Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usernamerandom
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-08 18:23
Laagste prijs die ik nu kan vinden zonder extra accessoires is 275 euro.

Beide ali express:
http://bit.ly/2g1RwdV
http://bit.ly/2wGe2fr

Meeste waar op de foto staat 'free tax' is dat via spanje of rusland, welke beide dan vervolgens niet aan NL leveren.
Kwakkies schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:19:
Kreeg net een reclamemelding met een coupon voor Gearbest, twijfel twijfel!
De prijs is netjes, maar grote kans dus op invoerkosten --> alsnog duur uit. Wat zeggen jullie? Beter iets meer betalen via een EU warehouse? Of zal hij nog in prijs dalen komende tijd ivm de opvolger?

[afbeelding]
Ik twijfel nog over gearbest of ali express gezien feedback over GB in dit topic.

[ Voor 12% gewijzigd door usernamerandom op 08-10-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:53
usernamerandom schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:08:
Laagste prijs die ik nu kan vinden zonder extra accessoires is 275 euro.

Beide ali express:
http://bit.ly/2g1RwdV
http://bit.ly/2wGe2fr

Meeste waar op de foto staat 'free tax' is dat via spanje of rusland, welke beide dan vervolgens niet aan NL leveren.

[...]

Ik twijfel nog over gearbest of ali express gezien feedback over GB in dit topic.
Ik kan je van harte aanraden om hem via Chine Intellengence Store op AE te kopen.
Super vriendelijke verkoper en zoals je wellicht gelezen hebt, heb ik goed contact met hem.
https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.zl87FP

In een eerdere reactie heb ik ook een code genoemd voor een paar euro extra korting.

Laat maar even weten indien je hem daar besteld, dan stuur ik de verkoper een WhatsApp om het proces zoveel mogelijk te bespoedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usernamerandom
smoken schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:54:
[...]
Ik kan je van harte aanraden om hem via Chine Intellengence Store op AE te kopen.
Super vriendelijke verkoper en zoals je wellicht gelezen heb, heb ik goed contact met hem.
Die had ik gezien. Maa de foto laat zien 'free tax from Spain Warehouse / RU Warehouse'. Zodra ik een van de deze twee selecteer geeft de site aan dat hij niet kan leveren aan Nederland.

Enkel Duitsland of China zou kunnen. Maar dan zou ik weer tax moeten betalen.

Welk verzendland heb jij gekozen en moest je taxes betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
usernamerandom schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 12:30:
[...]

Die had ik gezien. Maa de foto laat zien 'free tax from Spain Warehouse / RU Warehouse'. Zodra ik een van de deze twee selecteer geeft de site aan dat hij niet kan leveren aan Nederland.

Enkel Duitsland of China zou kunnen. Maar dan zou ik weer tax moeten betalen.

Welk verzendland heb jij gekozen en moest je taxes betalen?
De info is niet up to date . Uit Duitsland betaal je natuurlijk ook geen tax. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Medione1210 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 13:12:
[...]

De info is niet up to date . Uit Duitsland betaal je natuurlijk ook geen tax. O-)
Correct, ik (en meerderen hier) hebben gekozen voor Duitsland en dan betaal je geen tax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usernamerandom
Medione1210 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 13:12:
[...]

Niet een klein beetje niet up to date :)

Maar wanneer ik deze wil bestellen vanuit Duitsland met EU stekker betaal ik 298 euro. Dan begrijp ik dat het tax free is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
usernamerandom schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:30:
[...]

Niet een klein beetje niet up to date :)

Maar wanneer ik deze wil bestellen vanuit Duitsland met EU stekker betaal ik 298 euro. Dan begrijp ik dat het tax free is.
Met de code krijg je volgens mij nog iets van €5,- korting.

Ik vond de zekerheid qua tax én de snelle levering die kleine meerprijs wel waard, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Ik zou nog even laten weten wat de levertijd is bij aankoop via AliExpress en verzending met DPD.

Besteld op 23 september, verstuurd op 26 september en 1e aflever poging 9oktober[ik was helaas niet thuis].

Ongeveer 2 weken levertijd dus. Je zal zelf even moeten afwegen of laten leveren vanuit Duitsland de meerprijs waard is.
Ik heb, na korting en cashback, 261 euro betaald voor de Xiaomi en het accessoirepakket.

Ik heb ook nog een reserve afdekklepje voor de borstel en een magneetstrip onderweg. En verder overweeg ik nog om een reserve opvangbakje te kopen. Nu het is het allemaal nog goed verkrijgbaar.

[ Voor 19% gewijzigd door Medione1210 op 10-10-2017 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usernamerandom
Medione1210 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:11:
Ongeveer 2 weken levertijd dus. Je zal zelf even moeten afwegen of laten leveren vanuit Duitsland de meerprijs waard is.
Ik heb, na kortingen, 261 euro betaald voor de Xiaomi en het accessoirepakket.

Ik heb ook nog een reserve afdekklepje voor de borstel en een magneetstrip onderweg.
Welke shop heb je besteld? Ook de Chine Intellengence Store op AE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spattex
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:11
Iemand meer besteld op 30 sept. bij Gearbest? Status blijft de laatste dagen staan op ( packed), meerdere tickets geopend met de vraag wanneer deze verstuurt gaat worden maar tot op heden geen reactie?
De verstuur optie is dpduk. Vreemde zaak ben aan het twijfelen om de order te annuleren .

Victron multiplus 48/5000, 3 maal Pylontech 15 kWh, Venus E V1.52, CT003 V1.07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
usernamerandom schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:13:
[...]

Welke shop heb je besteld? Ook de Chine Intellengence Store op AE?
Nee, seller Perfection Technology. Die gaf bij navraag ook nog een 5$ coupon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
spattex schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:18:
Iemand meer besteld op 30 sept. bij Gearbest? Status blijft de laatste dagen staan op ( packed), meerdere tickets geopend met de vraag wanneer deze verstuurt gaat worden maar tot op heden geen reactie?
De verstuur optie is dpduk. Vreemde zaak ben aan het twijfelen om de order te annuleren .
Duurde bij mij ook vrij lang bij Gearbest (andere soort bestelling) deze keer, maar schijnt te komen door de feestdagen die nu net afgelopen zijn, maar wel vertraging oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usernamerandom
Medione1210 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:41:
[...]

Nee, seller Perfection Technology. Die gaf bij navraag ook nog een 5$ coupon.
Ik kom niet op 261 euro. Ook niet met 5 euro coupon.

Ik klik op deze link: https://nl.aliexpress.com...h-Mobile/32756896771.html

Vervolgens klik op het 2e plaatje bij kleur. Dan Duitsland en stekker type EU. Dan kom ik op 313,20 euro totale prijs.

Ook als ik China klik kom ik niet op 261 euro maar op 287,76. Maar daar komt dan nog invoerheffing bij.

Eigenlijk hetzelfde als bij alle andere die hier een prijs posten, als ik kijk kom ik er niet aan. Blijkbaar zijn de prijzen omhoog gegaan laatste week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
usernamerandom schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:42:
[...]

Ik kom niet op 261 euro. Ook niet met 5 euro coupon.

Ik klik op deze link: https://nl.aliexpress.com...h-Mobile/32756896771.html

Vervolgens klik op het 2e plaatje bij kleur. Dan Duitsland en stekker type EU. Dan kom ik op 313,20 euro totale prijs.

Ook als ik China klik kom ik niet op 261 euro maar op 287,76. Maar daar komt dan nog invoerheffing bij.

Eigenlijk hetzelfde als bij alle andere die hier een prijs posten, als ik kijk kom ik er niet aan. Blijkbaar zijn de prijzen omhoog gegaan laatste week.
Je vergeet de cashback die je kan krijgen bij bijvoorbeeld cashbackxl(7%). Misschien ergens anders nog hoger, maar dat zou je even uit moeten zoeken.

Verder kun je China aanklikken en dan 'sellers shipping method. Dan krijg je een lagere prijs maar het duurt dan wel ongeveer 2 weken. En is ook gewoon tax free, lees 'description' maar eens goed. O-)

De kortingsbon kun je vooraf aanvragen bij de verkoper, maar ik las dat hij deze week niet zo scheutig is...

[ Voor 18% gewijzigd door Medione1210 op 10-10-2017 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spattex
Nou ik heb bij Gearbest de order geannuleerd en gelijk ook bij Paypal een melding gedaan.
Zelfs om 01:35 China tijd een reactie vanuit Gearbest met de mededeling of ik de Paypal claim even wil annuleren anders kunnen ze de bestelling niet annuleren. Gelijk maar een antwoord teruggestuurd dat dat helemaal geen probleem is. Gewoon annuleren en het geld terugstorten dan word de claim ook bij Paypal weggehaald.

Vreemde praktijken bij Gearbest, nu er problemen zijn in de UK met de douane daar. Vandaar dat de bestellingen vastgehouden worden bij Gearbest met priorityline bestellingen. Ik heb zojuist er maar een besteld via Ali Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 19:24
spattex schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 17:28:

Vreemde praktijken bij Gearbest, nu er problemen zijn in de UK met de douane daar. Vandaar dat de bestellingen vastgehouden worden bij Gearbest met priorityline bestellingen. Ik heb zojuist er maar een besteld via Ali Duitsland.
Problemen bij uk douane? Vertel? Las vorige week wel even nu.nl over import belasting ontduiking, maar daar hadden ze het over een ander land, niet over England. Maar dat zal wel niks uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spattex
Als je kijkt op roboter-forum.de zie je dat er de laatste weken problemen zijn met de britse douane. pakketten worden vastgehouden of vernietigd. Daarom houd Gearbest waarschijnlijk de orders vast die met priorityline verzonden zouden worden. Ik wil hier niet op wachten wanneer deze problemen opgelost gaan worden of misschien ook niet. Daarom heb ik mijn bestelling geannuleerd bij Gearbest. Ook omdat er totaal niet gereageerd word op mijn vragen wanneer er verzonden gaat worden, en prompt als ik mijn bestelling annuleer gelijk een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stefan14 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:31:
Perfection Technology geeft inmiddels aan geen coupons meer te geven:

"Sorry my friend, you also know our competition is fierce, I have no ability to give you a discount, but I would like to send you a small gift, this is my heart"

Wil iemand toevallig zijn/haar coupon delen met ons, of zijn deze coupons maar eenmalig te gebruiken?
Werkt de coupon "MIrobot- $ 5” niet meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
DX.com heeft 'm nu voor 252 euro inclusief verzendkosten en 'no tax insurance'.
http://www.dx.com/p/origi...ug-852481370#.Wd5zIDNcLxA
Misschien met kortingscodes en cashback nog voordeliger te krijgen. ik heb er al eentje dus dat mag iemand anders uitzoeken. O-)

[ Voor 63% gewijzigd door Medione1210 op 11-10-2017 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielAlm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:22
Bizar. Ik heb het apparaat vorige week maandag besteld bij Perfection Technology (AE). Na wat heen en weer gemail besloten om het via de aanbevolen verzendmethode te doen met de nadrukkelijke garantie dat er geen rijkstoelage bovenop zou komen. Meteen bericht dat vanwege de feestdagen het iets langer kon duren. Uiteindelijk (; afgelopen donderdag verstuurd. Vandaag, ja inderdaad vandaag, afgeleverd. Uit de stickers maak ik op dat het pakket werkelijk uit China komt. Geen extra kosten en werkelijk razendsnel met een aardige verkoper die ook nog eens zeer snel reageert op berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
DanielAlm schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:48:
Bizar. Ik heb het apparaat vorige week maandag besteld bij Perfection Technology (AE). Na wat heen en weer gemail besloten om het via de aanbevolen verzendmethode te doen met de nadrukkelijke garantie dat er geen rijkstoelage bovenop zou komen. Meteen bericht dat vanwege de feestdagen het iets langer kon duren. Uiteindelijk (; afgelopen donderdag verstuurd. Vandaag, ja inderdaad vandaag, afgeleverd. Uit de stickers maak ik op dat het pakket werkelijk uit China komt. Geen extra kosten en werkelijk razendsnel met een aardige verkoper die ooknog eens zeer snel reageert op berichten.
Dat is lekker snel. De mijne heeft er 14 dagen over gedaan bij dezelfde verkoper. Staat er bij jou ook een Japan Airlines sticker op de doos (die trouwens super goed was ingetaped)?

De verkoper reageert inderdaad heel snel op vragen. Zegt ook dat hij 3 jaar garantie geeft, maar dat moeten we nog maar zien.
Helaas kon je niet met PayPal betalen, dus gratis retoursturen voor reparatie o.i.d. gaat niet lukken en de verzendtarieven naar China zijn niet mals.

Edit: je krijgt gratis onderdelen opgestuurd die je dan zelf moet monteren. 'you only pay some fees' wat dat ook mag zijn. Vreemde manier van garantie geven, Maar beter dan niets.

[ Voor 42% gewijzigd door Medione1210 op 12-10-2017 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-09 23:27
DanielAlm schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:48:
Bizar. Ik heb het apparaat vorige week maandag besteld bij Perfection Technology (AE). Na wat heen en weer gemail besloten om het via de aanbevolen verzendmethode te doen met de nadrukkelijke garantie dat er geen rijkstoelage bovenop zou komen. Meteen bericht dat vanwege de feestdagen het iets langer kon duren. Uiteindelijk (; afgelopen donderdag verstuurd. Vandaag, ja inderdaad vandaag, afgeleverd. Uit de stickers maak ik op dat het pakket werkelijk uit China komt. Geen extra kosten en werkelijk razendsnel met een aardige verkoper die ook nog eens zeer snel reageert op berichten.
Mijne ook bij Perfection Tech besteld, zelfde verhaal donderdag verzonden en gister in Nederland. Helaas nog niet thuis, maar hij ligt klaar op het ophaal punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:04
smoken schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:54:
[...]

Super vriendelijke verkoper en zoals je wellicht gelezen hebt, heb ik goed contact met hem.

In een eerdere reactie heb ik ook een code genoemd voor een paar euro extra korting.

Laat maar even weten indien je hem daar besteld, dan stuur ik de verkoper een WhatsApp om het proces zoveel mogelijk te bespoedigen.
Heb m daar besteld, kun je een WhatsApp sturen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Over dat dweilen. Ik kan me niet voorstellen dat het rondslepen van zo'n lapje streeploos werkt. Laat staan op een donkere natuurstenen vloer. Zijn daar ervaringen mee (wellicht van andere bots)? Want als dat dweilen net zo goed werkt als dat de v1 zuigt, dan moet ik dat hebben :P

/edit
Overigens, ik zag op een screenshot dat de v2 zones heeft die je direct kunt aansturen, althans dat lijkt zo te zijn. Dus dat je het ding naar zone 2 kan sturen. Weet iemand of dat een app feature is, of dat dat exclusief v2 hardware is? Mijn gevoel zegt dat dit puur software zou moeten zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door UltraSub op 14-10-2017 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
DCNY schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 09:55:
[...]

Ga ik doen!
Hou er rekening mee dat de kans aanwezig is dat je tot maandag geen beweging ziet in je order.
In het weekend werkt hij niet namelijk ..

Maar ik ga hoe dan ook mijn best doen om iets voor elkaar te krijgen ;-)

Op welke naam heb je besteld? (mag ook per PB)

[ Voor 6% gewijzigd door smoken op 14-10-2017 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCNY
smoken schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 10:22:
[...]

Ga ik doen!
Hou er rekening mee dat de kans aanwezig is dat je tot maandag geen beweging ziet in je order.
In het weekend werkt hij niet namelijk ..

Maar ik ga hoe dan ook mijn best doen om iets voor elkaar te krijgen ;-)

Op welke naam heb je besteld? (mag ook per PB)
Heb je een bericht gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
UltraSub schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 09:58:
Over dat dweilen. Ik kan me niet voorstellen dat het rondslepen van zo'n lapje streeploos werkt. Laat staan op een donkere natuurstenen vloer. Zijn daar ervaringen mee (wellicht van andere bots)? Want als dat dweilen net zo goed werkt als dat de v1 zuigt, dan moet ik dat hebben :P

/edit
Overigens, ik zag op een screenshot dat de v2 zones heeft die je direct kunt aansturen, althans dat lijkt zo te zijn. Dus dat je het ding naar zone 2 kan sturen. Weet iemand of dat een app feature is, of dat dat exclusief v2 hardware is? Mijn gevoel zegt dat dit puur software zou moeten zijn.
Dat dweilen met zo'n robot is niets anders dan er met een nat doekje overheen vegen. Als ik dweil dan gebruik ik geen water en dweil met kracht en dat zie ik zo'n ding niet doen.
Het zal best werken om het stof op te dweilen, maar als je hond met heel vieze poten door je huis heeft gelopen krijg je dat er niet goed mee schoon.
Voor de meerprijs t.o.v. de versie 1 kan je misschien nog beter een dedicated dweil robot aanschaffen .

Voor wat betreft de zones. Versie 2 heeft een verbeterde radar, maar die feature is waarschijnlijk software matig en zou ook op versie 1 moeten kunnen , maar beide versies zullen eerst de ruimte moeten scannen om een blauwdruk te maken die je vervolgens kan gebruiken om een zone te markeren.

Misschien handig als de mods deze vraag naar het technische topic kunnen overhevelen?

[ Voor 14% gewijzigd door Medione1210 op 15-10-2017 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
DCNY schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 09:55:
[...]

Als het goed is, heb je een verzendbevestiging ontvangen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
smoken schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:07:
[...]

Als het goed is, heb je een verzendbevestiging ontvangen ;-)
Klopt, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Graag gedaan!
Ik gok dat je hem woensdag, uiterlijk donderdag, binnen zult hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
smoken schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:37:
[...]

Graag gedaan!
Ik gok dat je hem woensdag, uiterlijk donderdag, binnen zult hebben!
Dan al? :o

Ben waarschijnlijk aan t werk. Kan ik de bezorgtijd wijzigen? Weet niet precies met welke koeriersdienst hij verstuurd wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Bij mij was ie op donderdag binnen, verzonden op maandag/dinsdag.

Geen idee of je het kunt aanpassen, bij mij was het dhl volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesniper
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
Zo de Xiaomi is ook voor mij onderweg via Chinese intelligence Store 😀

Huis zat nog vol met drempels, deze allemaal weg gezaagd en een nieuwe vloer in 1 keer doorgelegd. Ben heel benieuwd naar het resultaat. Nu altijd veel zand etc. in huis door een kat en 2 kids.

Thnx voor alle tips hier, die heb ik gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:17

knakworst

Get more sats!

Zelf besteld bij gearbest met code XIAOMIVAC en Priority Line EU. 240 euro. Geen garantie dat je geen BTW hoeft te betalen, maar het is via DPD UK toch zonder BTW te hoeven betalen aangekomen.

Je moet wel geduld hebben bij gearbest, zelf op 24 september besteld, 16 oktober binnengekomen. Wellicht ook door de Chinese feestdagen dat het extra lang duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrovski75
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:43
knakworst schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:49:
Zelf besteld bij gearbest met code XIAOMIVAC en Priority Line EU. 240 euro. Geen garantie dat je geen BTW hoeft te betalen, maar het is via DPD UK toch zonder BTW te hoeven betalen aangekomen.

Je moet wel geduld hebben bij gearbest, zelf op 24 september besteld, 16 oktober binnengekomen. Wellicht ook door de Chinese feestdagen dat het extra lang duurde.
Dan heb je meer geluk dan ik, 14 september besteld en sinds 15 september de enige tracking voortgang: "Customer data received Southall".

Wordt dus waarschijnlijk vastgehouden door de Britse douane.. Na navraag bij GB wel een mailtje ontvangen dat GB max $50 bijdraagt aan eventuele douanekosten (ze weten dus waarschijnlijk meer dan de tracking aangeeft maar zijn daar niet open over :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Jarrovski75 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:28:
[...]

Dan heb je meer geluk dan ik, 14 september besteld en sinds 15 september de enige tracking voortgang: "Customer data received Southall".
Niets om je druk over te maken, die status had ik ook een dikke week.
Geen garantie uiteraard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:58
Ik heb er ook eentje gehaald.
Ik ben bij AliExpress en dan specifiek Perfection Technology geslaagd.
Donderdag besteld en vandaag (woensdag) reed hij zijn eerste rondje 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrovski75
Dacuuu schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:31:
[...]

Niets om je druk over te maken, die status had ik ook een dikke week.
Geen garantie uiteraard. :P
Ik dus ruim een maand nu...

Als ze nu gewoon communiceren dat er wat problemen zijn dan kan ik daar nog begrip voor opbrengen, maar Chinashops en communicatie lijkt een moeizame combinatie. Enkel als het om een 5-star rating gaat zijn ze er wél als de kippen bij..

Oh well, we wachten nog even door.. Mag die oude Roomba nog even doorschuifelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
  • Laatst online: 10-09 17:43
Jarrovski75 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:28:
[...]

Wordt dus waarschijnlijk vastgehouden door de Britse douane.. Na navraag bij GB wel een mailtje ontvangen dat GB max $50 bijdraagt aan eventuele douanekosten (ze weten dus waarschijnlijk meer dan de tracking aangeeft maar zijn daar niet open over :( )
Hier 8-10 besteld, sinds 13-10 op "Customer data received Southall"

Edit: ik lees je post nu pas goed, jij hebt sinds 15 september geen update meer gehad??

[ Voor 8% gewijzigd door Celica_T20 op 19-10-2017 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrovski75
Celica_T20 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:25:
[...]

Hier 8-10 besteld, sinds 13-10 op "Customer data received Southall"

Edit: ik lees je post nu pas goed, jij hebt sinds 15 september geen update meer gehad??
Klopt, ruim een maand geen update.

Ik kan nog even kijken of ik via de onofficiële GB support sectie op Fok iets kan achterhalen (raar dat GB dit schijnbaar via een publiek forum doet i.p.v. op de eigen site)... Maar anders probeer ik de order wel te annuleren, de 25 werkdagen zijn inmiddels voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
GB nu 238.12 excl 10.81 verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09:33
mierenfokker schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:23:
GB nu 238.12 excl 10.81 verzendkosten
Waar dan? Prijs lukt nog wel vanaf China. Vanuit EU is de prijs veel hoger en verzendkosten ook ruim meer dan 10.81 helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:48
Ook ik heb besloten om een xiaomi stofzuiger te gaan kopen en dan ga je natuurlijk kijken naar de voordeligste.

Wat raden jullie aan (volgens mij zijn dit de goedkoopste prijzen)
Gearbest verzenden met priority line inc coupon code NL-SI-Mirobot : 240 euro
Aliexpres verzenden vanuit duitsland: 290

Volgens mij zijn dit de 2 goedkoopste mogelijkheden waarbij je bij gearbest geen 100% zekerheid hebt dat je geen douanekosten hoeft te betalen.

of zijn er betere prijzen elders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e91
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03:36

e91

Dirk0s schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 09:54:
Ook ik heb besloten om een xiaomi stofzuiger te gaan kopen en dan ga je natuurlijk kijken naar de voordeligste.

Volgens mij zijn dit de 2 goedkoopste mogelijkheden waarbij je bij gearbest geen 100% zekerheid hebt dat je geen douanekosten hoeft te betalen.

DX.com €265 incl Btw verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Dirk0s schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 09:54:

Ik zou voor AliExpress gaan en heb zelf goede ervaringen met Chinese Intelligence Store (zie ook mijn eerdere uitleg voor wat extra korting bij die shop).

Wel een kanttekening: op dit moment heeft 1 mede tweaker problemen bij deze verkoper omdat er iets mis lijkt te zijn met zijn Charging Dock. Ik verwacht echter dat dit netjes opgelost gaat worden (ik heb veel contact met de verkoper, ook om dit garantiegeval netjes op te lossen).

Voor zover ik begrepen heb, zou je bij GearBest niet eens een reactie krijgen bij een eventueel technisch probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
smoken schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 10:41:
[...]

Ik zou voor AliExpress gaan en heb zelf goede ervaringen met Chinese Intelligence Store (zie ook mijn eerdere uitleg voor wat extra korting bij die shop).

Wel een kanttekening: op dit moment heeft 1 mede tweaker problemen bij deze verkoper omdat er iets mis lijkt te zijn met zijn Charging Dock. Ik verwacht echter dat dit netjes opgelost gaat worden (ik heb veel contact met de verkoper, ook om dit garantiegeval netjes op te lossen).

Voor zover ik begrepen heb, zou je bij GearBest niet eens een reactie krijgen bij een eventueel technisch probleem..
Dat is niet helemaal waar. Ook Gearbest reageert als je een ticket aanmaakt. Wel gaat het allemaal wat moeizaam, maar op Fok zit een NL medewerker van GB die je verder kan helpen. Ik heb bij een eerder probleem met een heel ander artikel uiteindelijk een heel nette vergoeding gekregen, maar je moet wel een lange adem hebben.

Ga er in alle gevallen vanuit dat het moeilijk zal worden om je garantie ook daadwerkelijk te kunnen claimen. Als je iets koopt in China moet je eigenlijk meteen als afgeschreven beschouwen, dan valt het altijd mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Medione1210 op 22-10-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
smoken schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:15:
Bij mij was ie op donderdag binnen, verzonden op maandag/dinsdag.

Geen idee of je het kunt aanpassen, bij mij was het dhl volgens mij.
Thanks voor de support! Hij is donderdag binnengekomen.. Wegens vakantie heb ik m vandaag bij de buren opgehaald, en hij rijdt nu vrolijk rond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
DCNY schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:21:
[...]

Thanks voor de support! Hij is donderdag binnengekomen.. Wegens vakantie heb ik m vandaag bij de buren opgehaald, en hij rijdt nu vrolijk rond :)
Heel graag gedaan en heel veel plezier ervan!!!
Medione1210 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 11:54:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Ook Gearbest reageert als je een ticket aanmaakt. Wel gaat het allemaal wat moeizaam, maar op Fok zit een NL medewerker van GB die je verder kan helpen. Ik heb bij een eerder probleem met een heel ander artikel uiteindelijk een heel nette vergoeding gekregen, maar je moet wel een lange adem hebben.
Helemaal duidelijk en goed om te horen dat er een medewerker van GearBest is op Fok welke bereikbaar is. Ik had hier op het forum gelezen dat GearBest niet super is qua aftercare, dus daar kwam mijn reactie vandaan.

[ Voor 51% gewijzigd door smoken op 22-10-2017 12:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
smoken schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:29:
[...]

Heel graag gedaan en heel veel plezier ervan!!!

[...]

Helemaal duidelijk en goed om te horen dat er een medewerker van GearBest is op Fok welke bereikbaar is. Ik had hier op het forum gelezen dat GearBest niet super is qua aftercare, dus daar kwam mijn reactie vandaan.
Je hebt ook tot een zekere hoogte gelijk hoor. Als je geen volhouder bent ga je bij GB niets voor elkaar krijgen.
Maar ook bij de AE verkopers moet je flink je best doen om garantie te krijgen, of je moet iemand zoals jij kennen die blijkbaar een kort lijntje met de verkoper heeft.
Gelukkig heeft AE een goede dispute regeling waar de verkopers nogal bang voor zijn (slechte beoordeling).

[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 22-10-2017 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Medione1210 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:14:
[...]

Je hebt ook tot een zekere hoogte gelijk hoor. Als je geen volhouder bent ga je bij GB niets voor elkaar krijgen.
Maar ook bij de AE verkopers moet je flink je best doen om garantie te krijgen, of je moet iemand zoals jij kennen die blijkbaar een kort lijntje met de verkoper heeft.
Gelukkig heeft AE een goede dispute regeling waar de verkopers nogal bang voor zijn (slechte beoordeling).
Ik hoop dat ik het snel opgelost krijg voor Imperium.
Dan weet ik ook meteen of ik (gezien het korte lijntje) meer kan betekenen voor de mensen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
  • Laatst online: 21-04 19:38
Hallo ik heb in middels al 3 stofzuigers gekocht bij Gearbest maar ik heb nu weer een order van 3 die ik mag bestellen.

bij wie kan ik ze het beste kopen ben niet zo bekent met aliexpress weet iemand de huidige prijzen?????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
Bandago 2804 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:45:
Hallo ik heb in middels al 3 stofzuigers gekocht bij Gearbest maar ik heb nu weer een order van 3 die ik mag bestellen.

bij wie kan ik ze het beste kopen ben niet zo bekent met aliexpress weet iemand de huidige prijzen?????
Lees eens een paar posts/pagina's hierboven. Als je er al 3 gekocht hebt dan zou je al van de hoed en de rand moeten weten, toch?

[ Voor 6% gewijzigd door Medione1210 op 22-10-2017 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Medione1210 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:48:
[...]

Lees eens een paar posts/pagina's hierboven. Als je er al 3 gekocht hebt dan zou je al van de hoed en de rand moeten weten, toch?
ja klopt maar de laatste x heb ik heel erg lang gewacht op de stofzuigers.

vandaar dat ik ze nu mss bij Ali wil bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Bandago 2804 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:54:
[...]

ja klopt maar de laatste x heb ik heel erg lang gewacht op de stofzuigers.

vandaar dat ik ze nu mss bij Ali wil bestellen.
Maar dat staat dus allemaal heel duidelijk in dit topic beschreven.... Levertijden vanuit Duitsland via Ali, ervaringen met Ali shops en zelfs Ali kortingscodes ..

(en nu heb ik alleen al over de reacties die ik in dit topic gegeven heb, er staan er nog meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
e91 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 10:27:
[...]

DX.com €265 incl Btw verzekering.
Thanks. Uiteindelijk bij DX gekocht met invoer en BTW verzekering voor €1,67 (vergoeding max. €40).
Totaal nog net < €250,- vanwege coupons, korting etc.

HEPA filter via Aliexpress besteld en complete kit ook. En nu maar wachten ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Theone098 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:12:
[...]

Thanks. Uiteindelijk bij DX gekocht met invoer en BTW verzekering voor €1,67 (vergoeding max. €40).
Totaal nog net < €250,- vanwege coupons, korting etc.

HEPA filter via Aliexpress besteld en complete kit ook. En nu maar wachten ;) .
Leuk, in de beginjaren kocht ik bij DX en het valt me op dat ze weer wat beginnen te concurreren. En door de tax free verzekering is het daar ook nog redelijk veilig bestellen. Al vergoeden ze maar een max bedrag, ik geloof iets van 40 dollar, en als ze je pakketje eruit pikken moet je een stuk meer betalen dan 40 dollar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
Medione1210 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:00:
[...]

Leuk, in de beginjaren kocht ik bij DX en het valt me op dat ze weer wat beginnen te concurreren. En door de tax free verzekering is het daar ook nog redelijk veilig bestellen. Al vergoeden ze maar een max bedrag, ik geloof iets van 40 dollar, en als ze je pakketje eruit pikken moet je een stuk meer betalen dan 40 dollar denk ik.
Dan komt er maximaal €80,- bij, waarvan dan €40,- wordt vergoed ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Theone098 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:10:
[...]

Dan komt er maximaal €80,- bij, waarvan dan €40,- wordt vergoed ;) .
Netjes toch, want ik neem aan dat de verzekering ook maar een paar euro is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
Medione1210 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:46:
[...]

Netjes toch, want ik neem aan dat de verzekering ook maar een paar euro is?
Zeker! Verzekering €1,67 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Theone098 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:53:
[...]

Zeker! Verzekering €1,67 :+
Laat nog even weten wanneer je 'm binnen hebt. Als het een beetje vlot gaat dan kan DX in het rijtje van de AE en GB verkopers die nu ook redelijk vlot en tax free verzenden(GB geeft geen garantie maar in praktijk heeft geloof ik niemand nog tax hoeven te betalen).
Jammer genoeg doet Banggood niet meer mee met de concurrentie :?

[ Voor 26% gewijzigd door Medione1210 op 22-10-2017 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
Medione1210 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:09:
[...]

Laat nog even weten wanneer je 'm binnen hebt. Als het een beetje vlot gaat dan kan DX in het rijtje van de AE en GB verkopers die nu ook redelijk vlot en tax free verzenden(GB geeft geen garantie maar in praktijk heeft geloof ik niemand nog tax hoeven te betalen).
Jammer genoeg doet Banggood niet meer mee met de concurrentie :?
Doe ik. Voorlopig staat 'ie op betaald :o .

Bestelling wordt klaargemaakt voor verzending :P

[ Voor 5% gewijzigd door Theone098 op 22-10-2017 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Gisteren toch maar de knoop doorgehakt en de Xiaomi Mi Vacuum besteld bij Gearbest voor 240 euro. Ik kreeg met shopkorting net geen 6 euro cashback. Ik heb gekozen voor priority shipping, dus ik ben benieuwd. Ik heb gezien dat ik op dispatch faster kan klikken, wat doet dit precies? Kent het ook nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Ik zou die knop zeker gebruiken. Heb er inmiddels al 3 gekocht. Waarvan ik twee steeds de knop heb gebruik en eentje niet. De 3de heeft veel langer er over gedaan dan de eerste 2. Dus gewoon paar x klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgfkas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 20:57
Zondag 22/10 besteld voor €238,12 bij HK warehouse van Gearbest. Shipping method: DPDUK1
Maandag de melding "2017-10-23 11:20 Southall, Your parcel is on its way"

Met een beetje mazzel komt m'n zuiger dus niet uit Hong Kong warehouse maar uit Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgfkas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 20:57
Maar volgens mij zie ik dat verkeerd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
wgfkas schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:57:
Zondag 22/10 besteld voor €238,12 bij HK warehouse van Gearbest. Shipping method: DPDUK1
Maandag de melding "2017-10-23 11:20 Southall, Your parcel is on its way"

Met een beetje mazzel komt m'n zuiger dus niet uit Hong Kong warehouse maar uit Engeland.
Helaas, ze sturen hem van HK naar UK alwaar hij met DPD UK naar Nederland komt. Het duurt nog zeker een week voordat hij in UK aankomt en gedurende deze tijd zal hij dus op deze status blijven staan.

Ik heb 8-10 besteld, hij is verstuurd op 13-10 en sindsdien staat hij op "Southall, Your parcel is on its way". Dat is dus inmiddels 11 dagen, waardoor ik licht ongeduldig begin te worden. Anderen waarbij die ook nu onderweg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Celica_T20 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:32:
[...]

Helaas, ze sturen hem van HK naar UK alwaar hij met DPD UK naar Nederland komt. Het duurt nog zeker een week voordat hij in UK aankomt en gedurende deze tijd zal hij dus op deze status blijven staan.

Ik heb 8-10 besteld, hij is verstuurd op 13-10 en sindsdien staat hij op "Southall, Your parcel is on its way". Dat is dus inmiddels 11 dagen, waardoor ik licht ongeduldig begin te worden. Anderen waarbij die ook nu onderweg is?
Geen zorgen het kan even duren als hij hier wijzig dan gaat het snel...nog ff geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Ik zit er aan te denken om een klein virtual wal driehoekje te maken voor mijn kleed. De hoeken zijn net iets hoger, hier blijft hij soms even op steken waarna de banden een beetje slippen/piepen. Daarna gaat hij verder.
In de nacht kan dat geluid alleen irritant zijn.
Mijn vragen:
Kan je een klein driehoekje maken (5x5x7cm ofzo?) en ziet hij dat dan gewoon als een soort dikke stoelpoot?
Waar kan ik het goedkoopst zo’n stripje halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Smobbo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:35:
Ik zit er aan te denken om een klein virtual wal driehoekje te maken voor mijn kleed. De hoeken zijn net iets hoger, hier blijft hij soms even op steken waarna de banden een beetje slippen/piepen. Daarna gaat hij verder.
In de nacht kan dat geluid alleen irritant zijn.
Mijn vragen:
Kan je een klein driehoekje maken (5x5x7cm ofzo?) en ziet hij dat dan gewoon als een soort dikke stoelpoot?
Waar kan ik het goedkoopst zo’n stripje halen?
Koop een ander kleed heb ik ook gedaan bij Leenbakker voor 40 euro.

Niet elke magneetstrip werkt alleen van Xiamomi zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Bandago 2804 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:42:
[...]

Koop een ander kleed heb ik ook gedaan bij Leenbakker voor 40 euro.

Niet elke magneetstrip werkt alleen van Xiamomi zelf.
Haha, ja dat kan ook, maar was ik niet van plan.
Het kleed is meer waard dan de Xiaomi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
Bandago 2804 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:26:
[...]

Geen zorgen het kan even duren als hij hier wijzig dan gaat het snel...nog ff geduld.
Je hebt gelijk. Vannacht is de status veranderd, hij is aangekomen in UK. Volgens de status wordt hij morgen afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Celica_T20 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:25:
[...]

Je hebt gelijk. Vannacht is de status veranderd, hij is aangekomen in UK. Volgens de status wordt hij morgen afgeleverd.
Mooi ben benieuwd hoe hij bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
Bandago 2804 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:57:
[...]

Mooi ben benieuwd hoe hij bevalt
Heel goed, ik heb hem zelf al een jaar :D

Deze is voor mijn ouders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bandago 2804
Celica_T20 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:03:
[...]

Heel goed, ik heb hem zelf al een jaar :D

Deze is voor mijn ouders
Ow oke.lol ik heb er inmiddels ook al 6 gekocht voor vrienden en familie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Huidige prijs bij Gearbest met kortingscode inc gratis shipping, volgens mij is de kortingscode veranderd. PM me maar als je de code wil gebruiken.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oyYZ7gD.png

[ Voor 5% gewijzigd door Dacuuu op 26-10-2017 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:17

knakworst

Get more sats!

Tweede stofzuiger bij Gearbest besteld (dat zegt wat over de tevredenheid over de stofzuiger). Krijg nu deze mail:

Dear Customer,

Thank you for placing an order with us.

We sincerely apologize for any inconvenience caused, however due to restrictions with your previous shipping method, your order has been sent out with registered mail. This may cause a slight delay to the delivery. As a gesture of goodwill for this time only, if you incur any import tax due to this, kindly offer us the tax receipt, and we will refund you about this tax fee.

We once again apologize for any inconvenience.

Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards,

Gearbest Customer Service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-08 12:17
knakworst schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:58:
Tweede stofzuiger bij Gearbest besteld (dat zegt wat over de tevredenheid over de stofzuiger). Krijg nu deze mail:

Dear Customer,

Thank you for placing an order with us.

We sincerely apologize for any inconvenience caused, however due to restrictions with your previous shipping method, your order has been sent out with registered mail. This may cause a slight delay to the delivery. As a gesture of goodwill for this time only, if you incur any import tax due to this, kindly offer us the tax receipt, and we will refund you about this tax fee.

We once again apologize for any inconvenience.

Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards,

Gearbest Customer Service
Bereid je maar voor... Die mail kreeg ik twee weken geleden ook, en na deze week aan de bel getrokken te hebben dat ik ngo steeds niets ontvangen had kreeg ik het volgende:
Dear xxx,

Thank you for placing an order with Gearbest.
We sincerely apologize that you have yet to receive your original package due to an unforeseen shipping issue.
We were arranging to reship your package to you, however unfortunately, the product your ordered is now unavailable.

It is never our intention to disappoint our valued customers and we wish to offer you an exceptional gesture of good will by way of apology.

Please see our solutions below:
1. Wait For The Item
Continue to wait for the item. We will work to ship the package to you as soon as possible.

By way of apology we will refund you 5% of the order value for every week that your package is delayed over the stated estimated delivery time. This refund will be processed to your online Wallet upon receipt of your item.

2. Full Refund To Your Original Account
We will therefore refund your order in full to your original payment account and additionally offer you a 10% refund of the order value to your online Wallet.

For PayPal refunds, kindly allow up to 48 hours.
For credit card refunds, please allow between 7-14 business days.
If you would like to choose online Wallet refund kindly let us know, we can process this transaction within 24 hours.

Kindly let us know your decision.
Once again we apologize for this issue and appreciate your kind understanding.

Best regards,
Best apart aangezien hij gewoon beschikbaar is op de website. Ben mezelf nog af aan het vragen wat ik nu ga doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrovski75
siddler schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:33:
[...]

Bereid je maar voor... Die mail kreeg ik twee weken geleden ook, en na deze week aan de bel getrokken te hebben dat ik ngo steeds niets ontvangen had kreeg ik het volgende:

[...]

Best apart aangezien hij gewoon beschikbaar is op de website. Ben mezelf nog af aan het vragen wat ik nu ga doen..
Same here.. Eerst aanbod voor (gedeeltelijk) betalen import duties, daarna dat tweede mailtje over een resend (maar geen voorraad i.t.t. de gemelde voorraad op de productpagina)..

Twijfel ook een beetje wat te doen..

Baal hiervan. Zodra een bestelling groter is dan een USB kabel/telefoonhoesje proberen die shops allemaal wegen te vinden om douanekosten te ontwijken, met dit gedoe tot gevolg. Dit werken we natuurlijk zelf in de hand als kopers op zoek naar de beste deal zonder extra kosten. Met fatsoenlijke en tijdige communicatie vanuit de verkoper zou dit nog niet zo'n probleem zijn, maar op de wijze waarop GB communiceert...

Ik ga denk ik voor een refund en weer verder kijken bij Ali/DX etc..

[ Voor 6% gewijzigd door Jarrovski75 op 27-10-2017 01:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik kan je de Chinese intelligence store (AliExpress) van harte aanraden, ze hebben ook een EU warehouse waar je vanuit kunt bestellen, dan heb je hem met een week in huis.

Ik heb daar enkele weken geleden mijn robot besteld en na een week plezier er van hebben gehad bleek mijn oplaadstation defect geraakt te zijn. balen als een stekker natuurlijk (haha, stekker.. ;) )

meteen contact opgenomen met de seller, maar die reageerde in eerste instantie niet heel erg vlot, maar dankzij Smoken (user hier op het forum) die als tussenpersoon optrad welke whatsapp contact heeft met de verkoper, ging alles redelijk vlot met als gevolg dat ik nu een vervangend docking station opgestuurd krijg. Mocht je dus daar bestellen / besteld hebben, voel je vrij contact op te nemen met Smoken.

Bedankt Smoken :-)

Ik was er wat huiverig voor, maar tot nu toe heb ik dus prima aanspraak kunnen maken op de garantie.

[ Voor 5% gewijzigd door Imperium op 27-10-2017 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-08 12:17
Jarrovski75 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 01:40:
[...]

Same here.. Eerst aanbod voor (gedeeltelijk) betalen import duties, daarna dat tweede mailtje over een resend (maar geen voorraad i.t.t. de gemelde voorraad op de productpagina)..

Twijfel ook een beetje wat te doen..

Baal hiervan. Zodra een bestelling groter is dan een USB kabel/telefoonhoesje proberen die shops allemaal wegen te vinden om douanekosten te ontwijken, met dit gedoe tot gevolg. Dit werken we natuurlijk zelf in de hand als kopers op zoek naar de beste deal zonder extra kosten. Met fatsoenlijke en tijdige communicatie vanuit de verkoper zou dit nog niet zo'n probleem zijn, maar op de wijze waarop GB communiceert...

Ik ga denk ik voor een refund en weer verder kijken bij Ali/DX etc..
Gisteravond via het ticket gevraagd wat hun verwachte delivery date zou zijn als ik m nu toch op zou laten sturen. Vanochtend de reactie gekregen dat het pakket nog gecleared moest worden in Londen, maar dat het over 2 dagen verstuurd zou worden.

Weet iemand of dit betekent dat ik belasting moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Laatst online: 12-09 17:07
model 1 in combinatie met de Xiaomi Mop in plaats van 2 is ook een mogelijkheid. Ik ga nog een paar reviews af, wellicht dat ik de mop ook ga kopen naast de model 1 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
Theone098 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:13:
[...]

Doe ik. Voorlopig staat 'ie op betaald :o .

Bestelling wordt klaargemaakt voor verzending :P
Nog steeds :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op Geekbuying wordt de eerste versie (international versie met EU plug) en EU warehouse (DE/ES)
voor 340 euro aangeboden en verzending voor 4 euro. Voor een paar euro extra heb je ook de mogelijkheid voor een transportverzekering en de mogelijkheid om het toestel terug te sturen naar Duitsland indien er iets defect is.

https://www.geekbuying.co...Robot---White-387822.html

De tweede versie is ook beschikbaar voor 340 euor maar transport is een 50 euro via DHL ...

[ Voor 21% gewijzigd door blowk op 30-10-2017 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
blowk schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:00:
Op Geekbuying wordt de eerste versie (international versie met EU plug) en EU warehouse (DE/ES)
voor 340 euro aangeboden en verzending voor 4 euro. Voor een paar euro extra heb je ook de mogelijkheid voor een transportverzekering en de mogelijkheid om het toestel terug te sturen naar Duitsland indien er iets defect is.

https://www.geekbuying.co...Robot---White-387822.html

De tweede versie is ook beschikbaar voor 340 euor maar transport is een 50 euro via DHL ...
Is niet duur voor de 2e versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
Imperium schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:27:
[...]

Is niet duur voor de 2e versie....
Nee inderdaad, ik zat ook al te kijken; 390,- totaal. Alleen met DHL bijna garantie op douanekosten. Misschien is Gearbest dan beter; 399,- en gratis verzending met DPD UK (priority line).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 14:00
Celica_T20 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:43:
[...]

Nee inderdaad, ik zat ook al te kijken; 390,- totaal. Alleen met DHL bijna garantie op douanekosten. Misschien is Gearbest dan beter; 399,- en gratis verzending met DPD UK (priority line).
Hoe kom je uit op 399 bij Gearbest? Als je de internationale versie selecteert wordt de prijs bij mij 512.78 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
Vinny1 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:00:
[...]

Hoe kom je uit op 399 bij Gearbest? Als je de internationale versie selecteert wordt de prijs bij mij 512.78 euro.
Oeps, dat klopt inderdaad niet, nu bij Gearbest: https://www.gearbest.com/...me-tech-special-1619.html
internationale versie $549,- = €470,-

Dan is Geekbuying een betere deal.

Wat is eigenlijk het verschil tussen de 'normale' en internationale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Celica_T20 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:35:
[...]

Oeps, dat klopt inderdaad niet, nu bij Gearbest: https://www.gearbest.com/...me-tech-special-1619.html
internationale versie $549,- = €470,-

Dan is Geekbuying een betere deal.

Wat is eigenlijk het verschil tussen de 'normale' en internationale versie?
Er zit een EU stekker bij de internationale versie.
Anders kan je zelf een wit tweepolig kabeltje kopen of een verloopstukje gebruiken bij de andere versies.

Bij DHL heb je inderdaad groter kans op douane kosten, maar ik vermoed dat de totaalprijs dan nog lager zal liggen Gearbest....

Bij Geekbuying is er ook een promo lopend. Voor 200 euro + verzending kan je de eerste versie kopen.
https://www.geekbuying.co...Robot---White-386625.html.

[ Voor 22% gewijzigd door blowk op 01-11-2017 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
blowk schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:53:
[...]
Er zit een EU stekker bij de internationale versie.
Anders kan je zelf een wit tweepolig kabeltje kopen of een verloopstukje gebruiken bij de andere versies.
Dus €42,73 voor een verloopstekkertje? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Celica_T20 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:56:
[...]

Dus €42,73 voor een verloopstekkertje? 8)7
Yup, je kan beter de Chinese versie kopen en zelf voor een verloopstekker kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
blowk schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:35:
[...]

Yup, je kan beter de Chinese versie kopen en zelf voor een verloopstekker kijken!
Zit er ook geen Engels talige software op in plaats van Chinese? Of kan je dit ook gewoon downloaden via Xiaomi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Vinny1 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:02:
[...]

Zit er ook geen Engels talige software op in plaats van Chinese? Of kan je dit ook gewoon downloaden via Xiaomi?
Je kunt de taal van de app en de stem van de robot in de app aanpassen. Ze zijn allemaal standaard in t Chinees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinny1 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:02:
[...]

Misschien zal dit standaard in het Engels staan en een kleine papieren manual in het Engels, maar voor deze rest is hetzelfde toestel.
Zoals met de vorige versie kan je via de app de taal zelf aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Op dit moment is bij Gearbest de goedkoopste Vacuum2.
Daarmee bedoel ik niet dat het de allergoedkoopste online is, maar de laagste prijs op gb zelf.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Dwc3PSc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
Dacuuu schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:38:
Op dit moment is bij Gearbest de goedkoopste Vacuum2.
Daarmee bedoel ik niet dat het de allergoedkoopste online is, maar de laagste prijs op gb zelf.
[afbeelding]
Mag ik vragen welke coupon je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiew
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 14:17
De deal op geekbuying voor v1 is zeer interessant. Vraag me toch nog steeds af wat de risico's zijn op extra douane kosten. Zag geen verzekering bij hen hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamiblik
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 11:53
Mm...totale kosten komen bij Geekbuying op 292 USD. Er zit daarvoor wel een EU plug bij, volgens de klantenservice.

Is dit nog steeds de beste deal? Want wil het apparaat graag kopen. Ben ook benieuwd naar de douanekosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Bamiblik schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 06:51:
Mm...totale kosten komen bij Geekbuying op 292 USD. Er zit daarvoor wel een EU plug bij, volgens de klantenservice.

Is dit nog steeds de beste deal? Want wil het apparaat graag kopen. Ben ook benieuwd naar de douanekosten.
Bij Chinese Intelligence Store op AliExpress is hij €297,- en daar krijg je nog een paar euro extra korting als je de code gebruikt die ik al vaker gedeeld heb hier. Daarnaast weet je 100% zeker dat je geen tax betaald....want hij komt uit Duitsland (heb je hem ook nog snel binnen).
Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Let op:
Technische discussie over model 1 (2016) kan in Xiaomi Mi Vacuum (robotstofzuiger) 2016
Technische discussie over model 2 (2017) kan in Xiaomi Mi Vacuum 2017 (versie 2)
Technische discussie over Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019) kan in [Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019)] Ervaringen & Discussie