Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:14
@Brogala Eigenlijk geen idee hoe het precies zit, ik had hem gewoon aangeklikt voor die paar euro en volgens mij is het idd een verzekering puur voor als er iets mis gaat met de verzending.

Verder ben ik nooit zo heel bang dat er iets kapot is o.i.d. Kans is klein en als het zo is, tsja, pech hebben dan. Wel zuur natuurlijk maar het gaat ook weer niet om duizenden euro’s he. Bovendien kun je dan wel gewoon een garantieprocedure starten lijkt me. Hopelijk is dat ding dat hier onder de boom ligt gewoon goed, anders is het zeker balen ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christianj050
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-01-2023
Brogala schreef op zondag 24 december 2017 @ 00:14:
[...]

Weet jij iets over die verzekering? Als ik het goed heb is die alleen voor schade tijdens de shipment, dus als je hem krijgt en de sensor doet het bijvoorbeeld niet, krijg je geen vergoeding?

Ik wil hem kopen, maar ik ben bang dat iets het niet doet als hij aankomt... Als ik het goed heb zijn de meeste dingen wel te vervangen, maar ik kan absoluut niet solderen o.i.d. en dat is volgens mij wel nodig bij een aantal dingen die kapot kunnen gaan, zoals een sensor.
Zelf er niet voor gekozen is zeer netjes bezorgd. En als je met PayPal besteld heb je ook altijd een verzekering erbij voor als er een mankement is bij aankomst en etc.. Gewoon doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedroz
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-03-2024
Hij zou vandaag bezorgd worden >:)
Perceptor schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:19:
[...]

Hier op 26-11 besteld via DPD UK op gearbest. Bericht wat ik op 17track krijg is: Southall, Your parcel is on its way.
Dat betekent volgens mij dat men in Engeland wacht tot het pakketje daar aankomt. Het is er dus nog niet, maar hangt dus nog ergens in de lucht tussen China en UK. Die tracking info wordt volgens mij pas nuttig op het moment dat het pakketje in Engeland binnengekomen is en daar door DPD verwerkt wordt.
Nog even wachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matomatisch
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-09 10:50
Gearbest heeft mijn order van Gen 2 (besteld op 5 november) geannuleerd en refunded. Volgens customer support hebben ze voorraadproblemen.

Heb maar besloten om voor een ander merk te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
Matomatisch schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:18:
Gearbest heeft mijn order van Gen 2 (besteld op 5 november) geannuleerd en refunded. Volgens customer support hebben ze voorraadproblemen.

Heb maar besloten om voor een ander merk te gaan.
Welk merk/model dan? En waarom niet gen 1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matomatisch
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-09 10:50
remzor schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:27:
[...]

Welk merk/model dan? En waarom niet gen 1?
Ben voor de Deebot R95 MKII gegaan. Puur omdat dit eigenlijk dezelfde is als de Xiaomi gen 2, met lasermapping en dweiltje eronder. Gen 1 heeft deze dweil niet, en andere modellen van Deebot zonder dweiltje hebben geen lasermapping. Of het dweilen het manuele dweilen kan vervangen vrees ik voor, maar vind het een leuk extraatje.

Ben nu ook niet meer van plan om terug iets te gaan bestellen van China, duurt me te lang. De nieuwe robot ligt nu al ingepakt onder de kerstboom te wachten om straks uitgepakt te worden(beter laat dan nooit :+ ), en daar betaal ik graag wat meer voor.

[ Voor 6% gewijzigd door Matomatisch op 27-12-2017 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvmaastricht
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-06 14:21
Heb versie 1 net bij AliExpress gekocht voor €296, incl. reserve accessoires: https://nl.aliexpress.com...ousehold/32755997022.html

Ben benieuwd...

• thatanas
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 22:34
Zojuist een mail gekregen dat mijn op 24 november bestelde versie 1 vandaag door DPD afgeleverd zal gaan worden.

• PointyMaximus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:32
Mijn bestelling van 12 november (!!) bij Gearbest voor de Versie 1 stond sinds 13 november op Destination Southall. Vlak voor de Kerst kwam er beweging in en vandaag wordt hij dan eindelijk geleverd door DPD.

Heel benieuwd naar zijn eerste rondje.

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

laat voorlopig de Chinese Intelligence Store maar links liggen.....

Ik heb op 7 december zo`n hok besteld @ Chinese Intelligence Store uit EU warehouse Duitsland....

ding was de 14 dec verzonden ( duur al veel te lang als het aan mij ligt).... volgens hun... track en trace geeft steeds niks aan. gister hebben ze een "nieuwe"gestuurd ik ben benieuwd... blij dat ik met credit card hebt besteld...01-01-2018 dan moet ie er zijn anders wordt het een dispuut.

daar ga ik niks meer bestellen in elk geval...

euhmmmm

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

PointyMaximus schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:48:
Mijn bestelling van 12 november (!!) bij Gearbest voor de Versie 1 stond sinds 13 november op Destination Southall. Vlak voor de Kerst kwam er beweging in en vandaag wordt hij dan eindelijk geleverd door DPD.

Heel benieuwd naar zijn eerste rondje.
Zelfde dag besteld zelfde dag beweging in. Wel stofzuiger nummer drie. Ach ja lekker goedkoop en totnutoe iedere keer geen douanekosten. Ik heb me er op ingesteld dat gesrbest EU express verzending erg lang duurt.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
Gen1 is €223.30 nu. Directe link *knip*, niet naar referals verwijzen.
"only left a few days to the end of 2017 , so our related staff is crazy to make the price down " Aldus de chinees. :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NNECBw4.png

[ Voor 11% gewijzigd door Zeehond op 28-12-2017 19:24 ]

• Pedroz
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-03-2024
24/11/17 bestelling geplaatst, 28/12/17 aangekomen :-)
Stofzuiger heeft zijn eerste proefrit gedaan, werkt prima 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDoXke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 07:18
cactusman schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:15:
laat voorlopig de Chinese Intelligence Store maar links liggen.....

Ik heb op 7 december zo`n hok besteld @ Chinese Intelligence Store uit EU warehouse Duitsland....

ding was de 14 dec verzonden ( duur al veel te lang als het aan mij ligt).... volgens hun... track en trace geeft steeds niks aan. gister hebben ze een "nieuwe"gestuurd ik ben benieuwd... blij dat ik met credit card hebt besteld...01-01-2018 dan moet ie er zijn anders wordt het een dispuut.

daar ga ik niks meer bestellen in elk geval...
Idem bij een vriend van me: 17/12 besteld, na enkele dagen nog geen bevestiging gehad. slechte en onbeschofte communicatie, stofzuiger zou al 2 keer verzonden zijn, maar geen van de trackingnummers werkt...

[ Voor 28% gewijzigd door ParaDoXke op 28-12-2017 19:43 ]

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

ParaDoXke schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:41:
[...]

Idem bij een vriend van me: 17/12 besteld, na enkele dagen nog geen bevestiging gehad. slechte en onbeschofte communicatie, stofzuiger zou al 2 keer verzonden zijn, maar geen van de trackingnummers werkt...
mooi dan ga ik hem annuleren via ALI en CC maatschappij...

thanx voor de info.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielAlm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 22:22
Volgens mij is er bij ae sprake van een prijsverlaging voor versie 2. Nu rond € 380. Ben al aan het vragen wat de inschatting is van de btw e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 14:11

Qon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juupke
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-09-2020
Zijn er nog meer mensen die nog steeds wachten op hun bestelling van november? Ik heb besteld op 23 november, hij is uiteindelijk 28 november richting Southall vertrokken en dat is de status nog steeds... hoop toch echt dat hij deze week ergens wel aan de Hollandse horizon verschijnt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
juupke schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 10:23:
Zijn er nog meer mensen die nog steeds wachten op hun bestelling van november? Ik heb besteld op 23 november, hij is uiteindelijk 28 november richting Southall vertrokken en dat is de status nog steeds... hoop toch echt dat hij deze week ergens wel aan de Hollandse horizon verschijnt!
Alle feestdagen helpen ook niet meer kwa snelheid. Wachten duurt lang. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 16:53
Dacuuu schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:15:
Gen1 is €223.30 nu. Directe link [mbr]*knip*, niet naar referals verwijzen[/mbr].
"only left a few days to the end of 2017 , so our related staff is crazy to make the price down " Aldus de chinees. :+
[afbeelding]
In de HK warehouse zelfs 200. Maar wel 51 euro verzendkosten. Dus dan is Gearbest momenteel goedkoper met 237 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door T-!-M op 02-01-2018 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-04 19:38
juupke schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 10:23:
Hier het zelfde wacht ook nog steeds wachten duurt idd heel erg lang pffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenJdeJong
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:33
Bandago 2804 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:40:
[...]

Hier het zelfde wacht ook nog steeds wachten duurt idd heel erg lang pffffff
Hier gen1 op 24 november 2017 besteld via Gearbest via EU express. Op 6 december een mailtje van Gearbest "your order has been shipped out" maar sindsdien radiostilte. Op de site stond er wel een algemene notificatie: "due to the snowstorm some shipping has been delayed" maar weet niet of dit van toepassing is op mijn order.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gearbest 11/11 besteld, 13/11 shipped, 29/12 afgeleverd. Houd dus rekening met 6 weken met de feestdagen dus. Overigens geen douanekosten hoeven betalen. Dit was stofzuiger nummer 3, 1 en 2 waren er binnen een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 18:01
26 november besteld bij GearBest, verzending via DPD UK, vandaag 4 januari binnengekregen, geen inklaringskosten e.d. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Perceptor op 04-01-2018 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juupke
Perceptor schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:41:
26 november besteld bij GearBest, verzending via DPD UK, vandaag 4 januari binnengekregen, geen inklaringskosten e.d. :)
Lekker dan, ik heb eerder besteld maar wacht nog steeds... geen goede beurt voor Gearbest wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
Gearbest, EU warehouse, 1 week (half december) 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
juupke schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:56:
[...]

Lekker dan, ik heb eerder besteld maar wacht nog steeds... geen goede beurt voor Gearbest wat mij betreft!
23 nov besteld ook nog niets.....verscheept op 4 dec vanaf daar gaan de 25 dagen in.......gaat goed komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juupke
Bandago 2804 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:24:
[...]

23 nov besteld ook nog niets.....verscheept op 4 dec vanaf daar gaan de 25 dagen in.......gaat goed komen....
Ja normaal zou het me ook niet zo boeien, het jammere is alleen dat ik volgende week de sleutel van mn oude huis (= het bezorgadres) inlever :')
Toen ik bestelde ging ik ervan uit dat 8 weken gewoon prima zou moeten zijn, heb nog bij geen enkele bestelling uit China ooit zo lang moeten wachten namelijk. Verkeerde inschatting van mij nu dus, maar dat lost mn probleem niet op.

Heb wel al contact gehad met DPD UK, en zij geven aan dat ik bij niet thuis wel online kan aangeven dat ik het pakket op een pick-up point wil afhalen, dus daar hoop ik dan maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

juupke schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 07:24:
[...]

Ja normaal zou het me ook niet zo boeien, het jammere is alleen dat ik volgende week de sleutel van mn oude huis (= het bezorgadres) inlever :')
Het is ook niet zo dat dan de volgende bewoner binnenkort een hulpje heeft 8)
Er is ook nog zoiets als briefgeheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juupke
knakworst schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 07:49:
[...]

Het is ook niet zo dat dan de volgende bewoner binnenkort een hulpje heeft 8)
Er is ook nog zoiets als briefgeheim.
Het is een sloopwoning, dus de volgende bewoner is een bulldozer... :')

Alle gekheid op een stokje, het zal wel goed komen uiteindelijk, maar handig is het niet.

Edit: hallelujah praise the lord, de status is veranderd: "Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands"

Met een beetje mazzel heb ik hem dus morgen en anders maandag binnen! *O*

[ Voor 21% gewijzigd door juupke op 05-01-2018 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 02:31
remzor schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 17:28:
[...]

Weet niet wat je schappelijk vindt, maar ik krijg net een e-mail van Gearbest met nog wat e-mail only / flash offers. De Xiaomi is vanuit China warehouse €236,- en vanuit EU4 warehouse €264,-. Dus als je nog een code hebt of misschien wat Gearbest points ofzo heb je hem wellicht voor €250,-.

Bij mij ligt ie nog onder de boom, de vriendin weet stiekem al wel wat er in zit maar wilt hem toch pas met kerst open maken :P
Zojuist nog samen besloten een steelstofzuiger bij te bestellen voor boven/zolder/hoekjes/trap etc. Keken een tijd geleden al voor zo'n Dyson maar dan ben je gewoon €500 kwijt. Nu via Gearbest dus een aanbieding in de mail van een Dibea C17 model (Dyson clone), vanuit EU warehouse voor €85,-. Ben benieuwd, kunnen we geen bult over vallen :)
En bevalt de Dibea C7? Wil ook eentje kopen om deze trappen stof te zuigen, zonder geouwehoer met kabels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• christianj050
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-01-2023
karakedi schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:37:
[...]

En bevalt de Dibea C7? Wil ook eentje kopen om deze trappen stof te zuigen, zonder geouwehoer met kabels.
Heb hem net binnen naast mijn Xiaomi robot. Voor 78 euro geen geld voor wat je er voor krijgt (gearbest eu warehouse). Had hiervoor de Dyson dc35 en maakte veel meer lawaai. De c17 veel stiller en zuigkracht ongeveer gelijk. Goede combi voor de trappen en de plekken waar de xiaomi niet komt ;) Net de auto nog mee uitgezogen een ging prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
karakedi schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:37:
[...]

Eens met @christianj050. In een ander topic schreef ik zojuist: “Heb zelf zoals gezegd de C17 besteld en inmiddels sinds een weekje of 2 in bezit. Werkt prima, prijs/kwaliteit lijkt uitstekend. Voor de hoekjes, de trap, gemakkelijke vloeren werkt ie top. Ook de opzetstukken en de oplader die aan de muur te bevestigen is zijn handig.
Wanneer je tapijt hebt of een deurmat moet stofzuigen komt ie misschien wat kracht te kort om het echt grondig te doen, maar daar is zo’n ding ook niet echt voor bedoeld eigenlijk.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:35
remzor schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 17:28:
[...]

Weet niet wat je schappelijk vindt, maar ik krijg net een e-mail van Gearbest met nog wat e-mail only / flash offers. De Xiaomi is vanuit China warehouse €236,- en vanuit EU4 warehouse €264,-. Dus als je nog een code hebt of misschien wat Gearbest points ofzo heb je hem wellicht voor €250,-.

Bij mij ligt ie nog onder de boom, de vriendin weet stiekem al wel wat er in zit maar wilt hem toch pas met kerst open maken :P
Zojuist nog samen besloten een steelstofzuiger bij te bestellen voor boven/zolder/hoekjes/trap etc. Keken een tijd geleden al voor zo'n Dyson maar dan ben je gewoon €500 kwijt. Nu via Gearbest dus een aanbieding in de mail van een Dibea C17 model (Dyson clone), vanuit EU warehouse voor €85,-. Ben benieuwd, kunnen we geen bult over vallen :)
Had je hier een speciale code voor? zie hem alleen voor 85 euro alleen nog voor Chinees warenhuis. Heb liever ook EU ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
Dirk0s schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:09:
[...]

Had je hier een speciale code voor? zie hem alleen voor 85 euro alleen nog voor Chinees warenhuis. Heb liever ook EU ;)
Een e-mail vanuit Gearbest voor de feestdagen, beperkte voorraad vanuit EU warehouse. Zonder code incl. verzenden €85 eu. Had hem dan ook na 5 dagen al in huis :)

Inmiddels ook de reserve onderdelen ontvangen voor de Xiaomi, 2 filters 2 sidebrush en de main brush. De virtual wall strip is nog onderweg (welke ik eigenlijk niet persé nodig heb nu, misschien eens handig voor boven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 21:54
Iemand nog tips voor de aankoop van een gen 1 stofzuiger momenteel? Zie dat de meeste eu warehouses geen voorraad meer hebben en op ali kost vanuit duitsland verzonden ongeveer 302 euro.
Kopen jullie eigenlijk gewoon het chinese model zonder ce certificering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Iemand hier de vaccum nummer twee al...???

Wat is jullie ervaring ermee.
Als je bij Alie koop komt er dan nog tax bij...??/
Zag versie twee er voor 379 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Purejet schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:45:
Iemand nog tips voor de aankoop van een gen 1 stofzuiger momenteel? Zie dat de meeste eu warehouses geen voorraad meer hebben en op ali kost vanuit duitsland verzonden ongeveer 302 euro.
Kopen jullie eigenlijk gewoon het chinese model zonder ce certificering?
http://raspberryundco.de/Xiaomi-Mi-Robot/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 21:54
Dank voor de link. Alleen de DE-HK variant verstuurd sowieso niet naar NL of BE.
Die producten onder alle 3 de linkjes komen vanuit CH of HK. Riciso op douanekosten dus.. en het eventueel niet binnen komen van de EU door ontbreken certificering etc.
Ben dus meer op zoek naar een deal die verzonden kan worden vanuit een echt EU warehouse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Purejet schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:23:
[...]

Dank voor de link. Alleen de DE-HK variant verstuurd sowieso niet naar NL of BE.
Die producten onder alle 3 de linkjes komen vanuit CH of HK. Riciso op douanekosten dus.. en het eventueel niet binnen komen van de EU door ontbreken certificering etc.
Ben dus meer op zoek naar een deal die verzonden kan worden vanuit een echt EU warehouse :)
Ik heb er al 8 gekocht bij Gearbest nog nooit douanekosten betaald. Vanuit China trouwens.

Nooit een probleem gehad je kunt daar met een gerust hart bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 16:53
De roborock S50 is nu verkrijgbaar bij Gearbest (flashsale) voor omgerekend 370 euro. Is wel de Chinese versie. Zit er behalve de stekker nog verschil in firmware etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 17:43
bszz schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:55:
De roborock S50 is nu verkrijgbaar bij Gearbest (flashsale) voor omgerekend 370 euro. Is wel de Chinese versie. Zit er behalve de stekker nog verschil in firmware etc?
Volgens mij niet, maar hij mist wel CE certificering, die zit op de internationale versie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:30
Bandago 2804 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:49:
[...]

Ik heb er al 8 gekocht bij Gearbest nog nooit douanekosten betaald. Vanuit China trouwens.

Nooit een probleem gehad je kunt daar met een gerust hart bestellen.
Verzend je dan met Railroad line?

Ik zie dat de Gen 1 nu EUR 207.09 kost, plus 29.20 verzenden.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik kom met code XIAOMIVAC ook op 230 euro uit, verzendkosten zijn dan 0 euro. Priority Line EU Express is sneller (duurt nog steeds een maand), dat is DPD UK en dan heb je 99% kans geen douanekosten. Railroad ook niet, maar duurt wel langer voordat je het hebt. Ik had een pen besteld en dat duurde via railroad 2 maanden, tracking tot Poland prima en daarna duurde het nog een maand voordat het in mijn bus was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Ik heb ze alle 8 bij Gearbest gekocht. Zoals al aangegeven nooit invoer kosten betaald. Via de andere verkoper heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtremegamer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-01-2024
Hallo allemaal,

Verkreeg op 8 januari dat deze "picked-up" van hong kong warehouse was, 9 januari departed en verkreeg net berichtje met douane-kosten (€25 ongeveer).

Iemand een idee hoe lang deze er dan nog overdoet eer deze aankomt ?

Is verstuurd met DHL Express.

Alvast bedankt,

Xtremegamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Je hebt geluk dat het maar 25 euro is. Bij DHL express tracking geven ze volgens mij een verwachte leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Iemand ervaring bij deze verkoper. Komt hier nog douane kosten bij...?

https://m.lightinthebox.c...CfqjM4tIhlacaApjoEALw_wcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtremegamer
knakworst schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:50:
[...]

Je hebt geluk dat het maar 25 euro is. Bij DHL express tracking geven ze volgens mij een verwachte leverdatum.
Bij de douane documenten zag ik dat ze deze als 30 USD hebben gedeclareerd + 10 USD shipment. Dan is het puur dossierkosten van DHL erbij.

Zit ondertussen al in Duitsland dus zal ni lang meer duren.

Echter krijg ik geen verwachte leverdatum.

Mvg,

Xtremegamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juupke
De mijne zou gisterochtend volgens een SMS van DPD tussen 9.49 en 10.49 worden bezorgd, wat perfect uitkwam aangezien ik om 11.00 uur de sleutel van de woning zou inleveren. :+

Echter wat schetst mijn verbazing? Toen ik rond 10.30 de status nog eens even online checkte, stond daar doodleuk 'afleverpoging niet succesvol' - wtf?! Ik was gewoon aanwezig maar DPD was in geen velden of wegen te bekennen geweest. Toen dus DPD gebeld voor opheldering, maar daar kon men ook niet veel meer vertellen, dus uiteindelijk heb ik mn robot maar naar een pickup-point laten sturen maar was vandaag te laat thuis van werk om hem nog op te kunnen halen... maar morgen is het dan eindelijk echt zo ver!! oOo Bijna 7 weken na bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Ik heb er twee op 23 november besteld. Nog steeds niets veranderd in de track van dpd. Pfffff.

Eindelijk vandaag geleverd.....

[ Voor 16% gewijzigd door Bandago 2804 op 15-01-2018 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2d0
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:15

2d0

Ik heb een vraag over de internationale en chinese versie. Ik begreep dat de internationale versie een eu stekker heeft en ce gecertificeerd is. Is de chinese versie dan anders gebouwd of mist die alleen de certificering en is technisch identiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtremegamer
Hallo allen,

Mijne is gisteren aangekomen en maar meteen aan het werk gezet.

Werkt als een droom.

Wel goed dat lightinthebox spare-parts aanbied, scheelt wat in levertijd.

Greetz

Xtremegamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2d0

2d0

Xtremegamer schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:33:
Hallo allen,

Mijne is gisteren aangekomen en maar meteen aan het werk gezet.

Werkt als een droom.

Wel goed dat lightinthebox spare-parts aanbied, scheelt wat in levertijd.

Greetz

Xtremegamer
Heb je hem besteld bij lightinthebox? Had je nog douane kosten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtremegamer
2d0 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:20:
[...]

Heb je hem besteld bij lightinthebox? Had je nog douane kosten?
Nee ik had deze bij geekbuying gekocht :
Xtremegamer in "Xiaomi Mi Vacuum 2016/2017 prijzen en levertijden"

Ik maak voor jouw even de opsomming:

Geekbuying:
€369,91 (incl. €1,64 - zendverzekering ) + €24,64 douanekosten = €394,55 totale kost
19/12/17' besteld , 08/01/18' verwerkt , 10/01/18' aangekomen.

Lightinthebox:
€438,44 + €8,76 zendverzekering + €21,59 Douanekosten = €469,15 totale kost
Levertijd 3-5 werkdagen (€0,0)

Dus als de levertijd cruciaal is en die €75 meerkost je niet boeit, bestellen bij lightinthebox ?

Ik vermoed dat mijn order iets langer heeft geduurd mbt nieuwjaar.

Met Vriendelijke groeten,

Xtremegamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Xtremegamer schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:03:
[...]

Nee ik had deze bij geekbuying gekocht :
Xtremegamer in "Xiaomi Mi Vacuum 2016/2017 prijzen en levertijden"

Ik maak voor jouw even de opsomming:

Geekbuying:
€369,91 (incl. €1,64 - zendverzekering ) + €24,64 douanekosten = €394,55 totale kost
19/12/17' besteld , 08/01/18' verwerkt , 10/01/18' aangekomen.

Lightinthebox:
€438,44 + €8,76 zendverzekering + €21,59 Douanekosten = €469,15 totale kost
Levertijd 3-5 werkdagen (€0,0)

Dus als de levertijd cruciaal is en die €75 meerkost je niet boeit, bestellen bij lightinthebox ?

Ik vermoed dat mijn order iets langer heeft geduurd mbt nieuwjaar.

Met Vriendelijke groeten,

Xtremegamer
Dan had je hem beter bij Gearbest kunnen kopen denk ik.

http://raspberryundco.de/XiaomiRoboRock/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveWoz
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 14:13:
Ik kom met code XIAOMIVAC ook op 230 euro uit, verzendkosten zijn dan 0 euro. Priority Line EU Express is sneller (duurt nog steeds een maand), dat is DPD UK en dan heb je 99% kans geen douanekosten. Railroad ook niet, maar duurt wel langer voordat je het hebt. Ik had een pen besteld en dat duurde via railroad 2 maanden, tracking tot Poland prima en daarna duurde het nog een maand voordat het in mijn bus was.
Klopt het dat de verzendmethode Priority Line EU Shipping niet meer wordt aangeboden? En wat is railroad? Ik zie die ook niet terug. Bedankt alvast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bitdefender
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-08 20:29
Ik zie ze allebei wel. Kijk je op Gearbest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveWoz
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ja, zie plaatje.

xiaomi robot vacuum gearbest

edit: stom, laat maar. Als naar het afrekenen gaat komt het wel tevoorschijn. Bedankt!

[ Voor 17% gewijzigd door SteveWoz op 14-01-2018 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielAlm
Op AE de 2 voor in totaal € 428 uit... Spanje. Volgens mij een scherpe prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2d0

2d0

DanielAlm schreef op zondag 14 januari 2018 @ 19:25:
Op AE de 2 voor in totaal € 428 uit... Spanje. Volgens mij een scherpe prijs.
Bij welke aanbieder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielAlm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
375 euro bij Gearbest vanuit China. Incl tax en verzending

[ Voor 4% gewijzigd door Bandago 2804 op 15-01-2018 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielAlm
Bandago 2804 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:49:
[...]

375 euro bij Gearbest vanuit China. Incl tax en verzending
Link? Want ik zie een veel hogere prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2d0

2d0

Gearbest heeft wel last van een sneeuwstorm. Mijn bestelling, wat xiaomi sensoren, staat stil. Ik krijg alleen een melding delayed due to a snowstorm voor een aantal dagen. Dus de sneeuwstorm is al een paar dagen bezig. Hoe lang het nog gaat duren weet ik niet. Levertijden zijn daardoor wel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
2d0 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:05:
Gearbest heeft wel last van een sneeuwstorm. Mijn bestelling, wat xiaomi sensoren, staat stil. Ik krijg alleen een melding delayed due to a snowstorm voor een aantal dagen. Dus de sneeuwstorm is al een paar dagen bezig. Hoe lang het nog gaat duren weet ik niet. Levertijden zijn daardoor wel langer.
Ik heb er op 23 nov 2 besteld.....vandaag zijn ze eindelijk geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielAlm
Ik ga voor AE. Zie bij GB dat het gaat om een model zonder CE en wil hem snel hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
DanielAlm schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:36:
Ik ga voor AE. Zie bij GB dat het gaat om een model zonder CE en wil hem snel hebben...
Dat is natuurlijk aan jou.....ieder zijn ding...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E_kru
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-01-2018
Ben benieuwd met welke sellers op AE er van zeer recent goede ervaringen zijn. Ik heb recent de Chinese Intelligence Store geprobeerd. Helaas teleurstellend, Uiteindelijk na talloze pogingen om een verzending (trackcode) te krijgen toch moeten “disputen”.

[ Voor 9% gewijzigd door E_kru op 16-01-2018 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hveener
  • Laatst online: 22:22
Heb via Aliexpress Xiaomi Mi Vacuum cleaner model 2016 sinds 23 December besteld.
Deze zou eind December geleverd worden er was een tracking nummer gegeven maar er gebeurde niets.
de vacuum cleaner zou via Duitsland geleverd worden dus geen invoer rechten.
Na contact met de verkoper te hebben gehad was de vacuum cleaner weer terug gestuurd naar de warehouse.
Ze beloofde hem opnieuw op te sturen met een tracking nummer.
Na nog twee mailtjes vandaag met het verzoek voor dat een nieuwe tracking nummer met weer de belofte binnen 5 uur en maak je niet druk het komt er aan blijft het weer stil en geen tracking nummer.
Zijn er meer mensen met deze ervaring of word ik opgelicht? :(
Heb wel een dispute bij Aliexpress lopen maar als ik wat googeld stelt dat niet veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E_kru
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-01-2018
Was dit toevallig de Chinese Intelligence Store. Dit lijkt hun standaard werkwijze. Oplichting? Gewoon heel slecht en dus zoveel mogelijk mensen waarschuwen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb hem toendertijd ook bij Chinese intelligence store besteld. Duurde een week of 3 a 4 (ook DE warehouse)

Ik ben toen ook erg geholpen door Smoken, user hier op t forum met een kort lijntje naar de seller.

smoken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDoXke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 07:18
Hveener schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:28:
Zijn er meer mensen met deze ervaring of word ik opgelicht? :(
Heb wel een dispute bij Aliexpress lopen maar als ik wat googeld stelt dat niet veel voor.
Een vriend van me had dit ook voor. Elke keer wat leugens dat hij onderweg zou zijn, teruggekomen, vergeten mee te geven met transportfirma,...
Hij heeft uiteindelijk de order gecancelled bij zowel Ali als bij ze creditcard maatschappij en er een bij Gearbest besteld. Het duurt dan wel wat langer, maar hij is een pak goedkoper.
Volgens mij kan je via priority line bij Gearbest ook geen douanekosten krijgen omdat je zelf nog niet de ontvanger bent op de moment dat de vacuüm Europa binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Heeft iemand deze in gebruik naast de Robot van Xiaomi.....???

De xiaomi electric mop.......

https://www.gearbest.com/...mprovement/pp_649255.html

[ Voor 11% gewijzigd door Bandago 2804 op 17-01-2018 18:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bandago 2804
ParaDoXke schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 05:35:
[...]

Een vriend van me had dit ook voor. Elke keer wat leugens dat hij onderweg zou zijn, teruggekomen, vergeten mee te geven met transportfirma,...
Hij heeft uiteindelijk de order gecancelled bij zowel Ali als bij ze creditcard maatschappij en er een bij Gearbest besteld. Het duurt dan wel wat langer, maar hij is een pak goedkoper.
Volgens mij kan je via priority line bij Gearbest ook geen douanekosten krijgen omdat je zelf nog niet de ontvanger bent op de moment dat de vacuüm Europa binnenkomt.
Ik heb er inmiddels 10 gekocht bij Gearbest en nog nooit douanekosten betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double_Davy
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-01 13:35
Zie dat de model 1 bij Geekbuying in de aanbieding is voor €193. Weet iemand of dit de internationale versie is?
https://www.geekbuying.co...Robot---White-386625.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:20

Flabergasted

Prepare to die !

Double_Davy schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:12:
Zie dat de model 1 bij Geekbuying in de aanbieding is voor €193. Weet iemand of dit de internationale versie is?
https://www.geekbuying.co...Robot---White-386625.html
Verzendkosten ook gezien??
GearBest is goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatanas
  • Laatst online: 13-09 22:34
Flabergasted schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:35:
[...]

Verzendkosten ook gezien??
GearBest is goedkoper.
Die is 299$?? Of heb jij een coupon? Zou ik die dan mogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bandago 2804 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:54:
Heeft iemand deze in gebruik naast de Robot van Xiaomi.....???

De xiaomi electric mop.......

https://www.gearbest.com/...mprovement/pp_649255.html
Deze heb ik medio november besteld maar nog steeds niet geleverd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
knakworst schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:42:
[...]

Ach pfffff. Als je hem krijgt zou je dan hier je mening kunnen posten tzt...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
knakworst schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:42:
[...]

Hier is de 2nd gen gisteren binnengekomen, heeft er echt lang over gedaan, ook ergens medio nov besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
thatanas schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:04:
[...]

Die is 299$?? Of heb jij een coupon? Zou ik die dan mogen?
De 1st gen is met code XIAOMIVAC €234.33.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Dacuuu schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:04:
[...]

Hier is de 2nd gen gisteren binnengekomen, heeft er echt lang over gedaan, ook ergens medio nov besteld.
Heb je een carpet op de vloer.....????

Ben aan het twijfelen de robot 2nd of die mop......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted

Flabergasted

Prepare to die !

Bandago 2804 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:40:
[...]

Ik heb zojuist de mop besteld en ga binnenkort voor de Vacuum V1.

Met het idee in het achterhoofd van "spreid uw kansen"
Je kan beter een apparaat hebben wat zich toelegt op 1 functionaliteit, of zuigen of moppen.

Mocht één apparaat het begeven dan ben je niet gelijk alle functionaliteit kwijt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Flabergasted schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:12:
[...]

Ik heb zojuist de mop besteld en ga binnenkort voor de Vacuum V1.

Met het idee in het achterhoofd van "spreid uw kansen"
Je kan beter een apparaat hebben wat zich toelegt op 1 functionaliteit, of zuigen of moppen.

Mocht één apparaat het begeven dan ben je niet gelijk alle functionaliteit kwijt 8)
Dat is ook een beetje mijn gedachten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Bandago 2804 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:40:
[...]

Ik heb 1 kleed in de kamer. De mopfunctie stopt niet als je daar over heen gaat, maar ik ram er gewoon over heen ;) . Heb net beelden geschoten voor de review video, die komt ergens deze week online als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Dacuuu schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:00:
[...]

Ik heb 1 kleed in de kamer. De mopfunctie stopt niet als je daar over heen gaat, maar ik ram er gewoon over heen ;) . Heb net beelden geschoten voor de review video, die komt ergens deze week online als het goed is.
Ik heb ook een dun kleed in de kamer. Dat was de rede dat ik twijfelde.
Er toch gewoon over gaan betekent dat het kleed vochtig wordt wat me weer niet echt fijn lijkt als je er over moet lopen denk ik zo.

Ben benieuwd naar je beelden.
Over het moppen ben je verder wel te spreken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist voor nieuwjaar besteld bij Gearbest, - geen taksen moeten betalen en het werd deze week al geleverd! Zeer content van de eerste runs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielAlm
Zo en die is binnen. Had versie 1 al voor het kantoor en nu versie 2 voor thuis. Inderdaad een min of meer europese versie. Binnen een week binnen uit Spanje en natuurlijk via AE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giohardcore
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-09 10:19
Heeft iemand al eens via deze verkoper besteld:
https://www.aliexpress.co...ae803_5&priceBeautifyAB=1

Wanneer ik kies voor de kleur wit (meest links), ships from China en EU plug, dan kost ie 369 euro, dat is beduidend lager dan de verkopers die hem vanuit ES of DE versturen (rond de 100 euro duurder). Het is dan wel sellers shipping method, maar goed. Iemand ervaringen met deze "TechPlus store"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hveener
giohardcore schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:43:
Heeft iemand al eens via deze verkoper besteld:
https://www.aliexpress.co...ae803_5&priceBeautifyAB=1

Wanneer ik kies voor de kleur wit (meest links), ships from China en EU plug, dan kost ie 369 euro, dat is beduidend lager dan de verkopers die hem vanuit ES of DE versturen (rond de 100 euro duurder). Het is dan wel sellers shipping method, maar goed. Iemand ervaringen met deze "TechPlus store"?
Als het de verkooper Charlene Bulss uit Duitsland is zou ik het niet doen onbetrouwbaar weken wachten op de levering en verkoper keer op keer beloftes gedaan maar niet nagekomen.
Zit nog steeds op terug gave geld te wachten :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giohardcore
Hveener schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:40:
[...]

Als het de verkooper Charlene Bulss uit Duitsland is zou ik het niet doen onbetrouwbaar weken wachten op de levering en verkoper keer op keer beloftes gedaan maar niet nagekomen.
Zit nog steeds op terug gave geld te wachten :( :(
Thanks voor je reactie!
Hoe kom ik daar achter wie de verkoper is? Kunnen Duitse verkopers een store op Ali openen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hveener
giohardcore schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:52:
[...]

Thanks voor je reactie!
Hoe kom ik daar achter wie de verkoper is? Kunnen Duitse verkopers een store op Ali openen dan?
Ik kwam er pas achter toen ik via Ali de verkoper kon mailen na dat ik hem besteld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giohardcore
Hveener schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:39:
[...]

Ik kwam er pas achter toen ik via Ali de verkoper kon mailen na dat ik hem besteld had.
Zou je eens bij je orders in AE willen kijken bij welke winkel je toentertijd besteld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nee. Maar met kortingscode XIAOMIVAC en priority line shipping wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld op 11-jan, bij Gearbest voor 230euro
Shipping: MethodEU Express
logistic company DPDUK1

We wachten af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted

Flabergasted

Prepare to die !

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:09:
Besteld op 11-jan, bij Gearbest voor 230euro
Shipping: MethodEU Express
logistic company DPDUK1

We wachten af...
Ik heb deze gisteren ook besteld onder dezelfde condities.
The race is On ! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 15:01

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Vraagje voor welk warehouse kiezen jullie? G-W staat voor Global Warehouse? Maar nog wel geshipped vanuit China?

Ik ben een beetje huiverig voor eventuele douane kosten

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste

Let op:
Technische discussie over model 1 (2016) kan in Xiaomi Mi Vacuum (robotstofzuiger) 2016
Technische discussie over model 2 (2017) kan in Xiaomi Mi Vacuum 2017 (versie 2)
Technische discussie over Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019) kan in [Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019)] Ervaringen & Discussie