Leuk dat Locadia zijn eerste goal gemaakt heeft. Ik ben zeer benieuwd wat zijn prestaties zijn tegen de top clubs. Het zou mij eerlijk gezegd verbazen als hij er goed tegen speelt.
De FA cup is leuk. City met 10 man na 45 minuten tegen Wigan (First Division tegenwoordig), vliegende tackle van Delph. Scheids trekt eerst geel, schrijft er zelfs op en trekt toch rood.
En na 78 minuten verliest £50 miljoen-verdediger John Stones knullig de bal, laat £50m verdediger Kyle Walker de bal lopen zonder kijken en Grigg scoort de 1-0. Herhaling van de finale van 2013?
En City speelt met Aguero, Sane, de Bruyne in de 2e helft, dus zeker niet verzwakt.
En na 78 minuten verliest £50 miljoen-verdediger John Stones knullig de bal, laat £50m verdediger Kyle Walker de bal lopen zonder kijken en Grigg scoort de 1-0. Herhaling van de finale van 2013?
En City speelt met Aguero, Sane, de Bruyne in de 2e helft, dus zeker niet verzwakt.
[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 19-02-2018 22:53 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zou dat op aangeven van Pep zijn geweest?gambieter schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:36:
De FA cup is leuk. City met 10 man na 45 minuten tegen Wigan (First Division tegenwoordig), vliegende tackle van Delph. Scheids trekt eerst geel, schrijft er zelfs op en trekt toch rood.
En ja hoor, de Quadruple kan niet meer, Wigan wint!
Will Grigg's on fire
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=--VCkcak9Ps]
Will Grigg's on fire
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=--VCkcak9Ps]
[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 19-02-2018 22:53 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Arsenal maakt het City niet al te moeilijk in de LeagueCup finale, alleen is de 1-0 stand voor City gevaarlijk. Aguero natuurlijk, maar wat was Mustafi daar aan het dutten.
En wat een verschil tussen Ederson en Claudio Bravo, zeg. Bijna 1-1 door blunderen van Bravo.
En boem: Kompany maakt de 2-0. De ontlading en vreugde van hem was echt mooi om te zien, na al die blessures.
En wat een verschil tussen Ederson en Claudio Bravo, zeg. Bijna 1-1 door blunderen van Bravo.
En boem: Kompany maakt de 2-0. De ontlading en vreugde van hem was echt mooi om te zien, na al die blessures.
[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 25-02-2018 18:50 ]
City speelt best leuk. Heb nu wel het idee dat ze het gecontroleerd uit gaan spelen ipv de score te vergroten.
Tja, het staat 3-0, en ik denk dat dit Arsenal nog niet zou scoren als ze een extra 90 minuten zouden hebben. Geheel impotent vandaag.
Dit is ook wel geniaal van de scheidsrechter, over 2 wedstrijden speelt Barcelona tegen Atletico Madrid en wanneer Suarez nog 1 gele kaart krijgt is hij geschorst, dus ging het opzoek naar een gele kaart zodat hij geschorst is tegen Las Palmas en niet tegen Atletico Madrid, maar de scheidsrechter wil niet meer werken:
https://twitter.com/ZiggoSport/status/967847181687275520
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Èn dan hopelijk wel in 't rapport vermelden zodat ie alsnog geschorst wordtGynnad schreef op zondag 25 februari 2018 @ 21:16:
Dit is ook wel geniaal van de scheidsrechter, over 2 wedstrijden speelt Barcelona tegen Atletico Madrid en wanneer Suarez nog 1 gele kaart krijgt is hij geschorst, dus ging het opzoek naar een gele kaart zodat hij geschorst is tegen Las Palmas en niet tegen Atletico Madrid, maar de scheidsrechter wil niet meer werken:
Van Real werd een speler een extra wedstrijd geschorst voor het opzettelijk pakken van een kaart. Kunnen ze voor dit soort praktijken niet gewoon 3 wedstrijden schorsing doorvoeren?Gynnad schreef op zondag 25 februari 2018 @ 21:16:
Dat was in de Champions League (2x zelfs, als ik me goed herinner), dus de UEFA. Kan me niet herinneren dat de Spaanse Bond ooit zo doortastend is geweest?Vos schreef op zondag 25 februari 2018 @ 21:48:
Van Real werd een speler een extra wedstrijd geschorst voor het opzettelijk pakken van een kaart. Kunnen ze voor dit soort praktijken niet gewoon 3 wedstrijden schorsing doorvoeren?
Owja, was in de CL inderdaad. De Spaanse bond zal hun kindjes wel lekker blijven vertroetelen.gambieter schreef op zondag 25 februari 2018 @ 22:08:
[...]
Dat was in de Champions League (2x zelfs, als ik me goed herinner), dus de UEFA. Kan me niet herinneren dat de Spaanse Bond ooit zo doortastend is geweest?
City speelt Arsenal compleet weg. Ik begrijp de Arsenal fans wel.. Ziet er rommelig uit bij hun en ik heb niet het idee dat Arsenal echt zin heeft om het balletje te laten rollen.
Triest nieuws vanuit Italië. De aanvoerder van Fiorentina, Davide Astori, is vannacht in zijn slaap overleden in het hotel waar ze verbleven voor de uitwedstrijd tegen Udinese. 31 jaar, veel te jong.
Dit idd... Sowieso al veels te jong met 31 jaar, maar dan ook nog net vader geworden. Brr...Joster schreef op zondag 4 maart 2018 @ 12:31:
Inderdaad zeg, en net 2 weken papa...

Met een oog op het WK heeft Duitsland toch zo’n geweldige spelers, dat ze gewoon weer wereld kampioen kunnen worden.
Bij Man-City en Chelsea blinken Sane en Rudiger toch wel uit hoor. Vooral Sane, zo behendig..
Bij Man-City en Chelsea blinken Sane en Rudiger toch wel uit hoor. Vooral Sane, zo behendig..
Vlak Brazilië en Spanje dit jaar ook niet uit. Beide hebben een goede lichting nieuwe spelers erbij die het goed doen bij topploegen in Europa.Mosin schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:33:
Met een oog op het WK heeft Duitsland toch zo’n geweldige spelers, dat ze gewoon weer wereld kampioen kunnen worden.
Nee, dat zeker niet. Maar het voordeel is dat het Duitse team zal bestaan uit spelers die een WK of Confed Cup gewonnen heeft. Dus hun ervaring is wel al heel goed wat betreft interlands. En ik denk dat ervaring ook doorslag gevend is op het WK.
En Frankrijk. Die kunnen twee WK waardige teams opstellen. Daar verwacht ik nog wel meer van dan van Brazilië voor komend WK.
Wil er iemand Conté afvoeren aub? Wat een ongelooflijke kuttrainer.
Schijnt dat het niet waar is, het staat op z'n Facebook, maar wellicht door een ander die er toegang toe heeft gekregen er op gezet...
The one and only GOAT does it again.
GOATTomski1986 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 14:51:
Waar staat dat voor ??????
https://www.vi.nl/nieuws/...sgebroken-fans-en-spelers
Toch maar hekken met 220V erop neerplempen. Wat een gekken joh, met bivakmutsen het veld op rennen. Wat een helden.
Toch maar hekken met 220V erop neerplempen. Wat een gekken joh, met bivakmutsen het veld op rennen. Wat een helden.
Ik denk Mourinhotoolkist schreef op zondag 11 maart 2018 @ 21:02:
En op wie slaat het?
Ze mogen hun gevoel best uiten. Alleen niet op deze manier inderdaad. Met uitfluiten alleen, bereik je ook niet veel behalve vervelende spelers. Ghehe kleuter ZiyechVlassie1980 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:04:
https://www.vi.nl/nieuws/...sgebroken-fans-en-spelers
Ontopic:
Lijkt er toch van te komen dat Lewandowski naar Real gaat en heel erg vind ik het niet.. Hij scoort misschien veel enz. maar bij Bayern halen ze toch wel een degelijke vervanger.
Wat mij wel zorgen geeft is de nieuwe trainer.
Laat Man City die cup maar mee naar huis nemen dit seizoen. Die hebben een leuk team.
De enige reden waarom velen een hekel aan Ziyech hebben is omdat hij gewoon eerlijk is en meestal nog vrij heeft ook. Tegenwoordig moeten de spelers op de knieën voor de supporters in plaats van dat de supporters echt achter hun spelers staan.
Ik vind het wel erg. Niet zozeer voor Bayern, maar wel voor Lewandowski. Ik heb bang voor een Bale scenario. Een leuke speler die onder sneeuwt in die bak vol ego's.Ontopic:
Lijkt er toch van te komen dat Lewandowski naar Real gaat en heel erg vind ik het niet.. Hij scoort misschien veel enz. maar bij Bayern halen ze toch wel een degelijke vervanger.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik vind het helemaal niet erg dat hij eerlijk is, of het echt waar is, geen idee. Ik kijk liever niet naar die jongen met zijn houding. Daar walg ik enorm van.Gonadan schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:12:
[...]
De enige reden waarom velen een hekel aan Ziyech hebben is omdat hij gewoon eerlijk is en meestal nog vrij heeft ook. Tegenwoordig moeten de spelers op de knieën voor de supporters in plaats van dat de supporters echt achter hun spelers staan.
[...]
Ik vind het wel erg. Niet zozeer voor Bayern, maar wel voor Lewandowski. Ik heb bang voor een Bale scenario. Een leuke speler die onder sneeuwt in die bak vol ego's.
Dat is waar, hij moet erbij Real eruit kunnen springen tussen het geweld. Ik ben vooral benieuwd hoe het dan tussen Ronaldo en Lewy moet draaien. Ronaldo staat al vaker spits, als ik me niet vergis.
Hij heeft vervelende trekjes inderdaad, uit z'n frustratie niet goed. Daar tegenover werkt hij kei en keihard, ook als het niet loopt. Het is dan ook wat je bij blijft.Mosin schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:16:
Ik vind het helemaal niet erg dat hij eerlijk is, of het echt waar is, geen idee. Ik kijk liever niet naar die jongen met zijn houding. Daar walg ik enorm van.
Klopt. Al heb ik bij Ronaldo het gevoel dat hij staat waar hij wil en de rest moet dan maar een plekje zoeken. Vroeger kon ik echt genieten van Bale, dat is nu zelden. Hopelijk blijft dat bij Lewandowski wel.Dat is waar, hij moet erbij Real eruit kunnen springen tussen het geweld. Ik ben vooral benieuwd hoe het dan tussen Ronaldo en Lewy moet draaien. Ronaldo staat al vaker spits, als ik me niet vergis.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Precies en dat komt niet zo lekker aan bij mij. Ik weet ook dat ze vaak de negatieve kanten van hem laten zien en dat het makkelijk is hem kapot te praten. Ik denk wel dat hij zijn houding toch een beetje aan moet passen. Vooral als hij hoger op wilt, dan wil je toch wat handiger uit de hoek komen.Gonadan schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:25:
[...]Hij heeft vervelende trekjes inderdaad, uit z'n frustratie niet goed. Daar tegenover werkt hij kei en keihard, ook als het niet loopt. Het is dan ook wat je bij blijft.
Klopt. Al heb ik bij Ronaldo het gevoel dat hij staat waar hij wil en de rest moet dan maar een plekje zoeken. Vroeger kon ik echt genieten van Bale, dat is nu zelden. Hopelijk blijft dat bij Lewandowski wel.
Het blijft uiteindelijk toch vaak gokken. Ik ben ook niet zo kapot van Özil en ik ben toch bezig met een boek over/van hem. Dan leer je sommige dingen van een andere kant te zien en het is best vaag hoe vaak ik als fan helemaal fout zit te denken over een situatie.
Ronaldo bepaald inderdaad heel veel binnen het team, denk ik. Niet overdient, maar ook niet altijd goed. Als Ronaldo niet meer in de spits staat, zal het waarschijnlijk hard achteruit gaan met hem. Op links/rechts heeft hij niet veel meer te betekenen dan iemand anders. Hij moet het nu toch vooral van zijn weergaloze inzicht voor de goal hebben.
Bale was in zijn eerste seizoen echt wel goed, soms begon ik te denken dat ze veel aan hem te danken hebben gehad in plaats van Ronaldo. Hij bracht idioot veel snelheid op die rechterkant. Tegen Bayern werd het akelig duidelijk
Lewandowski kan het zeker aan. Aan de andere kant krijg ik bij Real Madrid zo’n gevoel dat het ook snel over kan zijn. Als hij Ronaldo en wat anderen achter zich krijgt, dan zal het verder wel goed gaan.
Klopt, het kan helpen om jezelf wat makkelijker te profileren. Aan de andere kant is het weer typisch Nederlands om alleen jaknikkers te willen een dan weer te klagen dat weer geen echte wil om te winnen in zit. In sommige andere landen is het gedrag van Ziyech een stuk meer geaccepteerd. Het is aan hem in een degelijke keuze te maken. Supporters horen gewoon achter hun club te staan.Mosin schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:50:
Precies en dat komt niet zo lekker aan bij mij. Ik weet ook dat ze vaak de negatieve kanten van hem laten zien en dat het makkelijk is hem kapot te praten. Ik denk wel dat hij zijn houding toch een beetje aan moet passen. Vooral als hij hoger op wilt, dan wil je toch wat handiger uit de hoek komen.
Het blijft uiteindelijk toch vaak gokken. Ik ben ook niet zo kapot van Özil en ik ben toch bezig met een boek over/van hem. Dan leer je sommige dingen van een andere kant te zien en het is best vaag hoe vaak ik als fan helemaal fout zit te denken over een situatie.
Boeken lezen is wat dat betreft best interessant. Het geeft ook een inzicht in waarom spelers zich op een bepaalde manier gedragen. Dat betekent niet dat ik het altijd eens ben met hun keuzes, maar het kweekt wel begrip. Dat heb je trouwens ook als je interviews of andere situaties ziet waarin een speler zich kan uiten, en dan bedoel ik buiten de irritante journalisten om. Dat heeft voor mij bijvoorbeeld voor veel meer tolerantie voor Ziyech gezorgd.
Ik bedoel het ook niet negatief, ik heb niets tegen Ronaldo. Het is meer een feit als je bij Real gaat spelen, net als je bij Barcelona niet moet verwachten dat Messi wel even ruimte voor je maakt.Ronaldo bepaald inderdaad heel veel binnen het team, denk ik. Niet overdient, maar ook niet altijd goed. Als Ronaldo niet meer in de spits staat, zal het waarschijnlijk hard achteruit gaan met hem. Op links/rechts heeft hij niet veel meer te betekenen dan iemand anders. Hij moet het nu toch vooral van zijn weergaloze inzicht voor de goal hebben.
Bale was in zijn eerste seizoen echt wel goed, soms begon ik te denken dat ze veel aan hem te danken hebben gehad in plaats van Ronaldo. Hij bracht idioot veel snelheid op die rechterkant. Tegen Bayern werd het akelig duidelijk![]()
![]()
Lewandowski kan het zeker aan. Aan de andere kant krijg ik bij Real Madrid zo’n gevoel dat het ook snel over kan zijn. Als hij Ronaldo en wat anderen achter zich krijgt, dan zal het verder wel goed gaan.
Ik zie het nog wel gebeuren dat hij Benzema moet gaan vervangen. Dat is toch al een redelijk kleurloze maar nuttige speler, alleen is het nuttige er wat af de laatste tijd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar is niks aan gelogen. Ben het helemaal met je eens. Het zijn vaak de emoties die ook een rol spelen bij het beoordelen van zo’n actie.Gonadan schreef op zondag 18 maart 2018 @ 11:50:
[...]
Klopt, het kan helpen om jezelf wat makkelijker te profileren. Aan de andere kant is het weer typisch Nederlands om alleen jaknikkers te willen een dan weer te klagen dat weer geen echte wil om te winnen in zit. In sommige andere landen is het gedrag van Ziyech een stuk meer geaccepteerd. Het is aan hem in een degelijke keuze te maken. Supporters horen gewoon achter hun club te staan.
Boeken lezen is wat dat betreft best interessant. Het geeft ook een inzicht in waarom spelers zich op een bepaalde manier gedragen. Dat betekent niet dat ik het altijd eens ben met hun keuzes, maar het kweekt wel begrip. Dat heb je trouwens ook als je interviews of andere situaties ziet waarin een speler zich kan uiten, en dan bedoel ik buiten de irritante journalisten om. Dat heeft voor mij bijvoorbeeld voor veel meer tolerantie voor Ziyech gezorgd.
[...]
Ik bedoel het ook niet negatief, ik heb niets tegen Ronaldo. Het is meer een feit als je bij Real gaat spelen, net als je bij Barcelona niet moet verwachten dat Messi wel even ruimte voor je maakt.
Ik zie het nog wel gebeuren dat hij Benzema moet gaan vervangen. Dat is toch al een redelijk kleurloze maar nuttige speler, alleen is het nuttige er wat af de laatste tijd.
Nee, nee, ik snap je. Het is gewoon zo dat Ronaldo veel te zeggen heeft bij Real. Dat is denk ik een nadeel voor een speler. Maar ik denk dat Ronaldo hem er heel graag bij wilt hebben waardoor hij al één belangrijk persoon achter zich heeft staan.
Het gebeurde ook met Götze bij Bayern. Bij Dortmund had hij gewoon een van de beste kunnen zijn op nummer 10. En eigenlijk vanaf zijn eerste wedstrijd heeft ‘ie jammer genoeg nooit meer z’n niveau gehaald
Hij aapt alleen Salah na, die deed dat gisteren al
@ Tomski: Afgelopen week toch niet, 2-1 verloren van Sevilla, slechte beurt voor GOAT > laf voetbal zelfsTomski1986 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 14:51:
21 goals in zijn laatste 11 wedstrijden.JAN-B schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:53:
[...]
@ Tomski: Afgelopen week toch niet, 2-1 verloren van Sevilla, slechte beurt voor GOAT > laf voetbal zelfs
Hij staat daarmee weer bovenaan in de Europese topscorerslijst (van de beste competities) gevolgd door Salah. Je zult zien dat hij volgend jaar weer een van de favorieten is voor de Ballon d'Or.
Ik hoop dat Salah zijn vorm door kan zetten en nog mooie dingen kan laten zien in de CL en misschien wel voor Egypte op het WK. Hij speelt toch wel echt fenomenaal dit seizoen.
Ik hoop dat Salah zijn vorm door kan zetten en nog mooie dingen kan laten zien in de CL en misschien wel voor Egypte op het WK. Hij speelt toch wel echt fenomenaal dit seizoen.
Even voor alle duidelijkheid: ik bedoelde Mourinho, coach van Man.Un. die met 1-2 verloor van Sevilla.
Jij bedoelt zeker CR..
Gut oh gut.. Oud zeer, meneer Alonso?Lewandowski zou zelf ook niet onwelwillend staan tegenover een vertrek bij Bayern München, maar Xabi Alonso is van mening dat de spits beter in Duitsland kan blijven. “Ik denk dat hij op zijn best is bij Bayern. Hij maakt ieder jaar veel doelpunten, kent de club en competitie en wint veel prijzen”, zegt de Spanjaard in gesprek met Sportbuzzer.
Ben geen fan van Lewandowski en vind het jammer dat Benzema weggaat. Vind het echt een goede speler en past prima bij Madrid. Maar ja, we zullen wel zien hoe het gaat. Hij heeft nog wel contract van 3 jaar dus ben benieuwd hoeveel Real gaat neerleggen voor hem. Kane hebben ze gelukkig afgeketst. Heb zo'n hekel aan die gast.
Wat ben ik blij dat Dortmund eindelijk zijn pak slaag gekregen heeft. Nogmaals, wat een kleuter ploeg. Heerlijk om dat zure gezicht van die Watzke te zien. Huilebalk die stiekem onder een Bayern slaapt :’) 
@chim0
Real is ook een schijt club joh
Als Bayern hem verkoopt. Gewoon onbeschoft 150/200 miljoen vragen. Die idioten betalen dat toch wel..
A.u.b. Geen Kroos 2.0.
@chim0
Real is ook een schijt club joh
Als Bayern hem verkoopt. Gewoon onbeschoft 150/200 miljoen vragen. Die idioten betalen dat toch wel..
A.u.b. Geen Kroos 2.0.
[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 31-03-2018 20:30 ]
Zlatan debuteert bij LA: https://www.eurosport.nl/...es_sto6696468/story.shtml
Jammer dat er geen filmpje van die eerste goal bij staat. 
Zlatan is een held.
Zlatan is een held.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
https://www.reddit.com/r/...axy_goal_against_lafc_33/
https://www.reddit.com/r/..._galaxy_2nd_goal_against/
Of bedoelde je die eerste goal van Vela? Die mag er ook zijn:
https://www.reddit.com/r/...goal_against_la_galaxy_01
https://www.reddit.com/r/..._galaxy_2nd_goal_against/
Of bedoelde je die eerste goal van Vela? Die mag er ook zijn:
https://www.reddit.com/r/...goal_against_la_galaxy_01
Briljante bal.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Een nog een statistiekje:
Zlatan Ibrahimovic has now scored on his PL, Serie A, La Liga, Ligue 1 and Champions League debut.
Zlatan Ibrahimovic has now scored on his PL, Serie A, La Liga, Ligue 1 and Champions League debut.
Goed dat ie wedstrijden speelt, kan ie nog mee naar het WK. Die vervangers in de laatste wedstrijden stelden echt niks voor ... Edit: was ook het min of meer B-team; met Berg, Toivonen en Forsberg kan je nog wel aan komen zetten maar daarachter ...
[ Voor 33% gewijzigd door apis29 op 01-04-2018 00:46 ]
Sevilla had minstens 5x of 6x moeten scoren tegen Barcelona, ze waren veel sterker, zelfs toen Messi er na een uur in kwam. Het stond maar 2-0, en dan zie je het toch gebeuren: 88e en 89e minuut, Suarez en Messi, 2-2.
Liverpool werd wel heel erg gematst tegen Crystal Palace zeg. Eerst mag de keeper blijven staan als ie een doorgebroken speler neerhaalt en in de tweede helft pakt Mane de bal gewoon op omdat ie vindt dat ie een vrije trap verdient, maar krijgt geen tweede geel. Die hebben echt minimaal twee punten cadeau gehad.
[ Voor 5% gewijzigd door toolkist op 01-04-2018 08:54 ]
Zie je wel dat de Eredivisie toch een tandje hoger isFleximex schreef op zondag 1 april 2018 @ 00:21:
Een nog een statistiekje:
Het begint er op te lijken dat de top 4 in Engeland na deze speelronde ook wel vast staat. Tottenham staat dik verdiend op een 1-3 voorsprong bij Chelsea. Eerste helft amper kansen, tweede helft zijn de Spurs echt beter dan Chelsea. Een pegel van Eriksen, en een foutje van Willy Caballero, zorgden voor de 1-1.
Ik ben er echter niet zo heel blij mee dat we zo dik zijn ingemaaktMosin schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 20:29:
Wat ben ik blij dat Dortmund eindelijk zijn pak slaag gekregen heeft. Nogmaals, wat een kleuter ploeg. Heerlijk om dat zure gezicht van die Watzke te zien. Huilebalk die stiekem onder een Bayern slaapt :’)

Hopelijk winnen we Zondag van Stuttgart, en dan het weekend erop van S04 !
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Het is klote voor de BVB supporters. Aan de andere kant vind ik dat ze erbij Dortmund een grote rotzooi van maken en dat zijn ze zelf schuld. Van een aantal aankopen vraag ik me af of ze het wel waard zijn en een team spirit lijken ze al helemaal niet te hebben.SonOfTorture schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:23:
[...]
Ik ben er echter niet zo heel blij mee dat we zo dik zijn ingemaakt![]()
Hopelijk winnen we Zondag van Stuttgart, en dan het weekend erop van S04 !
In ieder geval hoop ik voor jou dat ze punten pakken..
Klote is het zeker, blijf van mening dat Bosz te snel aan de kant is gezet.Mosin schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:06:
[...]
Het is klote voor de BVB supporters. Aan de andere kant vind ik dat ze erbij Dortmund een grote rotzooi van maken en dat zijn ze zelf schuld. Van een aantal aankopen vraag ik me af of ze het wel waard zijn en een team spirit lijken ze al helemaal niet te hebben.
In ieder geval hoop ik voor jou dat ze punten pakken..
Ik hoop het ook, ben er zelf bij en hoop op 6 punten
Ja, inderdaad. Alleen het probleem is dat ze bij clubs zoals Dortmund per direct resultaten willen zien en dat maakt je kapot als trainer. Ik ben het er ook niet mee eens, maar ze komen er zelf snel genoeg achter wat hun beleid veroorzaakt. 3 Punten afgeven aan Schalke zou daarom niet eens zo heel erg zijn om de boel even op te jagen.SonOfTorture schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:09:
[...]
Klote is het zeker, blijf van mening dat Bosz te snel aan de kant is gezet.
Ik hoop het ook, ben er zelf bij en hoop op 6 punten
Ik ben in ieder geval benieuwd! Wel fijn dat je er zelf bij bent, zoveel leuker dan via de TV haha
[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 03-04-2018 15:20 ]
Is een keer wat anders dan de trainer wegsturen 😁
Gefrustreerde Olympiakos-eigenaar stuurt complete eerste elftal weg - http://nos.nl/l/2225560
Gefrustreerde Olympiakos-eigenaar stuurt complete eerste elftal weg - http://nos.nl/l/2225560
Bosz was simpelweg niet de juiste keuze voor zo'n club. Je hebt trainers die met het materiaal iets goeds weten te maken en je hebt trainers die een eigen filosofie op willen leggen. Die laatste categorie heeft vaak meer tijd nodig en dat krijg je bij de meeste clubs gewoon niet.Mosin schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:19:
Ja, inderdaad. Alleen het probleem is dat ze bij clubs zoals Dortmund per direct resultaten willen zien en dat maakt je kapot als trainer. Ik ben het er ook niet mee eens, maar ze komen er zelf snel genoeg achter wat hun beleid veroorzaakt. 3 Punten afgeven aan Schalke zou daarom niet eens zo heel erg zijn om de boel even op te jagen.
Ik ben in ieder geval benieuwd! Wel fijn dat je er zelf bij bent, zoveel leuker dan via de TV haha
Je ziet het nu bij Bosz maar ook bij De Boer. Die zijn zo bezig met hun eigen stijl dat de resultaten over het algemeen eerst achteruit gaan voordat het vooruit gaat. Precies die dip in de resultaten is de oorzaak van de herrie. Een Guardiola heeft ook z'n eigen stijl, maar daar blijft het gewoon redelijk tot hij het team zo ver heeft om zijn stijl te volgen en krijg je een stijgende lijn. Dat, plus wat extra krediet, zorgt er voor dat je wel kans van slagen hebt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
@Gonadan
Ja inderdaad. Opzich ging het in eerste instantie wel lekker, maar ik verwijt de spelers van Dortmund ook veel en met die ondermaatse aankopen erbij schieten ze geen reet op.
Volgens mij zit daar een kliek spelers die je niet tegen je moet hebben en ik sta er niet van te kijken dat hun ook deels aan de zeik bijdragen. Tijdens die bekerfinale was er toch ook gezeik rond Sahin ofzo.
Ja inderdaad. Opzich ging het in eerste instantie wel lekker, maar ik verwijt de spelers van Dortmund ook veel en met die ondermaatse aankopen erbij schieten ze geen reet op.
Volgens mij zit daar een kliek spelers die je niet tegen je moet hebben en ik sta er niet van te kijken dat hun ook deels aan de zeik bijdragen. Tijdens die bekerfinale was er toch ook gezeik rond Sahin ofzo.
Het punt was dat het begin onmeunig goed was maar dat het daarna ook wel heel erg wegzakte (klinkt bekend?). Vooral achterin had hij een groot aantal blessures waardoor de verdediging gewoon zwak was. Hij weigerde echter om iets behoudender te spelen of aanpassingen te doen en ging gewoon vol door met zoveel mogelijk aanvallen.Mosin schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:14:
@Gonadan
Dat heeft veel tegendoelpunten gekost en toen de jeugdige aanval ook nog eens een te verwachten dip kreeg was het wel klaar. Dan verlies je inderdaad het vertrouwen van de groep. Men vroeg om iets meer zekerheid, Bosz gaf dat niet en Stöger kon dat wel bieden. De rest is bekend.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Krediet met name in de monetaire vorm ja... Als het bij Guardiola niet wil koopt ie gewoon even voor 200m aan verdedigers...Gonadan schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:06:
Een Guardiola heeft ook z'n eigen stijl, maar daar blijft het gewoon redelijk tot hij het team zo ver heeft om zijn stijl te volgen en krijg je een stijgende lijn. Dat, plus wat extra krediet, zorgt er voor dat je wel kans van slagen hebt.
Probleem bij Dortmund is dat ze daar ook een crap verdediging hebben, inclusief de keeper, maar dat ze daar geen fatsoenlijke investeringen in gedaan hebben.
@Gonadan
Ik durf ook mijn twijfels te trekken aan de kwaliteit van de spelers. Volgens mij heb ik dat er niet bij gezegd. Onder Stoger wilt het ook niet helemaal lekker lopen. Soms wel, vaak niet.
Het verhaal is me inderdaad wel duidelijk haha.
@toolkist
Dat is toch wat ze vaker over Guardiola zeggen, zou hij hetzelfde met Ajax of bijv. AZ kunnen doen. Hij heeft goede teams onder zijn hoede gehad.
Bij Dortmund zouden ze ook op het middenveld wat rust kunnen gebruiken. Castro en Dahoud vind ik altijd zo onrustig en druk spelen.
Ik durf ook mijn twijfels te trekken aan de kwaliteit van de spelers. Volgens mij heb ik dat er niet bij gezegd. Onder Stoger wilt het ook niet helemaal lekker lopen. Soms wel, vaak niet.
Het verhaal is me inderdaad wel duidelijk haha.
@toolkist
Dat is toch wat ze vaker over Guardiola zeggen, zou hij hetzelfde met Ajax of bijv. AZ kunnen doen. Hij heeft goede teams onder zijn hoede gehad.
Bij Dortmund zouden ze ook op het middenveld wat rust kunnen gebruiken. Castro en Dahoud vind ik altijd zo onrustig en druk spelen.
Waarom zou je moeite doen op derde rangs niveau
(oftewel wat heeft het voor nut om bij Ajax of AZ aan de slag te gaan? Als je spelers goed worden zijn ze meteen weg ...). Als je voor het hoogste wilt gaan moet je daar niet zijn iig. Al zou ik niets liever zien dan dat Guardiola een paar jaar Ajax onderhanden neemt).
En al eerder gezegd: leuk en aardig die getallen maar je kan beter naar de namen kijken. Ipv moeilijk doen met de onderhandelingen betalen ze gewoon de afkoopsom en dan telt het aardig op maar het is nou niet bepaald alsof het all-star team bijelkaar gekocht is ... Als ze €60 miljoen voor De Ligt neertellen staat hier ook iedereen te springen
.
Wat Dortmund betreft: iirc werd Bürki vorig jaar nog geprezen en dit jaar is het een drollenvanger? (uiteraard wel de nodige rare acties al uitgehaald dit seizoen) Sokratis in de eerste jaren was ook heel sterk en dat zal ook niet zo maar weg zijn, wat ernaast staat wisselt constant en mag idd wel wat aandacht krijgen (Bartra aantrekken was al een vreemde actie om te beginnen). Piszczek al jaren sterk ...
Misschien ligt het er wel eerder aan dat Bender er niet meer staat maar een jongeling als Weigl
En al eerder gezegd: leuk en aardig die getallen maar je kan beter naar de namen kijken. Ipv moeilijk doen met de onderhandelingen betalen ze gewoon de afkoopsom en dan telt het aardig op maar het is nou niet bepaald alsof het all-star team bijelkaar gekocht is ... Als ze €60 miljoen voor De Ligt neertellen staat hier ook iedereen te springen
Wat Dortmund betreft: iirc werd Bürki vorig jaar nog geprezen en dit jaar is het een drollenvanger? (uiteraard wel de nodige rare acties al uitgehaald dit seizoen) Sokratis in de eerste jaren was ook heel sterk en dat zal ook niet zo maar weg zijn, wat ernaast staat wisselt constant en mag idd wel wat aandacht krijgen (Bartra aantrekken was al een vreemde actie om te beginnen). Piszczek al jaren sterk ...
Misschien ligt het er wel eerder aan dat Bender er niet meer staat maar een jongeling als Weigl
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 03-04-2018 23:01 ]
We gaan het zien, natuurlijk als supporter hoop ik op winst !Mosin schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:19:
[...]
Ja, inderdaad. Alleen het probleem is dat ze bij clubs zoals Dortmund per direct resultaten willen zien en dat maakt je kapot als trainer. Ik ben het er ook niet mee eens, maar ze komen er zelf snel genoeg achter wat hun beleid veroorzaakt. 3 Punten afgeven aan Schalke zou daarom niet eens zo heel erg zijn om de boel even op te jagen.
Zeker veel beter dan voor de TV, kan het je aanraden eens bij ons in Dortmund langs te komen
Dat is wel logisch he, hahaSonOfTorture schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:50:
[...]
We gaan het zien, natuurlijk als supporter hoop ik op winst !
Zeker veel beter dan voor de TV, kan het je aanraden eens bij ons in Dortmund langs te komen
Ik ben al eens in Dortmund geweest. Ik stond tijdens de Supercup in 2014 (na het WK) helemaal vooraan op de Gelbe Wand, toen Aubameyang voor de eerste keer dat spiderman masker op deed. Je kunt me ook terug vinden op de samenvattingen
Was wel een beleving, maar als je de volle glorie wilt zien, moet je denk ik aan de overkant zitten.
[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 04-04-2018 21:44 ]
Mooi om te horen !Mosin schreef op woensdag 4 april 2018 @ 18:55:
[...]
Dat is wel logisch he, haha![]()
Ik ben al eens in Dortmund geweest. Ik stond tijdens de Supercup in 2014 (na het WK) helemaal vooraan op de Gelbe Wand, toen Aubameyang voor de eerste keer dat spiderman masker op deed. Je kunt me ook terug vinden op de samenvattingen![]()
Was wel een beleving, maar als je de volle glorie wilt zien, moet je denk ik aan de overkant zitten. Dan zie je de Gelbe Wand in volle glorie.
Zekers heel erg gaaf !
Dit seizoen heb ik 3 thuiswedstrijden gemist, sta standaard in Block 83
Ik zou in die competitie geen seizoenskaart willen hebben, maar spectaculair is het soms wel:
https://www.ziggosport.nl...verhampton-wanderers.html
Ik juist wel. Strijd, inzet, veel wedstrijden met veel toeschouwers en diverse teams met spelers waar onze top 3 alleen maar van kan dromen...Fleximex schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 02:46:
Ik zou in die competitie geen seizoenskaart willen hebben, maar spectaculair is het soms wel:
Lekker potje hoor City - United. Mourinho en zn zooitje worden helemaal weg gespeeld. Pogba, dacht laat ik maar is met blauw haar het veld op lopen. Bizar.
Nou, ManU wordt weggespeeld door ManCity, die kampioen zijn bij winst. Het staat 2-0 na 40 minuten (Kompany en een fraaie van Gundoyan), maar het had al veel erger kunnen zijn als Sterling niet zo zwak in het afmaken is. ManU heeft nog eigenlijk geen deuk in een pakje boter kunnen schoppen.
Wat zal dat pijn doen bij Mourinho en ManU. Fijn
(al heb ik niets met City, die mag van mij ook verliezen)
Wat zal dat pijn doen bij Mourinho en ManU. Fijn
(al heb ik niets met City, die mag van mij ook verliezen)
Jezus, Man United scoort even 2x binnen de minuut ongeveer. Wat een heerlijke pot zeg
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
En toen as het 2-2 lol...
Dat mag je overigens Sterling wel voor een groot deel aanrekenen. Die had het al lang moeten beslissen.
Dat mag je overigens Sterling wel voor een groot deel aanrekenen. Die had het al lang moeten beslissen.
Zet het ook net aan. Perfecte timing.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En 2x Pogba, humor na al het nieuws over Pogba deze week (in januari aangeboden aan City volgens Raiola, speelt slecht, ruxi met Mourinho, etc) 
Die Otamendi blijft ook een zwakte bij City.
Die Otamendi blijft ook een zwakte bij City.
[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 07-04-2018 19:45 ]
Wat een verschil met de eerste helft zeg
Wat een rare 2e helft. City heeft slaapthee gedronken in de rust. Extreem slecht verdedigd.

Guardiola pleurt bijna op z'n bek tijdens het protesteren.
En dan twee keer een gele kaart terwijl Fernandinho en Pogba beide ook makkelijk rood hadden kunnen krijgen voor hun overtreding. Genoeg te doen voor Atkinson.
D'r zit wel pit in inderdaad.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar waarom scheidsrechter Atkinson geen pingel geeft voor die overtreding op Aguero (en rood voor Young)? Daarna is hij de controle kwijt, blunder na blunder.
De Gea is wel fantastisch in de laatste paar minuten.
De Gea is wel fantastisch in de laatste paar minuten.
Sliding op de bal toch?
Ik vond 't ook een penalty, die commentator bij Ziggo was 't dan weer met de scheids eens. Rood niet, geel hooguit.
Los van de grond, out of control. Daar geven ze tegenwoordig rood voor. Tja, commentator bij Ziggo, nuff said....JanW schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 20:27:
Sliding op de bal toch?Ik vond 't ook een penalty, die commentator bij Ziggo was 't dan weer met de scheids eens. Rood niet, geel hooguit.
Knotsgekke wedstrijd! Niveau was erg hoog. Heb weer enorm genoten van die gasten, maar ook bijna de salontafel door de televisie gegooid. Commentator van Ziggo was duidelijk United fan. Wedstrijd had in de eerste helft beslist moeten worden, maar ja Sterling weer. Als Aguero of De Bruyne daar hadden gestaan, hadden ze met 5 - 0 aan de thee gezeten en was het klaar. Jammer, maar maakt niet uit. Kampioen worden ze sowieso.
Scheidsrechter was erg slecht, vond ik. Hoe de aanslag op Aguero geen penalty en rode kaart was, is voor mij een raadsel als je de herhaling zag. Echt niet normaal meer hoe die Young inkomt met gestrekt been noppen naar voren over de bal heen. Kan zomaar z'n been breken en die scheids stond er gewoon bovenop en liep met z'n armen te zwaaien "niks niks". Ongelooflijk! Zoals Jan Everse ooit zei "Nijhuis fluit pas als het onderbeen van het bovenbeen wordt gescheiden of als je hoofd eraf ligt". Alleen die wedstrijden tegen Liverpool blijf ik apart vinden, zowel in de competitie als in de CL.
Hoe dan ook, vanmiddag die andere knotsgekke stadsderby: Real - Atletico. Kan niet wachten!
Scheidsrechter was erg slecht, vond ik. Hoe de aanslag op Aguero geen penalty en rode kaart was, is voor mij een raadsel als je de herhaling zag. Echt niet normaal meer hoe die Young inkomt met gestrekt been noppen naar voren over de bal heen. Kan zomaar z'n been breken en die scheids stond er gewoon bovenop en liep met z'n armen te zwaaien "niks niks". Ongelooflijk! Zoals Jan Everse ooit zei "Nijhuis fluit pas als het onderbeen van het bovenbeen wordt gescheiden of als je hoofd eraf ligt". Alleen die wedstrijden tegen Liverpool blijf ik apart vinden, zowel in de competitie als in de CL.
Hoe dan ook, vanmiddag die andere knotsgekke stadsderby: Real - Atletico. Kan niet wachten!
Tuchel lijkt op weg te zijn naar PSG volgend jaar.
Er waren eerder nog geruchten dat hij Wenger zou vervangen bij Arsenal, maar helaas.
Er waren eerder nog geruchten dat hij Wenger zou vervangen bij Arsenal, maar helaas.
Chelsea komt terug van 2-0 achter naar een 2-3 winst tegen Southampton. Maar daar was de scheidsrechter niet alleen de 12e man maar ook de 13e, 14e en 15e man. Was continu al erg vriendelijk voor Chelsea, staat een paar meter naast en kijkt recht naar een incident waar Marcus Alonso dieprood hoort te krijgen voor het expres planten van de noppen in Shane Long's been, geeft zelfs geen vrije trap. Bij de eerste goal geeft hij eerst voordeel, fluit dan toch voor een overtreding op Hazard op Chelsea's eigen helft, wijst naar waar de bal terug moet. Chelsea neemt de vrije trap een stuk in de Southampton helft, wordt teruggefloten, en neemt de vrije trap een meter terug. En dat laat hij doorgaan, en daar komt de 2-1 van Giroud uit.
Zelfs Blommetje of die Gozbuyuk zouden dat beter kunnen. En dat zegt wat...
Zelfs Blommetje of die Gozbuyuk zouden dat beter kunnen. En dat zegt wat...
Robin Hood United, steal from the rich, give to the poor.
Vorige week knap met 2-3 winnen van City, en nu met 0-1 verliezen van West Brom. City kampioen in Engeland.
Vorige week knap met 2-3 winnen van City, en nu met 0-1 verliezen van West Brom. City kampioen in Engeland.
Eindelijk houdt WBA een keer de voorsprong vast. Jammer alleen dat het een paar wedstrijden te laat is
Dit krijgt ook alleen Utd voor elkaar. Winnen van de kampioen om vervolgens een week later van de nummerlaatst te verliezen.
Lekker suffe manier voor City om kampioen te worden. Uiteraard dik verdiend dit seizoen
Lekker suffe manier voor City om kampioen te worden. Uiteraard dik verdiend dit seizoen
Bijzonder moment; ploegen worden in de rust weer uit de kleedkamer gehaald om een penalty te nemen. Gezien door de video-scheidsrechter...
Freiburg baalt van videoarbitrage: 'Waanzin'
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Bijzonder. Hier nog de video erbij:alexbl69 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:29:
Bijzonder moment; ploegen worden in de rust weer uit de kleedkamer gehaald om een penalty te nemen. Gezien door de video-scheidsrechter...
YouTube: BIZAR | Scheidsrechter geeft penalty in de rust
Ergens wel goed natuurlijk dat de penalty alsnog gegeven werd. Maar het duurde wel erg lang zo, dat had toch wel sneller gekund.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Het is afwachten of dat ook echt voor grote veranderingen gaat zorgen. Kroenke is nog steeds de eigenaar....Angeloonie schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:56:
Wenger gaat na dit seizoen weg
https://www.bbc.com/sport/football/43834283
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
True, maar de kans dat er een manager komt die wél de weakspots adresseert is grootGunner schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:05:
[...]
Het is afwachten of dat ook echt voor grote veranderingen gaat zorgen. Kroenke is nog steeds de eigenaar....
Al vraag ik mij af wie het gaat worden..
Paar jaar terug had ik Klopp gezegd. Vorige zomer Tuchel, maar die lijkt nu naar PSG te gaan.
Ik las dat Moyes nog geen baan heeft
[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 20-04-2018 11:10 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dit topic is gesloten.