Maar dan word ie daar nooit WK, dat zal Mercedes niet toestaan zolang ze een eigen fabrieksteam hebben. Dat is de hele reden geweest voor de overstap naar Honda motoren.Bigfoot schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:07:
Als McLaren Mercedes motoren zou kunnen krijgen in 2018 zou dat wellicht een optie kunnen zijn voor Max.
Volgens mij is is het wel het enige team waar Max heen kan met zijn ambities als hij perse nu weg wil bij Red Bull... mits Alonso daadwerkelijk vertrekt.
(Nouja, misschien Palmer opvolgen bij Renault.)
Mercedes en Ferrari zitten dicht, en al zou Bottas niet bijtekenen, dan zou Max altijd achter Hamilton moeten blijven, dat is gewoon de nummer 1 man bij dat team, pas als hij weg is mag een ander die positie overnemen en dan nog zie ik eerder Ocon instappen. Bij Ferrari zelfde, Vettel is daar de nummer 1.
Dan heb je alleen nog McLaren en Renault als fabrieksteams, alle andere teams hebben klantenmotoren en Ferrari en Mercedes zullen nooit toestaan dat een ander team sneller is. Red Bull komt er nu nog mee weg omdat het Renault team zijn zaken nog niet in orde heeft.
Dus gewoon lekker blijven
Hoop onzin ook al die "hij moet gewoon van auto wisselen" en "sabotage" reacties die ik overal lees.