Toevallig ook geen adblockers op je netwerk actief? Aparte DNS servers die dit blokkeren? Had ik jaren terug problemen mee
Jawel, de Xiami Home app en ingesteld op regio China.rens-br schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 21:12:
[...]
Geen tip.. Maar de mijne praatte vorige week ineens Chinees, dus opnieuw gekoppeld en dat ging eigenlijk meteen. Je gebruikt wel de Mi Home app toch?
Als je verbind met het netwerk van de stofzuiger krijg je dan een melding of je verbonden wilt blijven met dit AP, omdat er geen internet is?
En ik zie op je screenshot dat er een vpn actief is. Eat voor vpn is dat en zet die eens uit.
Ik heb geen VPN verder aan.
En klopt! Als ik verbind met het netwerk van de stofzuiger heeft hij inderdaad geen internet.
edit:
heel apart, ineens werkt het
[ Voor 4% gewijzigd door 0re0 op 09-05-2026 21:34 ]
Maar dat slotjes icoontje rechtsboven is wel van een VPN. Fijn dat het nu werkt.0re0 schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 21:32:
[...]
Jawel, de Xiami Home app en ingesteld op regio China.
Ik heb geen VPN verder aan.
En klopt! Als ik verbind met het netwerk van de stofzuiger heeft hij inderdaad geen internet.edit:
Let op:
Dit topic is voor technische vragen en discussies rondom Xiaomi robotstofzuigers van de eerste generatie.
Voor de tweede generatie zie: Xiaomi Mi Vacuum 2017 (versie 2).
Voor Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019) zie: [Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019)] Ervaringen & Discussie
Voor discussie over prijzen en levertijden is er een gezamenlijk apart topic. Zie: Xiaomi Mi Vacuum 2016/2017 prijzen en levertijden.
Dit topic is voor technische vragen en discussies rondom Xiaomi robotstofzuigers van de eerste generatie.
Voor de tweede generatie zie: Xiaomi Mi Vacuum 2017 (versie 2).
Voor Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019) zie: [Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019)] Ervaringen & Discussie
Voor discussie over prijzen en levertijden is er een gezamenlijk apart topic. Zie: Xiaomi Mi Vacuum 2016/2017 prijzen en levertijden.