Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09:33
Mwah, mijzelf quoten.... 8)7

Ik heb op 22-10 besteld en nu, 4-11, staat de bestelling nog steeds op "bereid zending voor..." bij DX.com.
De shop heet Xiaomi, maar of het de officiële store is?

Wordt verzonden binnen 7-10 dagen, die periode zijn we al voorbij. Ik heb er maar eens een bericht aan gewaagd maar ik weet niet hoe ik de shop kan bereiken. Ik heb het daarom maar via de knop "beter prijs gezien" gedaan.

Ik wacht nog ff..... :-( ...

Overigens, alle accessoires zijn al binnen. HEPA filters, borstels etc. :F
smoken schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:18:
[...]

Bij Chinese Intelligence Store op AliExpress is hij €297,- en daar krijg je nog een paar euro extra korting als je de code gebruikt die ik al vaker gedeeld heb hier. Daarnaast weet je 100% zeker dat je geen tax betaald....want hij komt uit Duitsland (heb je hem ook nog snel binnen).
Als ik deze kon vinden, had ik het meteen gedaan. De andere kan ik nog annuleren. Maar ik zie deze aanbieding voor deze prijs nergens. En de store die jij noemt heeft alleen nog versie 2.

[ Voor 35% gewijzigd door Theone098 op 04-11-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Theone098 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:35:

Ik heb op 22-10 besteld en nu, 4-11, staat de bestelling nog steeds op "bereid zending voor..." bij DX.com.

Wordt verzonden binnen 7-10 dagen, die periode zijn we al voorbij. Ik heb er maar eens een bericht aan gewaagd maar ik weet niet hoe ik de shop kan bereiken. Ik heb het daarom maar via de knop "beter prijs gezien" gedaan.

[...]

Als ik deze kon vinden, had ik het meteen gedaan. De andere kan ik nog annuleren. Maar ik zie deze aanbieding voor deze prijs nergens. En de store die jij noemt heeft alleen nog versie 2.
Nee hoor, je kunt versie 1 nog gewoon kopen met "mijn" korting (even zoeken in dit topic op mijn naam"). €297,11 vanuit Duitsland naar Nederland, geen tax.

Bij deze de link naar het artikel in die winkel:

http://s.aliexpress.com/aYJF77nU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
Thanks. Heb mijn order zojuist afgezegd bij dx.com. Als ik daar een bevestig van heb, bestel ik zeer waarschijnlijk bij deze store. Ik heb alvast besteld met de code volgens de bekende procedure.
En weer gecancelled bij aliexpress, er wordt nu een bezorgdatum door DX genoemd. Ik zal die afwachten en dan eventueel weer reclameren..

[ Voor 48% gewijzigd door Theone098 op 04-11-2017 15:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:17
Voor €231,90 inc shipping en EU Express (zonder extra kosten) bij GB.
Plaatje is klikbaar naar gearbest.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GYsO3eG.png

[ Voor 107% gewijzigd door Dacuuu op 24-11-2017 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matomatisch
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-09 10:50
Hallo allen,

Ben al een tijd aan het rondkijken op het forum hier, en nu toch maar besloten een account aan te maken. Ik ben zegmaar een beetje 'verslaafd' geworden van slimme lampen e.d. en manlief had wat laten vallen over robotstofzuigers.

Na een tijdje rondkijken en twijfelen toch maar ervoor gegaan en versie 2 van de Xiaomi robotstofzuiger besteld via Gearbest. Ik zie nu dat er bij Shipping method 'DPDUK1' staat, en had hier een paar posts terug iets gelezen van douanekosten als er met DPD verzonden wordt. Is dat altijd zo via DPD?

Verder ben ik benieuwd wanneer ik hem in handen heb, ik heb nog nooit iets via China besteld. Duimen maar d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tvern
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-08 23:12
Ik sta op het punt een stofzuigen op GB te kopen met de code die Dacuuu hierboven gepost heeft (bedankt!), maar loop tegen een paar vragen aan:
- Ik zie nergens een melding van EU Express, of de optie een EU warenhuis te kiezen. (alleen China/Hongkong). Wordt hier de verzendmethode "to Netherlands Via Priority Line" bedoeld, of moet ik nog ergens alert op zijn?
- Is er iets te zeggen over de betrouwbaarheid van deze methode? Ik snap dat er geen garanties zijn.
- Mocht ik pech hebben, klopt het dan dat de bijkomende kosten ca. €85 zullen zijn? Dit is het bedrag dat ik op invoercalculator.nl voorgeschoteld krijg, maar de berekening ervan is me niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via Perfection Technology op AliExpress heb je ook de mogelijkheid om het toestel via Duitsland te versturen zoals ook andere webshops op AliExpress dit aanbieden (zie vorige posts van mede Tweakers). Op die manier hoef je normaal geen invoerrechten te betalen.
Gebruik de AliExpress app om de laagste prijs te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 17:43
De beste verzending van Gearbest is inderdaad "to Netherlands Via Priority Line" wat later aangeduid wordt als DPDUK. Er is geen garantie dat er geen douanekosten betaald hoeven te worden, maar de kans is zeer klein. Deze verzendmethode duurt iets langer (ca. 2 weken). Ik heb laatst nog een besteld via Gearbest.

Ik vraag me eigenlijk wel af of het sowieso mogelijk is om douanekosten te krijgen. Je krijgt namelijk een tracking code van UK naar NL, wat douanekosten vrij is. Van China naar UK ben jij niet de ontvanger, noch de verzender, knap als die rekening dan bij jou terecht kan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedepe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 10:21

renedepe

wheeeeelp!!!

Ik heb de mijne op 9-10 besteld bij GearBest met de "Netherlands Priority Line" verzendmethode. Deze zending loopt inderdaad via engeland waardoor de kans op douane kosten aanzienlijk klein schijnt te zijn (maar niet onmogelijk!). 12-10 was de robot verstuurd en uiteindelijk op 30-10 is deze bij mij thuis afgeleverd zonder extra douane kosten! Inmiddels rijdt hij vrolijk zijn rondjes elke dag :-).

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
Zojuist het bedrag terug gekregen van dx en weer besteld bij GB. Ik kan voor het prijsverschil en de positieve berichten het toch niet nalaten om voor GB te gaan.

@Dacuuu Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatanas
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 22:34
Dacuuu schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:08:
Voor €239,29 inc shipping en EU Express (zonder extra kosten) bij GB.
[afbeelding]
Hoe krijg je hem voor dit prijsje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
thatanas schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:53:
[...]

Hoe krijg je hem voor dit prijsje?
Het plaatje is klikbaar, stofzuiger toevoegen aan winkelmand, inloggen als je niet ingelogged bent. In mijn plaatje zie je de kortingscode, die voer je in. En dan zie je prijs omlaag gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tvern
  • Laatst online: 17-08 23:12
Bedankt voor de info Celica. Ik heb net besteld.
Om mijn eigen vraag nog even te beantwoorden: EU Express komt later in het bestelproces terug als supoptie van priority line shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatanas
Dacuuu schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:17:
[...]

Het plaatje is klikbaar, stofzuiger toevoegen aan winkelmand, inloggen als je niet ingelogged bent. In mijn plaatje zie je de kortingscode, die voer je in. En dan zie je prijs omlaag gaan. ;)
Dankjewel. Zat even niet goed te kijken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
Tvern schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:23:
Bedankt voor de info Celica. Ik heb net besteld.
Om mijn eigen vraag nog even te beantwoorden: EU Express komt later in het bestelproces terug als supoptie van priority line shipping.
Hij was bij mij met de code een paar euro meer dan in jouw plaatje.... maar nog steeds een mooie aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatanas
Theone098 schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:32:
[...]

Hij was bij mij met de code een paar euro meer dan in jouw plaatje.... maar nog steeds een mooie aanbieding.
1 euro 20 om precies te zijn. Ik heb hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
Klopt....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lovedmenace
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-06-2022
Vandaag ook besteld via AliExpress. Via de link van Smoken, toch prettig als er iemand contact heeft met de verkoper, mocht er iets mis mee zijn.

[ Voor 78% gewijzigd door Lovedmenace op 06-11-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
Klopt, maar om daar nou > 20% (bijna 25%) meer voor te betalen vind ik erg veel. De tijd zal het leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Zo, even mijn laatste post aangepast, nieuwe kortingscode, nog meer korting. Hij is nu te koop voor €231,90 inc shipping en rambam. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azlec
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 14:34
Iemand ervaring met GB shipping naar België? Er lijken hier redelijk wat mensen te zijn die hem hebben binnen gehad zonder douanekosten, maar niet geheel duidelijk of het om België of Nederland gaat.

@Dacuuu Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tarantula-
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-07 17:06
Heb al eens carbon wielen via dpd toegestuurd gekregen naar België zonder extra kosten. Denk dat ik het erop ga wagen :)

thx voor de code en de link

[ Voor 4% gewijzigd door -Tarantula- op 06-11-2017 19:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDoXke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 07:18
Azlec schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:02:
Iemand ervaring met GB shipping naar België? Er lijken hier redelijk wat mensen te zijn die hem hebben binnen gehad zonder douanekosten, maar niet geheel duidelijk of het om België of Nederland gaat.

@Dacuuu Bedankt!
Ja, ik! Zonder extra kosten via de priority line (via DPD uk) via gearbest naar België laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-07-2022
Heeft iemand enig idee of er een EU plug zit bij de gearbest versie? En waar ik die anders het makkelijkst kan kopen?

Je wil hem toch gelijk gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:49
siempievk schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:31:
Heeft iemand enig idee of er een EU plug zit bij de gearbest versie? En waar ik die anders het makkelijkst kan kopen?

Als het er niet bijzit. Stekker doorknippen met een tang. Strippen. Dan zie je 2 of 3 dunnere kabels. Bij de bouwmarkt kun je stekkers kopen. Deze kun je dan vastzetten aan je kabel. Verloop plug heb je dan niet meer nodig. Stekker kost volgens mij max 3 euro bij de bouwmarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
Bij de Gearbest versie zit een lage kwaliteit verloopstekker van CN naar EU. Je kunt beter voor een paar euro een nieuwe kabel kopen, aansluiting is een standaard C7.

https://www.allekabels.nl...857/apparaatsnoer-c7.html

Op internet of bij de lokale bouwmarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
Top! Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
siempievk schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:31:

Liggen er tientallen bij de kringloop. Vaak voor een kwartje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Laatst online: 12-09 17:07
@siempievk idd, zoals hierboven aangegeven bij een kringloop proberen. maar vaak heb je zo een kabel nog gewoon thuis liggen (zoals in mijn geval :) ). denk aan oude elektronica (zoals 'n dvd/vhs-speler)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Heb hem ook maar via GB besteld. Inclusief 5,5e verzekering kwam hij op 237,40e

@Dacuuu bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgfkas
  • Laatst online: 10-09 20:57
Krijg net volgende mail van GearBest:
Dear Valued Customer,

Thank you for placing an order with us.

We have already shipped your items out. Kindly note that due to it being peak season the shipping company is experiencing delays in updating their online data.

We sincerely apologize for this, but please rest assured your package will be delivered as normal.
The estimated shipping time is valid regardless of the tracking site availability.

We appreciate your understanding and support.

Please do not reply to this message directly. If you have any questions regarding your order please contact our Support Center.

Best regards,
Gearbest Customer Service

https://www.gearbest.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde mail gekregen:

Dear Valued Customer,

Thank you for placing an order with us.

We have already shipped your items out. Kindly note that due to it being peak season the shipping company is experiencing delays in updating their online data.

We sincerely apologize for this, but please rest assured your package will be delivered as normal.

The estimated shipping time is valid regardless of the tracking site availability.

We appreciate your understanding and support.

Please do not reply to this message directly. If you have any questions regarding your order please contact our Support Center.

Best regards,

23-10 besteld nog niks binnen! DPDUK staat nog steeds op Your parcel is on its way, Southall weet iemand hoe lang dit ongeveer gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDoXke
Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:29:
23-10 besteld nog niks binnen! DPDUK staat nog steeds op Your parcel is on its way, Southall weet iemand hoe lang dit ongeveer gaat duren?
Het duurde hier 2a3 weken voor de status veranderde, daarna was hij 2 dagen later in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedepe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 10:21

renedepe

wheeeeelp!!!

ParaDoXke schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:44:
[...]

Het duurde hier 2a3 weken voor de status veranderde, daarna was hij 2 dagen later in huis.
Hier hetzelfde. Dat southall staat er echt 3 weken voordat er iets veranderd. Als het veranderd, dan is ie er ook binnen 2 dagen. Geduld is een schone zaak bij China shopping ;-).

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
Er komt een groot shopping "feest" op AliExpress vanaf 11-11.
Veel producten worden dan met korting (op de originele prijs, dus uiteindelijk komt het op hetzelfde neer waarschijnlijk) verkocht.

De verkoper (Chinese Intelligence Store) heeft me gevraagd om aan jullie door te geven dat bij bestellingen ECHT de code die ik hier in het topic genoemd heb moet worden ingegeven. Deze bestellingen krijgen namelijk voorrang qua verzending ... ze verwachten anders een zeer lange levertijd.

Just ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:29:
Zelfde bericht en status op DPDUK, 20 okt. besteld.
We moeten nog even geduld hebben ;)

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
smoken schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:02:
Er komt een groot shopping "feest" op AliExpress vanaf 11-11.
Veel producten worden dan met korting (op de originele prijs, dus uiteindelijk komt het op hetzelfde neer waarschijnlijk) verkocht.

De verkoper (Chinese Intelligence Store) heeft me gevraagd om aan jullie door te geven dat bij bestellingen ECHT de code die ik hier in het topic genoemd heb moet worden ingegeven. Deze bestellingen krijgen namelijk voorrang qua verzending ... ze verwachten anders een zeer lange levertijd.

Just ter info.
Ook enig idee wat de totaal prijs zal worden? Vraag mij af of ze tegen Gearbest op kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
siempievk schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:25:
[...]

Ook enig idee wat de totaal prijs zal worden? Vraag mij af of ze tegen Gearbest op kunnen.
Ik denk dat de prijs niet veel zal verschillen.
Daarnaast: de prijs van GearBest gaan ze sowieso niet evenaren aangezien er verzonden wordt vanuit Duitsland.

Dus 100% zeker geen importkosten en snelle verzending (bij voorraad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
Ik zie dat op 11/11 de Uitverkoop prijs: € 276,96 wordt bij aliexpress Perfection Technology. Voor deze prijs had ik hem daar wel willen bestellen ipv Gearbest

Sorry was nog niet helemaal wakker :o

[ Voor 13% gewijzigd door mierenfokker op 09-11-2017 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azlec
Dat zou dan wel de prijs zijn verzonden vanuit China, zonder accessoires. Niet vanuit Duitsland.

Verzonden vanuit Duitsland zou neerkomen op €315,5. Incl accessoires.

[ Voor 27% gewijzigd door Azlec op 09-11-2017 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Het is nog goedkoper (inclusief priority line) bij Gearbest. Met code 1111NLSI008 wordt het €223,31.

[ Voor 25% gewijzigd door Suli op 09-11-2017 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 09:21
Suli schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:53:
Het is nog goedkoper (inclusief priority line) bij Gearbest. Met code 1111NLSI008 wordt het €223,31.
Met die code wordt hij bij mij juist duurder? Ik zit dan ineens op €361.50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Dijkhuis schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:23:
[...]

Ingelogged zijn, dat werkt. :9

't plaatje is klikbaar ->Stofzuiger in je mandje -> Inloggen -> kortingscode invoeren. Let op met de kortingscode, na de S komt er een hoofdletter i. Dus je hebt cijfers en HOOFDLETTERS :P

Knip, geen referal links plaatsen.

[ Voor 26% gewijzigd door Zeehond op 09-11-2017 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
Dijkhuis schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:23:
[...]

Je moet ingelogd zijn.

De prijs linkt al direct naar de product (zonder referentie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-07 13:44
Theone098 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:35:

[...]

Staat bij mij sinds 25/10 op prepare shipment. Na een korte mail vroegen ze om nog 5 dagen geduld te hebben. Nog meer die vertraagde shipments hebben bij DX? Destijds goede aanbieding, was 247 incl. tax verzekering. Nu ben ik minder te spreken over de afhandeling.

Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
AceAlpha schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:18:
[...]

Staat bij mij sinds 25/10 op prepare shipment. Na een korte mail vroegen ze om nog 5 dagen geduld te hebben. Nog meer die vertraagde shipments hebben bij DX? Destijds goede aanbieding, was 247 incl. tax verzekering. Nu ben ik minder te spreken over de afhandeling.
Ik heb nu voor minder geld bij Gearbest besteld en deze is al verzonden. Bij DX was de mijne na >14 dagen nog niet verzonden. Dat duurde mij te lang, met ook nog een aantal weken levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietspomp86
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-08 19:37
Als ik me niet vergis staat V2 op GeekBuying voor een dikke aanbieding: (343.99 €)

https://www.geekbuying.co...ional-Version-387565.html

Heb net zelf de 1e versie besteld via Gearbest, die is ook stuk goedkoper bij Geekbuying (200€),
maar verzendkosten zijn dan wel weer meer (47€ via DHL).
Dus heb het met de code op de vorige pagina gedaan, besteld nu voor 231€. Ik ben benieuwd!

(Had dit eerst in het verkeerde topic geplaatst :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mierenfokker schreef op donderdag 9 november 2017 @ 06:43:
Ik zie dat op 11/11 de Uitverkoop prijs: € 276,96 wordt bij aliexpress Perfection Technology. Voor deze prijs had ik hem daar wel willen bestellen ipv Gearbest

Sorry was nog niet helemaal wakker :o
Vanuit Duitsland komt dit wat meer, maar zoals je kon lezen op het forum is het ook eenvoudig om te bestellen vanuit China. De prijs is dan een stukje lager.

Op AliExpress zijn er heel wat shops die de mogelijkheid aanbieden om vanuit Duitsland te versturen. Meestal zijn dit constructies met een tussenpersoon of bedrijf die alles doorstuurt.
Wanneer er iets aan is en je zou het toestel terug moeten sturen, dan zal die veelal China terug worden.

Zelf heb ik goede ervaring bij Perfection Technology. De verkoper reageert snel op je vragen, ook na je aankoop, wat bij Gearbest wat tegenvalt (dat is mijn eigen ervaring).
Kijk morgen even rond op AliExpress. Er zullen heus wat koopjes zijn.

Hieronder vind je een coupon om wat korting te krijgen. Scan deze in met AliExpress app.

coup

[ Voor 10% gewijzigd door blowk op 10-11-2017 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabe83
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:22
Ik moet eerlijk toegeven dat de 11.11 sale op zowel GB als AE wat tegenvalt voor wat betreft de Xiaomi, of zoek ik niet op de juiste plek? Ik krijg namelijk de indruk dat er nauwelijks extra korting wordt gegeven en dat de prijs rond het 'normaal' (met reguliere korting) ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e91
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03:36

e91

Bij Gearbest Spanje kost de V1 nu €247

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik heb weer een mooie aanbieding doorgekregen. De 1e generatie voor €214.72. In totaal 20 stuks beschikbaar. Stuur me maar een pbtje.

[ Voor 4% gewijzigd door Dacuuu op 11-11-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
Het is nog goedkoper (inclusief priority line) bij Gearbest. Met code XIAOMIVAC wordt het €214,72.

Zoals Dacuuu hierboven meldt.

[ Voor 197% gewijzigd door Suli op 11-11-2017 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e91

e91

Suli schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:50:
Het is nog goedkoper (inclusief priority line) bij Gearbest. Met code XIAOMIVAC wordt het €214,72.

Ja klopt inmiddels besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online

Dat is wel een hele mooie aanbieding! Priority line, heb jij enig idee hoe snel je hem dan ongeveer krijgt? Ik zie niks op die onduidelijke Gearbest site. En ik moet waarschijnlijk wel eerst een UK>Europe stop adapter halen.

Als ik het zo zie wordt de second generation 450+ dollar, ik haal eerst deze dan wel om te kijken hoe dat nou is. Mijn huis heeft wel volledig houten vloeren, dus opzich is die mopping function wel erg handig maar ik heb ook niet zo'n zin om zoveel uit te geven voor m'n eerste robot stofzuiger.

oh wacht, inmiddels gevonden:

10 - 25 business days voor priority line.

[ Voor 4% gewijzigd door Brogala op 11-11-2017 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiew
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 14:17
Bij Gearbest Spanje kost de V1 nu €247
Heb je een linkje?

Misschien kijk ik scheef maar kan hem voor dit bedrag niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluz
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 00:53
Flash sale is nu sold out. Dus weer ff wachten bij GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:02
fluz schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:58:
Flash sale is nu sold out. Dus weer ff wachten bij GB
Komt hij dan nog terug? Zit er aan te denken om aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Laatst online: 09:35
Met de code hierboven nog steeds te krijgen voor EUR 214. Zojuist bestelling geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Via de website lukte het me niet, kreeg steeds de melding dat de Flash sale uitverkocht was. Via mijn mobiel is het zojuist wel gelukt met de code van hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Maeslant schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:51:
[...]

Komt hij dan nog terug? Zit er aan te denken om aan te schaffen.
Als ik hem nu in m'n mandje doe en bestel kan dat gewoon, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluz
Lukte mij gisteren nog steeds niet, maar nu wel. Blijkbaar zijn er maar een beperkt aantal flash sale producten per dag aanwezig. Dus wees er op tijd bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taqla
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-08 22:36
Als ik het nu probeer met die code XIAOMIVAC krijg ik een prijs van €249 😣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e91

e91

taqla schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:52:
Als ik het nu probeer met die code XIAOMIVAC krijg ik een prijs van €249 😣
Als ik het nu doe kom ik op €214 uit, je moet wel inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-10-2024
Eergisteren ook de cleaner kunnen aanschaffen voor €214. Ben benieuwd hoe snel de shipping zal gaan, en hopelijk geen last van de douane :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Fietspomp86 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:14:
Als ik me niet vergis staat V2 op GeekBuying voor een dikke aanbieding: (343.99 €)

https://www.geekbuying.co...ional-Version-387565.html

Heb net zelf de 1e versie besteld via Gearbest, die is ook stuk goedkoper bij Geekbuying (200€),
maar verzendkosten zijn dan wel weer meer (47€ via DHL).
Dus heb het met de code op de vorige pagina gedaan, besteld nu voor 231€. Ik ben benieuwd!

(Had dit eerst in het verkeerde topic geplaatst :X )
Waarschijnlijk te laat, maar tip voor iedereen, kies bij Gearbest voor priorityline EU express en geen DHL!
DHL heeft bij mij iedere keer invoergeneuzel, Priority line EU express niet..

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Iedereen die rond 20 oktober heeft besteld al zijn robosuck binnen?
De mijne is nog steeds in Southall. |:(

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:17

knakworst

Get more sats!

Underworld schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:20:
Die van mij is 24 oktober aangemeld bij Southall. Geduld is een schone zaak bij Gearbest, vorige duurde ook bijna een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
-weg

[ Voor 110% gewijzigd door Dacuuu op 24-11-2017 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
Die prijs is hij al even op Gearbest, zie hier onderaan de pagina; https://www.gearbest.com/...me-tech-special-1619.html

Als je van het China warehouse besteld is hij €429,45
Dat is niet de international version, maar ik weet niet of dat iets uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatanas
Is er momenteel nog een code die werkt voor de eerste generatie variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Celica_T20 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:49:
Die prijs is hij al even op Gearbest, zie hier onderaan de pagina; https://www.gearbest.com/...me-tech-special-1619.html

Als je van het China warehouse besteld is hij €429,45
Dat is niet de international version, maar ik weet niet of dat iets uitmaakt.
Klopt, heb de code aangepast, nu issie 429.45 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ook nog wachtende! 23-10

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
The same.
Maar klopt niet echt ;)

Eigelijk bedoel je: de vacuum cleaners zijn nog steeds op weg naar Southall.
Van zodra ze daar zijn aangekomen, ga je een verandering zien in je trackingcode want dan gaan ze apart verstuurd worden. Op die manier gaan wij (normaal gezien) geen last hebben van douanekosten.
Kans is dus groot dat deze vacuumcleaners vanop een vliegtuig naar BRU / AMS vervoerd worden, dan per truck naar Southall, en dan via courrier naar de eindbestemmeling.

• wgfkas
Mijne, die ik rond de 20e heb besteld is in beweging gekomen. Hij is nu in Oldbury (GB).

• wgfkas
2017-11-16 03:26 Hub 3 - Bham, Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands.

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Chill! Die van mij sinds vandaag ook!

The parcel is in transit on its journey to local delivery destination.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha

Als ik het probeer is het 231 euro nu (ben ingelogd), was het destijds een bepaalde sale in combinatie met de code XIAOMIVAC?

Hebben degene die hier hebben besteld ook de shipping insurance betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azlec
AceAlpha schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:52:
[...]

Als ik het probeer is het 231 euro nu (ben ingelogd), was het destijds een bepaalde sale in combinatie met de code XIAOMIVAC?

Hebben degene die hier hebben besteld ook de shipping insurance betaald?
Die code gaf inderdaad een hogere korting op singles day. Je kan misschien nog wachten tot black friday (24e). Neem aan dat je dan wel weer dezelfde korting zal krijgen.

Ikzelf heb de shipping insurance gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Underworld schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:01:
Chill! Die van mij sinds vandaag ook!

The parcel is in transit on its journey to local delivery destination.
Die van mij is ook onderweg, verwachte afleverdatum 20-11.

Komen vrachtwagens vol met Vacuums deze kant op. :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgfkas
"Je pakket wordt vandaag tussen 15:33 en 16:33 bezorgd*. Het is niet mogelijk om dit tijdstip te wijzigen." *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
Ik heb de V1 besteld op 11-11 via Gearbest. Momenteel staat de status (al een aantal dagen op packed). Ik lees hier dat het pakketje via UK komt. Wijzigt de status pas naar shipped als deze in UK is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 09:21
denuz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:16:
Ik heb de V1 besteld op 11-11 via Gearbest. Momenteel staat de status (al een aantal dagen op packed). Ik lees hier dat het pakketje via UK komt. Wijzigt de status pas naar shipped als deze in UK is?
Ik heb de 12e besteld, net een melding gehad dat hij geshipped is, met tracking code van DPD UK.

Ik had wel op 'fast processing' ofzo geklikt, geen idee of dat echt wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
Dijkhuis schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:27:
[...]

Ik heb de 12e besteld, net een melding gehad dat hij geshipped is, met tracking code van DPD UK.

Ik had wel op 'fast processing' ofzo geklikt, geen idee of dat echt wat uitmaakt.
Dank voor je bericht!
Ik heb ook meermaals geklikt op 'fast processing'.
Nog even afwachten dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
AceAlpha schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:18:
[...]

Toch een update mbt via DX bestellen, absoluut geen aanrader. Na 3 weken was het pakket nog niet verzonden. Zelfs niet na het verzoek van hun kant om nog 5 dagen te wachten. Ze storten het geld terug, slechte ervaring dus. Dus mocht je twijfelen, koop hem elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgfkas
22e besteld bij Gearbest, vandaag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e91

e91

denuz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:16:
Ik heb hem besteld 11-11 en 12-11 was hij al shipped. Staat sinds 12-11 op Southall, Your parcel is on its way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
e91 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 18:41:
[...]

Ik heb hem besteld 11-11 en 12-11 was hij al shipped. Staat sinds 12-11 op Southall, Your parcel is on its way.
Kijk, naar zo een bericht was ik op zoek. Balen dat mijne nog niet verzonden is. Ik ga GearBest ff contacten. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
Ik heb hem 7 november besteld, 9 november schipped out. Daar staat hij al een tijdje. Ik weet niet waar hij nu is, kan niet zien of hij in Southall is (waar kan ik dat zien?). Wel apart dat in de invoice een Roomba van 50 euro wordt weergegeven. Weten jullie daar wat van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDoXke
mierenfokker schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:45:
Ik heb hem 7 november besteld, 9 november schipped out. Daar staat hij al een tijdje. Ik weet niet waar hij nu is, kan niet zien of hij in Southall is (waar kan ik dat zien?). Wel apart dat in de invoice een Roomba van 50 euro wordt weergegeven. Weten jullie daar wat van?
Dat was bij mij ook zo. Volgens mij is dat voor de douane. Alle paketten voor priority line EU gaan samen de container in en gaan dan naar de uk om van daaruit te verdelen. Ze moeten dan een waarde doorgeven van de container aan de douane. Als ze deze vol 50 dollar dingen stoppen of vol 250 dollar dingen, dan geeft dit een aardig verschil... Aangezien ze zelf de bestemmeling zijn in de uk dienen zij de importkosten te betalen. Als je die kosten kan verminderen met een factor 5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluz
denuz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:09:
[...]

Kijk, naar zo een bericht was ik op zoek. Balen dat mijne nog niet verzonden is. Ik ga GearBest ff contacten. Thanks
Die van mij op 12 - 11 besteld, hij staat ook nog steeds op packed. Blijkbaar erg veel te versturen.
Ik hoor wel of je aanmoedigingen nut hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-04 19:38
fluz schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:13:
[...]

Die van mij op 12 - 11 besteld, hij staat ook nog steeds op packed. Blijkbaar erg veel te versturen.
Dat duurt nog wel even voordat je hem in huis heb

De mijne 23 oktober besteld en op 17 november afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:44

Lulukai

God's gift to women

Waar is nu momenteel de laagste prijs te halen voor de 2 als snelle levering niet belangrijk is?

[ Voor 5% gewijzigd door Lulukai op 20-11-2017 10:20 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawizze
  • Laatst online: 13-09 21:18
Besteld op 22 oktober via gearbest voor 240euro en op 20 november geleverd zonder extra kosten. Op 07/11 een mail ontvangen dat shipping wat vertraagd was. Besteld met shipping method 'eu express'. Ondanks wachten zeer tevreden over de afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-10-2024
Even een kleine update vanuit mij: Zaterdag 11:11 aangeschaft op Gearbest, en vandaag de 20e een mailtje dat hij is verzonden (EU Priority Line).
Zag dat er een invoice bij zat van Roomba 49.99 USD en een adapter 0.01 USD.

Nu wachten op de levering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
fluz schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:13:
[...]

Heb reply gehad op mn ticket, de status is inmiddels aangepast naar verzonden.
In de ticketreply staat dat het pakket op de 18e verzonden is.
In de tracking van DPD UK staat;

12 Nov 2017 04:20 Southall Your parcel is on its way

Dus weet nou niet wanneer het pakketje exact verzonden is. Nog ff afwachten dus, pakket is in ieder geval onderweg, dat is het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluz
denuz schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:11:
[...]

Heb reply gehad op mn ticket, de status is inmiddels aangepast naar verzonden.
In de ticketreply staat dat het pakket op de 18e verzonden is.
In de tracking van DPD UK staat;

12 Nov 2017 04:20 Southall Your parcel is on its way

Dus weet nou niet wanneer het pakketje exact verzonden is. Nog ff afwachten dus, pakket is in ieder geval onderweg, dat is het belangrijkste.
Die van mij is de 19e ook weggegaan. Ik had de button van verzending versnellen nog niet ingedrukt, nadat ik dat gedaan had bij twee bestellingen die al een tijdje op packed stonden, waren die binnen een paar uur veranderd naar de status verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatanas
Ik hoop stiekem dat ze vrijdag nog een aanbieding doen in verband met Black Friday. :) 214 is toch beter dan 239 euro immers

[ Voor 18% gewijzigd door thatanas op 22-11-2017 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/hwhkqc.jpg

20 oktober besteld bij Gearbest en gisteren in huis! (eigenlijk maandag al, maar toen was ik niet thuis)
Leuk kleinigheidje is dat er ook een EU-stekkerverloopje bij zat :)
Hij heeft inmiddels z'n eerste ronde gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matomatisch
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-09 10:50
Ik heb contact opgenomen met het support center van Gearbest omdat na de eerste wave pre-orders er nog niets verzonden is. Ik kreeg volgend antwoord:
Thank you for your reply.We apologize for the inconvenience.
This item your ordered is hot sale and there have been significant supply issues with the manufacturer. We had originally submitted a large order to them, however, despite repeated assurances, they only provided an incomplete batch which is far below the replenishment level to meet consumer demand. We are as disappointed as you and feel let down by the manufacturer. We wish to apologize unreservedly for this situation.
We are sorry that it can only be shipped out by 01-Jan-18.
Please let us knwo your decisions.
Thanks again for your kind support.
Best regards
Lillian
Best wel jammer, had hem graag rond de kerstperiode gehad. Even overleggen met de partner of hij een laat kerstkado ook goed vindt :P

• Dacuuu
Vanaf 10:00 kost de 2e generatie €393 bij gb.
Het gaat om totaal 300 stuks
Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste

Let op:
Technische discussie over model 1 (2016) kan in Xiaomi Mi Vacuum (robotstofzuiger) 2016
Technische discussie over model 2 (2017) kan in Xiaomi Mi Vacuum 2017 (versie 2)
Technische discussie over Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019) kan in [Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019)] Ervaringen & Discussie