Op vakantie en Ziggo in het huisje, maar geen Ziggo Sport

Zo dat is wel even een kippenvel momentje
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-08-2017 13:41 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waiting on the world to change
Laten we hopen dat er niks geks gebeurd en iedereen dit scenario in zn hoofd heeft. Neem in alle rust die eerste bocht en ga daarna knallen.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:40:
Ik maak me eigenlijk wel zorgen over de start hier.
Die P5 positie van Max bevalt me echt niet. Voor hem staat Bottas die het hele weekend al matig is. P4 is Kimi die problemen heeft met vibraties, en ernaast staat RIC. Max in de oh zo krappe binnenbocht, op de derde rij. Ik zie hem er niet naar buiten komen voor de bocht. Hij kan zomaar aangetikt gaan worden door Kimi, RIC, of Perez die op P8 zal komen. FI is vol op de snelheid en die zie ik snel optrekken. Bottas weet ik niet of die goed weg komt.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
PSN: xMaurice93
Ik ga er gewoon vanuit, kan het alleen maar meevallenRoD schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:45:
Ik ben inderdaad ook bang voor de eerste bocht, dat VER aangetikt wordt, of nog erger, dat hij zelf iemand aantikt.
Maargoed, eigenlijk ben ik daar in elke race bang voor, dus ach
Inderdaad iedere race de eerste 5-6 bochten met de billen knijpen ja. Zeker met Max die allerhande manoeuvres uit haalt.RoD schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:45:
Ik ben inderdaad ook bang voor de eerste bocht, dat VER aangetikt wordt, of nog erger, dat hij zelf iemand aantikt.
Maargoed, eigenlijk ben ik daar in elke race bang voor, dus ach
Wat is het weer buiten dan?pinda powerrr schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:46:
Het is wel perfect weer om lekker op de bank, binnen met de gordijnen dicht TV te kijken hè!
Ik kan op geen andere manier kijken. Ik zweet van mn bakon af. Wat een hitte geeft die zon af hahapinda powerrr schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:46:
Het is wel perfect weer om lekker op de bank, binnen met de gordijnen dicht TV te kijken hè!
Enige wat hier ontbreekt is een airco om de binnentemperatuur onder de 20 te houdenpinda powerrr schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:46:
Was net nog snel de hond gaan uitlaten, man man....de zomer komt er aan!Jasphur schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:47:
[...]
Ik kan op geen andere manier kijken. Ik zweet van mn bakon af. Wat een hitte geeft die zon af haha
Zolang hij aan de binnenkant van bottas zit in bocht 1 komt het goed. Bottas beukat altijd degene aan de buitenkant namelijkDaniëlWW2 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:40:
Ik maak me eigenlijk wel zorgen over de start hier.
Die P5 positie van Max bevalt me echt niet. Voor hem staat Bottas die het hele weekend al matig is. P4 is Kimi die problemen heeft met vibraties, en ernaast staat RIC. Max in de oh zo krappe binnenbocht, op de derde rij. Ik zie hem er niet naar buiten komen voor de bocht. Hij kan zomaar aangetikt gaan worden door Kimi, RIC, of Perez die op P8 zal komen. FI is vol op de snelheid en die zie ik snel optrekken. Bottas weet ik niet of die goed weg komt.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Moeilijke keuze. In de airco op de slaapkamer op 47" kijken, of beneden in de hitte op 55" en een flink sound systemTheBrut3 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:49:
[...]
Enige wat hier ontbreekt is een airco om de binnentemperatuur onder de 20 te houden
Kimi dus, alweer.YakuzA schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:49:
[...]
Zolang hij aan de binnenkant van bottas zit in bocht 1 komt het goed. Bottas beukat altijd degene aan de buitenkant namelijk
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Klopt, dat is de Max Verstappen merchandise reclame. Vreselijk!Dacuuu schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:51:
Er zit 1 reclame tussen op ziggo sport met mega hard geluid, wtf..!
Niet van Michael en Corina, maar van Corina en de familie. Doet mij vermoeden dat Michael zelf nog niet kan communiceren... Of zoek ik er teveel achter?“I’m here to deliver a very special message from Corinna Schumacher and the Schumacher family, who want to congratulate you on equalling Michael’s record,” said Brawn
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Zit er het hele seizoen al bij, goede subwoofer test. (leuk voor suzuka race..Dacuuu schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:51:
Er zit 1 reclame tussen op ziggo sport met mega hard geluid, wtf..!
En natuurlijk geen zwarte vlag krijgt.pinda powerrr schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:51:
We gaan er vandaag gewoon vanuit, dat VET zijn voorsprong wil behouden en HAM een beuk geeft.
Zijn er nu nog steeds files? De race start zodirect al!nachtnet schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:53:
Volgens de telegraaf verslaggever zijn er Nederlanders die de file zat zijn en rechtsomkeert aan het maken zijn.
Tsja, dagjesvolk... Iedereen weet dat je RIUM op tijd moet vertrekken. Als je gaat uitrekenen dat je om 12 of 1 uur daar aankomt ben je gewoon vet te laat voor de race.nachtnet schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:53:
Volgens de telegraaf verslaggever zijn er Nederlanders die de file zat zijn en rechtsomkeert aan het maken zijn.
Als je nu nog in de file staat, dan heb je gewoon niet opgelet. Het is al zo lang duidelijk dat het druk zou worden.nachtnet schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:53:
En dan zijn ze bang dat als Zandvoort het zou organiseren over aanvoer van fans. Die heb je nu dus net zo hard, alleen heb je in Zandvoort ook nog een station waar aardig wat volk gebruik van kan makennachtnet schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:53:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ze kunnen ook nog een boot gebruiken, de zee is ook een aanvoerroute!Suicyder schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:56:
[...]
En dan zijn ze bang dat als Zandvoort het zou organiseren over aanvoer van fans. Die heb je nu dus net zo hard, alleen heb je in Zandvoort ook nog een station waar aardig wat volk gebruik van kan maken
Ik was vorig jaar om 5:30 vertrokken en stond om 7:00 voor de poort. Nu woon ik wel tegen de grens met België.. maar een uur later was het al veeeeeele malen drukker.pinda powerrr schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:55:
[...]
Als je nu nog in de file staat, dan heb je gewoon niet opgelet. Het is al zo lang duidelijk dat het druk zou worden.
Ik zou het wel weten, als ik zou gaan, was ik om 01:00 vertrokken en voor de ingang gaan bivakkeren
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op google maps zie ik nu geen files meer staan dus zo veel mensen zijn er ook weer niet te laat vertrokken..pinda powerrr schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:55:
[...]
Als je nu nog in de file staat, dan heb je gewoon niet opgelet. Het is al zo lang duidelijk dat het druk zou worden.
Ik zou het wel weten, als ik zou gaan, was ik om 01:00 vertrokken en voor de ingang gaan bivakkeren
Always look on the bright side of life.
Klopt. Maar bij crashes zie ik graag beeldnachtnet schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:59:
@jasphur, jij kijkt toch altijd ook via de livetiming app? die heeft geen vertraging..
De iceman op 5? Die al 3x eerder op Spa heeft gewonnen? No way.alwaysleft schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:59:
Fijne race iedereen.
Voorspelling:
1) Hamilton
2) Vettel
3) Bottas
4) Max Verstappen
5) Raikkonen
Yes. Ferrari wilt ook niet dat Raikkonen voor Vettel eindigtSpotmatic schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:00:
[...]
De iceman op 5? Die al 3x eerder op Spa heeft gewonnen? No way.
[ Voor 13% gewijzigd door alwaysleft op 27-08-2017 14:01 ]
Zullen we doen dat als je niet minstens 50% goed voorspelt, je nooit meer voorspelling mag plaatsen hier?alwaysleft schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:59:
Fijne race iedereen.
Voorspelling:
1) Hamilton
2) Vettel
3) Bottas
4) Max Verstappen
5) Raikkonen
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Even olie verbranden voor de extra boost tijdens de startSpotmatic schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:02:
Wat is dat toch weer met die rookwolk achter HAM?
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 18% gewijzigd door iTeV op 27-08-2017 14:04 ]
Are you a one or a zero
39
Ok, stream loopt achter
Same here... tot nu toe nooit last van gehadRichardQG schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:06:
En uiteraard ligt Ziggo er weer uit!
Geen problemen op TV hier met Ziggo.Reinier schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:08:
[...]
Same here... tot nu toe nooit last van gehad
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Bij mij altijd, nu loopt de app weer te lullen dat ik geen abonnement hebReinier schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:08:
[...]
Same here... tot nu toe nooit last van gehad
Inderdaad, actie op de baan van de top 6 lijken we niet te gaan krijgen. Misschien nog wat actie met pitstops, maar dat moet nog maar blijken.Spotmatic schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:09:
Wat Max betreft is het nu dus hopen op foutjes van de voorliggers. Iets anders zit er niet in.
Iets was hij zelf ook al heeft gezegd in een van de interviews.Spotmatic schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:09:
Wat Max betreft is het nu dus hopen op foutjes van de voorliggers. Iets anders zit er niet in.
RoD schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:10:
[...]
Inderdaad, actie op de baan van de top 6 lijken we niet te gaan krijgen. Misschien nog wat actie met pitstops, maar dat moet nog maar blijken.
Ja maar de stream is stuk, app logt niet eens meer in.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 27-08-2017 14:13 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq