Mwah, mijzelf quoten....
Ik heb op 22-10 besteld en nu, 4-11, staat de bestelling nog steeds op "bereid zending voor..." bij DX.com.
De shop heet Xiaomi, maar of het de officiële store is?
Wordt verzonden binnen 7-10 dagen, die periode zijn we al voorbij. Ik heb er maar eens een bericht aan gewaagd maar ik weet niet hoe ik de shop kan bereiken. Ik heb het daarom maar via de knop "beter prijs gezien" gedaan.
Ik wacht nog ff.....
...
Overigens, alle accessoires zijn al binnen. HEPA filters, borstels etc.

Ik heb op 22-10 besteld en nu, 4-11, staat de bestelling nog steeds op "bereid zending voor..." bij DX.com.
De shop heet Xiaomi, maar of het de officiële store is?
Wordt verzonden binnen 7-10 dagen, die periode zijn we al voorbij. Ik heb er maar eens een bericht aan gewaagd maar ik weet niet hoe ik de shop kan bereiken. Ik heb het daarom maar via de knop "beter prijs gezien" gedaan.
Ik wacht nog ff.....
Overigens, alle accessoires zijn al binnen. HEPA filters, borstels etc.

Als ik deze kon vinden, had ik het meteen gedaan. De andere kan ik nog annuleren. Maar ik zie deze aanbieding voor deze prijs nergens. En de store die jij noemt heeft alleen nog versie 2.smoken schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:18:
[...]
Bij Chinese Intelligence Store op AliExpress is hij €297,- en daar krijg je nog een paar euro extra korting als je de code gebruikt die ik al vaker gedeeld heb hier. Daarnaast weet je 100% zeker dat je geen tax betaald....want hij komt uit Duitsland (heb je hem ook nog snel binnen).
[ Voor 35% gewijzigd door Theone098 op 04-11-2017 13:37 ]