Alonso maakt nog even wat lol
De race pace van Red Bull was gelijkwaardig aan Mercedes. Top!
Jij had het over een scheef stuur. Niet over eventuele problementhijszor schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:45:
[...]
En waarom denk je dat het team dat gezegd heeft?
UltraSub in "[F1 2017] Race 11 - GP van Hongarije"Franco10 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:45:
Netjes van Ham? Was gewoon de afspraak. BOT krijgt terug waar hij recht op had.
krijgen we weer het vingertje:(
In progress: VW kever
Haha die vloerschildering met Alonso in de stoel
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Asociaal geparkeerd van Bottas. 5 Seconden straf bitte
Flickr PSN ID= cheironnl
Iemand die wat achtergrond info heeft over die vloerschildering? Dat heb ik even gemist..
per aspera ad astra
Dat moment zo in die kamer, met VET en RAI.. dat gaat leuk worden
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hij had een gat van 53 sec dus gewoon nog een keer stoppen
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Is toch een van de biggest internet memes related to F1 op dit momentLAD93 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:48:
[...]
Iemand die wat achtergrond info heeft over die vloerschildering? Dat heb ik even gemist..
Alonso in zijn stoeltje
Leuke grietjes daar op die trappen
Elect a clown, expect a circus.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dadelijk verliest HAM het WDC op de paar punten die hij nu aan Bottas gaf.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Was vorig jaar zat hij te chillen naast de baan in een stoeltje...LAD93 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:48:
[...]
VET praat nog even met z'n engineer over z'n scheve stuurtje...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Daarom inderdaad netjes dat hij terug gaf aan BOT.DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:48:
En dan in 10 rondjes nog 20 seconden+ extra inhalen?wontcachme schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:48:
[...]
Hij had een gat van 53 sec dus gewoon nog een keer stoppen
HAM is toch minder de klootzak die ik dacht dat-ie was.Saturnus schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:49:
[...]
Daarom inderdaad netjes dat hij terug gaf aan BOT.
Ik denk dat het wel mee gaat vallen eerlijk gezegd. Natuurlijk was het dom en is RIC boos, maar het ging hier absoluut niet om opzet of om dat Max RIC het niet gunt oid. Toch echt wel andere omstandigheden dan KVY en SAI, OCO en PER en HAM en ROS eind vorig jaar. Ze zullen er goed voor gaan zitten en een goed gesprek gaan voeren met het team, maar ik denk niet dat ze weken zuur gaan blijven doen tegen elkaar. Dat zit denk ik ook niet zo in het systeem van RIC.LAD93 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:46:
Ben nu wel benieuwd naar de nasleep van de botsing tussen RIC en VER. Zullen we genoeg over te horen krijgen komende dagen...
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
Dadelijk verliest BOT het WDC op een paar punten omdat HAM een afspraak niet nakomt!DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:48:
Erg netjes van HAM
had ik niet verwacht
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
UltraSub schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:48:
[...]
Is toch een van de biggest internet memes related to F1 op dit moment
Alonso in zijn stoeltje
Compleet gemist.. Thanks!CrazyFool schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:48:
[...]
Was vorig jaar zat hij te chillen naast de baan in een stoeltje...
per aspera ad astra
HAM voelt zich te goed voor #2 of #3?
Gein natuurlijk, op Sky merkten ze al op dat het bij hem #1 of helemaal geen podium lijkt te zijn dit seizoen.
Gein natuurlijk, op Sky merkten ze al op dat het bij hem #1 of helemaal geen podium lijkt te zijn dit seizoen.
Enjoy your holiday! OfzoLAD93 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:48:
[...]
Ivm de komende "vakantie" periode in F1.
Waiting on the world to change
Snelste rondeJoster schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:49:
[...]
En dan in 10 rondjes nog 20 seconden+ extra inhalen?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
I stand corrected! Had ik nooit verwachtCrazyFool schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:15:
Dat gaat HAM never nooit niet doen....
Heeft denk ik ook met de onderlinge afspraken binnen Mercedes te maken,.. Denk dat er flinke bedragen en sancties binnen mercedes aan het niet volgen van teamorders/beleid zitten.Spotmatic schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:50:
[...]
HAM is toch minder de klootzak die ik dacht dat-ie was.
Dat was gisteren dat ze dat al zeiden over de tegenvallende resultaten in FP en Q, hoe kortaf hij dan opeens wordt, alsof het of pole of niets is.SuBBaSS schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:50:
HAM voelt zich te goed voor #2 of #3?![]()
Interview met 2 finnen, dat zal enthousiasme worden
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 30-07-2017 15:53 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Toen z'n auto voor de zoveelste keer stuk ging pakte hij eens een klapstoeltje en ging lekker in het gras naar de race kijkenLAD93 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:48:
[...]

- DaniëlWW2
- Niet online
Misschien ook om de sfeer wat beter te houden dan met Rosberg.nachtnet schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:51:
[...]
Heeft denk ik ook met de onderlinge afspraken binnen Mercedes te maken,.. Denk dat er flinke bedragen en sancties binnen mercedes aan het niet volgen van teamorders/beleid zitten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Om het inhalen hier enigzins mogelijk te maken zouden ze eigenlijk van de laatste bocht voor s/f een low speed no downforce bocht moeten maken ipv zoals het nu is een high speed high downforce bocht, dan is het wat makkelijk om je voorganger te volgen het rechte stuk op.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Vond het toen ook wel leuk toen hij die camera ging bedienen.Goron schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:51:
[...]
Toen z'n auto voor de zoveelste keer stuk ging pakte hij eens een klapstoeltje en ging lekker in het gras naar de race kijken
[afbeelding]
Ondanks dat er maar 14 overtakes in de hele race waren, toch wel genoten van de race! Jammer dat er de aankomende weken geen races zijn.
per aspera ad astra
Ik geloof het graag
Elect a clown, expect a circus.
Hahaha, hilarischGoron schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:51:
[...]
Toen z'n auto voor de zoveelste keer stuk ging pakte hij eens een klapstoeltje en ging lekker in het gras naar de race kijken
[afbeelding]
per aspera ad astra
Plaatje van de situatie:Dennism schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:52:
[...]
Vond het toen ook wel leuk toen hij die camera ging bedienen.
Dus die dames zijn de beste F1 dames van de F1 ? no shit
Smiling as the shit comes down...
Haha, Alonso!
Flickr PSN ID= cheironnl
Alonso, wat een held. Fraaie beelden!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Proest! Fernando
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
- DaniëlWW2
- Niet online
Alo
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Geweldig die straatschildering! Kudos to FIA.
Nu alweer kudo's?Spotmatic schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:55:
Geweldig die straatschildering! Kudos to FIA.
per aspera ad astra
Toch een beetje mixed feelings,
Ferrari die heel strikt VET voorop laat ten kosten van RAI (te krampachtig willen winnen?)
Mercedes die doodleuk punten verschuift door terug te wisselen voor de finish (te nonchalant?)
ALO even in de stoel zitten
Ach, ondanks het redelijk saaie circuit toch wel weer vermakelijk.
Ferrari die heel strikt VET voorop laat ten kosten van RAI (te krampachtig willen winnen?)
Mercedes die doodleuk punten verschuift door terug te wisselen voor de finish (te nonchalant?)
ALO even in de stoel zitten
Ach, ondanks het redelijk saaie circuit toch wel weer vermakelijk.
Velen denken dat volgens mij. Naast dat het volgens mij een prima gozer is, is hij een gretige alpha male. Mannen die zich (vaak onbewust) geïntimideerd voelen daardoor koppelen dan nogal snel negatieve woorden aan hem.Spotmatic schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:50:
[...]
HAM is toch minder de klootzak die ik dacht dat-ie was.
OK, ze hebben nog wat uit te leggen over de 10s van Max, maar dit is gewoon geweldig.
Kimi houdt niet van lolligheden Mark
Flickr PSN ID= cheironnl
Stream liep vast, SCREENSHOT please!Dennism schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:55:
haha die upskirt
Waiting on the world to change
man man man....Franco10 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:56:
Goeie upskirt
....
...
...
.
PICS!!!!
Ik zou het doen!
Ik heb hem niet, maar vast wel iemand hier die hem wel heeft
Holy crap
Flickr PSN ID= cheironnl
Haha zag het op tv, volgens mij waren haar prima gevormde billen in vol ornaat zichtbaar.

Helaas geen DIR.
"When you grow up your heart dies"
Goh wat onfortuinlijk voor dat promo-persoontje zeg!
Levert het nog afzichtelijke plaatjes op ook....
Levert het nog afzichtelijke plaatjes op ook....
Kan niet hè. Daar hoort een screenshot bij als je zoiets postFranco10 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:56:
Goeie upskirt
Viel in de eerste reactie nog wel mee. Coronel is reëel.UltraSub schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:02:
Here we go. Oranje bril effect zal wel helemaal los gaan nu.
* UltraSub zet ziggo uit
Had ook einde voor Max kunnen zijn.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Toch lijkt de RedBull wat sneller dan anders, upgrades? Of is het de baan?
baan, motorvermogen minder belangrijk hierArjantje72 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:04:
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
- DaniëlWW2
- Niet online
De baan, helaas. Spa en Monza gaan weer pijnlijk worden...Arjantje72 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:04:
Marchionne schijnt bij SKY gezegt te hebben dat ze met Masserati of Alfa naar Formule E aan het kijken zijn.
Mja, ik snap die logica niet, dus omdat ie zelf ook pech had kunnen hebben bij die actie hoef je geen sorry te zeggen als een andere wel pech heeft door die actie?TinusTegengas schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:03:
[...]
Viel in de eerste reactie nog wel mee. Coronel is reëel.
Had ook einde voor Max kunnen zijn.
Het probleem van VET heeft ook een grote rol gespeeld. Ze waren er achter allemaal sneller, maar de baan is er niet naar om hier in te halen. Ik vraag me af wat er gebeurd was als VET dat probleem niet had.Arjantje72 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:04:
Trage Vettel denk ik.Arjantje72 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:04:
Klopt dat heeft hij gezegd, bron: ik kijk skynachtnet schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:06:
Marchionne schijnt bij SKY gezegt te hebben dat ze met Masserati of Alfa naar Formule E aan het kijken zijn.
Snap ik ook niet inderdaad. Hij verremde zich toch? Hij deed het niet expres, maar het gevolg is wel dat RIC eruit ligt. Dan zeg je gewoon sorry, imo.Hippocampus schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:06:
[...]
Mja, ik snap die logica niet, dus omdat ie zelf ook pech had kunnen hebben bij die actie hoef je geen sorry te zeggen als een andere wel pech heeft door die actie?
Baan. Dit was DE kans om te scoren voor RB. Zonde ook van de strijd met Ferrari, die pakken nu lekker punten in het constructeurskampioenschap met deze 1-2.
Jup. Hij zei dat tegen Ted. Niet met FIAT. Maar Alfa en Masserati kunnen een optie zijn voor FE.nachtnet schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:06:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Even vraagje over Ziggo: Waar is Mental Theo gebleven?
Die moest optreden zeiden zenachtnet schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:08:
Bla bla bla...
Naar een optreden in Breda (17:00) (spuit 11 en een half)nachtnet schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:08:
[ Voor 8% gewijzigd door Hippocampus op 30-07-2017 16:09 ]
Bottas/Hamilton/Garage imo
Ik vreesde dat ze de sfeer tussen Bottas en Hamilton met zo'n swap zouden verpesten. Door naar de belofte te handelen kunnen ze dit vaker proberen. Ze willen de sfeer van vorig jaar niet terug
Zeer vermakelijke race. Tof van HAM dat hij de positie teruggaf aan BOT. Slim van hen om dat in de laatste ronde te doen en niet iets eerder.
Had het idee dat er veel meer radioverkeer werd afgespeeld.
Had het idee dat er veel meer radioverkeer werd afgespeeld.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Vond het wel apart, 0 radio verkeer van RBR
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Dat is toch allebei gewoon Fiat-Chrysler?Rivanov schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:07:
[...]
Jup. Hij zei dat tegen Ted. Niet met FIAT. Maar Alfa en Masserati kunnen een optie zijn voor FE.
Heel iets anders: je zag na de crash RIC een gebitsbeschermer uit doen, de meeste coureurs gebruiken zoiets niet toch?
Volgens mij 2 keer.Mad-Matt schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:09:
Vond het wel apart, 0 radio verkeer van RBR
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dus dat was het? Ik dacht een snoepje ofzoBart-Willem schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:10:
Heel iets anders: je zag na de crash RIC een gebitsbeschermer uit doen, de meeste coureurs gebruiken zoiets niet toch?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Live-feed van de test-dagen: http://www.gpupdate.net/n...garoring-2-augustus-2017/Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1