Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Was het vorig jaar niet dat hij de GP2 opmerking maakte hier ook?
Beste mazzel gehad dat ze elkaar er niet uitrijden...

Was dat niet op Suzuka in Japan?Suicyder schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:12:
Alonso over de teamradio.... "Embarrassing"
Was het vorig jaar niet dat hij de GP2 opmerking maakte hier ook?
dat er idd niks af is gebrokenDoeEensGek schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:12:
[...]
Beste mazzel gehad dat ze elkaar er niet uitrijden...
DUGG
Ja... We willen nog wat actie zien! Gaat het nog regenen?Spotmatic schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:12:
Top 7 nog steeds gelijk aan de startpositie.
Kwalitatief blaten

PSN: xMaurice93

https://www.flickr.com/photos/tosemime/
"When you grow up your heart dies"
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Vettel wist eerder te melden dat alles ok ging. WTF? Vettel en alles ok?nachtnet schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:15:
Radio ALO is weer prima bezig.. (tijd voor meer Radio Vettel?)
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Flickr PSN ID= cheironnl
Of dit gebeurtPhusebox schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:16:
Je zal maar een kaartje gekocht hebben... Voor mij ook de reden dat ik al jaren niet meer ga. De kans op een leuke race is tegenwoordig veel te klein.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Hij klinkt gelaten.
[ Voor 23% gewijzigd door sjaool op 27-08-2017 14:19 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dat helpt...

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
had je ook een realistisch voorstel ?
DUGG
Je ziet het hele team ook zo balen. Ook daar natuurlijk pittig.
[ Voor 14% gewijzigd door Arjan90 op 27-08-2017 14:20 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
kut renault
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
6 toch?WhySoSerious schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:18:
DNF Nr 5 dit jaar

Huwelijk Max en Red Bull moet nu toch wel over zijn. Scheidingspapieren maar aanvragen.
Verwijderd

Nu kunnen ze het bij Ziggo Sport vast weer over de rest van het veld hebben inplaats van over een persoon als hij nog wel rijd. /me zit naar RTL Duitsland te kijken.
Het zag er volgens mij meer uit naar een versnellingsbak, en die is niet van Renault
En dan? Nog verder naar achteren gaan?Cubic X schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:20:
Red Bull![]()
.
Huwelijk Max en Red Bull moet nu toch wel over zijn. Scheidingspapieren maar aanvragen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Never gonna happen.Spotmatic schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:20:
Als RIC weer op het podium komt word ik kwaad, erg kwaad...
DaniëlWW2 in "[F1 2017] Race 12 - GP van België"Maurice079 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:20:
Daniel krijgt het druk zometeen haha. Probeer je allemaal te beheersen mensen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nu de rest van de race
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Waar moet die naar toe? McLaren? Alle topstoeltjes zijn al bekend volgend jaar.Cubic X schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:20:
Red Bull![]()
.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)

M'n Oma is een site aan het haken.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Mag ik ook even een momentje?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
DUGG
Hahaha, zo dacht ik er ook over.gambieter schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:21:
Jammer. Ik had hem nog graag 36 extra ronden op de 5e plaats zien rijden.
Tsja, de auto is weer stuk. Maar het seizoen was toch al wel klaar, en of ie er nou wel of niet een paar puntjes bij pakt.. ach, wat maakt het uit. Het is vooral heel erg jammer voor de fans, die willen dit natuurlijk niet.
Maar persoonlijk haal ik hier m'n schouders over op.
Waiting on the world to change
[ Voor 21% gewijzigd door alwaysleft op 27-08-2017 14:23 ]
Verwijderd

Ja logisch ook...Spotmatic schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:20:
Als RIC weer op het podium komt word ik kwaad, erg kwaad...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Mclaren is betrouwbaarder op dit moment.alwaysleft schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:21:
[...]
Waar moet die naar toe? McLaren? Alle topstoeltjes zijn al bekend volgend jaar.
Wanneer is die gifbeker toch eens leeg
[ Voor 62% gewijzigd door Oekol op 27-08-2017 14:23 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
En dan hebben we het nog niet eens over het calimerocomplex op andere websites en foraUltraSub schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:21:
Ok, ik ben weer weg hier. Zal wel weer twee dagen gaan over RBR is kut, Renault is kut, Max moet naar een ander team. Of andersoortige onrealistische opmerkingen.
Volgens mij niet, hij schakelde nog. Kwam geen reactie op de gas input...Dijkstraat schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:21:
[...]
Het zag er volgens mij meer uit naar een versnellingsbak, en die is niet van Renault
Max zeker niet. Heeft hij niet de minste raceronden van alle rijders??? En dat aantal wordt steeds erger.RoD schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:22:
[...]
Maar persoonlijk haal ik hier m'n schouders over op.
En wordt op het rechte stuk om zijn oren gereden de McLaren.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1