Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-04 19:38
Cinerama schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:36:
Vraagje voor welk warehouse kiezen jullie? G-W staat voor Global Warehouse? Maar nog wel geshipped vanuit China?

Ik ben een beetje huiverig voor eventuele douane kosten
http://raspberryundco.de/XiaomiRoboRock/

► Keine Versandkosten und kein Zoll bei der Versandmethode Priority Line via Germany Express

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprk_nl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:26
De prijzen zonder risico's vond ik misleidend, daarom heb ik een lijst gemaakt voor de 1ste gen.
Helaas vind ik geen simpele manier om vanuit gdrive de html tabel code te behouden, vandaar een knipsel.
De lijst is van 25 jan 's avonds die de aankoopprijs weergeeft met mogelijke bijkomende kosten.
Het moge duidelijk zijn dat de voorraad in magazijnen en prijzen continue fluctueren.

Worst-case komt Gearbest met China's warehouse en Coupon XIAOMIVAC er qua prijs het best uit.
De levering uit Polland verwacht ik sneller.
Zijn er nog laatste updates van aankopen bij Gearbest?

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/iV7W9G/Xiaomi_vacuum_Knipsel.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door sprk_nl op 26-01-2018 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bandago 2804
sprk_nl schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:15:
De prijzen zonder risico's vond ik misleidend, daarom heb ik een lijst gemaakt voor de 1ste gen.
Helaas vind ik geen simpele manier om vanuit gdrive de html tabel code te behouden, vandaar een knipsel.
De lijst is van 25 jan 's avonds die de aankoopprijs weergeeft met mogelijke bijkomende kosten.
Het moge duidelijk zijn dat de voorraad in magazijnen en prijzen continue fluctueren.

Worst-case komt Gearbest met China's warehouse en Coupon XIAOMIVAC er qua prijs het best uit.
De levering uit Polland verwacht ik sneller.
Zijn er nog laatste updates van aankopen bij Gearbest?

[afbeelding]
Bij Gearbest heb ik nog NOOIT Tax betaald. Heb er toch zeker al 10 gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sprk_nl
Bandago 2804 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:05:
Bij Gearbest heb ik nog NOOIT Tax betaald. Heb er toch zeker al 10 gekocht.
Gearbest: Due to the snowstorm, your order may arrive late. We apologize for any inconvenience.
Het aftellen is begonnen!

Tipje:
Na de aanschaf bij Gearbest heb je 471 Credit Value = Credits €7.85
Das weer handig voor b.v. een magneetstrip ;)

[ Voor 34% gewijzigd door sprk_nl op 27-01-2018 15:12 . Reden: credit tip ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenJdeJong
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 22:33
Vandaag versie 1 binnen gekregen, ik had hem op 24 november 2017 aan het einde van de dag besteld bij Gearbest. Apparaat ziet er mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik zit al een tijdje met een Roomba 7-serie en de accu is nu echt ten einde.
Ik hoorde positieve verhalen over deze Xiaomi Mi Robot. En de series 1 klinkt erg aantrekkelijk. Als je de prijs tegenover de adviesprijs zet van een nieuwe iRobot Accu (80 euro) dan krijg je er nog wat voordelen bij, zoals een app en kleinere virtual walls (die van iRobot zijn groot, lelijk en hebben batterijen nodig).

Is er iemand die een Roomba had en nu de Xiaomi gebruikt? Ik ben echt enorm benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-08-2024
Hallo iedereen. Ik lees jullie topic nu al even door maar als leek kom ik er niet goed uit om voor de 1ste versie van de Xiaomi Mi op een prijs van 230€ (inclusief BTW?) te komen. Liefst had ik de Europese versie.

- Op de website (https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_440546.html) kan ik al kiezen tussen China HK G-W-2 G-W-5 US--LA : Ik heb begrepen dat ik GW moet kiezen om geen import kost te betalen? Een voorkeur welke?
- Ik zou de code XIAOMIVAC dan moeten gebruiken?
- Ik zou dan belgium via priority line moeten kiezen om zo doune kosten gegarandeerd te vermijden?

Bedankt om mij op weg te helpen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wonkbonko
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:21
amadeus123 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:39:
Hallo iedereen. Ik lees jullie topic nu al even door maar als leek kom ik er niet goed uit om voor de 1ste versie van de Xiaomi Mi op een prijs van 230€ (inclusief BTW?) te komen. Liefst had ik de Europese versie.

- Op de website (https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_440546.html) kan ik al kiezen tussen China HK G-W-2 G-W-5 US--LA : Ik heb begrepen dat ik GW moet kiezen om geen import kost te betalen? Een voorkeur welke?
- Ik zou de code XIAOMIVAC dan moeten gebruiken?
- Ik zou dan belgium via priority line moeten kiezen om zo doune kosten gegarandeerd te vermijden?

Bedankt om mij op weg te helpen!!
Dat was de prijs anderhalve week geleden, nu is die weer wat duurder. Ja de code XIAOMIVAC geeft een bepaalde korting. Ik betaalde +-250euro voor de Gen1 uit China HK + magneetstrip en +-6 euro douane verzekering. Priority Line geeft je verhoogde kans om de douane kosten te vermijden, maar geen garantie. Dat geeft de douane verzekering wel.

Overigens vind ik de verzending wel erg lang duren, inmiddels 11 dagen onderweg :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

zo he he hij is binnen 4 weken onderweg geweest.. gearbest geen douane kosten via dpduk.

werkt echt briljant instellen is een makkie leuk en praktische speeltje

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wonkbonko
cactusman schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:36:
zo he he hij is binnen 4 weken onderweg geweest.. gearbest geen douane kosten via dpduk.

werkt echt briljant instellen is een makkie leuk en praktische speeltje
Hoeveel dagen deed hij bij jou erover tussen southhall en aankomen in NL, en NL ttot jouw adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

Wonkbonko schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 12:21:
[...]

Hoeveel dagen deed hij bij jou erover tussen southhall en aankomen in NL, en NL ttot jouw adres?
als hij eenmaal daar is dan is hij echt zo 1 - 2 dagen :)

euhmmmm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:09:
Besteld op 11-jan, bij Gearbest voor 230euro
Shipping: MethodEU Express
logistic company DPDUK1

We wachten af...
En vandaag geleverd. Keurig een sms ontvangen van DPD met het uur van levering.
Zonder enige beschadiging .Ook geen extra kosten.
Installatie fluitje van een Cent. Hij heeft zijn eerste Rondje al gemaakt.

Dus. niks te klagen. :) Het wachten waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
Flabergasted schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:31:
[...]

Ik heb deze gisteren ook besteld onder dezelfde condities.
The race is On ! >:)
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:09:
Besteld op 11-jan, bij Gearbest voor 230euro
Shipping: MethodEU Express
logistic company DPDUK1

We wachten af...
Waar kan ik die specifieke shipping vinden die jullie hier vernoemen? ik zie enkel de warehouse option die ik kan kiezen en dan voor shipping "belgium expideted shipping"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
Wonkbonko schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:22:
[...]

Dat was de prijs anderhalve week geleden, nu is die weer wat duurder. Ja de code XIAOMIVAC geeft een bepaalde korting. Ik betaalde +-250euro voor de Gen1 uit China HK + magneetstrip en +-6 euro douane verzekering. Priority Line geeft je verhoogde kans om de douane kosten te vermijden, maar geen garantie. Dat geeft de douane verzekering wel.

Overigens vind ik de verzending wel erg lang duren, inmiddels 11 dagen onderweg :+
--> Waar kan ik die douane verzekering ergens vinden? Die zie ik niet staan?

Wat ik momenteel terug vindt is 223 euro vanuit hong kong met kortingcode of 248€ vanuit GW5 met kortingcode.
Dus 25 euro meer om vanuit europ te laten komen maar dan heb ik geen risico op douane en snelle shipping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wonkbonko
amadeus123 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:19:
[...]

--> Waar kan ik die douane verzekering ergens vinden? Die zie ik niet staan?

Wat ik momenteel terug vindt is 223 euro vanuit hong kong met kortingcode of 248€ vanuit GW5 met kortingcode.
Dus 25 euro meer om vanuit europ te laten komen maar dan heb ik geen risico op douane en snelle shipping?
Als het goed is in step 2, heb het net nog gechecked. Dus wanneer je op 'View my card'->'proceed to checkout' klikt.

Op je laatste vraag kan ik geen antwoord geven, maar daar lijkt het wel op idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 20:20

Flabergasted

Prepare to die !

Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 17:29:
[...]
En vandaag geleverd. Keurig een sms ontvangen van DPD met het uur van levering.
Zonder enige beschadiging .Ook geen extra kosten.
Installatie fluitje van een Cent. Hij heeft zijn eerste Rondje al gemaakt.

Dus. niks te klagen. :) Het wachten waard.
Dit is niet goed.... De mijne op de zelfde dag besteld, maar echter niet gelet op het warehouse....
Staat standaard op China.
Orderstatus is "shipped out" maar "product dispatch" is grijs.
Geen werkende track & trace.

Maar even een ticket aanmaken bij GB ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sentinel0809
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:12
Flabergasted schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 08:37:
[...]

Dit is niet goed.... De mijne op de zelfde dag besteld, maar echter niet gelet op het warehouse....
Staat standaard op China.
Orderstatus is "shipped out" maar "product dispatch" is grijs.
Geen werkende track & trace.

Maar even een ticket aanmaken bij GB ;(
Hier precies hetzelfde, besteld op 9 januari. Op website DPD is het pakket wel aangemeld, maar staat "We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly"

Kan je laten weten wat GB zegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Net een Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation besteld bij GB voor 248 euro. Verzending staat tussen 10 & 12 Feb. Ik ben benieuwd!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:43
Waar heb je besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Waar kan ik die specifieke shipping vinden die jullie hier vernoemen? ik zie enkel de warehouse option die ik kan kiezen en dan voor shipping "belgium expideted shipping"
[/quote]

Dit staat gewoon standaard als keuze voor verzending. Misschien dat je ingelogd met een adres niet uit nederland ? of via een niet Nederlands ip adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted

Flabergasted

Prepare to die !

sentinel0809 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:04:
[...]

Hier precies hetzelfde, besteld op 9 januari. Op website DPD is het pakket wel aangemeld, maar staat "We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly"

Standaard reactie :
Please kindly note that this is peak season for the local post offices and shipping companies that may face a backlog with deliveries. We therefore warmly remind you to expect some delays during this time.

There may be delays before the tracking information is updated online as well.

We thank you very much for your understanding and support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:08

Chocoball

瞧好吧!

[...]

Ik heb op de 29 december de Roborock 2 bij Gearbest (China warehouse) besteld met bezorging door DPD. Kreeg dezelfde melding bij DPD UK dat ze op de zending wachten en op 17track dat deze vanuit de UK verzonden zou worden. Uiteindelijk door DPD op 19 januari afgeleverd dus 3 weken in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sentinel0809
Flabergasted schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:13:
[...]

Standaard reactie :
Please kindly note that this is peak season for the local post offices and shipping companies that may face a backlog with deliveries. We therefore warmly remind you to expect some delays during this time.

There may be delays before the tracking information is updated online as well.

We thank you very much for your understanding and support.
Inmiddels is bij mij de status bij DPD aangepast, pakket is onderweg van UK naar Nederland 8) . GB status is onveranderd, dus daar moet je verder niet naar kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted

Flabergasted

Prepare to die !

sentinel0809 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:50:
[...]

Inmiddels is bij mij de status bij DPD aangepast, pakket is onderweg van UK naar Nederland 8) . GB status is onveranderd, dus daar moet je verder niet naar kijken...
Dat is mooi. Wat voor Warehouse had je gekozen, China ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
sentinel0809 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:50:
[...]

Hoe kom je aan die DPD code? Mijn robostofzuiger staat ook al op dispatched bij GB, en kan hem op een pagina bij hun tracken, maar daar zie ik echt vrijwel niets aan nuttige info xD

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sentinel0809
DennusB schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:07:
[...]

Hoe kom je aan die DPD code? Mijn robostofzuiger staat ook al op dispatched bij GB, en kan hem op een pagina bij hun tracken, maar daar zie ik echt vrijwel niets aan nuttige info xD
Je kan het tracking number van GB invullen op https://www.dpd.co.uk/. Postcode invullen geeft dan nog meer statusinfo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sentinel0809
Flabergasted schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:54:
[...]

Dat is mooi. Wat voor Warehouse had je gekozen, China ?
Ja, China warehouse. EU Express shipping. Is nu een maand onderweg.

• Wonkbonko
sentinel0809 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:46:
[...]

Ja, China warehouse. EU Express shipping. Is nu een maand onderweg.
Ik neem aan dat je hem inmiddels hebt? Hoe bevalt die? ;-)

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:47
Hmmm inmiddels weer 265 met de code XIAOMIVAC.. Ik wacht nog wel even tot hij weer in de aanbieding is / flashsale ;-)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sprk_nl
Bij GearBest 26 jan voor 230,- besteld, 19 feb ontvangen via DPD.

Ik heb geen enkele melding van DPD ontvangen tot op de laatste dag, toen kreeg ik een sms met tracking dat het pakketje binnen een paar uur werd bezorgd.
Ben je niet thuis dan kun je het ophalen bij de buren.

[ Voor 62% gewijzigd door sprk_nl op 19-02-2018 23:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wonkbonko
sprk_nl schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:05:
Bij GearBest 26 jan voor 230,- besteld, 19 feb ontvangen via DPD.

Ik heb geen enkele melding van DPD ontvangen tot op de laatste dag, toen kreeg ik een sms met tracking dat het pakketje binnen een paar uur werd bezorgd.
Ben je niet thuis dan kun je het ophalen bij de buren.
Same here, 24 januari besteld voor 250 eu (inc douanekosten-verzekering en magneetstrip) gisteren ontvangen.

Vanacht en vandaag al laten zuigen _/-\o_ vind hem nu al geweldig.

Enige nadeel is dat ik de Xiaomi Mi Home app niet kan installeren op mijn Xiaomi Mi2 Tablet, maar ik moet er even achter komen hoe ik andriod daaorp kan updaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sentinel0809
Wonkbonko schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:39:
[...]

Ik neem aan dat je hem inmiddels hebt? Hoe bevalt die? ;-)
Mooi ding! Stuk voorzichtiger met het meubilair dan onze oude Philips robotstofzuiger, en uiteraard een stuk slimmer. Het is even zoeken naar de juiste plek voor het laadstation, als je die teveel verstopt raakt de Xiaomi wel in de war.
Wat overigens ook opvalt is dat deze een stuk stiller is dan verwacht, zelfs op max zuigkracht vind ik het niet storend.

App werkt goed, binnenkort ook de koppeling met Homey leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:59

knakworst

Get more sats!

Wonkbonko schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:45:
[...]

Enige nadeel is dat ik de Xiaomi Mi Home app niet kan installeren op mijn Xiaomi Mi2 Tablet, maar ik moet er even achter komen hoe ik andriod daaorp kan updaten.
Voor een tablet moet je gewoon de APK downloaden, in de app store blijft hij zeggen niet compatoble als je apparaat geen sim kaart eet.

• WiboS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 20:25
Mi Vacuum 1 besteld op 17 januari bij Gearbest voor 240 euro. Verzending: Priority line DPDUK
Gisteren geleverd, dus ruim een maand onderweg geweest. Tracking werd pas na 4 weken bijgewerkt en toen was hij een dag later binnen.

• WiboS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 20:25
Op deze pagina staan regelmatig goede kortingscodes met levering vanuit Europa:

http://www.roboter-forum....es-vorher-checken-!/page9

Kun je meteen even je Duits oefenen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door WiboS op 22-02-2018 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
Ik heb de Xiaomi vacuum besteld en zag dat op de invoice stond "Roomba" bij de beschrijving?
Iemand die dit ook had staan op de invoice en die alsnog het juiste ontvangen heeft?
Ik heb ondertussen gearbest gecontacteerd en deze probeert het te achterhalen, maar ondertussen wil ik wel eens horen als iemand van jullie hetzelfde heeft meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenEco
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
amadeus123 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:41:
Ik heb de Xiaomi vacuum besteld en zag dat op de invoice stond "Roomba" bij de beschrijving?
Iemand die dit ook had staan op de invoice en die alsnog het juiste ontvangen heeft?
Ik heb ondertussen gearbest gecontacteerd en deze probeert het te achterhalen, maar ondertussen wil ik wel eens horen als iemand van jullie hetzelfde heeft meegemaakt?
Yep, hier ook 2x roomba op de invoice, kreeg netjes Xiaomi Mi Vacuum robotstofzuigers toegestuurd. :)

2x L/L MHI 35ZS-W, L/W Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & OEG 150L 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos 2016, MG Cyberster GT, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max + 2x B230, SigenStor 17kW+32kWh+11kW AC lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
BenEco schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:08:
[...]

Yep, hier ook 2x roomba op de invoice, kreeg netjes Xiaomi Mi Vacuum robotstofzuigers toegestuurd. :)
Ah oef! Bedankt dan maak ik mij al minder zorgen 😊😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlaarts
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-09 00:41
[...]

Wellicht mosterd na de maaltijd maar dan handig voor anderen: wat je daar citeert komt vrijwel onmiddellijk nadat je besteld hebt op de site van DPD te staan. Vervolgens heb je kans - zoals in mijn geval - dat er ettelijke weken verstrijken voordat er iets gebeurt (tekst wijzigt dan niet). Waarschijnlijk omdat et apparaat uit China moet komen. Dan komt er plotseling wél een statuswijziging en heb je het ding binnen één of twee dagen binnen. Ook bij mij zonder douanekosten (zolang Gearbest in de EU zit, kan de Nederlandse douane die natuurlijk ook niet aanrekenen, en de Britse doet douane doet het kennelijk ook niet). Afijn, na de long wait heb je ook wat -:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
jlaarts schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:43:
[...]

Wellicht mosterd na de maaltijd maar dan handig voor anderen: wat je daar citeert komt vrijwel onmiddellijk nadat je besteld hebt op de site van DPD te staan. Vervolgens heb je kans - zoals in mijn geval - dat er ettelijke weken verstrijken voordat er iets gebeurt (tekst wijzigt dan niet). Waarschijnlijk omdat et apparaat uit China moet komen. Dan komt er plotseling wél een statuswijziging en heb je het ding binnen één of twee dagen binnen. Ook bij mij zonder douanekosten (zolang Gearbest in de EU zit, kan de Nederlandse douane die natuurlijk ook niet aanrekenen, en de Britse doet douane doet het kennelijk ook niet). Afijn, na de long wait heb je ook wat -:)
Zo gaat het altijd. Ik heb er veel gekocht, Geduld is een schone zaak. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-08 15:53
Hij is weer even op stock bij Gearbest in het EU warehouse aan 248,73€. Gebruik EU5XMVC als coupon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Volvados schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:58:
Hij is weer even op stock bij Gearbest in het EU warehouse aan 248,73€. Gebruik EU5XMVC als coupon.
Ik zal iets grandioos verkeerd doen (hoewel die site ook totaal niet meewerkt), maar krijg de coupon niet werkend. Prijs blijft dus €300,06.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
De code gaat enkel werken voor een EU warehouse (bij mij werkte het voor G-W-4).
Hier lijkt hij echter weer out of stock te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Dan lag het niet aan mij :) GW13 lijkt beschikbaar te zijn, maar flippert heen en weer tussen GW4. Vage site. Ik wacht braaf tot de volgende aanbieding :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:51
Snappie88 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:27:
[...]

Ik zal iets grandioos verkeerd doen (hoewel die site ook totaal niet meewerkt), maar krijg de coupon niet werkend. Prijs blijft dus €300,06.
Coupon werkt bij mij wel, maar met coupon kom ik dan op €298 in het GW4 warehouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
Ze zullen gemerkt hebben dat ze meer kunnen vragen, en ze toch wel uitverkocht geraken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorosMyrddin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-08 20:23

MorosMyrddin

Zet die Ploat af !!

Gisteren avond de internationale Gen 2 besteld bij geekmaxi, hadden er 8 op stock in DE Warehouse 412euro, kon hem ook bij geekbuying vinden voor 350euro (met coupon) maar de kans op douane kosten weren me te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:53
Gister via GearBest de 1e generatie Xiaomi gekocht voor 288 euro.
Levering in 15-22 dagen.
Erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:52
Ik heb op 24 januari de 1e gen. besteld op bij GearBest, voor 235 euro, verzonden met Europe Railway Priority Mail. Is op 6 maart geleverd, geen extra kosten.

Ding doet het echt fantastisch :D

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi iedereen, 17 maart heb ik mijn White Walker ;) besteld bij Perfection Technology ben benieuwd hoe snel de levering is. Zou vanuit Duitsland komen. Iemand ervaring hoe lang het duurt ? Gaat via DHL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wonkbonko
Ben heel erg blij met dit product, gebruik het twee wekelijks en werkt echt super.

Heeft iemand ooit op Aliexpress de HEPA Filters besteld die je kan uitwassen? Zegmaar die bij Versie 2.0 hoort?

Waar kan ik deze vinden/kopen?

A.v.b.

Gr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Wonkbonko ik heb hier extra onderdelen besteld, erg betrouwbaar en snel geleverd knip, geen referral links plaatsen

[ Voor 27% gewijzigd door Zeehond op 26-03-2018 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wonkbonko
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 19:29:
@Wonkbonko ik heb hier extra onderdelen besteld, erg betrouwbaar en snel geleverd knip
Is dit de versie die je kan uitwassen onder de kraan?

[ Voor 8% gewijzigd door Zeehond op 26-03-2018 12:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:59

knakworst

Get more sats!

Wonkbonko schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:00:
[...]

Is dit de versie die je kan uitwassen onder de kraan?
Nee. Echter, HEPA en uitwassen gaat nooit samen, daar zijn meerdere onderzoeken ook over geweest. Geen idee hoe Xiaomi het bij versie 2 lukt.

Ter overweging: met die 2 filters die je erbij krijgt kan de stofzuiger 600 uur volgens onderhoudsschema mee. In de praktijk kun je er denk ik 1.000 van maken. Een gemiddeld huis 5 keer in de week schoonmaken gaat het een jaar of 3 mee. Dat pakket kost 15 euro. Wil je dan wel uitspoelen en drogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wonkbonko
knakworst schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:06:
[...]

Nee. Echter, HEPA en uitwassen gaat nooit samen, daar zijn meerdere onderzoeken ook over geweest. Geen idee hoe Xiaomi het bij versie 2 lukt.

Ter overweging: met die 2 filters die je erbij krijgt kan de stofzuiger 600 uur volgens onderhoudsschema mee. In de praktijk kun je er denk ik 1.000 van maken. Een gemiddeld huis 5 keer in de week schoonmaken gaat het een jaar of 3 mee. Dat pakket kost 15 euro. Wil je dan wel uitspoelen en drogen?
Daar heb je een punt idd. Dan ga ik het heroverwegen ;-) thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgende maand komt de derde generatie van Xiaomi robotstofzuiger uit. Deze is een stuk goedkoper, maar zonder laserhead en mopping. Het zal misschien wel een tijdje duren vooraleer deze hier in Europa te koop zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:30:
Hoi iedereen, 17 maart heb ik mijn White Walker ;) besteld bij Perfection Technology ben benieuwd hoe snel de levering is. Zou vanuit Duitsland komen. Iemand ervaring hoe lang het duurt ? Gaat via DHL
Van zodra verstuurd via DHL zal dit ongeveer 3-5 dagen. Het kan ook vlugger zijn.
Indien shipping via CN en seller shipping, duurt 10-15 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wonkbonko schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:16:
[...]

Daar heb je een punt idd. Dan ga ik het heroverwegen ;-) thanks!
Zowel de filters van de eerste generatie gaan in de stofzuigrobot van de tweede en ik vermoed ook omgekeerd. Bij de tweede generatie kan je ze wel uitspoelen.
Ik vond ook voor de eerste generatie robotstofzuiger het opvangbakje terug, maar zou even link moeten opzoeken. Deze gaat enkel defect bij het laten vallen ;)
Zelf heb ik de filters nog niet veel vervangen.
Stofzuig ze om de zoveel maanden eens goed met de gewone stofzuiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarten
  • Laatst online: 14-09 21:01
blowk schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 11:32:
Volgende maand komt de derde generatie van Xiaomi robotstofzuiger uit. Deze is een stuk goedkoper, maar zonder laserhead en mopping. Het zal misschien wel een tijdje duren vooraleer deze hier in Europa te koop zal zijn.
Is er al meer bekend over de derde generatie (overige specificaties etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarten schreef op zondag 25 maart 2018 @ 14:32:
[...]

Is er al meer bekend over de derde generatie (overige specificaties etc)?
Voorlopig heb ik enkel volgende informatie:
- zuigkracht 1600Pa
- Batterij 2600mAh, aangezien er geen laserhead is zou dit ongeveer op 120minuten komen.
- geheugen om de ruimte te onthouden en ook de docking station, maar er wordt geen kaart van de ruimte getekend zoals de eerste en tweede generatie.

In praktijk zullen bovenstaande gegevens nog moeten blijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, inmiddels 2 dagen mijn xiaomi vacuüm 1 in gebruik erg fijn. Zuigkracht is geweldig, had ik veel eerder moeten kopen :) was erg blij dat ik binnen 4 werkdagen mijn robotstofzuiger in huis had via knip, geen referral links plaatsen echter niet meer via Duitsland maar via Spanje 👍

[ Voor 11% gewijzigd door Zeehond op 26-03-2018 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:01
@Verwijderd

Dat is wel lekker snel zeg! Dan heb je degene van 320 (260euro) dollar besteld van de link?

Lekker die lage dollar

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Zat weer even op Gearbest te gluren, en daar staat nu het volgende bij vermeld:

Dispatch: Mar 29 - Mar 30
Discount : 24% OFFPromo ends in: 4 days 04:03:35
Flash Sale Price €279.05

Nog steeds niet de prijs van €248.73 zoals hierboven vermeld helaas.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:53
SilverNL schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:36:
Gister via GearBest de 1e generatie Xiaomi gekocht voor 288 euro.
Levering in 15-22 dagen.
Erg benieuwd.
Joh.. hij is al binnen. Afgelopen vrijdag geleverd.
Alleen nog geen tijd gehad om te installeren :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met een beetje rondkijken kan je inderdaad wat uitsparen. Ik vermoed dat er ook op AliExpress ook wel promoties zijn met de komende uitverkoop morgen. Misschien zullen andere webshops ook wat korting geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ns
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Weer een nieuwe versie uit als ik het goed zie?

Original Xiaomi XiaoWa New Smart Robot Vacuum Cleaner 1600Pa 2600mAh with APP Control

*knip* affiliatie link verwijderd.

237,- in pre-order

Bij Gearbest zie ik een prijs 328,- staan.

https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_1659073.html?

Edit: info boven niet goed gelezen.

[ Voor 37% gewijzigd door Zeehond op 05-04-2018 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

h4ns schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 09:45:

Original Xiaomi XiaoWa New Smart Robot Vacuum Cleaner 1600Pa 2600mAh with APP Control

[mbr]*knip* affiliatie link verwijderd.[/mbr]

237,- in pre-order

Let op, volgens mij gaat het niet om de Xiaomi vacuum maar om de Xiaowa vacuum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ns
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 10:40:
[...]

Let op, volgens mij gaat het niet om de Xiaomi vacuum maar om de Xiaowa vacuum.
Xiaomi is de distributeur, ze brengen veel producten van een ander merk uit in hun eigen Mija eco systeem.

Versie 1 was ook niet gemaakt daar Xiaomi zelf maar door Roborock als ik het goed heb.

De Xiaowa stofzuiger is inmiddels ook al in de mi home app te vinden. Dus niets om je ongerust te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:57:
Zat weer even op Gearbest te gluren, en daar staat nu het volgende bij vermeld...
*Knip*, affiliate link/ Click-id verwijderd.

[ Voor 29% gewijzigd door Zeehond op 10-04-2018 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

kip88 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:37:
[...]

Hoe is deze te bestellen voor €255,70? Kom toch echt hoger uit.
Ja, ik eerst ook (op EUR 272,- geloof ik), korting van 21% werd niet juist toegepast waardoor bij de zoekopdrachten deze als EUR 255,70 naar voren kwam, maar bij het artikel zelf je dus ineens EUR 20,- duurder uit was. Helaas lijkt de korting weer omlaag te zijn gegaan, want zie hem nu voor EUR 360,- (inclusief 9% korting) staan...

Ik heb in ieder geval via Facebook (toch nog ergens goed voor :)) contact opgenomen met hun klantenservice welke de korting (tijdelijk denk ik?) hebben aangepast, waardoor ik hem toch nog voor EUR 255,70 kon bestellen. Gisteren zag ik dat de korting nog twee dagen zou gelden, maar dit lijkt dus niet helemaal te kloppen...

Ik hoop dat het je een beetje helpt :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:51
Snappie88 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:51:
[...]

Ja, ik eerst ook (op EUR 272,- geloof ik), korting van 21% werd niet juist toegepast waardoor bij de zoekopdrachten deze als EUR 255,70 naar voren kwam, maar bij het artikel zelf je dus ineens EUR 20,- duurder uit was. Helaas lijkt de korting weer omlaag te zijn gegaan, want zie hem nu voor EUR 360,- (inclusief 9% korting) staan...

Ik heb in ieder geval via Facebook (toch nog ergens goed voor :)) contact opgenomen met hun klantenservice welke de korting (tijdelijk denk ik?) hebben aangepast, waardoor ik hem toch nog voor EUR 255,70 kon bestellen. Gisteren zag ik dat de korting nog twee dagen zou gelden, maar dit lijkt dus niet helemaal te kloppen...

Ik hoop dat het je een beetje helpt :)
Gisteren via China Warehouse idd €255, maar nu voor €272 (HK) of €277 (G-W4) te bestellen, misschien toch de moeite waard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:35
weertenaar schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:12:
[...]

Gisteren via China Warehouse idd €255, maar nu voor €272 (HK) of €277 (G-W4) te bestellen, misschien toch de moeite waard....
Kan je beter een weekje wachten tot te prijs weer op €250 staat.
(Ik heb de stofzuiger gekocht tegen €240 in oktober, dacht wel dat met de nieuwe versie de prijs redelijk ging dalen)

Of je zoekt een coupon
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YiyAaO7.png?1

[ Voor 8% gewijzigd door bottom line op 13-04-2018 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BenEco
  • Niet online
247,45 euro op dit moment.
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/99e3ap.jpg

2x L/L MHI 35ZS-W, L/W Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & OEG 150L 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos 2016, MG Cyberster GT, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max + 2x B230, SigenStor 17kW+32kWh+11kW AC lader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tr3kdrop
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-11-2024
Bedankt voor de tip BenEco.
Zojuist besteld met de coupon, goedkoper dan dit kon ik em niet niet vinden.

Nu wordt het wachten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:55
20 maart een Gen 1 besteld (245 euro) bij Gearbest, werd verzonden via DPD (UK).
Momenteel enkel dit in de tracking:

2018-03-21 11:40Southall, Your parcel is on its way

[ Voor 3% gewijzigd door BlackShadow op 16-04-2018 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:09
BlackShadow schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:24:
20 maart een Gen 1 besteld (245 euro) bij Gearbest, werd verzonden via DPD (UK).
Momenteel enkel dit in de tracking:

2018-03-21 11:40Southall, Your parcel is on its way
Zoek even in dit topic en je weet wat je kunt verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:12

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Flink zitten twijfelen, in september al bijna op 'kopen' gedrukt. Maar gisteren in overleg met mijn vriendin toch maar de knoop doorgehakt. We moeten tegenwoordig bijna 3 keer per week stofzuigen, vanwege de vele kattenharen en dat zijn we goed beu. :P

Ik heb versie 1 besteld bij Gearbest voor €283.23 via het Warehouse in Tsjechië(G-W-5). Verzending is daardoor tussen de 3 en 5 dagen en ik ben er zeker van dat er geen extra kosten bijkomen.

Edit 24/4: Het scheelt veel zeg bestellen vanuit een G-W warehouse. De Vacuum was afgelopen vrijdag al bezorgd, dus maandag besteld, vrijdag in huis. Volgens de T&T code kwam hij niet uit Tsjechië, maar gewoon uit Duitsland.

[ Voor 41% gewijzigd door rens-br op 24-04-2018 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:24
rens-br schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:15:

We hebben al bedacht om de zuiger standaard onder het bed te installeren, lekker veel ruimte voor hem en mooi uit het zicht. Nu alleen nog hopen dat de katten er niet te fel op reageren.
Houd er wel rekening mee dat je elke week de stofbak moet legen, die is snel vol met katteharen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ns
  • Niet online
Die MARCODE25 werkt helaas niet meer. Iemand anders nog een nieuwe coupon tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

h4ns schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 23:50:
Die MARCODE25 werkt helaas niet meer. Iemand anders nog een nieuwe coupon tegen gekomen?
GBAPNEW20 voor de GW4
https://www.gearbest.com/couponsfromchina-com/pp_440546.html (Mogelijke) referral verwijderd

[ Voor 6% gewijzigd door Microkid op 18-04-2018 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenEco
  • Niet online
@h4ns , Vanaf nummer 46 in de lijst. https://couponsfromchina....ls-coupons-list-gearbest/

[ Voor 4% gewijzigd door BenEco op 18-04-2018 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 21:39
Code werkt wel maar verlaagt vervolgens niet de prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 18:51
Zie maar weinig mensen voor de v2 gaan en ook weinig mensen die op Aliexpress bestellen?

De v2 is daar stukken goedkoper dan op gearbest. Maar ja er zal vast een reden zijn dat niemand daar besteld?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielAlm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:57
Phusebox schreef op donderdag 19 april 2018 @ 22:06:
Zie maar weinig mensen voor de v2 gaan en ook weinig mensen die op Aliexpress bestellen?

De v2 is daar stukken goedkoper dan op gearbest. Maar ja er zal vast een reden zijn dat niemand daar besteld?
Mensen die tevreden zijn hoor je niet vaak... hier v2 via AE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DanielAlm schreef op donderdag 19 april 2018 @ 22:17:
[...]

Ik zit vooral ook met de vraag hoeveel extra filters en pads moet ik er bij nemen en zag zelfs packs met een extra watertank. Gaat het allemaal zo snel stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarten
DanielAlm schreef op donderdag 19 april 2018 @ 22:17:
[...]

Staan best veel leveranciers op. Enig idee waar ik op moet letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Waarten schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 12:04:
[...]

Staan best veel leveranciers op. Enig idee waar ik op moet letten?
Ik heb hem zojuist gekocht via MY ROBOT HUB. Goede ervaringen over gehoord en gelezen dus de gok genomen.

Zal je anders op de hoogte houden van het orderproces als je daar geduld voor hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
h4ns schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 09:45:

[mbr]*knip* affiliatie link verwijderd.[/mbr]

237,- in pre-order

Yep dit is de derde generatie zonder laserhead.
Ik ben wel benieuwe naar de prestaties van deze. Ik heb voorlopig enkel de eerste en tweede generatie in mijn bezit.

Offtopic: mocht Xiaomi nu met een robotgrasmachine komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarten
Phusebox schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 12:25:
[...]

Ik heb hem zojuist gekocht via MY ROBOT HUB. Goede ervaringen over gehoord en gelezen dus de gok genomen.

Zal je anders op de hoogte houden van het orderproces als je daar geduld voor hebt ;)
Graag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op donderdag 19 april 2018 @ 22:21:
[...]

Ik zit vooral ook met de vraag hoeveel extra filters en pads moet ik er bij nemen en zag zelfs packs met een extra watertank. Gaat het allemaal zo snel stuk?
Ze gaan niet zo vlug stuk. Zelf maar een filter vervangen, nog steeds dezelfde hoofdborstel in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hop, de derde generatie is nu te koop voor ongeveer 200 euro.
https://nl.aliexpress.com...010612.0.0.7e6f619bhzXBzN

Deze is wel zonder laserhead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoaHong
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:12
en bij Banggood voor 197 euro.
https://www.banggood.com/collection-5734.html met $50 Off CouponCode:BGXW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 21:39
HoaHong schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:02:
en bij Banggood voor 197 euro.
https://www.banggood.com/collection-5734.html met $50 Off CouponCode:BGXW50
Waarom is die goedkoper dan 1e en 2e gen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reb3lzrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 08:26
Vinny1 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:43:
[...]

Waarom is die goedkoper dan 1e en 2e gen?
Op basis van de product pagina's lijkt het er op dat de 3e generatie geen SLAM/mapping functionaliteit heeft. Dat zou zonde zijn want het maakt de 1e en 2e gen juist zo sterk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reb3lzrr schreef op woensdag 25 april 2018 @ 12:54:
[...]

Op basis van de product pagina's lijkt het er op dat de 3e generatie geen SLAM/mapping functionaliteit heeft. Dat zou zonde zijn want het maakt de 1e en 2e gen juist zo sterk...
Yup, dit klopt. De derde is zonder laserhead. Vanwaar deze keuze blijft mij een raadsel. Blijkbaar zou deze ook goed moeten stofzuigen wegens zijn sensoren. Je hebt wel niet de mogelijkheid om op de kaart te selecteren waar te starten of een bepaald gebied aan te duiden zoals de eerste en tweede generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blowk schreef op woensdag 25 april 2018 @ 19:18:
[...]

Yup, dit klopt. De derde is zonder laserhead. Vanwaar deze keuze blijft mij een raadsel. Blijkbaar zou deze ook goed moeten stofzuigen wegens zijn sensoren. Je hebt wel niet de mogelijkheid om op de kaart te selecteren waar te starten of een bepaald gebied aan te duiden zoals de eerste en tweede generatie.
De derde generatie is hoofdzakelijk gericht op kleinere ruimtes. Blijkbaar kan deze niet goed overweg met grotere ruimtes.

Xiaomi probeert met deze derde generatie het segment van onder de 200 euro consumenten aan te trekken. Prijs staat op moment van schrijven nu op een 185 euro voor de derde generatie, de eerste generatie op 260 euro en tweede generatie op 360 euro.

Ik zag ook dat shop op AliExpress waarop ik de tweede generatie heb gekocht binnenkort ook de bestellingen kan versturen vanuit een Duitse warehouse. Kwestie van een scherpe prijs zonder zorgen en snelle levering aan te bieden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Krijg net bericht van UPS dat hij maandag geleverd wordt. Damn you koningsdag. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:55
Phusebox schreef op donderdag 26 april 2018 @ 21:11:
[...]

Krijg net bericht van UPS dat hij maandag geleverd wordt. Damn you koningsdag. 😂
Die koning ook altijd .... ben wel benieuwt of alles ok is gegaan, wil hem ook daar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:59
Ik heb de knoop inmiddels doorgehakt en ben ook op zoek naar een goede deal. Ik kom veel coupons voor Gearbest tegen, maar ik kan niet ontdekken waar ik die in kan vullen. Het textvak wat er zou moeten staan is bij mij gewoon niet zichtbaar (zowel Firefox, Chrome als Edge geprobeerd). Mis ik nou iets heel stoms?
Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste

Let op:
Technische discussie over model 1 (2016) kan in Xiaomi Mi Vacuum (robotstofzuiger) 2016
Technische discussie over model 2 (2017) kan in Xiaomi Mi Vacuum 2017 (versie 2)
Technische discussie over Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019) kan in [Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019)] Ervaringen & Discussie