• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Mede-auteur:
  • PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 11:16

PuckStar

Xiaomi heeft de opvolger van de alom populaire Xiaomi Mi Vacuum uitgebracht, genaamd: "Roborock S5".

Deze thread gaat over de technische aspecten/vragen van dit tweede model.
DE THREAD OVER (TOEKOMSTIGE) PRIJZEN/LEVERTIJDEN VINDT JE HIER

Enkele foto's (klik voor de grote versie):

https://tweakers.net/ext/f/pfozC1TH3d3Iu9geZEf752Fx/thumb.jpg https://tweakers.net/ext/f/tGfRXQVnPto989av54zpvOuE/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/AJ82fzvdM9VPqzLJRNw0OMFh/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/6f1dShydi0cbyptJcGzOuM29/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/BedTLYtPFH847x9gllrP7WiL/thumb.jpg

Je kunt de stofzuiger ook koppelen aan Google Home of bijvoorbeeld Home Assistant (Xiaomi Vacuum).

[Voor 120% gewijzigd door PuckStar op 20-10-2019 12:41]

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-03 23:32
Voor zover ik Ian inschatten op basis van diverse Chinese websites:

- een dweil met resorvoir
- grotere opvangbak
- hepa filter af te spoelen onder water
- mogelijkheid tot blokkeren van gebieden via de app
- sensoren naast het stuurwiel (geen idee waarvoor)
- een (extra?) filter bij de “zuig motor”

https://home.mi.com/detail?gid=100284

Ergens jammer, want heb “de 1” pas 3 weken ... maar die werkt wel super ...

Dweilen is geen toegevoegde waarde, moet toch met het handje (houten vloer) maar andere functies kunnen leuk zijn.

[Voor 36% gewijzigd door smoken op 19-09-2017 22:28]

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07:47
Klinkt goed! Ga dit zeker in de gaten houden. Benieuwd naar de definitieve verschillen, eerste tests en de prijs.

Vriendinlief is er allemaal niet zo van overtuigd en is bang voor de kwetsbare meubeltjes en accessoires etc. En: "kan toch niet overal komen, die hoekjes en achter de meubeltjes moet je toch met de stofzuiger doen. Dus weer zo'n lelijk appraat erbij". Toegegeven; ze heeft hier wellicht een puntje.. :P

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:25

Oekol

waka waka hey hey

remzor schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:29:
Klinkt goed! Ga dit zeker in de gaten houden. Benieuwd naar de definitieve verschillen, eerste tests en de prijs.

Vriendinlief is er allemaal niet zo van overtuigd en is bang voor de kwetsbare meubeltjes en accessoires etc. En: "kan toch niet overal komen, die hoekjes en achter de meubeltjes moet je toch met de stofzuiger doen. Dus weer zo'n lelijk appraat erbij". Toegegeven; ze heeft hier wellicht een puntje.. :P
Smaken verschillen gelukkig. Vind het er best 'kek' uitzien eigenlijk! Alsof een stofzuiger er écht mooi uit ziet :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• smoken
Dat klopt, hoekjes moet je doen.... maar: aangezien je (veel) vaker gaat stofzuigen komt er (veel) minder stof in je huis en vallen het aantal keren dat je die plekjes moet doen dus heel erg mee.

Dat kan ik intussen wel vertellen na 3 weken ;-)

• derhenno
  • Nu online
De opvangbak is idd groter (met het blote oog waarneembaar). Ze hebben er in ieder geval niet zomaar een dweil ondergeplakt (er zit nog een aparte doorzichtig waterbakje onder zo te zien). Maar idd: het dweilen moet ik eerst nog eens zien, geen enkel merk heeft dit tot nu toe echt goed weten door te voeren. De 2016-versie is trouwens nog steeds een heeeeeeel prima ding. Enkel als deze versie substantiële verbeteringen bevat wil ik nog eens nadenken over aanschaf....we wachten af ;-)

• remzor
  • Laatst online: 07:47
Leoon. schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:32:
Smaken verschillen gelukkig. Vind het er best 'kek' uitzien eigenlijk! Alsof een stofzuiger er écht mooi uit ziet :)
Het is voor een stofzuiger ook geen lelijk apparaat, maar hij moet wel in de woonkamer geplaatst worden (incl. dock). Dit kan in onze situatie bijvoorbeeld niet geheel uit het zicht, daar waar de normale stofzuiger wel in een bergkast staat. Of hebben jullie die 'normale' stofzuiger ook gewoon permanent in de woonkamer staan dan? ;)
smoken schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:32:
Dat klopt, hoekjes moet je doen.... maar: aangezien je (veel) vaker gaat stofzuigen komt er (veel) minder stof in je huis en vallen het aantal keren dat je die plekjes moet doen dus heel erg mee.
En dat geloof ik meteen. Ik zie er persoonlijk dan ook het nut wel van in, hoewel er (met een kat in huis) in de hoekjes echt nog wel wat stof/haar/korrels zullen komen. Maar 1x per week is al minder vervelend dan 3x per week stofzuigen, dat sowieso :)

[Voor 4% gewijzigd door remzor op 19-09-2017 23:11]

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:25

Oekol

waka waka hey hey

remzor schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 23:10:
[...]

Het is voor een stofzuiger ook geen lelijk apparaat, maar hij moet wel in de woonkamer geplaatst worden (incl. dock). Dit kan in onze situatie bijvoorbeeld niet geheel uit het zicht, daar waar de normale stofzuiger wel in een bergkast staat. Of hebben jullie die 'normale' stofzuiger ook gewoon permanent in de woonkamer staan dan? ;)
Dat is wel waar idd, niet zo snel bij nagedacht. Heb zelf de 'normale' stofzuiger in de slaapkamer achter een stoel weggewerkt staan. Dit omdat het een appartement betreft van circa 32m2 :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• titan1901
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:34

• gastje01
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:00
derhenno schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 23:04:
De opvangbak is idd groter (met het blote oog waarneembaar). Ze hebben er in ieder geval niet zomaar een dweil ondergeplakt (er zit nog een aparte doorzichtig waterbakje onder zo te zien). Maar idd: het dweilen moet ik eerst nog eens zien, geen enkel merk heeft dit tot nu toe echt goed weten door te voeren. De 2016-versie is trouwens nog steeds een heeeeeeel prima ding. Enkel als deze versie substantiële verbeteringen bevat wil ik nog eens nadenken over aanschaf....we wachten af ;-)
Dweilen moet ik ook nog zien, maar als hij voor dezelfde prijs als de huidige verkocht wordt en t stofzuigen net zo goed doet, dan is een natte lap door je huis trekken een leuke gimmick voor er bij. Waar ik vooral op hoop is dat het huidige model blijft met een lekkere prijsdrop. Eerste reviews moeten het uitwijzen.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:54
''The Roborock Sweep One is priced at 2499 yuan ($380), which is the way more expensive than its predecessor that has been priced at 1699 yuan ($258).''

3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• DanielAlm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:11

• smoken
Heb contact gehad met de verkoper op AliExpress waar ik onlangs de Xiaomi gekocht. Hij geeft aan dat het 2 a 3 maanden duurt voordat de nieuwe generatie geleverd kan worden, geen idee of dat klopt natuurlijk.

Ook zegt hij “and xiaomi vacuum 2 is a little expensive” dat zal natuurlijk ook te maken met de EU prijs inclusief verzenden en belastingen (deze verkoper verscheept vanuit een EU Warehouse waarbij je nooit extra kosten krijgt)

• derhenno
  • Nu online
gastje01 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 07:40:
[...]
Dweilen moet ik ook nog zien, maar als hij voor dezelfde prijs als de huidige verkocht wordt en t stofzuigen net zo goed doet, dan is een natte lap door je huis trekken een leuke gimmick voor er bij. Waar ik vooral op hoop is dat het huidige model blijft met een lekkere prijsdrop. Eerste reviews moeten het uitwijzen.
Zie de unboxingvideo boven!

Dweilen lijkt idd een (leuke) gimmick (dweilen stopt bv niet zodra de stofzuiger zich op een tapijt bevindt)
Grotere opvangbak, obstakels tot 2 cm vormen geen probleem en de plaatsing van de laser in het midden voorkomt botsingen. Hij lijkt wel hoger dan versie 1.

Voorlopige conclusie: een waardige opvolger maar ook een gemiste kans. Had gehoopt op de opties die bv de (zeer dure) Deebot R98 biedt: een kleine, portable handstofzuiger voor die paar hoeken waar ie niet kan komen die tevens het bakje van de stofzuiger automatisch leegt (in het laadstation). Daar had ik best wel wat extra centjes voor overgehad.

De Roborock Sweep One wordt waarschijnlijk wel wat duurder dan de eerste versie...we shall see.

Hopelijk op versie 3 :P :

[Voor 6% gewijzigd door derhenno op 20-09-2017 09:02]

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

Frontpage Admin & PowerMod / Mod W&M

Seal with it!

Select * from fish

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:04
Ik begrijp het niet helemaal! Versie 2 lijkt een ander apparaat met andere functies. Blijven versie 1 en 2 naast elkaar bestaan, wat logisch lijkt? Maar als dat zo is waarom is het versie 1 topic dan gesloten?

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-03 16:09
had de ilife V7 met dweil functie. 1 keer gebruikt en was een tegenvaller. maar wie weet, werkt het wel goed bij de Mi 2

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-03 13:19
Geekbuying stuurt net een mail met de vacuum 2. $699 minus coupon van $150 geeft prijs van $449???

Coupon code is MIJROT

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Ik heb een aantal reacties verplaatst naar het feedback topic, om hier even kort duidelijkheid gegeven. Hier kan ook over versie 1 gesproken worden. Het gaat er voornamelijk om dat de prijzen en lever discussie gescheiden is van de technische discussie. Voor elke nieuwe generatie is het niet nodig een opsplitsing te maken.

Witgoed feedbacktopic

[Voor 10% gewijzigd door Zeehond op 21-09-2017 12:41]

Select * from fish

• blowk
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-01 18:24
Vermoedelijk zullen beide toestellen voor een tijdje blijven bestaan.
Indien je een stofzuiger nodig hebt, dan is de eerste wel ok (en ook de prijs).
Voor de tweede zijn er kleine wijzigingen en indien je ook wenst dat er wordt gemopd, dan is dit handig meegenomen.
Mocht iemand het toestel in zijn bezit krijgen, maak zeker een review! Ik ben benieuwd naar de nieuwigheden tov de eerste en of dit allemaal een grote verbetering is.

Ze hebben in ieder geval wel geluisterd naar de wensen. (afwasbare filter, tapijten,...) Op geekbuying website vind je een overzicht van de nieuwigheden https://www.geekbuying.co...uum-Cleaner-2-386076.html)

[Voor 20% gewijzigd door blowk op 21-09-2017 13:36]

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Hopelijk mogen wij (v1 gebruikers) straks ook de nieuwe software features gebruiken, waaronder de virtuele muren, verbeterde spotcleaning, herkennen van tapijten e.d.

[Voor 7% gewijzigd door BeZaX op 21-09-2017 14:40]

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik kijk uit naar virtuele muren en een click&go functie.
Heb een L vormig appartement, en wilde gisteren alleen de slaapkamer doen. Optillen betekend dat hij zijn dock niet kan vinden, er heen rijden met de remote kan. Maar is niet heel makkelijk.

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Aangezien het topic voor de discussie over het vorige model weer open is heb ik een aantal reacties naar dat topic verplaatst.

Select * from fish

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:59

Impry

Rallymedia.nl

Is er nu al 100% zeker dat ik een (te) hoogpolig vloerkleed als no-go-zone in kan stellen in de app?

De V1 loopt er namelijk op vast, dan kan ik beter daar een oplossing voor zoeken (magneetstrip/kleed oprollen/etc.) dan de duurdere V2 te kopen waar ik hetzelfde probleem op zou moeten lossen.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• DanielAlm
Ben benieuwd wie de primeur heeft nu hij te koop is...

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:04
Ik ben benieuwd of het afwasbare HEPA filter ook in het 'oude' model past. Ik heb ze op AliExpress nog niet kunnen vinden.

• rubenmiddel
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-10-2022
Is hij ook droog te gebruiken?
Ik ben een beetje bang voor mijn houten vloer en twijfel daarom tussen de eerste en tweede generatie. :?

• Fietspomp86
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:21
Als ik me niet vergis staatie op GeekBuying voor een dikke aanbieding: (343.99 €)

https://www.geekbuying.co...ional-Version-387565.html

Heb net zelf de 1e versie besteld via Gearbest....

• Celica_T20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-02-2022
Fietspomp86 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 17:24:
Als ik me niet vergis staatie op GeekBuying voor een dikke aanbieding: (343.99 €)

https://www.geekbuying.co...ional-Version-387565.html

Heb net zelf de 1e versie besteld via Gearbest....
Mooie aanbieding, alleen shipping is 50,- via DHL en DHL staat bijna garant voor douanekosten...

• Dacuuu
  • Laatst online: 13:32
Ik hoop dat mijn gen2 binnen een paar dagen verstuurd word,en ben heel benieuwd hoe hij is tegenover de gen 1. :o

• Matomatisch
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13:28
Dacuuu schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:47:
Ik hoop dat mijn gen2 binnen een paar dagen verstuurd word,en ben heel benieuwd hoe hij is tegenover de gen 1. :o
Gen 2 wordt onze eerste robot, dus heb niet echt iets om mee te vergelijken. Maar ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen. Zelf zijn we veel te lui om regelmatig te stofzuigen :X Dus een verbetering zal het sowieso wel zijn :P

Nu alleen hopen dat hij hier op tijd is en onder de kerstboom kan..

• Wobba
  • Laatst online: 02-02-2022
Nu black friday sale aanbieding op Ibuygou EUR 417,09!
https://www.ibuygou.com/p...-area-cleaning-10003.html

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-03 16:44

Underworld

+1 Inzichtvol

Heeft iemand hem al binnen en kan zijn ervaringen delen?
Ben erg benieuwd wat mensen er hier van vinden die niet gesponsord worden om een review te maken (YouTube)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011

Trackerfire

ADA HODLER

Gisteren besteld, komt deze week binnen. Laat weten hoe hij bevalt!

Skoda Enyaq iV80x Founders Edition Black

• wdool
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-04-2022
Zojuist binnen en zal na de kerst wat ervaringen delen

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 11:34
Ik kreeg hem maandag binnen en ik ben zeer tevreden. Alleen het dweilen heb ik nog niet geprobeerd. Tipje: je moet de app op Mainland China zetten, op europa kan je niet verbinden met het ding.

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:08
nitpicker schreef op woensdag 13 december 2017 @ 08:30:
Ik kreeg hem maandag binnen en ik ben zeer tevreden. Alleen het dweilen heb ik nog niet geprobeerd. Tipje: je moet de app op Mainland China zetten, op europa kan je niet verbinden met het ding.
Botst ie ook tegen meubilair?

• nitpicker
Wat is botsen, hij maakt de eerste keer een scan van de omgeving en dan raakt hij meubilair. In principe onderzoekt hij dan of het een (stoel/tafel)poot is, want daar maakt hij dan een rondje omheen.
Als hij eenmaal de omgeving gemapped heeft, dan rijdt hij er netjes langs.

• bszz
nitpicker schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:40:
Wat is botsen, hij maakt de eerste keer een scan van de omgeving en dan raakt hij meubilair. In principe onderzoekt hij dan of het een (stoel/tafel)poot is, want daar maakt hij dan een rondje omheen.
Als hij eenmaal de omgeving gemapped heeft, dan rijdt hij er netjes langs.
De reden van mijn vraag is dat ik nu een Roomba heb. Deze is ontworpen om zachtjes zonder schade tegen obstakels aan te botsen. In principe gaat dat goed maar ik merk na 3 jaar toch op al het meubilair lichte beschadigingen. Na meer dan 1000 botsingen laat de Roomba echt wel sporen na. Aangezien het meubilair echt op een volledig vaste plek staat (winkel) zou de Xiaomi wellicht uitkomst kunnen bieden.

• nitpicker
Hij houdt (na het inleren) een kleine afstand, maar ja, de tijd zal het leren of die met botsingen geen beschadigingen maakt.
Is het geen idee iets van vilt op de Roomba te bevestigen?

[Voor 3% gewijzigd door nitpicker op 13-12-2017 11:50]

• bszz
nitpicker schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:50:
Hij houdt (na het inleren) een kleine afstand, maar ja, de tijd zal het leren of die met botsingen geen beschadigingen maakt.
Is het geen idee iets van vilt op de Roomba te bevestigen?
Dat kan maar ik denk niet dat het helpt. Vergelijk het met water dat als het maar lange genoeg stroomt stenen kan slijpen. Vilt neemt bovendien zand en stof op en dat schuurt.

• nitpicker
Toch niet al teveel als het aan de zijkant/stootbumper zit? Zal allicht iets helpen.

• Trackerfire

Trackerfire

ADA HODLER

Ik heb hem ook gisteren binnengekregen en kan zeggen dat ik er tot nu toe zeer tevreden over ben. Hij zal (even afkloppen) geen beschadigingen maken aan het meubilair omdat hij als het ware wel ertegenaan komt, maar door de flexibele bumper zal dit nooit hard gaan omdat deze eerst een stuk "naar binnen komt".

Hier een afbeelding van de schoonmaak die hij zojuist heeft gedaan (je kunt hem dus ook op afstand vanaf je werk volgen).

Jullie kunnen vast zien waar de kerstboom staat :) ;)

[Voor 8% gewijzigd door Trackerfire op 13-12-2017 16:04]

• nitpicker
Trackerfire schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:02:
Ik heb hem ook gisteren binnengekregen en kan zeggen dat ik er tot nu toe zeer tevreden over ben. Hij zal (even afkloppen) geen beschadigingen maken aan het meubilair omdat hij als het ware wel ertegenaan komt, maar door de flexibele bumper zal dit nooit hard gaan omdat deze eerst een stuk "naar binnen komt".

Hier een afbeelding van de schoonmaak die hij zojuist heeft gedaan (je kunt hem dus ook op afstand vanaf je werk volgen).

[afbeelding]

Op welk land heb jij hem ingesteld staan? Ik heb Mainland China gekozen, omdat ik hem anders niet kon koppelen, maar ik zie onderin jouw screenshot wat extra opties, lijkt het...

• bszz
Trackerfire schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:02:

[afbeelding]

nitpicker schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:56:
Toch niet al teveel als het aan de zijkant/stootbumper zit? Zal allicht iets helpen.
Ook de Roomba heeft een flexibele bumper en mindert vaart als hij in de buurt van een object komt. Elke avond, 7 dagen per week, inmiddels een dikke 3 jaar rijdt hij zijn rondjes en bij de Roomba gaat dat redelijk random. Ik schat dat hij tegen elk stukje meubilair minimaal 1000 maar mogelijk ook wel 3000 keer of meer is aangebotst. Hoe zacht ook, na 3 jaar laat dat sporen achter. De vraag is dus heel concreet: Botst de Xiaomi ook tegen meubilair aan of vermijdt hij juist contact?

• nitpicker
Hij botst en probeert er dan omheen te rijden. Dus om een tafel/stoel/etc poot draait hij een rondje, een meubelstuk probeert hij ook dat rondje, maar botst niet langs het hele meubel. Als hij eenmaal de zone die hij scant rond gereden is, gaat hij netjes stofzuigen en komt hij er niet meer tegenaan. Zal wel een filmpje dit weekend maken, dan kan je het zelf inschatten.

• bszz
nitpicker schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:39:
Hij botst en probeert er dan omheen te rijden. Dus om een tafel/stoel/etc poot draait hij een rondje, een meubelstuk probeert hij ook dat rondje, maar botst niet langs het hele meubel. Als hij eenmaal de zone die hij scant rond gereden is, gaat hij netjes stofzuigen en komt hij er niet meer tegenaan. Zal wel een filmpje dit weekend maken, dan kan je het zelf inschatten.
Ah ok, Scant hij iedere schoonmaaksessie opnieuw of is hij zo nauwkeurig dat hij de volgende keer dezelfde 'kaart' kan gebruiken? Al het meubilair staat hier namelijk rotsvast op dezelfde plaats (winkel).

• SolarOrbiter
bszz schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:03:
[...]

Ah ok, Scant hij iedere schoonmaaksessie opnieuw of is hij zo nauwkeurig dat hij de volgende keer dezelfde 'kaart' kan gebruiken? Al het meubilair staat hier namelijk rotsvast op dezelfde plaats (winkel).
Versie 1 scant iedere keer opnieuw,l. Van wat ik heb gelezen doet versie 2 hetzelfde.

• nitpicker
Ja, hij scant iedere keer opnieuw, geloof ik. Maar als hij 2 a 3x geprobeerd heeft er omheen te rijden (test of het een poot is) blijft hij een centimeter of 2 langs de muur/meubel rijden. Dus als je schade krijgt, zal het bij de hoeken zijn.

• smoken
nitpicker schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:18:
Ja, hij scant iedere keer opnieuw, geloof ik. Maar als hij 2 a 3x geprobeerd heeft er omheen te rijden (test of het een poot is) blijft hij een centimeter of 2 langs de muur/meubel rijden. Dus als je schade krijgt, zal het bij de hoeken zijn.
Als hij iedere keer opnieuw scan, wat heb je dan aan die functie om een virtuele muur te plaatsen?

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Misschien kunnen jullie de robot even vullen met water en kijken hoe hij al dweilend presteert O-)
Zo te zien hebben ze de UI wel iets mooier gemaakt.

v2 heeft overigens net als v1 geen geheugen functie. Op zich ook niet nodig want in een huis verplaats je ook bijv. stoelen of komt er ineens een kerstboom te staan.

• Dacuuu
Mijne is 2 dagen geleden verzonden bij GB. Heb er zin aan!

• bszz
Underworld schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:46:

[...]

v2 heeft overigens net als v1 geen geheugen functie. Op zich ook niet nodig want in een huis verplaats je ook bijv. stoelen of komt er ineens een kerstboom te staan.
Zou voor in mijn winkel waar alles wel een vaste plek heeft superhandig zijn!

• nitpicker
Zoals beloofd, het rondje verkennen in een onbekende kamer:

Zoals je ziet botst hij tegen de verspringende deur, maar blijft op ongeveer een centimeter afstand langs die deur zuigen.

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

bszz schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 19:28:
[...]

Zou voor in mijn winkel waar alles wel een vaste plek heeft superhandig zijn!
Het is niet dat hij minder presteert of er langzamer over doet. Het is meer als er een plant/stoelpoot in zijn weg staat dat hij eerst voorzichtig probeert en daarna weet dat er daar iets staat en er een rondje omheen maakt.
Dit alles zeer efficient en snel en elke nieuwe beurt opnieuw lerend. Dat lijkt inefficient maar heeft absoluut geen nadelige invloed op het stofzuigen, het is dat we weten dat hij het niet onthoud, maar hij doet bij mij elke keer vrijwel bijna hetzelfde rondje.

• nitpicker
Na die eerste scan, onthoudt hij het wel voor die zuigbeurt, maar niet voor de eerstvolgende nieuwe zuigbeurt. Hij zal dan weer een nieuwe scan doen.
De scan gaat langs alle wanden, maar deelt ze soms al in vlakken in en gaat die netjes zuigen. Daarna gaat hij weer verder met scannen langs wanden.
smoken schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:22:
Als hij iedere keer opnieuw scan, wat heb je dan aan die functie om een virtuele muur te plaatsen?
Virtuele muur kan je niet in de app instellen, althans, heb ik nog niet gevonden... waarschijnlijk weer met die magnetische strips....

[Voor 85% gewijzigd door nitpicker op 18-12-2017 11:04]

• ROBOROCK
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-11-2019
Ik weet niet of er heel veel meer zijn, maar geloof dat ik één van de eerste ben, maar ik heb hier mijn roborock hier voor :P :P staan, besteld 15-11 via geekbuying voor EUR 383.16, wel 24,90 importheffing/btw overheen.. maar ik ga hem testen

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:23
Hier staat trouwens een lange en goede review met video's over de nieuwe versie.
Wel in het duits, maar goed.

https://www.akku-und-robo...-roborock-test-vergleich/

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:29
Heeft iemand de mop al getest?

• roeldie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-03 21:01
ben ik ook benieuwend naar de mijne is al wel verzonden via banggood.

• nitpicker
De mop presteert prima. Helaas gaat hij niet om het vloerkleed heen, al zuigend herkent die hem wel en gaat hij harder zuigen, maar met dweil gaat hij er niet omheen. Dus dweilen doe ik in verschillende zones.

• SolarOrbiter
ik vroeg me net af, hoe werkt de zoned cleanup exact? ff googlen en kwam deze video tegen
dat is natuurlijk leuk als je het zelf actief bijhoudt.
wat interessanter is; heb je ook de mogelijkheid om mappen van kamers op te slaan, en dan zoned clean up hier toe te passen? tevens met de timer? dan zou je in theorie niet meer de magnetic stripe nodig hebben (in sommige situaties) zoals bij de eerste generatie. ik ben overigens eigenaar van versie 1.

• roeldie
komt mooi uit vloerkleed heb ik niet. :D
bedankt voor de info
nitpicker schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:00:
De mop presteert prima. Helaas gaat hij niet om het vloerkleed heen, al zuigend herkent die hem wel en gaat hij harder zuigen, maar met dweil gaat hij er niet omheen. Dus dweilen doe ik in verschillende zones.

• nitpicker
SolarOrbiter schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:20:
ik vroeg me net af, hoe werkt de zoned cleanup exact? ff googlen en kwam deze video tegen
dat is natuurlijk leuk als je het zelf actief bijhoudt.
wat interessanter is; heb je ook de mogelijkheid om mappen van kamers op te slaan, en dan zoned clean up hier toe te passen? tevens met de timer? dan zou je in theorie niet meer de magnetic stripe nodig hebben (in sommige situaties) zoals bij de eerste generatie. ik ben overigens eigenaar van versie 1.
De app slaat een historie op, daar zie je de kamer als oppervlakte. Als je voor zone cleanup kiest kan je meerdere zones maken, waardoor je bijvoorbeeld een stuk kan overslaan (bijvoorbeeld het vloerkleed als je gaat dweilen)

• DanielAlm
Iemand ervaring met de sensor in de laserkop? Vroeg me af of iemand het idee heeft dat deze daardoor beter beschermd wordt?

• roeldie
bij mijn Track & Trace staat nu Held by Customs at Destination.
dat wordt betalen. denk ik

• DanielAlm
Nou moe. Dus al in het bezit van de 1 die voor mijn kleine kantoor gebruikt wordt. Thuis in het bezit van een Alhede kleed van Ikea, dat is een hoogpolig tapijt. De 1 wil daar absoluut niet overheen en dat lukt ook niet. De 2 doet het min of meer moeiteloos. Ben er echt zeer onder de indruk van.

• xAppelcakex
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-01-2019
[knip] Welkom op Tweakers. Dit topic is echter bedoeld voor technische discussies (Zie topic waarschuwing) Voor vragen over levering en kosten kun je in Xiaomi Mi Vacuum 2016/2017 prijzen en levertijden kijken. Veel van jouw vragen zijn daar als eens aan bod gekomen dus ik raad je aan eerste even te lezen (tip gebruik de zoek functie), en eventuele overgebleven vragen vervolgens daar te stellen.

[Voor 73% gewijzigd door Zeehond op 26-01-2018 00:19]

• Dacuuu
spam

[Voor 91% gewijzigd door InFamous op 02-02-2018 22:24]

• roeldie
ik zie in jouw video een nieuwere firmware dan die ik heb. ik zit op Europa server maakt dat soms uit ?
Dacuuu schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 15:30:
Het duurde even, maar mijn review van de Xiaomi robot V2 is af.

[video]

• Dacuuu
roeldie schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:19:
ik zie in jouw video een nieuwere firmware dan die ik heb. ik zit op Europa server maakt dat soms uit ?

[...]
China Mainland zit ik..wellicht dat de fw ook binnenkort op de Europa server.

• roeldie
dan wacht ik af. :)

PS mooie review
Dacuuu schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:55:
[...]

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:37
Dacuuu schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:55:
[...]

Ikea Klippan bank waar ie mooi onderdoor gaat?

• DanielAlm
Nieuwe firmware.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kan je instellen of waneer deze moet gaan zuigen en wanneer moet gaan dweilen? Of is het sowieso dweilen als er water in zit?

(zal anders handig zijn om twee sessies te doen. 1 voor zuigen en grove schoomaak. en daarna dweilen)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.

• Dacuuu
Hm..Ik had mn vacuum2 altijd op zn hardste zuig stand staan, fw geupgrade afgelopen week, nu veranderde ik even de zuigkracht, en weer terug naar zn hoogst, maar nu is het hoogst, lang niet zo hoog meer als eerst. Hebben jullie dit ook?

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-03 19:34
kmf schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:02:
Kan je instellen of waneer deze moet gaan zuigen en wanneer moet gaan dweilen? Of is het sowieso dweilen als er water in zit?

(zal anders handig zijn om twee sessies te doen. 1 voor zuigen en grove schoomaak. en daarna dweilen)
Volgens de handleiding wordt het afgeraden om de mop eronder te laten zitten als je hem oplaad, tevens wordt afgeraden om te dweilen als je niet thuis bent.
Als je gaat dweilen, dan is het handig om de dweil modus te activeren anders druppelt het water vermoedelijk onvoldoende op de mop. Helaas wordt er dan geen stof opgezogen waardoor het is aan te raden om vooraf te stofzuigen.

Wij hebben de stofzuiger nu 4 dagen in huis en hebben tot nu toe 1 keer gedweild. Daarbij viel op dat de pootafdrukken van de hond nog zichtbaar waren, maar wellicht kan dat worden opgelost als we (tegen de regels van de Mi Home app in) een beetje allesreiniger toevoegen aan het water reservoir. De reden waarom je geen zeep zou mogen gebruiken is doordat de gaatjes verstopt kunnen raken. Als je in een kalkhoudend land/regio woont, dan kunnen de gaatjes ook verstoppen, dus ik denk dat het uiteindelijk wel meevalt met de verstopte gaatjes in mijn regio.

In ons huishouden moeten we de opvangbak om de dag leeggooien (gezin met 2 kinderen en een grote kortharige hond). Het lijkt erop alsof de stofzuiger elke keer de kamer moet verkennen waardoor de kamer + gang na ongeveer 30 minuten en 30m2 schoonmaakoppervlakte weer schoon is. Door was de eerste keer het geval, maar vandaag ook bij de 4e stofzuigronde.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kiswum schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:58:
[...]

Volgens de handleiding wordt het afgeraden om de mop eronder te laten zitten als je hem oplaad, tevens wordt afgeraden om te dweilen als je niet thuis bent.
Als je gaat dweilen, dan is het handig om de dweil modus te activeren anders druppelt het water vermoedelijk onvoldoende op de mop. Helaas wordt er dan geen stof opgezogen waardoor het is aan te raden om vooraf te stofzuigen.
OK.. dat is belangrijke informatie! bedankt. Ik wist niet dat moppen en stofzuigen niet samen ging (of niet aangeraden wordt)

In dat geval zal ik eerder kiezen voor een Gen1 in combinatie met een iRobot Braava. Dat is samen net zo duur als een Gen2.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.

• Kiswum
kmf schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:09:
[...]

OK.. dat is belangrijke informatie! bedankt. Ik wist niet dat moppen en stofzuigen niet samen ging (of niet aangeraden wordt)

In dat geval zal ik eerder kiezen voor een Gen1 in combinatie met een iRobot Braava. Dat is samen net zo duur als een Gen2.
Het staat in de handleiding en in de app. Ik zou dan ook aanraden om te bekijken of een dergelijke waarschuwing ook in de handleiding van de iRobot staat, anders heb je alsnog hetzelfde effect ;)

• Bandago 2804
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 04-03 22:22
kmf schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:09:
[...]

Ik heb de Gen2 al een tijd en hij zuigt en dweilt te gelijk. Er wordt ook gezegd hij gaat niet met de dweil over het carpet gaat
Nou hij doet het gewoon. Geen probleem

• Kiswum
Bandago 2804 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:30:
[...]

Ik heb de Gen2 al een tijd en hij zuigt en dweilt te gelijk. Er wordt ook gezegd hij gaat niet met de dweil over het carpet gaat
Nou hij doet het gewoon. Geen probleem
Zet je hem dan op de dweilstand of de standaard stofzuigerstand?

Hij zal verder geen grote problemen geven met het tapijt, maar het tapijt kan vochtig worden en de dweil zal sneller slijten bij grovere tapijtharen.

• Bandago 2804
Kiswum schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 07:55:
[...]

Zet je hem dan op de dweilstand of de standaard stofzuigerstand?

Hij zal verder geen grote problemen geven met het tapijt, maar het tapijt kan vochtig worden en de dweil zal sneller slijten bij grovere tapijtharen.
Bij mij zuigt hij op de hoogste stand.

De vochtigheid op het tapijt is te verwaarlozen.....

• Kiswum
Bandago 2804 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:01:
[...]

Bij mij zuigt hij op de hoogste stand.

De vochtigheid op het tapijt is te verwaarlozen.....
Kortom, je gebruikt voor het dweilen, niet de dweilstand ;)

Ik zal dat ook nog wel een keer testen. Na een dweilbeurt van 30 minuten is het reservoir bijna leeg. Ik ben benieuwd of de hoeveelheid vocht na de stofzuigerstand ongeveer hetzelfde is of dat het reservoir nog nagenoeg vol zit.

• Bandago 2804
Kiswum schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:15:
[...]

Kortom, je gebruikt voor het dweilen, niet de dweilstand ;)

Ik zal dat ook nog wel een keer testen. Na een dweilbeurt van 30 minuten is het reservoir bijna leeg. Ik ben benieuwd of de hoeveelheid vocht na de stofzuigerstand ongeveer hetzelfde is of dat het reservoir nog nagenoeg vol zit.
Soms gebruik ik alleen de dweilstand.

Erg handig

• Trackerfire

Trackerfire

ADA HODLER

Bandago 2804 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:51:
[...]

Soms gebruik ik alleen de dweilstand.

Erg handig
Whut, sinds wanneer zit die dweilstand erop. Ik zag deze nooit, nu wél sinds de laatste update. Zou 't kunnen dat hij daarom niet goed dweilde 8)7 of zit deze functionaliteit er pas op sinds de laatste firmware (2 weekjes terug uitgekomen).

• Bandago 2804
Trackerfire schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:16:
[...]

Whut, sinds wanneer zit die dweilstand erop. Ik zag deze nooit, nu wél sinds de laatste update. Zou 't kunnen dat hij daarom niet goed dweilde 8)7 of zit deze functionaliteit er pas op sinds de laatste firmware (2 weekjes terug uitgekomen).
De dweilstand is nog niet zo heel erg lang. Maar fijn dat het er nu is.

Ben jij niet te vrede over het dweilen.

ik ben er blij mee.

• Trackerfire

Trackerfire

ADA HODLER

Bandago 2804 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:16:
[...]

De dweilstand is nog niet zo heel erg lang. Maar fijn dat het er nu is.

Ben jij niet te vrede over het dweilen.

ik ben er blij mee.
Ah ok. Ik ben er op zich wel tevreden over, alleen hij gaf bij mij bijna geen water af in de andere standen. Mogelijk dat het met deze stand wel goed gaat. Vanavond eens testen 8)

• Kiswum
Trackerfire schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:16:
[...]

Deze info had ik zelf niet, maar dat komt waarschijnlijk doordat mijn eerste aanraking met de stofzuiger direct met de laatste release van de software was :)
Het is goed om te weten dat de software dus eigenlijk achterliep op de features van de robotstofzuiger. Dit is ook handig om te weten als je oudere reviews zou lezen. Bij het schrijven van een review zal ik hier zelf in ieder geval rekening mee houden.

• tomdh76
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07:27
Hier ook een tevreden gebruiker van RoboRock gen 2.
Ik heb eigenlijk maar twee minpuntjes;
1 een aantal stoelen hebben een poot over de grond ; zoiets als dit: https://nl.pinterest.com/pin/545920786051912030/ en daar gaat hij wild proberen overheen te komen wat soms leidt tot vastlopen. Zou het uitmaken of je de cleanup mode veranderd in quiet bijvoorbeeld zodat hij wat rustiger aan doet? Een ander punt is het dweilen wat weinig lijkt te doen. Ik zie dat jullie een dweil modus hebben? Waar kan ik die vinden ; in de cleanup modus staat hij niet met de laatste firmware.

• Devroet
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-03 13:53
Heb sinds deze week de stofzuiger binnen maar krijg hem niet aan de praat! Ik heb meerdere Xiaomi producten, maar als ik de stofzuiger aan mijn Mi Home app wil koppelen, en dus mijn stofzuiger aan de wifi wil hangen tijdens de setup blijf ik een timeout krijgen. Erger nog, mijn hele wifi netwerk klapt eruit.

Om mijn wifi weer aan de praat te krijgen moet ik de stofzuiger uitzetten, en mijn ziggo box resetten. Mijn Unify accesspunten kappen er ook mee. Ik kan dan niet meer met mijn wifi verbinden, niet met mijn telefoon als met mijn laptops.

Heeft er iemand ook maar enig idee wat ik hieraan kan doen? Moet ik het mac adres van die stofzuiger zien te achterhalen en hem toestemming geven in de admin van mijn ziggo box?

Heb zitten zoeken via Google maar kom geen antwoorden tegen die helpen. Mijn app staat al op Mainland China.

• Dacuuu
Devroet schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:53:

Heb zitten zoeken via Google maar kom geen antwoorden tegen die helpen. Mijn app staat al op Mainland China.
2.4 ghz neem ik aan, probeer eens in de ziggo box het wifi kanaal te veranderen?

• Devroet
Dacuuu schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:11:
[...]

2.4 ghz neem ik aan, probeer eens in de ziggo box het wifi kanaal te veranderen?
Ja ik connect met het 2.4ghz kanaal, en heb ook de Mhz op 20 gezet ipv 20/40.

• Kiswum
Devroet schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:15:
[...]

Ja ik connect met het 2.4ghz kanaal, en heb ook de Mhz op 20 gezet ipv 20/40.
20/40 MHz is niet het 2,4GHz kanaal. Je moet een kanaal kiezen tussen de 1 en 11(13). Het beste blijf je onder kanaal 10 zodat Amerikaanse apparatuur nog steeds goed kan verbinden.

• Devroet
Kiswum schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:31:
[...]

20/40 MHz is niet het 2,4GHz kanaal. Je moet een kanaal kiezen tussen de 1 en 11(13). Het beste blijf je onder kanaal 10 zodat Amerikaanse apparatuur nog steeds goed kan verbinden.
ok thanks, ff proberen vanavond, laat wel weten of dat het was, ook ter info voor eventueel andere mensen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Devroet
Ben flink aan het kloten geweest en het is nog steeds niet gelukt. Ik heb mijn WPA2 wachtwoord aangepast, mijn kanaal aangepast naar 5, bgn aanpssingen getest, mijn DNS op 8.8.8.8 gezet. Mijn Mi Home app geupdate, andere telefoon ook de app geprobeerd. Mainland China, Singapore geprobeerd. Heb een VPN app geprobeerd.

conclusie niets werkt, en nog steeds knalt mijn wifi eruit als ik de stofzuiger wil verbinden....

Heeft er iemand nog ook maar enig idee?

8) SOLVED! 8)
Ik heb het mac adres van mijn mobiel toegevoegd aan mijn Ziggo box met statisch IP. Toen heb ik de connection sync opnieuw gestart in de Mi Home app. Ik heb in het log van mijn router gekeken of ik het MAC adres van de stofzuiger kon zien, en dat lukte! Blijkbaar geeft mijn router geen IP adres aan iets wat via een app probeert te syncen ofzo. Ik heb het MAC adres van de stofzuiger ook een statisch IP meegegeven in mijn Ziggo box. Opnieuw de sync gestart, en nu kreeg de stofzuiger het statische IP adres toegewezen en herkende de Mi app de connectie en kon mijn stofzuiger connecten!. eindelijk, heeft me wat uurtjes gekost. Hopelijk kan iemand met dezelfde problemen hier wat mee.

De truc is dus, MAC adres opzoeken en je stofzuiger een statisch IP geven.

[Voor 45% gewijzigd door Devroet op 09-03-2018 09:33]

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:49
Mijn vacuum komt regelmatig vast te zitten op het rooster van de convectorput, hoe op te lossen?
-Virtual wall op het randje waarop het rooster ligt plakken? Online staat dat de virtual 5mm dik is, klopt dat? dan kom m'n rooster ook scheef te liggen namelijk als ik dit eronder plak.
-Of kan ik iets met zone cleaning in gaan stellen en dat gewoon in de timer gaan zetten?
-Hoe hebben anderen dit verholpen?

De tijd leert of het tij keert

• Chatslet
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:41
Als ik op AliExpress kijk zie ik een Roborock Sweep S50 en een S51. Wat is daar precies het verschil tussen?

• MorosMyrddin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-03 11:16

MorosMyrddin

Zet die Ploat af !!

Zeer tevreden van de S50 (bij geekmaxi uit DE warehouse) nu zo'n 3 maal zijn toertje laten lopen, en het dweilen is beter dan verwacht.
nogal veel hindernissen en hoekjes maar loopt deze mooi af, soms met rare kronkels

momenteel 1 probleem met ons tapijt ADUM van Ikea hoogpolig , daar wil hij niet op rijden.
de "taptijt haren" duwt hij naar om hoog. waardoor hij er tegen stoot en omkeert. Daar zal ik nog naar een oplossing moeten zoeken, Het was 1 van de redenen om de 2de versie aan te schaffen, hij kan met een hogere drempel om.

Raspberry Pi - Dell M1330 - Dell XPS L502x - Surface Pro 4 i5 - Lumia 950xl - Microsoft Band

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:51
MorosMyrddin schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:39:
Zeer tevreden van de S50 (bij geekmaxi uit DE warehouse) nu zo'n 3 maal zijn toertje laten lopen, en het dweilen is beter dan verwacht.
nogal veel hindernissen en hoekjes maar loopt deze mooi af, soms met rare kronkels

momenteel 1 probleem met ons tapijt ADUM van Ikea hoogpolig , daar wil hij niet op rijden.
de "taptijt haren" duwt hij naar om hoog. waardoor hij er tegen stoot en omkeert. Daar zal ik nog naar een oplossing moeten zoeken, Het was 1 van de redenen om de 2de versie aan te schaffen, hij kan met een hogere drempel om.
Ik ben benieuwd hoe die het op het tapijt gaat doen! Wij hebben de Sonderod waar de versie 1 wel op kan komen maar dan in paniek raakt.
Ik denk dat het tapijt teveel weerstand geeft want als hij er eenmaal op zit wordt ie gek. Rondjes draaien, steeds naar achter. En dan zegt ie dat ie 'vast' zit 8)7

Dus ben benieuwd hoe de versie 2 het overleeft :9

ioniq 28kWh - 5135 Wp

• MorosMyrddin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-03 11:16

MorosMyrddin

Zet die Ploat af !!

Kodess schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 19:54:
[...]

Ik ben benieuwd hoe die het op het tapijt gaat doen! Wij hebben de Sonderod waar de versie 1 wel op kan komen maar dan in paniek raakt.
Ik denk dat het tapijt teveel weerstand geeft want als hij er eenmaal op zit wordt ie gek. Rondjes draaien, steeds naar achter. En dan zegt ie dat ie 'vast' zit 8)7

Dus ben benieuwd hoe de versie 2 het overleeft :9
Een spotcleaning gedaan op het tapijt echt leuk vond hij het niet, eerst reed die er telkens toch van... Maakte redelijk wat minder prettig geluid, schrappend/motor met hoge belasting. En de carpet mode sloeg continu aan af aan af, er kwam wel voldoende haar vanaf (lang harige kat)
Maar het zal dus niets worden, gewoon het tapijt overslaan dus., een magnet strip is niet nodig hij geraakt er toch niet op.

Raspberry Pi - Dell M1330 - Dell XPS L502x - Surface Pro 4 i5 - Lumia 950xl - Microsoft Band

Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste

Let op:
Dit topic is voor technische vragen en discussies rondom Xiaomi robotstofzuigers van de tweede generatie.
Voor de eerste generatie zie: Xiaomi Mi Vacuum (robotstofzuiger) 2016.
Voor Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019) zie: [Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019)] Ervaringen & Discussie

Voor discussie over prijzen en levertijden is er een gezamenlijk apart topic. Zie: Xiaomi Mi Vacuum 2016/2017 prijzen en levertijden.

Let op dat bij het plaatsen van een URL naar een product er geen referral in verwerkt is.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee