[F1 2017] Race 12 - GP van België Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste
Acties:
  • 60.420 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:16
Bigfoot schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:07:
Als McLaren Mercedes motoren zou kunnen krijgen in 2018 zou dat wellicht een optie kunnen zijn voor Max.
Maar dan word ie daar nooit WK, dat zal Mercedes niet toestaan zolang ze een eigen fabrieksteam hebben. Dat is de hele reden geweest voor de overstap naar Honda motoren.

Volgens mij is is het wel het enige team waar Max heen kan met zijn ambities als hij perse nu weg wil bij Red Bull... mits Alonso daadwerkelijk vertrekt.
(Nouja, misschien Palmer opvolgen bij Renault.)

Mercedes en Ferrari zitten dicht, en al zou Bottas niet bijtekenen, dan zou Max altijd achter Hamilton moeten blijven, dat is gewoon de nummer 1 man bij dat team, pas als hij weg is mag een ander die positie overnemen en dan nog zie ik eerder Ocon instappen. Bij Ferrari zelfde, Vettel is daar de nummer 1.

Dan heb je alleen nog McLaren en Renault als fabrieksteams, alle andere teams hebben klantenmotoren en Ferrari en Mercedes zullen nooit toestaan dat een ander team sneller is. Red Bull komt er nu nog mee weg omdat het Renault team zijn zaken nog niet in orde heeft.

Dus gewoon lekker blijven :p
Hoop onzin ook al die "hij moet gewoon van auto wisselen" en "sabotage" reacties die ik overal lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 14:56
KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:31:
[...]

Mercedes en Ferrari zitten dicht, en al zou Bottas niet bijtekenen, dan zou Max altijd achter Hamilton moeten blijven, dat is gewoon de nummer 1 man bij dat team, pas als hij weg is mag een ander die positie overnemen en dan nog zie ik eerder Ocon instappen. Bij Ferrari zelfde, Vettel is daar de nummer 1.
Bij Mercedes valt dat nog wel mee hoor. Als Max daar in stapt krijgt hij zeker een kans. Als hij sneller is dan Hamilton (wat niet makkelijk is natuurlijk) dan kan dat prima werken.

Bottas en Rosberg komen/ kwamer ook regelmatig dicht bij qua snelheid en dat zijn toch geen supertalenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
Misschien een beetje een gekke theorie. Maar heeft Hamilton niet ooit wat los gelaten over dat hij wil stoppen? Ik kan me zomaar voorstellen dat ze een plan hebben bij Mercedes voor de vervanging van Hamilton door bijv. Max.

Vergeet niet dat zelfs Schumacher in 2007 plaats moest maken voor Raikonnen bij Ferrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Erapaz schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:57:
Maar heeft Hamilton niet ooit wat los gelaten over dat hij wil stoppen?
Dat was een gerucht dat in de wereld was geholpen door The Sun, maar dat werd vrij snel ontkracht.

Lewis Hamilton 'not thinking' about when he will retire from F1
Lewis says he doesn't know when he'll stop racing in F1 after earlier quotes implied he could even quit as early as the end of this year.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:17

Oekol

waka waka hey hey

Zo alles van dit topic doorgelezen en deel van de race gezien, moet nog even tijd vinden om hem helemaal te kijken. Maar wat een al met al leuke dag was het gisteren. Vond Pouhon wel een tikkeltje saai-ig, geveurde tenslotte weinig, ze kwamen snel aangescheurd en that's it. Het gevecht tussen Lewis en Seb niet heel erg meegekregen, dus wil echt echt even alles terug zien.

Ricciardo is echt een held imho, altijd goedlachs en gewoon een geniale grap. Gisteren was ik nog in de veronderstelling dat het nep was, maar hij zegt het gewoon echt. Max is young, he goes straight in :+ held held held.. Monza zal ook niet zo heel leuk worden, maar laat het dan maar een inhaalrace worden, dan hebben we teminste heel wat inhaalacties te zien. Dat vind ik minstens zo leuk, zo niet veel leuker dan steady vooraan rijden.

Enfin, Max de ongelukkigste en dit seizoen is een ramp. Het is super klote dat we nu al weer op volgend jaar moeten wachten en dan gaat RB waarschijnlijk weer niet goed voor de dag komen tov Ferrari en Merc op het begin.. Hoop toch dat ze daar eens van gaan leren.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-06 18:08

Mach

[END]Avengers

Bigfoot schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:54:
[...]

Bij Mercedes valt dat nog wel mee hoor. Als Max daar in stapt krijgt hij zeker een kans. Als hij sneller is dan Hamilton (wat niet makkelijk is natuurlijk) dan kan dat prima werken.

Bottas en Rosberg komen/ kwamer ook regelmatig dicht bij qua snelheid en dat zijn toch geen supertalenten.
En wat zou er mis zijn met een gentleman's agreement in een dergelijk geval, dat Max het eerste jaar "formeel" nog 2e rijder zou zijn. Hamilton gaat toch geen jaren meer door.

Maar goed, wishful thinking.

DUGG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Mach schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:27:
[...]

En wat zou er mis zijn met een gentleman's agreement in een dergelijk geval, dat Max het eerste jaar "formeel" nog 2e rijder zou zijn. Hamilton gaat toch geen jaren meer door.

Merc en gentleman's agreement? Sinds Spa niet echt een reeele combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Mach schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:27:
[...]

Dat gaat Hamilton ook afdwingen... en daar is Max de persoon niet voor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 17:18
KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:47:
[...]

Dat gaat Hamilton ook afdwingen... en daar is Max de persoon niet voor
Max gaat er schijt aan hebben en waar mogelijk Hamilton op zijn plek zetten op de baan. Dan zullen we denk ik een paar keer Spanje 2016 krijgen :)

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

ThaStealth schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:49:
[...]

Max gaat er schijt aan hebben en waar mogelijk Hamilton op zijn plek zetten op de baan. Dan zullen we denk ik een paar keer Spanje 2016 krijgen :)
Ach, als Max nu het aanbod zou krijgen om volgend jaar naar Merc te gaan, als tweede rijder achter Hamilton (voor 1 of 2 jaar) dan heeft hij gegarandeerd een betrouwbaardere en snelle auto waarmee hij in ieder geval podium kan rijden en wedstrijden kan winnen.

Win win ten opzichte van de situatie bij RBR op dit moment.

Voor Merc ook een win win. Want Bottas maakt toch te veel foutjes, en ze hebben dan voor het post-Hamilton tijdperk een rijder in het team die WC kan worden.

En nogmaals wishful en misschien niet heel realistisch thinking.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-06 11:00
Mach schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:56:
[...]

Ach, als Max nu het aanbod zou krijgen om volgend jaar naar Merc te gaan, als tweede rijder achter Hamilton (voor 1 of 2 jaar) dan heeft hij gegarandeerd een betrouwbaardere en snelle auto waarmee hij in ieder geval podium kan rijden en wedstrijden kan winnen.

Win win ten opzichte van de situatie bij RBR op dit moment.

Voor Merc ook een win win. Want Bottas maakt toch te veel foutjes, en ze hebben dan voor het post-Hamilton tijdperk een rijder in het team die WC kan worden.

En nogmaals wishful en misschien niet heel realistisch thinking.
En dan zul je zien dat MERC om de een of andere zijn zaakjes niet op orde heeft en VER alsnog veel langs de baan staat.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

Jasphur schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:57:
[...]

En dan zul je zien dat MERC om de een of andere zijn zaakjes niet op orde heeft en VER alsnog veel langs de baan staat.
hehe, jep. Dat is wel een addertje onder het gras.....

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-06 11:00
Mach schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:58:
[...]

hehe, jep. Dat is wel een addertje onder het gras.....
Kortom: Max blijf gewoon lekker zitten waar je zit. Nu een poep jaar, volgend jaar iets beter en in 2019 winnen!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]

Ja, dat zou best een Alonso'tje kunnen zijn ;)
Die heeft altijd de beste keus voor een nieuw team :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:48

vhal

ಠ_ಠ

ach ja :O ...die Renault-grap is net zo oud als Jos z'n nieuwe spons[spatie]oren

Afbeeldingslocatie: https://fkn.o.auroraobjects.eu/wp-content/uploads/2004/03/spons_oren1.jpg

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[...]

Als ik mijn geld zou moeten inzetten zou ik toch echt op Mercedes inzetten dat al seizoenenlang haar zaakjes op orde heeft vs. de Fransen die de term "Met de Franse slag" nieuw leven inblazen :X

Maar goed, hij moet gewoon verder met RBR, in ieder geval volgend jaar nog en misschien dat als door een wonder Renault dan wel een competitieve motor kan ontwikkelen. Dan zie ik hem nog bijtekenen ook, want in principe vind ik ook wel dat RBR een team voor Max is, meer dan Mercedes en nog veel meer dan Ferrari. Of McLaren natuurlijk, dat blijft een topteam, maar met een "GP2 motor" ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:51
Het enige wat je kan doen wat slecht is voor de auto (door eigen schuld) is botsen. Je kan niet te hard gas geven, je kan niet te hard sturen, je kan niet hard iets doen waardoor een F1 auto stuk gaat.

Volgend jaar zit Max gewoon bij RBR met een Renault blok erin, er is geen betere plek waar hij heen kan als hij dat zou willen (Mercedes heeft sinds dag 1 interesses). Daarnaast zou het grandioos zijn indien Max volgend jaar naar Mercedes gaat en RBR de beste auto heeft. Dat risico ga je niet nemen als dank voor alles wat hij bereikt heeft namens RBR.

Welke (beste) coureurs hebben allemaal een faal jaar gehad en wat is er allemaal met hun gebeurd? Iets met beste coureur ooit en regelmatig wereldkampioen.

Stel, stel hij zou volgend jaar naar Mercedes gaan (gaat niet gebeuren, maar stel) en RBR vliegt de zilveren pijl vol gas voorbij? Wat gaan sommige dan roepen? Want de kans is er gewoon dat de RBR volgend jaar op 1 en 2 staat.
Dit jaar niet, maar over volgend jaar weet niemand iets..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Even twee huishoudelijke mededelingen. De discussie over Max zijn toekomst past beter in het algemene F1 topic dan hier. Graag die ook daar houden want nu loop deze twee discussies in twee topics en is het moeilijk meer te volgen voor wie dan ook. Ten tweede gaat dit topic vanavond al dicht, want Monza staat al op de timer voor morgen 8:00. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:54
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/jnyqnQ/IMG_5405.jpg

Interessante data.

Lijkt erop dat Honda nu een sterkere motor heeft dan de 2016 Ferrari. Alonso's speed trap en S1 topsnelheid zijn niet representatief vanwege de tow van Vandoorne.

Vandoorne's topsnelheden zijn in ieder geval beter dan Sauber's snelheden en al best aardig in de buurt van de Renault motoren.

Verder lijkt Mercedes toch nog wel een aardig voordeel te hebben tov Ferrari qua engine power (of aero efficiency..).

Food for thought :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Requiem19 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 17:54:
[afbeelding]

Interessante data.

Lijkt erop dat Honda nu een sterkere motor heeft dan de 2016 Ferrari. Alonso's speed trap en S1 topsnelheid zijn niet representatief vanwege de tow van Vandoorne.

Vandoorne's topsnelheden zijn in ieder geval beter dan Sauber's snelheden en al best aardig in de buurt van de Renault motoren.

Verder lijkt Mercedes toch nog wel een aardig voordeel te hebben tov Ferrari qua engine power (of aero efficiency..).

Food for thought :)
Die verbeterde powerbommetjes achterin de Hazen liggen komend weekeinde ook achterin beide Ferrari's als ik dat goed heb begrepen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
ThaStealth schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:49:
[...]

Precies wat ik bedoel, Max is geen jongen die het tof gaat vinden om 2e man te zijn in een team, die gaat voor de overwinningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-06 03:09
Ja, Max is nu al veel beter dan Hamilton :X
Volgend jaar is te vroeg om ze samen te zetten in 1 team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
hardware-lover schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:03:
[...]

Die verbeterde powerbommetjes achterin de Hazen liggen komend weekeinde ook achterin beide Ferrari's als ik dat goed heb begrepen?
Dat zei Olav volgens mij inderdaad tijdens de Q uitzending van Ziggo. Verschil in S1 kan uiteraard ook komen door aero set-up. Denk niet dat we kunnen zeggen dat de nieuwe Ferrari motor 3 km/h sneller is.

Mercedes' nieuwe motor leverde volgens Autosport.com 0,1 sec/ronde voordeel op Spa trouwens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Requiem19 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:15:
[...]
Dat zei Olav volgens mij inderdaad tijdens de Q uitzending van Ziggo. Verschil in S1 kan uiteraard ook komen door aero set-up. Denk niet dat we kunnen zeggen dat de nieuwe Ferrari motor 3 km/h sneller is.

Mercedes' nieuwe motor leverde volgens Autosport.com 0,1 sec/ronde voordeel op Spa trouwens.
Onderstaande gegevens zijn van de race. Uiteindelijk worden de punten op zondag verdeeld en zijn deze gegevens mogelijk net wat informatiever dan die uit de kwalificatie?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DITqDrMXUAEwhJC.jpg:large
[bron: Petr Hlawiczka]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
hardware-lover schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:17:
[...]

Onderstaande gegevens zijn van de race. Uiteindelijk worden de punten op zondag verdeeld en zijn deze gegevens mogelijk net wat informatiever dan die uit de kwalificatie?

[afbeelding]
[bron: Petr Hlawiczka]
Nice, dat is een mooie toevoeging.

Ik denk dat info uit de race lastiger te beoordelen is omdat er vaker sprake is van een (dubbele) slipstream, waardoor Hamilton bijv opeens onderaan het rijtje staat (hij had immers praktisch geen auto's voor zich in de race).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:01

Pierre

Van nature lui!

Net in het sportjournaal Jan Lammers over Max, kop omhoog en door zijn tijd komt nog wel.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:36

sjaool

Every life should have 9 cats

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Pierre schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:57:
Net in het sportjournaal Jan Lammers over Max, kop omhoog en door zijn tijd komt nog wel.
Klopt. Alleen je hoopt dat de pech ooit ophoudt. 50% DNF's is natuurlijk belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

alwaysleft schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:59:
[...]

Klopt. Alleen je hoopt dat de pech ooit ophoudt. 50% DNF's is natuurlijk belachelijk.
Heb je gelijk in, toch denk ik ook wel dat het goed komt. Ligt echt niet aan zijn "rijstijl" wat overal geroepen wordt. Ook door de Nos trouwens ;w

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Pierre schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:02:
[...]

Heb je gelijk in, toch denk ik ook wel dat het goed komt. Ligt echt niet aan zijn "rijstijl" wat overal geroepen wordt. Ook door de Nos trouwens ;w
Offtopic: Trouwens is doesverstappenfinish.com al bezet? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:04
Arjantje72 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:11:
Ja, Max is nu al veel beter dan Hamilton :X
Volgend jaar is te vroeg om ze samen te zetten in 1 team.
Veel beter zeker niet maar toch zeker gelijkwaardig.
Beide gingen waanzinnig goed in Brazilie waar anderen heel veel moeite hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:48
Zie net pas bij ziggo F1 het weekeinde dat HAM serieus aan Plooij vraagt waarom Oranje?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Niet vergeten dat Peptalk met Max over 20 minuten begint hé mensen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
DaniëlWW2 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:10:
Niet vergeten dat Peptalk met Max over 20 minuten begint hé mensen. ;)
Lang leven Ziggo Go gegevens pa :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-06 03:09
tlpeter schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:08:
[...]

Veel beter zeker niet maar toch zeker gelijkwaardig.
Beide gingen waanzinnig goed in Brazilie waar anderen heel veel moeite hadden.
Ik schat Hamilton toch nog wat hoger in(voor nu).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIVSs0uXkAAi6wm.jpg

Voetbal shirtje (geen RBR)
Edit gewoon RB shirtje dus..

[ Voor 16% gewijzigd door nachtnet op 28-08-2017 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

alwaysleft schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:05:
[...]

Offtopic: Trouwens is doesverstappenfinish.com al bezet? ;) :P
Haha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Arjantje72 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:18:
[...]

Ik schat Hamilton toch nog wat hoger in(voor nu).
In droog gelijkwaardig, in regen Hamilton nog net wat beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Dat shirt had hij vanmiddag ook al aan bij Jumbo event in Hilversum. Hier een video met enkele vragen over de race. VER spreekt alweer over upgrades en verbeteringen.

https://www.gooieneemland...voor-max-verstappen-video

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
1e reactie VER:

Q:"Hoe voel je je nu vanavond?"
A:"TOP!"

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-06 11:08
Hahaha die Max bij Ziggo: Ik kan beter als een Flintstone over het circuit gaan, dan haal ik tenminste de finish.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Leuke uitzending tot nu toe.

Maar die uitleg: bougie eruit, en er weer in, en hij doet het weer. Ernstig :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-06 11:08
RoD schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:36:
Leuke uitzending tot nu toe.

Maar die uitleg: bougie eruit, en er weer in, en hij doet het weer. Ernstig :X
Haha ja dat doet me echt denken aan The IT-Crowd. Have you tried turning it off and on again 8)7

Max is wel lekker met opmerkingen aan t strooien

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-06 20:39

TinusTegengas

Formula Racing

Max 'Ik dacht niet aan uitvallen, want ik had al 2 races uitgereden. Da's ook knap'
Heerlijk dat sarcasme _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door TinusTegengas op 28-08-2017 19:42 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:55
Oei ook achter de schermen gaat er ook nog wel eea kapot/mis zegt Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, dat is ook een manier om je teleurstelling te verwerken. Leuke tv voor ons en hij is het kwijt. Komend weekend gaat leuk zijn in de zin dat hij een inhaalrace gaat rijden en dat vindt hij denk ik echt wel leuk. Natuurlijk wil hij winnen, maar ik heb wel eens gelezen dat hij in race sims liefst achteraan start om het inhalen te oefenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06 08:25
Max is op dreef bij peptalk hoor :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

jip_86 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:44:
Oei ook achter de schermen gaat er ook nog wel eea kapot/mis zegt Max.
.. maar het ligt allemaal wel aan Renault. Dus niet alleen hebben ze onbetrouwbare motoren, ook bij het aanleveren zelf gaan er dus dingen mis. Ik interpreteer het dan zo dat het nog slechter is gesteld met Renault dan wij zien. Als tenminste wat Max zegt, ook klopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Olav: "RIC rijdt ook niet alles uit (maar kan niet op naam circuit komen)"
Max: "Ja Hongarije ;) "

[ Voor 3% gewijzigd door nachtnet op 28-08-2017 23:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:55

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Oei... Ik snap het helemaal, maar het wordt inmiddels wel een beetje oppassen niet de eigen glazen in te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Het interview met Max is een open sollicitatie naar Mercedes.
Slim van Max.

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 28-08-2017 19:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06 08:25
Hahaha Olav.
"Monteurs kunnen niet aan die motor sleutelen. Dat doen andere mensen: Fransen. Topvolk" :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 07:43
Lol.. Citaat van Lauda? Is hij het zelf. :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
_/-\o_ Hilarisch..
Max krijgt quotes voor de kiezen: Ook 1 van zichzelf.. _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:21
Is het Pastor Maldonado?

NOpe, Jos Verstappen _/-\o_

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Is het Pastor Maldonado?_O-

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

pinda powerrr

Slow down...

Ik moet zeggen, best vermakelijk!

Waiting on the world to change

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
TOP!, zo vaak zie je Max niet een heel uur vrij antwoorden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Heel vermakelijk. Met een ontspannen Max.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max is er wel een beetje klaar mee met Renault. Vrij direct is hij.

Oh en Pastor Verstappen. _O- Nu begrijp ik ook waarom hij de bijnaam "grindbak kreeg". Ja dat moest. :+

[ Voor 31% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2017 20:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Lekker Ventje schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:12:
[...]

Heel vermakelijk. Met een ontspannen Max.
En Olav met zijn droge humor d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 16:48

AzzKickah

06-CENSORED

Ik kan niet wachten tot de aflevering online terug te kijken is :D Smullen zo te lezen :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Absolute aanrader om terug te kijken. Max zit daar allesbehalve plichtmatig en heeft genoeg babbels. Er valt genoeg te lachen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Olav is in Peptalk altijd een beetje té aanwezig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max kwam net al met 40 plaatsen gridstraf. Komt ook een vijfde motor in Monza.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
40 plaatsen gridstraf laat max zich net ontvallen op Monza. Stelt voor om lekker binnen te blijven bij qualificatie met regen :+

[ Voor 36% gewijzigd door jip_86 op 28-08-2017 20:28 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Overigens kan ik Olav zijn rationele haat jegens de Fransen wel waarderen. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Max is ook vrij duidelijk over de vraag of ie nog bij RB rijdt na volgend seizoen, als het volgend seizoen weer zo slecht gaat :P

"Dan breek ik de tent af", voor degenen die niet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
RoD schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:31:
Max is ook vrij duidelijk over de vraag of ie nog bij RB rijdt na volgend seizoen, als het volgend seizoen weer zo slecht gaat :P

Hij weet ook wel hoe hij bijdehand moet reageren hé. ;)
Iedereen eet uit z'n hand dat weet hij maar al te goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Max 'kan voor dat geld altijd naar Parijs'
Olav 'dan zit je wéér vast aan die Fransen' _O-

[ Voor 54% gewijzigd door TinusTegengas op 28-08-2017 20:37 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Rivanov schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:33:
[...]

Hij weet ook wel hoe hij bijdehand moet reageren hé. ;)
Iedereen eet uit z'n hand dat weet hij maar al te goed.
Mwa, racetalent is niet het enige dat hij heeft.. het is ook gewoon een getalenteerde droogkloot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
RoD schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:34:
[...]

Mwa, racetalent is niet het enige dat hij heeft.. het is ook gewoon een getalenteerde droogkloot Nederlander :P
FTFY. :Y)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

pinda powerrr

Slow down...

Lijkt wel een bepaalde "afspraak" te zijn tussen de heren. Olav neemt duidelijk wat vragen over, die Max niet kan beantwoorden vanwege zijn contract. Zodra hij denkt wel te kunnen antwoorden, doet hij gelijk mee. Jack zit hier en daar te vissen en ook dat wordt heel netjes ontweken, of Olav neemt het over.

Toch handig, die inlog gegevens van mijn ouders 😁

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Maar daarentegen wel weer zeggen dat motoren al kapot uit Frankrijk komen. Dat is ook niet echt heel tactisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
RoD schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:31:

Durf mijn geld er wel op te zetten dat hij in 2019 bij Ferrari of Mercedes rijdt :) Geloof echt niet dat Red Bull opeens een winnende motor heeft in 2019.
Alhoewel Ferrari nog ene Leclerc op het oog heeft als vervanger van Raikkonen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 28-08-2017 20:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
jip_86 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:43:
Maar daarentegen wel weer zeggen dat motoren al kapot uit Frankrijk komen. Dat is ook niet echt heel tactisch.
Jawel want zo plaats je pas echt druk op die Fransen. Nu maak je publiekelijk dat hun geweldige motorindustrie niet eens functionele motoren levert. Dit is beschadiging van het opgeblazen Franse eergevoel. Dit moet opgelost worden door die verdomde Duitsers eens te evenaren in iets. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Wanneer komt die peptalk uitzending online?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
Lekker Ventje schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:18:
Absolute aanrader om terug te kijken. Max zit daar allesbehalve plichtmatig en heeft genoeg babbels. Er valt genoeg te lachen.
Momenteel aan het kijken. Inderdaad aanrader d:)b
DaniëlWW2 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:30:
Overigens kan ik Olav zijn rationele haat jegens de Fransen wel waarderen. :+
Hier nog 1. Ieder jaar weer een gesprek met de vrouw over de vakantie. Komt ze met Frankrijk en reactie vanuit mij: nee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Sbakker1982 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:53:
Wanneer komt die peptalk uitzending online?
Volgens mij woensdag maar ben daar niet helemaal zeker over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Pannekoek81 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:53:
[...]

Momenteel aan het kijken. Inderdaad aanrader d:)b
Waar kijk je dat terug dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
Ziggo go

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Pannekoek81 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:53:

[...]

Hier nog 1. Ieder jaar weer een gesprek met de vrouw over de vakantie. Komt ze met Frankrijk en reactie vanuit mij: nee :(
offtopic:
Frankrijk is een prachtig land en als je de toeristische plekjes vermijdt (en Parijs in het bijzonder) zijn de mensen erg vriendelijk. Voor mij is het alweer even geleden dat ik in Frankrijk was, maar dat was een jaar of 6 geleden en mijn vriendin en ik hadden een huisje in the middle of nowhere gehuurd. De medewerkers bij de supermarkt, de wijnboer waar we naast verbleven, allemaal erg vriendelijke mensen die niet zo afgestompt waren door de shitload aan toeristen die de toeristische plekjes overstelpen iedere zomer.

Je doet jezelf tekort als je niet naar Frankrijk gaat vanwege de vooroordelen t.o.v. Fransen.

Dat gezegd hebbende: die vooroordelen bestaan ook over Fransen en elektronica en die bevestigen ze wel degelijk zelf. Het is net als de Italianen: Ferrari heeft een briljante F1-bolide gebouwd, maar dat was ook een weg met missers, vooral de progressie vorig seizoen was om te huilen. Ik heb ook nog goed in gedachten hoe ze het compleet verprutst hebben toen Schumacher een tijd dominant was geweest bij ze. Hoe krijg je het als team voor elkaar om je eigen ondergang zo te regisseren?
Eindelijk, morgen in m'n middagpauze maar eens opzetten op werk :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 28-08-2017 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
pinda powerrr schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:41:
Lijkt wel een bepaalde "afspraak" te zijn tussen de heren. Olav neemt duidelijk wat vragen over, die Max niet kan beantwoorden vanwege zijn contract. Zodra hij denkt wel te kunnen antwoorden, doet hij gelijk mee. Jack zit hier en daar te vissen en ook dat wordt heel netjes ontweken, of Olav neemt het over.

Toch handig, die inlog gegevens van mijn ouders 😁
Tuurlijk, Max gaat daar echt niet zitten om antwoorden te geven op vragen die hij al niet van tevoren heeft gekregen en met management heeft besproken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wat een heerlijke Peptalk uitzending. Max is toch wel een mooie en relaxte persoonlijkheid. Heerlijke droge humor en een flinke dosis gezonde zelfspot.

Btw ze hebben het de hele tijd over 2019 naar een ander team. Maar zijn contract loopt toch tot eind 2019?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Op 19:00 zegt OCO dat PER een 5 seconden penalty kreeg voor* de race(?)
(niet voorafgaande maar voor de gehele)

Heb ik iets gemist of begrijp ik het verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-06 20:57
Hippocampus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:02:
[...]

Op 19:00 zegt OCO dat PER een 5 seconden penalty kreeg voor* de race(?)
(niet voorafgaande maar voor de gehele)

Heb ik iets gemist of begrijp ik het verkeerd?
PER kreeg alleen 5sec time penalty voor de mislukte inhaalpoging op GRO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Hoyden schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:04:
[...]

PER kreeg alleen 5sec time penalty voor de mislukte inhaalpoging op GRO.
Ahh, dan heb ik dat in ieder geval gemist. Wanneer heeft ie die straf gekregen (ingelost) eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-06 20:57
Hippocampus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:07:
[...]

Ahh, dan heb ik dat in ieder geval gemist. Wanneer heeft ie die straf gekregen (ingelost) eigenlijk?
Bij een niet in beeld gebrachte pitstop volgens mij -:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwaysleft
Max bij SkyF1 in de voorbeschouwing.

DiResta meldt dat Vettel en Hamilton bang zouden zijn voor Max als teamgenoot. Dat weet ik wel zeker _/-\o_

YouTube: Max Verstappen talk by SkyF1 - interview and his future at RBR

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 28-08-2017 22:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyp5ki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13:52
Perez heeft inderdaad de 5 seconde penalty ingelost bij zijn tweede stop. Ocon was hierover boos omdat perez eerder mocht pitten dan hem. Wat daarna gebeurde weten we allemaal wel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
sjaool schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:01:
Wat een heerlijke Peptalk uitzending. Max is toch wel een mooie en relaxte persoonlijkheid. Heerlijke droge humor en een flinke dosis gezonde zelfspot.

Btw ze hebben het de hele tijd over 2019 naar een ander team. Maar zijn contract loopt toch tot eind 2019?
Ja, zijn contract loopt tot eind 2019. Maar Raikkonen heeft een contract van een jaar extra, en ik denk dat Bottas ook maar contract tot eind 2018 zal krijgen.

Conclusie, 2 plekjes vrij in 2019 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

alwaysleft schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:50:
[...]

Ja, zijn contract loopt tot eind 2019. Maar Raikkonen heeft een contract van een jaar extra, en ik denk dat Bottas ook maar contract tot eind 2018 zal krijgen.

Conclusie, 2 plekjes vrij in 2019 >:)
Dat gaat ze dan wel 100 miljoen dollar kosten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En tijd om deze race te vergeten met een slotje op dit topic. Over een paar uur gaat het Monza topic open. :)

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1