Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Alonso zet hem terecht op z'n plek.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Mocht Porsche instappen dan zal dat pas vanaf 2021 zijn wanneer het nieuwe motor regelement ingaat. Denk dat Alonso dan al met pensioen is.-Sander- schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:46:
[...]
Het jaar daarop evt. Kun je volgend jaar helpen een goed chassis te maken en daarna een goed package te hebben.
Op dit moment heeft Williams al de beste motor van het veld achterin liggen, kun je nagaan hoe ruk het chassis is. Alle respect voor Porsche maar om als nieuwe fabrikant meteen de beste motor te bouwen lijkt me zo goed als onmogelijk.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
[ Voor 85% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-08-2017 15:03 ]
Waiting on the world to change
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Je bedoelt vast het "God Mode" knopje?pinda powerrr schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:55:
Zou het knopje "new track record" al versleten zijn, met HAM zijn tijden?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik: "Huh? Sneller in s1 en s2..."
Vettel: p2

Dus ik denk, die zal wel sneller zijn dan
PSN: xMaurice93
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Motor management verbieden in F1?Gé Brander schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:02:
Wat mij betreft mogen ze die qualificatie modus op motoren verbieden. Wat is dat toch een gedrocht.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Paarse lipstick van Jos zn scharrel?MikeyMan schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:03:
Wat legt Lewis nou naast z'n stuur?
1 van die knoppen van z'n stuur, rechts onderin.MikeyMan schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:03:
Wat legt Lewis nou naast z'n stuur?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Flickr PSN ID= cheironnl
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Totaal geen moeite meegambieter schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:56:
Het is moeilijk om geen medelijden met Palmer te hebben, zeg.

En als je p1 vergelijkt met p7 is het helemaalcheiron schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:04:
Gaatje hoor, tussen Max en Daniel.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Volgens mij is dat er in geconditioneerd ofzo, de praatjes van HAM zijn bijna uitwisselbaar tussen al zijn successen..
Maw Mercedes heeft de sensoren voor de bandentemperatuur gekoppeld aan het diff of zelfs aan het engine management.
Vervolgens hoor ik Kimi ook klagen over banden vibraties.
En dus lijkt de "Mercedes versus Ferrari" Shenannigans compleet duidelijk.
Ze staan allebei ver vooruit op de rest vanwege (here we go again) "Traction Control" dus.
Hopen dat dit een staartje krijgt en niet net als Red Bull in hun laatste winnende jaar een gedoogbeleid door de FIA.
Allebei alle punten tot nu toe gescoord inleveren zou het beste zijn imho.
[ Voor 5% gewijzigd door enchion op 26-08-2017 15:09 ]
How do you save a random generator ?
- DaniëlWW2
- Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
1998 stijl?Spotmatic schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:06:
Laten we hopen op een hoop rotzooi aan de start, morgen, waarbij P5 & 6 met de winst aan de haal gaan
Ik mag toch dromen
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Yup, dat had ik een beetje in gedachten.
Inderdaad weer eventjes rondneuzen haha.alwaysleft schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:09:
Vettel kijkend naar de Mercedes haha.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, op de regen moeten we hopen, anders is het P5...TheBrut3 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:11:
Regen is voldoende om Max en HAM te laten knokken voor de winst. Dus van mij mag er regen zijn zonder al te grote chaos bij de start.
Als je ziet hoe Bottas een paar keer door de bocht gleed en ook hoe RAI en VET het rechte stuk bij start/finish opreden geloof ik er niks van dat zij TC hebben.enchion schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:08:
En dus lijkt de "Mercedes versus Ferrari" Shenannigans compleet duidelijk.
Ze staan allebei ver vooruit op de rest vanwege (here we go again) "Traction Control" dus.
Hopen dat dit een staartje krijgt en niet net als Red Bull in hun laatste winnende jaar een gedoogbeleid door de FIA.
Allebei alle punten tot nu toe gescoord inleveren zou het beste zijn imho.
[ Voor 83% gewijzigd door Dijkstraat op 26-08-2017 15:25 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Als er geen regen komt ben ik bang dat max een eenzame race tegemoet gaat.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:11:
[...]
Ja, op de regen moeten we hopen, anders is het P5...

- DaniëlWW2
- Niet online
Kan hij flink zwaaien naar de tribunes. Maar ik hoop na ongeveer 20 minuten regen. Zijn de US bandjes net op en dan echt racen.DoeEensGek schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:29:
[...]
Als er geen regen komt ben ik bang dat max een eenzame race tegemoet gaat.
Misschien dat ze zo slim geworden zijn het systeem alleen te gebruiken bij de snelste lap en bewust een paar minder goede laps neer te zetten om de aandacht af te leiden.Grrrrrene schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:18:
[...]
Als je ziet hoe Bottas een paar keer door de bocht gleed en ook hoe RAI en VET het rechte stuk bij start/finish opreden geloof ik er niks van dat zij TC hebben.
Veel teams zijn ooit al betrapt, en men zal dus inmiddels weten wat te doen om niet betrapt te worden.
Ook was duidelijk dat Lewis meteen met z`n settings zat te spelen, maw hij zal het aan/uit kunnen zetten, en het bv alleen in belangrijke bochten gebruiken.
En als het aan de temp sensoren gekoppeld is zal het niet een perfect snel/precies systeem zijn en alleen in extreme bochten/gevallen veel hulp kunnen bieden aangezien temperatuur wijzigingen niet zo supersnel te meten zijn.
Het klinkt mij als hetzelfde fenomeen als het spelen van een spel op 60FPS op een scherm met 60Hz updaterate, dan zie je tearing/stutter, de sensor updatesnelheid zal dan dus niet in de pas hebben gelopen met de diff/enginemanagement snelheid.
Daarom ook dat Lewis altijd "verificatie-feedback" geeft over vibraties in de banden als hij pas net uit de pits is.
Anyway de volgorde van informatie die van Mercedes afkwam is hoogst typisch te noemen, en wat die achterkant deed was toch iets wat ik een raceauto nog nooit eerder heb zien doen.
[ Voor 13% gewijzigd door enchion op 26-08-2017 15:36 ]
Ik voel me ook elke keer aangesproken als Lewis dat zegt. Dan klap ik voor mijzelf, geef ik me een schouderklopje en roep 'I love you too Lewis!'.
Red Bull zoals verwacht (helaas) 5 en 6. Hopen op een mooi gevecht tussen Ferrari en Mercedes en dat Red Bull zich nog kan mengen in het gevecht.
Weersverwachting is toch dat t droog blijft. Het is en blijft een verwachting. Zou wel weer eens leuk zijn een (deels)regen raceDoeEensGek schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:29:
[...]
Als er geen regen komt ben ik bang dat max een eenzame race tegemoet gaat.
@BlauweFles et. Al. Hoe zou je dit dan graag willen zien? Kun je eventueel een voorbeeld maken?BlauweFles schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:16:
@nachtnet Staat er geen weerklink in de OP? #featurerequest
waar moet die regen vandaan komen? Elk weer model online voorspeld de dichtsbijzijnde bui op tig kilometer....DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:32:
[...]
Kan hij flink zwaaien naar de tribunes. Maar ik hoop na ongeveer 20 minuten regen. Zijn de US bandjes net op en dan echt racen.
Is dat voor bewijs van wat de driver gezegd heeft? Of wat?
Straks vroeg naar bed, morgen vroeg op en erbij!
Nee, daarmee nemen ze de interviews op zodat ze quotes kunnen gebruiken voor hun persstukjes.TakeAway schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:21:
Misschien een hele stomme vraag, maar wat doet meneer met recorder bij de drivers?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tevens is het "bewijsmateriaal" voor als de pers beweert dat de coureur iets zo heeft gezegd, terwijl dat helemaal niet zo is.Rivanov schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:23:
[...]
Nee, daarmee nemen ze de interviews op zodat ze quotes kunnen gebruiken voor hun persstukjes.
Wat @Spotmatic zegt. Volgens mij is er in het verleden een keer een verkeerde interpetatie geweest van wat een rijder zei. Dankzij een opname van het interview konden ze dat weer rechtzetten.TakeAway schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:21:
Misschien een hele stomme vraag, maar wat doet meneer met recorder bij de drivers?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Was een mooi moment dat Ross Brawn even het woord nam. Ik schoot toch even vol toen ik aan Michael en die arme Mick en Corinna denken moest.. Hij leeft dus nog gewoon hé .. maar niemand die er wat over zegt. Ook Lewis niet even van "we mis you Michael, wish you were here". #keepfightingmichael
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Geen codewoord voor nodig, is niet verboden om een quali mode in te zetten. Is hun eigen risico als je te ver gaat met mapping, extra slijtage enz enz.SinergyX schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:31:
Alu-hoedje mode, het is bijzonder dat HAM elke over de boordradio praat over vibrations, kort erop een enorme snelle ronde neerzet. Codewoord om de software in boostmode te laten gaan?
Dan heb je niet gehoord dat Lewis zei dat ie regelmatig voor Michael en zijn familie bid?Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:52:
[...]
Was een mooi moment dat Ross Brawn even het woord nam. Ik schoot toch even vol toen ik aan Michael en die arme Mick en Corinna denken moest.. Hij leeft dus nog gewoon hé .. maar niemand die er wat over zegt. Ook Lewis niet even van "we mis you Michael, wish you were here". #keepfightingmichael![]()
Een agressieve setting misschien, maar ik denk meer aan niet helemaal regelement eerlijke settings, een TC ofzo. Hij doet het namelijk ook in de race.UltraSub schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:06:
[...]
Geen codewoord voor nodig, is niet verboden om een quali mode in te zetten. Is hun eigen risico als je te ver gaat met mapping, extra slijtage enz enz.
Oh je bedoelt een cheat codeSinergyX schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:14:
[...]
Een agressieve setting misschien, maar ik denk meer aan niet helemaal regelement eerlijke settings, een TC ofzo. Hij doet het namelijk ook in de race.
Het zou kunnen, zou wel weer eens leuk zijn als zoiets uit komt. Wel beetje rap dan.
/edit
En hopen dat Ferrari hetzelfde trucje gebruikt. Dat zou een feest zijn zeg.
[ Voor 9% gewijzigd door UltraSub op 26-08-2017 18:17 ]
Zou puur showmanship zijn als Max zijn 5e posititie veilig stelt met 10-20 ronden stevig trappen om daarna al zwaaiend "ere-rondjes" gaat rijdenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:32:
[...]
Kan hij flink zwaaien naar de tribunes. Maar ik hoop na ongeveer 20 minuten regen. Zijn de US bandjes net op en dan echt racen.

Ik weet niet of het gat met strict controleren kleiner wordt. Dat kan ook de andere kant op uitvallen. Ferrari is sinds Baku hun tweede olietank [waar olie met een andere samenstelling in zat] kwijt. Nu mag je nog maar één soort olie gebruiken. Ferrari zal dat vast niet voor de grap doenUltraSub schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:17:
[...]
Oh je bedoelt een cheat code
Het zou kunnen, zou wel weer eens leuk zijn als zoiets uit komt. Wel beetje rap dan.
/edit
En hopen dat Ferrari hetzelfde trucje gebruikt. Dat zou een feest zijn zeg.
Engine mappings zijn sowieso een vrij gebied waar drivability/verbruik/toepasbaar vermogen bij elkaar komen. Ik heb daar liever een level playing field, door weinig regelgeving, dan een situatie waar je het geheime trucje moet bedenken.
Traction control is tegenwoordig ook niet meer nodig. Voor hetzelfde effect kan je de de harvesting/deployment van elektrische energie aanpassen. Dat is sneller en mogelijk ook effectiever dan het vermogen van de verbrandingsmotor moduleren.
ik denk eerder dat het Hamilton's/Mercedes' manier is om de concurentie zand in de ogen te strooien... hij doet het ook altijd in de race als hij 10 sec voorsprong heeft om vervolgens in no-time naar een voorsprong van 25 sec te gaan.SinergyX schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:31:
Alu-hoedje mode, het is bijzonder dat HAM elke over de boordradio praat over vibrations, kort erop een enorme snelle ronde neerzet. Codewoord om de software in boostmode te laten gaan?
Dit jaar is Max duidelijk de betere coureur in de FP's en Kwali's. Nu in de races nog een beetje meer geluk hebben en er komt nog wel een overwinning dit seizoen!
Heb er zin in!!!!
Even mijzelf quoten:DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 13:44:
Maar ik ga eens een gokje wagen wat het gaat worden.
1) Kimi
2) HAM
3) Vettel
4) Max
5) Bottas
6) RIC
Kijken hoeveel ik er goed heb.
Inderdaad precies 1 Goed.
Hoe komt een man erbij om zoiets te doen???

Blijft verbazend hoe 10 trucks veranderen in een motorhome.Paulus07 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 20:46:
[...]
Niet normaal eigenlijk hoe op 21:40 dat "gebouw" van mclaren eruit ziet met die trucks
Ja, kan echt niet!pilskes schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 21:01:
Ik heb totaal niks TEGEN Hamilton, maar die neusversiering is echt geen gezicht!
Hoe komt een man erbij om zoiets te doen???
[afbeelding]

wat maakt het uit...
Dat ziet er echt heel vet uit ja! Wat een techniek ook weernachtnet schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 21:02:
[...]
Blijft verbazend hoe 10 trucks veranderen in een motorhome.
[video]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik moet eerlijk zijn, dat valt mij dan weer wat tegen. Het zijn uiteindelijk gewoon een stapel containers met dwarsbalkjes ertussen. Wat leuk glas ertegenaan en goede aankleding en het is af. Ik had gehoopt op trailers die uit elkaar schuiven met automatische balken zodat er wat tussen zit. Meer zoals dit:Leoon. schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 21:43:
[...]
Dat ziet er echt heel vet uit ja! Wat een techniek ook weer

Maar dat zou wel te duur zijn.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Die staan er zeker ook.Barres B. schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:00:
[...]
Ik moet eerlijk zijn, dat valt mij dan weer wat tegen. Het zijn uiteindelijk gewoon een stapel containers met dwarsbalkjes ertussen. Wat leuk glas ertegenaan en goede aankleding en het is af. Ik had gehoopt op trailers die uit elkaar schuiven met automatische balken zodat er wat tussen zit. Meer zoals dit:
[afbeelding]
Maar dat zou wel te duur zijn.

@Barres B.

[ Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 26-08-2017 22:06 ]
Nice, die van Ferrari ziet er echt helemaal gelikt uit.nachtnet schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:03:
[...]
Die staan er zeker ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
@Barres B.
[afbeelding]
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Het verschil tussen haarscherpe HD en blurry 240p/480i op een gekopieerde VHS videobandvhal schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 21:38:
[...]
Ja, kan echt niet!
[afbeelding]
![]()
wat maakt het uit...
overigens vind ik het er bij beide niet uitzien
Ik vind het ook niet echt F1-Fahig wat dat betreft, ik had meer van ze verwacht. (In ieder geval Red Bull dan)Barres B. schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:00:
[...]
Ik moet eerlijk zijn, dat valt mij dan weer wat tegen. Het zijn uiteindelijk gewoon een stapel containers met dwarsbalkjes ertussen. Wat leuk glas ertegenaan en goede aankleding en het is af. I
Meer onderstaand soort origami vouwwerk, zou beter passen. (en liefst elk team een andere geniale variant natuurlijk.)
Hoewel het zeker heel mooi is..enchion schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:46:
[...]
Ik vind het ook niet echt F1-Fahig wat dat betreft, ik had meer van ze verwacht. (In ieder geval Red Bull dan)
Meer onderstaand soort origami vouwwerk, zou beter passen. (en liefst elk team een andere geniale variant natuurlijk.)
Ze gebruiken de motorhomes alleen bij de Europese wedstrijden waarbij ze sowieso het vervoer over land doen. Als je bij de andere races zonder kan/moet, waarom dan bakken met geld spenderen voor alleen Europa.
Ik denk dat de voornaamste reden van die uit de kluiten gewassen caravans vooral het ontvangen/vermaken van sponsoren is.
Ow..en Red Bull heeft bij Monaco bijvoorbeeld wel het Energy Station... Is dat niet genoeg voor je?
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Buitenkant van Pouhon. Ging aardig los daar.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1