Zo, na bijna een half jaar gebruik, heb ik eindelijk een review over de Roborock S5 uitgeschreven en uitgewerkt. Hier is de review te vinden:
productreview: Xiaomi Roborock S50 review door Kiswum
Mijn persoonlijke conclusie:
Op basis van andere reviews en mijn eigen ervaring is deze Roborock S5 een fantastisch en complete robotstofzuiger. Hij doet wat je ervan mag verwachten inclusief een zeer schoon resultaat. De dweilfunctie en de app kunnen beter. Deze jongen bespaard ons een hoop tijd in het huishouden. Een echte aanrader!
Score: 8/10 of 4/5 sterren.
Doordat ik altijd extra informatie in mijn reviews probeer te stoppen, ben ik er ook achter wat de naam is van deze Xiaomi V2 stofzuiger. @
derhenno, de daadwerkelijke naam van de 2e Xiaomi stofzuiger is:
Roborock S5.
Is het een idee om de titel van dit topic aan te laten passen door een admin zodat de naam klopt met de werkelijkheid? Ik snap dat de naam (vooral in het begin) niet duidelijk was, maar momenteel is alles duidelijk incl. een
officiële website die van Roborock zelf is. Xiaomi hoort officieel niet meer in de naam, maar ik snap dat veel mensen daarop zullen zoeken.
Suggest zou zoiets kunnen zijn: Roborock S5 (Xiaomi Vacuum V2)
Mochten mensen nog vragen hebben over mijn review en vind je dat er zaken niet (goed) besproken zijn, laat ze gerust hier of in de review achter, zodat huidige eigenaren en toekomstige kopers de juiste info hebben.