Is dat een Black Friday sale of zo? Ik vind de aanbieding niet echt.Dacuuu schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:03:
Vanaf 10:00 kost de 2e generatie €388 bij gb.
Het gaat om totaal 300 stuks
Bij mij wordt hij met code BKFDXM 393,12.
Ben stiekem benieuwd of er morgen een black friday aanbieding is.
Ben stiekem benieuwd of er morgen een black friday aanbieding is.
En de 1e generatie voor €213.65. 
Edit: en weer verlopen..
Edit: en weer verlopen..
[ Voor 33% gewijzigd door Dacuuu op 23-11-2017 17:35 ]
Met welke code / welke webshop?
Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P
Linkje in z'n handtekening, altijd wel scherpe prijzen.
Thanks!Impry schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:05:
[...]
Linkje in z'n handtekening, altijd wel scherpe prijzen.
Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P
Vanavond helaas alweer de hele tijd voor 239 (na gebruik code)
=(
Hopelijk binnenkort (dit weekend wellicht) weer voor 214 €uro
=(
Hopelijk binnenkort (dit weekend wellicht) weer voor 214 €uro
Ik zie nu de Xiaomi versie 1 op Geekbuying voor €193.73 staan. Heeft iemand ervaring met het bestellen van deze robot bij Geekbuying?
Hoe zit het met extra kosten voor levering?
Hoe zit het met garantie?
Mijn eerste aankoop van deze Xiaomi bij Gearbest was namelijk geen succes... De robot werkt niet naar behoren en de garantie is nihil...
Hoe zit het met extra kosten voor levering?
Hoe zit het met garantie?
Mijn eerste aankoop van deze Xiaomi bij Gearbest was namelijk geen succes... De robot werkt niet naar behoren en de garantie is nihil...
@smoken Werkt de code 'techplus3' nog en heb jij een idee van de recente prijzen?
Ik twijfel tussen Geekbuying en de Chinese Intelligence Store.
Bedankt alvast!
Bedankt alvast!
De code werkt zeker nog, paar euro korting.markiew schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 19:25:
@smoken Werkt de code 'techplus3' nog en heb jij een idee van de recente prijzen?
Bedankt alvast!
Aliexpress is duurder, maar:
- geek buying komen nog verzendkosten en wellicht import kosten bij
- via Chinese intelligence kun je kiezen voor levering vanuit Duitsland. Geen import kosten en snelle levering
De shipping costs zijn niet mals zeg bij GeekBuying.
Ik ga bestellen bij Chinese Intelligence Store.
Ik heb hem besteld via Chinese Intelligence Store op de manier zoals jij eerder beschreef.
Ben benieuwd wanneer ik wat hoor en wat de uiteindelijke prijs is.
Ik ga bestellen bij Chinese Intelligence Store.
Ik heb hem besteld via Chinese Intelligence Store op de manier zoals jij eerder beschreef.
Ben benieuwd wanneer ik wat hoor en wat de uiteindelijke prijs is.
[ Voor 41% gewijzigd door markiew op 26-11-2017 13:33 ]
Bij Gearbest blijft de prijs rond de €226 verwacht ik. "In stock, Strict limit price now, all coupon price can't under $269.99"
7 nov daar besteld, maar nog steeds in afwachting.Dacuuu schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:18:
Bij Gearbest blijft de prijs rond de €226 verwacht ik. "In stock, Strict limit price now, all coupon price can't under $269.99"
Mijne was ook wel een maandje onderweg, en nu topdrukte in December. Mijn 2e generatie word ook pas over een week of 2 verzonden. Maar dat ben ik weer vergeten als dat ding zn rondjes draait.siempievk schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:07:
[...]
7 nov daar besteld, maar nog steeds in afwachting.
Ik probeerde de drukte voor te zijn, hij is al vanaf 9 nov verzondenDacuuu schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:09:
[...]
Mijne was ook wel een maandje onderweg, en nu topdrukte in December. Mijn 2e generatie word ook pas over een week of 2 verzonden. Maar dat ben ik weer vergeten als dat ding zn rondjes draait.
De Gearbest kortingscodes zijn actief tot en met 30 november. 1 december zijn ze dus niet meer actief. Dan weet je dat alvast.
365,- voor de 2.0 versie verzonden vanuit Duitsland, bijna too-good-to-be-true.
Ik ken deze webshop niet en ook op trustpilot staat welgeteld 6 reviews...
Ik ken deze webshop niet en ook op trustpilot staat welgeteld 6 reviews...
After a looong research, got the first generation on AliExpress from EU warehouse for €275, without any additional accessory.
I selected Germany warehouse but seller shipped it from UK. Arrived in 4 days to Amsterdam, everything is fine.
Seller sent it with DPD, I did not pay any tax or extra shipping cost.
Seller offers 5 year warranty, hope I won't need it
knip, nee dat is niet de bedoeling.
I selected Germany warehouse but seller shipped it from UK. Arrived in 4 days to Amsterdam, everything is fine.
Seller sent it with DPD, I did not pay any tax or extra shipping cost.
Seller offers 5 year warranty, hope I won't need it
knip, nee dat is niet de bedoeling.
[ Voor 10% gewijzigd door Zeehond op 29-11-2017 22:03 ]
@smoken ik heb de bestelling afgelopen zondag geplaatst op de manier zoals jij eerder beschreef.
Tot op heden niets gehoord. Heb jij nog contact met Chinese Intelligence Store ?
Tot op heden niets gehoord. Heb jij nog contact met Chinese Intelligence Store ?
Ik heb nog contact. Vandaag doorgekregen dat de voorraad aangevuld moet worden en dat dit een aantal dagen kan duren...markiew schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:47:
@smoken ik heb de bestelling afgelopen zondag geplaatst op de manier zoals jij eerder beschreef.
Zal morgen/vrijdag nog eens informeren!
@markiew binnen 7 dagen krijg ik net door
[ Voor 4% gewijzigd door smoken op 30-11-2017 08:37 ]
Thanks. Ik heb inderdaad een bevestiging van bestelling ontvangen van de verkoper.
Van enige korting met de code was trouwens geen sprake. Voor mij maakt dat niet uit. Dit ter info voor andere mensen.
Van enige korting met de code was trouwens geen sprake. Voor mij maakt dat niet uit. Dit ter info voor andere mensen.
Besteld op 9 November. Sinds gisteren is de tracking gestart. Ondertussen is hij/zij in Hinckley geraakt.
2017-12-01 06:48:00 - Exported by international gateway, to DPD Group International Gateway
Hoop dus deze week een pakketje te mogen ontvangen. Iets minder dan een maand lijkt overeen te komen met andere ervaringen hier.
2017-12-01 06:48:00 - Exported by international gateway, to DPD Group International Gateway
Hoop dus deze week een pakketje te mogen ontvangen. Iets minder dan een maand lijkt overeen te komen met andere ervaringen hier.
[ Voor 13% gewijzigd door Azlec op 02-12-2017 15:07 ]
Ik heb 11 November besteld nog geen verandering in track status hoop ook volgende week wat beweging te zien.Azlec schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:07:
Besteld op 9 November. Sinds gisteren is de tracking gestart. Ondertussen is hij/zij in Hinckley geraakt.
9 november besteld, daarnet een smsje ontvangen dat DPD hem vandaag bezorgd 
Maandag einde dag geleverd, geen douane kosten
Maandag einde dag geleverd, geen douane kosten
[ Voor 24% gewijzigd door mierenfokker op 06-12-2017 11:17 ]
Idem hier, laatste melding;e91 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:44:
[...]
Ik heb 11 November besteld nog geen verandering in track status hoop ook volgende week wat beweging te zien.
12 Nov 2017 16:40 Southall Your parcel is on its way
Hier ook: 12 november besteld bij GB,
Status:
2017-11-17 13:50 Southall, Your parcel is on its way
Status:
Heeft er iemand al de tweede generatie van mi vacuüm in huis?
Nee nog niet. Heb mijn order van de internationale versie laten omzetten naar de Europese versie omdat die eerder in voorraad zou zijn volgens de helpdesk. Deze had vandaag ten laatste verzonden moeten worden volgens hun, maar nog geen verzendbevestiging gehad. Ik verwacht wel dat dit wat later komt, dus ik wacht nog even af.blowk schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:31:
Yep bij mij ook. Misschien zitten ze wel allemaal in dezelfde container
16 Nov 2017 02:40, Southall Your parcel is on its way
16 Nov 2017 02:40, Southall Your parcel is on its way
Hmm, vrij lange levertijden zie ik.
Een robot kwam gisteren weer ter sprake, vrienden van ons hebben er ook eentje. Nu bestellen is dus never nooit voor kerst binnen hebben helaas
Een robot kwam gisteren weer ter sprake, vrienden van ons hebben er ook eentje. Nu bestellen is dus never nooit voor kerst binnen hebben helaas
Ligt eraan waar je bestelt, maar Gerbest / Priority Line zeker niet. Maar het is ook een goed nieuwjaarsvoornemenremzor schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:44:
Nu bestellen is dus never nooit voor kerst binnen hebben helaas

Nog niet, hoop dat hij binnenkort verzonden gaat worden.blowk schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:31:
Ik had vernomen dat de massa productie nog niet in volle gang was en de voorraad schaars waardoor de prijs hoger staat dan 400 dollar zoals initieel.Dacuuu schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:05:
[...]
Nog niet, hoop dat hij binnenkort verzonden gaat worden.
Als jullie hem hebben, laat zeker jullie bevinden weten.
Ik ben ook benieuwdblowk schreef op woensdag 6 december 2017 @ 07:11:
[...]
Ik had vernomen dat de massa productie nog niet in volle gang was en de voorraad schaars waardoor de prijs hoger staat dan 400 dollar zoals initieel.
Als jullie hem hebben, laat zeker jullie bevinden weten.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
hier mijn Chinese medewerker ook gisteren ontvangen, besteld via GB op 9 november, dus ook bijna een maand wachten.
Vraagje! Ik zie dat een aantal van jullie in de afgelopen maanden bij de AliExpress sneller Perfection Technology de xiaomi hebben gekocht voor rond de 260 euro, nog exclusief de cashback van cashbackxxl. Was dit dan in- of exclusief de spare parts? En ik neem aan verzending uit China?
Hij staat er nu nl op voor 341,98 dollar incl spare parts maar excl 9,49 dollar verzenden via seller shipping methode vanuit China, dus ik kom op een veel hoger bedrag uit.. was hij destijds in dollars al goedkoper of was de wisselkoers gunstiger oid?
Grapje, lezen lukt niet echt blijkbaar, ik zie nu dat het rond de 260 was incl spare parts en incl cashback. Hij is nu wel wat duurder (rond de 278 euro), dus hopelijk zakt de prijs nog wat richting kerst..
Ik twijfel nog een beetje omdat het wel veel geld is, maar aan de andere kant lijkt het me wel heel fijn om niet meer zelf aan stofzuigen te hoeven denken. Ik heb een allergie voor huisstofmijt maar ben geen geboren huisvrouw.. haha. Dus vandaar dat ik even aan het zoeken ben naar de goedkoopste oplossing. Wel heb ik een lichte voorkeur voor AliExpress vanwege gegarandeerd geen bijkomende taxes en dat ik lees dat AliExpress een wat betere aftersales heeft.
Hij staat er nu nl op voor 341,98 dollar incl spare parts maar excl 9,49 dollar verzenden via seller shipping methode vanuit China, dus ik kom op een veel hoger bedrag uit.. was hij destijds in dollars al goedkoper of was de wisselkoers gunstiger oid?
Grapje, lezen lukt niet echt blijkbaar, ik zie nu dat het rond de 260 was incl spare parts en incl cashback. Hij is nu wel wat duurder (rond de 278 euro), dus hopelijk zakt de prijs nog wat richting kerst..
Ik twijfel nog een beetje omdat het wel veel geld is, maar aan de andere kant lijkt het me wel heel fijn om niet meer zelf aan stofzuigen te hoeven denken. Ik heb een allergie voor huisstofmijt maar ben geen geboren huisvrouw.. haha. Dus vandaar dat ik even aan het zoeken ben naar de goedkoopste oplossing. Wel heb ik een lichte voorkeur voor AliExpress vanwege gegarandeerd geen bijkomende taxes en dat ik lees dat AliExpress een wat betere aftersales heeft.
[ Voor 13% gewijzigd door carolien89 op 06-12-2017 17:36 ]
hij is op alli in EU wharehouses uitverkocht of je krijgt de melding dat ze niet shippen naar NL vanuit Spanje / frankrijk.
iemand nog tips?
iemand nog tips?
euhmmmm
Via fok forumcactusman schreef op donderdag 7 december 2017 @ 07:32:
hij is op alli in EU wharehouses uitverkocht of je krijgt de melding dat ze niet shippen naar NL vanuit Spanje / frankrijk.
iemand nog tips?
Gearbest EU warehouse 253 euro.
knip, referal link
Gebruik code XMVCKD
Snel in huis en gegarandeerd geen douanekosten.
[ Voor 11% gewijzigd door Zeehond op 11-12-2017 14:51 ]
Nu al niet meer beschikbaar...knakworst schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:43:
[...]
Via fok forum
Gearbest EU warehouse 253 euro.
knip
Gebruik code XMVCKD
Snel in huis en gegarandeerd geen douanekosten.

[ Voor 12% gewijzigd door Zeehond op 11-12-2017 14:52 ]
Verwarming: Daiking Altherma Hybride 8kW met vloerverwarming & Jaga Strada radiatoren § Domotica Domoticz, Z-wave, Hue, Slimme meter § Audio/HT Linn Majik DSM, Linn Majik 140, Apple TV 4K, Sony PS4 Pro
Ik zie nu een prijs van 263,- EU warehouse
https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_440546.html?wid=89
voor €244,03 met coupon code: EU5XMVC
Thanks, besteld! Gister idd uitverkocht en een keer werkte er geen code dus was de prijs me te hoog.Spiegelei schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 15:26:
[...]
Ik zie nu een prijs van 263,- EU warehouse
https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_440546.html?wid=89
Bedankt ook! Coupon code gebruikt, maar kwam op €253 uit.
298 nog wat betaald in dollars, incl. DHL shipping en een insurance ofzo van 6 dollar.
Edit: schijnbaar €262,92, wisselkoers die Paypal hanteert lijkt anders dan online (misschien wel kleine opslag oid).
[ Voor 8% gewijzigd door remzor op 10-12-2017 10:39 ]
Hier ook, na een poosje meelezen, net besteld bij Gearbest. Mijn prijs (inclusief kortingscode, waarvoor dank) kwam uit op €248.38. Vreemde is wel dat bij sub-totaal €379 staat. En inderdaad EU-5 warehouse.
Hier hetzelfde, ook €248,38. Niet vergeten cashback te scoren via bijvoorbeeld CashbackXLdicespark schreef op zondag 10 december 2017 @ 11:46:
Hier ook, na een poosje meelezen, net besteld bij Gearbest. Mijn prijs (inclusief kortingscode, waarvoor dank) kwam uit op €248.38. Vreemde is wel dat bij sub-totaal €379 staat. En inderdaad EU-5 warehouse.
Verdorie, denk je met €263 een goeie deal te hebben gescoordJeroenBvd schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:15:
[...]
Hier hetzelfde, ook €248,38. Niet vergeten cashback te scoren via bijvoorbeeld CashbackXL

EDIT: Toch maar een 2e order geplaatst en deze gecanceld. Thanks voor alle extra kortingscodes
[ Voor 15% gewijzigd door Spiegelei op 11-12-2017 11:19 ]
Vanochtend mijn stofzuiger mogen ontvangen. Ik had deze op 6 november bij Gearbest besteld (€239,29), dus ruim een maand mogen wachten. Geen extra kosten hoeven afdragen, dus ik ben gelukkig.
11.11 was wellicht goedkoper geweest, maar ik was bang dat dan de levertijd erg op zou lopen.
Tracking CN -> UK is geen sprake van, maar UK -> Voordeur was prettig.
SMSje ontvangen met verwacht aflevertijdstip (9:45 - 10:45) en dat klopte mooi.
11.11 was wellicht goedkoper geweest, maar ik was bang dat dan de levertijd erg op zou lopen.
€248 inc shipping is op dit moment het goedkoopst bij gb. Lager gaat het niet snel meer worden, aldus mijn contactpersoon daar. Maar het blijven chinezen, zeker weten doe je het nooit.Spiegelei schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:11:
[...]
Verdorie, denk je met €263 een goeie deal te hebben gescoord![]()
EDIT: Toch maar een 2e order geplaatst en deze gecanceld. Thanks voor alle extra kortingscodes

Vraagje: wanneer was de tracking van DPD gestart? Welke datum kreeg je de melding 'Southall Your parcel is on its way', en wanneer begon de tracking echt?Tvern schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:08:
Vanochtend mijn stofzuiger mogen ontvangen. Ik had deze op 6 november bij Gearbest besteld (€239,29), dus ruim een maand mogen wachten. Geen extra kosten hoeven afdragen, dus ik ben gelukkig.
Die van mij was 15 november aangemeld bij DPD/Southall, daarna geen beweging meer.
Die van mij heeft melding DPD/Southall vanaf 13 november, ook nog geen beweging.Dijkhuis schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:00:
[...]
Vraagje: wanneer was de tracking van DPD gestart? Welke datum kreeg je de melding 'Southall Your parcel is on its way', en wanneer begon de tracking echt?
Die van mij was 15 november aangemeld bij DPD/Southall, daarna geen beweging meer.
We wachten rustig af...
Iemand die nog een link of kortingscode heeft? Die in dit topic zijn vervallen.
Ik kan de xiaomi vacuum terugvinden op aliexpress voor 300 euro vanuit EU warehouse.
Bij gearbest is het 270 euro vanuit HK met priority direct shipping (9/10 geen douane?) en 370 euro vanuit EU warehouse.
Ik kan de xiaomi vacuum terugvinden op aliexpress voor 300 euro vanuit EU warehouse.
Bij gearbest is het 270 euro vanuit HK met priority direct shipping (9/10 geen douane?) en 370 euro vanuit EU warehouse.
Als ik bij Gearbest kijk bij warehouse China, dan krijg ik met de code XIAOMIVAC een prijs van €246.60.
Shipping is dan gratis met priority line, dat is volgens mij de UK DPD route met minimale kans op douane kosten.
Shipping is dan gratis met priority line, dat is volgens mij de UK DPD route met minimale kans op douane kosten.
Heeft iemand ervaringen betreffende de levertijd van Gearbest EU-5 warehouse? Heb wel een Duitse DHL code sinds 11 december, maar krijg daarop geen updates...
Bij mij hetzelfde verhaal.. sinds 9 of 10 december. Ook geen updates. Wacht het wel af en houd rekening met 2 weekjesdicespark schreef op woensdag 13 december 2017 @ 19:31:
Heeft iemand ervaringen betreffende de levertijd van Gearbest EU-5 warehouse? Heb wel een Duitse DHL code sinds 11 december, maar krijg daarop geen updates...
Vanuit welk 'warehouse'?e91 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:05:
11.11 besteld bij gearbest nu eindelijk in Engeland aangekomen. Hoop dat het nu snel gaat.
Ik heb ook 11.11 besteld, sinds 12.11 On it's way.e91 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:17:
[...]
12.11 verstuurd vanuit China, gister aangekomen in Engeland en nu onderweg naar Nederland.
Nog geen verandering
Ok dank je.e91 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:17:
[...]
12.11 verstuurd vanuit China, gister aangekomen in Engeland en nu onderweg naar Nederland.
De mijne is pas een paar weken na bestelling verstuurd op 6 december.
Nog even wachten voor mij dus.
Even benieuw voor de mensen die besteld hebben bij gearbest, kloppen die estimate shipping times niet vanuit een eu warehouse? Staat nu 5 tot 7 werkdagen. Of is dat in de praktijk een maand? Zit er anders aan te denken om 50 euro meer te betalen, op marktplaats worden ze ook aangeboden voor 300.
Ik heb 'm vandaag binnen, EU-warehouse GearBest

Ah helaas lijkt de coupon code: EU5XMVC bij gearbest niet meer te werken (expired geeft die nu aan)
Gewoon even wachten tot morgenochtend. Soms doet hij het dan weer, was bij mij wel het geval.
Ik denk dat ze een maximaal aantal per dag met code weg doen.
Dank ga ik het weer proberen.fluz schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:04:
Gewoon even wachten tot morgenochtend. Soms doet hij het dan weer, was bij mij wel het geval.
Vandaag afgeleverd zonder enige kosten verder, €214 vanuit China via Engeland.e91 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:17:
[...]
Hier ook vandaag afgeleverd.
Besteld op 11-11 met EU Express shipping method en verzonden op 13-11 vanuit China warehouse via de bekende DPDUK methode.
Besteld op 11-11 met EU Express shipping method en verzonden op 13-11 vanuit China warehouse via de bekende DPDUK methode.
Irritatie hier, ik heb 11-11 besteld, sinds 12-11 op Southall.W17co schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 17:37:
Hier ook vandaag afgeleverd.
10-12-2017 bestelling geplaatst, vandaag bezorging tussen 11.00 en 15.00.dicespark schreef op woensdag 13 december 2017 @ 19:31:
2x L/L MHI 35ZS-W, L/W Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & OEG 150L 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos 2016, MG Cyberster GT, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max + 2x B230, SigenStor 17kW+32kWh+11kW AC lader.
Waar zie je dit? Op de website van Gearbest zelf is bij mij niks te zien. Als ik de track en trace invoer op de DHL website wel. Zo te zien is de status al 2 dagen achter elkaar “De zending wordt in het bezorgdepot op de verzending voorbereid”.BenEco schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 09:47:
[...]
10-12-2017 bestelling geplaatst, vandaag bezorging tussen 11.00 en 15.00.
Zal dus ieder moment komen maar er staat geen dag/tijd bij.
https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving code invoeren en datum en tijdvak bezorging staan bovenaan.remzor schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 09:55:
[...]
Waar zie je dit? Op de website van Gearbest zelf is bij mij niks te zien. Als ik de track en trace invoer op de DHL website wel. Zo te zien is de status al 2 dagen achter elkaar “De zending wordt in het bezorgdepot op de verzending voorbereid”.
Zal dus ieder moment komen maar er staat geen dag/tijd bij.
De T&T informatie is hier vanaf 15 december voor het eerst geüpdatet. Daarvoor dezelfde melding.
Edit: status is nu:

[ Voor 7% gewijzigd door BenEco op 16-12-2017 10:21 ]
2x L/L MHI 35ZS-W, L/W Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & OEG 150L 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos 2016, MG Cyberster GT, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max + 2x B230, SigenStor 17kW+32kWh+11kW AC lader.
Thx! Die website werkt wel goed ja, verwacht vandaag tot 13:00u. Damn net in bad gaan liggen haha.
Op 9 december (‘s avonds) besteld en vandaag waarschijnlijk binnen. Netjes dus
Edit: 15 min geleden bezorgd.
[ Voor 8% gewijzigd door remzor op 16-12-2017 12:00 ]
Ja hier ook. Zeer onder de indruk van het eerste rondje, maar nu een error die niet overgaat.BenEco schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 09:47:
[...]
10-12-2017 bestelling geplaatst, vandaag bezorging tussen 11.00 en 15.00.
Hallo allemaal,
Gezien ik jullie tips heb gelezen is het tijd eentje terug te geven :
Bij geekbuying kan je 30% korting krijgen :
https://www.geekbuying.co...uum-Cleaner-2-386076.html
Dit item in winkel mandje zetten en code :
RBVCL30 <- deze code werkt nu maar voor order tot 450 USD
(12/01/2018) - misschien met wat onderhandelen dat je deze nog krijgt!
Ofwel lukt dit of je krijgt een foutmelding dat dit meer dan 500 USD is.
Niet getreurd, een kleine convo in de online chat verkrijg je een specifiek voor jouw gegenereerde code.
Hiermee lukt het dan wel...
Mijne is alvast opweg, en wacht vol ongeduld.
Echter is de shipping via DHL dus > invoerkosten. Geschat rond de €100 wat nog ‘ok’ is.
Hoop dat jullie er iets aan hebben!
Met vriendelijke groeten,
Xtremegamer
Gezien ik jullie tips heb gelezen is het tijd eentje terug te geven :
Bij geekbuying kan je 30% korting krijgen :
https://www.geekbuying.co...uum-Cleaner-2-386076.html
Dit item in winkel mandje zetten en code :
RBVCL30 <- deze code werkt nu maar voor order tot 450 USD
Ofwel lukt dit of je krijgt een foutmelding dat dit meer dan 500 USD is.
Niet getreurd, een kleine convo in de online chat verkrijg je een specifiek voor jouw gegenereerde code.
Hiermee lukt het dan wel...
Mijne is alvast opweg, en wacht vol ongeduld.
Echter is de shipping via DHL dus > invoerkosten. Geschat rond de €100 wat nog ‘ok’ is.
Hoop dat jullie er iets aan hebben!
Met vriendelijke groeten,
Xtremegamer
[ Voor 8% gewijzigd door Xtremegamer op 12-01-2018 14:14 . Reden: Kortingscode gewijzigd ]
Ofwel 425*0.7 = 297.5 voor de versie 2?
Ik las in een ander topic dat iemand 25,- heeft betaald voor de versie 2 aan invoer/btw kosten (Geekbuying, DHL)
Klinkt als een goede deal als dit klopt.
Ik las in een ander topic dat iemand 25,- heeft betaald voor de versie 2 aan invoer/btw kosten (Geekbuying, DHL)
Klinkt als een goede deal als dit klopt.
Welke warehouse heb jij gekozen? Ik heb 27/11 besteld en DPD geeft nog steeds "We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly" aanremzor schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:27:
Thx! Die website werkt wel goed ja, verwacht vandaag tot 13:00u. Damn net in bad gaan liggen haha.
Sowieso EU warehouse.SPHR007 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:19:
[...]
Welke warehouse heb jij gekozen? Ik heb 27/11 besteld en DPD geeft nog steeds "We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly" aan
Ik heb 11/11 besteld. Sinds 12/11 staat ie nog op dezelfde status als die van jou.
denuz schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:36:
[...]
Sowieso EU warehouse.
Ik heb 11/11 besteld. Sinds 12/11 staat ie nog op dezelfde status als die van jou.
Ach ja we zien hem wel verschijnen zeker...
EU5 warehouse. Via DHL, 5-6 eu verzendkosten + verzekering gekozen van 5-6 eu. En geklikt op ‘deliver faster’ ofzo iets dergelijks. Kwam vanuit Duitsland na 8 dagen dus.SPHR007 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:19:
[...]
Welke warehouse heb jij gekozen? Ik heb 27/11 besteld en DPD geeft nog steeds "We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly" aan
Totaal incl. verzend- en verzekeringskosten kwam het op €262,92 uit.
[ Voor 6% gewijzigd door remzor op 19-12-2017 18:20 ]
11/11 besteld. Krijg net de melding dat DPD vrijdag komt leverenSPHR007 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:45:
[...]
Jammer. Ben eens benieuwd wanneer ze gaan leveren. Dit moet zowat het allerlangste zijn dat ik ooit heb moeten wachten bij Gearbest.
Ach ja we zien hem wel verschijnen zeker...
Er zit beweging in
12/11 besteld. 13/11 verzonden met DPD.
Krijg nu de mededeling:
2017-12-21 08:18 International Gateway, Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands.
Levering op vrijdag
Krijg nu de mededeling:
2017-12-21 08:18 International Gateway, Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands.
Levering op vrijdag
[ Voor 11% gewijzigd door fluz op 21-12-2017 10:48 ]
Wow wat duurt het lang. Hier besteld op 15/12 en nu geleverd via EU-5 en DHL. Erg benieuwd straks testen!fluz schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:45:
Er zit beweging in
12/11 besteld.
Krijg nu de mededeling:
2017-12-21 08:18 International Gateway, Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
12 nov besteld, 15 nov aangemeld bij DPD, 17 nov verstuurd volgens Gearbest. Voor mij nog geen update van DPD.denuz schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:47:
[...]
11/11 besteld. Krijg net de melding dat DPD vrijdag komt leveren
Ik heb wel het idee dat DPD UK iedere keer op woensdag/donderdag de stofzuigers binnenkrijgt, dan zie je weer een paar meldingen hier. Dus nog een week erbij, gaat nu wel lang duren...
11/11 besteldfluz schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:45:
Er zit beweging in
Krijg nu de mededeling:
Levering op vrijdag

Ook hier beweging:ptwee schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:59:
Hier ook: 12 november besteld bij GB,
Status:
2017-12-21 07:05 International Gateway, Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands.
Verwachte levering: vrijdag.
Iemand nog ergens een adresje uit een EU warehouse voor een schappelijke prijs?
Volgens mij is de voorraad op in de EU Warehouses...
Hier ook 11-11 besteld, maar helaas nog 0,0 beweging. Geduld....
Yep hier ook beweging. 16-11 besteld bij GB en sinds gisteravond ineens veranderingen op de DPD website. Levering zal 22-12 plaats vinden. Zie nu dat deze gisteravond 21:40 in Ede is afgeleverd. Ben erg benieuwd!
Zojuist een appje van het thuisfront dat er een grote doos met DHL bezorgd is (?), vreemd aangezien ik een DPD tracking nummer heb. Maar hij is er! Kunnen we hem mooi met de kerstdagen uitproberenKwakkies schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:18:
Hier ook 11-11 besteld, maar helaas nog 0,0 beweging. Geduld....
Op 24/11/17 besteld, nog steeds aan het wachten.
Volgens DPD UK zou het pakketje nog in Southall liggen (boodschap van 25/11/17)
Was dit de doos?Kwakkies schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:13:
[...]
Zojuist een appje van het thuisfront dat er een grote doos met DHL bezorgd is (?), vreemd aangezien ik een DPD tracking nummer heb. Maar hij is er! Kunnen we hem mooi met de kerstdagen uitproberen
Wel apart
Hier op 26-11 besteld via DPD UK op gearbest. Bericht wat ik op 17track krijg is: Southall, Your parcel is on its way.Pedroz schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:50:
Op 24/11/17 besteld, nog steeds aan het wachten.
Dat betekent volgens mij dat men in Engeland wacht tot het pakketje daar aankomt. Het is er dus nog niet, maar hangt dus nog ergens in de lucht tussen China en UK. Die tracking info wordt volgens mij pas nuttig op het moment dat het pakketje in Engeland binnengekomen is en daar door DPD verwerkt wordt.
Nog even wachten dus...
Even benieuwd, waarom niet voor een warehouse gekozen? Heb zelf zeer goede ervaring gehad. Voor 240 euro gekocht en binnen een week was ze binnen. Wat een geweldig apparaat. Heb afgelopen tijd een Irobot getest, LG en blaupunkt. Deze is echt verreweg de slimste, mooiste, beste app en geeft een heel mooi cleaning resultaat. Heel blij mee, dankzij dit forum! Hoop dat ze snel tot jullie zullen komenPerceptor schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:19:
[...]
Hier op 26-11 besteld via DPD UK op gearbest. Bericht wat ik op 17track krijg is: Southall, Your parcel is on its way.
Dat betekent volgens mij dat men in Engeland wacht tot het pakketje daar aankomt. Het is er dus nog niet, maar hangt dus nog ergens in de lucht tussen China en UK. Die tracking info wordt volgens mij pas nuttig op het moment dat het pakketje in Engeland binnengekomen is en daar door DPD verwerkt wordt.
Nog even wachten dus...
Weet niet wat je schappelijk vindt, maar ik krijg net een e-mail van Gearbest met nog wat e-mail only / flash offers. De Xiaomi is vanuit China warehouse €236,- en vanuit EU4 warehouse €264,-. Dus als je nog een code hebt of misschien wat Gearbest points ofzo heb je hem wellicht voor €250,-.pelt schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:38:
Iemand nog ergens een adresje uit een EU warehouse voor een schappelijke prijs?
Bij mij ligt ie nog onder de boom, de vriendin weet stiekem al wel wat er in zit maar wilt hem toch pas met kerst open maken
Zojuist nog samen besloten een steelstofzuiger bij te bestellen voor boven/zolder/hoekjes/trap etc. Keken een tijd geleden al voor zo'n Dyson maar dan ben je gewoon €500 kwijt. Nu via Gearbest dus een aanbieding in de mail van een Dibea C17 model (Dyson clone), vanuit EU warehouse voor €85,-. Ben benieuwd, kunnen we geen bult over vallen
Thanks! Kunnen bestellen uit een EU Warehouse voor 250 piek!remzor schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 17:28:
[...]
Weet niet wat je schappelijk vindt, maar ik krijg net een e-mail van Gearbest met nog wat e-mail only / flash offers. De Xiaomi is vanuit China warehouse €236,- en vanuit EU4 warehouse €264,-. Dus als je nog een code hebt of misschien wat Gearbest points ofzo heb je hem wellicht voor €250,-.
Bij mij ligt ie nog onder de boom, de vriendin weet stiekem al wel wat er in zit maar wilt hem toch pas met kerst open maken![]()
Zojuist nog samen besloten een steelstofzuiger bij te bestellen voor boven/zolder/hoekjes/trap etc. Keken een tijd geleden al voor zo'n Dyson maar dan ben je gewoon €500 kwijt. Nu via Gearbest dus een aanbieding in de mail van een Dibea C17 model (Dyson clone), vanuit EU warehouse voor €85,-. Ben benieuwd, kunnen we geen bult over vallen
Weet jij iets over die verzekering? Als ik het goed heb is die alleen voor schade tijdens de shipment, dus als je hem krijgt en de sensor doet het bijvoorbeeld niet, krijg je geen vergoeding?remzor schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 18:18:
[...]
EU5 warehouse. Via DHL, 5-6 eu verzendkosten + verzekering gekozen van 5-6 eu. En geklikt op ‘deliver faster’ ofzo iets dergelijks. Kwam vanuit Duitsland na 8 dagen dus.
Totaal incl. verzend- en verzekeringskosten kwam het op €262,92 uit.
Ik wil hem kopen, maar ik ben bang dat iets het niet doet als hij aankomt... Als ik het goed heb zijn de meeste dingen wel te vervangen, maar ik kan absoluut niet solderen o.i.d. en dat is volgens mij wel nodig bij een aantal dingen die kapot kunnen gaan, zoals een sensor.
Let op:
Technische discussie over model 1 (2016) kan in Xiaomi Mi Vacuum (robotstofzuiger) 2016
Technische discussie over model 2 (2017) kan in Xiaomi Mi Vacuum 2017 (versie 2)
Technische discussie over Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019) kan in [Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019)] Ervaringen & Discussie
Technische discussie over model 1 (2016) kan in Xiaomi Mi Vacuum (robotstofzuiger) 2016
Technische discussie over model 2 (2017) kan in Xiaomi Mi Vacuum 2017 (versie 2)
Technische discussie over Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019) kan in [Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019)] Ervaringen & Discussie