Niet waar. In het begin met RIC en later van het team naar Max toen ie vlakbij Bottas was. Max niet gehoord.Mad-Matt schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:09:
Vond het wel apart, 0 radio verkeer van RBR
Dat is om zijn smile te beschermen.Bart-Willem schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:10:
Heel iets anders: je zag na de crash RIC een gebitsbeschermer uit doen, de meeste coureurs gebruiken zoiets niet toch?
M'n Oma is een site aan het haken.
VER bij ziggo reëel over de 10s straf. ik heb iemand aangeraakt en die is uitgevallen toch?
Eehm, toch in het begin RIC gehoord en halverwege VER dat hij zn bandjes in de gaten moest houden.Mad-Matt schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:09:
Vond het wel apart, 0 radio verkeer van RBR
Netjes van Max, meteen zijn excuses aangeboden.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Bij Ziggo, excuses van Max.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik zei toch niets over geen sorry zeggenHippocampus schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:06:
[...]
Mja, ik snap die logica niet, dus omdat ie zelf ook pech had kunnen hebben bij die actie hoef je geen sorry te zeggen als een andere wel pech heeft door die actie?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Reeël verhaal van VER. Wat betreft inconsistentie van de straffen houdt ie zich ook mooi op de vlakte. Laat de journalisten daar maar over bakkelein.
Heel gedecideerd gereageerd door Max. Die snapt wel dat het negatief uitlaten over de race leiding nooit goed uit gaat pakken.
En natuurlijk excuses aan Daniel
En natuurlijk excuses aan Daniel
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja, maar ze stappen niet met het merk FIAT in de FE.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hulde voor Max. Zijn eigen fout toegeven!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Prima woorden. Excuses en geen gezeik over de straf.
i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |
Jij misschien niet, maar daar had Coronel het wel over. Dus waar was (is) Coronel dan wel reëel in volgens jou?TinusTegengas schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:11:
[...]
Ik zei toch niets over geen sorry zeggen
0.12 seconden
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rzoFOTF3JX4]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hFq0Dl6Sf80]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hFq0Dl6Sf80]
[ Voor 23% gewijzigd door Dijkstraat op 30-07-2017 16:16 ]
Wat ik schreef. Dat het ook voor Max einde race had kunnen zijnHippocampus schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:14:
[...]
Jij misschien niet, maar daar had Coronel het wel over. Dus waar was (is) Coronel dan wel reëel in volgens jou?
Ik vind het wel superjammer met deze brede auto's dat inhalen op zoveel banen nu onmogelijk is geworden. Nu ook weer de reactie van Max, inhalen is niet mogelijk. Waarom racen we nog dan? Het wordt een endurance race die grotendeels bepaalt is in de kwalificatie 
Gister had ik de formule 2 op de achtergrond aan staan, maar daar gebeurde zoveel meer leek het.

Gister had ik de formule 2 op de achtergrond aan staan, maar daar gebeurde zoveel meer leek het.
[ Voor 15% gewijzigd door Barres B. op 30-07-2017 16:17 ]
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Nog een reden waarom Max beter is dan Sainz en Kvyat; fouten durven toegeven. Blijft jammer, maar nu kun je tenminste als team weer vooruit kijken.
Snap niet wat er reeel aan zijn reactie is. Feitelijk zei hij dat OMDAT Verstappen het risico nam zichzelf ook uit te schakelen hij geen excuses verschuldigd is voor zijn lompe rijgedrag waarmee hij anderen van de baan beukt.TinusTegengas schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:03:
[...]
Coronel is reëel.
Had ook einde voor Max kunnen zijn.
Dat plaatst de acties van KYV ook in een ander licht, die neemt ook altijd het risico zichzelf uit te schakelen (en doet dat dan ook regelmatig).
alles kan off-topic
Max nu op Sky.
Biedt z'n excuses aan. Erg net commentaar.
[ Voor 61% gewijzigd door Rivanov op 30-07-2017 16:17 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Is heel erg circuit specifiek. Vorige race op Silverstone waren er genoeg inhaalacties.Barres B. schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:15:
Ik vind het wel superjammer met deze brede auto's dat inhalen op zoveel banen nu onmogelijk is geworden. Nu ook weer de reactie van Max, inhalen is niet mogelijk. Waarom racen we nog dan? Het wordt een endurance race die grotendeels bepaalt is in de kwalificatie
Ik ben het er wel mee eens dat de aero wake wel iets minder mag zijn...
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Even afgezien van mijn oranje bril, is dit nou reëel? Geen idee hoe de regels met de strafpunten zijn...Southern Sun schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:16:
http://m.gpupdate.net/nl/...-strafpunten-op-licentie/
Ook 2 strafpunten erbij
per aspera ad astra
(2 penalty points awarded, 3 points in total for the 12 month period)Southern Sun schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:16:
http://m.gpupdate.net/nl/...-strafpunten-op-licentie/
Ook 2 strafpunten erbij
Heeft er nog lang geen 12..
Max trekt volledig boetekleed aan. Zeker gezien zijn erg goede relatie met RIC. Hij gaat prive nog met Daniel praten over het uit te praten.
Oh, alleen dat. Ik las er meer in dan dat want laten we eerlijk zijn, dat het netzogoed einde race voor VER had kunnen zijn is zo goed als vanzelf sprekend toch?TinusTegengas schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:15:
[...]
Wat ik schreef. Dat het ook voor Max einde race had kunnen zijn
Dat zei hij niet in de eerste reactie voor de reclame volgens mij. Maar ik kan het fout hebbenAnkona schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:16:
[...]
Snap niet wat er reeel aan zijn reactie is. Feitelijk zei hij dat OMDAT Verstappen het risico nam zichzelf ook uit te schakelen hij geen excuses verschuldigd is voor zijn lompe rijgedrag waarmee hij anderen van de baan beukt.
Dat plaatst de acties van KYV ook in een ander licht, die neemt ook altijd het risico zichzelf uit te schakelen (en doet dat dan ook regelmatig).
I served in a company of heroes.
Zeker netjes. En krijg ook het idee dat dit meer van hemzelf komt dan dat RBR aan Max de opdracht heeft gegeven zo te antwoorden.Rivanov schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:17:
Max nu op Sky.
Volwassen reactie van Max doet die goed, en ik snap Daniel ook wel zo net na het uitvallen dat die pissed is
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
@Max33Verstappen: "It's never my intention to hit anyone. I apologise and will speak to Daniel."
FrappantVuvuzela schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:18:
https://streamable.com/ajpsl
Mooi moment tussen Hulk en Mag![]()
"suck my balls, man"
Is er wat gebeurt met die 2 tijdens de race ?
Smiling as the shit comes down...
MAG drukte HUL van de baan. Of andersom. Weet niet meer hahaScrooLoose schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:20:
[...]
Frappant![]()
MAG inderdaad op HUL. Kreeg hij ook 5 seconden voor.Jasphur schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:21:
[...]
MAG drukte HUL van de baan. Of andersom. Weet niet meer haha
Interview met Max: http://www.ziggosporttota...731f5f307c275e2a-mp4.html
Is consequent. Dit seizoen krijgt de veroorzaker van een incident vaak twee penalty points.LAD93 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:17:
[...]
Even afgezien van mijn oranje bril, is dit nou reëel? Geen idee hoe de regels met de strafpunten zijn...
De uitzondering daarop zijn racing incidents. Daarvoor meestal geen punten. Racing incident wordt vooral gebruikt bij de drukte bij een (her)start in de eerste bocht/bochtencombinatie
Volgens de FIA niet...ScrooLoose schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:20:
[...]
Frappant![]()
edit: Excuus, niet gezien dat hij toch 5 sec heeft gehad.
offtopic:
Oké, genoeg FIA gebash van mijn kant
Oké, genoeg FIA gebash van mijn kant
[ Voor 9% gewijzigd door LAD93 op 30-07-2017 16:23 ]
per aspera ad astra
Twitter Red Bull Racing:
🗣 Max to media: “It’s not nice and I apologise to Daniel & the Team for that. We could’ve scored some really good points here.”
🗣 Max to media: “It’s not nice and I apologise to Daniel & the Team for that. We could’ve scored some really good points here.”
eerste bocht geeft hulk mag kleinbeetje vlieg les. en later in de race drukt mag hul van de baan eerste geen straf mag later 5 sec strafScrooLoose schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:20:
[...]
Frappant![]()

Volgens Buxton gaat HUL bij Charlie klagen.... "(over suck my balls, mate)"hjvg schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:23:
[...]
eerste bocht geeft hulk mag kleinbeetje vlieg les. en later in de race drukt mag hul van de baan eerste geen straf mag later 5 sec straf
Man, leven en laten leven hoor.nachtnet schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:24:
[...]
Volgens Buxton gaat HUL bij Charlie klagen.... "(over suck my balls, mate)"
per aspera ad astra
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tO0WS0vipfU]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7ghYfIRvFtw]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7ghYfIRvFtw]
[ Voor 34% gewijzigd door Dijkstraat op 30-07-2017 16:26 ]
Wel mooi live tijdens een interview op televisie..
Op SKY zouden ze nu nog excusses aan het maken zijn voor het taalgebruik..
Op SKY zouden ze nu nog excusses aan het maken zijn voor het taalgebruik..
I served in a company of heroes.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_CdYloqtZJI]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_CdYloqtZJI]
What?! Ook nog eens 2 punten op de licentie van max? Seriously?
Nou dat worden de komende middagen in het weekend met mijn gezin oprekken

Rare opmerking. Er wordt al 30 jaar niet ingehaald op de hungaroring...Barres B. schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:15:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dit gaat dus veel te ver.
[ Voor 76% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-07-2017 16:38 ]
Testing, one, two ...
DIR moest stoppen vanwege olie lekkage en het was een nieuwe motor dit weekend.
Wat zegt de Hulk nou. Ik kan er geen chocolade van maken. Iets met unfortunate driver of the day?
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Meest onsportieve rijder van de dag, alweer. (zegt hij)Trackerfire schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:31:
Wat zegt de Hulk nou. Ik kan er geen chocolade van maken. Iets met unfortunate driver of the day?
Hulkenberg interrupts Magnussen's TV interview: "Once again, most unsporting driver on the grid, mate"Trackerfire schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:31:
MAG replies: "Suck my b***s"
mark-k schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:31:
[...]
Meest onsportieve rijder van de dag, alweer. (zegt hij)
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Voor mij wel, maar kon er nog steeds geen kaas van makenhardware-lover schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:34:
Sarcasme is blijkbaar niet voor iedereen een duidelijk begrip, so be it.
Achja we hebben nog wat na te praten de komende 4 weken.
Krijgen we nu trouwens ook een apart 'F1 testing' - topic voor volgende week? Of houden we dit topic open?
per aspera ad astra
Mag die upskirt hier wel gepost worden? 
Kon hem mooi opzoeken tijdens het verstoppen in een potje PUBG
Zo lang stil gestaan haha.
Kon hem mooi opzoeken tijdens het verstoppen in een potje PUBG
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Deze blijft even wat langer open.LAD93 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:37:
Krijgen we nu trouwens ook een apart 'F1 testing' - topic voor volgende week? Of houden we dit topic open?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tuurlijk mag dat! Gewoon posten! Welke upskirt?TheBrut3 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:37:
Mag die upskirt hier wel gepost worden?
Kon hem mooi opzoeken tijdens het verstoppen in een potje PUBGZo lang stil gestaan haha.
Topic blijft even langer open.LAD93 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:37:
Thanks voor de update, had mijn dvr op pause gehad.. Bleek dat ik nabeschouwing met 2 min vertraging aan het kijken was.LAD93 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:36:
Gave terugblik van de wedstrijden tot nu toe op Ziggo Sport!
Race highlight via Ziggo:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hkGo_shx2bg]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hkGo_shx2bg]
Volgens mij unsportive.Trackerfire schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:31:
Voor degenen die het gemist hebben
Waiting on the world to change
Mocht iemand dit filmpje nog tegenkomen, graag posten! Zou hem graag nog een keer willen zien (zonder het terugzoeken op die verschrikkelijke Ziggo Go app).LAD93 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:36:
Gave terugblik van de wedstrijden tot nu toe op Ziggo Sport!
per aspera ad astra
Beter prima beeld zo. Heb je ook dat momentje gezien waarop VET RAI zijn handje pakt en RAI zijn hand terugtrekt haha. Gebeurde tijdens het interview met BOT.
Crap, was er heilig van overtuigd dat VER tot de ronde van ALO snelste ronde had.
ALO had deze quicklap gepland. Hij wilde met de juiste banden, met veel schone lucht en een klein beetje benzine nog even vlammen voor zijn zomerstop.nachtnet schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:48:
[...]
Crap, was er heilig van overtuigd dat VER tot de ronde van ALO snelste ronde had.
Ben benieuwd welk nieuws we krijgen te horen over zijn toekomst bij McL of uberhaupt F1
F1 komkommertijd was al begonnen toch?
http://www.telegraaf.nl/p...well_traint_varken__.html
Zou bijna denken dat het een troll is ipv. een varken. Gaat ze hem Max noemen!

Voormalig Spice Girl Geri Halliwell heeft zich toegelegd op een nieuwe hobby. Ze probeert hangbuikzwijn Max te laten reageren op commando’s. In een filmpje op haar Instagram is te zien dat Max vooralsnog niet zo goed luistert naar de opdrachten van Halliwell.

Zou Alonso niet voor september een beslissing nemen?Jasphur schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:51:
[...]
ALO had deze quicklap gepland. Hij wilde met de juiste banden, met veel schone lucht en een klein beetje benzine nog even vlammen voor zijn zomerstop.
Ben benieuwd welk nieuws we krijgen te horen over zijn toekomst bij McL of uberhaupt F1
Jup.Arjantje72 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:53:
[...]
Zou Alonso niet voor september een beslissing nemen?
TOP 3 teams zijn al gevuld, of ALO blijft bij McHonda of exit F1. Ik verwacht F1 McL. (beslissing kan tot einde seizoen duren, er is geen druk, want geen topstoeltje beschikbaar.)Arjantje72 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:53:
[...]
Zou Alonso niet voor september een beslissing nemen?
Olav had nog best wat interessante speculaties daarover. Dat Alonso wil dat McLaren naar Renault zou moeten gaan en Toro Rosso met Honda in zee gaat. Als Honda dan competitief is, zal RB ook op Honda overstappen en zo weer een fabrieksteam status hebben.

Oh VET die konijnenoren grap is toch al 100 jaar oud?
Que? Oke. Ik dacht dat ALO gevraagd had aan McL om zsm met een plan te komen. En niet perse met Renault in zee te gaan. Sterker nog: kreeg eerder de neiging dat Alo liever zaken doet met een Mercedes motor.RichardQG schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:58:
Olav had nog best wat interessante speculaties daarover. Dat Alonso wil dat McLaren naar Renault zou moeten gaan en Toro Rosso met Honda in zee gaat. Als Honda dan competitief is, zal RB ook op Honda overstappen en zo weer een fabrieksteam status hebben.
nog de steward beslising over het incident tussen Max en Daniel:

Kimi goed uitgebreid aan het woord. Komt heel wat zinnigs uit
Wilde je zeggen dat Max wel luistert dan?SuBBaSS schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:52:
F1 komkommertijd was al begonnen toch?![]()
[...]
![]()
"When you grow up your heart dies"
DIR was verbaast over de enorme snelheid van de pitstop, het kostte dus een halve seconde extra, voordat hij reageerde.
Nu heb ik onthouden hoe snel zijn pitstop was en dat was 2.6sec, die gasten van Williams zijn daar echt heer en meester in. Uiteindelijk was DIR zijn pistop dus nog sneller dan die van Ferrari
Nu heb ik onthouden hoe snel zijn pitstop was en dat was 2.6sec, die gasten van Williams zijn daar echt heer en meester in. Uiteindelijk was DIR zijn pistop dus nog sneller dan die van Ferrari
Waiting on the world to change

Die heeft zijn vakantie geld binnen. (via @craigoOB.)
Prima toch. Middelvingertje hier, suck my balls daar. Handje zus, blue flag zo.
Bwoah er zit gewoon lekker veel emotie in de sport dit seizoen en alles staat op tape.
Heerlijk.
Jack en Ollie gezellig op de achtergrond bij het interview van VET nu op Sky.
Ohja ik vind het ook helemaal prima, beter als al die nette pr praatJasphur schreef op zondag 30 juli 2017 @ 17:12:
[...]
Prima toch. Middelvingertje hier, suck my balls daar. Handje zus, blue flag zo.
Bwoah er zit gewoon lekker veel emotie in de sport dit seizoen en alles staat op tape.
Heerlijk.
Hebben ze nu echt Raikkonen driver of they day gevote.
Heeft de hele race niets gedaan behalve 1 a 5 seconden treintje gereden achter Vettel...
Had het Sainz wel gegund dit weekend, fenomenale start en mooi uitgereden. Is al het ganse seizoen echt wel veel uit die wagen aan het persen naar mijn mening
Heeft de hele race niets gedaan behalve 1 a 5 seconden treintje gereden achter Vettel...
Had het Sainz wel gegund dit weekend, fenomenale start en mooi uitgereden. Is al het ganse seizoen echt wel veel uit die wagen aan het persen naar mijn mening
[ Voor 4% gewijzigd door Jebus4life op 30-07-2017 17:17 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Was dat vorig jaar niet ook al zo bij Williams? Ze hebben een jaar vaak onderaan gestaan met pitstop tijden. In de winterstop hebben ze daar toen heel hard aan gewerkt, en vervolgens waren de pitstops "nog langzamer". De pitstops waren wel sneller, maar de coureurs geloofden het niet als het licht op groen ging waardoor ze nog even wachten.pinda powerrr schreef op zondag 30 juli 2017 @ 17:08:
DIR was verbaast over de enorme snelheid van de pitstop, het kostte dus een halve seconde extra, voordat hij reageerde.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Live-feed van de test-dagen: http://www.gpupdate.net/n...garoring-2-augustus-2017/Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1