Heb nu iets wazigs, en nog geen oplossing gevonden online.
Mi Home gaf aan dat er een update was, klik daar op en verwacht een changelog te zien voordat ik update, maar zie/hoor verder niets. Geen update dan? Maar als ik nu in Mi Home op de stofzuiger klik is hij even bezig met "Getting info" en krijg ik onder het kaartje de melding:
Klik je op "Got it" verdwijnt je hele stofzuiger uit de app en moet je hem resetten en opnieuw toevoegen en dan krijg je die melding weer en klik je op "Got it" en verdwijnt hij weer en moet je hem resetten en opnieuw toevoegen en dan krijg je die melding weer en klik je op "Got it" en verdwijnt hij weer en moet je hem resetten en opnieuw toevoegen en dan krijg je die melding weer en klik je op "Got it" en verdwijnt hij weer en moet je hem resetten en opnieuw toevoegen... etc etc etc
Regio staat (Onveranderd) op Mainland China, en inmiddels ook geprobeerd op Europe en US. Was een minder succes, was toen mijn Xiaomi Gateway en alle devices kwijt omdat die hier niet beschikbaar zijn. Zelfs na terugzetten naar Mainland China was ik nog wat kwijt... Inmiddels wel weer terug, maar stofzuiger nog steeds niet, zelfs niet na een reset.
Ik kan nog wel in Mi Home op het plaatje van de stofzuiger klikken en daar "Start clean" doen, maar de kaart openen (En daarmee ook de instellingen) niet.
Enige wat wel anders is (Of ik vergis mij) is dat er op de thuispagina van Mi Home voorheen de temperatuur stond, dat is nu leeg.
Mi Home 5.1.30, zelfs eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd en inmiddels ook geprobeerd met 5.1.37 beta.
Edit! Het is *iets* in mijn account wat ik niet kan aanpassen.
Ik had toevallig nog een 2e account, daarmee log ik net in en het werkt.
Vrij zeker dat dit te maken heeft met de optie: Profile > Settings > Manage Home > Home Location. Om het logischer te maken, mijn kennis heeft deze optie niet. Zelfde app versie, alleen de US server. Maar toen ik op US zat had ik die optie wel.
Bij mijn normale account was de locatie handmatig ingevuld of leeg. In mijn 2e account was hij leeg. Bij location staat nu een (Naar ik aanneem) Chinese stad. Kies ik voor "Get location info" blijft deze leeg/op de oude waarde staan.Ik durf op mijn 2e account iig niets te doen met de locatie
Probeer ik net via een link mijn account te verwijderen om schoon te beginnen, krijg ik een Chinese melding die grofweg "Your account has been bound to the device in the "Mic App". Please confirm that the device has been completely unbind." zegt. Al heb ik geen idee wat Mic App is.
Eens zien of support iets kan doen.
[
Voor 23% gewijzigd door
Nakebod op 23-05-2018 19:30
]