• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:30
Mede-auteur:
  • PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-04 14:33

PuckStar

Dit topic gaat over bestellen/leveren.
Wil je de producten zelf bespreken ga dan naar dit topic.

Let op:
---
Als je geen risico's wilt lopen (met levering of garantie) moet je gewoon bij een NL shop kopen zoals bij bol.
---

Model 1 (2016)

Model 1 (2016) verkrijgbaar bij o.a.:
Gearbest
Aliexpress
Banggood
Amazon.de
Geekbuying
DX.com (op dit moment, 12-10-2017, inclusief verzendkosten en 'no tax insurance')

Let op: bij sommige aanbieders kan de uiteindelijke prijs door verzendkosten hoger uitvallen
Kijk ook even of er in dit topic sprake is van een kortings-/couponcode bij de door jou gewenste verkoper.
Oude topic omtrent prijzen en levertijden van model 1 (2016) vindt je hier

Model 2 (2017)

Perfection Technology (kies Germany als Warehouse en DHL_DE als bezorger)

Model 3 - zonder laser (2018)

AliExpress

Blacklist verkopers (u bent gewaarschuwd!):
HiGo188
Superdeal 218 store Store
Chineese Intellegence Store

Whitelist verkopers:
Perfection Technology (kies Germany als Warehouse en DHL_DE als bezorger)

[ Voor 246% gewijzigd door PuckStar op 02-02-2019 15:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:45
In het andere topic gezegd, maar doe het ook even hier:

"Heb contact gehad met de verkoper op AliExpress waar ik onlangs de Xiaomi gekocht. Hij geeft aan dat het 2 a 3 maanden duurt voordat de nieuwe generatie geleverd kan worden, geen idee of dat klopt natuurlijk.

Ook zegt hij “and xiaomi vacuum 2 is a little expensive” dat zal natuurlijk ook te maken met de EU prijs inclusief verzenden en belastingen (deze verkoper verscheept vanuit een EU Warehouse waarbij je nooit extra kosten krijgt)"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucvz49
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-01-2022
gizmochina.com meldt omgerekend 380$. Blijft speculeren maar ik ben wel benieuwd.

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Select * from fish

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-05 21:41
bij geekbuying kun je een pre-order plaatsen
Nu begrijp ik waarom de prijs de laatste tijd zo snel daalde...

Best wel snel aangezien de vorige versie een goed jaar geleden op de markt werd gebracht.

• St4ck3r
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-05 22:38
En ik heb 4 dagen geleden de Xiaomi Mi Vacuum besteld... Nou moet ik zeggen voor die € 248,-... Als het model écht zoveel beter is schuiven we deze wel door naar boven...

Try not to become a man of success but a man of value.

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
St4ck3r schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:40:
En ik heb 4 dagen geleden de Xiaomi Mi Vacuum besteld... Nou moet ik zeggen voor die € 248,-... Als het model écht zoveel beter is schuiven we deze wel door naar boven...
Ik heb nog geen enkele review gezien waarbij de natte mop functie goed werkte. Ja, het maakt je vloer nat en ja, er gaat een mop overheen, maar daar blijft het ook bij. Echte vlekken en vuil krijg je er niet mee weg. Je pakt alleen het stof mee, net als de versies met droge mop dat doen.
En daarnaast moet je gaan klooien met bakjes water en uitwassen van de mop. In die tijd heb je zelf je keuken al even gemopt.

Het is een leuke aanvulling van de collectie, maar ik zie het niet als vervanging. Als de prijs van versie 1 daardoor wel zakt is dat natuurlijk wel mooi meegenomen.

Wel is te hopen dat eventuele verbeteringen in de software ook doorgaan naar versie 1!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-05 18:56
De versie 1 staat nu voor EUR 191 op Geekbuying. Maar is er nog een verzendmethode waarbij je de import taxes niet hoeft te betalen?

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Dijkhuis schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:50:
De versie 1 staat nu voor EUR 191 op Geekbuying. Maar is er nog een verzendmethode waarbij je de import taxes niet hoeft te betalen?
Dat is waarschijnlijk excl verzendkosten (+55eur ongeveer).

• St4ck3r
Medione1210 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:14:
[...]

Ik heb nog geen enkele review gezien waarbij de natte mop functie goed werkte. Ja, het maakt je vloer nat en ja, er gaat een mop overheen, maar daar blijft het ook bij. Echte vlekken en vuil krijg je er niet mee weg. Je pakt alleen het stof mee, net als de versies met droge mop dat doen.
En daarnaast moet je gaan klooien met bakjes water en uitwassen van de mop. In die tijd heb je zelf je keuken al even gemopt.

Het is een leuke aanvulling van de collectie, maar ik zie het niet als vervanging. Als de prijs van versie 1 daardoor wel zakt is dat natuurlijk wel mooi meegenomen.

Wel is te hopen dat eventuele verbeteringen in de software ook doorgaan naar versie 1!
Voor de mop functie zou ik niet eens zo'n apparaat aanschaffen.. Dan heeft de schoonmaakster helemaal niets meer te doen :w
Als ze de Software maar blijven bijwerken (bugfixes e.d.) ben ik een gelukkig man.

#levertijdupdate; Is zojuist verzonden...

• Sebusta
  • Laatst online: 07-05 16:39
Toen ik vandaag hier las dat er een nieuwe versie kwam baalde ik wel even. Weekje geleden besteld en zonde als je dan weer een verouderd model hebt. Nu dat de prijs een stuk hoger is van de 2 blijft deze versie 1 wel een betaalbaar en goed werkende robot.
De bestelling staat op verzonden. Maar bij DPD nog steeds op Southall vanaf 13 sept. Hopelijk komt die snel deze kant op. Kan niet wachten.
Blijkt versie 2 echt een stuk beter te zijn, dan gaat 1 gewoon naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielAlm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:27
Suli schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:46:
[...]

Dat is waarschijnlijk excl verzendkosten (+55eur ongeveer).
En zonder de donatie aan het Rijk. Er lijkt wel sprake van een trend nu de 1 goedkoper aan het worden is. Maakt dat ik twijfel om nu te kopen. Voor mij lijkt de 1 een prima keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
DanielAlm schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:22:
[...]

En zonder de donatie aan het Rijk. Er lijkt wel sprake van een trend nu de 1 goedkoper aan het worden is. Maakt dat ik twijfel om nu te kopen. Voor mij lijkt de 1 een prima keuze.
Geekbuying heeft het al eerder voor die prijs aangeboden (excl. verzendkosten). Ik hoop wel dat versie 1 inderdaad snel goedkoper wordt!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:34
De mijne kwam in ieder geval erg snel binnen. 7 september bij GearBest besteld (voor goede 240 euro omdat ik niet gezien had dat je de prijs op euro moest zetten), 18 september stond DPD er mee voor de deur (denk ik, had alleen een briefje waar ik hem kon gaan halen). En zonder verdere kosten :)
Heb hem verder nog niet uitgepakt want mijn huiskamer is nog te veel een chaos, hij zou nu op meerdere plekken vastlopen op kabeltjes en zo... Dus eens kijken of dat ding me motiveert om daarmee op te schieten om mijn huiskamer roboproof te krijgen :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddler
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-04 20:09
8 september bij GearBest besteld voor €235,78 incl. verzendkosten (via UK, priorityline).
21 september ontvangen via DPD, zonder verdere (douane) kosten.
Geen extra accessories erbij (filter, borstel ofzo) en niet eens EU plug in de doos (foei GearBest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
De accu van mijn Samsung Navibot is helaas heel slecht geworden... Wil nu dus de Xiaomi model 1 aanschaffen.

Hoe kan ik hem nu het snelste en goedkoopste in Nederland krijgen zonder extra douane kosten.
Waar moet ik op letten?

Ik zag bijv deze Marktplaats link voor maar 235,- euro inclusief verzenden. Heb geen ervaring met aanvragen van dit soort actie codes enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDoXke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-04 11:48
peddler schreef op zondag 24 september 2017 @ 11:45:
Geen extra accessories erbij (filter, borstel ofzo) en niet eens EU plug in de doos (foei GearBest).
Dan heb je niet goed tussen de buitenste doos gekeken! Ik had het ook niet direct gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-04 19:38
De vacuum nog steeds niet binnen besteld op 26 aug.

Heeft iemand dit ook eens gehad besteld maar niet geleverd,en hoe handelt Gearbest als hij niet geleverd wordt.....??? Geld terug of verzenden ze opnieuw..??

reacties zijn welkom alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pielie_
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07-05 09:15
Allewijn schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:15:
De accu van mijn Samsung Navibot is helaas heel slecht geworden... Wil nu dus de Xiaomi model 1 aanschaffen.

Hoe kan ik hem nu het snelste en goedkoopste in Nederland krijgen zonder extra douane kosten.
Waar moet ik op letten?

Ik zag bijv deze Marktplaats link voor maar 235,- euro inclusief verzenden. Heb geen ervaring met aanvragen van dit soort actie codes enzo...
Zoek even op Alieexpress, ik heb de Xiaomi vorige week dinsdag besteld en kreeg "haar" vrijdag in huis.
Verzonden vanuit Duitsland dus ook geen inklaringskosten en tax enzo.
Ik was 309 euro kwijt incl. reserveonderdelen, zonder reserve onderdelen kun je hem voor 290
bestellen via Duitsland.
Wellicht kan het goedkoper maar ik wilde snelheid en geen extra kosten/verassingen aan de deur.

Over de stofzuiger zelf, geweldig! Wat een leuk en functioneel apparaat is dit zeg.
Had ik eerder moeten doen. Op ingestelde tijden maakt ze de hele huiskamer schoon.

Mocht je nog iets over deze Xiaomi willen weten, laat even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
@Pielie_ : Dankjewel. Hoe kan je zien of het bij Aliexpress uit Duitsland zal komen?

Weet iemand verder het verschil tussen de 'normal' version en de 'upgraded' version bij Gearbest? (nee dit is niet de model 1 en model 2)

Best een prijs verschil tussen Aliexpress en Gearbest...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pielie_
@allewijn: Een voorbeeld:
Op AliExpress zoek je naar Xiaomi Cleaner, in de resultaten zie je dan meteen in de picture staan
"FREE TAX from Spain/ RU warehouse", vervolgens na het openen van deze link zie je
Shipping: Please select the country you want to ship from. Hier kies je Duitsland.
Je ziet per land ook de prijs. Bestel je hem goedkoper van buiten Europa dan loop je het risico op TAX en inklaringskosten.
Op Gearbest heb ik niet gezocht. Weet niet of ze daar ook iets aanbieden zonder TAX.
Ik weet dat bv Banggood waar ik ook regelmatig bestel ze Priority Mail aanbieden waardoor je ook geen TAX hoeft te betalen, zo wel dan betalen zij dat terug.
Je bent dan iets goedkoper uit maar dan heb je een langere wachttijd.
In je vraag was o.a. de leversnelheid ook pré.

Ik heb even gekeken op Gearbest, de upgraded versie is de neuwe versie V2 dus.
Deze kan ook je vloer dweilen. Prijs staat er niet, staat er als pre-order.
Op tweakers staat een ander topic over deze opvolger.

[ Voor 16% gewijzigd door Pielie_ op 25-09-2017 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Allewijn schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:15:

Waar moet ik op letten?

Ik heb 'm op advies van een aantal reaguurders hier besteld http://s.aliexpress.com/vEvAJFJF
Verkoper garandeert dat er geen douanekosten bijkomen. Na 2 dagen kreeg ik een verzendmelding.
Inclusief accessoires, cashback en 5$ coupon was ik 261 euro kwijt!. Betaal in USD want de koers die Ali rekent is ongunster

Ik wacht met smart tot de Mi binnenkomt.

Heeft iemand ervaring met DPD en hoelang die erover doet vanuit China?

Overigens heeft GB geen verzendmethode waarmee je gegarandeerd geen douanekosten krijgt. Ze zeggen wel dat het met Priority shipping een kleine kans is, maar ik durfde dat toch niet aan!

[ Voor 15% gewijzigd door Medione1210 op 27-09-2017 07:21 ]

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Pielie_ schreef op maandag 25 september 2017 @ 23:19:
@allewijn: Een voorbeeld:
Op AliExpress zoek je naar Xiaomi Cleaner, in de resultaten zie je dan meteen in de picture staan
"FREE TAX from Spain/ RU warehouse", vervolgens na het openen van deze link zie je
Shipping: Please select the country you want to ship from. Hier kies je Duitsland.
Je ziet per land ook de prijs. Bestel je hem goedkoper van buiten Europa dan loop je het risico op TAX en inklaringskosten.
Op Gearbest heb ik niet gezocht. Weet niet of ze daar ook iets aanbieden zonder TAX.
Ik weet dat bv Banggood waar ik ook regelmatig bestel ze Priority Mail aanbieden waardoor je ook geen TAX hoeft te betalen, zo wel dan betalen zij dat terug.
Je bent dan iets goedkoper uit maar dan heb je een langere wachttijd.
In je vraag was o.a. de leversnelheid ook pré.

Ik heb even gekeken op Gearbest, de upgraded versie is de neuwe versie V2 dus.
Deze kan ook je vloer dweilen. Prijs staat er niet, staat er als pre-order.
Op tweakers staat een ander topic over deze opvolger.
Hoelang duurde het voordat je een verzendbevestiging kreeg bij het bestellen vanuit Duitsland?

Ik heb hem maandagavond besteld bij deze AliExpress verkoper, maar nog geen verzending..

• DanielAlm
Geen extra kosten geldt alleen als het verstuurd wordt vanuit EU. Ik zie daar geen optie voor dus dan komt er nog minimaal €60,00 bij helaas...

• Medione1210
DanielAlm schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:49:
[...]

Geen extra kosten geldt alleen als het verstuurd wordt vanuit EU. Ik zie daar geen optie voor dus dan komt er nog minimaal €60,00 bij helaas...
Je moet even verder lezen bij op de pagina van die seller!(onder item description in de app bijvoorbeeld) Daar staat precies hoe je moet bestellen zonder dat je douanekosten krijgt.
Ik had het ook eerst niet gezien maar werd er door een reaguurder op gewezen!

Maar om je verder te helpen. Je moet klikken op 'china' en dan kiezen voor 'sellers shipping option'. Dit staat dus beschreven op de site!

[ Voor 11% gewijzigd door Medione1210 op 27-09-2017 11:07 ]

• DanielAlm
Tja, daar staat om bij voorkeur gebruik te maken van DPD, de voorkeursverzendmethode, echter is dat zonder track and trace en ik vraag me af of dat echt werkt. Lijkt op de priority methode bij Gear waarna je leest dat je uiteindelijk zelf verantwoordelijk bent voor voor eventuele tax en invoerrechten. En maximaal geschat 50! dagen wachten totdat het pakket arriveert.

[ Voor 9% gewijzigd door DanielAlm op 27-09-2017 11:19 ]

• Pielie_
@Imperium: Dinsdag besteld, Woensdagmiddag bevestiging creditcard betaling akkoord,
Woensdagavond (eind middag) verzend bevestiging incl T&T (.ch in extensie, daar schrok ik ff van) donderdag zag ik dat de xiaomi verscheept was.
Vrijdagochtend een sms, uw bestelling wordt tussen 16.00 en 17.00 uur bezorgd.
Al met al dus afgeleverd in 4 dagen!

• Imperium
  • Niet online
Pielie_ schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:10:
@Imperium: Dinsdag besteld, Woensdagmiddag bevestiging creditcard betaling akkoord,
Woensdagavond (eind middag) verzend bevestiging incl T&T (.ch in extensie, daar schrok ik ff van) donderdag zag ik dat de xiaomi verscheept was.
Vrijdagochtend een sms, uw bestelling wordt tussen 16.00 en 17.00 uur bezorgd.
Al met al dus afgeleverd in 4 dagen!
Bedankt voor je verhaal.

Ik zelf heb betaald met iDeal, en volgens mij is de betaling nu inmiddels wel verified, Geen idee of ik dat kan zien overigens, er staat "the seller is processing your order"

Overigens zal ik de volgende keer ook met CC doen, maar dat bedacht ik me achteraf dat dat misschien wel beter was.

Hopelijk vandaag nog een verzendbevestiging dan. :-)

• Medione1210
DanielAlm schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:18:
Tja, daar staat om bij voorkeur gebruik te maken van DPD, de voorkeursverzendmethode, echter is dat zonder track and trace en ik vraag me af of dat echt werkt. Lijkt op de priority methode bij Gear waarna je leest dat je uiteindelijk zelf verantwoordelijk bent voor voor eventuele tax en invoerrechten. En maximaal geschat 50! dagen wachten totdat het pakket arriveert.
Het is wel met track en trace en schijnt ongeveer 10 tot 12 dagen te duren. Verschillende mensen hier hebben daar al besteld en op die ervaringen ben ik maar afgegaan.
Seller garandeert dat je geen douane kosten hoeft te betalen. Ik heb dat zwart op wit dus als ik toch tax moet betalen dan probeer ik het via een dispute terug te krijgen. Of dat dan ook lukt, tja dat zie ik dan wel weer.

We zullen zien, de mijne is 2 dagen onderweg. Ik hou jullie wel op de hoogte van het verzendproces.

Gearbest is voor mij geen optie want die hebben een zeer slechte after sales. Dat moet ik bij deze seller natuurlijk ook nog maar zien, maar de dispute regeling van AliExpress werkt doorgaans goed als er problemen zijn!
Seller reageerde ook heel snel op mijn vragen en op verzoek kreeg ik nog een 5$ kortingscoupon!

Verder moet iedereen zelf weten waar hij/zij besteld. Maakt mij verder niks uit. O-)

[ Voor 22% gewijzigd door Medione1210 op 27-09-2017 12:48 ]

• Dijkhuis
DanielAlm schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:18:
bij mij inmiddels een paar maanden geleden, maar zonder bijkomende kosten ontvangen via DPD.

• Medione1210
Dijkhuis schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:44:
[...]

bij mij inmiddels een paar maanden geleden, maar zonder bijkomende kosten ontvangen via DPD.
Was dit bij dezelfde seller? En hoe lang duurde het verzenden?

• Dijkhuis
Medione1210 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:47:
[...]

Was dit bij dezelfde seller? En hoe lang duurde het verzenden?
Ik had besteld bij 'perfection technology'. Al even geleden, maar zo te zien binnen 2 weken ontvangen na bestellen (en iets meer dan een week na verzending).

Maar toen was hij niet beschikbaar in een EU warehouse. Duitsland is nu zo te zien maar 25 euro duurder, zou nu denk ik dat doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Dijkhuis op 27-09-2017 12:58 ]

• Medione1210
Dijkhuis schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:55:
[...]

Ik had besteld bij 'perfection technology'. Al even geleden, maar zo te zien binnen 2 weken ontvangen na bestellen (en iets meer dan een week na verzending).

Maar toen was hij niet beschikbaar in een EU warehouse. Duitsland is nu zo te zien maar 25 euro duurder, zou nu denk ik dat doen.
Toen ik afgelopen weekend bestelde was Duitsland niet voorradig en aangezien reaguurders hier 'perfection technology' aanraden heb ik daar besteld.
Voor 25 euro extra zou ik nu ook de Duitsland optie kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desihu
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 28-03-2021
Yes, Edgar is net binnen en al meteen aan het werk! 3 sept besteld bij gear en vandaag bezorgd, zonder extra kosten. Ondanks wat 'oponthoud'.
Mam, wat doet ie het goed! Zei mijn dochter zojuist. Heerlijk wat extra hulp in huis
:)

[ Voor 24% gewijzigd door Desihu op 27-09-2017 13:41 ]

• Medione1210
Desihu schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:38:
Yes, Edgar is net binnen en al meteen aan het werk! 3 sept besteld bij gear en vandaag bezorgd, zonder extra kosten. Ondanks wat 'oponthoud'.
Mam, wat doet ie het goed! Zei mijn dochter zojuist. Heerlijk wat extra hulp in huis
:)
Top! Wij zeggen hier ook iedere dag ' dat hadden we eerder moeten doen', bij legen van het bakje van de Ilife.
Straks als de Xiaomi ook binnen is is het op twee verdiepingen schoonmaakfeest!

• Sebusta
  • Laatst online: 07-05 16:39
Vandaag ook de vacuüm mogen ontvangen. Op 11 september besteld bij Gearbest. Gister opeens een nieuwe update dat vandaag de bezorger langs zou komen. Netjes afgeleverd, alleen geen eu netsnoer erbij. Gelukkig lag er nog een overtallig snoer, dus aansluiten en klaar. Moet zeggen vanuit China in 16 dagen voor de deur. Niet slecht voor €235.

• Bandago 2804
[quote]Sebusta schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:17:
Vandaag ook de vacuüm mogen ontvangen. Op 11 september besteld bij Gearbest. Gister opeens een nieuwe update dat vandaag de bezorger langs zou komen. Netjes afgeleverd, alleen geen eu netsnoer erbij. Gelukkig lag er nog een overtallig snoer, dus aansluiten en klaar. Moet zeggen vanuit China in 16 dagen voor de deur. Niet slecht voor €235.
[/quote

Eu verloop stuk zit meestal in de buiten doos vd vacuum.

• stefan14
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-05 21:28
Nu bij Banggood met couponcode XMVR5 voor 256,02 € + 13,08 € verzendkosten naar NL.

• Medione1210
stefan14 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:12:
Nu bij Banggood met couponcode XMVR5 voor 256,02 € + 13,08 € verzendkosten naar NL.
Geen Priority Direct dus grote kans op douane kosten!

• Imperium
  • Niet online
Maandag besteld en nog steeds niet verzonden.. vervolgens geeft de seller aan:

"friend China has a long time holiday recently ,so i will shipping it to you as soon as possible"

Wat vreemd is aangezien hij vanuit Duitsland verstuurd moet gaan worden..

Is de eerste keer dat ik zo'n bedrag heb uitgegeven via AliExpress. Maar wordt hier ook niet erg vrolijk van.

Ik heb besteld bij Chinense intelligence store

[ Voor 6% gewijzigd door Imperium op 28-09-2017 11:01 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Imperium schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:51:

"friend China has a long time holiday recently ,so i will shipping it to you as soon as possible"
Ik heb zondag bij Gearbest besteld en ook nog niet verstuurd. Wat vaak zo is, is dat hij eerst met DPD of DHL vanuit China naar Duitsland gaat en dan van daaruit verder, vandaar dus de vertraging.

• Imperium
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:21:
[...]

Ik heb zondag bij Gearbest besteld en ook nog niet verstuurd. Wat vaak zo is, is dat hij eerst met DPD of DHL vanuit China naar Duitsland gaat en dan van daaruit verder, vandaar dus de vertraging.
Ik lees overal verzendtijden van een week vanuit Duitsland. Ivm EU Warehouse..

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Imperium schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:25:
[...]

Ik lees overal verzendtijden van een week vanuit Duitsland. Ivm EU Warehouse..
Ik zie bij die store als ik Duitsland selecteer: Aflevering:7-19days. Normaal doet een pakketje uit Duitsland er 1-2 dagen over, dus dat geeft wel aan dat er meer tussen zit.

• Medione1210
[...]

Als je bij Gearbest je order bekijkt staat er een knop achter met 'dispatch faster' erop. Of het echt werkt weet ik niet, maar probeer het eens.

• DanielAlm
Maandag besteld en nog niet erg vrolijk van.

Ja precies. Had hun gevraagd hoe lang het versturen duurt. Antwoord was dat ik het binnen een week zou kunnen hebben. Vervolgens gevraagd wanneer ze het dan versturen, antwoord: na 5 dagen... :?

Denk dat ik toch maar voor de DPD optie ga bij AE zoals eerder hier besproken...

• Medione1210
DanielAlm schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:55:
[...]

Ja precies. Had hun gevraagd hoe lang het versturen duurt. Antwoord was dat ik het binnen een week zou kunnen hebben. Vervolgens gevraagd wanneer ze het dan versturen, antwoord: na 5 dagen... :?

Denk dat ik toch maar voor de DPD optie ga bij AE zoals eerder hier besproken...
Dit is verstuurd met de DPD optie. Werd overigens 3 dagen na bestelling verzonden. Je komt dus op ongeveer. 2,5week uit. YMMV.

https://ibb.co/kzkiuQ

Dit is overigens niet de mijne. Ik heb 'm afgelopen zaterdag besteld en maandag de trackcode ontvangen.
Het vervelende van DPD is dat de trackcode ongeveer 10 dagen lang niet verandert.

[ Voor 25% gewijzigd door Medione1210 op 28-09-2017 13:32 ]

• St4ck3r
[...]

Ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik... Ik heb besteld op 17 september bij Gearbest. Is verzonden op 21 september. Aangezien ik geen tracking kon volgen, een ticket aangemaakt.

Ze geven nu aan dat het wel 30 tot 40 werkdagen kan duren. Dit terwijl het verzonden was met Europe Railway Priority Mail. @Medione1210 ik heb nog op het knopje "Dispatch Faster" geklikt ook... Maar idd geen idee wat het doet.

• Medione1210
St4ck3r schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:30:
[...]

Ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik... Ik heb besteld op 17 september bij Gearbest. Is verzonden op 21 september. Aangezien ik geen tracking kon volgen, een ticket aangemaakt.

Ze geven nu aan dat het wel 30 tot 40 werkdagen kan duren. Dit terwijl het verzonden was met Europe Railway Priority Mail. @Medione1210 ik heb nog op het knopje "Dispatch Faster" geklikt ook... Maar idd geen idee wat het doet.
Ik denk dat 30-40 werkdagen wel het uiterste is. Als je terugleest zie je dat een aantal Gearbest bestellers het veel sneller hebben ontvangen. Maar reken toch wel minimaal op 2 tot 3 weken, dan valt het altijd mee.

Jammer dat GB de Xiaomi niet levert uit het EU warehouse. Daar heb ik mijn Ilife vandaan. Vrijdag middag besteld, maandag afgeleverd met DPD.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

St4ck3r schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:30:
[...]
Europe Railway Priority Mail.
Je had EU Express moeten kiezen. Nu gaat hij met de goederentrein vanuit China in plaats van het vliegtuig. Op Europe Railway staat 35-40 WERKdagen, ook bij het bestellen staat het er netjes achter.

Overigens biedt GB EU Express niet meer aan voor de mi vacuum, te veel 'problemen' mee denk ik.

• St4ck3r
knakworst schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:49:
[...]

Je had EU Express moeten kiezen. Nu gaat hij met de goederentrein vanuit China in plaats van het vliegtuig. Op Europe Railway staat 35-40 WERKdagen, ook bij het bestellen staat het er netjes achter.

Overigens biedt GB EU Express niet meer aan voor de mi vacuum, te veel 'problemen' mee denk ik.
Ik had die ook gekozen volgens mij.....
Er staat echter in de bevestigingsmail van GB geen Shipping Method aangegeven...
Mooi ruk weer :(

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

St4ck3r schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:54:
[...]

Er staat echter in de bevestigingsmail van GB geen Shipping Method aangegeven...
Als je kijkt in je account bij My orders, moet er bij shipping method DPDUK1 staan.

• vanAd
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-08-2024
12 september 2017 besteld bij Gearbest, laten verzenden via "priority line" vanuit de China warehouse, betaald via iDeal.

27 september 2017 ontvangen via DPD, geen extra kosten

Gelijk ingesteld en aangesloten met behulp van de engelse manual op de Xiaomi site en de tips hier. Wat een genot om te zien hoe deze kleine krachtpatser door het huis gaat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pielie_
Maandag besteld en nog steeds niet verzonden.. vervolgens geeft de seller aan:

Is de eerste keer dat ik zo'n bedrag heb uitgegeven via AliExpress. Maar wordt hier ook niet erg vrolijk van.

Ik heb hem daar ook besteld. Men geeft aan te bezorgen binnen 15 dagen,
uiteindelijk is hij op dag 4 bezorgd. Volgens mij had ik de naam van de store niet vermeld.
Vandaar nog een reactie van mij. Hoop dat je hem snel in huis hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Voor mensen die hem bestellen bij Gearbest. Ik heb inmiddels 3 stuks gekocht. 2 ervan waren binnen 12 dagen binnen. Dankzij de knop 'dispatch faster. Bij eentje heb ik dat knopje niet gebruikt. 24 dagen gewacht. Dus het heeft wel degelijk een meerwaarde.

• Medione1210
Versie 2 in de pré order bij GB https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_895577.html

Dat is een flink hoge prijs voor een extra waterbakje en mop.

Wat was eigenlijk de pré order prijs destijds voor versie 1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• My Tec Master
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:03
Na het zien van een aantal topics en de neato op ibood vandaag toch maar een xiaomi besteld. Bij Perfection Technology -aliexpress met 7% cashback. 335$ dollar voor de mi + de extra onderdelen. Levering op sellers choice gezet en een screenshot van de tax free gemaakt.

[ Voor 16% gewijzigd door My Tec Master op 30-09-2017 21:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
My Tec Master schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:33:
Na het zien van een aantal topics en de neato op ibood vandaag toch maar een xiaomi besteld. Bij Perfection Technology -aliexpress met 7% cashback. 335$ dollar voor de mi + de extra onderdelen. Levering op sellers choice gezet en een screenshot van de tax free gemaakt.
Daar heb ik 'm ook, precies een week geleden, besteld. Ik was 261 euro kwijt inclusief 7% cashback, 5usd coupon en accessoirepakket. Afgelopen maandag tracking nummer ontvangen, maar die staat al de hele week stil. Ik heb een screenshot gezien van een bestelling waar na precies 10 dagen weer activiteit op de trackingsite was en 1 dag later is de Xiaomi afgeleverd. Ik zal dus nog een aantal dagen geduld moeten hebben.

• My Tec Master
  • Laatst online: 00:03
Medione1210 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:44:
[...]

Daar heb ik 'm ook, precies een week geleden, besteld. Ik was 261 euro kwijt inclusief 7% cashback, 5usd coupon en accessoirepakket. Afgelopen maandag tracking nummer ontvangen, maar die staat al de hele week stil. Ik heb een screenshot gezien van een bestelling waar na precies 10 dagen weer activiteit op de trackingsite was en 1 dag later is de Xiaomi afgeleverd. Ik zal dus nog een aantal dagen geduld moeten hebben.
Tracking zegt me meestal niet zoveel vanuit China, zelfs in Nederland werkt tracking vaak opeens niet meer. Ik hoop alleen dat ik echt geen invoer hoef te betalen want dat is me al te vaak overkomen.

• Medione1210
My Tec Master schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:47:
[...]

Tracking zegt me meestal niet zoveel vanuit China, zelfs in Nederland werkt tracking vaak opeens niet meer. Ik hoop alleen dat ik echt geen invoer hoef te betalen want dat is me al te vaak overkomen.
De verkoper heeft, voor wat het waard is, schriftelijk bevestigd dat er geen douanekosten bijkomen en dat hij ze anders betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 19:06

IJsrace

null

Nog 5 deals over (nu 15 / 20 preorders). 102 dollar korting bij Banggood op de nieuwe versie. Wordt wel pas 31 oktober verzonden: https://deals.banggood.co...ner170928.html?utmid=2291

[ Voor 37% gewijzigd door IJsrace op 03-10-2017 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Bloederig schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:56:
Nog 5 deals over (nu 15 / 20 preorders). 102 dollar korting bij Banggood op de nieuwe versie. Wordt wel pas 31 oktober verzonden: https://deals.banggood.co...ner170928.html?utmid=2291
Ik dacht dat alleen de mop functie is toegevoegd, maar een aantal sensoren zijn ook veranderd/verbeterd.
Versie 1 blijkt geen laser te hebben, maar via infrarood te scannen. Dat wist ik niet.
Het zou trouwens handig zijn als het nieuwe wasbare filter ook in versie 1 past.

Maar pas op met kopen bij Banggood. De PDM optie is niet beschikbaar en de kans op douanekosten is dus erg groot. Zo wordt het wel een heel dure aanschaf. O-)

[ Voor 19% gewijzigd door Medione1210 op 03-10-2017 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:54
Snap er nog niet veel van. Wil versie 1. Gearbest of Aliexpress? Welke accessoires erbij? Extra filters/borstels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
DCNY schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:49:
Snap er nog niet veel van. Wil versie 1. Gearbest of Aliexpress? Welke accessoires erbij? Extra filters/borstels?
Je hoeft er geen extra accessoires bij te nemen, kun je ook later doen. Ik heb er zelf wel een accessoire set, magneetstrip, borstelklepje en extra afvalbox bijgekocht. Nu is dat makkelijk en goedkoop verkrijgbaar en je moet nog maar zien of dat ook zo blijft.

Bepaalde verkopers op AE verzenden vanuit EU en dat is de enige manier waarop je 100% zeker geen douanekosten hoeft te betalen.

[ Voor 18% gewijzigd door Medione1210 op 03-10-2017 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Alleen zijn ze op AE niet erg vlot met verzenden. Ik wacht al een week op verzending.

[ Voor 3% gewijzigd door Imperium op 03-10-2017 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Imperium schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:37:
Alleen zijn ze op AE niet erg vlot met verzenden. Ik wacht al een week op verzending.
AE is een verzameling van verkopers. Dus dat zegt niets over AE maar over jouw verkoper. Heb je al contact met hem/haar opgenomen?
Ik bestel heel veel op AE en meestal duurt het niet veel langer dan 3 dagen voor ze verzenden.

De meeste verkopers hebben de artikelen niet op voorraad maar doen aan drop shipping. Jouw artikel zal misschien niet op voorraad zijn bij zijn groothandel.

Ik heb overigens zelf op zaterdag de Xiaomi besteld en kreeg op maandag een trackcode. Op dit moment nog geen zicht op aflevering. Ik verwacht dat het een week of 2 zal duren.

[ Voor 12% gewijzigd door Medione1210 op 03-10-2017 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op banggood is je ook te koop in presale.https://deals.banggood.com/deals/edm/topic/Xiaomicleaner170928.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imperium schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:37:
Yup, zoals reeds hierboven staat, contacteer je best je verkoper op AE. Meestal worden zaken binnen de week verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
blowk schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:20:
Op banggood is je ook te koop in presale.https://deals.banggood.com/deals/edm/topic/Xiaomicleaner170928.html
Als je bij Banggood bestelt is de kans dat je douanekosten moet betalen heel groot. Je kan dit artikel namelijk niet via PDM bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Medione1210 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:41:
[...]

Als je bij Banggood bestelt is de kans dat je douanekosten moet betalen heel groot. Je kan dit artikel namelijk niet via PDM bestellen.
Bedankt voor de info. Wist ik niet.
Ik krijg geregeld reclame van hen, maar nog nooit iets besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
blowk schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:53:
[...]

Bedankt voor de info. Wist ik niet.
Ik krijg geregeld reclame van hen, maar nog nooit iets besteld.
Als je onder de 22 euro blijft óf een artikel bestelt met verzendmethode PDM, dan krijg je geen douanekosten. Helaas hebben ze die verzendmethode niet bij alle artikelen, maar alleen bij pakjes tot een bepaald formaat en gewicht.

Gearbest heeft ook een priority mail, maar garandeert niet dat je geen douanekosten hoeft te betalen. Dealextreme biedt, tegen een klein bedrag, een verzekering waardoor je ook geen douanekosten[tot een bepaalde limiet] hoeft te betalen.
Sommige aanbieders hebben een eu warehouse om de douanekosten te omzeilen, maar meestal zijn de artikelen dan wel wat duurder.
Wellicht zijn er meerdere webshops met een dergelijke constructies.

Bij artikelen tot 22 euro betaal je sowieso niets extra.

[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 03-10-2017 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-10-2024
Kreeg net een reclamemelding met een coupon voor Gearbest, twijfel twijfel!
De prijs is netjes, maar grote kans dus op invoerkosten --> alsnog duur uit. Wat zeggen jullie? Beter iets meer betalen via een EU warehouse? Of zal hij nog in prijs dalen komende tijd ivm de opvolger?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G0mKV3m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Kwakkies schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:19:
Kreeg net een reclamemelding met een coupon voor Gearbest, twijfel twijfel!
De prijs is netjes, maar grote kans dus op invoerkosten --> alsnog duur uit. Wat zeggen jullie? Beter iets meer betalen via een EU warehouse? Of zal hij nog in prijs dalen komende tijd ivm de opvolger?

[afbeelding]
Ligt er aan of je wel van een gokje houdt. Er zijn inmiddels een aantal mensen die 'm zonder extra kosten binnen hebben gekregen.
Ik heb op AE 261 euro betaald inclusief accessoirepakket en garantie [minusm5usd coupon en 7% cashback] dat ik geen douanekosten hoeft te betalen. Dus zo super goedkoop is de deal van Gearbest ook weer niet.

Edit: 75 moet 7% zijn, excuus

[ Voor 17% gewijzigd door Medione1210 op 05-10-2017 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan14
Mag ik vragen hoe je aan de 75€ cashback komt? Via cashbackXL krijg ik maar 7%. Dan kom ik op net iets meer dan 2 tienjes uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
stefan14 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 17:56:
Mag ik vragen hoe je aan de 75€ cashback komt? Via cashbackXL krijg ik maar 7%. Dan kom ik op net iets meer dan 2 tienjes uit.
Ik denk dat de 5 een procent moet wezen. Vergeten de shift in te drukken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
mierenfokker schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:32:
[...]

Ik denk dat de 5 een procent moet wezen. Vergeten de shift in te drukken :P
Inderdaad. Sorry! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Over 3 dagen eindigt mijn order automatisch als hij nog niet verzonden is, de seller blijft maar aangeven "be patient" ik begin er ook wel een beetje zat van te worden eigenlijk.

Iemand een shop / manier om dat ding alsnog zsm in huis te krijgen zonder weer weken te moeten wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spattex
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04 17:47
Onze Chinese vrienden hebben een vakantieweek die van 29 sept tot 5 okt. duurt. Ik heb zelf de robot op afgelopen zaterdag besteld bij Gearbest, maar tot op heden nog staat er (processing). IK moet een weekje langer geduld hebben....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s441558
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-05 17:36
Via een seller op AE met een europees (duits) magazijn bestellen (wel even selecteren). Was binnen 3 dagen binnen bij mij. Kost iets meer dan via China, maar is dan wel snel binnen. Ik heb hem via de Chinese Intelligence Store gekocht. Op het moment van schrijven 299 euro.

Link naar Aliexpress

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
s441558 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:58:
Via een seller op AE met een europees (duits) magazijn bestellen (wel even selecteren). Was binnen 3 dagen binnen bij mij. Kost iets meer dan via China, maar is dan wel snel binnen. Ik heb hem via de Chinese Intelligence Store gekocht. Op het moment van schrijven 299 euro.

Link naar Aliexpress
Ik dus ook ;) maar ik heb dus niet zulke goede ervaringen met die shop tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Imperium schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:16:
[...]

Ik dus ook ;) maar ik heb dus niet zulke goede ervaringen met die shop tot dusver.
Ik heb zojuist een WhatsApp verzonden naar de verkoper.
Zie dat hij zaterdag voor het laatst online geweest is, dus ben bang dat hij echt een paar dagen offline is door de feestdagen aldaar.

Het is echt een betrouwbare verkoper, die normaal gesproken super snel verscheept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
smoken schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:31:
[...]

Ik heb zojuist een WhatsApp verzonden naar de verkoper.
Zie dat hij zaterdag voor het laatst online geweest is, dus ben bang dat hij echt een paar dagen offline is door de feestdagen aldaar.

Het is echt een betrouwbare verkoper, die normaal gesproken super snel verscheept
Ik heb te maken met "Charlene Bulss" klopt dat? Maargoed, we wachten af, alleen de order cancelt automatisch in 3 dagen wegens het niet versturen. (14 dagen zijn dan verstreken)

offtopic:
uit nieuwsgierigheid, hoe kom je aan de whatsapp van zo'n seller?

[ Voor 9% gewijzigd door Imperium op 05-10-2017 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472029

Heb meer goede geluiden over Xiaomi als merk gehoord.
Ben de robotstofzuiger hier ook tegen gekomen: knip, spam
Zo te zien moet ook deze uit China komen.
Komt dan natuurlijk ook nog verzendkosten en douanekosten bij.
Ben aan het twijfelen. Ons zoontje is nog jong ik weet niet of dit product peuter-proof is. ;)
Is wel echt een heel mooi product.

[ Voor 15% gewijzigd door Zeehond op 10-01-2018 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Anoniem: 472029 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:18:
Heb meer goede geluiden over Xiaomi als merk gehoord.
Ben de robotstofzuiger hier ook tegen gekomen: knip, spam
Zo te zien moet ook deze uit China komen.
Komt dan natuurlijk ook nog verzendkosten en douanekosten bij.
Ben aan het twijfelen. Ons zoontje is nog jong ik weet niet of dit product peuter-proof is. ;)
Is wel echt een heel mooi product.
Je moet goed opletten als je het uit China haalt. Grote kans op extra douanekosten.

Xaomi maakt heel mooie kwaliteitsproducten, van tandenborstel tot USB kabeltje. Het is een gigantisch groot merk in Azië.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeehond op 10-01-2018 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472029

Dankje Medione1210,
Ik zal me eens in de douanekosten verdiepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Imperium schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:37:
[...]

Ik heb te maken met "Charlene Bulss" klopt dat? Maargoed, we wachten af, alleen de order cancelt automatisch in 3 dagen wegens het niet versturen. (14 dagen zijn dan verstreken)

offtopic:
Dat is inderdaad de naam in de AliExpress chat van de betreffende seller.

offtopic: ik heb ten tijde van mijn aankoop best veel vragen gesteld, welke telkens netjes beantwoord werden.
Toen het product verzonden werd, was de vraag vanuit de verkoper of we de communicatie via WhatsApp voort konden zetten en dat heb ik gedaan. Intussen regelmatig contact, met vragen of de Europese markt en hoe sommige producten beter verkocht zouden kunnen worden hier. Best interessant eigenlijk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Anoniem: 472029 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:26:
Dankje Medione1210,
Ik zal me eens in de douanekosten verdiepen.
Je kan het best via AliExpress bij een seller die uit Duitsland verzend bestellen. Er is ook een seller die garandeert, voor wat het waard is, dat je geen douanekosten krijgt. Daar heb ik besteld en mijn Xiaomi is onderweg. Als de Duitsland seller de Xiaomi op moment van bestellen op voorraad had gehad dan had ik zeker daar besteld.

Vooraf kun je via chat om een kortingscode vragen. Ik kreeg 5$ korting.

[ Voor 6% gewijzigd door Medione1210 op 05-10-2017 15:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Even voor de zekerheid kopieer ik nog even een stukje van mijn post uit het oude prijzentopic (weet niet of men dat nog leest), maar bij de Chinese Intelligence Store krijg je nog een paar euro korting met deze code: techplus3

Werking is wel redelijk omslachtig:

- ingeven bij omerkingen voor verkoper
- bij betaalperiode kiezen voor “andere betaalwijze”
- in het volgende scherm kiezen voor bankoverboeking en dan afronden
- bestelling komt dan te staan bij “in afwachting van betaling”
- dan krijg je vanzelf een mail van de AliExpress zodra de verkoper de prijs heeft aangepast
- daarna kun je de bestelling opnieuw openen en via de door jou gewenste methode betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Imperium schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:37:
[...]

offtopic:
Als het goed is, wordt je order nu snel verzonden.
Laat me maar even iets weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
smoken schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:44:
[...]

Als het goed is, wordt je order nu snel verzonden.
Laat me maar even iets weten.
Volgens mij weet jij meer dan ik? :-)
thanks voor de updates trouwens, wordt gewaardeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Imperium schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:47:
[...]

Volgens mij weet jij meer dan ik? :-)
thanks voor de updates trouwens, wordt gewaardeerd.
Heb vanmorgen contact gehad met de verkoper via whatsapp en aangegeven dat de order bijna geannuleerd wordt ivm verstrijken termijn.

Er is me beloofd dat er nu snel verzonden zou worden. Zelf verwacht ik (gezien het tijdsverschil) dat dit morgen zal worden, maar ik probeer te sturen naar vandaag.

Overigens: de feestdagen zijn 8 oktober afgelopen. Dus nieuwe bestellingen zouden over twee dagen verzonden moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:58

Impry

Rallymedia.nl

Zijn de prijzen van de 1 al gezakt sinds de bekendmaking van de 2?

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
smoken schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:16:
[...]

Heb vanmorgen contact gehad met de verkoper via whatsapp en aangegeven dat de order bijna geannuleerd wordt ivm verstrijken termijn.

Er is me beloofd dat er nu snel verzonden zou worden. Zelf verwacht ik (gezien het tijdsverschil) dat dit morgen zal worden, maar ik probeer te sturen naar vandaag.

Overigens: de feestdagen zijn 8 oktober afgelopen. Dus nieuwe bestellingen zouden over twee dagen verzonden moeten worden.
Nou hij is verstuurd, heb een 14 cijferige trackingnummer gehad, zal wel van DPD DE zijn geloof ik. hopelijk na het weekend in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s441558
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-05 17:36
Impry schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:58:
Zijn de prijzen van de 1 al gezakt sinds de bekendmaking van de 2?
Nee, volgens mij niet noemenswaardig. Ze worden ook naast elkaar gepositioneerd. De 2 is aanzienlijk duurder.

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Imperium schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:40:
[...]

Nou hij is verstuurd, heb een 14 cijferige trackingnummer gehad, zal wel van DPD DE zijn geloof ik. hopelijk na het weekend in huis :)
Top! Fijn dat het Whatsappje geholpen heeft ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
smoken schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 18:30:
[...]

Top! Fijn dat het Whatsappje geholpen heeft ;-)
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Heel graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberneticorgan
  • Laatst online: 05-05 16:33
Bij Lightinthebox hebben ze de V1 ook voor een strakke prijs (nu €257,18 excl. verzenden): https://www.lightinthebox...=cartcross&prm=1.17.101.0

Alhoewel, met verzendkosten naar NL (€ 37.69) en dekking tegen invoerrechten ben je nog duur uit. Ze vergoeden dat overigens dan wel netjes (heb 1 keer moeten dokken bij een kleinere bestelling van wat Xiaomi producten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan14
Perfection Technology geeft inmiddels aan geen coupons meer te geven:

"Sorry my friend, you also know our competition is fierce, I have no ability to give you a discount, but I would like to send you a small gift, this is my heart"

Wil iemand toevallig zijn/haar coupon delen met ons, of zijn deze coupons maar eenmalig te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Iemand hier de V2 al besteld...pre order....???

Ik heb nog geen filmpjes gezien de mop in actie ben benieuwd er naar......
Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Let op:
Technische discussie over model 1 (2016) kan in Xiaomi Mi Vacuum (robotstofzuiger) 2016
Technische discussie over model 2 (2017) kan in Xiaomi Mi Vacuum 2017 (versie 2)
Technische discussie over Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019) kan in [Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019)] Ervaringen & Discussie