Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Geluk voor hem dat het brakke remmen zijn. Maar alsnog een loser natuurlijk.Pierre schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:15:
Die Gro remt in de Eau
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Staat er idd niet in. (maak de topics ook tot 2 maanden van te voren.)BlauweFles schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:16:
@nachtnet Staat er geen weerklink in de OP? #featurerequest
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
[ Voor 8% gewijzigd door Goron op 26-08-2017 14:24 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
En ook bij Stroll was er een onderdeel van de auto afgevallen waardoor hij niet nog een keer naar buiten kon.Jasphur schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:22:
Wow. Bij WEH word er iets los geschud met die wobbel
Waiting on the world to change
De traction control is kapot
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Jup. Dat zagen we bij SKY. Goede analyse. Ben benieuwd of meer teams dit doenlukadad schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:24:
De mcLarens nemen elkaar om beurt in elkaars slipstream om hun topsnelheid te verhogen.
Verschil tussen ver en ric is ook fors. Maar ric zet hem straks natuurlijk in kwalificatiestand.Leoon. schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:21:
Het verschil tussen Saint en kvyat... Wauw. Einde kvyat nog eens te meer
De rijders nummers hebben in screen info dezelfde vormgeving als op de wagen.
Nieuw.Jasphur schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:28:
Het zal ongetwijfeld al meerdere races zo zijn. Maar het valt mij nu pas op.
Mij is het dit weekend ook opgevallen. Wellicht toch een nieuw dingetje?Jasphur schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:28:
Ben ik toch niet die enige dit het opvaltJasphur schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:28:
Volgens mij is dat dan overgenomen van MotoGP of niet @LopendeVogel
Heb het daar ook wel eens gezien. Nu nog in de linkerlijst op het scherm.
Gaat niet gebeuren denk ikalwaysleft schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:30:
Verstappen goed rondje zeg! Plek 4 teken ik voor in Q3!
Voor mij hoeft het niet, bij de MotoGP vind ik het een kermisattractie..Jasphur schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:30:
[...]
Volgens mij is dat dan overgenomen van MotoGP of niet @LopendeVogel
Heb het daar ook wel eens gezien. Nu nog in de linkerlijst op het scherm.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
PSN: xMaurice93
Mag ook wel eens gezegd worden inderdaad. Hele weekend al sneller dan zijn teammaat tot nu toe. Waarschijnlijk circuit wat hem goed ligt?Maurice079 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:32:
Palmer is dit weekend echt keurig bezig hoor.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik vind het maar niets, krijg je weer dat hij bij de start een KVY-tje gaat proberen..Maurice079 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:32:
Palmer is dit weekend echt keurig bezig hoor.
Dat stukje hoeft wat mij betreft idd ook niet. De lijst links tov die scroll-by van voorgaande jaren was wel welkom afgekeken van onze tweegewielde buren. Wat dat betreft zijn ze de laatste tijd zeker lekker bezig. Van mij mogen ze ook meer doen met dat kaartje van de baan, waar je kunt zien waar de rijders zitten tov elkaar, geeft zo lekker overzicht.Gekkenhuis schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:31:
[...]
Voor mij hoeft het niet, bij de MotoGP vind ik het een kermisattractie..
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
DER Felipe, DER kwalificatie. DER F1

Dat kaartje is beschikbaar via F1.com site of hun app. Kostje dacht ik 25 euro per jaar.Liveshort schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:34:
[...]
Dat stukje hoeft wat mij betreft idd ook niet. De lijst links tov die scroll-by van voorgaande jaren was wel welkom afgekeken van onze tweegewielde buren. Wat dat betreft zijn ze de laatste tijd zeker lekker bezig. Van mij mogen ze ook meer doen met dat kaartje van de baan, waar je kunt zien waar de rijders zitten tov elkaar, geeft zo lekker overzicht.
Hij zit al aan motor 5 nu dan?nachtnet schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:35:
KVY straks ook 20p achteruit. (motor straf)
- DaniëlWW2
- Niet online
P19, want VAN heeft nog veel meer plekken.nachtnet schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:35:
KVY straks ook 20p achteruit. (motor straf)
Oh kom op zeg. Rijdt hij eindelijk eens goed.nachtnet schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:36:
PAL heeft zijn koppeling stuk ..

[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-08-2017 14:37 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Edit: Ja dus!
[ Voor 22% gewijzigd door Spotmatic op 26-08-2017 14:39 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
PSN: xMaurice93
Waiting on the world to change

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
- DaniëlWW2
- Niet online
Bizar.
Hamilton en Bottas makkelijk 1 en 2 dus.Wom schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:42:
Gewoon in de 42, dat is echt bizar snel hoor.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- DaniëlWW2
- Niet online
Bensimpel
Positieve meneer

😆 - Denk ook eens om ;)
Ric heeft nog z'n quali-mode natuurlijk!Hackus schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:42:
VER is in elke geval tot nu sneller als Ric
Zul je zien dat ze volgend jaar standaard top 6 rijdenBensimpel schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:43:
Denk niet dat alo volgend jaar nog terug komt, die is helemaal klaar met Honda
Williams rijdt volgend jaar gewoon met Mercedes motoren-Sander- schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:41:
Oke Alonso gaat weg bij Mclaren en gaat naar Williams met Porsche motoren. Nog en jaar af en toe een ronde rijden bij McLaren gaat hij echt niet doen.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgens mij was er iets niet goed met het setje waarop hij zijn eerste snelle tijd had gezet in Q2nachtnet schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:44:
Wel opvallend dat HAM die 1:42 in Q2 zet, nu moet hij op die banden starten.. (terwijl hij op zijn 1e set banden al veilig was.)
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij testte denk ik wat hij echt kon. Q3 gaat hij denk ik nog harder.nachtnet schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:44:
Wel opvallend dat HAM die 1:42 in Q2 zet, nu moet hij op die banden starten.. (terwijl hij op zijn 1e set banden al veilig was.)

Het jaar daarop evt. Kun je volgend jaar helpen een goed chassis te maken en daarna een goed package te hebben.Stefie2010 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:44:
[...]
Williams rijdt volgend jaar gewoon met Mercedes motoren
Bij het rondje met zijn eerste set kwam hij volgens mij buiten de baan. Zal wel voor de zekerheid zijn denk ik.nachtnet schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:44:
Flickr PSN ID= cheironnl
Mee eens. Had hem wel ene mooi startplekje gegunt.cheiron schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:50:
Ah, wat zonde voor Palmer
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1