[...]

Het lijkt wel of Arsenal hierna een finale moet spelen, en ze besloten hebben spelers rust te geven en met minimale inspanning een verplicht potje wat nergens om gaat spelen.
Je hebt Mustafi en Mertesacker maar stelt liever Holding/Monreal op.
Je hebt Lacazette maar stelt liever Welbeck op.
Je hebt een Ozil die op 10 kan schitteren, maar stelt hem als rechtsbuiten op.
Je hebt een Kolasinac, maar hebt liever Oxlade als rechtsback.
Je hebt een Bellerin, maar zet hem op linksback ipv rechtsback.

Het lijkt wel alsof Wenger gewoon écht ontslagen wilt worden....

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#EmeryGone

quote:
chengbondkwok schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 19:01:
Je hebt een Kolasinac, maar hebt liever Oxlade als rechtsback.
In zijn defense; Kolasinac is ook geen RB maar verder heb je gelijk.
De meest simpele mensen schieten gaten in zijn tactiek/formatie maar hij lijkt het echt niet te willen zien

Gunner wijzigde deze reactie 27-08-2017 19:05 (17%)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
quote:
Gunner schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 19:04:
[...]

In zijn defense; Kolasinac is ook geen RB maar verder heb je gelijk.
Ja, sloeg meer op dat Kolasinac een LB is en Bellerin een RB, maar dat de een niet opgesteld wordt, en de ander op een totaal andere positie staat. Onduidelijk verwoord daar 8)7

• Jikan
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 06-12 06:33
*knip* trol.

AGee wijzigde deze reactie 28-08-2017 07:37 (85%)

• Catorce
quote:
Bossie schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 09:45:
[...]

Goed schot is een beetje een understatement :+
Blijkbaar is Madrid simpelweg daadkrachtiger met talenten, ik herinner me dat Isco bijvoorbeeld dusdanig fan was dat hij zijn hond Messi had genoemd (bron: dom *** van Sierd tijdens vrijwel elke wedstrijd)
Niet alleen bij talenten... Modric is ook fan, maar kreeg geen aanbod van Barcelona en koos toen voor Real Madrid waar hij een plek op het middenveld kon opeisen. Bij Barcelona moeten veel mensen er hun plasje over doen en willen sommige besturen nogal graag 'hun' mensen en spelers binnen de club halen. Bijzonder frustrerend kan ik je vertellen, als fan... Zo was Messi bijna niet gecontracteerd om dat ergens wat mensen hun twijfels hadden of ze niet de voorkeur moesten geven aan lokale talenten. Gelukkig was daar Rexach die Messi op een servetje een contract liet tekenen _/-\o_

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#EmeryGone

quote:
Catorce schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:02:
[...]

Daar schermen de Arsenal fans hier wel mee, maar ik neem aan dat als er gezegd wordt 'prijzen willen winnen' het om de CL en landstitel gaat.
Ik snap best dat de CL of PL veel liever gewonnen wordt door elke fan of speler maar de FA Cup is gewoon een prijs. Verdimme het meest prestigieuze bekertoernooi in de wereld.

Dat achterlijke getroll over het winnen van geen prijzen om daarmee ook aan te geven dat de beker geen prijs is ben ik echt kotsbeu en moet echt maar eens stoppen }:|

Gunner wijzigde deze reactie 30-08-2017 09:43 (4%)

• Terryb47
Je moet er niet zo druk om maken Gunner, je weet toch dat de meeste mensen online dat elkaar zitten na te praten? Terwijl ze nooit naar engels voetbal kijken maar wel een mening over arsenal klaar hebben? (zoals die gasten bij voetbalinside...)

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Gunner schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:58:
[...]

Nee natuurlijk is niemand daar echt tevreden mee. Maar het is wel een prijs.
Niets mis met de FA-Cup, maar ik zou de charity/community shield niet meetellen ;)

• Kaap
quote:
Gunner schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:15:
Tegen beter weten in een beetje Transfer Deadline Day in de gaten houden. Alle potentiële targets lijken elders heen te gaan en als kers op de taart schijn er helemaal geen geld te zijn om toppers binnen te halen als ze al willen komen.

BBC meld dat Liverpool wel 175M te besteden heeft lijkt Arsenal het met 50M te moeten doen. Zelfs met een verkoop van Sanchez en nu al Ox gaat dat bedrag blijkbaar niet omhoog. ( bron )
Tis wat bij die club...

After 23 years of service, Gunnersaurus has handed in a transfer request. Even he became sick of this shit.

• Kaap
quote:
Exocet schreef op zondag 10 september 2017 @ 14:45:
Frank de Boer kan ook bijna met vakantie, al heel snel 1-0 achter nu tegen Burnley.
Mooi. Minder "Want Nederlandse trainer" wedstrijden op Ziggo Sport.

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11:46

Gynnad

* * *

(jarig!)
quote:
Gary Lineker‏Geverifieerd account @GaryLineker 58 min.58 minuten geleden

Roy out.
:+

https://twitter.com/GaryLineker/status/909020335982436352

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• chim0
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 08:31
quote:
Bossie schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:47:
[...]

Idd, ze waren tactisch zeer sterk echter dat neemt niet weg dat Real simpelweg met minimaal 4-0 had moeten winnen als ze simpelweg hun kansen hadden afgemaakt.
4 - 0? Wat dacht je van 10 of 12 - 0? Typisch zo'n avond waar ie er niet in wil. Al moet ik zeggen dat Adan fantastisch stond te keepen. Die was natuurlijk tot op het bot gebrand tegen z'n oude club.

En zo zie je maar dat zelfs de grootste voetballers ook maar een mensen zijn want na zo'n lange schorsing moet ook Ronaldo even inkomen. De kansen die die kreeg, maakt ie normaal blindelings af. Goal van Betis was idd mooi. Mooie voorzet met gevoel gegeven en tegendraads ingekopt. Deze vergeten en snel herpakken!

Hakbal van Bale was ook schitterend trouwens. Als ie zoiets had gedaan tegen Barca en hij zat, had ie zichzelf onsterfelijk gemaakt in Madrid.

• chim0
quote:
Aquila schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 07:23:
[...]

Dat hij nier goed genoeg zou zijn lijkt mij dikke onzin.
Nou ja, dat ie niet de basis stond dan. Vind het een goede speler, hoor, daar niet van, maar er zijn voor mij persoonlijk betere spelers voor die positie.
quote:
Dat hij een schijthekel aan Zidane heeft, dat lijkt me wel duidelijk..
Tja, sommigen kunnen er niet tegen als ze niet in de basis staan en geven dan af op de trainer. Maar of dat zo is, kunnen we enkel speculeren want wij weten niet wat er achter de schermen gebeurt bij clubs.
quote:
Naja, maar ik vraag mij af of Real nog wel in gaat lopen. Ze kunnen Barca namelijk zelfs helpen. Maar dat is hun eigen schuld, want dan hadden ze maar moeten winnen.
Tuurlijk wel. Weet je nog Dortmund een paar jaar geleden ofzo? Stonden op een gegeven moment 17de ofzo en zijn uiteindelijk ook ergens bovenin geëindigd, maar dit verwacht ik niet van Real.

Maar relax man, je bent een toffe gozer maar je hebt altijd wel die typische verdedigende modus als het om Bayern gaat. :D Omdat iemand voor Bayern speelt, wil niet zeggen dat ie voor iedereen goed genoeg is.

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Nu gauw weer een dergelijke Duitse trainer neerzetten en opkrabbelen.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 100-400 DG OS HSM Contemporary

• Kaap
Kunnen ze Arsene Wenger niet overnemen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 00:47
quote:
Aquila schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:29:
Ancelotti zit thuis lekker op de bank, keihard lachend met een wijntje in de hand en pizza of tafel.
Denk dat er een paar rottende cellen binnen de club lopen. Dan ben je binnen een paar jaar van Guardiola met top spelers gegaan naar Sagnol en Brazzo op de bank en een team vol halve slemielen.. :')
Ach is onder Guardiola al begonnen. Niet door selecteren, niet versterken op belangrijke posities, spelers halen die je niet nodig hebt.

@loekf2
De seconde dat Catalonië bij Spanje weg gaat en de bond bekend maakt dat clubs uit Catalonie niet meer mogen meedoen zullen de bonden van andere landen aankloppen en veel geld beloven om in hun competitie mee te doen zoals Frankrijk.

En als het al zo ver komt zal denk ik Real nog bij de Spaanse bond aankloppen en aangeven dat ze de Catalaanse clubs gewoon mee moeten laten doen.
Want de sponsor inkomsten zullen er voor Real echt wel op achteruit gaan zonder Barca.

Want gaat iemand buiten Spanje die geen Real supporter is de competitie nog volgen als Barca vertrekt?

En Koeman heeft de domme fout gemaakt dat er geen vervanger voor Lukaku gehaald is.
Want wie dacht hij dat de goals zou maken zonder hem?
Natuurlijk kun je hem niet met 1 speler vervangen maar ze hadden bij zijn vertrek echt wel 2 scorende spelers moeten halen.

Deadsy wijzigde deze reactie 01-10-2017 19:39 (10%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Gnbary wilde verhuurd worden dit seizoen maar die is net zo sterk gebouwd als Robben https://www.transfermarkt...rletzungen/spieler/159471
Zou niet weten wie ze realistich kunnen halen die echt elite is. Draxler zou je misschien nog kunnen halen als er bij PSG niet het gehoopte succes komt maar een Dybala zit er vast niet in. Zal ook veel afhangen van de trainer die ze volgend seizoen hebbben, een Tuchel lijkt me niet bepaald een meester recruiter en een Nagelsman misschien nog te onbekend.
Lewandowski verkopen en Kane en Ali halen O-) .

• chim0
quote:
repeP schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:57:
[...]

Vind het nu ook niet meer zo verwonderlijk dat Feyenoord verloor van City met die 0-4.
Hoe bedoel je "nu"? Heb je de wedstrijden (en uitslagen) van City vóór Chelsea niet gezien dan? Of wou je Feyenoord vergelijken met Chelsea? :o

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Ik hoop echt niet dat Koeman daar zijn vingers aan gaat branden. Rust en concentreren op een nieuwe club voor volgend seizoen

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Fleximex
1-0 door Lukaku, eeeuuuh Martial.

John van Vliet en Aad de Mos. Wat een martelgang is dat toch. Ik zit gewoon naar twee oude mannen te luisteren die constant spelers door elkaar halen. Het is nu echt al twintig keer gebeurd deze wedstrijd.

• PickleRick
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 01-12 22:34
quote:
Railgunner schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:00:
Komend weekend ga ik twee wedstrijden in Londen bijwonen: één van Millwall (2e rij van het veld) en één van de Spurs (3e ring op Wembley). Daarnaast zijn City - Arsenal en Chelsea - United op TV. Heeft iemand tips voor een leuke sports bar in Londen?
Ik was afgelopen weekend ook in Londen en wij hebben zondagavond hier gezeten: https://goo.gl/maps/j8BZbkJJR472. Op loopafstand van Piccadilly Circus. Het was ivm met de NFL (wedstrijd in Twickenham, die wij bezocht hebben) wel gezellig, weet niet of dat altijd zo is.

Steam: Pickle Rick

• Fleximex
Memphis scoort alweer. Duidelijk een goal die je scoort als je in vorm bent en vertrouwen hebt. Dit is de versie van het filmpje met de slechte hoekschop ooit die de goal inleidt:
https://streamable.com/m5phn _O-

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#EmeryGone

quote:
Kaap schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:13:
Michael Olivier MOTM in Manchester :')
Ik lees toevallig net de Arseblog (quote "It’s almost as if having players who can score playing up front is a thing we should try more often." :D ), niets van de wedstrijd gezien (had een afspraak verf op te zien drogen) maar het was tactisch weer een janboel bij Arsene. totaal geen structuur en je topaankoop op de bank laten.... :F

@Bossie Waar staat KDB voor? Kan nergens die afkorting vinden :)

Gunner wijzigde deze reactie 06-11-2017 09:13 (12%)

• toolkist
  • Niet online
quote:
Gunner schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:12:
[...]

Ik lees toevallig net de Arseblog (quote "It’s almost as if having players who can score playing up front is a thing we should try more often." :D ), niets van de wedstrijd gezien (had een afspraak verf op te zien drogen) maar het was tactisch weer een janboel bij Arsene. totaal geen structuur en je topaankoop op de bank laten.... :F

@Bossie Waar staat KDB voor? Kan nergens die afkorting vinden :)
Kevin De Bruyne

• Fleximex
quote:
Bossie schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:13:
[...]

1e was twijfelachtig ivm de vrije trap, 2e was gewoon niets mis mee.
Veel belangrijker, leuke pot!
Twijfelachtig? Het was gewoon geen vrij trap en buitenspel. Twee keer een foute beslissing.
Tweede goal was ook buitenspel. Maar wel maar net met het hoofd/schouder. Daar kan je nog zeggen voordeel van de twijfel.

• Kaap
quote:
Gunner schreef op zondag 19 november 2017 @ 08:57:
[...]

Heb MotD gekeken en daar leek het geen vrije trap. Maar mag het een keer meezitten als Dean fluit? :)
Absoluut! Hoe vaak die man al in ons nadeel heeft gefloten.

Wel grappig dat iedereen op internet en de media nu over die goal valt, maar afgelopen City - Arsenal die mega buitenspel bij de 3-1 hoorde je diezelfde mensen niet over.

Maar ja, tis maar net welk shirt je support, of in een aantal gevallen, welk shirt je op voorhand tegen bent.

• JanW
Romelu Lukaku wordt door de FA niet gestraft voor natrappen. Schijnbaar is dit niet duidelijk genoeg https://streamable.com/3iv3c :X

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 06-12 12:15

Baseman77

We move

quote:
chim0 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 04:38:
Tja, het wordt onderhand een uitgekauwde kauwgom, spelers die naar het buitenland vertrekken en mislukken.
In het geval Klaassen is het juist geen uitgekauwde kauwgom, aangezien hij wel de wekelijkse uitblijnker was bij een nederlandse topclub en al meerdere jaren bij die club speelde. Vaak gaan spelers juist te vroeg, maar daar was bij Klaassen geen sprake van. Ik had dan ook verwacht dat de PL geen probleem mocht zijn en hij zijn speeltijd wel zou krijgen, zoals Wijnaldum begon bij Newcastle. Vooralsnog valt dat echter flink tegen, opvallend. Al zal nu ongetwijfeld meespelen dat er een andere trainer is, zoals Gunner al aangeeft.
quote:
Gunner schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:12:
sowieso valt me in Engeland op dat er maar een beperkt trainerscarrousel is. Altijd dezelfden die overal ontslagen en aangenomen worden; Allardyce, Pulis, Hodgson en Pardew.
Mee eens, heel opvallend dat deze "fossielen" constant aan de gang kunnen blijven in de PL. Helemaal in het geval Allardyce, aangezien hij na Crystal Palace gestopt was als trainer en hij daarbij verre van onbesproken gedrag is natuurlijk en daardoor ook als bondscoach heeft moeten stoppen.

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 06-12 12:15

Baseman77

We move

quote:
chim0 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:21:
En dat het wekelijks slecht is, komt omdat het ook gewoon wekelijks slecht is in Nederland. Ik kan moeilijk zeggen van iemand, die 20 keer de bal speelt naar de tegenstander "Wauw wat een geweldige speler!" Toch? Mensen benoemen gewoon de feiten, niets meer en niets minder. We kunnen eeuwig blijven zeiken over iemand, maar als ie er niks van kan, kan ie er niks van. Simpel.
Dit is echt enorm overdreven...
Sowieso een speler in de Eredivisie die "er niets van kan", tuurlijk :O
En wekelijks slecht? Open je ogen en kijk eens objectief naar de grote competities, alsof het daar allemaal zo geweldig is. LaLiga wordt algemeen gezien als de (technisch en tactisch) beste competitie, maar het enige spannende is of Barca of Real kampioen wordt. De PL is de grootste competitie, maar van het niveau springen regelmatig de tranen in je ogen. Het grote voordeel daar is het vaak ontzettend hoge tempo, dat zijn wij in de Eredivisie niet gewend. Maar los daarvan is het ergens anders echt niet zoveel beter.

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
quote:
gambieter schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:04:
Wordt niet vaak gezegd, maar de arbitrage is retegoed bij deze wedstrijd.
Scheids maakt nu wel de fout om geen rood te geven aan Arsenal, duidelijk doorgebroken speler.

En vergeet ook Arsenal een penalty te geven daarna. Toch cruciale fouten.

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

quote:
Vos schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:10:
Een hele vroege El Clasico vandaag.
Ja heb idee dat de meeste ook nog nie zo wakker zijn... Beetje trage wedstrijd. Val bijna zelf in slaap :O

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 11:02

Vos

AFCA

Matige omschakeling van Real. Voor de spanning zie ik hun liever winnen.

Zie Marcelo sjokken! De linksback die de rechtsback vrij door laat gaan.

Vos wijzigde deze reactie 23-12-2017 14:13 (77%)

• kwiebus
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 07-12 17:55
quote:
Vos schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:21:
Waarom nog penalty? Bal zat er al in?
Ik weet niet of je rood kan geven en een doelpunt?

Het was trouwens wel goed keeperswerk van Carvajal.

• Tomski1986
De arme real supporter zoals ik mag weer talloze opmerkingen verwachten over hoe goed Messi wel niet is en hoe zwak real en Ronaldo wel niet zijn.

• Miki
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12:21
Zowaar ontwaakt Real en begint het weer op een wedstrijd te lijken.

PVOutput

• Kaap
*knip* Reacties uitlokken.

AGee wijzigde deze reactie 24-12-2017 17:22 (95%)
Reden: Sommigen noemen het ook wel: Trollen

• JanW
Gaan we nu juichen om een mogelijke carrière beëindigende blessure?

• toolkist
  • Niet online
Lol Hazard... Toekomstig Oscar winnaar?

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 11:02

Vos

AFCA

Arsenal, wederom, verneukt... Als je daar al penaltys voor gaat geven.

Vos wijzigde deze reactie 03-01-2018 22:13 (41%)

• Kaap
Arme Hazard trouwens, die zijn been leek eraf te liggen, had echt met hem te doen. Walgelijke horror tackle van Bellerin. Ik ben het met Pep eens, de arbitrage moet spelers echt beter beschermen.

Enfin, in een realistische wereld, gelukkig punt behouden, wij waren over de gehele wedstrijd beter. Nog eens wat herhalingen bekeken maar volgens mij raakt Bellerin de onderkant van Hazard's schoen. De kracht valt ook wel mee. Als dit een overtreding is, dan is voetbal niet langer een contact-sport en moet voortaan elke vorm van lichamelijk contact bestraft worden. Gelijke monniken, gelijke kappen dan.

• Napo
  • Laatst online: 10:26

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

Zie je wel dat hij die 84 mio waard was :+

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Alsof Wenger een slachtoffer is. Het gaat er niet om of Wenger ongelijk heeft (zelfs een kapotte analoge klok is twee keer per dag correct met de tijd), het gaat erom dat hij met zijn kritiek doet alsof er een samenzwering tegen Arsenal is, dat de scheidsrechters niet professioneel zijn, etc. Hij moet gewoon zijn aluhoedje afdoen, hij is vaak genoeg gewaarschuwd dat hij zijn kritiek anders moet brengen en niet de sport of scheidsrechters in diskrediet moet brengen.

Verder een stuk meer humor, teruggaand naar de 4-2 van Forest in de FA-cup. De goalscorer van de eerste twee Forest goals (Eric Lichaj) wilde ook een pingel nemen omdat zijn vrouw hem een hond had beloofd als hij een hattrick zou scoren, maar hij mocht de pingels niet nemen.

Nu toch een hond gekregen: https://twitter.com/EricLichaj/status/950832932213657600

De hond heet Gunner :+

gambieter wijzigde deze reactie 11-01-2018 20:51 (7%)

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11:46

Gynnad

* * *

(jarig!)
quote:
barko2019 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:21:
[...]

Inderdaad, maar vind je ook niet dat coaches te snel worden buitengegooid ?
In sommige gevallen wel, alleen bij Real Madrid heb je zulke goede spelers dat je altijd bovenin mee zou moeten doen. Als je 16 punten achter staat met dit materiaal dan doe je iets niet goed.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Napo
  • Laatst online: 10:26

Napo

Ook Stöger straft recidivist Aubameyang

Zou het dan toch gewoon aan Aubameyang liggen :+

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

_o-

Gaat ook wel op voor Man City ;)

• Kaap
Arsenal:

Kaap wijzigde deze reactie 14-01-2018 21:28 (8%)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Nu nog de continu klagende, blinde oude chauffeur erbij fotosjoppen ;)

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 06-12 23:56

Angeloonie

Cheeseburger Addict

quote:
gambieter schreef op zondag 14 januari 2018 @ 23:26:
[video]

Zotte taferelen in Nantes - PSG. De scheidsrechter en Diego Carlos botsen, scheidsrechter valt, en dan trapt de scheidsrechter (!) na. En wie krijgt de kaart: Diego Carlos, tweede geel en rood. Daar gaat nog een staartje aan komen...
quote:
toolkist schreef op zondag 14 januari 2018 @ 23:51:
Mag toch aannemen dat die scheids geen wedstrijd meer fluit dit seizoen...
En hij is geschorst :P http://www.bbc.com/sport/football/42688079

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Kaap
De Ballon D'or grote plasser wedstrijd. Die is saaier dan een wedstrijd van de zondagamateurs uit Schubbekutteveen.

• toolkist
  • Niet online
Allemachtig zeg, hoe kan de scheids daar weigeren om een penalty te geven aan Brighton. Veel duidelijker komen ze niet.

• Kaap
quote:
Gast :( Schaam je!

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
quote:
barko2019 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:17:
[...]

Erg heftig, maar de 'dader'' was wel in tranen achteraf, wat denk jij dat de schorsing gaat worden ? Zou er rekening mee gehouden worden dat het niet opzettelijk is ?
Lijkt me niet dat Rondon geschorst wordt. Het was een zeer ongelukkige actie, waarbij Rondon bezig was om te schieten, maar McCarthy ervoor sprong. Het is niet dat Rondon met twee benen gestrekt een tackle in ging zetten.

Als Rondon hiervoor geschorst wordt, dan lijkt me dat een zeer vreemde actie.

chengbondkwok wijzigde deze reactie 21-01-2018 11:20 (6%)

Pagina: 1 2

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True