Misschien juist daarom? Als ze veranderingen willen testen kan je dat beter doen met een coureur die weet hoe de auto aanvoelde tijdens de race.Leoon. schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:46:
[...]
Waarom laten ze Ricciardo dan niet ff wat meters maken alsnog ipv max. Of zou die er zelf geen zin in hebben?
Ik geloof dat Ricciardo bij de test in Spanje gereden heeft en Max niet. Eerlijkheid PLUS dat ze maximaal x testdagen mogen rijden tijdens het seizoen per rijder.Leoon. schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:46:
[...]
Waarom laten ze Ricciardo dan niet ff wat meters maken alsnog ipv max. Of zou die er zelf geen zin in hebben?
Tip: Greenshot.nachtnet schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:36:
[...]
Printscreens hier zijn een beetje te groot voor tweakers. 6640 x 1600 word al snel onhandelbaar..
Maar goed om te lezen dat RIC & VER het iig voor de buitenwereld hebben bijgelegd.
Daarmee kun je gewoon een bepaalde selectie van je scherm printscreenen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Maar 1 lap sneller zijn kan tijdens de kwalificatie wel helpen.ANdrode schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:41:
[...]
Dan snap ik helemaal niet waarom de teams er niet voor kiezen om minder motoren te gebruiken. Eind 2016 hadden de Mercedes klanten teams hun vijfde motor niet gebruikt.
Kosten lijken mij de enige prikkel om dat niet te doen
[afbeelding]
[...]
Aah ok. Ja zoiets heb ik ook gehoord. Dat zou ik alleen niet generaliseren naar alle teams (wat dan meestal gevolgd wordt door een een beschuldiging naar Mercedes
).
Dat je met betere koeling langer meer vermogen kan gebruiken is logisch. En waarschijnlijk is over een race meer koelen, met meer vermogen, langzamer dan de lagere luchtweerstand. Net zoals: meer brandstof meenemen.
Er zijn veel van die pyrrusoverwinningen mogelijk, waar je 1-lap sneller kan zijn maar de race verliest. Tegen de koeling liepen de teams gisteren tijdens de race ook weer aan.
De rest is inderdaad een uitdaging voor de engineers. Hoe krijg ik zoveel mogelijk koeling met zo min mogelijk drag en gewicht.
Met als mogelijk resultaat dat je radiator leegloopt als je een tikje hebt gehad van je teamgenoot

Of gewoon "knipprogramma" wat standaard al meekomt met WindowsRivanov schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:51:
[...]
Tip: Greenshot.
Daarmee kun je gewoon een bepaalde selectie van je scherm printscreenen.
Alt + PrintScrn is altijd beter dan Paint opstartenJoster schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:00:
[...]
Of gewoon "knipprogramma" wat standaard al meekomt met Windows
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik vind hier best nog wel een 'toon' onder hangen. Klinkt nog niet echt afgesloten als ik het zo zie.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Gelukkig is het tekst en kan je gelijk welke toon die je wil eraan hangen.MikeyMan schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:06:
[...]
Ik vind hier best nog wel een 'toon' onder hangen. Klinkt nog niet echt afgesloten als ik het zo zie.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
@MikeyMan Dat geloof ik best. Ze zeiden zelf ook al: dat als er een circuit is waar ze veel punten konden pakken dan was dit het.
En CH heeft het in de brieving nog gehad over de 'Golden Rule' en dat is geef je teammaat ruimte, ga niet gevaarlijk doen. Max deed dat wel, dus ik kan mij echt wel even voorstellen dat deze week RIC nog even flink baalt.
En CH heeft het in de brieving nog gehad over de 'Golden Rule' en dat is geef je teammaat ruimte, ga niet gevaarlijk doen. Max deed dat wel, dus ik kan mij echt wel even voorstellen dat deze week RIC nog even flink baalt.
Dan lees jij het toch echt anders dan ik.MikeyMan schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:06:
[...]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ben het hier wel mee eens. een beetje:MikeyMan schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:06:
[...]
Ik vind het nog steeds een kut aktie en baal er gruwelijk van, mij hij heeft excuses aangeboden dus dat moet ik dan maar accepteren, maar ben nog steeds boos.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik denk dat je dingen wil zien. Gewoon neutraal lezend hebben ze het uitgepraat. Dat maakt het niet ongedaan of vergeten natuurlijk, Daniel is ook maar een mens, hun relatie heeft een deukje opgelopen, maar met een goed resultaat een volgende race zal hij hier snel bovenop komen.MikeyMan schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:06:
[...]
@Mad-Matt Het _is_ ook een kut-actie, maar daar kun je achteraf niks meer aan veranderen. Max zal ongetwijfeld hebben aangegeven dat hij de situatie verkeerd had ingeschat, dat hij in "the heat of the moment" is heeft gedaan dat dom was, dat hij een volgende keer..." etc etc. Als het dan toch een probleem blijft bij RIC, is dat echt zijn probleem. Je kunt niet meer doen dan je excuses aanbieden voor iets wat je hebt gedaan. Als de ander je alsnog niet vergeeft, jammer dan.
[ Voor 32% gewijzigd door Grrrrrene op 31-07-2017 12:22 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Maar bij knipprogramma hoef je sowieso niks anders op te starten? Gewoon selecteren wat je wil screenen en dat kan je meteen opslaan als of kopiëren etc? Of snap ik je verkeerd?YakuzA schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:01:
[...]
Alt + PrintScrn is altijd beter dan Paint opstarten
Hij denkt dat jij met knipprogramma Paint bedoelt, geloof ik? Heeft bij mij ook jaren geduurd voor ik dat knipprogramma leerde kennenJoster schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:23:
[...]
Maar bij knipprogramma hoef je sowieso niks anders op te starten? Gewoon selecteren wat je wil screenen en dat kan je meteen opslaan als of kopiëren etc? Of snap ik je verkeerd?

Hihi, nou valt mij wel op dat Honda het nu al beter doet vergeleken Renault, althans waar waren Renault, Force India, Haas, Williams, Toro Rosso en Sauber gisteren en waar was Honda op de grid? Volgens mij allemaal achter deze Honda.YakuzA schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:29:
[...]
Klanten teams hebben geen kostenprikkel om minder motoren te gebruiken.
Het zou ook zeer vreemd zijn als dat wel bestond. Dan zou een motor bouwer beloond worden met extra geld als hij motoren maakt die kapot gaan(Yes, I'm looking at you Honda)
Klanten teams betalen een fixed price per jaar onafhankelijk van hoeveel motoren gebruikt worden. Rond de 12 of 15M $ op het moment aangezien dat de max prijs is vast gelegd door de FIA.
Die Honda maakt echt grandioos grote stappen vooruit, nu de rest nog.
In het geval van gisteren kun je het resultaat meer toeschrijven aan McLaren dan aan Honda eerlijk gezegd. Hoewel ik er bij moet toevoegen dat het fijn is een weekend geen kapotte motoren bij McLaren te zien.LopendeVogel schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:29:
[...]
Hihi, nou valt mij wel op dat Honda het nu al beter doet vergeleken Renault, althans waar waren Renault, Force India, Haas, Williams, Toro Rosso en Sauber gisteren en waar was Honda op de grid? Volgens mij allemaal achter deze Honda.
Die Honda maakt echt grandioos grote stappen vooruit, nu de rest nog.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Paint is EOLGrrrrrene schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:27:
[...]
Hij denkt dat jij met knipprogramma Paint bedoelt, geloof ik? Heeft bij mij ook jaren geduurd voor ik dat knipprogramma leerde kennenNiettemin is het wel prettig als screenshots verkleind worden naar een wat vriendelijke formaat
Greenshot heeft ook n handige image editor, waarbij je bijv. stukjes kan accentueren of blurren(obfiscate).
Ot: ben wel benieuwd hoe Kubica het gaat doen tijdens de test, al heb ik het idee dat Palmer desondanks gewoon dit seizoen afmaakt.
Naar mijn weten reden ze de vorige race ook gewoon door zonder ellende en gebreken.Wom schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:32:
[...]
In het geval van gisteren kun je het resultaat meer toeschrijven aan McLaren dan aan Honda eerlijk gezegd. Hoewel ik er bij moet toevoegen dat het fijn is een weekend geen kapotte motoren bij McLaren te zien.
En wie hadden wel problemen onder de motorkap?
[offtopic]kevlar01 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:33:
[...]
Paint is EOL![]()
Greenshot heeft ook n handige image editor, waarbij je bijv. stukjes kan accentueren of blurren(obfiscate).
Ot: ben wel benieuwd hoe Kubica het gaat doen tijdens de test, al heb ik het idee dat Palmer desondanks gewoon dit seizoen afmaakt.

Knipprogramma van Windows zelf (in het Engels heet dat ding Snippet-tool of zoiets).
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Tijdens T3 wel een geplofte motor geloof ik, maar de Spec 3 lijkt wel een flinke stap vooruit inderdaad. En je zult mij niet horen zeggen dat Renault zijn zaken goed voor elkaar heeft, maar denk dat we een circuit als Spa best even afwachten om te zien hoe Honda er echt voor staat.LopendeVogel schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:33:
[...]
Naar mijn weten reden ze de vorige race ook gewoon door zonder ellende en gebreken.
En wie hadden wel problemen onder de motorkap?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
offtopic:
Bedankt allen voor de uitgebreide uitleg een screenshot te maken en te plaatsen
Ik hou het voorlopig wel bij mijn 2 toegewezen-knoppen op het toetsenbord [prtScn] & [mspaint.exe]
Bedankt allen voor de uitgebreide uitleg een screenshot te maken en te plaatsen
Opvallend was wel het aantal techniek problemen in de pits. Renault met een kapotte wielgun, HAAS met een crosstreaded wielmoer, Merc met een geknakte glasvezelkabel. Tel daarbij op de toch verhitte radioberichten en post-race commentaren.. En je gaat bijna denken aan vakantie stress. Het is warm en iedereen wil liever met een cocktail op het strand liggen ipv nog 1 dagje werken..
Een Belg die zijn monteur bijna omver rijd niet te vergetennachtnet schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:29:
offtopic:
Bedankt allen voor de uitgebreide uitleg een screenshot te maken en te plaatsenIk hou het voorlopig wel bij mijn 2 toegewezenknoppen op het toetsenbord [prtScn] & [mspaint.exe]
Opvallend was wel het aantal techniek problemen in de pits. Renault met een kapotte wielgun, HAAS met een crosstreaded wielmoer, Merc met een geknakte glasvezelkabel. Tel daarbij op de toch verhitte radioberichten en post-race commentaren.. En je gaat bijna denken aan vakantie stress. Het is warm en iedereen wil liever met een cocktail op het strand liggen ipv nog 1 dagje werken..

Dat was inderdaad een wazig momentje ja haha.LopendeVogel schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:33:
[...]
Een Belg die zijn monteur bijna omver rijd niet te vergeten![]()
![]()

[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 31-07-2017 14:07 ]
Jep, windows knop -> knipprogramma / snipping tool. Geniaal dingFlipFluitketel schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:44:
[...]
[offtopic]
[afbeelding]
Knipprogramma van Windows zelf (in het Engels heet dat ding Snippet-tool of zoiets).
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Het leverde wel toffe beelden op toen je die gast zag ''vliegen'' dankzij die knal...Jasphur schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:00:
[...]
Dat was inderdaad een wazig momentje ja haha.
Is er hier nog iets voorbij gekomen over de monteur die ook toe aan vakantie was en daardoor het wiel niet goed monteerde (bij grosjean dacht ik?)? Ontslag, of was het niet helemaal zijn schuld? Waarschuwing zal het voor zo'n monteur niet snel worden lijkt mij (makkelijk in te ruilen grof gezegd)? Tenzij hij er niet veel aan kon doen behalve een kruis maken met z'n armen xd
[ Voor 6% gewijzigd door LopendeVogel op 31-07-2017 14:08 ]
Wielmoer was crossthreaded, kan hij weinig aan doen volgensmij. Heeft VER een paar races terug ook nog aardig wat tijd gekost (volgensmij zelfs in een "strijd" waar zijn stop perfect moest zijn, iets te lang stil gestaan, zelf nee-schuddend wegrijden, en daarna nog radiobericht met "wat was er?" => "wielmoer was crossthreaded")LopendeVogel schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:08:
[...]
Het leverde wel toffe beelden op toen je die gast zag ''vliegen'' dankzij die knal...
Is er hier nog iets voorbij gekomen over de monteur die ook toe aan vakantie was en daardoor het wiel niet goed monteerde (bij grosjean dacht ik?)? Ontslag, of was het niet helemaal zijn schuld? Waarschuwing zal het voor zo'n monteur niet snel worden lijkt mij (makkelijk in te ruilen grof gezegd)? Tenzij hij er niet veel aan kon doen behalve een kruis maken met z'n armen xd
Er ging trouwens bij 1 rijder ook iets mis met het wiel rechtsvoor. Wie was dat ook alweer?nachtnet schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:29:
offtopic:
Bedankt allen voor de uitgebreide uitleg een screenshot te maken en te plaatsenIk hou het voorlopig wel bij mijn 2 toegewezen-knoppen op het toetsenbord [prtScn] & [mspaint.exe]
Ah ''gelukkig'' dus niet volledig de schuld van de desbetreffende monteur. Toch vaag dat hij gewoon kon vertrekken terwijl de monteur niet klaar was.RobertMe schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:12:
[...]
Wielmoer was crossthreaded, kan hij weinig aan doen volgensmij. Heeft VER een paar races terug ook nog aardig wat tijd gekost (volgensmij zelfs in een "strijd" waar zijn stop perfect moest zijn, iets te lang stil gestaan, zelf nee-schuddend wegrijden, en daarna nog radiobericht met "wat was er?" => "wielmoer was crossthreaded")
Die pit van Max kan ik me wel herinneren ja (ging er volgens mij om dat hij voor Räikönnen wilde komen?)
Hulkenberg? .. dacht ik..Jasphur schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:23:
[...]
Er ging trouwens bij 1 rijder ook iets mis met het wiel rechtsvoor. Wie was dat ook alweer?
Edit:
Lap 49/70 Hulkenberg is having a terrible pit stop. Smoke appears to be billowing from his front left tyre, and as he pulls away he seems very unsure of whether his car is still road-worthy. Up ahead, Hamilton is attacking Raikkonen – he’s 1.1 seconds down. Raikkonen is 1.1 seconds behind Vettel as it bunches up at the front. Raikkonen is continuing to complain on radio that he should be allowed to pass his team-mate. “Vettel is being told to push, stay with him,” respond Ferrari.
[ Voor 35% gewijzigd door LopendeVogel op 31-07-2017 14:27 ]
Leek mij toch meer de fout van de lollipop man...LopendeVogel schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:23:
[...]
Ah ''gelukkig'' dus niet volledig de schuld van de desbetreffende monteur. Toch vaag dat hij gewoon kon vertrekken terwijl de monteur niet klaar was.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
De pit crew bestaat over het algemeen uit mensen die op een andere manier ook werkzaam zijn voor het team. Vaak monteurs die ook betrokken zijn bij het bouwen van de auto's. Ontslag zal dus wel nietLopendeVogel schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:08:
[...]
Het leverde wel toffe beelden op toen je die gast zag ''vliegen'' dankzij die knal...
Als jij bijvoorbeeld receptionist bent en toevallig sportief aangelegd bent of iets dergelijks zou je lid kunnen worden van de pit crew.
edit:
zie ook dit stuk: http://jobinf1.com/2013/0...t-a-job-on-an-f1-pitcrew/
[ Voor 5% gewijzigd door Felyrion op 31-07-2017 14:30 ]
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Ja ik snap wel dat de kans groot is dat ze nog een andere functie hebben behalve een wiel verwisselen. Wel weet ik dat het niet ''de'' ingenieurs zijn, die wil je geen risico's laten lopen zoals bij vandoorne xd.Felyrion schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:26:
[...]
De pit crew bestaat over het algemeen uit mensen die op een andere manier ook werkzaam zijn voor het team. Vaak monteurs die ook betrokken zijn bij het bouwen van de auto's. Ontslag zal dus wel niet![]()
Als jij bijvoorbeeld receptionist bent en toevallig sportief aangelegd bent of iets dergelijks zou je lid kunnen worden van de pit crew.
Maar goed, het was niet bepaald zijn fout, dus ontslag zal dat sowieso niet worden.
Wel schakelde hij (bewust of onbewust) een coureur uit. Stel het was wel 100% aan hem te wijten, dan zal die toch wel een probleempje gehad hebben xd
Toch jammer dat hun er niet meer staan.. Wat was dat een tijd zeg!TommyGun schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:26:
[...]
Leek mij toch meer de fout van de lollipop man...
Kan mij nog goed herinneren dat die vent wel eens een coureur vol tegen zijn helm sloeg zodat hij stopte..
Nouja, degene die de lichten bedient danBioflap schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:32:
[...]
Toch jammer dat hun er niet meer staan.. Wat was dat een tijd zeg!
Kan mij nog goed herinneren dat die vent wel eens een coureur vol tegen zijn helm sloeg zodat hij stopte..
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Waar mensen werken gebeuren ongelukken.LopendeVogel schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:30:
[...]
Ja ik snap wel dat de kans groot is dat ze nog een andere functie hebben behalve een wiel verwisselen. Wel weet ik dat het niet ''de'' ingenieurs zijn, die wil je geen risico's laten lopen zoals bij vandoorne xd.
Maar goed, het was niet bepaald zijn fout, dus ontslag zal dat sowieso niet worden.
Wel schakelde hij (bewust of onbewust) een coureur uit. Stel het was wel 100% aan hem te wijten, dan zal die toch wel een probleempje gehad hebben xd
Bij opzet is het een ander verhaal, maar bewijs dat maar eens

[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 31-07-2017 14:34 ]
crossthreaded wielmoer kan ook veroorzaakt worden door de wheelgun of het wiel zelf niet goed recht op de hub te zetten bij het monteren.RobertMe schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:12:
[...]
Wielmoer was crossthreaded, kan hij weinig aan doen volgensmij. Heeft VER een paar races terug ook nog aardig wat tijd gekost (volgensmij zelfs in een "strijd" waar zijn stop perfect moest zijn, iets te lang stil gestaan, zelf nee-schuddend wegrijden, en daarna nog radiobericht met "wat was er?" => "wielmoer was crossthreaded")
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Jaa gaaf hé :D:DJasphur schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:33:
[...]
Waar mensen werken gebeuren ongelukken.![]()
[afbeelding]
Verwijderd
De monteur maakte het kruisgebaar of althans de man naast de wheelgun.LopendeVogel schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:08:
[...]
Echter niet gezien of opgemerkt door degene die hem weg liet gaan daar ging het mis.
Ja klopt ja nu je het zegt, daar dacht ik gisteren ook aan.. Maar kwam dat kruisgebaar niet nadat hij al vertrokken was met z'n bolide?Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:44:
[...]
De monteur maakte het kruisgebaar of althans de man naast de wheelgun.
Echter niet gezien of opgemerkt door degene die hem weg liet gaan daar ging het mis.
Naar mijn idee is het bedienen van de lichter langzamer dan vroeger de ouderwetse stok. Maar dan kan ook puur gevoel zijn...
Hier de geweldige video xD
Verwijderd
Ze steken of de wheel gun een meter in de lucht of het kruis gebaar.LopendeVogel schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:46:
[...]
Ja klopt ja nu je het zegt, daar dacht ik gisteren ook aan.. Maar kwam dat kruisgebaar niet nadat hij al vertrokken was met z'n bolide?
Aangezien de wheelgun man nog met het wiel bezig was zat sowieso de wheelgun nog niet in de lucht.
Had MAG/GRO nog naar de pit terug mogen rijden?
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 31-07-2017 15:16 ]
Het linker-achterwiel bewoog (zichtbaar) al flink in een bocht en daarmee zou ie nog een groot gedeelte van de baan af hebben moeten leggen. Stoppen was het meest verstandig.Jasphur schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:15:
Had MAG/GRO nog naar de pit terug mogen rijden?
Testing, one, two ...
En Williams heeft dan nog 1 extra mannetje die op een knopje drukt als de pits straat vrij is waardoor die lollipop dude (zonder lollie) alleen naar de auto hoeft te kijkenJasphur schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:33:
[...]
Waar mensen werken gebeuren ongelukken.![]()
[afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Daarnaast heeft (of had?) Williams nog iemand die met handschoenen met "doek" de achtervleugel schoon deed vegen. En hetzelfde zie je ook wel eens bij ik meen Ferrari, dat er 2 man aan de voorvleugel zitten met een borsteltje om rotzooi tussen de "onderplaat" en eerste plane weg te vegen.YakuzA schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:26:
[...]
En Williams heeft dan nog 1 extra mannetje die op een knopje drukt als de pits straat vrij is waardoor die lollipop dude (zonder lollie) alleen naar de auto hoeft te kijken
Hier nog begin stuk, zie je die voorste krikker toch aardig eind terug schieten.Jasphur schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:00:
[...]
Dat was inderdaad een wazig momentje ja haha.
[afbeelding]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=j5kVNIT0I2w]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heeft iemand nog dat fragment teruggevonden van de on-board bij Vettel waarin te zien is hoe scheef zijn stuur stond? Ik trachtte een foto/gif te vinden, maar ik ben blijkbaar toe aan nieuwe zoekskillz.
Ik kan hem ook niet vinden. Heb nog even een dag geduld en wie weet komt het fragment terug in de 'best onboard'DJTimo schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:53:
Heeft iemand nog dat fragment teruggevonden van de on-board bij Vettel waarin te zien is hoe scheef zijn stuur stond? Ik trachtte een foto/gif te vinden, maar ik ben blijkbaar toe aan nieuwe zoekskillz.
Vanaf 1:40:50, dan komt het redelijk duidelijk in beeld in zijn uitloopronde. Nog even wachten mocht de kwaliteit niet voldoende blijken.
[YouTube: https://youtu.be/4FVMgfuKefE]
[YouTube: https://youtu.be/4FVMgfuKefE]
Testing, one, two ...
Deze?DJTimo schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:53:

Dit gevecht was inderdaad erg tof om naar te kijken. Mooie reactie van SAI ook naar ALO: he was passing me like had the pace a leader not like a midfielder. (Dank @MikeyMan voor de juiste quote)
Video in de link.
https://www.formula1.com/...tle__Alonso_vs_Sainz.html
En Pirelli heeft wat te zeggen over de 1ste plaat beker haha
https://twitter.com/pirellisport/status/892031095398518784
Video in de link.
https://www.formula1.com/...tle__Alonso_vs_Sainz.html
En Pirelli heeft wat te zeggen over de 1ste plaat beker haha
https://twitter.com/pirellisport/status/892031095398518784
[ Voor 31% gewijzigd door Jasphur op 31-07-2017 18:31 ]
Verwijderd
Zo zie je maar dat de Halo geen overbodige luxe is..Bioflap schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:52:
[...]
Naar mijn idee is het bedienen van de lichter langzamer dan vroeger de ouderwetse stok. Maar dan kan ook puur gevoel zijn...
Hier de geweldige video xD
Das wel een hele vrije quote...Jasphur schreef op maandag 31 juli 2017 @ 17:52:
Dit gevecht was inderdaad erg tof om naar te kijken. Mooie reactie van SAI ook naar ALO: he was passing me like a leader not like a midfielder.
'He was more on the pace of...' Zegt ie
Ah dus toch haha. Verstond het al niet goed. Maar dan nog. Tof dat hij dat zo zegtMikeyMan schreef op maandag 31 juli 2017 @ 18:25:
[...]
Das wel een hele vrije quote...
'He was more on the pace of...' Zegt ie
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oke de dag erna. Ben ik de enige die RIC zijn reactie eigenlijk heel erg kinderachtig vond? Hij is altijd vrolijk maar als er wat gebeurd, dan laat hij het ook wel heel erg merken...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Eens..dat hij zijn teammaat ook meteen als amateur wegzette was ook niet netjes.DaniëlWW2 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 18:53:
[...]
Oke de dag erna. Ben ik de enige die RIC zijn reactie eigenlijk heel erg kinderachtig vond? Hij is altijd vrolijk maar als er wat gebeurd, dan laat hij het ook wel heel erg merken...
Meh, ook Ricciardo kent emoties. Dit soort dingen moet je hem echt vergeven vind ik. Als hij over 4 weken nog niet normaal over Max kan praten is het inderdaad kinderachtig, nu moet je er mijns inziens niet teveel achter zoeken. Bedenk je even hoe het zou zijn als het jou gebeurt en een kwartier tot een half uur later duwt iemand je een microfoon onder de neus. Natuurlijk laat je dan je frustraties over je teamgenoot horen, het was ook een stomme actie en het kost hem op het circuit waar hij misschien wel had kunnen winnen de race.DaniëlWW2 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 18:53:
[...]
Laten we het omdraaien: hoe denk je dat de sfeer hier in het topic was geweest als RIC VER eraf had gereden in bocht 2? En of mensen dat na een "sorry mate" van Ricciardo nu wel waren vergeten? En dat zijn dan mensen die slechts "Max-fan" zijn, die dus niet in de race deelnamen met hoop op een podium of meer, maar gewoon een race keken vanaf de bank.
Waarom heeft Di Resta eigenlijk geen kilometers gemaakt verder dit jaar? Zou logisch zijn als niet alleen talenten, maar ook een reserverijder wat kilometers maken. Toch...?
Ik begreep dat hij al 2,5 jaar sinds 2013 al niet meer in F1 gereden hadTheBrut3 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:15:
Waarom heeft Di Resta eigenlijk geen kilometers gemaakt verder dit jaar? Zou logisch zijn als niet alleen talenten, maar ook een reserverijder wat kilometers maken. Toch...?

Dat heeft Claire ook op Sky uitgelegd, ze willen Diresta wel kilometers laten maken maar de FIA heeft testen dermate gekort dat er geen ruimte meer is. Nu kan je uiteraard opperen dat hij heus wel 1 training mee kan pakken maar als je ziet hoeveel moeite ze al voor Stroll moeten nemen om hem een beetje competitief te maken kan ik begrijpen dat Williams Stroll voorrang verleent.TheBrut3 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:15:
-----------------------------------------------edit--------------------------------------------------------------
Lees net op Motorsport dat Diresta te kleine schoenen aan had...
https://www.motorsport.co...s-feet-killing-me-937089/"It's been quite hard," said di Resta when asked after the race about the physical challenge. "I can certainly feel it in my shoulders, but the biggest thing is the feet. The shoes are a bit too small. My feet were killing me."
[ Voor 27% gewijzigd door Humma Kavula op 31-07-2017 19:27 ]
Zie nu eindelijk bij F1 Het weekeinde op Ziggo de beelden van de fia over de halo. Kunnen ze die niet direct openbaar maken?
Hij heeft niet eens in de auto van vorig jaar gereden. Hij heeft alleen dit jaar 10 rondjes in de auto van 2014 gereden (meen hier gelezen te hebben op een van die "Stroll testdagen"?).Grrrrrene schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:18:
[...]
Ik begreep dat hij al 2,5 jaar sinds 2013 al niet meer in F1 gereden hadAlleen wat rondjes in de auto van vorig jaar geloof ik. Nu loopt Sky natuurlijk helemaal weg met hem, maar je kunt zijn prestaties van (eer)gisteren nauwelijks in perspectief zetten. Aan de andere kant mocht je ook niks verwachten van iemand die op de valreep (vlak voor Q) hoort dat hij niet als presentator, maar als Williams-coureur zal deelnemen aan de F1-circus
Op die 10 rondjes na zal hij dus niet eens in een hybride F1 auto gereden hebben, laat staan met de bredere auto's van nu, de andere banden, andere koppeling, etc.
Het feit dat hij zo "koud" in die auto kon stappen vind ik al knap. Vrijdagavond opgebeld worden van "eey, kun je eens even komen praten?" en dat je dan ineens de hele auto en al krijgt uitgelegd. Dat het dan weer wat "verwaterd" (/in de morgen er niet mee bezig) en dan 1,5 uur voor Q worden opgebeld van "kun je over 1,5 uur?". Hij heeft gewoon zoveel uitleg gekregen over die auto, alle procedures etc dat het IMO überhaupt al knap is dat hij geen zichtbare fouten gemaakt heeft. Bv dingen als de start, hij was dan wel langzamer dan de rest weg, maar het was ook niet slecht (geen anti-stall of whatever) en ook de pitstop die vlekkeloos ging, behalve dan dat ze zo snel klaar waren dat hij te laat weg reed.
Hij kan natuurlijk ook een FP in de auto van Massa rijden. Maar waarschijnlijk doet Williams dat niet omdat Massa meer/betere data kan verzamelen en feedback geven over de auto.Humma Kavula schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:24:
Nu kan je uiteraard opperen dat hij heus wel 1 training mee kan pakken maar als je ziet hoeveel moeite ze al voor Stroll moeten nemen om hem een beetje competitief te maken kan ik begrijpen dat Williams Stroll voorrang verleent.
Suck my balls man blijft ook wel grappig
Zijn vast goede vriendjes als ze dergelijke handelingen uitvoeren om het goed te maken.
Massa kan ook best een test ochtend missen hoor, het hoeft natuurlijk niet elke race.Humma Kavula schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:24:
Nu kan je uiteraard opperen dat hij heus wel 1 training mee kan pakken maar als je ziet hoeveel moeite ze al voor Stroll moeten nemen om hem een beetje competitief te maken kan ik begrijpen dat Williams Stroll voorrang verleent.
Verwijderd
Yup, maar het zijn uiteindelijk allemaal "mannetjes"DaniëlWW2 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 18:53:
[...]
Zoals Robertme ook al aanhaalt, Stroll moet leren en Massa levert goede data plus dat dat je 2 coureurs zijn die het moeten doen.TheBrut3 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:34:
Massa kan ook best een test ochtend missen hoor, het hoeft natuurlijk niet elke race.
Die geef je dus zoveel mogelijk kilometers. Paul is er alleen voor nood, en wanneer komt het nou daadwerkelijk voor?
Ja, nu toevallig maar Massa had er ook in de start al uit kunnen liggen ( om maar een voorbeeld te noemen) en dan waren er ook geen punten.
Al met al vind ik het toch een puike prestatie van DIR om maar zo even in een '17 F1 te stappen en de Q en race te doen, en hij had hem nog uitgereden ook zonder technische malheur.
ps. volgens mij hebben niet eens alle teams een echte reserve rijder?
-edit-
Zo te zien wel:
http://www.f1fanatic.co.uk/2017-f1-season/drivers-teams/
Alleen mercedes en sauber staan hier als TBC
-edit2-
Grappig, Diresta staat nu in beeld bij Mercedes als reserve rijder na zijn optreden afgelopen weekend. Schijnbaar hebben ze die dus nog steeds niet en gezien Toto's reacties niet eens zo gek.
http://www.f1-fansite.com...eyes-di-resta-f1-reserve/
[ Voor 12% gewijzigd door Humma Kavula op 31-07-2017 19:59 ]
Oordeel zelf:Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:36:
[...]
Yup, maar het zijn uiteindelijk allemaal "mannetjes"Ik las ergens dat hij ook nog zijn middelvinger had opgestoken toen Max hem de volgende ronde passeerde
Ach het is jammer vooral op dit circuit.
http://www.ziggosporttota...hting-max-verstappen.html
Nou, ik moet zeggen dat ik het wel een serieuze fuckup vind van Williams dat ze massa niet voor de fp3 uit de auto hebben gehaald. Als je de avond ervoor nog in het ziekenhuis zit, lijkt me dat enigszins logisch. Ben wel benieuwd of ze daar nog iets over los gaan laten
Je bedoelt FP3 neem ik aan, want DIR heeft gewoon Q1 geredenMikeyMan schreef op maandag 31 juli 2017 @ 20:05:
Nou, ik moet zeggen dat ik het wel een serieuze fuckup vind van Williams dat ze massa niet voor de q3 uit de auto hebben gehaald. Als je de avond ervoor nog in het ziekenhuis zit, lijkt me dat enigszins logisch. Ben wel benieuwd of ze daar nog iets over los gaan laten
Lijkt wel meer op zo'n "geld/betalen" gebaar
Vond ik ook al, maar op het allerlaatst steekt ie z'n middelvinger nog op.UltraSub schreef op maandag 31 juli 2017 @ 20:11:
[...]
Lijkt wel meer op zo'n "geld/betalen" gebaar
Eigenlijk hebben de meeste coureurs wel een beetje de neiging om 'nare' dingen te zeggen of doen in een opwelling. Misschien komt dat samen met de winnaarsmentaliteit of drang naar competitie dat als het niet gaat zoals het zou moeten er even kortsluiting plaatsvind. Het moet ook wel erg frustrerend zijn om door een fout van een ander uit te vallen lijkt me.DaniëlWW2 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 18:53:
[...]
De expertise die ze allemaal hebben als coureur geeft ze denk ik ook wel het recht om te zeggen dat de andere een 'domme' actie maakte oid. Ze vergeten alleen dat ze dat allemaal wel eens overkomt
Het moeilijke is om daar als fan een positieve draai aan te geven als je 'held' een fuck up maakt.
RIC lijkt me een toffe gast maar juist ook licht ontvlambaar op z'n tijd. Een middelvinger opsteken naar z'n teamgenoot zou ik niet snel gedaan hebben bv, maar ik kan het snappen dat ie daar toch echt pissig is.
Of VET die in Baku op een erg achterbakse manier niet over zijn fuck up wil praten bv. Of een HAM die z'n teamgenoot 'per ongelijk' de baan af schuift en daar achteraf erg blasé over doet. Enzovoort enzovoort...
Allemaal dingen waar ik als kijker mijn vraagtekens bij kan zetten over hun karakter, maar uiteindelijk vergeven we het hun meestal wel toch?
Die van Hamilton is op zich wel grappig... "That kid's dangerous so it wasn't worth the risk".AzzKickah schreef op maandag 31 juli 2017 @ 20:16:
Pittige radio's deze race
https://t.co/aWhM2DVjPX
"When you grow up your heart dies"
Heeft mogelijk meegewogen in die 10 strafseconde. (Het zou me niet verbazen in ieder geval)sjaool schreef op maandag 31 juli 2017 @ 20:27:
[...]
Die van Hamilton is op zich wel grappig... "That kid's dangerous so it wasn't worth the risk".
En dat Max een onorthodoxe rijstijl heeft weten we allemaal
Christian Horner is het in ieder geval niet eens met die 10 seconden straf.Mad-Matt schreef op maandag 31 juli 2017 @ 20:31:
[...]
Heeft mogelijk meegewogen in die 10 strafseconde. (Het zou me niet verbazen in ieder geval)
En dat Max een onorthodoxe rijstijl heeft weten we allemaal
Daar heeft hij op zich wel een punt. Verstappen blokkeert zijn remmen en raakt een andere coureur die daardoor DNF'd. Bottas blokkeerde in Spanje ook zijn remmen en raakte daardoor een andere coureur, die daardoor op zijn beurt ook weer een andere coureur raakt, waardoor er twee anderen DNF'en. Waarom is het ene 10 sec straf en het andere een racing incident?sjaool schreef op maandag 31 juli 2017 @ 20:34:
[...]
Christian Horner is het in ieder geval niet eens met die 10 seconden straf.
(En daarmee beweer ik uiteraard niet dat de 10 sec straf niet terecht was, maar het lijkt wel weer lekker willekeurig zo.)
Dus vrij vertaald: "duur grapje lul"AzzKickah schreef op maandag 31 juli 2017 @ 20:13:
[...]
Vond ik ook al, maar op het allerlaatst steekt ie z'n middelvinger nog op.
Tja, met een steward als Garry Connely was een buitengewoon zware straf niet geheel onverwacht. Hij was kort in beeld tijdens de SC. Het is dezelfde persoon die tijdens de GP van Japan in 2016 op eigen initiatief naar Mercedes was gegaan om aan te dringen op een aanklacht tegen Max, nadat de twee collega-stewards no further action hadden gestemd. Veel verder dan een tik op de vingers is het nooit gekomen, want hij heeft een best grote staat van dienst in de autosport.RichardQG schreef op maandag 31 juli 2017 @ 21:03:
[...]
Daar heeft hij op zich wel een punt. Verstappen blokkeert zijn remmen en raakt een andere coureur die daardoor DNF'd. Bottas blokkeerde in Spanje ook zijn remmen en raakte daardoor een andere coureur, die daardoor op zijn beurt ook weer een andere coureur raakt, waardoor er twee anderen DNF'en. Waarom is het ene 10 sec straf en het andere een racing incident?
(En daarmee beweer ik uiteraard niet dat de 10 sec straf niet terecht was, maar het lijkt wel weer lekker willekeurig zo.)
Wanneer en in welke context zei hij dat dan?sjaool schreef op maandag 31 juli 2017 @ 20:27:
[...]
Die van Hamilton is op zich wel grappig... "That kid's dangerous so it wasn't worth the risk".
Volgens mij was deze reactie van Hulkenberg ook niet voorbij gekomen? http://www.ziggosporttota...n-een-lul-op-de-baan.html
Ik verwacht toen ie erachter zat? En er niet voorbij kwam?
Testing, one, two ...
Kijk die compilatie met radiocommentaar paar posts terug ff
Alleen maar omdat die persdame geen idee heeft wat hij zegtMartinspire schreef op maandag 31 juli 2017 @ 21:37:
Volgens mij was deze reactie van Hulkenberg ook niet voorbij gekomen? http://www.ziggosporttota...n-een-lul-op-de-baan.html
We raken in herhaling......RichardQG schreef op maandag 31 juli 2017 @ 21:03:
[...]
Daar heeft hij op zich wel een punt. Verstappen blokkeert zijn remmen en raakt een andere coureur die daardoor DNF'd. Bottas blokkeerde in Spanje ook zijn remmen en raakte daardoor een andere coureur, die daardoor op zijn beurt ook weer een andere coureur raakt, waardoor er twee anderen DNF'en. Waarom is het ene 10 sec straf en het andere een racing incident?
En toch snap ik de "sore loser" van RIC niet helemaal. Alsof VES het expres deed.AzzKickah schreef op maandag 31 juli 2017 @ 20:16:
Pittige radio's deze race
https://t.co/aWhM2DVjPX
DUGG
Daar borrelt stiekem toch ergens wat meer, vermoed ik. Ja, het is onbeschrijflijk k*t vertiefd dat je door je teamgenoot eraf gekegeld wordt, maar RIC liet z'n boosheid wel erg veel blijken, op verschillende manieren en op meerdere momenten.Mach schreef op maandag 31 juli 2017 @ 22:12:
[...]
En toch snap ik de "sore loser" van RIC niet helemaal. Alsof VES het expres deed.
Srsly..?

[ Voor 14% gewijzigd door AzzKickah op 31-07-2017 22:16 ]
Wie is VES?Mach schreef op maandag 31 juli 2017 @ 22:12:
[...]
En toch snap ik de "sore loser" van RIC niet helemaal. Alsof VES het expres deed.
VES = VER
Hoewel ik echt geen trouble in een goed huwelijk wil zoeken, vond ik die laatste opmerking, met name vanwege de stilte ervoor best veelzeggend inderdaad.AzzKickah schreef op maandag 31 juli 2017 @ 22:14:
[...]
Daar borrelt stiekem toch ergens wat meer, vermoed ik. Ja, het is onbeschrijflijk k*t vertiefd dat je door je teamgenoot eraf gekegeld wordt, maar RIC liet z'n boosheid wel erg veel blijken, op verschillende manieren en op meerdere momenten.
Misschien ook gewoon een stukje onrust bij RIC omdat ie "niet meer" de ombetwiste 1e rijder is. Was ie voorheen natuurlijk wel bij RBR.
DUGG
Ik had hem gezien ja. Ging dat nou over Magnussen?Martinspire schreef op maandag 31 juli 2017 @ 21:37:
Volgens RIC had VER zich er bij neer moeten leggen dat hij zijn positie kwijt was door het vroege remmen van RAI. RIC was daardoor VER voorbij, dus dat is een 'win' voor RIC en een 'lose' voor VER, en kon VER eigenlijk die plek niet meer terug pakken omdat hij op de verkeerde lijn zat voor de volgende bocht. Maar zoals we allemaal gezien hebben probeerde VER toch de plek terug te pakken alleen mislukte dat jammerlijk.Mach schreef op maandag 31 juli 2017 @ 22:12:
[...]
RIC gaf aan dat hij dacht dat VER het niet kon verkroppen dat ie daar verloren had en het 'rood voor de ogen werd' bij VER die alsnog een poging deed terwijl hij volgens RIC in verslagen positie lag.
(zo heb ik het begrepen althans)
jupReinier schreef op maandag 31 juli 2017 @ 22:21:
[...]
Ik had hem gezien ja. Ging dat nou over Magnussen?
Ik kan het verkeerd hebben hoor en wellicht dat het gevoel wat extra wordt aangewakkerd door de afgelopen race. Maar ik heb toch echt het idee dat de coureurs Max niet kunnen waarderen. Ik kan me voorstellen dat zijn rijstijl wat afwijkt van anderen (en dat is maar goed ook). Maar er lijkt momenteel meer irritatie richting Max te zijn. Ook het commentaar op zijn sociale media posts zijn echt niet mild. Al kun je die reacties over het algemeen niet als een goede graadmeter zien, maar toch. Ben wel benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt.
PSN: xMaurice93
@Jasphur Neem je morgen een hoofdtelefoontje mee voor tijdens de testdagen? Dan kun je de video's (videotweets) meeluisteren..
Ik ga zelf de testdagen maar zijdelings volgen, dus vertrouw erop dat iedereen lekker veel foto's en speculatie post in dit topic..
Wanneer was die middelvinger van Ricciardo? Heb ik helemaal gemist?Hippocampus schreef op maandag 31 juli 2017 @ 20:26:
[...]
Eigenlijk hebben de meeste coureurs wel een beetje de neiging om 'nare' dingen te zeggen of doen in een opwelling. Misschien komt dat samen met de winnaarsmentaliteit of drang naar competitie dat als het niet gaat zoals het zou moeten er even kortsluiting plaatsvind. Het moet ook wel erg frustrerend zijn om door een fout van een ander uit te vallen lijkt me.
De expertise die ze allemaal hebben als coureur geeft ze denk ik ook wel het recht om te zeggen dat de andere een 'domme' actie maakte oid. Ze vergeten alleen dat ze dat allemaal wel eens overkomt![]()
Het moeilijke is om daar als fan een positieve draai aan te geven als je 'held' een fuck up maakt.
RIC lijkt me een toffe gast maar juist ook licht ontvlambaar op z'n tijd. Een middelvinger opsteken naar z'n teamgenoot zou ik niet snel gedaan hebben bv, maar ik kan het snappen dat ie daar toch echt pissig is.
Of VET die in Baku op een erg achterbakse manier niet over zijn fuck up wil praten bv. Of een HAM die z'n teamgenoot 'per ongelijk' de baan af schuift en daar achteraf erg blasé over doet. Enzovoort enzovoort...
Allemaal dingen waar ik als kijker mijn vraagtekens bij kan zetten over hun karakter, maar uiteindelijk vergeven we het hun meestal wel toch?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Dat kan best kloppen. Maar er is er maar één die zich daar niks van aantrekt zoals hij al meerdere keren zelf heeft verkondigd. Laat ze maar kletsen en zeuren denkt die bij zichzelf.Maurice079 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 22:37:
Ik kan het verkeerd hebben hoor en wellicht dat het gevoel wat extra wordt aangewakkerd door de afgelopen race. Maar ik heb toch echt het idee dat de coureurs Max niet kunnen waarderen. Ik kan me voorstellen dat zijn rijstijl wat afwijkt van anderen (en dat is maar goed ook). Maar er lijkt momenteel meer irritatie richting Max te zijn. Ook het commentaar op zijn sociale media posts zijn echt niet mild. Al kun je die reacties over het algemeen niet als een goede graadmeter zien, maar toch. Ben wel benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Live-feed van de test-dagen: http://www.gpupdate.net/n...garoring-2-augustus-2017/Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1