Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Waiting on the world to change
TOP!, zo vaak zie je Max niet een heel uur vrij antwoorden.pinda powerrr schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:10:
Ik moet zeggen, best vermakelijk!
Heel vermakelijk. Met een ontspannen Max.pinda powerrr schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:10:
Ik moet zeggen, best vermakelijk!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oh en Pastor Verstappen.

[ Voor 31% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2017 20:15 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En Olav met zijn droge humorLekker Ventje schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:12:
[...]
Heel vermakelijk. Met een ontspannen Max.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 36% gewijzigd door jip_86 op 28-08-2017 20:28 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
"Dan breek ik de tent af", voor degenen die niet kijken.
Hij weet ook wel hoe hij bijdehand moet reageren hé.RoD schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:31:
Max is ook vrij duidelijk over de vraag of ie nog bij RB rijdt na volgend seizoen, als het volgend seizoen weer zo slecht gaat
Iedereen eet uit z'n hand dat weet hij maar al te goed.
Max 'kan voor dat geld altijd naar Parijs'
Olav 'dan zit je wéér vast aan die Fransen'

[ Voor 54% gewijzigd door TinusTegengas op 28-08-2017 20:37 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Mwa, racetalent is niet het enige dat hij heeft.. het is ook gewoon een getalenteerde droogklootRivanov schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:33:
[...]
Hij weet ook wel hoe hij bijdehand moet reageren hé.
Iedereen eet uit z'n hand dat weet hij maar al te goed.
- DaniëlWW2
- Niet online
FTFY.RoD schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:34:
[...]
Mwa, racetalent is niet het enige dat hij heeft.. het is ook gewoon een getalenteerde droogkloot Nederlander
Toch handig, die inlog gegevens van mijn ouders 😁
Waiting on the world to change
Durf mijn geld er wel op te zetten dat hij in 2019 bij Ferrari of Mercedes rijdtRoD schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:31:
Max is ook vrij duidelijk over de vraag of ie nog bij RB rijdt na volgend seizoen, als het volgend seizoen weer zo slecht gaat
Alhoewel Ferrari nog ene Leclerc op het oog heeft als vervanger van Raikkonen
[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 28-08-2017 20:45 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Jawel want zo plaats je pas echt druk op die Fransen. Nu maak je publiekelijk dat hun geweldige motorindustrie niet eens functionele motoren levert. Dit is beschadiging van het opgeblazen Franse eergevoel. Dit moet opgelost worden door die verdomde Duitsers eens te evenaren in iets.jip_86 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:43:
Maar daarentegen wel weer zeggen dat motoren al kapot uit Frankrijk komen. Dat is ook niet echt heel tactisch.
Momenteel aan het kijken. Inderdaad aanraderLekker Ventje schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:18:
Absolute aanrader om terug te kijken. Max zit daar allesbehalve plichtmatig en heeft genoeg babbels. Er valt genoeg te lachen.
Hier nog 1. Ieder jaar weer een gesprek met de vrouw over de vakantie. Komt ze met Frankrijk en reactie vanuit mij: neeDaniëlWW2 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:30:
Overigens kan ik Olav zijn rationele haat jegens de Fransen wel waarderen.
Volgens mij woensdag maar ben daar niet helemaal zeker over.Sbakker1982 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:53:
Wanneer komt die peptalk uitzending online?
Waar kijk je dat terug dan?Pannekoek81 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:53:
[...]
Momenteel aan het kijken. Inderdaad aanrader
Pannekoek81 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:53:
[...]
Hier nog 1. Ieder jaar weer een gesprek met de vrouw over de vakantie. Komt ze met Frankrijk en reactie vanuit mij: nee
Frankrijk is een prachtig land en als je de toeristische plekjes vermijdt (en Parijs in het bijzonder) zijn de mensen erg vriendelijk. Voor mij is het alweer even geleden dat ik in Frankrijk was, maar dat was een jaar of 6 geleden en mijn vriendin en ik hadden een huisje in the middle of nowhere gehuurd. De medewerkers bij de supermarkt, de wijnboer waar we naast verbleven, allemaal erg vriendelijke mensen die niet zo afgestompt waren door de shitload aan toeristen die de toeristische plekjes overstelpen iedere zomer.
Je doet jezelf tekort als je niet naar Frankrijk gaat vanwege de vooroordelen t.o.v. Fransen.
Dat gezegd hebbende: die vooroordelen bestaan ook over Fransen en elektronica en die bevestigen ze wel degelijk zelf. Het is net als de Italianen: Ferrari heeft een briljante F1-bolide gebouwd, maar dat was ook een weg met missers, vooral de progressie vorig seizoen was om te huilen. Ik heb ook nog goed in gedachten hoe ze het compleet verprutst hebben toen Schumacher een tijd dominant was geweest bij ze. Hoe krijg je het als team voor elkaar om je eigen ondergang zo te regisseren?
Eindelijk, morgen in m'n middagpauze maar eens opzetten op werk
[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 28-08-2017 21:19 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Tuurlijk, Max gaat daar echt niet zitten om antwoorden te geven op vragen die hij al niet van tevoren heeft gekregen en met management heeft besproken.pinda powerrr schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:41:
Lijkt wel een bepaalde "afspraak" te zijn tussen de heren. Olav neemt duidelijk wat vragen over, die Max niet kan beantwoorden vanwege zijn contract. Zodra hij denkt wel te kunnen antwoorden, doet hij gelijk mee. Jack zit hier en daar te vissen en ook dat wordt heel netjes ontweken, of Olav neemt het over.
Toch handig, die inlog gegevens van mijn ouders 😁
Btw ze hebben het de hele tijd over 2019 naar een ander team. Maar zijn contract loopt toch tot eind 2019?
"When you grow up your heart dies"
Op 19:00 zegt OCO dat PER een 5 seconden penalty kreeg voor* de race(?)
(niet voorafgaande maar voor de gehele)
Heb ik iets gemist of begrijp ik het verkeerd?
PER kreeg alleen 5sec time penalty voor de mislukte inhaalpoging op GRO.Hippocampus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:02:
[...]
Op 19:00 zegt OCO dat PER een 5 seconden penalty kreeg voor* de race(?)
(niet voorafgaande maar voor de gehele)
Heb ik iets gemist of begrijp ik het verkeerd?
Ahh, dan heb ik dat in ieder geval gemist. Wanneer heeft ie die straf gekregen (ingelost) eigenlijk?Hoyden schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:04:
[...]
PER kreeg alleen 5sec time penalty voor de mislukte inhaalpoging op GRO.
Bij een niet in beeld gebrachte pitstop volgens mij -:)Hippocampus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:07:
[...]
Ahh, dan heb ik dat in ieder geval gemist. Wanneer heeft ie die straf gekregen (ingelost) eigenlijk?
DiResta meldt dat Vettel en Hamilton bang zouden zijn voor Max als teamgenoot. Dat weet ik wel zeker
YouTube: Max Verstappen talk by SkyF1 - interview and his future at RBR
[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 28-08-2017 22:49 ]
Ja, zijn contract loopt tot eind 2019. Maar Raikkonen heeft een contract van een jaar extra, en ik denk dat Bottas ook maar contract tot eind 2018 zal krijgen.sjaool schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:01:
Wat een heerlijke Peptalk uitzending. Max is toch wel een mooie en relaxte persoonlijkheid. Heerlijke droge humor en een flinke dosis gezonde zelfspot.
Btw ze hebben het de hele tijd over 2019 naar een ander team. Maar zijn contract loopt toch tot eind 2019?
Conclusie, 2 plekjes vrij in 2019
Dat gaat ze dan wel 100 miljoen dollar kosten.alwaysleft schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:50:
[...]
Ja, zijn contract loopt tot eind 2019. Maar Raikkonen heeft een contract van een jaar extra, en ik denk dat Bottas ook maar contract tot eind 2018 zal krijgen.
Conclusie, 2 plekjes vrij in 2019
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1