Je kan gewoon een EU C7 kabel kopen. Kost je tussen de 1 en 4 euro. Maar en EU adapter werkt ook.iAmRenzo schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:09:
Ik ben om en ruil m'n roomba in voor een (gen1 btw). Ik vraag me nog wel af:
- hoe goed is hij met meerdere kamers zonder virtual wall (ik heb geen drempels, dus walls zijn te lelijk). Heb momenteel 5 kamers inclusief gangen op zo'n 80m2.
- maakt het uit welke versie (non eu) ik neem? Is het eventueel stekker verwisselen of moet ik letten op volts?
- wanneer detecteert hij de virtual walls? Rijd er gedeeltelijk op? Dit om de bak water voor de huisdieren veilig te omzeilen. Plak het ding liever onder de bak dan 10 cm ervoor op de grond...
Voorbeeld van een C7 kabel http://s.aliexpress.com/IrmmYrUN?fromSns=Gmail
Ik snap je eerste vraag niet goed. Als je de deuren tussen de kamers open laat staan zal hij netjes alle kamers schoonmaken.
De waterbak hoef je niet van een virtual wall te voorzien, blijft hier netjes staan. Zorg alleen dat je niet zo'n licht plastic bakje neemt.
De versie is niet belangrijk. In Duitsland schijnt er wel eens gecontroleerd te worden of het apparaat een CE keurmerk heeft, maar dat heb ik nog nooit in NL gehoord.
[ Voor 3% gewijzigd door Medione1210 op 25-02-2018 21:01 ]