Ben je ingelogd?Mythling schreef op zondag 29 april 2018 @ 16:41:
Ik heb de knoop inmiddels doorgehakt en ben ook op zoek naar een goede deal. Ik kom veel coupons voor Gearbest tegen, maar ik kan niet ontdekken waar ik die in kan vullen. Het textvak wat er zou moeten staan is bij mij gewoon niet zichtbaar (zowel Firefox, Chrome als Edge geprobeerd). Mis ik nou iets heel stoms?

Ik moest door naar de betaalgegevens. Ik dacht dat het winkelmandje al genoeg moest zijn.
Meeste van die coupons zijn toch altijd maar fake of werken niet (meer). Ik heb het opgegeven om coupons te zoeken.Mythling schreef op zondag 29 april 2018 @ 16:48:
![]()
Ik moest door naar de betaalgegevens. Ik dacht dat het winkelmandje al genoeg moest zijn.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Heb die van mij via Gearbest GW-4 warehouse (Polen) besteld, was binnen 4 dagen in huis met GLS.
De coupon die hier gepost was werkte prima, nog dank daar voor! Totaal was ik iets van 260,- Euro kwijt.
Nu ruim een week in gebruik gehad, en wat een fijn ding is dit zeg! Heb jaren geleden zo'n "botswagen" gehad en dat was niet echt bruikbaar, maar dit is echt geweldig. Normaal z'n ronde laten doen werkt perfect, maar ook de zone en spot cleaning zijn erg bruikbare opties.
Versie 2 zal ongetwijfeld nog iets beter zijn, maar V1 is voor z'n geld perfect. Een aanrader dus!
De coupon die hier gepost was werkte prima, nog dank daar voor! Totaal was ik iets van 260,- Euro kwijt.
Nu ruim een week in gebruik gehad, en wat een fijn ding is dit zeg! Heb jaren geleden zo'n "botswagen" gehad en dat was niet echt bruikbaar, maar dit is echt geweldig. Normaal z'n ronde laten doen werkt perfect, maar ook de zone en spot cleaning zijn erg bruikbare opties.
Versie 2 zal ongetwijfeld nog iets beter zijn, maar V1 is voor z'n geld perfect. Een aanrader dus!
[ Voor 9% gewijzigd door h4ns op 29-04-2018 19:55 ]
Ben je uiteindelijk voor de V1 gegaan? Heb je uiteindelijke een werkende coupon gevonden? Op welk bedrag ben je totaal uitgekomen?Mythling schreef op zondag 29 april 2018 @ 16:48:
![]()
Via deze link heb ik een code gevonden voor de GW-nogwat warehouse:Mr.Nash schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:25:
[...]
Ben je uiteindelijk voor de V1 gegaan? Heb je uiteindelijke een werkende coupon gevonden? Op welk bedrag ben je totaal uitgekomen?
Totaalprijs was uiteindelijk ongeveer 275 euro, verzonden vanuit Polen. De coupon die ik heb gebruikt staat er niet meer tussen zo te zien, maar die site wordt wel heel regelmatig geupdate.BenEco schreef op woensdag 18 april 2018 @ 22:10:
@h4ns , Vanaf nummer 46 in de lijst. https://couponsfromchina....ls-coupons-list-gearbest/
[ Voor 8% gewijzigd door Mythling op 30-04-2018 13:57 ]
Hij is binnen (de v2 of s51 met rose gold randje want ja, mijn vrouw wil ook wat). Ziet er goed uit. Lijkt er niet op dat ik nog kosten moet betalen en heeft zojuist de eerste 40 m2 hier gedaan. Is nu aan het opladen maar vooralsnog is alles dik in orde 👍
Is deze aanbieding er niet meer of kijk ik er overheen? Zou je de link / couponcode kunnen delen? :-)h4ns schreef op zondag 29 april 2018 @ 19:54:
Heb die van mij via Gearbest GW-4 warehouse (Polen) besteld, was binnen 4 dagen in huis met GLS.
Hier 2 weken geleden idem besteld via Gearbest GW-4(polen). Binnen 4 dagen in huis incl alles 282.h4ns schreef op zondag 29 april 2018 @ 19:54:
Kom van een Naeto Signature XV en dit is toch wel een vooruitgang zeg, blij mee!
Top en bedankt voor de updates! Ik ga de v2 ook maar eens bestellenPhusebox schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:42:
[...]
Hij is binnen (de v2 of s51 met rose gold randje want ja, mijn vrouw wil ook wat). Ziet er goed uit. Lijkt er niet op dat ik nog kosten moet betalen en heeft zojuist de eerste 40 m2 hier gedaan. Is nu aan het opladen maar vooralsnog is alles dik in orde 👍
Ik had deze gebruikt:iMick schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:08:
[...]
Is deze aanbieding er niet meer of kijk ik er overheen? Zou je de link / couponcode kunnen delen? :-)
Anoniem: 1064197 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 21:03:
[...]
GBAPNEW20 voor de GW4
https://www.gearbest.com/couponsfromchina-com/pp_440546.html [mbr](Mogelijke) referral verwijderd[/]
GW4 nu voor 277 met GBsale043 🙂 net besteld
Bedankt voor het meelezen in de achtergrond (tot nu toe)
Bedankt voor het meelezen in de achtergrond (tot nu toe)
Ik denk dat ik voor V2 ga, ik kan hem echter niet vinden voor +-360euro. Iemand tips?
Kan deze winkel aanraden; maar zou wel een set pakken met accessoires.Brainstorm86 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:42:
Ik denk dat ik voor V2 ga, ik kan hem echter niet vinden voor +-360euro. Iemand tips?
Wachten op een gunstigere dollarkoers kan veel schelen (bij mij 50 euro)
https://www.aliexpress.co...-Mopping/32839558917.html
Thanks, ik ga het eens in de gaten houden!
Phusebox schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:49:
[...]
Kan deze winkel aanraden; maar zou wel een set pakken met accessoires.
Wachten op een gunstigere dollarkoers kan veel schelen (bij mij 50 euro)
https://www.aliexpress.co...-Mopping/32839558917.html
Zelf heb ik bij deze shop gekocht.Brainstorm86 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 14:00:
Thanks, ik ga het eens in de gaten houden!
[...]
Afhankelijk van dollar staat deze nu op 380 euro verstuurd vanuit Duitsland. Je kan ook voor wat extra wat accessoires erbij krijgen.
Als je via de app besteld kan je ook de coupon inscannen vanuit mijn review. Gaat er ietsje nog vanaf
[ Voor 9% gewijzigd door blowk op 02-05-2018 22:31 ]
Ik heb een v2 besteld via Geekbuying.
Nou krijg ik een mailtje waar ze vragen om bevestiging dat de koper dezelfde is als de creditcard omschrijft. Daarbij wordt gevraagd om een foto van mijn creditcard (voor en achterkant, creditcard mag afgeplakt muv laatste 4 cijfers) en een foto van mijn id..
Dat klinkt voor mij niet erg aantrekkelijk.. is dit een gebruikelijke handelswijze voor Geekbuying?
Nou krijg ik een mailtje waar ze vragen om bevestiging dat de koper dezelfde is als de creditcard omschrijft. Daarbij wordt gevraagd om een foto van mijn creditcard (voor en achterkant, creditcard mag afgeplakt muv laatste 4 cijfers) en een foto van mijn id..
Dat klinkt voor mij niet erg aantrekkelijk.. is dit een gebruikelijke handelswijze voor Geekbuying?
Dus binnenkort in dit theater:
Xiaomi gaat smartphones en andere producten in Nederland verkopen via Kruidvat nieuws: Xiaomi gaat smartphones en andere producten in Nederland verkopen via...
Xiaomi gaat smartphones en andere producten in Nederland verkopen via Kruidvat nieuws: Xiaomi gaat smartphones en andere producten in Nederland verkopen via...
Stuur een antwoord terug dat je je bestelling dan wilt annuleren en dan zullen ze het wel goedkeuren . En anders bestel je ergens andersStaatslot schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:04:
Ik zou nooit (direct) met een credit card betalen, gewoon Paypal gebruiken is het advies.Staatslot schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:04:
Eventueel kan je daar de credit card aan koppelen, dan betaal je dus met je card zonder dat iemand anders je card nummer kan zien.
Alleen bij Aliexpress is paypal helaas niet mogelijk, maar bij geekbying zou dat geen probleem moeten zijn.
Ik heb inderdaad teruggemaild dat ik daar niet aan kan voldoen en dat ik geen idee heb waar die eis vandaan komt.. In een chat kwam ik ook niet verder.. Ik heb gevraagd om annulering van mijn order.. jammer.. benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Op dit http://forum.fok.nl/topic/2388202/2/25
forum zie ik dat er in februari wel een aantal erg goede deals waren (bv. uit China voor 230 euro). Nou is de dollar-euro koers sowieso nogal ongunstig op dit moment, maar volgens mij zijn er ook geen leuke coupons beschikbaar meer. Hoe kom je er achter wanneer er nieuwe coupons komen? Dit forum en het FOK! forum bijhouden? Ik vind die coupon sites allemaal erg vervelend, en 95% van de coupons doen het ook nog eens niet.
forum zie ik dat er in februari wel een aantal erg goede deals waren (bv. uit China voor 230 euro). Nou is de dollar-euro koers sowieso nogal ongunstig op dit moment, maar volgens mij zijn er ook geen leuke coupons beschikbaar meer. Hoe kom je er achter wanneer er nieuwe coupons komen? Dit forum en het FOK! forum bijhouden? Ik vind die coupon sites allemaal erg vervelend, en 95% van de coupons doen het ook nog eens niet.
Naar aanleiding van jouw review ook tot koop overgegaan. Nu nog wachten tot levering vanuit duitsland. De QR werkte niet meer totaal ongeveer 375€. Heb er wel meteen een sticker bij gedaan wan die witte is zo saai. https://nl.aliexpress.com...49ef14d5e9e15cd2e9e3e01b2maar wel die voor de v2. Kon alleen geen direct plaatje vinden.blowk schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:30:
[...]
Zelf heb ik bij deze shop gekocht.
Afhankelijk van dollar staat deze nu op 380 euro verstuurd vanuit Duitsland. Je kan ook voor wat extra wat accessoires erbij krijgen.
Als je via de app besteld kan je ook de coupon inscannen vanuit mijn review. Gaat er ietsje nog vanaf
Bedankt en laat het weten wanneer hij binnen is.
[ Voor 16% gewijzigd door Bats op 05-05-2018 21:53 . Reden: Plaatje werkte niet ]
Super om te horen. Ik hoop dat je even tevreden bent met je aankoop.Bats schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 21:47:
[...]
Naar aanleiding van jouw review ook tot koop overgegaan. Nu nog wachten tot levering vanuit duitsland. De QR werkte niet meer totaal ongeveer 375€. Heb er wel meteen een sticker bij gedaan wan die witte is zo saai. https://nl.aliexpress.com...49ef14d5e9e15cd2e9e3e01b2maar wel die voor de v2. Kon alleen geen direct plaatje vinden.
Bedankt en laat het weten wanneer hij binnen is.
Mocht de QR code niet meteen werken in de app, stuur anders de shop een bericht om de korting alsnog te verrekenen.
Bumper sticker zal wellicht wel helpen. Ik weet wel niet hie gemakkelijk het is om deze stickers te vervangen. Mijn eerste V1 heeft geen stickers maar heeft nogal wat krassen. Vooral op de kop (laserhead) heeft veel te verduren.
Update:
Ik heb een nieuwe coupon gekregen. Die zou het terug moeten doen in de Ali app.
[ Voor 3% gewijzigd door blowk op 07-05-2018 22:11 ]
Hier hetzelfde! Bijna geen coupon die werkt. Ik hou de GB site in de gaten en de korting is al wel opgelopen.Brogala schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 16:11:
Op dit http://forum.fok.nl/topic/2388202/2/25
Voor een kennis de Vacuum 2 / Roborock besteld op 30 april. Via Aliexpress (Verkoper: Perfection Technology) en verzonden vanuit Duitsland.
Totaalprijs was toen €378,18, volgende dag bericht dat ie verzonden was en de tracking was vanaf woensdag te volgen, en eigenlijk 5 mei al binnen als er iemand thuis was geweest. Was niet het geval, dus vandaag een herkansing en inmiddels afgeleverd
Kreeg al berichten door dat hij de eerste ronde heeft gereden.
Totaalprijs was toen €378,18, volgende dag bericht dat ie verzonden was en de tracking was vanaf woensdag te volgen, en eigenlijk 5 mei al binnen als er iemand thuis was geweest. Was niet het geval, dus vandaag een herkansing en inmiddels afgeleverd
Kreeg al berichten door dat hij de eerste ronde heeft gereden.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Hier ook al meer dna een jaar tevreden met versie 1. leuk om te zien dat er allemaal stickers voor zijn. de mijne heeft Weebo als bijnaam (flubber robot) maar helaas daar geen leuke sticker van kunnen vinden. weet iemand of er een aanbieder is die stickers op aanvraag maakt ?
Are you sure? 1ste linkRenaldoN schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:14:
Hier ook al meer dna een jaar tevreden met versie 1. leuk om te zien dat er allemaal stickers voor zijn. de mijne heeft Weebo als bijnaam (flubber robot) maar helaas daar geen leuke sticker van kunnen vinden. weet iemand of er een aanbieder is die stickers op aanvraag maakt ?
http://s.aliexpress.com/I3q632um
Ah nee, je bedoelt stickers van Weebo. Dacht dat je geen stickers vond voor versie 1.
Vraag gewoon eens aan wat AliExpress verkopers.
[ Voor 13% gewijzigd door bottom line op 07-05-2018 18:11 ]
Is deze inmiddels binnen? Na een week wachten is de enige update in de portal van Gearbest (incl bonusspelfout):Snappie88 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:51:
[...]
Hier nog een! Ik had hem op 12 april besteld, hij is 26 april op het depot in Duitsland aangekomen. Had de stille hoop dat hij voor mijn vakantie aankomende zaterdag zou arriveren, maar helaas...
Trcking message
2018-04-29 20:50:00
Customer data received Southall
5 mei besteld, 9 mei binnen. Super snelle levering en de verkoper die naast de normale notificaties ook contact opnam om aan te geven dat hij was verzonden.
Geen idee, zit op dit moment te backpacken in Israëlhpmkruit schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:59:
[...]
Is deze inmiddels binnen? Na een week wachten is de enige update in de portal van Gearbest (incl bonusspelfout):
Trcking message
Surfin' paradise!
De 3de generatie krijgt binnenkort een update waardoor hij ook een map aanmaakt van de ruimte. Toch bijzonder zonder laserhead. Tevens zal er een mogelijkheid zijn om te dweilen. Zelfde onderdelen als van de 2de generatie.
Normaal zal de verkoop voor juni zijn.
De prijs zal waarschijnlijk net onder de 300 liggen van deze geupgrade Xiaowa
Heb gisteren de S50 besteld... Als de prijs van de v3 echt rond de 300 komt scheelt het nog maar weinig met de v2.blowk schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:31:
De 3de generatie krijgt binnenkort een update waardoor hij ook een map aanmaakt van de ruimte. Toch bijzonder zonder laserhead. Tevens zal er een mogelijkheid zijn om te dweilen. Zelfde onderdelen als van de 2de generatie.
Met gestrekt been.
Hoi, het betreft eerder een update voor de Xiaowa dat eigenlijk echte opvolger voor de V2. S50 zal nog steeds voorsprong hebben en blijft een goed toestel. Staat tevens scherp geprijsd tov V1.Artbij schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 07:41:
[...]
Heb gisteren de S50 besteld... Als de prijs van de v3 echt rond de 300 komt scheelt het nog maar weinig met de v2.
Van zodra dit toestel op de markt komt en ik meer informatie heb, wil ik gerust de vergelijking hier plaatsen.
[ Voor 3% gewijzigd door blowk op 11-05-2018 07:52 ]
De 3de generatie is toch gewoon dit model?blowk schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:31:
https://www.geekbuying.co...Version-White-393287.html
In deze video lijkt hij idd een mopping feature te hebben:
YouTube: Xiaomi Xiaowa Robot Vacuum Cleaner Official Video
[ Voor 12% gewijzigd door Qon op 11-05-2018 09:16 ]
Yep dit klopt. Het filmpje toont de upgrade versie. De update betreft de app die deze mogelijkheden aanbieden. Ik vermoed dat bij de standaard versie geen mopping en waterreservoir erbij zit. Deze is niet beschikbaar in de link van GB. Dit is de 'lite' versie.Qon schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:07:
[...]
De 3de generatie is toch gewoon dit model?
Toch verwarrend al de verschillende versie kort op elkaar uitbrengen.
Erg verwarrend inderdaad.blowk schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:49:
[...]
Yep dit klopt. Het filmpje toont de upgrade versie. De update betreft de app die deze mogelijkheden aanbieden. Ik vermoed dat bij de standaard versie geen mopping en waterreservoir erbij zit. Deze is niet beschikbaar in de link van GB. Dit is de 'lite' versie.
Persoonlijk zit ik nogsteeds te wachten op een goede actie voor het V1 model. Als hij weer onder de 250 beschikbaar komt is het voor mij instabuy.
Ja, dit heb ik nu ook. Lijkt me dat die 3e generatie niet op kan tegen de V1.Qon schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:52:
[...]
Erg verwarrend inderdaad.
Persoonlijk zit ik nogsteeds te wachten op een goede actie voor het V1 model. Als hij weer onder de 250 beschikbaar komt is het voor mij instabuy.
Maar als iemand beter weet, lees ik dat graag.
V1 zal wel terug lager worden geprijsd, maar zal nog even wachten zijn. Alsook de dollar lager staat in combinatie met een lage prijs is dit mooi meegenomen.Qon schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:52: no
[...]
Erg verwarrend inderdaad.
Als ik een actie tegenkom, laat ik iets weten.
Tevens vermoed ik niet dat deze de eerste versie zal overtreffen. Xiaomi wil gewoon in elk segment een robotstofzuiger aanbieden.
[ Voor 11% gewijzigd door blowk op 11-05-2018 12:01 ]
Ik heb hem trouwens net besteld voor 260 euro vanuit HK. Hopen dat ik geen inklaringskosten krijg.
Tot nu toe nog niet gehad via gearbest.
Besteld via deze link:
*knip*, (Mogelijke) referral verwijderd
Weet niet of dit werkt voor jullie aangezien dit rechtstreeks vanuit mijn mailbox kwam.
Tot nu toe nog niet gehad via gearbest.
Besteld via deze link:
*knip*, (Mogelijke) referral verwijderd
Weet niet of dit werkt voor jullie aangezien dit rechtstreeks vanuit mijn mailbox kwam.
[ Voor 16% gewijzigd door Zeehond op 11-05-2018 18:35 ]
BTW Maandag rond 00.15 besteld en vrijdag middag werd de robot bezorgd terwijl donderdag Hemelvaart was. Hij zou vanuit Polen verstuurd worden.
Hier een overzicht vd bezorging:
Hier een overzicht vd bezorging:
- 11/05/2018 11:38 The parcel was handed over to the consignee. Netherlands
- 11/05/2018 08:28 The parcel is in the GLS delivery vehicle to be delivered in the course of the day. Netherlands
- 10/05/2018 01:27 The parcel has reached the GLS location. Netherlands
- 09/05/2018 14:06 The parcel has left the GLS location. Netherlands Utrecht
- 09/05/2018 14:04 The parcel has reached the GLS location. Netherlands Utrecht
- 09/05/2018 00:38 The parcel has left the GLS location. Germany Neuenstein
- 09/05/2018 00:32 The parcel has reached the GLS location. Germany Neuenstein
- 08/05/2018 16:50 The parcel was handed over to GLS. Germany Großbeeren
- 08/05/2018 13:32 The parcel data was entered into the GLS system; the parcel was not yet handed over to GLS. Germany Großbeeren
Op de site van Gearbest zijn een 1600 Pa en 1800 Pa variant met een aanzienlijk prijsverschil te vinden.blowk schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:49:
[...]
Yep dit klopt. Het filmpje toont de upgrade versie. De update betreft de app die deze mogelijkheden aanbieden. Ik vermoed dat bij de standaard versie geen mopping en waterreservoir erbij zit. Deze is niet beschikbaar in de link van GB. Dit is de 'lite' versie.
Mogelijk het verschil tussen de "lite" en gewone versie.
https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_1839913.html (mogelijke) referral verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Zeehond op 16-05-2018 20:44 ]
Verschil zit hem in volgende zaken:itsme9x schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:46:
[...]
Op de site van Gearbest zijn een 1600 Pa en 1800 Pa variant met een aanzienlijk prijsverschil te vinden.
Mogelijk het verschil tussen de "lite" en gewone versie.
https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_1839913.html (mogelijke) referral verwijderd
- 1800 Pa tov 1600 Pa
- Mopping (zelfde als van de S50)
- Mapping (onderaan bevind zich een sensor om afstand te meten)
De prijs die GB is wel hoog. De prijs is normaal een stuk lager en zou rond 300 euro moeten zijn.
Dit toestel is te vergelijken met Xiaowa, maar met mopping en mapping. Ik wacht nog even de resultaten af, maar als je mopping will, kies voor de S50 en anders de 1ste generatie.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeehond op 16-05-2018 20:44 ]
Heeft iemand trouwens ervaring met het kopen van de vacuum via gearbest en dan HK warehouse?
Hoelang duurt de shipping ongeveer?
4 wekenQon schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:13:
Heeft iemand trouwens ervaring met het kopen van de vacuum via gearbest en dan HK warehouse?
Zondag besteld @ AliExpress vanuit Duitsland, gisteren melding dat hij verzonden was. Vandaag binnen.
Geen slechte levertijd.
Geen slechte levertijd.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Youth is een ander woord voor 'lite' bij Xiaomi. Een uitgeklede, goedkopere robotstofzuiger dus..Qon schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:07:
[...]
De 3de generatie is toch gewoon dit model?
Ik heb de roborock besteld bij lightinthebox op 4 mei. In de verzending sinds 7 mei waar 7 tot 12 dagen voor staat. Pakket komt vanuit Polen. Alleen is de status van Polen op "order accepted" sinds 6 mei.
Ik heb het bedrijf in Polen gemaild, maar nog geen respons. We wachten het maar af.
De aanbieiding was wel goed. Voor 405 euro inclusief alle kosten.
Ik heb het bedrijf in Polen gemaild, maar nog geen respons. We wachten het maar af.
Veel succes https://nl.trustpilot.com/review/www.lightinthebox.com , zal hier zelf geen bestellingen meer plaatsen. 1x was genoeg, de 2 sd kaartjes uiteindelijk wel ontvangen na bijna 4 maanden.2d0 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:25:
Ik heb de roborock besteld bij lightinthebox op 4 mei. In de verzending sinds 7 mei waar 7 tot 12 dagen voor staat. Pakket komt vanuit Polen. Alleen is de status van Polen op "order accepted" sinds 6 mei.
Als je over de te late levering verhaal gaat halen via mail alleen maar de standaard antwoorden. (zie link)
Wat betreft de Xiaomi (versie 1), heb er 2 al geruime tijd rond rijden en bevallen prima.
[ Voor 3% gewijzigd door BenEco op 19-05-2018 12:01 ]
2x L/L WP MHI 35ZS-W, L/W WP Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & ZB OEG 150L & 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos sinds 2016, Nissan Leaf 62kWh Tekna, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max+ 2x B230.
Heren, waar kan je het beste versie 2 bestellen of kan ik beter wachten op de v3?
V3 gaat een 'lite' versie worden he..geldermalsen schreef op maandag 21 mei 2018 @ 14:30:
Heren, waar kan je het beste versie 2 bestellen of kan ik beter wachten op de v3?
Idd. Zoals Dacuu al zei, is het een rare vraag om te kiezen tussen v2 en v3.geldermalsen schreef op maandag 21 mei 2018 @ 14:30:
Je vraag zou meer correct zijn om v1 met v3 te vergelijken.
Maar dan nog. v3 zou ik nooit overwegen. Welk onderzoek heb je zelf al gedaan?
Heren, bedankt voor jullie reactie! Ik heb even verder gekeken dan mijn neus lang is 
Ik wil graag een v2 omdat deze ook de dwijl functie heeft,
Weet iemand waar ik een leuke deal kan vinden, ik snap het allemaal niet meer namelijk.
Is dit de v2 versie, zoja waarom heet deze dan weer anders?
https://www.gearbest.com/...p_895577.html?wid=1349303
Weet iemand waar ik een leuke deal kan vinden, ik snap het allemaal niet meer namelijk.
[ Voor 59% gewijzigd door geldermalsen op 21-05-2018 20:10 ]
Anoniem: 1074477
Ik heb er een gekocht. hij is mooigeldermalsen schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:05:
Heren, bedankt voor jullie reactie! Ik heb even verder gekeken dan mijn neus lang is
*knip*, referral
Linkjes uit quotes vervangen door een eigen referral is niet de bedoeling
[ Voor 25% gewijzigd door Zeehond op 01-06-2018 15:39 ]
Die dwijl functie stelt niet zo veel voor. Ik heb een echte dwijl robot en dat werkt veel beter.geldermalsen schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:05:
Een V1 is nog steeds een goede keuze, heb ik ook voor gekozen (ca. € 275,-) en is een top ding.
Zijn nu echter weer een stuk hoger in prijs.
Roborock is de fabrikant naam, de V1 is ook door Roborock gemaakt. Xiaomi is de distributeur.
Wil je de V2 bestellen kies dan een warehouse (G-W-4 of G-W-5) in Europa, kost je een tientje of wat meer maar heb je 'm snel in huis zonder douane risico.
https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_895577.html *knip*, geen referrals plaatsen.
[ Voor 5% gewijzigd door Zeehond op 22-05-2018 11:09 ]
Na aanleiding van een vraag van bco over de dweil robot via PB zet ik toch de info ook hier nog even neer, kan zijn dat meer mensen met de vraag lopen wat nou de beste keuze is (per situatie natuurlijk)
Hoi,
Ik heb al enkele jaren een Dirt Devil dweil robot. Gewoon hier in NL gekocht destijds en is ondertussen ook wat ouder beestje. Werkt nog via een losse (infrarood denk ik) sensor / scanner die je in de ruimte moet zetten.
Niet zo "smart" dus als de Xiaomi zuigers, maar hij rijd / dweilt per stukje grond wel steeds een paar keer naar voor en naar achteren. De dweil komt dus minimaal 3 tot 4 keer meer over de grond.
Dat is dus wat anders dan de Xiaomi die gewoon 1x een wat vochtige lap over de grond laat mee lopen.
Als dweilen echt belangrijk voor je is zou ik me toch even verdiepen wat er momenteel aan echte dweil robots verkrijgbaar is. (geen idee hoe smart de huidige modellen zijn, en wat ze kosten)
Nogmaals: niet dat de Xiaomi / Roborock slecht is, integendeel want ik ben echt super tevreden met mijn Xiaomi V1. De nieuwe V2 heb ik ook overwogen, echter geloof ik simpelweg niet zo dat dat dweilen echt heel goed werkt. Je zou 'm dan minimaal elke dag moeten laten lopen lijkt me, en dan is dat bijvullen etc. ook steeds best een gedoe.
Ik heb overigens nu een Xiaomi Handheld Electric Mop besteld, voor mijn toepassing lijkt me dat een gemakkelijk ding, en betaalbaar. (net iets boven de 100,- Euro)
https://www.gearbest.com/...mprovement/pp_649255.html *knip*, geen referrals plaatsen.

Goede video review kan je hier vinden
Xiaomi Mop D260 - Electric mop in the test (German)
YouTube: Xiaomi Mop D260 - Elektrischer Wischmopp im Test
Wel in Duits dus maar redelijk goede tests. Ook van de Xiaomi / Roborock heeft hij een review van ruim een uur: YouTube: Xiaomi Roborock Test - Nachfolger des Xiaomi Saugroboter überzeugt! ...
Hoi,
Ik heb al enkele jaren een Dirt Devil dweil robot. Gewoon hier in NL gekocht destijds en is ondertussen ook wat ouder beestje. Werkt nog via een losse (infrarood denk ik) sensor / scanner die je in de ruimte moet zetten.
Niet zo "smart" dus als de Xiaomi zuigers, maar hij rijd / dweilt per stukje grond wel steeds een paar keer naar voor en naar achteren. De dweil komt dus minimaal 3 tot 4 keer meer over de grond.
Dat is dus wat anders dan de Xiaomi die gewoon 1x een wat vochtige lap over de grond laat mee lopen.
Als dweilen echt belangrijk voor je is zou ik me toch even verdiepen wat er momenteel aan echte dweil robots verkrijgbaar is. (geen idee hoe smart de huidige modellen zijn, en wat ze kosten)
Nogmaals: niet dat de Xiaomi / Roborock slecht is, integendeel want ik ben echt super tevreden met mijn Xiaomi V1. De nieuwe V2 heb ik ook overwogen, echter geloof ik simpelweg niet zo dat dat dweilen echt heel goed werkt. Je zou 'm dan minimaal elke dag moeten laten lopen lijkt me, en dan is dat bijvullen etc. ook steeds best een gedoe.
Ik heb overigens nu een Xiaomi Handheld Electric Mop besteld, voor mijn toepassing lijkt me dat een gemakkelijk ding, en betaalbaar. (net iets boven de 100,- Euro)
https://www.gearbest.com/...mprovement/pp_649255.html *knip*, geen referrals plaatsen.

Goede video review kan je hier vinden
Xiaomi Mop D260 - Electric mop in the test (German)
YouTube: Xiaomi Mop D260 - Elektrischer Wischmopp im Test
Wel in Duits dus maar redelijk goede tests. Ook van de Xiaomi / Roborock heeft hij een review van ruim een uur: YouTube: Xiaomi Roborock Test - Nachfolger des Xiaomi Saugroboter überzeugt! ...
[ Voor 1% gewijzigd door Zeehond op 22-05-2018 11:09 ]
Ik heb vandaag een afhaalbericht ontvangen van een UPS afhaalpunt dat het pakketje er is. Dat houd in dat van het moment van bestelling (12 april 2018) tot levering er een goede vijf weken voorbij zijn gegaan.hpmkruit schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:59:
[...]
Is deze inmiddels binnen? Na een week wachten is de enige update in de portal van Gearbest (incl bonusspelfout):
Trcking message
Surfin' paradise!
Anoniem: 1075701
Nu bij GearBest - Xiaomi Mi Robot Vacuum 2016 voor €258 (HK)
coupon: GBsale215
*knip*, referral verwijderd
*knip*, referral verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door Zeehond op 07-06-2018 21:08 ]
Volgens mij is deze inmiddels verlopen, klopt dat?Anoniem: 1075701 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 21:54:
Nu bij GearBest - Xiaomi Mi Robot Vacuum 2016 voor €258 (HK)
*knip*
[ Voor 24% gewijzigd door Zeehond op 07-06-2018 21:08 ]
Anoniem: 1074477
dank je, kocht het! prijs is nu € 86!Ik heb overigens nu een Xiaomi Handheld Electric Mop besteld, voor mijn toepassing lijkt me dat een gemakkelijk ding, en betaalbaar. (net iets boven de 100,- Euro)
*knip* referral
Linkjes uit quotes vervangen door een eigen referral is niet de bedoeling
[ Voor 71% gewijzigd door Zeehond op 01-06-2018 15:39 ]
deel je je ervaring hier? :-D ik twijfel nog namelijkAnoniem: 1074477 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:25:
[...]
dank je, kocht het! prijs is nu € 86!
Zelfde hier. Zit al in mijn winkelwagentje, en zit met m'n muis boven de bestelknop... Ik heb echt een pokkehekel aan dweilen en dit maakt het wel een stuk makkelijkerSolarOrbiter schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:32:
[...]
deel je je ervaring hier? :-D ik twijfel nog namelijk

Surfin' paradise!
Ik ben ook erg benieuwd. Zojuist het filmpje gezien. Voor laminaat of plavuizen vloeren zou ik het nog wel aan durfen. Maar met een echt houten vloer (wat wij hebben), zou ik wel voorzichtig zijn. Deze mag echt niet flink nat worden. Op het filmpje spuiten ze best wel water op de vloer. Daarnaast gaan ze ook tig keer over hetzelfde stukje heen... Dan is het verschil met zelf dweilen toch wel vrij klein. Een dweilrobot is een heel ander verhaal, maar dit.... Ik ben nog niet overtuigd. Ik zou tzt ook graag lezen over de ervaringen. Misschien een (kleine) review op tweakers?Snappie88 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:44:
[...]
Zelfde hier. Zit al in mijn winkelwagentje, en zit met m'n muis boven de bestelknop... Ik heb echt een pokkehekel aan dweilen en dit maakt het wel een stuk makkelijker
Ik heb dus ook een echte houten vloeren (zat al in het huis) en die heb ik al eens goed nat gemaakt
Daarom juist de switch naar eh... zoiets. Volgens mij moet je zelf een knop indrukken voor het natspuiten van de vloer, dus kan je dat ook gewoon niet doen

Surfin' paradise!
Wellicht heb je gelijk en is de hoeveelheid water goed doseerbaar.Snappie88 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:55:
Ik heb dus ook een echte houten vloeren (zat al in het huis) en die heb ik al eens goed nat gemaaktDaarom juist de switch naar eh... zoiets. Volgens mij moet je zelf een knop indrukken voor het natspuiten van de vloer, dus kan je dat ook gewoon niet doen
Ik ben nog aan het zoeken naar de Xiaomi Vacuum v1 voor mijn ouders. Ik kan geen aanbiedingen vinden uit Europa. Kennen jullie nog goede aanbieders?
Ben je dan verder vrij van additionele kosten (invoer, import, btw, inklaring)?knakworst schreef op zondag 3 juni 2018 @ 18:10:
http://www.dx.com/nl/p/or...ug-852481370#.WxQSiZ8zbic
Hier ben je 276 euro kwijt.
Kijk eens wat in het rood onder de titel staat.meesje schreef op zondag 3 juni 2018 @ 18:12:
[...]
Ben je dan verder vrij van additionele kosten (invoer, import, btw, inklaring)?
Je moet deze hebben trouwens, iets duurder. http://www.dx.com/nl/p/or...eeping-robot-white-446559
[ Voor 21% gewijzigd door knakworst op 03-06-2018 18:18 ]
Thanks. Er over heen gelezen.knakworst schreef op zondag 3 juni 2018 @ 18:14:
[...]
Kijk eens wat in het rood onder de titel staat.
Je moet deze hebben trouwens, iets duurder. http://www.dx.com/nl/p/or...eeping-robot-white-446559
@meesje
https://www.gearbest.com/...p_440546.html?wid=1349303
280,45 via priority line. Zelf diverse malen met deze verzendmethode een bestelling gedaan en geen additionele kosten.
280,45 via priority line. Zelf diverse malen met deze verzendmethode een bestelling gedaan en geen additionele kosten.
[ Voor 3% gewijzigd door BenEco op 03-06-2018 18:25 ]
2x L/L WP MHI 35ZS-W, L/W WP Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & ZB OEG 150L & 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos sinds 2016, Nissan Leaf 62kWh Tekna, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max+ 2x B230.
gearbest is inderdaad betere keus, had ik niet gezien.
Is dit op dit moment de beste prijs? Ik vind het wel moeilijk om de verschillende modellen (v1, v2 en laatste model) te onderscheiden. Klopt het dat, afgezien van de dweilfunctie, het laatste model slechter is dan v1?BenEco schreef op zondag 3 juni 2018 @ 18:24:
@meesje
@meesje
roborock S50 Smart Robot Vacuum Cleaner - WHITE ROBOROCK S50 SECOND-GENERATION
https://www.gearbest.com/...A-ksxo-COM/pp_895577.html *knip*
421,73 euro, is versie 2
roborock S50 Smart Robot Vacuum Cleaner - ROSE GOLD ROBOROCK S50 SECOND-GENERATION
https://www.gearbest.com/...-hy6z-COM/pp_1189895.html *knip*
386,99 euro, versie 2 (roze)
Original Xiaomi Mi Robot Vacuum - WHITE XIAOMI
https://www.gearbest.com/...A-rlor-COM/pp_440546.html *knip*
280,45 euro, is versie 1.
Xiaowa Smart Robotic Vacuum Cleaner - WHITE 1600PA
https://www.gearbest.com/...-33zj-COM/pp_1659073.html *knip*
279,22 euro. Lite versie.
(mogelijke) referrals verwijderd.
421,73 euro, is versie 2
roborock S50 Smart Robot Vacuum Cleaner - ROSE GOLD ROBOROCK S50 SECOND-GENERATION
(mogelijke) referrals verwijderd.
[ Voor 70% gewijzigd door Zeehond op 07-06-2018 21:04 ]
Bedankt voor dit overzicht! Ik ga voor de roze versie...BenEco schreef op zondag 3 juni 2018 @ 18:49:
@meesje
421,73 euro, is versie 2
Zonder gekheid, voor mij hoeft ie niet te dweilen. V1 zal voor mij dan volstaan.
[ Voor 33% gewijzigd door Zeehond op 07-06-2018 21:05 ]
Zit nog wel verzendkosten bij can 55€BenEco schreef op zondag 3 juni 2018 @ 18:49:
@meesje
421,73 euro, is versie 2
[ Voor 34% gewijzigd door Zeehond op 07-06-2018 21:06 ]
Mocht je zeker willen zijn om geen importkosten te krijgen bij levering, kijk ook even op AliExpress.
Er zijn een aantal verkopers die aan scherpe prijzen leveren en dit verstuurd vanuit Duitsland (german warehouse).
Gaat tevens een stuk sneller dat vanuit China :-)
Mocht jullie er niet meteen vinden of welke aan te raden, pm me.
Er zijn een aantal verkopers die aan scherpe prijzen leveren en dit verstuurd vanuit Duitsland (german warehouse).
Gaat tevens een stuk sneller dat vanuit China :-)
Mocht jullie er niet meteen vinden of welke aan te raden, pm me.
V2 besteld via Aliexpress, 393 eur. bij de op Gshopper Lifestyle Store. Is de enige die 'm binnen 1-5 dagen hier krijgen vanuit Spanje, zeggen ze tenminste. Ben benieuwd of ze dat halen, hoop dat ze 'm vandaag nog gaan versturen :-)
[ Voor 56% gewijzigd door garp op 08-06-2018 14:39 ]
Ik heb hem ook bij AliExpress besteld via magazijn uit duitsland.
Met een set borstels heb ik 295,- betaald inclusief verzendkosten en dus ook geen gedoe met douane.
Via cashbackXL heb ik nog eens 6,- terug gekregen
Dus totaal 289,- betaald inclusief zo'n set extra borstels en filters
Verzending duurde ongeveer 1 week met DHL (had sneller gekund als DHL niet zo ontzettend traag was)
Je kon bij deze shop ook kiezen uit een Spaans of Frans magazijn.
https://nl.aliexpress.com...arge-LDS/32802503994.html
Met een set borstels heb ik 295,- betaald inclusief verzendkosten en dus ook geen gedoe met douane.
Via cashbackXL heb ik nog eens 6,- terug gekregen
Dus totaal 289,- betaald inclusief zo'n set extra borstels en filters
Verzending duurde ongeveer 1 week met DHL (had sneller gekund als DHL niet zo ontzettend traag was)
Je kon bij deze shop ook kiezen uit een Spaans of Frans magazijn.
https://nl.aliexpress.com...arge-LDS/32802503994.html
Hoop het voor je @garp .
Ik had de mijne afgelopen Zondag besteld, en die werd Woensdag al geleverd
Dat was via AliExpress / Perfection Technology, voor EUR 388,- vanuit DE.
Heb vandaag ook de op 27-05 bestelde Xiaomi Handheld Electric Mop ontvangen. (85,42 euro).
@h4ns deelde deze info in dit forumgedeelte en moet zeggen dat de dweil prima werkt. Handig en snel in gebruik want hij is draadloos en het zelf kunnen doseren van de hoeveelheid te gebruiken reinigingsvloeistof is best handig.
@h4ns deelde deze info in dit forumgedeelte en moet zeggen dat de dweil prima werkt. Handig en snel in gebruik want hij is draadloos en het zelf kunnen doseren van de hoeveelheid te gebruiken reinigingsvloeistof is best handig.
Zelfde verkoper hier, dinsdagavond besteld vandaag op de deurmatGaargod schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:26:
Hoop het voor je @garp .
@BenEco Misschien heb ik er over heen gelezen, maar ik dacht dat je er alleen maar water in kon doen? Wat voor reinigingsvloeistof heb jij gebruikt? Ik koop hem ook zodra ik weet dat ik er reinigingsvloestof voor houten vloeren in kan doen.
top! kun je je ervaringen hierover delen. twijfel om mn xiaomi arsenaal uit te breiden met deze mop.BenEco schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 18:56:
Heb vandaag ook de op 27-05 bestelde Xiaomi Handheld Electric Mop ontvangen. (85,42 euro).
moet je hard drukken om viezigheid weg te krijgen. hoe lang gaat de accu mee. handig opladen.etc. :-D
Beetje Ajax met water verdunnen, lekker fris. Er zit een reservoir in met een pompje welke de vloeistof via een sproeier het voor de dweil positioneert, wat kan er kapot gaan van een beetje toegevoegde reinigingsvloeistof?De Hulk schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:23:
@BenEco Misschien heb ik er over heen gelezen, maar ik dacht dat je er alleen maar water in kon doen? Wat voor reinigingsvloeistof heb jij gebruikt? Ik koop hem ook zodra ik weet dat ik er reinigingsvloestof voor houten vloeren in kan doen.
@SolarOrbiter
Moet zeggen, dweilen is nog nooit zo leuk geweest.
Beneden en bovenverdieping even de dweil door gehaald en 1 van de drie streepjes is nu uit, accu nog meer dan 50% vol dus na een 40 minuten.
[ Voor 33% gewijzigd door BenEco op 11-06-2018 15:37 ]
Net besteld voor 250 bij gearbest
[ Voor 61% gewijzigd door karakedi op 12-06-2018 20:56 ]
Welke? Heb je een link?karakedi schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:56:
Net besteld voor 250 bij gearbest
Er zijn verschrillende webshop op AliExpress die vanuit Spanje of Duitsland versturen hoor. Ze zijn niet de enigste ;-)garp schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:30:
V2 besteld via Aliexpress, 393 eur. bij de op Gshopper Lifestyle Store. Is de enige die 'm binnen 1-5 dagen hier krijgen vanuit Spanje, zeggen ze tenminste. Ben benieuwd of ze dat halen, hoop dat ze 'm vandaag nog gaan versturen :-)
Zelf heb ik ervaring met een andere AliExpress shop (zie m'n reviews) en deze verstuurd ook snel.
De verzending gaat snel eenmaal verstuurd. Soms duurt de handeling een aantal dagen.
Er wordt aangeraden enkel water in te doen. Als je ander vloeistof erbij doet, zullen de filtertjes vlugger verstoppen en dien je dus ook sneller te vervangen.De Hulk schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:23:
Om niet te technisch te gaan, water in zijn puurste vorm is beter en gaat het toestel (aldus de filters) langer mee. Tevens kan je de watertank niet grondig reinigen indien er andere vloeistoffen in blijven kleven!
Water uit de droger dus, Is ook meteen ontkalkt.blowk schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:44:
[...]
Er wordt aangeraden enkel water in te doen. Als je ander vloeistof erbij doet, zullen de filtertjes vlugger verstoppen en dien je dus ook sneller te vervangen.
Om niet te technisch te gaan, water in zijn puurste vorm is beter en gaat het toestel (aldus de filters) langer mee. Tevens kan je de watertank niet grondig reinigen indien er andere vloeistoffen in blijven kleven!
Had jij nog een mooie link waar je op Tax Free de Model 3( de nieuwste ) kan vinden ?
Water uit de droger bevat wasmiddel ;-) Ook niet echt aan te raden. (Eventueel regen- of hemelwater of zacht leidingwater (minder kalk).DeadlyGast schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:48:
[...]
Water uit de droger dus, Is ook meteen ontkalkt.
Had jij nog een mooie link waar je op Tax Free de Model 3( de nieuwste ) kan vinden ?
Ik kan wel een link voor je vinden als je dat wil, maar Model 3 (en 4) zijn zonder laserhead. Deze zijn niet te vergelijken met de eerste en tweede generatie. De voorlopige resultaten zijn niet erg positief op gebied van efficiëntie...
[ Voor 8% gewijzigd door blowk op 13-06-2018 12:53 ]
Model 1,2 zijn dus eigenlijk beter in het resultaat ?blowk schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:51:
[...]
Water uit de droger bevat wasmiddel ;-) Ook niet echt aan te raden. (Eventueel regen- of hemelwater of zacht leidingwater (minder kalk).
Ik kan wel een link voor je vinden als je dat wil, maar Model 3 (en 4) zijn zonder laserhead. Deze zijn niet te vergelijken met de eerste en tweede generatie. De voorlopige resultaten zijn niet erg positief op gebied van efficiëntie...
Eigenlijk wel. Je kant het een beetje vergelijken met de huidige stofzuigrobot zonder laserhead, maar met meer sensors om het wat 'slimmer' te makenDeadlyGast schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:07:
[...]
Model 1,2 zijn dus eigenlijk beter in het resultaat ?
Model 3 en 4 zijn helaas geen exacte opvolgers van Xiaomi Robot Vacuum (v1) en de S50 (v2).
De benaming is tevens anders Xiaowa en is meer gericht op budgetmarkt. De prijs hiervan is onder de 200 euro. De sensor zit aan de onderkant om de kamer op te meten en door de sensor vooraan kan het weten of er een obstakel is. Op die manier kan het de ruimte wat inschatten.
Sorry dat ik niet eerder iets heb kunnen laten weten, toch even snel een bericht: ook ik ben zéér tevreden over de electric mop.BenEco schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:22:
[...]
Beetje Ajax met water verdunnen, lekker fris. Er zit een reservoir in met een pompje welke de vloeistof via een sproeier het voor de dweil positioneert, wat kan er kapot gaan van een beetje toegevoegde reinigingsvloeistof?
@SolarOrbiter
Moet zeggen, dweilen is nog nooit zo leuk geweest.Je loopt ermee weg zonder kracht te hoeven zetten (apparaat heeft een redelijk eigen gewicht). Door het continue roteren/schudden van de dweil makkelijk te sturen en boent die de vloer als het ware. Heb in het hele huis laminaat. Bij hardnekkige vervuiling even wat extra reinigingsmiddel erop, even in laten inweken en de volgende baan/ronde is het weg.
Beneden en bovenverdieping even de dweil door gehaald en 1 van de drie streepjes is nu uit, accu nog meer dan 50% vol dus na een 40 minuten.
Ding werkt echt handig, zeker voor iemand net als ik, die niet bepaald goed met emmers water en een dweil om kan gaan is dit een uitkomst.
Wat reiniging vloeistof er in doen ben ik ook nog een beetje huiverig, ik loop momenteel nog rond met een plantenspuit waarmee ik af en toe wat laminaat reiniger extra op de vloer spuit. En in de badkamer gebruik ik weer een andere reiniger voor tegels, dus enkel water in de mop is momenteel wat mij betreft prima.
Het apparaat is prima met 1 hand te bedienen. Je laat het gewoon rustig over de vloer lopen en het ding doet de rest. Werkt veel beter dan verwacht.
Perfect in ieder geval voor mij in combinatie met de robot vacuum V1.
Wat is het verschil dan Eigenlijk tussen V1 en V2 want ik wou er een gaan kopen.
Maar ik kan dus beter V1 of V2 kopen
FAQ for SWDK - D260 Handheld Electric Mopblowk schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:44:
[...]
Er wordt aangeraden enkel water in te doen. Als je ander vloeistof erbij doet, zullen de filtertjes vlugger verstoppen en dien je dus ook sneller te vervangen.
Can i input water with a cleaning liqiud?
Yes, you can.
Geen probleem om iets toe te voegen aan het water.
Let op:
Technische discussie over model 1 (2016) kan in Xiaomi Mi Vacuum (robotstofzuiger) 2016
Technische discussie over model 2 (2017) kan in Xiaomi Mi Vacuum 2017 (versie 2)
Technische discussie over Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019) kan in [Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019)] Ervaringen & Discussie
Technische discussie over model 1 (2016) kan in Xiaomi Mi Vacuum (robotstofzuiger) 2016
Technische discussie over model 2 (2017) kan in Xiaomi Mi Vacuum 2017 (versie 2)
Technische discussie over Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019) kan in [Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019)] Ervaringen & Discussie