Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Best druk al hier
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

Als het maar geen tweede Indianapolis wordt waarbij men de banden een gevaar acht.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
GP3 race 2 begint nu. Straks nog Formule 2 en Porsche supercup. Ze hoeven zich niet te vervelen-Sander- schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 08:54:
Gaat daar zo nog wat gebeuren? Of moet je tot 14uur naar een lege baan kijken?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Welk onderzoek? Heb ik wat gemist, want ik zag geen Pirelli nieuws voorbij komen de afgelopen dagen?Phusebox schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 08:59:
Ben benieuwd wat de conclusie van het onderzoek van Pirelli gaat zijn ennof het consequenties heeft voor vanmiddag.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Staat op diverse sites:Spotmatic schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:03:
[...]
Welk onderzoek? Heb ik wat gemist, want ik zag geen Pirelli nieuws voorbij komen de afgelopen dagen?
https://www.motorsport.co...ng-tyre-waves-spa-945425/
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Link: https://nl.motorsport.com...spa-francorchamps-945464/Spotmatic schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:03:
[...]
Welk onderzoek? Heb ik wat gemist, want ik zag geen Pirelli nieuws voorbij komen de afgelopen dagen?
Ah, dat is wel tof! Have fun iedereen, weertje lijkt top te zijn daarTinusTegengas schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:00:
[...]
GP3 race 2 begint nu. Straks nog Formule 2 en Porsche supercup. Ze hoeven zich niet te vervelen
Datzelfde plekje stond ik ook vorig jaar, alleen een stuk hoger, nog achter het wc gebouwtje daar omdat het zo druk was. Have fun!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ooh gelukkig. Ik dacht echt dat die mensen moesten wachten tot half 2 ongeveer voordat er iets van f1 beweging komt. Maar blijkbaar kun je daar best een dag vullen.TinusTegengas schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:00:
[...]
GP3 race 2 begint nu. Straks nog Formule 2 en Porsche supercup. Ze hoeven zich niet te vervelen
Mensen veel plezier in Spa. Ik hoop dat jullie geen mooi weer hebben vanaf een uur of half 3.
Always look on the bright side of life.
Ik kijk deze week vanaf de bank. Volgende week zit ik er live bij.
Ik vraag me af. Zijn er op Spa ook van die gekken die met een tentje op het circuit blijven. Verstopt in het bos. In monza namelijkk wel
Alonso's power failure kwam dus door het niet liften in Pouhon waardoor de motor niet meer wist waar die op de baan was (nog steeds dacht dat hij tussen T9 en T10 reed, i.p.v. T11 en T12). En daardoor de energy deployment uit de ERS stopte.
Whut??RobertMe schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:45:
Volgensmij was deze nog niet langs gekomen: https://www.motorsport.co...spa-honda-mclaren-945396/
Alonso's power failure kwam dus door het niet liften in Pouhon waardoor de motor niet meer wist waar die op de baan was (nog steeds dacht dat hij tussen T9 en T10 reed, i.p.v. T11 en T12). En daardoor de energy deployment uit de ERS stopte.
Hoezo moet een motor 'weten' waar ie is?

Aangezien niet elke auto er last van had lijkt me dat op zijn 'ergst' een advies aan de teams wordt gegeven voor een set-up om deze situatie te voorkomen. Wat nogal een open deur is natuurlijk. Ben benieuwd of er nog nieuws op volgt.Phusebox schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:04:
[...]
Staat op diverse sites:
https://www.motorsport.co...ng-tyre-waves-spa-945425/
Om de hybride systemen zo efficiënt mogelijk toe te passen. Die wil je vooral gebruiken na een bocht om zo snel mogelijk zo veel mogelijk snelheid te maken op een recht stuk. Engine map van Alonso 'verwachtte' een lift en daarna indrukken van gaspedaal in die bocht voordat de elektromotor wordt ingezet, maar die lift kwam niet, dus geen toepassing van elektromotor en dus "no power"AzzKickah schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:48:
[...]
Volgens mij mag die info (dus de fysieke locatie van de auto op het circuit) niet gebruikt worden voor het aansturen van de motor. GPS weet ik zeker dat het niet mag, de andere twee verwacht ik ook dat het verboden is. Ik gok dat er iets in de regels staat dat de coureur alle input richting de motor moet geven o.i.d.MikeyMan schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:53:
Wtf? Afstand, gkrachten en GPS zouden allen betere methoden zijn om de deployment te sturen dan de input... Wat een prutsers
[ Voor 21% gewijzigd door Migrator op 27-08-2017 09:57 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Lijkt mij voornamelijk relevant voor de hybride systemen. Of ze ingezet moeten worden om te accelereren, of dat de auto al op topsnelheid rijd en de elektromotor niet gebruikt hoeft te worden. Daarnaast zitten er dan ook limieten aan de maximaal te gebruiken kW per ronde, dus die wil je zo effectief mogelijk gebruiken.AzzKickah schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:48:
[...]
Whut??![]()
![]()
Door plankgas door Pouhon te gaan zal er dus snelheid verloren zijn gegaan, die voornamelijk door de elektromotor aangevuld moest worden, maar door het niet liften wist de motor niet dat hij weer aan zet was.
Dat zat dus in de Williams van Mansell heb ik zojuist geziennoo schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 10:24:
En daar had Kitt dus dat Turbo Boost knopje voor.
Nou ja, dat had meer met de vering te maken zodat de auto beter lag op het rechte stuk.
[ Voor 16% gewijzigd door hjs op 27-08-2017 10:29 ]
Verwijderd
Los van het feit dat HAM wel aardig kan sturen is dat toch echt niet zo bizar. Het zou pas bizar zijn als hij regelmatig geen pole haalt met die Mercedes en de kwali-boostxavento schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:05:
Knap hoor van Lewis, 68 pole positions, bizar.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2017 11:19 ]
Die is er ook? In de vorm van de overtake button. Volgensmij hebben de meeste teams die wel. En dit was dan ook waar Rosberg meteen naar greep vorig jaar in Spanje toen hij doorhad dat de motor in de foute mode stond.MikeyMan schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 10:27:
Ja een manual override lijkt me ook niet gek.
Iemand die 68 pole positions haalt verdient gewoon de credits, ongeacht of hij in een dominante auto rijd.Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 10:43:
[...]
Los van het feit dat HAM wel aardig kan sturen is dat toch echt niet zo bizar. Het zou pas bizar zijn als hij regelmatig geen pole haalt met die Mercedes en de kwali-boost
De voorgaande recordhouders Schumi en Senna hebben ook jaren in dominante autos gereden..
De motor krijgt een mapping mee van hoe de piloot de ronde gaat rijden en waar/wanneer wat moet gebeuren. Bij Alonso had de motor verwacht dat Alonso in T10 van het gas afgaat, dat gebeurde niet waardoor de motor bleef denken dat T10 nog niet gepasseerd was.AzzKickah schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:48:
[...]
Whut??![]()
![]()
Ik neem aan dat er een beperking is van hoe men de motor (eigenlijk moeten we krachteenheid zeggen aangezien het meer dan een motor is) mag aansturen en welke data er aan gegeven mag worden. Daarom dat je niet zomaar even GPS data ofzo kunt gaan gebruiken. Maar deze mapping kan natuurlijk wel aangezien dit niet door externe systemen wordt aangestuurd.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Verwijderd
Ik zeg ook niet dat hij het niet verdiend. Ik zeg alleen maar dat het niet bizar is. Nogmaals bizar zou het zijn als hij die poles met die auto niet zou halen. Snap je mijn punt nu?Grimmie187 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 10:47:
[...]
Iemand die 68 pole positions haalt verdient gewoon de credits, ongeacht of hij in een dominante auto rijd.
De voorgaande recordhouders Schumi en Senna hebben ook jaren in dominante autos gereden..
Klopt ook wel, maar zeker een Schumacher heeft ook een flink aantal seizoenen in een kansloze auto gereden. Snap dus de opmerkingen wel.Grimmie187 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 10:47:
[...]
Iemand die 68 pole positions haalt verdient gewoon de credits, ongeacht of hij in een dominante auto rijd.
Evengoed een flinke prestatie natuurlijk!
In een van de post Q analyses van Sky zeiden ze dat na het toepassen van een grote momentsleutel, die vibraties eruit waren. Dat betekent dus dat ze aan het begin van de race niet aanwezig zullen zijn, maar aangezien ze de wielen bij een pitstop niet met een momentsleutel gaan nahalen, kunnen we ze na de eerste stops weer terug zien. Ben benieuwd. Het suggereert dat de krachten van de aandrijfas op het wiel te groot zijn voor de constructie waarmee ze vast zitten, maar waarom zien we dat nu pas dan?RobertMe schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:45:
Volgensmij was deze nog niet langs gekomen: https://www.motorsport.co...spa-honda-mclaren-945396/
Ik hoorde dat de ERS gewoon op was omdat hij in die bocht het gas erop hield. Ik vind het wel een tricky systeem als het zo werkt als hier aangegeven: dat zou betekenen dat als je je een keer verremt en een bocht (of paar bochten) dus anders neemt, de auto niet meer weet waar je bent. Of zou zoiets weer resetten zodra je een sectortijd doorkrijgt en hij dus weet dat je op een bepaald punt op het circuit bent?AzzKickah schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:48:
[...]
Whut??![]()
![]()
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Straks bij Sky.De in het voorprogramma 13:00u VER & RIC.
Tanja Bouwer - "Lange nicht mehr so viel gelacht😄!! Über girls- erste küsse mit 9 jahren und dance moves! Gleich in unserer sendung!LIVE ab 13 uhr!"
Iemand die hier straks het clipje van kan opzoeken?
Bij C4F1 gaat VER met Lee McKenzie een item doen & het publiek in.

Laatste keer dat ik stef speelde kon ik niet meer rijden hahanachtnet schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 10:56:
[afbeelding]
Straks bij Sky.De in het voorprogramma 13:00u VER & RIC.
Tanja Bouwer - "Lange nicht mehr so viel gelacht😄!! Über girls- erste küsse mit 9 jahren und dance moves! Gleich in unserer sendung!LIVE ab 13 uhr!"
Iemand die hier straks het clipje van kan opzoeken?
Bij C4F1 gaat VER met Lee McKenzie een item doen & het publiek in.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Op start/finish reset de teller van hoeveelheid energie die opgeslagen en afgegeven wordt. Voor de rest blijft het in dezen gewoon een zaak van hoe de krachtbron reageert op een input van het gaspedaal. Die link van input naar output is de engine map, en die wordt per circuit natuurlijk geoptimaliseerd, maar de krachtbron heeft geen weet van locatie op het circuit. Verremmen of een run-off nemen heeft dus daar verder geen invloed op.Grrrrrene schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 10:54:
[...]
Of zou zoiets weer resetten zodra je een sectortijd doorkrijgt en hij dus weet dat je op een bepaald punt op het circuit bent?
Wat jij hierboven zegt dacht ik ook, maar dat is niet wat in de link hierboven staat. Daarin werd gesuggereerd dat de motor "weet" waar hij is op het circuit en dus wat er van hem verwacht wordt. Dat lijkt mij risicovol omdat ik wel meer situaties kan bedenken waarin je gaspedaal input ineens heel anders is, denk aan het leegraken van de benzinetank, waardoor je meer en meer gas kunt geven in bochten.Migrator schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:09:
[...]
Op start/finish reset de teller van hoeveelheid energie die opgeslagen en afgegeven wordt. Voor de rest blijft het in dezen gewoon een zaak van hoe de krachtbron reageert op een input van het gaspedaal. Die link van input naar output is de engine map, en die wordt per circuit natuurlijk geoptimaliseerd, maar de krachtbron heeft geen weet van locatie op het circuit. Verremmen of een run-off nemen heeft dus daar verder geen invloed op.
De bron waar het dus om ging: https://www.motorsport.co...spa-honda-mclaren-945396/
Toch lijkt het zo te zijn, want (origineel van Hasegawa):Grrrrrene schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:22:
[...]
Wat jij hierboven zegt dacht ik ook, maar dat is niet wat in de link hierboven staat. Daarin werd gesuggereerd dat de motor "weet" waar hij is op het circuit en dus wat er van hem verwacht wordt. Dat lijkt mij risicovol omdat ik wel meer situaties kan bedenken waarin je gaspedaal input ineens heel anders is, denk aan het leegraken van de benzinetank, waardoor je meer en meer gas kunt geven in bochten.
De bron waar het dus om ging: https://www.motorsport.co...spa-honda-mclaren-945396/
."Sometimes a driver is making a different operation, so that makes the system confused and we didn't have deployment at some certain area."
Dus ook in andere situaties waarbij er niet "normaal" wordt gereden gaat de deployment soms fout. Buiten het van de baan raken, waarbij je sowieso al tijd verliest, lijkt het mij sowieso ook raar bij bv de eerste ronde waarbij je eigenlijk op elk moment zoveel mogelijk energie wilt hebben. Omdat je overal aangevallen kunt worden of juist zelf wilt aanvallen. Als de motor dan niet "door heeft" waar je bent en je niet de juiste deployment geeft ben je ook een sitting duck.
Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat de deployment voornamelijk is gebaseerd op of het pedaal wordt ingetrapt. Dus lift => gas en dan een X seconden deployment voor maximale acceleratie. Doordat Alonso zonder te liften door Pouhon ging verloor hij wel snelheid door het nemen van de bocht, maar kreeg hij niet de extra "boost" van de energy deployment doordat hij het gas niet had losgelaten.
Ik vraag me dan wel altijd af wat er gebeurt als je moet niezen of wanneer je een snotneus hebt...vhal schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 21:38:
[...]
Ja, kan echt niet!
[afbeelding]
![]()
wat maakt het uit...
Ik vind het een erg naïeve implementatie. Erg MVP. Ik zou zelf liever afgelegde afstand en/of acceleratie (lateraal) gebruiken als primaire triggerGrrrrrene schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:22:
[...]
Wat jij hierboven zegt dacht ik ook, maar dat is niet wat in de link hierboven staat. Daarin werd gesuggereerd dat de motor "weet" waar hij is op het circuit en dus wat er van hem verwacht wordt. Dat lijkt mij risicovol omdat ik wel meer situaties kan bedenken waarin je gaspedaal input ineens heel anders is, denk aan het leegraken van de benzinetank, waardoor je meer en meer gas kunt geven in bochten.
Mess with the best, die like the rest
Was deze al gepost? Grappige anekdote van Max
Dit hele verhaal lijkt me nou typisch iets voor gekke Japanners. Zo'n adaptive enginemap is een geweldig idee maar misschien is de toepassing te vroeg.
[YouTube: https://youtu.be/l5hCDuZr2hM]
Elk team zal zoiets hebben als onderdeel van de engine mapping. Dit omdat je een X kW aan energie per ronde mag gebruiken en je dit zo efficient mogelijk wilt inzetten. Elk team zal dus in hun engine mappings opnemen op welk punt van het circuit hoeveel energie verbruik kan worden. Zo wil je bv niet veel energie steken in een kort stukje waar gas wordt gegeven. Zoals ze nu bv gas geven tussen beide bochten van de busstop chicane. Daar energie insteken heeft geen zin, en (dat kleine beetje) energie kan beter gespaard worden om harder de chicane uit te accelereren. Omdat de winst te behalen op die sprint naar start-finish groter is dan die fractie gas tussen die twee bochten.Cranzai schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:59:
Hebben meer teams een systeem zoals deze van Honda? Zo nee, misschien is dit wel de reden van hun matige ontwikkeling. In plaats van een onafgemaakt design te maximaliseren door een de ontwikkeling van een ingewikkeld systeem als deze lijkt het me beter 100% te focussen op het motorontwerp voor dat je gaat maximaljseren.
Dit hele verhaal lijkt me nou typisch iets voor gekke Japanners. Zo'n adaptive enginemap is een geweldig idee maar misschien is de toepassing te vroeg.
Grrrrrene schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:56:
[video]

Nog 2 uurtjes!
Ik heb een hele tijd terug eens een link over die mappings gelezen. Ga er maar vanuit dat ze allemaal mappings gebruiken om dingen automatisch te regelen. Ook eens een video gezien, volgens mij was het die sim, Assetto Corsa, waarin ze knopjes en mogelijkheden van de elektrische systemen lieten zien en wat daarbij allemaal kwam kijken. Dat is niet te doen de hele lap door een coureur. En natuurlijk kan hij ingrijpen, maar dan ben je je tijd kwijt, en dat is wat ALO gebeurde denk ik.Cranzai schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:59:
Hebben meer teams een systeem zoals deze van Honda? Zo nee, misschien is dit wel de reden van hun matige ontwikkeling. In plaats van een onafgemaakt design te maximaliseren door een de ontwikkeling van een ingewikkeld systeem als deze lijkt het me beter 100% te focussen op het motorontwerp voor dat je gaat maximaljseren.
Het gaat zelfs verder, niet alleen gebruik van de energie, maar ook waar geregenereerd wordt en hoe hard. Hoe agressiever je regenereert hoe harder het ding remt als je gas los laat. Dat verstoort rembalans en de rijder zal daar rekening mee (moeten) houden. Allemaal knopjes/schuifjes/dials werk die allemaal met elkaar samen hangen. Dat is echt niet te doen bij iedere bocht. Bijsturen ja, helemaal regelen nee. Tuurlijk kan het allemaal zelf, maar dan ga je niet sneller zijnRobertMe schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:03:
[...]
Elk team zal zoiets hebben als onderdeel van de engine mapping. Dit omdat je een X kW aan energie per ronde mag gebruiken en je dit zo efficient mogelijk wilt inzetten. Elk team zal dus in hun engine mappings opnemen op welk punt van het circuit hoeveel energie verbruik kan worden. Zo wil je bv niet veel energie steken in een kort stukje waar gas wordt gegeven. Zoals ze nu bv gas geven tussen beide bochten van de busstop chicane. Daar energie insteken heeft geen zin, en (dat kleine beetje) energie kan beter gespaard worden om harder de chicane uit te accelereren. Omdat de winst te behalen op die sprint naar start-finish groter is dan die fractie gas tussen die twee bochten.
Die gast is echt helemaal gek
Moet ook wel om zo over the isle of man te rijden
Gaaf!nachtnet schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:15:
Nu op SPA
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
B194 M Schumacher
Beetje brak in de kop, maar het moet maar.
Moet toch een emotioneel moment zijn voor dat 'ventje' in zijn vaders auto terwijl die er zelf niets meer van mee kan maken..nachtnet schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:15:
Nu op SPA
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
B194 M Schumacher

Omhoog-omhoog-omlaag-omlaag-links-rechts-links-rechts-b-a
En hup, daar is de tractiecontrole en actieve rijhoogte
*kuch*Thom2289 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:37:
Hamilton in een tuinbroek, die is nieuw.
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
Je bent dus nog niet vaak in de Ardennen geweest, niets is daar zo veranderlijk als het weerLeoon. schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:39:
Sorry jongens, ik brand hier helemaal weg in de zon
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Op het eindeGrrrrrene schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:56:
[video]

Geen idee of het op tv is. Drivers parade.TinusTegengas schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:39:
[...]
*kuch*
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
Ok je bent op Spa. Dan is het je vergevenThom2289 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:42:
[...]
Geen idee of het op tv is. Drivers parade.
"When you grow up your heart dies"
Denk dat FOM hem even gevraagd heeft vanwege alle Nederlanders daar..nachtnet schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:52:
Plooij op SKY met MAX?
Sky kapte hem toch maar af toen ze op Nederlands over gingen haha.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Het zijn er maar een paar.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat zijn de McL fans..
Zelfs de Honda monteurs dragen vandaag Verstappen oranje.
100pk winnen met de brandstof? Is dat überhaupt wel mogelijksjaool schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:50:
100pk winnen met brandstof is nogal wat zeg. Was net bij Ted op Sky. Shell heeft bekend gemaakt.dat zij met hun brandstof 100pk hebben gewonnen met deze Ferrari motor.

Volgens mij is de discussie al vaker geweest, maar F1 brandstof is toch bijna gelijk aan euro98?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Het moet niet gekker worden...nachtnet schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:56:
1e keer dat Plooij expres in de Worldfeed zat?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Geen idee, het kwam net in ieder geval voorbij op Sky F1 bij Ted.Gekkenhuis schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:57:
[...]
100pk winnen met de brandstof? Is dat überhaupt wel mogelijk![]()
Volgens mij is de discussie al vaker geweest, maar F1 brandstof is toch bijna gelijk aan euro98?
Niet echt nee. De RON bij F1 brandstof is hoger, zolang de brandstof voldoet aan artikel 19 van de technische reglementen is het goed. Ik kan mezelf goed indenken dat F1 brandstof 100pk meer geeft in die motor dan reguliere RON91 brandstof.Gekkenhuis schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:57:Volgens mij is de discussie al vaker geweest, maar F1 brandstof is toch bijna gelijk aan euro98?
Het probleem is dat ze niet aangeven ten opzichte van wat ze 100pk winnen.
Nou ja, het is niet zo extreem meer als in de vroegere jaren.TheBrut3 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:17:
[...]
Niet echt nee. De RON bij F1 brandstof is hoger, zolang de brandstof voldoet aan artikel 19 van de technische reglementen is het goed. Ik kan mezelf goed indenken dat F1 brandstof 100pk meer geeft in die motor dan reguliere RON91 brandstof.
Het probleem is dat ze niet aangeven ten opzichte van wat ze 100pk winnen.
https://www.formula1.com/...nding-f1-racing/Fuel.html
Ik hoop dat jou tactiek tot een podium leidt.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Dit.Gekkenhuis schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:41:
[...]
Je bent dus nog niet vaak in de Ardennen geweest, niets is daar zo veranderlijk als het weer
Daarom had ik een tshirt, korte broek, longsleeve (eventueel voor onder mijn tshirt), reserve tshirt, reserve sokken en een poncho mee.
Blijft Spa.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Als ie wint welJasphur schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:25:
Gaat ie een paar donuts draaien voor de max tribune na de race?
na de finish gaan ze direct de pitsstraat in, geen mogelijkheid voor donuts dus, of hij doet het in de laatste rondeJasphur schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:25:
Gaat ie een paar donuts draaien voor de max tribune na de race?
Dat bedoelde ik haha. Zou mooie boordradio zijn.Dijkstraat schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:28:
[...]
na de finish gaan ze direct de pitsstraat in, geen mogelijkheid voor donuts dus, of hij doet het in de laatste ronde
Max: Tell everyone too slow down at Kemmel. I'm going for some donuts.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Op SKY waren ze daar gister tijdens de Q to h wel goed mee bezig. Ik ken nog niet alle bochten maar met een plaatje erbij komt dat wel goed.TheBrut3 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:30:
Zou fijn zijn als ze op tv toch minimaal de juiste benaming van de bochten gebruiken.Maar ik zal één van de weinige, zo niet de enige, zijn die zichzelf daar aan kapot ergert.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gezien de luchten niet nee
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1